Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoewel, er zítten natuurlijk ook leuke kanten aan sneeuw. (a)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dank je, dank jeeee ![]() ![]()
||
Citaat:
Vriendje daarentegen... Moest vandaag in Apeldoorn werken... Heeft er 5 uur over gedaan om op zijn werk te komen, en staat nu op de terugweg ook al een uur in de file zonder dat er beweging in zit... Ik ben echt bezorgd, hij klonk echt raar aan de telefoon, die 2 tellen dat ik hem sprak, want de verbinding valt steeds weg en hij moet stroom sparen... Recordhoogte km file... Leuk als je erin staat... En nu verveel ik me dus vanavond, of ja, ik ga nu maar mn sinterklaascadeautjes inpakken en aan mn schoolwerk, dan doe ik nog iets nuttigs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Wat ís dit? Ik weet wel dat ik me altijd snel zorgen maak en zo, maar meestal zegt mijn moeder dat ik me niet zo moet aanstellen en dat zei ze nu niet, zodat ik me nog meer zorgen maak. En verdomme. Alles komt zo tegelijk. Ik haat mijn lichaam, ik laat het in de steek terwijl ik misschien juist nu het moet steunen. Maar dat kán niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sjonge jonge, ik weet echt niet wat ik met dit weer moet. We kunnen alleen maar lopen en alleen fietsen zonder bagage. Autorijden wil ik echt niet meer na gisteravond en ik vraag me af wanneer die sneeuw nou eens verdwijnt. Normaal vind ik sneeuw wel leuk, maar nu er zo slecht geruimd/gestrooid wordt is het niét leuk meer. Niks gaat meer zoals het hoort en bah. ![]() ![]()
||
Citaat:
Ontopic: Hoe een besneeuwd weekend uit kan lopen op iets leuks. ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |