Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 23:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-01-2006 @ 00:02 :
echt, wat doe ik mezelf toch weer aan??!!
Ik snap het werkelijk niet. Ene keer dit, andere keer dat. Wat moet ik en wat wil ik? M'n gedrag en gevoel spreken elkaar tegen, m'n gedachtes ook. Ik doe het een en alles wijst de andere kant op... zie ik het zelf nog niet? Ben ik blind? Of laat ik me meeslepen?
Oud 22-01-2006, 00:33
Verwijderd
Net terug van Mushu. Samen naar Turks Fruit geweest. En t was echt geweldig. T is dat het niet kon, maar ik kan echt zo lang blijven hangen in zo'n verhaal. Super. En bij Mushu thuis was het ook gezellig. Ja
Oud 22-01-2006, 00:41
darkfairy
darkfairy is offline
* inhouden* *inhouden* *inhouden*
Oud 22-01-2006, 01:16
Periodiek
Periodiek is offline
Omdat ik allemaal negatieve berichten lees, twijfel ik of dit geschreven mag worden.
Afgelopen tijd gaat het erg goed met me; het lijkt alsof niets moeilijk is. Vroeger -als ik me goed voelde- was ik bang terug te vallen in een dip, maar daar is nu geen sprake van. Het wordt beter, and it keeps going. Om me heen lijkt iedereen een winterdepressie te krijgen, maar ik voel er niets van.
Tegen de tijd dat ik ga slapen is het half drie en ik moet er over 4,5 uur uit en dat doet me helemaal niets. Al met al voel ik me niet 'meer' dan andere mensen; het verschil is dat ik weet wat ik wil.

Het leven is goed en ik streef naar fantastisch.

11 keer het woordje 'ik' geteld, erg..?
Oud 22-01-2006, 02:14
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 22-01-2006, 02:29
darkfairy
darkfairy is offline
verdomme
Oud 22-01-2006, 07:38
Verwijderd
Ik wil hem niet kwijt en zij moet met haar tengels van hem afblijven...
Ik wil weten of alles goed is.. Ik wil weten of hij nog steeds bij me wilt zijn. Laat hem dadelijk iets van zich laten horen. Ik wil hem echt niet kwijt...
Oud 22-01-2006, 09:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Periodiek schreef op 22-01-2006 @ 02:16 :
Omdat ik allemaal negatieve berichten lees, twijfel ik of dit geschreven mag worden.

11 keer het woordje 'ik' geteld, erg..?
Natuurlijk mag dat geschreven worden. En in een lucht je hart topic gaat het om jouzelf, dus je mag heel je bericht vol ik stouwen. Hip hè?

Ik heb niets te luchten. Behalve dan dat ik net een liedje van Bløf hoorde en dat die helemaal geweldig is met percussie en zo
Oud 22-01-2006, 09:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 22-01-2006 @ 01:33 :
Net terug van Mushu. Samen naar Turks Fruit geweest. En t was echt geweldig. T is dat het niet kon, maar ik kan echt zo lang blijven hangen in zo'n verhaal. Super. En bij Mushu thuis was het ook gezellig. Ja
Ik heb de cd met liedjes
Oud 22-01-2006, 10:02
moon
moon is offline
* hele dikke knuff voor redhair *
Oud 22-01-2006, 10:07
Verwijderd
Jaaa. Turks Fruit was goed. Ik vond het echt goed.
Verder ga ik dood van de spierpijn.

Kun jij timmeren?

Oud 22-01-2006, 11:34
Anno2007
Anno2007 is offline
wat voelt het toch goed als je van meerdere mensen te horen kreeg dat je het goed deed ook van mensen uit onverwachte hoek t ging gister dan ook keilekker bij mn wedstrijd, stikveul ballen afgevangen, aangegeven en dat die ander dan doelpunt scoort en zelf ook eindleijk weer is gescoort en we hebben gewonnen meej 15-5 !

ik kan het wel, doe t dan ook gewoon, en ik moe me nie zo zenuwachtig maken...
Oud 22-01-2006, 13:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wel eens op een feestje gestaan en gedacht: "Als ik weg was, zou niemand me eiegnlijk missen?"

Welkom in mijn leven.
Oud 22-01-2006, 13:28
darkfairy
darkfairy is offline
en toen was het weer zo,n leuke dag
Oud 22-01-2006, 14:01
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-01-2006 @ 14:17 :
Wel eens op een feestje gestaan en gedacht: "Als ik weg was, zou niemand me eiegnlijk missen?"

Welkom in mijn leven.
misschien is cognitieve therapie ook iets voor jou?
Oud 22-01-2006, 14:22
coopergirl
coopergirl is offline
Het voordeel van een jaartje ouder zijn, is dat je dichter bij de dood komt
Tot zover mijn pessimistische, melancholische bui
Ik ga naar het bos, mijn gedachten verzetten!! Blijven malen heeft me nog nooit verder geholpen.,.
Oud 22-01-2006, 14:51
Jolene
Jolene is offline
Hmm ik zit eraan te denken om ook weer bij mn moeder te gaan wonen.Waar mn vader haar van beschuldigd(dat ze nooit thuis is) doet hij zelf net zo hard en zij toont tenminste nog interresse hoe het met me gaat enzo.Maarja van huis naar huis hoppen vind ik ook zo irritant .

Verder word ik een beetje gek van een vriendin van me .Ze is echt een burgertrut geworden,als ik aan het feesten ben met roy zit zij liever op de bank met haar vriendje .
Oud 22-01-2006, 14:52
Nijn*
Nijn* is offline
Mijn god wat heb ik een enorme kater. Het was heel gezellig gisteravond, maar oh mijn god mijn hoofd! Teveel tequila en bier op, dus moest vannacht één keer overgeven. Maar daarvoor was het heel gezellig echt lol gehad en het feest van mijn oppaskindje was ook leuk!! Ben alleen ontzettend moe nu en mijn hoofd doet pijn. En ik moet leren voor een examen en een toets en een boek lezen voor een verslag en, bah bah bah.
Oud 22-01-2006, 14:56
Anno2007
Anno2007 is offline
en nu zijn mn zenuwen voor de toetsweek weer helemaal terug
Oud 22-01-2006, 14:58
wann
wann is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 22-01-2006 @ 15:52 :
Mijn god wat heb ik een enorme kater. Het was heel gezellig gisteravond, maar oh mijn god mijn hoofd! Teveel tequila en bier op, dus moest vannacht één keer overgeven. Maar daarvoor was het heel gezellig echt lol gehad en het feest van mijn oppaskindje was ook leuk!! Ben alleen ontzettend moe nu en mijn hoofd doet pijn. En ik moet leren voor een examen en een toets en een boek lezen voor een verslag en, bah bah bah.
Tequila=kater²

Tip: als je (stevig) gedronken hebt, voordat je slapen gaat nog even een glas of een paar glazen water drinken. Helpt vaak mee katers te voorkomen.
Oud 22-01-2006, 15:56
moon
moon is offline
Op vanochtend na (hard gelopen) ben ik al de hele dag een beetje niks aan het doen. Het lijkt wel alsof ik me nergens echt toe kan zetten, alsof ik nergens echt de rust voor heb en alsof alles onbelangrijk is. Weet niet waarom.
Oud 22-01-2006, 16:02
rare kwast
rare kwast is offline
pfff
2 dagen
9 uur
42 kilometer
een paar blaren te veel
zere knieen
en een leeg gevoel..
leuk weekend
Oud 22-01-2006, 16:08
Verwijderd
Jaaaaa!!! Morgen gaan we allemaal tussen 10 uur en 10.30 uur voor mij duimen want ik heb een presentatie en ben heel erg zenuwachtig! Oh als jullie toch aan het duimen zijn doe dat dan ook even van 15 tot 16.30uur want dan heb ik een tentamen.

Ja het gaat goed komen, ik ga mn best doen!!! Tjakaaaaaaa

Maar wat als ik het nou niet haal?
Oud 22-01-2006, 16:11
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
sonho schreef op 22-01-2006 @ 17:08 :
Jaaaaa!!! Morgen gaan we allemaal tussen 10 uur en 10.30 uur voor mij duimen want ik heb een presentatie en ben heel erg zenuwachtig! Oh als jullie toch aan het duimen zijn doe dat dan ook even van 15 tot 16.30uur want dan heb ik een tentamen.

Ja het gaat goed komen, ik ga mn best doen!!! Tjakaaaaaaa

Maar wat als ik het nou niet haal?
Okay, ik zal de hele dag voor je duimen Zet 'm op meid!
Oud 22-01-2006, 16:11
kroot
kroot is offline
@ sonho: ik ga voor je duimen. Succes. En niet bij voorbaat al denken dat je het niet haalt. Kom op meis!!

Verder tsja, nuttig
Oud 22-01-2006, 16:12
coopergirl
coopergirl is offline
Ben net terug uit het bos! Het werkt zo ontzettend therapeutisch! Heerlijk door het bos banjeren over zompige paden Ben weer helemaal ge-aard
Oud 22-01-2006, 16:29
Xonzo
Xonzo is offline
slecht, heel slecht

en moet nog studeren... niet dus

wat doe je in godsnaam als je ma je verteld dat ze ernstig ziek is?
Oud 22-01-2006, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-01-2006 @ 10:51 :
Ik heb de cd met liedjes
ze stonden ze te signeren na de voorstelling, maar ik was zo blut als..naja, ik was blut

Vandaag met Mushu Mondriaan vervalst. Hartstikke leuk. En een leuk gesprek op msn gehad. Dat was gewoon interessant. ja. dat is het goede woord. En nu zometeen naar een condoleance. De opa van een vriendin is overleden.

Abrace-me
Oud 22-01-2006, 18:46
Tink*
Tink* is offline
Ik snap niks meer van mensen.
Ik voel me diep gekwetst, en ze gaan daarna gewoon normaal door. Hebben ze dan echt niet door dat ze me gekwetst hebben?

Edit; en dan wil ik hem laten merken dat hij me heeft gekwetst kwetst ie me op een manier die nog gemener is.

Ik voel me verschrikkelijk en ik moet eigenlijk leren, maar ik heb de stomme gewoonte dat als er zoiets gebeurt het een soort block is op mijn hersenen. Nu wil het niet meer.

Laatst gewijzigd op 22-01-2006 om 19:19.
Oud 22-01-2006, 19:43
Verwijderd
Dat liedje maakt me zo verdrietig. Terwijl het eigenlijk alleen maar heel mooi is.

ZO, maar vandaag was leuk. Mondriaan is leuk geworden
*grom*
En ik wil haar spreken, maar ze is er niet. Verdorie. En dinsdag mooi met JL aan het werk enzo.

Ik wil altijd blijven dansen lief, dansen zo lang ik leef.
Oud 22-01-2006, 19:46
Anno2007
Anno2007 is offline
zit nu serieus in de stres, morgen vanaf 10 uur SE WISK, tot half 12 *HELP*
Oud 22-01-2006, 20:19
Xonzo
Xonzo is offline

Wil niet meer....
Ik moet nog superveel leren, het lukt me ni meer, waarom nu???
daar gaat mn zomervakantie

sorry voor dit uiterst pessimistisch en nutteloos bericht
Oud 22-01-2006, 20:30
Redhair
Redhair is offline
Ik heb het gedaan, en voel me er goed over. De knoop doorgehakt, het gewoon gedaan. Hij moest huilen, heel naar voor hem, maar ik voel me nu gewoon goed.
Oud 22-01-2006, 21:29
kroot
kroot is offline
Citaat:
Redhair schreef op 22-01-2006 @ 21:30 :
Ik heb het gedaan, en voel me er goed over. De knoop doorgehakt, het gewoon gedaan. Hij moest huilen, heel naar voor hem, maar ik voel me nu gewoon goed.
knap van je!

Ik ga morgen een vriendin opzoeken die ik al een lange tijd niet gezien heb.
En ik dacht dat ik mijn eetstoornis zelf wel onder controle had. Maar niet dus. Eerst zou ik dagbehandeling van drie dagen gaan doen, nu mag dat niet meer, moet ik het met 1 ochtend in de week doen.
Ik ben potverdorie gemotiveerd voor die drie dagen, laat me het dan doen Maar nee, ik pas niet bij de groep en het is blijkbaar ook niet ernstig genoeg. Nee waarom ben ik dan gestopt met school??? Ik weet het even niet meer, ik wil die 3 dagen gewoon zo graag, zodat ik ook iig mijn 'normale' leven weer kan oppakken volgend schooljaar. Help Wie weet er iets??
Oud 22-01-2006, 21:43
Gothic
Gothic is offline
damn wat een gedoe zeg, maar dan heb je ook wat
Oud 22-01-2006, 21:55
Verwijderd
Zucht.. ik kan soms zo opeens zo onzeker zijn! Het liefst wil ik nu gewoon de hele avond, de hele nacht en de volgende hele dag en eigenlijk wel elke avond en elke nacht tegen hem aan liggen en naast hem slapen.

Pff.. Als we volgende keer samen in de stad zijn hoop ik dat we haar tegenkomen ... Kan ik even laten zien dat hij toch echt bezet is
Oud 22-01-2006, 22:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zou het dan echt waar zijn?
Ik kan mijn gevoel op dit moment in 1 woord omschrijven: ZUCHT.
Oud 22-01-2006, 22:06
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Vandaag weer niet geleerd, ik had het nog zo aan mezelf beloofd dat ik dat zou doen, waarom kan ik me daar niet aan houden? Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk?
Oud 22-01-2006, 22:38
Roosje
Roosje is offline
Ik... ik weet niet.

Ik weet wel veel niet, zeg. Ik weet dat het laat is, dat ik zelfs m'n proefwerken Wiskunde en Frans geleerd heb, dat ik voor beide een hoog cijfer moet kunnen halen. Ik weet dat ik moet gaan slapen, dat elk weldenkend mens hier in huis al lang en breed in bed ligt, dat ik dingen beloofd heb en dat ik me er niet aan houd.

Maar wat heb ik daaraan?

Geen lucifers meer. Beloofd. Dáár houd ik me aan, want ik houd niet van beloftes breken. Maar.
Oud 22-01-2006, 23:31
rare kwast
rare kwast is offline
ik lig al een tijdje in bed maar kan dus niet slapen
verdorrie...
ik maar ff snel op msn gekeken..
goed nieuws!!! mn ex is verliefd woehoeeeeee *springt rond*

ownee.. gaat rustig weer naar bed en probeert wat te slapne
Oud 22-01-2006, 23:33
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-01-2006 @ 00:31 :

ownee.. gaat rustig weer naar bed en probeert wat te slapne
Weltrusten!

Ik heb nog geen zin om naar bed te gaan, maar ook niet om wakker te blijven.
Hoop dat ik me morgen iets beter voel.
Oud 23-01-2006, 00:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 22-01-2006 @ 23:08 :
Als jij niet van me houdt - Boudewijn de Groot

Hm Niet helemaal toepasselijk, maar ik vind het ineens mooi. Dus eventjes op repeat tot ik ga slapen.
De tekst is geschreven door Lennaert Nijgh, niet te vergeten!
Oud 23-01-2006, 00:34
Periodiek
Periodiek is offline
Ik ben echt een nachtmens.

Ik vraag me trouwens af waarom ik altijd te laat kom, altijd. Waarom kunnen sommige mensen gewoon wel op tijd komen?
Vind ik vroeg weggaan tijdverspilling, of kan ik niet plannen? Waarschijnlijk het eerste, maar wat valt er aan te doen?

Voor de rest uiteraard tevreden
Oud 23-01-2006, 00:35
Verwijderd
Ik vraag me juist altijd af waarom mensen te laat komen. Je weet toch gewoon hoe snel je zelf kunt lopen en fietsen, hoe lang je over bepaalde handelingen doet, en als je merkt dat het langer duurt dan je had verwacht dan werk je toch gewoon sneller?
Oud 23-01-2006, 00:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-01-2006 @ 01:35 :
Ik vraag me juist altijd af waarom mensen te laat komen. Je weet toch gewoon hoe snel je zelf kunt lopen en fietsen, hoe lang je over bepaalde handelingen doet, en als je merkt dat het langer duurt dan je had verwacht dan werk je toch gewoon sneller?
Da's dus het hele punt: sommige mensen kunnen dat nou eenmaal niet goed inschatten.
Oud 23-01-2006, 01:28
Verwijderd
Nouja, dat kan ik me dus niet voorstellen. Desnoods zet je het op papier.
Oud 23-01-2006, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Periodiek schreef op 23-01-2006 @ 01:34 :

Vind ik vroeg weggaan tijdverspilling, of kan ik niet plannen? Waarschijnlijk het eerste, maar wat valt er aan te doen?
Lijkt me niet zo heel moeilijk: ondanks dat je het tijdverspilling vindt toch gewoon op tijd weggaan.

Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-01-2006 @ 01:40 :
Da's dus het hele punt: sommige mensen kunnen dat nou eenmaal niet goed inschatten.
Dan schrijf je het idd op. En reken je uit hoe lang je er over doet om ergens te komen. En schrijf je dat ook op. Dan maak je een rooster en dan nog je er aan houden. Maar met zichzelf een flinke trap geven, zal het de meeste mensen dan best lukken om te doen.
Oud 23-01-2006, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Periodiek schreef op 23-01-2006 @ 01:34 :
Ik ben echt een nachtmens.

Ik vraag me trouwens af waarom ik altijd te laat kom, altijd. Waarom kunnen sommige mensen gewoon wel op tijd komen?

Voor de rest uiteraard tevreden
tsja ons gezamelijk probleem

Ik kom ook echt altijd te laat, of net op tijd. Kan gewoon niet inschatten hoe lang in nodig heb. Of ik hang weer te lang achter de computer of in bed of achter de tv 's ochtends.

Moet over 15 minuten beginnen beginnen met werken en zit nog in pyjama.. maar ach kan mij het schelen aan de ene kant ik hoef toch alleen schoon te maken.. dus oude kleren aan en wegwezen.
Aan de andere kant, het is mn eerst werkdag en word ingewerkt. Kan dus maar beter op tijd komen.
Oud 23-01-2006, 07:45
Verwijderd
Ik maak me best een beetje heel erg zorgen om mijn presentatie van straks. Ik hoop zó dat het goed gaat...
*probeert rustig te blijven*

En waarom is het hier altijd zo koud? Ben blij als mn pa straks weer paar dagen weg is, kan de verwarming tenminste weer aan...
Oud 23-01-2006, 07:56
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Citaat:
sonho schreef op 23-01-2006 @ 08:45 :
Ik maak me best een beetje heel erg zorgen om mijn presentatie van straks. Ik hoop zó dat het goed gaat...
*probeert rustig te blijven*

En waarom is het hier altijd zo koud? Ben blij als mn pa straks weer paar dagen weg is, kan de verwarming tenminste weer aan...
s6 straks! Je kan et
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten