Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2006, 14:41
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 28-02-2006 @ 15:35 :
nee ik vind dat die enooooooooooooorm vadsige vette eruit moet
keenyah
ehhh
Advertentie
Oud 28-02-2006, 14:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
oh ik ging op de site van america's next top model kijken en nu weet ik wie er gaat winnen omdat wij natuurlijk oude afleveringen krijgen

En ik ben misselijk van chocoladetaart die ik voor mijn vriend bakte, maar hij komt nooit op.
Oud 28-02-2006, 14:50
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
kuik schreef op 28-02-2006 @ 15:35 :
nee ik vind dat die enooooooooooooorm vadsige vette eruit moet
omg
ik ging net op google zoeken hoe ze heet en nu weet ik wie er gewonnen heeft
maar ik bedoelde dus keenyah

ja gadverdamme
Oud 28-02-2006, 15:41
knir
knir is offline
ze had wel een blubberbuik

ot: vandaag ging ik meeten met studiegenoten om een videodebat voor te bereiden en zonet had ik dat en eh het ging wel goed. toen boodschappen gedaan zz en nu lammen
Oud 28-02-2006, 16:01
Verwijderd
Op wintersport was ik bijna zonder ski's naar beneden gesprongen vanaf een rotspunt die achteraf bijna 10 meter hoog bleek te zijn
Oud 28-02-2006, 16:03
kuik
kuik is offline
@ Eleanor Rigby & Roxane:

ik bedoelde juist van niet, maar deze aflevering moest ze van de jury afvallen.
Oud 28-02-2006, 16:12
little_devotion
little_devotion is offline
uitgeslapen, boodschappen gedaan en aan m'n toelatingsopdracht gewerkt. vanavond komt mn lovah
Oud 28-02-2006, 16:40
innogen
innogen is offline
Vanavond Hard-Fi in de Effenaar.
Oud 28-02-2006, 17:16
ZerO
ZerO is offline
ik heb gisteren toch maar carnaval gevierd een soort van bij een vriend van mijn vriend waar ze bier met wodka gingen mengen en waar een kat met overgewicht nogal in de war was van alle rokende en schreeuwende mensen
later zijn we in de stad wezen poolen en ik verloor telkens haha en toen was ik mijn ov bijna kwijtgeraakt omdat ik in een steegje ging vozen haha zz
ok genoeg avonturen vandaag ben ik lui en vanavond ga ik een film marathon houden met mijn vriendje.

Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 17:34.
Oud 28-02-2006, 17:30
Haligh
Haligh is offline
ben net met antigone een stel biertje sgaan dribnken in de stad !
Oud 28-02-2006, 17:31
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-02-2006 @ 18:30 :
ben net met antigone een stel biertje sgaan dribnken in de stad !
gezellig
Oud 28-02-2006, 17:32
Haligh
Haligh is offline
joah.
Oud 28-02-2006, 18:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
kuik schreef op 28-02-2006 @ 17:03 :
@ Eleanor Rigby & Roxane:

ik bedoelde juist van niet, maar deze aflevering moest ze van de jury afvallen.
haha oh oke ik had de aflevering niet gezien sorry
Oud 28-02-2006, 21:20
merels
merels is offline
ik ging kort naar school waar ik kkcijfers terugkreeg. wel een G voor mijn profielwerkstuk. uit school een vriendin via de webcam horen praten, wat modern toch allemaal. daarna ben ik naar een soort huiswerk-iets gegaan en echt huiswerk gemaakt !
gegeten, browniemix gehaald, koffie gedronken bij een tante en net brownies gemaakt (alleen water toevoegen omg een kind kan de was doen ) en nu koelt ´ie af. zo weer tv kijken.
Oud 28-02-2006, 22:56
innogen
innogen is offline
Citaat:
L_angel schreef op 28-02-2006 @ 17:40 :
Vanavond Hard-Fi in de Effenaar.
Maar zo erg avontuurlijk was het eigenlijk niet

Jezelf quoten de gekste
Oud 28-02-2006, 23:48
*oma*
*oma* is offline
o. o. o.

net naar de sneak geweest en echt de naarste film ever gezien. Hoe slecht!!!
Oud 01-03-2006, 08:58
idontcare
idontcare is offline
ik werd vanmorgen wakker gebeld door m'n werk maar ik ben vergeten waarover het ging en wat ik heb gezegt want ik was nog half aan het slapen
Oud 01-03-2006, 10:59
jimi
jimi is offline
gister heb ik hannibal gezien en ik ging mn vriendje knijpen omdat ik het eng vond brr.
nu ga ik mn huis opruimen omdat toch iemand dat moet doen, en dan ga ik hutekase en komkommer kopen en eten bij ene mortischa.
Oud 01-03-2006, 11:33
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 01-03-2006 @ 00:48 :
o. o. o.

net naar de sneak geweest en echt de naarste film ever gezien. Hoe slecht!!!
Hostel?
Oud 01-03-2006, 19:13
Hagel
Hagel is offline
uitgeslapen, ontbeten en een bril uitgezocht bij de opticien en ik moest 1.5 uur wachten tot mijn oogmeting Ruzie gemaakt met mijn vriendje want hij was vergeten dat hij zou komen, toen maar chocola en patat gegeten Uit frustratie net gaan joggen met muts op, das om en handschoenen aan maar die sneeuw in mijn gezicht was toch erg koud en het was glad buiten Dus daar ook vrij vlug mee gestopt, zometeen maar een film kijken ofzo
Oud 01-03-2006, 21:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag m'n eerste werkdag. begon meteen lekker, want ik stond op 't station toen de stroom ineens uitviel en ik geen kant opkon. was dus te laat
Verder ging het wel goed. Aardige mensen enzo. Heel de dag broodjes gesmeerd en schoongemaakt, deed veel dingen fout, maar dat hoort erbij blijkbaar.
Morgen mag ik bakken. Jee wat leuk
Nu ben ik weer thuis en kenkie moe, dus ik ga m haar wassen en schlaffen.
Weltrusten.
Oud 01-03-2006, 21:20
Verwijderd
ik heb gewerkt ik voelde me zoo beroerd omdat ik te weinig geslapen had. en ik werd smorgens wakker met mijn kussen ergens in een hoek gegooid en mijn dekens los getrapt, ik heb vast erg rustig geslapen. eeh.

na werk met vriendinnetjes afgesproken en uit eten geweest in scheveningen bij een turksachtig restaurant, errrg lekker. zou erna nog naar brokeback mountain gaan maar wegens moeheid toch maar naar huis gegaan zzz. mijn baan verpest mijn sociale leven.
Oud 01-03-2006, 23:52
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Fake schreef op 01-03-2006 @ 12:33 :
Hostel?
nee, was het maar waar
the new world
Oud 02-03-2006, 00:12
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Sneeuwballen gegooid vanuit mijn huisgenoot's raam op de 2e verdieping. Genieten geblazen
Oud 02-03-2006, 00:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
*oma* schreef op 02-03-2006 @ 00:52 :
nee, was het maar waar
the new world
heb er eigenlijk alleen maar goede dingen over gelezen
Oud 02-03-2006, 01:16
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Carn schreef op 02-03-2006 @ 01:46 :
heb er eigenlijk alleen maar goede dingen over gelezen
serieus?
Kan ik me niet voorstellen. De muziek was irritant, de regie van de camera was slecht en onze "engelsman" Colin sprak Amerikaans.
Oud 02-03-2006, 08:30
Augustus
Augustus is offline
ik zit lekker thuis want m'n medicijnen voelen aan alsof je een avond pep hebt gebruikt en dat is niet leuk he!
Oud 02-03-2006, 10:44
Verwijderd
gisteren ging ik eerst naar mn vriendin toe en dat was leuk ,daarna ging ik naar amsterdam met een vriend en toen konden we 2 kaartjes voor de kaiser chiefs kopen voor de prijs van 1 en toen zijn we daar maar heengegaan en dat was wel leuk opzich.
vandaag ga ik shoppen in amsterdam en vanavond tivoliiii
Oud 02-03-2006, 10:50
Verwijderd
ik heb een kat uit het asiel gehaald.
Oud 02-03-2006, 11:20
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 02-03-2006 @ 11:50 :
ik heb een kat uit het asiel gehaald.
vet , de kat bij me vader is ook uit het asiel, was wel vreemd, zon oudere kat in vergelijking met een kitten halen. Leuke though, hij heeft 3 poten.
Oud 02-03-2006, 11:41
kuik
kuik is offline
ik heb morgen een anatomie en fysiologie tentamen en ik snap er niets van. ik moet allemaal spieren en botjes gaan lokaliseren in het lichaam en dan heb je allemaal van die richtingsaanduidende termen en ik doe het steeds fout
Oud 02-03-2006, 13:45
ZerO
ZerO is offline
Nou vandaag mag ik weer bellen, lekker bellen met hem lekker bellen met haar lekker bellen met elkaar
en ik moet zo eten halen en ik heb het GEHAD met de kant en klaar maaltijden van de AH
Oud 02-03-2006, 14:57
Haligh
Haligh is offline
ik ga vanavond los in nijmegen .
Oud 02-03-2006, 15:14
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
K-pax schreef op 02-03-2006 @ 12:20 :
vet , de kat bij me vader is ook uit het asiel, was wel vreemd, zon oudere kat in vergelijking met een kitten halen. Leuke though, hij heeft 3 poten.
die van ons had een platte voet (dus die liep niet op de tenen) en een knak in de staart en toen ze heel ziek werd bleek dat ze geen 4 jaar was (wat het asiel ons verteld had), maar iets van 14
Oud 02-03-2006, 15:30
little_devotion
nou, ik ging om 9 uur mn bed uit ( ) en toen ging ik stofzuigen en dweilen en de afwas doen, daarna douchen en eten en verder ben ik de hele middag bezig geweest met het schrijven van een motivatiebrief
vanavond zou ik alweer afspreken met een vriend maar hij heeft alweer afgezegd dus nu ga ik alweer tv kijken.
Oud 02-03-2006, 15:47
Verwijderd
Citaat:
K-pax schreef op 02-03-2006 @ 12:20 :
de mijne is nog behoorlijk jong, ongeveer een jaartje. een leuk klein katertje <3
Oud 02-03-2006, 16:28
idontcare
idontcare is offline
mijn zusje van bijna 4 kwam net op schoot zitten en zei dat ze weer muziek wilde maken op de computer. dus heeft ze een half uur zitten klikken op een pianotje van fruityloops aah
Oud 02-03-2006, 16:53
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben gisteren met mn beste vriend naar de foutste tent ooit gegaan waar een blij chinees koppel ons ging sandwichen en er dansten gasten op tafel met n fles in hun reet.

ik ga daar nooit meer heen.

vanavond misschien naar leiden naar vriendinnetjes
Oud 02-03-2006, 18:26
Verwijderd
ik ging vandaag winkelen met een vriendin en op weg naar huis kwamen we langs de Tivoli waar een feestje gaande was: Thuis en daklozen party. Keigezellig en gratis bier! tussen de zwervers die pedicures kregen, maar het stonk er wel dus de gene die vanavond naar tivoli gaan have fun!
Oud 02-03-2006, 18:29
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik had vandaag 6 uur college en dat was kksaai. Daarna ben ik met een vriendin -student verantwoord- gaan eten bij IKEA. Vanavond swingah .
Oud 03-03-2006, 08:24
tante Bep
tante Bep is offline
dat ik hier dingen lees over katten met 3 poten. Er is hier toch wel ergens een apart topic over katten ?

tss
Oud 03-03-2006, 08:51
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister was ik heel de dag lui. 's avonds naar de kroeg gegaan met vrienden (want meestal ga je niet alleen ) en om 2uur gingen we sneeuwballen gooien. toen ik mn voeten niet meer voelde ben ik naar huis gefietst.
vandaag zou ik naar groningen voor de open dag van de uni maar door die kksneeuw gaat het niet door. dus ga ik mn geld uitgeven in het plaatselijke winkelcentrum.
Oud 03-03-2006, 11:40
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
little_devotion schreef op 02-03-2006 @ 16:30 :

vanavond zou ik alweer afspreken met een vriend maar hij heeft alweer afgezegd dus nu ga ik alweer tv kijken.
gaat te ver
Oud 03-03-2006, 11:45
ZerO
ZerO is offline
Ohja vandaag is mijn levensmotto : 's avonds een vent 's ochtend een vent gisteren teveel gedronken en 4 uur geslapen waardoor ik nu al de hele dag hoofdpijn heb en ik zit al vanaf half 10 op school en heb ik zo weer les tot 4 uur en daarna moet ik werken tot half 10 Vanavond ga ik naar mijn ouders en haha in het zuiden gaat het sneeuwen dus ik heb al een voorgevoel dat ik ergens bij lage zwaluwe STRAND
Oud 03-03-2006, 12:00
grandmommy
grandmommy is offline
ha ik pwn heel dat kattenissue met mijn bionical cat want hij heeft al vier jaar een stalen pen in zijn poot omdat ie ooit geopereerd is. of ik daar nu zo trots op moet zijn is een tweede, maar een eende en een tweende is al twee dingen dus best veel dus misschien dat ik daar eventueel trots op kan zijn.
Oud 03-03-2006, 12:00
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gisteren naar school geweest en ontbeten bij de mcdonalds oh my wat slecht, en pim pam pet gespeeld bij cafe flater met vrienden<3.
die avond met 2 vriendinnen pizzas gegeten en een krat bier leeg gezopen en toen al half-dronken naar tivoli gefietst in de sneeuw en daar heb ik het heel erg naar mn zin gehad al draaide ze echt ontzettende bager muziek.
3 uur geslapen vanacht en toen kon ik vannochtend om half 9 op olympus met mijn klas gaan gymen
en nu ga ik naar huis om te slapen.
Oud 03-03-2006, 13:13
little_devotion
ik ben al vanaf 10 uur bezig met m'n toelatingsopdrachten. over een half uurtje mn loverr ophalen, dan naar HANS ANDERS en dan eten enzo en vanavond bowlen
Oud 03-03-2006, 13:41
Kryptonite
Kryptonite is offline
Gisteren naar school geweest en op de terugweg kwam ik allemaal uitgelaten mannen van 40 tegen die elkaar gingen bekogelen en toen ik thuis was ging ik met bekenden uit mn basisschooltijd de hele middag bij de plaatselijke haven van de dijk rollen en glijden alsof we weer 6 waren. En daarbij sleedden we een aantal keer bijna het ijswater in dus dat was lachen. Toen ging ik heel vroeg slapen (ik snap eindelijk weer waarom ik toen ik klein was niet lang kon opblijven) en toen ik opstond ging ik naar school. En toen hadden we het alleen maar over sneeuw en fietsen en chocolade ipv Latijn of wiskunde, dus toen ik thuiskwam na het naar huis fietsen door de sneeuw ging ik chocolademelk maken met een krentebol yum
Oud 03-03-2006, 13:50
11568
11568 is offline
Ik ben ziek of in ieder geval vrij beroerd. Dus ik lig al de hele dag een beetje in bed, heb een stomme film vergeten maar de helft is een zwart gat, het zal de koorts wel zijn :/
Verder was het vandaag nare telefoontjesdag, de dag waarop ik alle nare telefoontjes moet plegen Dus dat heb ik maar even gedaan terwijl ik amper kan praten maar nu ben ik er weer vanaf. Nja, ik moet zo nog weg maar met wat codeine/ibruprofen/paracetamol moet het wel lukken.
Oud 03-03-2006, 13:52
Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
11568 schreef op 03-03-2006 @ 14:50 :
Ik ben ziek of in ieder geval vrij beroerd. Dus ik lig al de hele dag een beetje in bed, heb een stomme film vergeten maar de helft is een zwart gat, het zal de koorts wel zijn :/
Verder was het vandaag nare telefoontjesdag, de dag waarop ik alle nare telefoontjes moet plegen Dus dat heb ik maar even gedaan terwijl ik amper kan praten maar nu ben ik er weer vanaf. Nja, ik moet zo nog weg maar met wat codeine/ibruprofen/paracetamol moet het wel lukken.
wat een zielig verhaaltje beterschap!

Regels voor berichten