Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2006, 21:20
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2006 @ 22:15 :
Ik vond Harm weer echt verschrikkelijk. D'r uit en wel zo snel mogelijk!
Ja, omg hij is echt misselijk.
Advertentie
Oud 07-01-2006, 21:38
kiek
kiek is offline
Ik vind Harm wel grappig, maar hij hoort gewoon neit echt in Idols (hij verdient beter dan wat hem te wachten staat als hij zou winnen)

Leuk:Harm, Angelique, Floortje

Losers: I-Jay (AAAH THE HORROR), Serge, Ellen

PS: Harm heeft het haar van een hip meisje
Oud 07-01-2006, 21:42
Verwijderd
Oh mijn god wat zong Raffaëla vals
Maar goed, dat je het een keer niet goed doet, betekent natuurlijk niet dat je niet kan zingen.

Floortje
En ik vond Ellen en Christon ook goed
Oud 07-01-2006, 22:01
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Clarissa eruit, ach jaaaaaaaaa boeiend
Oud 07-01-2006, 22:02
kiek
kiek is offline
ja wel zielig maar ja ik zag dr ook niet echt winnen
Oud 07-01-2006, 22:03
Vice
Vice is offline
Ik vond Raffaëla juist heel goed.
Oud 07-01-2006, 22:21
Thunder Child
Thunder Child is offline
Harm <3

En die Floortje vind ik echt stomvervelend, die mag er best uit
Oud 07-01-2006, 22:35
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Rafaëlla niet op de kruk --> duidelijk doorgestoken kaart (mja dat wisten we al lang van dit programma) ..
Het optreden was in één woord ''dramatisch''!!
Oud 07-01-2006, 22:40
__
__ is offline
I-Jay
Oud 07-01-2006, 22:46
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 07-01-2006 @ 23:35 :
Rafaëlla niet op de kruk --> duidelijk doorgestoken kaart (mja dat wisten we al lang van dit programma) ..
doorgestoken kaart?
dat mens heeft gewoon al heel veel fans
Oud 07-01-2006, 22:49
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Slaat nergens op want heel veel mensen zijn stapelgek op haar, zei mn voorganger ook al...

Ze heeft zich een paar keer toch echt wel bewezen en ze is mooi en kan leuk dansen enz!
Oud 07-01-2006, 22:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
(mja dat wisten we al lang van dit programma)
vertel eens?
over welke 'we' heb je het en welke kennis heb jij hierover die ik niet heb?

En ik vind Rafaëlla ook niet goed (of nou, op zich wel goed, maar ik erger me aan haar overdrevenheid), maar ik kan snappen dat ze onder veel mensen toch best populair is.

Ik vind Marescha trouwens altijd kijken alsof ze d'r beugel nog in heeft
Oud 07-01-2006, 23:12
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2006 @ 23:54 :

jah je hebt helemaal gelijk, goede bewoording

Mijn ouders vonden Rafaëlla een goed voorbeeld van drentse nuchterheid. Ze vonden de rest zo overdreven doen. Nou, ik vind juist Rafaëlla heel overdreven en de rest, in ieder geval het merendeel, veel minder. Ik denk dat ze al gewoon zoveel fans had jah, dat ze ook vreesden voor de kruk na de kritiek van de jury en juist daarom gingen stemmen.
Oud 07-01-2006, 23:14
Verwijderd
Weer niet gezien..

Charissa eruit, en I-Jay op de kruk ook? Verder nog iemand?
Oud 07-01-2006, 23:22
Roos
Roos is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-01-2006 @ 00:14 :
Weer niet gezien..

Ik heb het ook niet gezien, maar op de idols-site staat dat I-Jay en Marescha op de kruk zaten.
Oud 07-01-2006, 23:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-01-2006 @ 00:14 :
Weer niet gezien..

Marescha.

En I-Jay mocht als eerst weer van de kruk af.
Toen ging het tussen Charissa en Marescha en toen werd het dus Charissa die er uit moest.

Was wel grappig: op het moment dat Martijn zei dat Charissa eruit moest verstond Charissa het niet
Oud 08-01-2006, 00:24
Verwijderd
Rafaëlla was weer hot
Oud 08-01-2006, 01:08
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 08-01-2006 @ 01:24 :
Rafaëlla was weer hot
het was vals, zonder passie en gevoelloos.
Oud 08-01-2006, 01:09
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
het is geen doorgestoken kaart lieve schat, althans, NOG NIET.
Oud 08-01-2006, 01:59
Verwijderd
Citaat:
0oFZo0 schreef op 08-01-2006 @ 02:08 :
het was vals, zonder passie en gevoelloos.

Maar ze was wel hot
Oud 08-01-2006, 05:21
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2006 @ 23:54 :

Met een vleugje "Als ik later groot ben wil ik net zoals Angelina Jolie worden"
Oud 08-01-2006, 10:45
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 07-01-2006 @ 19:47 :
Ok Maar ik had een beetje het idee alsof je stelde dat het simpelweg niet mógelijk was dat een jazz-zangeres Idols kan winnen. En daar staat Ellen verder los van, wat je van haar stem vindt, is gewoon een kwestie van smaak natuurlijk.

Eens. Ik ga vanuit mijn gevoel voor Harm, omdat ik die zo grappig vind. Wat betreft talent zou ik gaan voor Angelique of Marescha, maar op beiden heb ik ook wel echt dingen aan te merken.

Nee joh, ik bedoelde helemaal niet dat het niet mogelijk was dat een jazz zangeres Idols kan winnen, het ging mij idd puur om de stem van Ellen

En ik vind Harm juist een hele verademing, tussen allemaal dezelfde soort personen. Heel veel mensen zijn het uiteraard niet eens met mij, maar ik weet niet... hij zal het wel niet gaan winnen, maar er zijn zat platenmaatschappijen die hem wel zien zitten. Dan kan 'ie ook zijn eigen soort muziek gaan maken enzo.
Oud 08-01-2006, 10:52
Verwijderd
Ik vind Harm vervelend zingen.. Helemaal niet fijn om naar te luisteren. Tenminste, dat vond ik bij veel workshops en de vorige liveshow. Deze keer heb ik het niet gezien. Misschien ga ik woensdag nog even kijken
Oud 08-01-2006, 11:40
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-01-2006 @ 11:52 :
Ik vind Harm vervelend zingen.. Helemaal niet fijn om naar te luisteren. Tenminste, dat vond ik bij veel workshops en de vorige liveshow. Deze keer heb ik het niet gezien. Misschien ga ik woensdag nog even kijken
Hij zong deze keer ook niet bijster goed hoor
Maar hij heeft wel een geinige relaxte uitstraling Hij wint Idols ook zeker weten niet hoor, maar hij is gewoon zo'n verademing vind ik
Oud 08-01-2006, 12:51
geen punt :|
geen punt :| is offline
Wat is er nou mis met Marescha? Dat snap ik echt niet. Ze krijg superveel complimenten van de jury, Henkjan zei vorige week nog "jammer dat je de tweede stem deed, maar hoe je het deed: waanzinnig!". Gisteren waren ze ook positief en negatief over veel anderen en vindt Henk Jan haar ineens de minste van allemaal. Ik snap het niet mehr

Christon was voor het eerst echt goed trouwens gisteren. Vond hem eerder wel ok en hij heeft echt talent, maar hij deed steeds van die kutnummers. Nu was hij echt super. Ook dat stukje in Backstage was cool, dat hij een liedje deed met Ellen. Best een mooi nummer
Oud 08-01-2006, 12:54
Vice
Vice is offline
Het commentaar van de jury neem ik sowieso niet meer serieus.
Oud 08-01-2006, 12:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Rafaëlla was ongesteld denk ik.
Oud 08-01-2006, 12:58
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Röps schreef op 08-01-2006 @ 13:51 :
Wat is er nou mis met Marescha? Dat snap ik echt niet. Ze krijg superveel complimenten van de jury, Henkjan zei vorige week nog "jammer dat je de tweede stem deed, maar hoe je het deed: waanzinnig!". Gisteren waren ze ook positief en negatief over veel anderen en vindt Henk Jan haar ineens de minste van allemaal. Ik snap het niet mehr

Christon was voor het eerst echt goed trouwens gisteren. Vond hem eerder wel ok en hij heeft echt talent, maar hij deed steeds van die kutnummers. Nu was hij echt super. Ook dat stukje in Backstage was cool, dat hij een liedje deed met Ellen. Best een mooi nummer
omdat de jury per keer commentaar geeft op het zingen. deze keer was t gewoon slechter dan de vorige keer.
Oud 08-01-2006, 13:21
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Ook dat stukje in Backstage was cool, dat hij een liedje deed met Ellen. Best een mooi nummer
Jezus ik heb nog nooit zo'n kuttekst gehoord

"You took a piece of my heart and it won't grow back" pfffff...
Oud 08-01-2006, 13:35
Waar slaat dat nou weer op?

Citaat:
MightyMarcel schreef op 08-01-2006 @ 13:58 :
omdat de jury per keer commentaar geeft op het zingen. deze keer was t gewoon slechter dan de vorige keer.
Sorry maar dit snap ik niet. Tuurlijk geeft de jury commentaar en deze keer dus ook op Mares. Het was misschien minder (niet slechter want het is niet slecht) dan de vorige keer, maar dat neemt niet weg wél negatief waren over heel veel anderen. (Charissa, I-jay, Rafaëlla, etc.)
Oud 08-01-2006, 14:13
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Röps schreef op 08-01-2006 @ 14:35 :
Waar slaat dat nou weer op?
Op die slechte tekst die Christon had geschreven....
Oud 08-01-2006, 14:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Tsu schreef op 08-01-2006 @ 15:13 :
Op die slechte tekst die Christon had geschreven....
Wat is daar slecht aan? Ik geef toe dat het niets bijzonders is ofzo, maar slecht is het ook niet.
Oud 08-01-2006, 14:25
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 08-01-2006 @ 15:18 :
Wat is daar slecht aan? Ik geef toe dat het niets bijzonders is ofzo, maar slecht is het ook niet.
Hou toch op, de eerste zin vond ik al niets Probeert 'ie het mooi poëtisch te schrijven... hou toch op, ik vond het drie keer ruk.
De muziek vond ik ook niet echt bijzonder, dat klonk iig wel beter dan die tekst...pfoei
Oud 08-01-2006, 14:38
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Wat is er nou mis met Marescha? Dat snap ik echt niet.
Henk Jan zei van te voren dat hij van vorige week geleerd had dat hij moest kijken naar wie van het publiek de minste stemmen zou krijgen. Daarom heeft hij zeerwaarschijnlijk voor Marescha gekozen. Het is volgens mij iemand die er niet echt uitspringt qua apartheid binnen de groep denk ik..
Oud 08-01-2006, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 08-01-2006 @ 11:45 :
En ik vind Harm juist een hele verademing, tussen allemaal dezelfde soort personen. Heel veel mensen zijn het uiteraard niet eens met mij, maar ik weet niet... hij zal het wel niet gaan winnen, maar er zijn zat platenmaatschappijen die hem wel zien zitten. Dan kan 'ie ook zijn eigen soort muziek gaan maken enzo.
Wat dit betreft ben ik het dan wel helemaal met je eens
Heerlijk, zo'n mafkees in dat groepje tutjes en saaie mensen.

Ik vond gisteren (tja sorry... ) Ellen heel goed, en Angelique ook. Ja, en Floortje ook ja, maar ik vind haar echt verschrikkelijk.
Oud 08-01-2006, 15:05
Mindfields
Mindfields is offline
Ben blij dat Serge zijn haar geknipt heeft, pfff..
Oud 08-01-2006, 15:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Tsu schreef op 08-01-2006 @ 11:45 :
Ik vind hem juist aardig hetzelfde als de rest hoor. Qua uiterlijk is ie wel apart, maar verder is ie net zo'n wannabe. Hij past z'n hele ik aan, aan wat het Idols publiek en de Idols jury wil. Nou, dan ben je toch precies hetzelfde als de rest.

Ik vind hem trouwens nog steeds ontzettend ongemakkelijk kijken op het podium. Alsof ie geen idee heeft van waar ie z'n handen moet laten en waar ie z'n ogen op moet richten. Ik word er zelf helemaal ongemakkelijk van als ik dat zie.
En dan weer het probleem van z'n articulatie.. Nee, hij mag er snel uit van mij.
Oud 08-01-2006, 16:41
Love_Fulfilled
Citaat:
Thunder Child schreef op 07-01-2006 @ 23:46 :
doorgestoken kaart?
dat mens heeft gewoon al heel veel fans
Dan neem ik aan dat er heel veel fans zullen afhaken na dit optreden ..
Oud 08-01-2006, 16:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 08-01-2006 @ 17:41 :
Dan neem ik aan dat er heel veel fans zullen afhaken na dit optreden ..
Madonna zingt vaak zo vals als een kraai tijdens live optredens en toch heeft ze horden fans.
Als d'r ook maar genoeg momenten zijn dat je wél goed zingt en als je als persoonlijkheid nog maar leuk blijft voor je fans, vallen ze zo snel niet af hoor.
Oud 08-01-2006, 16:45
Love_Fulfilled
Citaat:
Balance schreef op 08-01-2006 @ 17:42 :
Madonna zingt vaak zo vals als een kraai tijdens live optredens en toch heeft ze horden fans.
Als d'r ook maar genoeg momenten zijn dat je wél goed zingt en als je als persoonlijkheid nog maar leuk blijft voor je fans, vallen ze zo snel niet af hoor.
Hoe kun je Madonna in gods naam met Rafaëlla vergelijken ..
Oud 08-01-2006, 17:52
Verwijderd
De enige die ik foutloos hoorde zingen was Aäron. De rest deed het prima, maar toch wat onzuivere noten.
Nee, stond er echt niet om te juichen.. (maar ja, je moet wat als je bij vriendinnen zitten die het graag willen zien...)
Oud 08-01-2006, 18:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 08-01-2006 @ 18:52 :
De enige die ik foutloos hoorde zingen was Aäron. De rest deed het prima, maar toch wat onzuivere noten.
Nee, stond er echt niet om te juichen.. (maar ja, je moet wat als je bij vriendinnen zitten die het graag willen zien...)
Wanneer had Floortje een onzuivere noot dan?
Oud 08-01-2006, 19:03
Citaat:
Aragnabite schreef op 08-01-2006 @ 15:38 :
Henk Jan zei van te voren dat hij van vorige week geleerd had dat hij moest kijken naar wie van het publiek de minste stemmen zou krijgen. Daarom heeft hij zeerwaarschijnlijk voor Marescha gekozen. Het is volgens mij iemand die er niet echt uitspringt qua apartheid binnen de groep denk ik..
Ja ze valt inderdaad niet zo op, maar Henkjan zei niet wie hij dácht dat het minst populair was, maar juist wie hij de minste van de avond vond. Ik vind het vreemd dat dat Mares is...

