Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2006, 19:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-05-2006 @ 18:50 :

Wel fijn dat ze altijd even terugblikken want ik ben nu alweer vergeten wat er vorige week gebeurd is
Maxime eruit
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 15-05-2006, 19:56
Verwijderd
Poe, dat valt me al wel weer mee...
Ryan en Veronique er nog in.
Please.... laat Lydia eruit gaan!
Oud 15-05-2006, 20:01
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Lydia kan ook echt alleen maar janken
Oud 15-05-2006, 20:38
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
PWND.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Oud 15-05-2006, 20:39
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
zie mij hier glunderen!!!!

Frank is echt mijn held en mag zeker winnen. Zeer terecht dat hij op Pieter stemt!!
__________________
less is more
Oud 15-05-2006, 20:43
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
WHAHHA die gozer elke keer maar roepn dat het een spel is en nu moet ie er zelf uit
Oud 15-05-2006, 20:44
Welgemeend
Welgemeend is offline
Frank die is een held olé olé! Wat een geweldige aflevering zeg, ik volg het pas sinds kort, superprogramma. Die kop van Mick tijdens de proef was prachtig, haha. Ik vond het wel jammer dat er niet even een mooie close-up van Jennifer's gezicht werd gemaakt toen Pieter er uit moest, verschrikkelijk mens zeg.
Oud 15-05-2006, 20:47
Verwijderd
Frank is echt the man!
Ik vond hem al de enige waardige Robinson-man (sociaal, goed in proeven, sterk, geniet écht van de natuur etc.) maar nu helemaal, want hij durft dus óók tactisch te stemmen.
En terecht

Ook niet zo heel erg dat Fleur eruit is, al had ik natuurlijk liever Lydia zien gaan... Fleur is volgens mij echt veel minder erg zonder Lydia.
Oud 15-05-2006, 20:50
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ondanks dat ik Mick een eikel vind moet ik wel zeggen dat hij erg slim bezig is!

En ik heb alle begrip voor Frank.. ik hoop dat de rest dat ook heeft, want iedereen zou hetzelfde doen in zijn geval.
Oud 15-05-2006, 20:53
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 15-05-2006 @ 21:38 :
PWND.
dat is het woord ja
Oud 15-05-2006, 20:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik zag het aankomen toen Pieter op Mick zn vraag antwoorde, die kop van Frank toen
Lekker voor hem
En Lydia mag er binnekort ook wel eens uit, loop me al de hele expeditie aan dat mens te ergeren
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 16-05-2006, 08:12
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Nou, die Pieter er uit. Een beetje een vervelend ventje, maar ik had liever Jennifer eruit zien vliegen. Mick vind ik nog steeds een vervelend ventje. Als het hem uitkomt zelf een complot smeden in deze Robinson, en dan later andere ervan beschuldigen dat ze een complot smeden. Hoort allemaal bij het spel enzo, maar ik vind het nog steeds niet erg netjes.

Van mij mag Frank wel winnen, komt op mij over als het meest sympathiek en tevens ook de beste Robinson van de mensen die nog over zijn. Een goede tweede toch Mick. Hij speelt het spel wel héél erg slim, wat ik niet netjes vind, maar toch ook wel weer een beetje bewondering voor heb.

Lydia is behoorlijk irritant, maar dat zijn die twee andere op dat eiland die nog over zijn ook. Dat inpraten van Veronique op Lydia "je kan beter de eer aan jezelf houden" is toch ook behoorlijk laag, als je zo moet winnen kan je zelf beter de eer aan jezelf houden. En die Ryan, wat dat voor een joker is. Met z'n plastic kop.

Laatst gewijzigd op 16-05-2006 om 16:18.
Oud 16-05-2006, 08:37
d00r
Avatar van d00r
d00r is offline
en ineens begon ik gisteravond van Mick te houden
__________________
girls with assas like mine don't talk to boys with faces like yours
Oud 16-05-2006, 11:26
Verwijderd
Ik vond Pieter erg erg vervelend gisteren, dus goed dat ie eruit is Volgende keer Jennifer!
Ik hoopte al dat Frank zo slim zou zijn

Mick vind ik wel meevallen de laatste tijd, goed dat ie de proef won Maar hem kennende doet ie wel weer iets smerigs binnenkort..

Lydia is een zeur, en ik vond het wel terecht dat die anderen haar erover aanspraken.
Oud 16-05-2006, 11:35
niña
Avatar van niña
niña is offline
Lydia is gewoon een spoiled brat. Jammer dat Fleur door haar eruit is.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 16-05-2006, 11:55
Dmnq
Dmnq is offline
Dat Pieter eruit moest was een berekende actie van Mick.
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-05-2006 @ 16:15 :
Maar dat was omdat Expeditie Robinson werd overgekocht door Talpa (en de All Stars die geselecteerd waren, hadden nog een contract bij Net5).
Die All Star-expeditie (met overigens niemand uit jaar 1, want de kandidaten werden door het publiek gekozen en de meesten kenden die uit jaar 1 niet) zou vorig jaar al zijn geweest.
En nu er dus alsnog één kwam, maar dan op Talpa, konden niet alle mensen in de tijd dat het zou worden opgenomen. Zo komt het bijvoorbeeld dat Robin niet meedoet. Hoe jammer dat ook is.
Tot ik dit gelezen had hoopte ik heel stiekem dat Robin nog ergens in een mangrove of op een duivelseiland zat.
Oud 16-05-2006, 12:59
Verwijderd
Hahahaha! Echt een geweldige zet van Mick!

''Stel als ik de volgende proef win, op wie ga je dan stemmen?''


En dan die close up naar Frank nadat Pieter zei over dat hij met Richard en Jennifer wil overblijven.

Maar dan wordt het toch lastig.

Zal Frank samen werken met Richard of met Mick?

Het wordt wel spannend.

Ik heb werkelijk geen idee wie er nou nog bij de laatste 5 komt. Ik denk Ryan maar het is niet allemaal fysiek he.
Oud 16-05-2006, 14:38
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ooow geweldige zet van Mick! Was zo blij dat Pieter eruit lag. Volgende keer mag Jennipher eruit, samen met Lydia. Ik denk dat Frank gaat 'samenwerken' met Mick en Karin. Anders ligt ie er waarschijnlijk toch uit.
Oud 16-05-2006, 14:39
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
DanielC schreef op 16-05-2006 @ 09:12 :

Lydia is behoorlijk irritant, maar dat zijn die twee andere op dat eiland die nog over zijn ook. Dat inpraten van Veronique op Lydia "je kan beter de eer aan jezelf houden" is toch ook behoorlijk laag, als je zo moet winnen kan je zelf beter zelf de eer aan jezelf houden. En die Ryan, wat dat voor een joker is. Met z'n plastic kop.
Ik vond het wel terecht dat ze dat zeiden. Als je alleen maar zit te zeiken de hele tijd, wat heb je daar dan te zoeken? Ga lekker naar huis en dan 'zit je vanavond nog aan een lekker chocoladetaart', zoals Veronique al zei.
Oud 16-05-2006, 14:56
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Shadina schreef op 16-05-2006 @ 15:39 :
Ik vond het wel terecht dat ze dat zeiden. Als je alleen maar zit te zeiken de hele tijd, wat heb je daar dan te zoeken? Ga lekker naar huis en dan 'zit je vanavond nog aan een lekker chocoladetaart', zoals Veronique al zei.
Je kan er natuurlijk wel commentaar op geven, maar om het dan zo te brengen vind ik niet echt netjes. Dit was gewoon een matige truc om Lydia uit het spel te krijgen. Bij een ander zou ik dat ook niet goedkuren, dus waarom zou ik als het bij Lydia gebeurt dat wel goedkeuren.
Oud 16-05-2006, 15:30
Verwijderd
Citaat:
d00r schreef op 16-05-2006 @ 09:37 :
en ineens begon ik gisteravond van Mick te houden
Eindelijk een lotgenoot, ik hou al heel de tijd van Mick, al is hij soms vrij vervelend natuurlijk.
Hij heeft gewoon... iets aantrekkelijks. Ik was dan ook echt blij dat hij die geheugen-proef zo goed deed, had ik niet verwacht. Ik hoop dat hij nog ver gaat komen, nu Pieter weg is en het machtsblok met Richard en Jennifer doorbroken is.
Oud 16-05-2006, 15:37
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Hij is aantrekkelijk ja, maar het is een zak
Oud 16-05-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 16-05-2006 @ 16:37 :
Hij is aantrekkelijk ja, maar het is een zak
Mick? Aantrekkelijk?



Sorry.
Oud 16-05-2006, 16:04
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Iedereen zegt van; Geweldig frank dat je op pieter stemt! Maar ik vind toch dat de lof naar Mick moet gaan.

Ik begin die maar steeds meer te waarderen en van mij mag hij hem zelfs winnen Hij is gewoon echt een slimme sluwe vos. Door dat te vragen aan Pieter. Hadtie vast vantevoren ook al aan zitten denken.

Dus Mick

Verder super dat Pieter eruit is.

PS. Toen pieter dat antwoord gaf, zag je Frank zo kijken, en toen zo'n 'gongggg' geluid. Prachtig
Oud 16-05-2006, 16:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mick is een poep-hoofd. Ik kan hier op het moment geen argumenten voor bedenken, maar ze zijn er wel, geloof me!
Frank is
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 16-05-2006, 16:20
Verwijderd
Ik denk dat Frank dat beste survivor is, maar ik ben voor Mick. Ik vind het gewoon knap dat hij zo ver is gekomen, ondanks dat hij vaak ruzie heeft met anderen.

Ook prachtig hoe die Pieter zich in z'n vingers sneed door te zeggen dat er niemand tussen dat groepje van 3 zou komen terwijl Frank er naast stond
Oud 16-05-2006, 16:37
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
bootz schreef op 16-05-2006 @ 17:20 :
Ik denk dat Frank dat beste survivor is, maar ik ben voor Mick. Ik vind het gewoon knap dat hij zo ver is gekomen, ondanks dat hij vaak ruzie heeft met anderen.

Ook prachtig hoe die Pieter zich in z'n vingers sneed door te zeggen dat er niemand tussen dat groepje van 3 zou komen terwijl Frank er naast stond
En het meest lachwekkende is dat Pieter, Jennifer en Richard gewoon niet snappen waarom Frank op Pieter gestemd heeft.
__________________
Wark!
Oud 16-05-2006, 16:38
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 16-05-2006 @ 17:37 :
En het meest lachwekkende is dat Pieter, Jennifer en Richard gewoon niet snappen waarom Frank op Pieter gestemd heeft.
Jaa, al dat geblaat van Pieter toen ie eruit gestemd was (toen ie die vragen moest beantwoorden). Hahaha.
Oud 16-05-2006, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 16-05-2006 @ 17:38 :
Jaa, al dat geblaat van Pieter toen ie eruit gestemd was (toen ie die vragen moest beantwoorden). Hahaha.
ik dacht wanneer gaat ie nou eens stoppen met praten, probeert ie Ernst-Paul over te halen om hem nog een kans te geven ofzo?

Ben blij dat ie eruit ligt, heb nu nog veel meer respect voor Frank
Oud 16-05-2006, 19:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik was gister zo moe dat ik in slaap viel tijdens de proef van de samensmelters En pas toen Pieter eruit ging werd ik wakker (Maar wel blij dat hij eruit is )
__________________
<):o)
Oud 17-05-2006, 18:06
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Slimme zet van Mick dat hij zo door ging vragen bij Pieter, nu zijn die 3 ook niet meer in de meerderheid.
Frank is mijn ultieme robinson
Oud 21-05-2006, 14:41
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Mhuhu, ik zag Pieter vrijdag met z'n kinderen in de supermakt.
Oud 22-05-2006, 19:51
Verwijderd
Jennifer doet wel dom over Frank zeg.. Alsof hij niet zelf kon bedenken dat ie er uit zou vliegen als die drie overbleven, maar het hem echt aangepraat moest worden
Oud 22-05-2006, 20:22
Verwijderd
Dat niet eten van de rijst is toch de eerste verstandige actie van Lydia.. getver, wat zag dat er ranzig uit Daar moet je wel ziek van worden.

Richard vind ik erg sympathiek vandaag, normaal is ie nooit zo veel in beeld

Mick zal er nu wel uitvliegen.. maar ik vrees toch nog steeds voor Frank (niet bij deze eliminatie hoor). Als Karin volgende keer immuniteit wint, dan ligt hij er uit. Dus wat dat betreft kan ie beter met karin en mick op jennifer stemmen, maar dat zal hij wel niet doen. Ik denk dat als hij met Karin, Mick en Richard over zou blijven, hij meer kans maakt. Zeker als Mick zich aan zn woord houdt om met de sterkste de finale te willen spelen.
Oud 22-05-2006, 20:43
Verwijderd
Ik vond Mick de laatste paar weken wel okee, maar nu

Zoals ie uitviel tegen Karen, en haar 'wijf' noemde en ineens was ze vreselijk en achterbaks.. Terwijl ze niet eens op hem gestemd was, en al had ze dat gedaan, dan was ze nog niet anders dan Mick, aangezien hij daar ook wel wat van kan.

Ik weet niet wat ik van Mick's stem moet vinden. Hij houdt zich wel aan zn woord om de zwakste er uit te stemmen, maar wel pas als ie denkt dat ie zelf veilig is
Oud 22-05-2006, 20:43
Verwijderd
OMG, Mick doet wel een beetje heel vaag op het laatst, maar dat hadden we niet anders kunnen verwachten natuurlijk.
Hij denkt dus dat Karin op hem gestemd heeft, terwijl ze dus juist op Jennifer stemde en dus is Mick heel boos enzo terwijl hij zelf juist op Karin stemde.
Marja toch best jammer dat ie eruit ligt, nu is de finale wel heel erg voorspellend zonder Mick.
Oud 22-05-2006, 20:43
Verwijderd
Dat mensen zoals Mick ook in het echt bestaan, buiten de tv om. Ik kan het niet geloven hoor.
Oud 22-05-2006, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 22-05-2006 @ 21:43 :
Ik vond Mick de laatste paar weken wel okee, maar nu

Zoals ie uitviel tegen Karen, en haar 'wijf' noemde en ineens was ze vreselijk en achterbaks.. Terwijl ze niet eens op hem gestemd was, en al had ze dat gedaan, dan was ze nog niet anders dan Mick, aangezien hij daar ook wel wat van kan.

Ik weet niet wat ik van Mick's stem moet vinden. Hij houdt zich wel aan zn woord om de zwakste er uit te stemmen, maar wel pas als ie denkt dat ie zelf veilig is
Hij stemt dan wel op de zwakste, maar dat is wel 'zijn vriendin'. Vervolgens mag karen niet op hem stemmen omdat dat een vriendin is? rare man.
Oud 22-05-2006, 21:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Volgens mij toen Mick uitviel naar vrouwen en dat adam en eva gelul ophing, had de presentatrice ook zoiets van "Hee um maar ik ben ook een vrouw" en had de drang 'm in de ballen te schoppen.
Oud 22-05-2006, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 22-05-2006 @ 21:44 :
Hij stemt dan wel op de zwakste, maar dat is wel 'zijn vriendin'. Vervolgens mag karen niet op hem stemmen omdat dat een vriendin is? rare man.
hij is echt een slechte verliezer

zou karin in de gaten hebben gehad wat hij bedoelde toen hij haar omhelzing ontweek? Dan vind ik het raar dat ze niks gezegd heeft, of zou dat niet mogen?
Oud 22-05-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 22-05-2006 @ 22:37 :
hij is echt een slechte verliezer

zou karin in de gaten hebben gehad wat hij bedoelde toen hij haar omhelzing ontweek? Dan vind ik het raar dat ze niks gezegd heeft, of zou dat niet mogen?
Ik denk dat ze juist heel verstandig is geweest dat ze niks gezegd heeft, dan zou Mick helemaal tekeer zijn gegaan.
Oud 22-05-2006, 21:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 22-05-2006 @ 22:37 :
hij is echt een slechte verliezer

zou karin in de gaten hebben gehad wat hij bedoelde toen hij haar omhelzing ontweek? Dan vind ik het raar dat ze niks gezegd heeft, of zou dat niet mogen?
Ja, dat vroeg ik me dus ook af.

Mick is echt stom. Hij mag wel op zijn vrienden stemmen, maar als zijn vrienden op hem stemmen is het 'verraden'
(En ik vind het stom dat hij niet eens denkt dat Frank op hem gestemd heeft )
__________________
<):o)
Oud 22-05-2006, 21:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Trouwens, als Mick er nu van uit gaat dat Karin op hem gestemd heeft, dan denkt Jennifer dus dat Frank op haar gestemd heeft
Dat gaat leuk worden volgende week
__________________
<):o)
Oud 22-05-2006, 21:46
Verwijderd
Als ie logisch nadenkt, moet ie toch ook weten dat Frank niet snel op Jennifer zou stemmen. Dan nog eerder op Karin..

En ik denk niet dat Mick nog bozer zou worden als Karin alleen had gezegd 'maar ik heb helemaal niet op jou gestemd'.

@Spekkie: Jennifer kan vast wel voor zichzelf denken, en ze weet wel dat Frank op Mick heeft gestemd, want zoiets heeft ie ook ongeveer tegen haar gezegd.. denk niet dat omdat Mick iets denkt, Jennifer dat zomaar overneemt..
Oud 22-05-2006, 21:47
Verwijderd
Djeeeezus, die uitval van Mick tegen Karin. Ik schrok me kapot
Vond het wel een beetje zielig voor haar...
Oud 22-05-2006, 21:48
Verwijderd
Ik dacht in het begin ook dat ik het verkeerd begreep of een stukje gemist had ofzo.
Oud 22-05-2006, 22:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Haha, Mick toch.
Ik vraag me af hoe stom hij zichzelf nu voelt na deze aflevering gezien te hebben
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-05-2006, 23:10
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-05-2006 @ 23:31 :
Haha, Mick toch.
Ik vraag me af hoe stom hij zichzelf nu voelt na deze aflevering gezien te hebben
Haha, ja. Dat vraag ik me ook af.
__________________
Wark!
Oud 23-05-2006, 10:04
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-05-2006 @ 23:31 :
Haha, Mick toch.
Ik vraag me af hoe stom hij zichzelf nu voelt na deze aflevering gezien te hebben
niet denk ik, daar voelt ie zich zelfs nog te goed voor. Wát een klootzak.
Oud 23-05-2006, 15:17
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mick is weg, woohoo!
'ik vind het wel een lage streek van haar om dan op mij te stemmen'
Punt 1. dat deed ze niet eens
punt 2. Hij stemde verdomme zelf op haar!!

Blij dat die weg is!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Expeditie Robinson 2007
KiMZz
207 29-01-2007 17:13
Films, TV & Radio Najaars programmeringen
Verwijderd
31 10-08-2006 13:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.