Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je kan mensen ook buiten het forum tegenkomen zonder dat af te spreken via het internet. en als ik die 'forummers' dan tegenkom dan beschouw ik ze niet als forummers maar als de persoon die ze zijn in het 'werkelijke leven'. dat mensen anders kunnen zijn in het echt dan ze op het forum lijken daar ben jij wel een ideaal voorbeeld van..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik word er godverdomme gewoon agressief van hahah. kutforum.
||
Citaat:
En als dit verhaal hier boven op mij slaat dan sla je helemaal de plank mis. Ik weet niet wat voor kkhouding jij hebt de laatste tijd, maar je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
||
Citaat:
![]() boeiend. en het verhaaltje sloeg inderdaad op jou ja. hoe ik dat eerste weet is omdat ik het zelf heb gezien. heb jij niet genoeg zelfkennis om in te zien dat je compleet anders bent dan je hier overkomt? ik zeg niet dat dat perse slecht is. misschien is het zelfs goed dat je in het echt anders bent, want ik vind je op dit forum een onuitstaanbaar zeikwijf. ga asjeblieft niet zo'n opmerking maken als je deed, want hoe kan jij nou oordelen over zoiets als je die gast niet eens in het echt kent.
||
Citaat:
oh ja en je defensieve houding roept vraagtekens op ![]()
||
Citaat:
Weet je wat jouw probleem is, jij neemt dit forum te serieus. Je hebt me gezien, maar niet gesproken (en nee ik zei niks tegen je, waarom zou ik in GODSNAAM?), dus je kent me niet en je kan dus ook echt niet weten wie ik wel en niet als vriend(in) beschouw. Verder photoshop ik mijn foto's over het algemeen niet. De volgende keer dat ik je zie zal ik een kwartiertje voor je vrijmaken, kunnen wij eens lekker babbelen. ![]() Als je verder nog wat te foeteren hebt dan stuur je maar een PM. Ik weet dat je liever alles met dit forum deelt maar niet iedereen zal zich interesseren voor jouw ervaringen. NO, REALLY. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben gisteren naar nighttown geweest en dat was gezellig en nu ben ik echt ontzéttend brak. eigen schuld dikke bult. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Huhuhu. Ik kom vast te laat. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Anders even googelen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() letterlijk, zei je?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 | |
Lifestyle |
vertel over je dag Back Door Man | 500 | 04-07-2005 22:02 | |
Lifestyle |
Je dagje :s (y) terror koekjes | 500 | 04-06-2005 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |