Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2005, 12:10
farai
farai is offline
ben weer trug van eigk ni eens weggeweest.

Met maar 1 boodschap: sometimes love hurts maar sommige liefdesverhalen zijn het waard om der voor af te zien.
Oud 25-11-2005, 12:13
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 25-11-2005 @ 13:10 :
ben weer trug van eigk ni eens weggeweest.

Met maar 1 boodschap: sometimes love hurts maar sommige liefdesverhalen zijn het waard om der voor af te zien.
Dat "Love Hurts" klopt helemaal. Dat heb ik wel gemerkt toen mijn vriendin het uitmaakte. Ik heb er op school iig een goed vriendschappelijk contact aan overgehouden
Oud 25-11-2005, 12:47
Uncertain
Uncertain is offline
Het hoge woord is er uit, ze reageerde zo tof. Gisteren aan de telefoon wel een beetje ruzie gehad, maar ik zat ook enorm te kloten.
Oud 25-11-2005, 13:04
Verwijderd
Ik ben boos op het ex-vriendje van mn zusje. Hij moet eens hard bij zn ballen gepakt worden en dan lekker omdraaien die handel. Wat een eikel!
Oud 25-11-2005, 13:54
Roosje
Roosje is offline
Kutsneeuw.

Anders wil je even gezellig in je eentje naar huis fietsen. Maar nee, dan komt er een meisje aan dat zich jouw vriendin noemt om leuk met je te praten. Argh. Niet tof.

En ik heb het koud en alles is wit en ik ga zo schilderen, denk ik. Even lekker aankloten.

Want dan denk ik niet.
Oud 25-11-2005, 13:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik snap mijn lichaam weer eens niet en ik haat het.

Ik heb behoefte aan iets vrolijks.
Oud 25-11-2005, 14:51
farai
farai is offline
hoping things will be okay. omg, ik ben zo stom geweest.
Oud 25-11-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 25-11-2005 @ 14:54 :
Kutsneeuw.
Ruilen voor het weer dat het hier is?
Oud 25-11-2005, 14:55
Verwijderd
Balen, ik ben toch maar niet naar daklozencentrum toegegaan. Tot 1 uur nog op msn, en ik was om half 11 pas wakker, dus eer ik in Amsterdam zou zijn geweest, had ik alweer teruggemoeten. Ik ga ook morgenochtend pas naar Amsterdam omdat Zus even op tijd naar bed wil. Maar ik ga morgen wel bij haar eten Ik ben vanmorgen snel naar de stad gefietst en heb Harry Potter maar aanschaft, want vandaag is een ideale leesdag. koud en rotweer, dus ik ging nergens heen. Vanavond naar de schouwburg. ik ben benieuwd. Ik hoop dat die lieverds er wat moois van maken.
Oud 25-11-2005, 15:10
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-11-2005 @ 15:54 :
Ja, alsjeblieft. Maakt me niet uit wat het is.

Hoewel, er zítten natuurlijk ook leuke kanten aan sneeuw. (a)
Oud 25-11-2005, 16:02
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Het gaat vrij goed, eigenlijk.
Oud 25-11-2005, 16:06
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Verdomme…allemaal mijn schuld…als ik mn arm niet had gebroken hadden we naar snowplanet gegaan en niet in een huisje…
Dan hadden we geen last gehad van die klotesneeuw…we kunnen nu niet bij landal komen, vanwege hevige sneeuw daarzo…nu komt iedereen (mn zussen) hier…geld kwijt…allemaal verrot…het komt door mij…ik hoopte dat er iets zou gebeuren waardoor ik niet hoefde te zwemmen…dit wilde ik niet…als we naar snowplanet zouden gaan ging het misschien ook niet door, maar was je geen geld kwijt geweest…
Morgen maar zien of we dan alsnog gaan...
Ben boos…hier keek k zo naar uit…allemaal verpest, door mezelf…verlies mezelf…niets is me gegund…kan wel janken…
Oud 25-11-2005, 16:37
Raven
Raven is offline
Citaat:
Roosje schreef op 25-11-2005 @ 14:54 :
Kutsneeuw.

Anders wil je even gezellig in je eentje naar huis fietsen. Maar nee, dan komt er een meisje aan dat zich jouw vriendin noemt om leuk met je te praten. Argh. Niet tof.

En ik heb het koud en alles is wit en ik ga zo schilderen, denk ik. Even lekker aankloten.

Want dan denk ik niet.
is het niet gezelliger om met z'n 2en te fietsen ?
Oud 25-11-2005, 16:39
Raven
Raven is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-11-2005 @ 15:54 :
ook weg gewaaid ?
Oud 25-11-2005, 16:40
Meissiej
Meissiej is offline
hmmz ik heb er genoeg van. voel me ronduit klote.. baaaahhhh het leven is kut. en nja ik weet het gewoon allemaal niet meer.
Oud 25-11-2005, 16:43
Redhair
Redhair is offline
KUTWEERKUTNSKUTSCHOOL.
sinds 10uur sochtens loop ik te rillen van de kou. Uren op station apeldoorn en zutphen gestaan. mijn voeten zijn blauw van de kou, al uren. ik ril maar en ik ril maar. al die kuttreinen die uitvallen door die dikke laag sneeuw. godverdomme.
Oud 25-11-2005, 16:51
Raven
Raven is offline
Citaat:
Redhair schreef op 25-11-2005 @ 17:43 :
KUTWEERKUTNSKUTSCHOOL.
sinds 10uur sochtens loop ik te rillen van de kou. Uren op station apeldoorn en zutphen gestaan. mijn voeten zijn blauw van de kou, al uren. ik ril maar en ik ril maar. al die kuttreinen die uitvallen door die dikke laag sneeuw. godverdomme.
toen ik met de trein naar utrecht moest (en daar een uur op de bus wachten) nam ik altijd een wollen reisdeken mee.. zo'n ding bewijst goede diensten als het echt hondeweer is
Oud 25-11-2005, 16:59
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Raven schreef op 25-11-2005 @ 17:51 :
toen ik met de trein naar utrecht moest (en daar een uur op de bus wachten) nam ik altijd een wollen reisdeken mee.. zo'n ding bewijst goede diensten als het echt hondeweer is
Dat zou weinig zin gehad hebben. Op station apeldoorn stond iedereen tegen elkaar aangedrukt, zo druk was het, en nog zo koud. 6 uur over iets gedaan wat je normaal in 20 minuten doet, 10 trein, 10 bus. het enige leuke aan vandaag was een leuke jongen ontmoet waarmee ik veel gekletst heb. En ik zou vanavond bij T. eten, maar dat kan ik nu ook niet meer. er ligt hier 10 cm sneeuw. kans op een natte sneeuwbui in de ochtend, noemen ze dat bi het weerbericht.
Oud 25-11-2005, 17:06
Verwijderd
Ik had 7 km lang tegenwind, op zo'n best verlaten weggetje waar bijna niets omheen staat.
Was niet grappig.

Ik had eergister enorm de drang om mezelf iets aan te doen.
Gelukkig niet gedaan.
Ik ben de laatste tijd zo in de war.
Ik heb ook bijna nergens zin in.

Stage ging goed, heb het hoogste cijfer wat je ervoor kunt krijgen.

Ik voel me weer zo raar, zo bang.
Ik voel me niet lekker en ik weet niet wat ik ermee aanmoet

Laatst gewijzigd op 25-11-2005 om 17:23.
Oud 25-11-2005, 17:49
Dolores
Dolores is offline
Wat een dag. Ben de halve dag aan het reizen geweest. :/ 't Was heel gek, vanochtend in Amersfoort was het echt rotweer met veel wind en regen, tussen Amersfoort en Zwolle sneeuwde het, in Zwolle was het gewoon droog en in Leeuwarden scheen zelfs de zon.
Oud 25-11-2005, 17:54
Verwijderd
Wat een kutzooi.. Ik haat deze dag. Ik wil alleen maar even een knuffel van mn vriend en zelfs dát is niet mogelijk
Oud 25-11-2005, 18:10
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-11-2005 @ 11:08 :
Hoezo moet bij jou in de buurt het woord flikker vermeden worden?
Gefeliciteerd met je 8
omdat mijn vader een vriend heeft en dus vind ik dat niet een leuk scheldwoord (al gebruik ik het zelf ook wel eens )

dank je, dank jeeee zelfs mijn moeder was trots
Oud 25-11-2005, 18:18
Miracle
Miracle is offline
Wat een dag.
Oud 25-11-2005, 18:43
Redhair
Redhair is offline
Flikker is een 'normaal' scheldwoord, je moet je niet aangesproken voelen. Mensen denken er niet bij na. Net als met kankerzooi, hoer, mongool, godverdomme. Zo kunnen we bezig blijven. Het gaat niet over jou vader. Als jij je aangesproken voelt is dat zogezegd jou probleem, want je hoeft je niet aangesproken te voelen.

Sorry, maar ik heb een ongelooflijke kutbui.
Eindelijk weer een beetje warm. T. wil nou heel graag naar mij toe komen, maar met 10cm sneeuw en die afstand tussen ons is hij denk ik een uur bezig. Ik heb gezegd dat het lief was, maar ik het hem af raadde, omdat het geen pretje is om zo te fietsen. En nu mis ik hem.
Oud 25-11-2005, 18:51
Sitia
Sitia is offline
Heb even echt nergens zin in.. heb hoofdpijn, voel me ontzettend opgezwollen.. zou het liefst kei hard gaan rennen of sporten maar tis rotweer en ik kan binnen eigenlijk ook niks..
Oud 25-11-2005, 18:58
Verwijderd
Waar bemoeit men zich mee? Laat me toch even. Rot toch op met je gezeik

Echt een slechte dag dit. Ik ga maar weer weg.. Zucht..
Oud 25-11-2005, 19:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Redhair schreef op 25-11-2005 @ 17:43 :
KUTWEERKUTNSKUTSCHOOL.
Balen zeg... Bij mij viel het wel mee... Mijn bus had vanochtend vertraging, maar mijn trein nog meer, dus was ik uiteindelijk maar een half uur te laat in Nijmegen. Op de terugweg 5 minuten vertraging, zodat ik de bus niet meer kon halen, dus toen maar via Venlo naar huis gegaan. Viel ook nog wel mee.
Vriendje daarentegen... Moest vandaag in Apeldoorn werken... Heeft er 5 uur over gedaan om op zijn werk te komen, en staat nu op de terugweg ook al een uur in de file zonder dat er beweging in zit... Ik ben echt bezorgd, hij klonk echt raar aan de telefoon, die 2 tellen dat ik hem sprak, want de verbinding valt steeds weg en hij moet stroom sparen...
Recordhoogte km file... Leuk als je erin staat...
En nu verveel ik me dus vanavond, of ja, ik ga nu maar mn sinterklaascadeautjes inpakken en aan mn schoolwerk, dan doe ik nog iets nuttigs.
Oud 25-11-2005, 19:42
moon
moon is offline
Ze ligt aan de beademing, kan niet of nauwelijks meer praten. Het gaat dus slecht met haar. Mijn ouders gaan er morgen naar toe. Ik wil ook, maar hoe moet ik dat ooit binnen 24 uur uitleggen als er zoveel emoties achter schuil gaan? Mijn moeder wil denk ik sowiezo alleen met mijn vader afscheid nemen, ik weet gewoon dat ze zich niet vrij voelt om op een goede manier afscheid te nemen als ik er bij ben. Dat weet ik gewoon. Maar ik wil er toch ook nog een keer heen. Ik heb het gevoel dat ik haar niet zomaar kan laten gaan terwijl ik weet dat ze op sterven ligt. Dat zou ik mezelf kwalijk nemen denk ik, dan voelt het alsof ik voor de moeilijke situaties wegloop, al weet ik dat dat in dit geval niet het geval is omdat de situatie gewoon zo gecompilseerd is. Wat moet ik nou? moet ik vragen of ik mee mag of maak ik de chaos daarmee nog groter? Het is zo raar, 10 jaar zie je haar niet, mis je haar niet en op het moment dat je je beseft dat ze er binnekort misschien niet meer zal zijn.....is dat toch best moeilijk. Het blijft altijd iets op afstand en toch doet het wel een beetje wat met je.
Oud 25-11-2005, 19:53
kroot
kroot is offline
Weet iemand wat je moet doen tegen ontstoken ogen (of iets dergelijks). Ik word er helemaal gek van!!!
Oud 25-11-2005, 20:06
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik kan echt niet meer, als jullie mij zo graag gek of dood willen hebben, ga je gang want jullie zijn al zo'n eind..
Oud 25-11-2005, 20:09
cagie
cagie is offline
*Dikke knuffel voor Moon*

Na een paar uur doet het internet gelukkig weer aangezien ik met dit weer niet veel meer kan doen dan achter de tv of pc hangen. Had even het gevoel dat ik totaal afgesloten was van de rest van de wereld aangezien bellen ook al een paar uur niet lukt. Verder is de stroom net al een paar keer uitgevallen...
Vond het wel heel erg leuk dat er vanochtend sneeuw lag. Moest vandaag lekker nergens heen en kon lekker met een warme kop thee bij de verwarming genieten van al dat wits.
Oud 25-11-2005, 20:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Aw, zo lief Mn biologische vader is druk volgende week en kon eventueel pas in het weekend weer afspreken (we hebben elkaar afgelopen woensdag gezien). Dus dat stond. Maar nu belde hij vanmiddag of ik maandag niet even langs zn werk wil komen om een uur of 6. Hij werkt tot 8 uur en daarna heeft ie een ouderavondgesprek oid. Dus dan konden we even wat drinken samen terwijl ie zijn bedrijf laat zien Anders vond hij het te lang duren Sweet

Ik merk de laatste tijd steeds meer dat ik perse moet gaan winkelen als ik me eenzaam oid voel. En ik smijt de laatste tijd dus echt te veel geld over de balken... Ik moet er toch eens wat aan gaan doen.
Oud 25-11-2005, 21:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Vriendje belde net dat hij misschien om 23.00u wel thuis is... Als hij geluk heeft. Maar het was nog wel vol te houden, zei hij. Gelukkig maar. Hij klonk nu al wat beter. Verder komt die jongen morgen toch niet naar zijn auto kijken. Jammer... Het leek zo positief...
Ik denk dat ik dalijk maar ga slapen... Ik doe namelijk niets nuttigs... Niet samenvatten, niet eens mijn sinterklaasgedicht schrijven... Geen inspiratie. En geen leuke mensen op msn.
Oud 25-11-2005, 21:04
Doodle!
Doodle! is offline
Lieve lieve jij,

Ondanks dat ik alle reden heb om je te haten. Om je nooit meer te willen zien, en om je alles te verwensen wat niet goed is. Ben jij, na al die tijd, nog steeds de enige die mijn dromen binnen wandelt wanneer ik je 't minst kan gebruiken.

Ik geef nogsteeds zo-ontiegelijk-veel om je, meer dan ik zou willen en meer dan gezond voor me is. Maar alles is voor mij ook zo ontzettend moeilijk, zelfs na deze tijd nog.

Het ergste is nog, jij weet niet eens wat ik voor je voel.

Ik haat van je, met heel mijn wezen.
Oud 25-11-2005, 23:24
Verwijderd
Zij: De Bascule. Ja zo'n school voor geestelijk gehandicapte kinderen ofzo.
Ik: Volgens mij is het een school voor kinderen met psychische problemen.
Zij: Ja kan ook wel. Is toch allemaal hetzelfde, allemaal gekken. Nou ja al die gekken dus...

Hier kan ik echt zó boos om worden. Ze heeft echt geen idee wat dat met mensen kan doen. Ik vond dr soweiso al irritant, argh maar dit... Sommige mensen kunnen echt niet nadenken.

En ik wilde niet eten. Ik had het gezegt van te voren en gevraagd of ze er niks van wou zeggen. Nee, zou ze doen hoor. De hele avond zeurde ze aan mn kop dat ik moest eten. En zij niet alleen. Ik had het toch duidelijk gevraagd? Ik ga dus nooit meer naar een verjaardag. Het was verder best oke hoor, maar dit maakt het zo moeilijk. En nou heb ik nog buikpijn en een licht gevoel in mn hoofd ook. Time to go to bed!
Oud 25-11-2005, 23:45
Redhair
Redhair is offline
Sonho, die reactie over de bascule is echt belachelijk zeg.

T. had ruzie met zijn ouders gehad, en mocht niet uit. Toenstraks zag ik dat ik een voicemail had, was het van hem. Dat hij uiteindelijk toch uit mocht, dus dat hij nu lekker in de stad zat, en hij vroeg hoe het met mij ging. Zo ontzettend lief, twee uur voor dat bericht had ik hem nog op msn gesproken. Ik er werd echt helemaal warm van, na zo'n lange, koude kut dag zo'n lief berichtje van hem. Ik begin het eindelijk warm te krijgen, werd tijd.

Zometeen naar bed. Word vast weer een leuke lange nacht.
Oud 26-11-2005, 08:38
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 26-11-2005 @ 00:24 :
En nou heb ik nog buikpijn en een licht gevoel in mn hoofd ook.
Zo heel raar vind ik dat niet...
Oud 26-11-2005, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 25-11-2005 @ 16:10 :
Ja, alsjeblieft. Maakt me niet uit wat het is.
Hier heeft het de hele dag gegoten...na vijf meter was je al doorweekt...daarbij stormde het, dus dingen als paraplu's hadden geen zin.
Oud 26-11-2005, 09:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Raven schreef op 25-11-2005 @ 17:37 :
is het niet gezelliger om met z'n 2en te fietsen ?
Vaak niet, nee. In je eentje kan je lekker doorfietsen en een beetje nadenken over je leven. Met z´n tweeën is alleen gezellig als je daar zin in hebt en die persoon niet tegen je aan gaat zitten zeuren.

Ontopic:
Wat ís dit? Ik weet wel dat ik me altijd snel zorgen maak en zo, maar meestal zegt mijn moeder dat ik me niet zo moet aanstellen en dat zei ze nu niet, zodat ik me nog meer zorgen maak. En verdomme. Alles komt zo tegelijk. Ik haat mijn lichaam, ik laat het in de steek terwijl ik misschien juist nu het moet steunen. Maar dat kán niet.
Oud 26-11-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 26-11-2005 @ 09:38 :
Zo heel raar vind ik dat niet...
Ik ook niet... Maar het was wel vervelend... En mn eigen schuld ja.
Oud 26-11-2005, 10:59
BananaSplit
BananaSplit is offline
Weekend en dus lekker relaxen.

Gister is bij ons trouwens tussen 10 voor 9 en kwart voor 10 de stroom eruit geweest. Waardoor is onbekend.

Was wel gezellig met al die kaarsen aan, maar ik had toch liever top gear gekeken denk ik.
Oud 26-11-2005, 11:06
Raven
Raven is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 26-11-2005 @ 10:35 :
Vaak niet, nee. In je eentje kan je lekker doorfietsen en een beetje nadenken over je leven. Met z´n tweeën is alleen gezellig als je daar zin in hebt en die persoon niet tegen je aan gaat zitten zeuren.

Ontopic:
Wat ís dit? Ik weet wel dat ik me altijd snel zorgen maak en zo, maar meestal zegt mijn moeder dat ik me niet zo moet aanstellen en dat zei ze nu niet, zodat ik me nog meer zorgen maak. En verdomme. Alles komt zo tegelijk. Ik haat mijn lichaam, ik laat het in de steek terwijl ik misschien juist nu het moet steunen. Maar dat kán niet.
ik vind met z'n 2 en fietsen altijd 2 keer zo snel gaan vooral met wind tegen
Oud 26-11-2005, 11:10
moon
moon is offline
Het bleek geen enkel probleem te zijn dat ik ook mee ging, integendeel zelfs. Daar had ik me voor niks druk om gemaakt.

Het afscheid was heeeel erg emotioneel. Mijn oma lag aan de morfinepomp en ze kon bijna niet meer praten. Ze zei steeds nog slechts enkele woordjes en dan vielen haar ogen weer dicht. Ze kon zich nog maar heel weinig dingen herinneren. We zaten met z'n driëen naast haar bed en hielden haar vast. Mijn moeder knuffelde haar heel lang bij het afscheid en dat maakte mijn vader en mij zo emotioneel dat we met z'n 2en op de gang hebben staan huilen. Huilend hebben we met z'n 3en het verpleeghuis verlaten. Ik heb absoluut geen spijt van dat ik mee ben geweest, ik heb nu pas het idee dat ik echt afscheid heb genomen.
Oud 26-11-2005, 11:15
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Raven schreef op 26-11-2005 @ 12:06 :
Ja inderdaad. Het is minder erg om met z'n tweeen nat te regenen, dan alleen.

Sjonge jonge, ik weet echt niet wat ik met dit weer moet. We kunnen alleen maar lopen en alleen fietsen zonder bagage. Autorijden wil ik echt niet meer na gisteravond en ik vraag me af wanneer die sneeuw nou eens verdwijnt. Normaal vind ik sneeuw wel leuk, maar nu er zo slecht geruimd/gestrooid wordt is het niét leuk meer. Niks gaat meer zoals het hoort en bah.
Oud 26-11-2005, 11:42
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Raven schreef op 26-11-2005 @ 12:06 :
Ik fiets liever in mijn eentje dan met bepaalde personen. Zij mogen mij dan wel, maar ik hen niet. Nah. En al helemaal niet als het sneeuwt. Is beter.

Ontopic: Hoe een besneeuwd weekend uit kan lopen op iets leuks.
Oud 26-11-2005, 11:42
WolterB
WolterB is offline
Soms kan standen door hevige sneeuwval en niet meer naar huis knunnen best leuk zijn achteraf
Oud 26-11-2005, 12:51
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik ga kapot hier....echt helemaal niets te doen.
het enige dat ik kan bedenken is oveel mogeljik dingen downloaden.

Dan hebik de volgende keer tenminste iets
Oud 26-11-2005, 14:01
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Volgens mij heb ik het nu echt verpest. En dat voelt behoorlijk klote.
Het is mijn eigen domme schuld ook.
Waarom kan ik nou verdorie niet eens zeggen wat ik denk.
Oud 26-11-2005, 14:04
Verwijderd
ik moet huiswerk maken, maarrrr ik ben helemaal hyper . is mijn eigen schuld hoor, was vergeten mijn medicijnen in te nemen en ik heb geen zin om ze alsnog te slikken. dagje hyper-vrolijk is ook wel eens leuk, toch? en volgens mij heb ik mijn ad wel ingenomen want ik ben (nog?) niet misselijk.
let maar niet te veel op mij .
Oud 26-11-2005, 14:25
Raven
Raven is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-11-2005 @ 12:15 :
Ja inderdaad. Het is minder erg om met z'n tweeen nat te regenen, dan alleen.

Sjonge jonge, ik weet echt niet wat ik met dit weer moet. We kunnen alleen maar lopen en alleen fietsen zonder bagage. Autorijden wil ik echt niet meer na gisteravond en ik vraag me af wanneer die sneeuw nou eens verdwijnt. Normaal vind ik sneeuw wel leuk, maar nu er zo slecht geruimd/gestrooid wordt is het niét leuk meer. Niks gaat meer zoals het hoort en bah.
samen met een leuke meid drijfnat worden en dan thuis met z'n 2en onder een deken warme chocomel drinken is nog beter
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten