![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Chris en Lut zijn wel grappig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind Yves ook zo'n goeie gozer. Wendy die kaart vergeten, Yves meteen rennen en het ook nog voor elkaar krijgen om die kaart weer te bemachtigen, doodmoe bij Wendy aankomen, en vervolgens zowel zijn rugtas als die van Wendy dragen terwijl ze dat pad omhoog moesten lopen!! Wat een stoere kerel hè?! ![]() ![]() En qua spel doet hij het gewoon ontzettend slim. Sommige mogen dat dan heel glad vinden, maar ik kan dat wel waarderen.Waarschijnlijk omdat ik mezelf daarin herken ![]() Anyway...wie er ook had gewonnen, Ik vond dit een ontzettend spannende aflevering geheel boven mijn verwachtingen!
Laatst gewijzigd op 22-05-2006 om 08:32. |
![]() |
||
Citaat:
Voor zover ik het begreep zien we daar; - hoe de organisatie het hele spel en de reis heeft voorbereid, - hoe Art en Roos + reisleiding + productieteam zich hebben verplaatsd tijdens deze reis, - en ook hoe het zit met de camara ploegen die de deelnemende teams moesten volgen. Bij Peking Express 1 hadden ze volgens mij niet zo'n aflevering. Seizoen 2 heb ik niet kunnen zien dus daarvan zou ik het niet weten. Ofterwijl, dit is geheel nieuw voor mij en ben dus ontzettend benieuwd naar deze aflevering!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En je ziet ook wat voor een verschrikkelijk karwei het allemaal is.
||
Citaat:
Het blijft een regie-spelletje hè? Ik kan me toch slecht voorstellen dat alles op Yves aangekomen is. Volgens mij was zij zeker met het liften een stuk beter en heeft zij verder toch ook de nodige bijdrage geleverd.
||
Citaat:
"Wendy is een mooi meisje. Zij heeft daarmee het vermogen om mensen makkelijk over te halen ons een lift te geven" Maar ik ben het inderdaad met je eens dat Wendy echt wel over enige kwaliteiten zal beschikken. Bovendien is het gewoon iemand met een heel zachtaardig karakter. Die kinderen in Tibet bijvoorbeeld waren gek op Wendy.
||
Yves en Wendy hebben een site: http://www.yvesenwendy.be
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan zie ik liever Yves en Wendy zwoegen en moeite doen en alles geven om in ieder geval 1 amulet te verdienen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar helaas, Belgen bewijzen weer eens beter te zijn. 3x Peking Express, 10 voor taal vaak, Expeditie Robinson volgens mij ook vaak, etc. etc.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 |