@ LovefuLfilled: dat van doorgestoken kaart slaat natuurlijk nergens op, dat weet je zelf ook wel. Als mensen negatief commentaar krijgen gaan er júist ook mensen bellen om diegene er in te houden, tenminste, als ze over het algemeen de vorige keren goed waren.

Bij Charissa was het een ander verhaal, want die heeft nooit veel fans gehad. Maarja, remember Alice "in the pocket" van de vorige serie? Die zong ook verschrikkelijk maar bleef ook stemmen krijgen, uit medelijden.

Tot slot, wat hebben ze bij idols nu voor doel dan om een impopulair iemand er in te laten zitten? Ten eerste kunnen ze daar niks mee en ten tweede levert dat geen bellers/smssers op...
Oud 08-01-2006, 19:14
Vice
Vice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-01-2006 @ 15:46 :
Ja, en Floortje ook ja, maar ik vind haar echt verschrikkelijk.
Ik ben ook absoluut geen fan van haar. Ze mag wel goed kunnen zingen, ik zie geen idool in haar.
Oud 08-01-2006, 19:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 08-01-2006 @ 17:45 :
Hoe kun je Madonna in gods naam met Rafaëlla vergelijken ..
Ik vergelijk Madonna totaal niet met Rafaëlla?
Ik bekijk het effect van vals zingen mbt fans die afvallen.
Oud 08-01-2006, 19:26
heavinly
heavinly is offline
Ik vraag me af welk nummer Christon nou had geschreven en voor welke reclame.
Oud 08-01-2006, 20:28
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-01-2006 @ 15:46 :
Wat dit betreft ben ik het dan wel helemaal met je eens
Heerlijk, zo'n mafkees in dat groepje tutjes en saaie mensen.

Ik vond gisteren (tja sorry... ) Ellen heel goed, en Angelique ook. Ja, en Floortje ook ja, maar ik vind haar echt verschrikkelijk.
Angelique ja, die vond ik ook goed
Oud 08-01-2006, 20:29
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-01-2006 @ 16:25 :
Ik vind hem juist aardig hetzelfde als de rest hoor. Qua uiterlijk is ie wel apart, maar verder is ie net zo'n wannabe. Hij past z'n hele ik aan, aan wat het Idols publiek en de Idols jury wil. Nou, dan ben je toch precies hetzelfde als de rest.

Ik vind hem trouwens nog steeds ontzettend ongemakkelijk kijken op het podium. Alsof ie geen idee heeft van waar ie z'n handen moet laten en waar ie z'n ogen op moet richten. Ik word er zelf helemaal ongemakkelijk van als ik dat zie.
En dan weer het probleem van z'n articulatie.. Nee, hij mag er snel uit van mij.
Dat zeg ik; heel veel mensen zijn het niet eens met mij
Oud 08-01-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 08-01-2006 @ 20:26 :
Ik vraag me af welk nummer Christon nou had geschreven en voor welke reclame.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Begin Christon wel steeds beter te vinden, ik mag 'm ook wel.
En hij is fan van Jeff Buckley, las ik net op zijn site
Oud 08-01-2006, 20:41
Bequiristain
Bequiristain is offline
Charissa er nu uit,die had er vorige week al uitgemoeten in plaats van Ariel.
Serge of I Jay zijn wat mij betrefd de volgende,vind die 2 allebei slecht
Raffaela en Floortje vind ik de beste,ondanks Raffaela gisteren een mindere dag had,vond het ook niet echt een liedje voor haar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten