![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb niets te luchten. Behalve dan dat ik net een liedje van Bløf hoorde en dat die helemaal geweldig is met percussie en zo ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tip: als je (stevig) gedronken hebt, voordat je slapen gaat nog even een glas of een paar glazen water drinken. Helpt vaak mee katers te voorkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaag met Mushu Mondriaan vervalst. Hartstikke leuk. En een leuk gesprek op msn gehad. Dat was gewoon interessant. ja. dat is het goede woord. En nu zometeen naar een condoleance. De opa van een vriendin is overleden. Abrace-me |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga morgen een vriendin opzoeken die ik al een lange tijd niet gezien heb. En ik dacht dat ik mijn eetstoornis zelf wel onder controle had. Maar niet dus. Eerst zou ik dagbehandeling van drie dagen gaan doen, nu mag dat niet meer, moet ik het met 1 ochtend in de week doen. Ik ben potverdorie gemotiveerd voor die drie dagen, laat me het dan doen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nog geen zin om naar bed te gaan, maar ook niet om wakker te blijven. Hoop dat ik me morgen iets beter voel.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kom ook echt altijd te laat, of net op tijd. Kan gewoon niet inschatten hoe lang in nodig heb. Of ik hang weer te lang achter de computer of in bed of achter de tv 's ochtends. Moet over 15 minuten beginnen beginnen met werken en zit nog in pyjama ![]() Aan de andere kant, het is mn eerst werkdag en word ingewerkt. Kan dus maar beter op tijd komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |