Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2006, 19:31
heavyukkie
heavyukkie is offline
ik heb de uitslag van mn psygologische test.

Ik heb geen psygische aandoening
Mijn concentratie geheugen, inpulsiviteit, mn slecht tegen kritiek kunnen, mn depressies, hebben allemaal met mijn NAH (niet aangeboren hersenletsel) te maken..

Verder kwam er nog uit de test dat ik heel onzeker over me zelf was en een laag zelf beeld heb. Terwijl dat ik wel een goede zelf inzicht heb.... Sommige dingen kwamen wel in de buurt van bordeline, maar ik had zelf geen bordeline... wehhee ben eindelijk blij dat het zo duidelijk is. Nu kan ik er eindelijk iets aan doen. Er dus mee leren leven....
Oud 08-02-2006, 19:32
Nona
Nona is offline
Dit is een mededeling, dat mag niet in een apart topic. Ik voeg je post samen met het Lucht-je-hart topic.
Oud 08-02-2006, 19:34
Xonzo
Xonzo is offline
Ik
Ben
Een
Kluns

maar geen probleem, ik leer er wel mee leven
Oud 08-02-2006, 20:06
Verwijderd
K*t rug! morgen vast over, ja ja
het is best cool om ipv uren aan een film te werken, een powerpoint presentatie te houden waar amper werk in is gaan zitten en dan wel een goed punt te krijgen omdat je ''gewoon lekker praatte''.
Oud 08-02-2006, 20:15
Nijn*
Nijn* is offline
Dat was leuk! Ik moest een artikel schrijven over een cultureel supplement en ik moest het gedicht 'Denkend aan Holland' vervormen naar iets van mezelf, dit werd het:
Denkend aan mezelf
Zie ik brede rivieren
Verwoestend door grote
Chaos gaan,
Woorden ondenkbaar
En onuitgesproken
Als hoge bomen
Aan mijn lippen staan;
En in de geweldige
Leegte verzonken
Mijn daden
Verspreid in de diepte,
Woede, impulsen,
Vreselijk verdriet,
Blijdschap en liefde
Balancerend op de rand.
De uitbarsting volgt snel
En orde wordt er langzaam
Met rake klappen de
Adem gesmoord,
En in alle richtingen
Knal ik dan heel plotseling
Uit elkaar, niet
Begrepen en niet gehoord.

Het is echt heel erg 'mij' geworden, meer dan ik dacht en het ritme enz klopt ook nog eens (voor het grootste deel dan) Maar ja, zometeen kamer opruimen en slapen...Hmmm slapen..heerlijk
Oud 08-02-2006, 20:18
Nona
Nona is offline
IK GA MAANDAG HOSPITEREN BIJ EEN KAMER IN HET CENTRUM VAN AMERSFOORT!!!!

En nu zien dat ik goed overkom. Tips?
Oud 08-02-2006, 20:20
Anno2007
Anno2007 is offline
ben erg vrolijk en hyperactief

training was super! Tijdens de training gezellig, derna nog veel cooler! Ik voel me egt goed nu
Oud 08-02-2006, 20:23
indigo
indigo is offline
Het gaat, met ups en downs (vooral veel downs). Maar nu weer een up, dus da's fijn. Zélfs al ben ik alleen en heb ik niet zoveel te doen. Dat moet ik vast zien te houden. En het gesprek van vanmiddag gaf ook wel een beetje opluchting . Nu morgen nog zien te overleven.
Oud 08-02-2006, 20:44
Gothic
Gothic is offline
bah voel me onzeker ... en dat ik zo'n gruwelijke honger heb, helpt er niet bij. Ik wil gewoon kunnen eten, maar ik heb al zoveel gegeten. Het 3 dubbele wat de meeste meisjes eten in het topic op E&D of uberhaupt wat meisjes in m'n omgeving eten. Ik wou dat ik ook zo weinig kon eten, dat ik... nee moet ik niet denken... en ik probeer het te relativeren, maar dat zie ik die foto's weer voor me ...

Niou ja, maar zo positief mogelijk bekijken, lang geleden dat ik me onzeker voel over m'n lichaam...
Oud 08-02-2006, 20:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-02-2006 @ 21:18 :
IK GA MAANDAG HOSPITEREN BIJ EEN KAMER IN HET CENTRUM VAN AMERSFOORT!!!!

En nu zien dat ik goed overkom. Tips?
Wees jezelf en ga niet aan jezelf twijfelen als ze je niet kiezen. Dan ben je meestal gewoon niet wat ze zoeken en zijn zij meestal ook niet wat jij zoekt dus dan wordt het toch nooit wat.

Tips die ik ooit kreeg van mensen waar ik was wezen hospiteren en die me niet uitgekozen hadden waren:
- wees niet te stil, mensen hebben liever een spontaan iemand, vraag gewoon alles wat je wilt weten. Je bent sneller te stil dan je denkt.
- ga alleen en niet met vrienden, ouders, vriend oid. Dan kom je zelfstandiger over.

En de eerste keer dat ik alleen ging kijken voor een kamer werd ik gelijk uitgekozen
Oud 08-02-2006, 20:55
Redhair
Redhair is offline
Moet vrijdag naar Utrecht, sollicitatie voor een riante baan. Wel om fucking kwart voor acht de trein, dus half zeven op. Dan slaap ik net een uur, als ik geluk heb. En geld om pep te halen heb ik niet, N. in onbereikbaar, dus moet maar zien hoe ik dit voor elkaar ga krijgen.
J. wilde mij niet zien. Hij zei dat het lag aan het feit dat hij verward is, dat dingen omhoog kwamen uit zijn verleden die hij jarenlang met pep heeft weg gedrukt. Alleen ik heb het gevoel dat het ook aan mij ligt. Maar jezus, we kunnen toch gewoon vrienden zijn, afgelopen weekend vergeten, hoe jammer ik dat ook vind?
Mijn jankbuien houden aan. Mijn afwezige gevoel ook. Mijn laksheid. Mijn ouders kunnen me niks meer schelen, dat ik ze pijn doe, het boeit me niet. Mijn vader is de laatste tijd ook geestelijk flink achteruit gegaan.
Pff, ik voel me nu echt kut. B. zit voor 2 maanden in de kliniek, M. is tot zaterdag ergens anders, ik heb al lang geen pep meer gehad, ik weet niet meer wat ik moet doen. Zat vanmorgen bij mijn leerlingbegeleider, maar wilde niks vertellen. Ik heb zoveel gevoel in me, zoveel frustratie, alleen ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, ik weet niet waar het vandaan komt, ik weet niet wat het is. Alleen ik jank de laatste tijd weer fucking veel. Ik verwaarloos teveel, ik interesseer me voor weinig. Ik kan niet wachten tot ik uit huis ga, hopelijk word ik aangenomen vrijdag, want het geld heb ik hard nodig voor de zomer, als ik een kamer neem.
Oud 08-02-2006, 20:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb eindelijk de papieren voor mijn nieuwe ziektekostenverzekering ingevuld Wat een gekloot zeg. Ik ben alleen zo bang dat ik er niet goed aan doe, dat ik toch beter bij mijn huidige verzekeraar kan blijven ook al betaal ik daar 15 euro per maand meer
Oud 08-02-2006, 21:22
Xonzo
Xonzo is offline
jah... dan probeer je iemand te helpen, doe je er alles aan om een afspraak te kunnen regelen met een pysch en dan komt het uit op zo iets!

grrr, hoe moet ik dit weer gaan uitleggen. Nja
Oud 08-02-2006, 21:49
Verwijderd
Jeetje mina, hoe krijg ik het voor elkaar. Gewoon de moeilijkste keuzemodule kiezen die dr is. We schrokken er allemaal van. Maar goed, we zijn erg eensgezind, en iedereen wil elkaar helpen. Dus dat is wel weer leuk En vanavond Makom was ook weer erg gezellig, behalve die stomme M. MAar die heb ik even de waarheid verteld

en nu doen mn poten zeer en heb ik een kop vol snot en rook.
Oud 08-02-2006, 22:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Lekker uit wezen eten vanavond met een vriendin. Gezellig. Weer eens bijkletsen
Oud 08-02-2006, 22:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat ben ik toch een enorme trut. Ik maak het er echt zelf naar... Wie vindt mij nou aardig? Ik ben niet aardig! Wie vindt mij nou leuk om tijd mee door te brengen? Niemand, als ik me zo blijf gedragen... Ik moet niet zo impulsief reageren tegen vriendje, het gaat niet goed zo. Terwijl dat helemaal niet hoeft.
Ik moet gewoon een beetje minder 'ik' zijn... dan gaat het vast veel beter. Maar nu ben ik zo koppig dat ik niks van me laat horen tot hij het doet; zodra hij het doet, doe ik ook weer gewoon en zeg ik sorry. Anders ben ik altijd degene die met de sorry moet komen, dat vertik ik. Misschien wil hij wel liever een ander vriendinnetje... Dan is-ie in ieder geval veel beter af dan met mij... Ik ben niet lief, niet leuk, niet aardig, niet sociaal, ik ben eigenlijk helemaal niks, helemaal niks waard.
En, I know, het isniet sociaal wenselijk om dat te zeggen.
Oud 08-02-2006, 22:55
Hanneke
Hanneke is offline
Het kan toch ook anders...
Oud 08-02-2006, 23:47
Verwijderd
Wow!!
Vanavond was redelijk shocking mag ik wel zeggen!
Ik ben blij dat ik dit niet een half jaar eerder wist.
Oud 09-02-2006, 00:09
Verwijderd
stage was cool

nu wil ik gewoon een knuffel want heb me zoooo gestressed gemaakt om niks, en mn lichaam doet dr pijn van.

Heb me machtig misdragen thuis. hahaha k heb mn broertje (15 ) uitgelegd waarom theezeefjes bruin zijn omdat als kinderen hun melktanden verliezen, ze die nog wel s doorslikken, en dan willen sommige moeders ze toch persé hebben.

lang niet meer zo gelachen. meligheid

Laatst gewijzigd op 09-02-2006 om 00:18.
Oud 09-02-2006, 08:16
create
create is offline
ik wil niet steeds zo dromen. ik snap ze niet, ik blijf volhouden dat het niet kan en toch ga ik erin mee. het is maar goed dat het zo in de werkelijkheid niet gaat.
Oud 09-02-2006, 09:54
Gothic
Gothic is offline
wow ik heb echt heeeeerlijk geslapen ... en nu met goede moed begonnen met leren, het wordt ooit wel wat met me
Oud 09-02-2006, 11:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Gisteravond opeens van uit het niets zitten overgeven. Om de twee uur moest ik naar de wc rennen, maar uiteindelijk kwam er maar 1 druppeltje uit terwijl m'n hele maag zat te rommelen.

Ik zou vandaag helpen met voorlichtingsdag op school over profielen en vanmiddag oefenen met iemand voor m'n fluit-examen en nu kan dat allemaal niet. M'n maag voelt zich zo beroerd, terwijl ik helemaal geen hoofdpijn of koorts heb ofzo. Alweer buikgriep. Het blijkt dat het heerst, maar waarom nou net nu.

Hmpf..
Oud 09-02-2006, 11:48
Verwijderd
^ .. beterschap

ot: geslaagd voor mn praktijkexamen. met een 6 maar wel geslaagd
Nu stage nog een voldoende halen, maar dat is geen probleem
Oud 09-02-2006, 12:33
BananaSplit
BananaSplit is offline
Feel good

Morgen nog maar een proefwerk en dan lang weekend
Vandaag ging het super....

Daalik nog even naar de ortho en dan de rest van de dag vrij
Oud 09-02-2006, 13:15
Rêveuse
Rêveuse is offline
Ik moest net huilen omdat ik niets te roken heb en drie examens morgen en veel te veel gegeten en ik heb al een week niets van hem gehoord en hij heeft vast iemand ontmoet in Groningen vast wel ja en daar is hij natuurlijk, daarom belt hij niet en is hij nooit meer online en ik ben best een paranoide mormel en geschreeuw en gezeur en ik moet nog zóveel doen.
Oud 09-02-2006, 14:35
coopergirl
coopergirl is offline
Euhm, ik neem me serieus al weken, zij het geen maanden- voor met schoolopdrachten bezig te gaan.. Ik heb m'n map naast me liggen, maar m'n boeken heb ik beneden laten liggen. Ik ben vervolgens te passief even naar beneden te lopen. Ik heb een schop-onder-mn-kont nodiggggggg! Ga toch 'ns wat doen! Het zit je toch in de weg!
Oud 09-02-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 09-02-2006 @ 15:35 :
Euhm, ik neem me serieus al weken, zij het geen maanden- voor met schoolopdrachten bezig te gaan.. Ik heb m'n map naast me liggen, maar m'n boeken heb ik beneden laten liggen. Ik ben vervolgens te passief even naar beneden te lopen. Ik heb een schop-onder-mn-kont nodiggggggg! Ga toch 'ns wat doen! Het zit je toch in de weg!
*schopt*
Oud 09-02-2006, 14:50
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ave schreef op 09-02-2006 @ 15:50 :
*schopt*
Dankjewel
Oud 09-02-2006, 15:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik vond de actie van een klasgenoot vanmiddag toch wel erg lief; "Snoepjes tegen de keelpijn, das goed voor je kel! Snel weer helemaal beter worden hea. *knuffel* Spreek je snel weer, goed? " En dat voor een 14 jarige jongen, nooit verwacht haha.
Oud 09-02-2006, 15:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-02-2006 @ 17:00 :
Maar ik ben altijd moe (en ook vaker zo moe als nu), maar ik heb het niet altijd koud?
Ik had dat vorige week en het is best irritant. En ik had het alleen overdag, 's nachts had ik het gewoon oké. Gaat vast vanzelf weer over

Muffins
Oud 09-02-2006, 15:33
moon
moon is offline
Schiet me alsjeblieft dood ofzo, ik kan niet meer!
Laat me een ongeluk of een erge ziekte krijgen of iets, maar laat me niet leven. Ik kan het niet zelf beeindeigen. Dat doe ik ook niet. Ik hoop dat mijn lot in handen van de duivel ligt.

Ik ben moe, overal vallen mijn ogen dicht bijna. Tijdens een gesprek met iemand kan ik me niet lang concentreren want op een gegeven moment krijg je dan nog maar een half of geen antwoord. Ik voel me zo depri.

Gister geprobeerd mijn vriend duidelijk te maken dat het niet goed zat tussen ons maar daar begreep hij eigenlijk helemaal niks van. Nadat we samen flink gehuild hadden dacht hij dat alles gewoon weer goed was tussen ons.
Vanochtend ging het weer mis en moest ik hem weer confronteren met dat het niet goed zit tussen ons. Weer moest hij heel erg huilen en begreep er niks van. De discussie's zijn hem zijn zo slopend dat het echt voelt alsof hij het laatste beetje energie weg genomen heeft.

Maar ook om andere redenen gaat het niet goed. Ik voel me echt zoooo slecht. Ik wil slapen, alleen zijn en door niemand gestoord maar vooral niet geclaimd worden (zoals mijn vriend doet). Laat me met rust. Welterusten, ik ga slapen. Hopelijk word ik nooit meer wakker.
Oud 09-02-2006, 15:47
coopergirl
coopergirl is offline
Ach lieve Moon wat klote situatie, meis!
Oud 09-02-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-02-2006 @ 21:44 :
Het 3 dubbele wat de meeste meisjes eten in het topic op E&D of uberhaupt wat meisjes in m'n omgeving eten.
Nogal logisch: die meisjes eten ook veel te weinig (iig die meisjes in dat topic).

Citaat:
HaWaHaai schreef op 08-02-2006 @ 23:53 :
Wie vindt mij nou aardig?
Doe je irl zo anders dan op internet? Anders kan ik er wel antwoord op geven: waarschijnlijk een hele hoop mensen.

Mbt de rest van je post: heeft je stagebegeleidster ergens misschien toch niet een heel piepklein beetje gelijk?

Laatst gewijzigd op 09-02-2006 om 15:53.
Oud 09-02-2006, 15:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik wil eten, maar als ik het zie word ik al weer misselijk. Moet ik maar een blinddoek ofzo omdoen, want ik wil eten.

Ik haat ziek zijn. Morgen wil ik weer naar school en me beter voelen. Ik mis m'n koekjes en brood en chips en enenen...
Oud 09-02-2006, 15:55
Verwijderd
En ik heb zo slecht geslapen vannacht. Pfff. Toch ben ik niet erg moe. Een beetje prikkelbaar. Maar het is ook gewoon een rotdag vandaag. En ik moet vanavond oppassen. Lekker. Ik ga slechte films kijken.
Aah, het kan hier op zolder zo lekker bulderen als het stormt. Zo lekker om naar te luisteren.

Yes I know what you think of me:
"You never shut up".
I can hear that

Laatst gewijzigd op 09-02-2006 om 15:58.
Oud 09-02-2006, 16:06
Nijn*
Nijn* is offline
Djeezus wat een slome saaie onzinnige en onboeiende kutdag. Niets bijzonders gebeurd maar ik heb me de pleuris verveeld.
1. het is midden in de maand en dan gebeurd hetzelfde als aan het einde van de maand: iedereen is out of sigaretten.
2. ik heb drie uur aan tekenen en ckv moeten besteden om het enigzinds af te krijgen en drie uur verven is dan niet leuk meer.
3. ik heb een kutklas.
4. die ben ik vergeten.
5. die is ook een beetje kwijt.
Conclusie: ik heb een kutdag, ben chagerijnig as hell en verveel me de pleuris maar zin om aan m'n huiswerk te beginnen is ook ver te zoeken. DJEEZUS, wil iemand me schoppen want ik irriteer me dood aan mezelf..
Oud 09-02-2006, 16:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-02-2006 @ 16:52 :
Ik wil eten, maar als ik het zie word ik al weer misselijk. Moet ik maar een blinddoek ofzo omdoen, want ik wil eten.

Ik haat ziek zijn. Morgen wil ik weer naar school en me beter voelen. Ik mis m'n koekjes en brood en chips en enenen...
Heel veel beterschap, hé! Echt stom dat je nu weer ziek bent.
Oud 09-02-2006, 17:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 09-02-2006 @ 17:31 :
Heel veel beterschap, hé! Echt stom dat je nu weer ziek bent.
Snap ook niet hoe het komt. Ben nog nooit echt ziek geweest, en nu al twee keer buikgriep-achtig in twee maanden.
Oud 09-02-2006, 17:30
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-02-2006 @ 18:05 :
Snap ook niet hoe het komt. Ben nog nooit echt ziek geweest, en nu al twee keer buikgriep-achtig in twee maanden.
Het heerst...en ja, het heerst wel vaker, maar ik pik het nu ook voor het eerst sinds jaren steeds weer op... Beterschap iig.
Oud 09-02-2006, 17:33
Miracle
Miracle is offline
Pff, heavy dagje. Maar wel succesvol. Gehaald!

Ik snap toch niet waarom ik hier toch hoofdpijn van krijg. Oke, het was een zware dag en ik ga vanavond niks vermoeiends meer doen, maar hoofdpijn. Daar zit ik niet echt op te wachten.

Wat zijn kinderen soms druk zeg.. Pff. Soms best fijn als je de deur weer achter je dicht kunt trekken. "Fijne avond nog" Het is allemaal wel te verklaren, maar pff, vermoeiend is het wel.

Maar fijn een avondje rust en een de komende dagen allemaal leuke dingen.
Oud 09-02-2006, 17:46
rare kwast
rare kwast is offline
zo ik kom ook maar weer even langs

*doet een flink aantal knuffels gooien.. een xtra grote voor nijn en moon*

ik ben klaar met tentames... eindelijk..
heb sinds zondag nog geen 12 uur slaap gehad (waarvan er net 2 in de trein) dus ben beetje kapot
*gaaaaap*
het leren ging totaal niet, heb heel veel zitten huilen en frustraties zitten af te reageren... (beetje fout..)
maar uiteindelijk heb ik 2 ruim voldoendes (het is bij ons voldoende of onvoldoende.. je moet meer dan 30% halen)
en heb voor de eerste toets 33% (net aan gehaald dus ) was nog wel even onzeker..
de andere 2 zijn wel voldoende en vandaag de laatste die was open vragen dus heb ik geen idee van
maar ik denk dat ik daar flink voor gezakt ben..
heb fucking hard zitten stampen maar ik wist t echt niet meer.. maar beetje naar de sneeuw zitten staren..

met mn vader gaat alles trouewns redelijk (hij is geopereerd en zag dr allemaal goed uit verder ) iig iets goeds
Oud 09-02-2006, 17:50
Gothic
Gothic is offline
hmz ik verveel me... vandaag geleerd wat ik moest leren en nu zit m'n hoofd vol. Morgen een toets, maar ik neem aan dat dat gewoon goedgaat. Heb al tv gekeken en ga pas over anderhalf uur sporten.

Misschien mezelf toch maar aanzetten te gaan leren, morgen minder tijd, omdat ik eerst naar school moet... Misschien ga ik dat wel gewoon doen . Is eigenlijk tegen m'n principes in, om na ATWT nog te studeren, maar ja , eigenlijk is dat een heel dom principe ...
Oud 09-02-2006, 18:35
Verwijderd
Eigenlijk moet ik toegeven dat het niet goed gaat. Ik heb pijn en voel me ook psychisch niet helemaal lekker. En dat terwijl het een jaar lang perfect ging! Ik doe veel te weinig voor school, waar is mijn motivatie gebleven? Eerst was ik zo ijverig aan de slag. Ik verstop me steeds onder de dekens of achter de computer en zeg tegen mijn moeder dat ik echt wel aan het werk ga en dat ik alles af krijg, maar eigenlijk is dat niet zo. *zucht*. Het gaat al een paar weken minder en ik kan nu voor mezelf niet meer de schijn ophouden dat het goed gaat. pfff, ik wil niet weer worden zoals ik was, maar ik krijg de draad niet meer opgepakt. wie helpt mij?
Oud 09-02-2006, 18:40
marrel
marrel is offline
Ik vind dat ik een winterdepressie heb. Ik weet niet eens wat het is, of wat het in houd, maar het klinkt wel als hoe ik me voel eigenlijk.
Oud 09-02-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 09-02-2006 @ 19:35 :
wie helpt mij?
Misschien moet je aangeven dat het niet gaat? Bij mensen in je directe omgeving, bedoel ik dan. En hun hulp dan ook aanvaarden als ze je proberen te helpen.
Oud 09-02-2006, 18:59
moon
moon is offline
zo depri. dat ken ik echt niet meer, dat is lang geleden. Gewoon wanhopig, alsof er onmiddelijk een oplossing moet komen, alsof ik onmiddelijk gered moet worden. Waarom bestaan er zulke ondragelijke gevoelens in het leven? Dat kan je een mens toch niet aan doen gewoon? pffffff alsof ik de hele wereld op mijn nek draag ofzo. Ik voel me aan alle kanten aangevallen door mijn eigen gedachtes. Ik-ik....het gaat zo slecht
Oud 09-02-2006, 19:05
Verwijderd
Alles jeukt en doet pijn en ziet er kut uit en houdt me uit mn slaap en maakt me onzeker en laat me minderwaardig voelen. De ene ontsteking is voorbij en BAM de andere is er weer overheen gekomen. Wéér een kuur. Zucht. Wel fijn gepraat met mn vriend, over schaamte en acceptatie. Het komt wel goed allemaal, echt wel. Ik heb mijn momenten dat ik alles hopeloos inzie, maar echt..het komt wel goed. (Wie probeer ik nu te overtuigen?) Het heeft gewoon tijd nodig. En acceptatie.

Oud 09-02-2006, 19:17
cagie
cagie is offline
Knuffel voor Moon!

Ben inmiddels best een beetje nerveus. Vandaag voor het eerst ander werk en tot zover ik begrepen heb wordt het vanavond heel druk dus wordt gelijk in het diepe gegooid. Maar gelukkig heb ik dat eerder mee gemaakt dus dat zal heus wel lukken denk ik...
Verder ontzettend druk met van alles. Moet voor volgende week nog en hoop lezen en een aantal opdrachten doen. Vraag me een beetje af wanneer ik daar tijd voor ga hebben. Gelukkig kan ik het meeste gewoon in de trein doen dus dat scheelt mij heel veel tijd.
Oud 09-02-2006, 19:17
Verwijderd
Ik zal hulp accepteren, ook al vind ik dat ik dat niet nodig heb.

Zo, nu staat het op het internet. Is zoiets als een belofte. Ongeveer.
Oud 09-02-2006, 19:23
Verwijderd
Ik hoop dat hij zo online komt en ik heb zin in het weekend.

Edit: Ik denk eigenlijk niet dat hij online komt en dat vind ik erg jammer. Ik ben een heel klein beetje bang dat hij boos op me is ofzo, maarja dan moet hij dat maar zeggen, niet mijn probleem.

Het voelt alsof ik en mijn vrienden een beetje uit elkaar groeien en ik wil op zoek naar nieuwe vrienden, maar ik weet niet hoe! Niet dat ik mijn huidige vrienden wil dumpen ofzo, maar ik voel me nu gewoon een beetje eenzaam en bijna nooit heeft er iemand tijd voor me of dan heb ik er geen zin in. Ik ga niet uit, want dat is hier niks aan en in een andere stad mag ik niet. Sporten of een baantje durf ik niet door die faalangst... Dus daar kan ik ook geen vrienden proberen te maken. Ehm... Wat moet ik nou doen?

Ook voel ik me de laatste tijd niet écht vrolijk volgensmij. Ik kan wel heel even een lachbui hebben ofzo, maar dat is zo weer over en dat vind ik jammer.

Laatst gewijzigd op 09-02-2006 om 19:40.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten