Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2006, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 18-05-2006 @ 00:22 :

Op zich wel slecht dat Jimmy (weeeet je,) en Amir eruit zijn, nu wint er zeker een Belg.
En wat is daar zo slecht aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2006, 11:19
Verwijderd
Het is nu niks meer aan, vond deze serie zowieso al niet leuk.
Had gehoopt dat (Weet je) Amyr en Jimmy gingen winnen, vond ze vanaf het begin al gaaf, maar nu liggen ze er dus uit.
Dan ga ik maar voor Lut en die andere want Wendy en Yves zijn slechte mensen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 11:41
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 18-05-2006 @ 08:43 :
Peking Express 1 & 2 werden ook door belgen gewonnen, denk dat ze dat bedoelt
Oud 19-05-2006, 20:52
Verwijderd
Chris en Lut
Ze doen het ook goed de laatste tijd

Vind het niet zo erg dat jimmy en amir er uit liggen.

Volgens mij is het ook Wendy die van de auto valt..

En wow, die pelgrimstocht!
Maar waar lieten ze hun tassen toen ze zelf die kilometer moesten bidden?

En ik vind het jammer dat ze eindes van etappes nooit meer zo spannend maken

Waarom zijn daar eigenlijk zoveel verboden om buitenlanders mee te nemen of te laten slapen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 21:39
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2006 @ 21:52 :

En wow, die pelgrimstocht!
Maar waar lieten ze hun tassen toen ze zelf die kilometer moesten bidden?
Ik denk dat ze het in het busje van de cameraman moesten laten.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 18:07
KoenK.
KoenK. is offline
ik hoop dat Lut & Chris winnen, ze zijn echt tof
Het is echt geweldig dat Jimmy en Amir eruit zijn, ze meende zich echt veel te veel....
Wendy en Yves zijn 2 mensen die zich op de achtergrond houden, maar ondertussen toch super goed het spel spelen
Ik ga voor Lut en Chris !!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
KoenK. schreef op 20-05-2006 @ 19:07 :
ik hoop dat Lut & Chris winnen, ze zijn echt tof
Het is echt geweldig dat Jimmy en Amir eruit zijn, ze meende zich echt veel te veel....
Wendy en Yves zijn 2 mensen die zich op de achtergrond houden, maar ondertussen toch super goed het spel spelen
Ik ga voor Lut en Chris !!
Yves en Wendy spelen het spel slimmer.
Maar Chris en Lut zijn wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 12:00
Shadina
Shadina is offline
Ik zag net op teletekst dat er vanavond om 18.55 een terugblik is van de afgevallen kandidaten.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 18:13
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Wordt spannend straks .
Oud 21-05-2006, 18:54
sten-vvv
sten-vvv is offline
Vanavond de Finale.

Ik hoop dat Ives en Wendy winnen!!

Maar leuk dat het volgend seizoen weer komt!
Oud 21-05-2006, 18:55
bbyn
bbyn is offline
is vanavond nou de laatste aflevering?? of komt er volgende week nog 1?
Oud 21-05-2006, 20:52
koelieboelie
koelieboelie is offline
Yves en wendy hebben gewonnen!

ik had eigenlijk liever gezien dat chris en lut hadden gewonnen ik vond dat zij er veel meer voor gingen, veel actiever

maar yves en wendy waren ook goed, voor yves
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 20:53
Verwijderd
Ik heb speciaal naar de finale gekeken Spannend Aaanvankelijk was ik voor Kris en Lut, of hoe je dat ook schrijft. Maar toen die andere viel, ze de kaart vergaten en Yves op die naderemoest wachten, was ik toch opeens voor hen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 20:54
Flowtje
Flowtje is offline
Yves en Wendy die gewonnen hebben met een amulet! Spannende finale.

Ik vraag me eigenlijk toch wel af hoe erg Yves is uitgevallen tegen Wendy.
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik had het chris en lut toch meer gegund ze waren op het einde zóveel beter!
Met citaat reageren
~SmG~
~SmG~ is offline
kut
Oud 21-05-2006, 20:55
Verwijderd
BLERGH

kut kut kutkoppel.

En oh, wat liep Wendy weer te janken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 20:57
~SmG~
~SmG~ is offline
Ja echt wel! Wat een overdreven lui! Bah
Oud 21-05-2006, 21:43
Shadina
Shadina is offline
Aarrghh wilde echt niet dat Yves & Wendy zouden winnen. Yves is een slimme gozer, maar Wendy.. damn, wat een zeikmiep. En ze zijn zo sloooom.

Chris & Lut waren de hele tijd sneller, en net op het laatste moment gaat het mis. Zij hadden moeten winnen!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 22:21
.Pure
.Pure is offline
het maakte me niet zo heel veel uit, maar ik was toch stiekem voor Yves & Wendy. Yves heeft het spel gewoon het beste gespeeld, en oke, Wendy heeft misschien iets een zeikstem maar verder? Ze zat juist níet te janken toen ze vd wagen afviel wat toch een beste smak was, ze ging gelijk verder. En sloom? En heb je ze niet zien rennen? Vooral na de tegenslagen in de finale vind ik t echt knap dat ze hebben gewonnen. had trouwens niet verwacht dat Jimmy&Amir hen gingen helpen.

Jammer dat Chris&Lut die 50 mille mislopen, maarja.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 22:22
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
.Pure schreef op 21-05-2006 @ 23:21 :
het maakte me niet zo heel veel uit, maar ik was toch stiekem voor Yves & Wendy. Yves heeft het spel gewoon het beste gespeeld, en oke, Wendy heeft misschien iets een zeikstem maar verder? Ze zat juist níet te janken toen ze vd wagen afviel wat toch een beste smak was, ze ging gelijk verder. En sloom? En heb je ze niet zien rennen? Vooral na de tegenslagen in de finale vind ik t echt knap dat ze hebben gewonnen. had trouwens niet verwacht dat Jimmy&Amir hen gingen helpen.

Ik bedoel sloom qua praten en hoe ze over komen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 22:40
Escapism
Escapism is offline
ik vond wendy deze aflvering eigenlijk wel weer cute. grappig ook dat amir en jimmy besloten hun te helpen.
Oud 22-05-2006, 06:17
bbyn
bbyn is offline
ja vond t wel grappig dat amir en jimmy hun gingen helpen maar zij hadden 1832 geteld, maar ze kwamen uiteindelijk wel goed aan? maar dat daar tussendoor kon je niet zien... met die 'code' maken...

k was wel btj voor yves en wendy.. al zijn chris en lut ook errug grappig k vond die monniken-opdracht egt grappig!
Oud 22-05-2006, 08:28
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
.Pure schreef op 21-05-2006 @ 23:21 :

Dit was precies zoals ik erover dacht

Ik vind Yves ook zo'n goeie gozer. Wendy die kaart vergeten, Yves meteen rennen en het ook nog voor elkaar krijgen om die kaart weer te bemachtigen, doodmoe bij Wendy aankomen, en vervolgens zowel zijn rugtas als die van Wendy dragen terwijl ze dat pad omhoog moesten lopen!! Wat een stoere kerel hè?!
En qua spel doet hij het gewoon ontzettend slim. Sommige mogen dat dan heel glad vinden, maar ik kan dat wel waarderen.Waarschijnlijk omdat ik mezelf daarin herken

Anyway...wie er ook had gewonnen, Ik vond dit een ontzettend spannende aflevering geheel boven mijn verwachtingen!

Laatst gewijzigd op 22-05-2006 om 08:32.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 08:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
bbyn schreef op 21-05-2006 @ 19:55 :
is vanavond nou de laatste aflevering?? of komt er volgende week nog 1?
Je zal het gister zelf wel op tv gezien hebben, maar volgende week komt dus de 'making of Peking Express'.

Voor zover ik het begreep zien we daar;
- hoe de organisatie het hele spel en de reis heeft voorbereid,
- hoe Art en Roos + reisleiding + productieteam zich hebben verplaatsd tijdens deze reis,
- en ook hoe het zit met de camara ploegen die de deelnemende teams moesten volgen.

Bij Peking Express 1 hadden ze volgens mij niet zo'n aflevering. Seizoen 2 heb ik niet kunnen zien dus daarvan zou ik het niet weten. Ofterwijl, dit is geheel nieuw voor mij en ben dus ontzettend benieuwd naar deze aflevering!!
Oud 22-05-2006, 09:43
Solid
Solid is offline
Ja ik kan me ook niet herinneren dat we eerder zo'n afl hebben gezien (wel iets met terugblikken van de kandidaten, maar niet dat je echt de crew ziet enzo) dus ik ben benieuwd, lijkt me leuk om te zien hoe dat is gegaan enzo!

Ik had het Chris en Lut gegund om te winnen (ze waren leuker en ze hadden zoveel amuletten!) maar helaas.
Het was wel een spannende afl! ze waren allemaal zo gedreven en je zag nu meer van het racen zeg maar...ook spannend door het gedoe van die kaart van yves&wendy, maar ook dat chris en lut bv ze net op het laatst inhaalden
Oud 22-05-2006, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 22-05-2006 @ 10:43 :
Ja ik kan me ook niet herinneren dat we eerder zo'n afl hebben gezien (wel iets met terugblikken van de kandidaten, maar niet dat je echt de crew ziet enzo) dus ik ben benieuwd, lijkt me leuk om te zien hoe dat is gegaan enzo!
Zo'n aflevering is er de vorige twee jaren anders ook geweest, hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 10:36
Balance
Balance is offline
Jammer dat Yves en Wendy hebben gewonden. Christ en Lut vond ik toch wel erg leuk. Maar aan de andere kant verdienen ze het ook echt gewoon: ze waren gewoon goed.
Ik vond het wel stom van Jimmy en Amir dat ze Yves en Wendy hielpen.
Oud 22-05-2006, 10:47
Solid
Solid is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 22-05-2006 @ 11:14 :
Zo'n aflevering is er de vorige twee jaren anders ook geweest, hoor.
Oh dan heb ik die blijkbaar gemist.
Oud 22-05-2006, 11:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
Solid schreef op 22-05-2006 @ 11:47 :
Oh dan heb ik die blijkbaar gemist.
Ik vond het leuk om te zien vorig jaar. Toen bleek bijvoorbeeld dat de kandidaten zo goed als eerder bij de finaleplaats waren aangekomen dan de makers! Terwijl de presentatoren met een helikopter gingen en de kandidaten (uiteraard) liftend. Echt grappig.
En je ziet ook wat voor een verschrikkelijk karwei het allemaal is.
Oud 22-05-2006, 13:12
Verwijderd
Ik was meer voor Chris en Lut, maar zo heel erg vind ik het nou ook weer niet dat Yves en Wendy gewonnen hebben. Gelukkig voor hun hebben ze wel die laatste amulet gewonnen

Maar ik heb wel een beetje het idee dat Yves vaak alle zware klusjes moet opknappen, en Wendy er maar een beetje 'Yves! Yves!' bij staat te krijsen..

En ben benieuwd naar volgende week, zo'n aflevering is best leuk om te zien
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 14:32
NERD
NERD is offline
Wat is iedereen toch hard voor die arme Wendy, ze kan toch wel een aantal dingen erg goed hoor. Zoals zeuren, piepen, huilen, een pruillipje opzetten, heel diep zuchten, nog veel harder om Yves roepen, Yves alle vragen in de finale laten beantwoorden, van een vrachtwagen flikkeren, een kaart vergeten. En zo zullen er vast nog wel wat dingen zijn die me nu even niet meteen te binnen schieten.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 15:54
Verwijderd

Ah, ik vond het wel goed dat ze gewoon zonder zeuren door ging nadat ze gevallen was, want het zag er uit alsof het best hard ging..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
NERD schreef op 22-05-2006 @ 15:32 :
Wat is iedereen toch hard voor die arme Wendy, ze kan toch wel een aantal dingen erg goed hoor. Zoals zeuren, piepen, huilen, een pruillipje opzetten, heel diep zuchten, nog veel harder om Yves roepen, Yves alle vragen in de finale laten beantwoorden, van een vrachtwagen flikkeren, een kaart vergeten. En zo zullen er vast nog wel wat dingen zijn die me nu even niet meteen te binnen schieten.
Zo wordt ze neergezet ja.
Het blijft een regie-spelletje hè?

Ik kan me toch slecht voorstellen dat alles op Yves aangekomen is. Volgens mij was zij zeker met het liften een stuk beter en heeft zij verder toch ook de nodige bijdrage geleverd.
Oud 22-05-2006, 17:17
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-05-2006 @ 17:07 :
Zo wordt ze neergezet ja.
Het blijft een regie-spelletje hè?

Ik kan me toch slecht voorstellen dat alles op Yves aangekomen is. Volgens mij was zij zeker met het liften een stuk beter en heeft zij verder toch ook de nodige bijdrage geleverd.
Ja maar ja, dat zei Yves zelf ook in de laatste aflevering:
"Wendy is een mooi meisje. Zij heeft daarmee het vermogen om mensen makkelijk over te halen ons een lift te geven"

Maar ik ben het inderdaad met je eens dat Wendy echt wel over enige kwaliteiten zal beschikken. Bovendien is het gewoon iemand met een heel zachtaardig karakter. Die kinderen in Tibet bijvoorbeeld waren gek op Wendy.
Oud 22-05-2006, 17:36
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Was echt spannend, zat de hele tijd te schreeuwen naar de TV voor Yves & Wendy !! Tof dat ze toch gewonnen hebben .

Ik had trouwens verwacht dat Amir & Jimmy Chris & Lut zouden gaan helpen, maar het blijken toch sportieve gasten te zijn .
Oud 22-05-2006, 17:39
Flowtje
Flowtje is offline
Yves en Wendy hebben een site: http://www.yvesenwendy.be

Citaat:
Inge & Lien beginnen erover dat ze weinig geld hebben en daarop stellen wij voor om hen wat geld te lenen. Dit weigeren ze echter onder het mum van “jullie zullen het zelf nog hard genoeg nodig hebben in Laos”. Ok, dan niet, your call…

http://www.yvesenwendy.be/aflevering4.php
Dus ze hadden het wel gevraagd, voordat ze die handdoeken gingen kopen. Reden dat ze die handdoeken kochten was trouwens omdat ze die vergeten waren op de lijst te zetten en daardoor geen handdoeken bij zich hadden.
Oud 22-05-2006, 17:59
Verwijderd
YYAAAAAAAY. ik was al vanaf afl.1 voor yves en wendy
had niet verwacht dat ze 12min eerder warne
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:05
Verwijderd
Met al zulk programma's is er echt veel in handen van de regie. Ze kunnen best verdraaien hoe mensen eigenlijk zijn of wat er gebeurd is.

En ik heb nooit zo'n problemen met Wendy gehad, alleen nu viel het me op dat er wel veel op Yves aankwam.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:17
Dmnq
Dmnq is offline

Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:50
Verwijderd
He damn, Yves en Wendy gewonnen heel jammer hadden ze niet verdiend vind ik want ze hadden nog geen enkele amulet gewonnen dus dat betekent ook niet dat ze een goede winnaar zijn.
Chris en Lut hadden er dan weer 5 en die hadden dus wel vaker iets gewonnen en waren dus ook een sterk team, toch wel jammer dat ze verloren hadden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:52
Verwijderd
"Niemand die Engels kan".
Hmm, en de vertaler spreekt geen Nederlands, zo te zien.

Laatst gewijzigd op 23-05-2006 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:55
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 22-05-2006 @ 22:50 :
He damn, Yves en Wendy gewonnen heel jammer hadden ze niet verdiend vind ik want ze hadden nog geen enkele amulet gewonnen dus dat betekent ook niet dat ze een goede winnaar zijn.
nou ja, ze hadden wel van alle teams aan de meeste proeven meegedaan, en die hebben ze ook een keer gewonnen (maar de prijs was toen een vrijgeleide). Dus alleen op amuletten afgaan is een beetje simpel.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 22-05-2006 @ 22:50 :
Chris en Lut hadden er dan weer 5 en die hadden dus wel vaker iets gewonnen en waren dus ook een sterk team, toch wel jammer dat ze verloren hadden.
Je komt toch ook niet zomaar in de finale..
Oud 23-05-2006, 09:43
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 22-05-2006 @ 22:55 :
nou ja, ze hadden wel van alle teams aan de meeste proeven meegedaan, en die hebben ze ook een keer gewonnen (maar de prijs was toen een vrijgeleide). Dus alleen op amuletten afgaan is een beetje simpel.
Bovendien hebben Chris en Lut die amuletten alleen bij de proeven in Tibet gewonnen. Ze konden zelf ook niet geloven dat het opeens 5 keer achter elkaar raak was. Het ging gewoon te gemakkelijk...

Dan zie ik liever Yves en Wendy zwoegen en moeite doen en alles geven om in ieder geval 1 amulet te verdienen.
Oud 23-05-2006, 10:11
NERD
NERD is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 22-05-2006 @ 16:54 :

Ah, ik vond het wel goed dat ze gewoon zonder zeuren door ging nadat ze gevallen was, want het zag er uit alsof het best hard ging..
Dacht ik ook in eerste instantie, maar als je wat beter kijkt zie je dat ze keurig op haar rugzak terechtkomt die naar alle verwachting met voornamelijk kleding gevuld is.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 10:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
NERD schreef op 23-05-2006 @ 11:11 :
Dacht ik ook in eerste instantie, maar als je wat beter kijkt zie je dat ze keurig op haar rugzak terechtkomt die naar alle verwachting met voornamelijk kleding gevuld is.
Dan nog, je maakt toch een klap en je schrikt je helemaal wezenloos. Ik zou echt staan trillen op m'n benen als ik van zo'n wagen was afgevallen hoor.
Oud 23-05-2006, 12:37
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 18-05-2006 @ 08:43 :
Hup! Holland, hup!
Maar helaas, Belgen bewijzen weer eens beter te zijn. 3x Peking Express, 10 voor taal vaak, Expeditie Robinson volgens mij ook vaak, etc. etc.
Oud 23-05-2006, 17:27
Verwijderd
Vind het wel jammer dat Yves & Wendy gewonnen hebben. Ze hebben het wel verdiend, dat wel, maar ik had toch liever Chris & Lut. Sowieso al omdat Chris & Lut 5 amuletten hadden en Y&W maar 1.
Ze hebben het spel wel super gespeeld!! Vond het echt knap van Wendy dat ze meteen opstond nadat ze gevallen was! Wel dom om de kaart te vergeten, maar oké het kwam allemaal weer goed
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:18
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
meh yves

wendy moet dood
Reageren

Regels voor berichten