Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 19:07
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Ik ga voor cheena die is wel opvallend stil...(beter dan gespam, maar goed )
Oud 09-05-2006, 20:00
Spelleider
Spelleider is offline
Een schaduw is gevallen over Rohan. De dorpelingen moorden elkaar uit. Lynchpartijen zijn aan de orde van de dag.
Om de chaos te vergroten, stuurt Sauron één van zijn dienaren om angst en verwarring te zaaien: de geest van Mr. Soija. Overal waar hij spreekt, keren de dorpelingen zich tegen elkaar. Zelfs na zijn dood weet Soija de boel nog te manipuleren....
Maar de derde weerwolf is er ook nog. Waar Soija zijn giftige tong als wapen gebruikt, genruikt dit beest gewoon zijn scherpe tanden en klauwen. Wederom is er een slachtoffer gekozen.
Na wederom een gruwelijke transformatie wordt het nietsvermoedende slachtoffer van achteren beslopen. Het slachtoffer is dit keer....pr0f!! De wolf maakt zich klaar voor de sprong des doods, hij springt....maar hij springt los door pr0f heen!!! Pr0f is een illusie, een hologram!! Een fata morgana dat nu opgelost is. Volgende keer beter wolfje....

Deelnemers:
1. Hanneke (tovenaar)
2. Maxwell (weerwolf)
3. Cheenna
4. Saarah
5. Tink*
6. Femic (wolfsbane)
7. Mr Soija (weerwolf)
8. Yerli (dorpeling)
9. drilboor sjakie
10. Misti (dorpeling)
11. Prof (ziener/dorpeling)
12. de communiceerbeer (dorpeling)
13. Severus (dorpeling)
14. Flowtje (dorpeling/ziener)
15. Biertank 52 (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Uiteraard snappen jullie helemaal niets van bovenstaande tekst.
Met pr0f's dood kan ik eindelijk vertellen wat er een aantal dagen geleden gebeurd is.....
Wellicht kunnen jullie je nog herinneren dat de ziener de 1e keer niet gestemd heeft. Wel, de tweede keer stemde die ook niet. en de tussenliggende hangrondes ook niet.
Toen was het de nacht van 2 mei, de dag voor de 3e eetronde. Midden in de nacht kreeg ik een bericht van pr0f, via een andere account. Hij bleek een BAN te hebben!!! Hij had geraden dat ie ziener was, zelfs het functiebericht had ie niet gehad.
Toen heb ik besloten om één van overlevende dorpelingen tot ziener te promoveren. Ik heb lootjes getrokken tussen iedereen die nog leefde en geen weerwolf of wolfsbane was (tovenaar was al dood). En het lot wees Flowtje aan.
Flowtje was onmiddelijk bereid om mee te werken (bedankt nog daarvoor meid ), maar de middag erop kreeg ik bericht van Soija dat ze Flowtje gingen opeten! Ik heb toen wederom met Flow overlegt en we hebben besloten dat ik zou zeggen dat zij ziener was totdat pr0f eruit zou gaan....
aldus geschiedde het.
Voor de duidelijkheid: Flowtje is dus totaal niet verantwoordelijk voor het waardeloze zienergedrag aan het begin van het spel, dat kwam door de ban van pr0f.

Met het verdwijnen van de illusie mogen de dorpelingen weer stemmen. Stem voor morgen 20:30.

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 23:38.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 20:13
Femic
Femic is offline
Duidelijk.

Hey, ik leef weer!
Oud 09-05-2006, 22:49
Verwijderd
Verhaal

prof? hmm, dacht al dat die dr niet was nee

tschüss
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 23:39
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Femic schreef op 09-05-2006 @ 21:13 :
Duidelijk.

Hey, ik leef weer!
Excuses, verkeerde post gequoted.
Oud 10-05-2006, 11:27
Femic
Femic is offline
Heh jammer.
Oud 10-05-2006, 17:27
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 09-05-2006 @ 20:07 :
Ik ga voor cheena die is wel opvallend stil..
Oud 10-05-2006, 17:56
Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 10-05-2006 @ 18:27 :
Hier komt mijn verklaring .
Ben net terug van een 3-daagse examencursus. Was dat alleen helemaal vergeten te posten
Oud 10-05-2006, 18:16
Saarah
Saarah is offline
Ik ga weer voor drilboor sjakie.
*edit* nog altijd , bedoel ik dus
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:16
Misti
Misti is offline
Ik vind drilboor nog steeds erg verdacht Maar ik ben dood, ik mag niets zeggen
Oud 10-05-2006, 18:18
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Misti schreef op 10-05-2006 @ 19:16 :
Ik vind drilboor nog steeds erg verdacht Maar ik ben dood, ik mag niets zeggen
Dat was gelijk
Maar ik ga dus op hem stemmen en ik hoop nog wat andere dorpelingen ook? Om een gelijkspel te vermijden!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:29
Cheenna
Cheenna is offline
Ik verdenk Saarah, vraag me niet waarom maar ik heb zo'n gevoel.
Oud 10-05-2006, 18:39
Misti
Misti is offline
Dit wordt weer gelijkspel
Oud 10-05-2006, 18:40
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Cheenna schreef op 10-05-2006 @ 19:29 :
Ik verdenk Saarah, vraag me niet waarom maar ik heb zo'n gevoel.
Heb je het topic doorgelezen?
Oud 10-05-2006, 18:45
Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 10-05-2006 @ 19:40 :
Heb je het topic doorgelezen?
De laatste 2 pagina's nog niet. En heb ik ook even geen tijd voor. Maar vond Saarah eerder in het spel al verdacht. Of is het heel dom ofzo dat ik haar verdenk en is het overduidelijk dat ze een dorpeling is ofzo?
Oud 10-05-2006, 19:19
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Cheenna schreef op 10-05-2006 @ 19:45 :
De laatste 2 pagina's nog niet. En heb ik ook even geen tijd voor. Maar vond Saarah eerder in het spel al verdacht. Of is het heel dom ofzo dat ik haar verdenk en is het overduidelijk dat ze een dorpeling is ofzo?
Je moet gewoon iemand anders stemmen anders wordt het gelijkspel. .
Als de dorpelingen nu de wolf niet pakken wordt het gelijkspel, de wolven kunnen al niet mer winnen.
Oud 10-05-2006, 19:25
Verwijderd
de dorpelingen ook niet gelijkspel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:25
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-05-2006 @ 20:25 :
de dorpelingen ook niet gelijkspel
Jawel, als ze nu een wolf eruit stemmen.
Oud 10-05-2006, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 10-05-2006 @ 20:25 :
Jawel, als ze nu een wolf eruit stemmen.
ignorant
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:46
Verwijderd
Goed nu het spel is afgelopen, kunnen we weer spammen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:46
Verwijderd
oh wacht, nu gaat ie dicht
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:47
Verwijderd
eerst maar eens het verhaal van sl
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:47
Verwijderd
eerst maar eens het verhaal van sl
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:48
Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel, wolf krijgt een PM.
Oud 10-05-2006, 19:49
planckton
planckton is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-05-2006 @ 20:46 :
Goed nu het spel is afgelopen, kunnen we weer spammen
Komt er geen nieuwe.. Ik ben het spel elke keer aan het volgen in de hoop dat die laatste weerwolf eruit vliegt en ik ook mee kan doen..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:51
Verwijderd
nee, dit is al een topic te veel, want waren er 2 volle geweest, maar laaste paar posts mochten we nog een beginnen en eventueel uitspelen in extra topic, die daarna weer gelijk dicht zou gaan

over 6 weken weer
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:21
Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-05-2006 @ 20:51 :
nee, dit is al een topic te veel, want waren er 2 volle geweest, maar laaste paar posts mochten we nog een beginnen en eventueel uitspelen in extra topic, die daarna weer gelijk dicht zou gaan

over 6 weken weer
Over 6 weken pas weer?
Vind het nergens op slaan
Oud 10-05-2006, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Cheenna schreef op 10-05-2006 @ 21:21 :
Over 6 weken pas weer?
Vind het nergens op slaan
algemene koelkastregel op DK, topics over forummers mogen 1 topic lang doorgaan, en de andere topics, mogen 2 delen lang doorgaan, daarna zes weken de koelkast in.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:28
Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-05-2006 @ 21:22 :
algemene koelkastregel op DK, topics over forummers mogen 1 topic lang doorgaan, en de andere topics, mogen 2 delen lang doorgaan, daarna zes weken de koelkast in.
Kunnen we geen protest aantekenen ofzow ?
Oud 10-05-2006, 20:28
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Cheenna schreef op 10-05-2006 @ 21:28 :
Kunnen we geen protest aantekenen ofzow ?
we kunnen wel op onzin doen..
Oud 10-05-2006, 20:30
Verwijderd
op onzin is minder leuk en chaotisch en te vaak ontkracht het spel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:38
Spelleider
Spelleider is offline
'He? Waar ben ik nou weer beland?' Cheenna keek rond. Ze zag een groot grasveld met in de verte een poort. Toen ze naar de poort toeliep, zag ze een bankje met twee mensen erop: een grote en een kleine. Toen ze goed keek zag ze dat het Femic en Biertank 52 waren....
'Huh? Hoe kan dit? Jullie zijn toch dood???' zei ze verbaast. Femic keek op. 'Inderdaad ja, en jij nu ook.' Cheenna keek rond. 'Bedoel je dat dit de hemel is???' Femic schudde haar hoofd. 'Nee, die ligt achter die poort daar. Dit is het voorportaal. Ik wacht hier net zolang tot Drilboorsjakie komt.'
Biertank 52 sprak nu ook. 'En ik wacht op Saarah. Zie je die kerel daar, met die witte baard en dat boek? Dat is Petrus. Hij kan je hier verder helpen. Hij zei al dat ze jou hadden opgehangen...'
Toen kwam er nóg iemand aanlopen. Het was Drilboor Sjakie.
'Tering zeg, wat een schijtwolf!!!' vloekte hij. 'Ik had Cheenna nog niet opgehangen of dat rotbeest viel me aan en verscheurde me!!' Zijn gezicht klaarde ineens op toen hij Femic zag. 'Lieveling!!' zei hij uitgelaten. De twee geliefden vielen elkaar in de armen. 'Nu zullen we altijd samen zijn.' Femic antwoordde: 'Inderdaad. Kom mee, we gaan Petrus vragen of we naar binnen mogen. Hanneke en Flowtje en alle anderen zijn al in het paradijs!'
Biertank 52 hield Sjakie tegen. 'En Saarah? Komt die ook deze kant op?' Sjakie knikte. 'Vast wel. Die rotwolf Tink* had nog meer honger, zei ze al.
Op dat moment arriveerde Saarah ook. Ze viel meteen Biertank in de armen. 'Oh, je hebt op me gewacht! Wat lief...' Biertank lachte. 'He, dat zei ik toch? Heeft die wolf jou ook te grazen genomen?' Saarah trok een stoute blik. 'Ja, maar ik heb haar eerst zo erg verwond dat ze nu waarschijnlijk ook dood is!' 'Net goed!' zei Cheenna.
Toen liepen ze gezamelijk naar Petrus. Deze opende de poort voor ze. 'Vijfmaal? Veel plezier binnen, mensen'

Ondertussen ergens ver beneden, waar het erg warm is....
Drie kleine weerwolfjes komen aan bij de hellepoort. De duivel doet de deur open. 'Driemaal? Kom maar binnen wolfjes...' Hij grijnste. Maxwell werd meteen in het vagevuur geflikkerd, Tink* werd bij de deur van Satan vastgeketend om ongewenste bezoekers buiten te houden, en Mr. Soija werd de holmaat van Adolf Hitler.....

Resultaat: GELIJKSPEL!!

Deelnemers:
1. Hanneke (tovenaar)
2. Maxwell (weerwolf)
3. Cheenna (dorpeling)
4. Saarah
5. Tink*(weerwolf)
6. Femic (wolfsbane)
7. Mr Soija (weerwolf)
8. Yerli (dorpeling)
9. drilboor sjakie (dorpeling)
10. Misti (dorpeling)
11. Prof (ziener/dorpeling)
12. de communiceerbeer (dorpeling)
13. Severus (dorpeling)
14. Flowtje (dorpeling/ziener)
15. Biertank 52 (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Ok, wederom een spannend spel ten einde.

Nog wat opmerkingen:
1) Die wolfjes waren sneaky gekozen hé? Echt helemaal niemand verdachtte Tink*, omdat ze het vorige spel ook al wolf was
Soija was echt een briljante keuze, Die kerel heeft echt zo fuckin' veel invloed op het spel. Keer na keer stonken jullie er weer in...
Hanneke sneaky beïnvloeden om Maxwell vrij te praten, Severus beïnvloeden om Hanneke te verdenken. Hilarisch gewoon...
Toen Maxwell te loslippig werd en zichzelf verdacht ging gedragen, werd hij zonder genade opgeofferd, zoals een schaker een pion opoffert. Meedogenloos effectief die Soija..
Zelfs na zijn dood beïnvloedde hij jullie nog... HALLO, hij was een weerwolf!!! Daar moet je niet naar luisteren!!! Maar nee hoor, alle dorpelingen deden precies wat Soija wou...
En maxwell was ook niet random gekozen, in het vorige spel was duidelijk te merken dat Max en Sjakie elkaar kennen en elkaar niet mogen, vandaar dat ik de vijanden nu lijnrecht tegenover elkaar zette. Maar volgens mij was Sjakie de sterkere speler....
2) Pr0f had een ban
3) Er is dit keer ECHT mega veel gespamt. Vorige keer paste er 2 spellen in één topic, nu was het nog maar de vraag of er één in paste...
4) Waarom moesten alle dorpelingen die keurig meestemden nou allemaal dood??? Op het einde hadden we alleen de chronische nietstemmers nog over . Vandaar dat het de laatste 2X gelijkspel was....
5) Voor de duidelijkheid, in dit topic had Tink* mogen kiezen tussen Saarah en Cheenna, en ze koos Cheenna. Ze heeft ook meteen gezegd dat Sjakie wordt opgegeten. Met nog 1 wolf en een dorpeling over is het gelijkspel, net zoals de vorige keer het geval was.... Het valt me op dat als de wolven tegen de bane stuitten, ze eigenlijk niet meer kunnen winnen, ook al hadden ze het wel verdiend. Laten we eerlijk zijn, op het einde zaten de dorpelingen te blunderen met 2X gelijkspel en helemaal niemand heeft ook maar één moment Tink* verdacht.... (de gelijkspellen waren tussen twee dorpelingen)
Ik heb zes weken de tijd om te kijken of er misschien een wijziging in de regels nodig is.....

Ok, tot over zes weken allemaal.
Arrivedeci!!!!!
Oud 10-05-2006, 20:46
Verwijderd

oh dat van die bespelingen wisten ze zelf nog niet
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:46
Tink*
Tink* is offline
Ha suckers! Jullie hebben me gewoon niet eens verdacht, zelfs niet op het eind.
Oud 10-05-2006, 20:48
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 10-05-2006 @ 21:38 :

Hanneke sneaky beïnvloeden om Maxwell vrij te praten, Severus beïnvloeden om Hanneke te verdenken. Hilarisch gewoon...

En maxwell was ook niet random gekozen, in het vorige spel was duidelijk te merken dat Max en Sjakie elkaar kennen en elkaar niet mogen, vandaar dat ik de vijanden nu lijnrecht tegenover elkaar zette. Maar volgens mij was Sjakie de sterkere speler....

Ok, tot over zes weken allemaal.
Arrivedeci!!!!!
ik ben de onschuld zelve..

En dit was mijn eerste keer, ik vond wel dat ik het aardig deed

en waarom wordt ik in het verhaal gewoon meteen in vlammenzee gestopt.. dat is gemeen
Oud 10-05-2006, 20:49
Verwijderd
Iedereen die een pm van mij kreeg, het was slechts een manipulatief middeltje, en in onze spamtopic ook manipulatief, heb me expres versproken in "hem" dus iedereen dacht meteen dat het sjakie of biertank was, en niet ene vrouw .

Pm-hebbenden de ene trapte er wel in, de ander niet
Severus
Flowtje
Femic
Saraah

Spamtopic'rs
Misti
Hanneke

sowieso bleef saraah erin, omdat ze erg meekrijgend is , en sjakie was een persoonlijke wil, om hem te vermorzelen ipv laten hangen, saraah was te lief om te eten

Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:50
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-05-2006 @ 21:46 :

oh dat van die bespelingen wisten ze zelf nog niet
hij wrijft het er nog eens in
Oud 10-05-2006, 20:51
Tink*
Tink* is offline
De holmaat van Adolf Hitler.
Oud 10-05-2006, 20:51
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-05-2006 @ 21:49 :
Iedereen die een pm van mij kreeg, het was slechts een manipulatief middeltje, en in onze spamtopic ook manipulatief, heb me expres versproken in "hem" dus iedereen dacht meteen dat het sjakie of biertank was, en niet ene vrouw .

Pm-hebbenden de ene trapte er wel in, de ander niet
Severus
Flowtje
Femic
Saraah

Spamtopic'rs
Misti
Hanneke
en ik heb hanneke in msn wijsgemaakt
Oud 10-05-2006, 20:56
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 10-05-2006 @ 21:51 :
en ik heb hanneke in msn wijsgemaakt
ja hanneke op msn was jij , op eigen initiatief

Bovendien, mijn excuses over mijn uitlatingen na mijn dood, probeerde slechts drilboor niet te verdenken, zodat hij juist wel verdacht zou worden, maar dat werd niks
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:59
Severus
Severus is offline
Oud 10-05-2006, 21:05
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-05-2006 @ 21:56 :
ja hanneke op msn was jij , op eigen initiatief

Bovendien, mijn excuses over mijn uitlatingen na mijn dood, probeerde slechts drilboor niet te verdenken, zodat hij juist wel verdacht zou worden, maar dat werd niks
Oud 10-05-2006, 21:08
Misti
Misti is offline
Oud 10-05-2006, 21:09
Verwijderd
Oh en femic, ik wil graag vrede sluiten sorry

@spelleider, geniaal hoe je de spelers koos (en hoe ik me van te voren vrijsprak )

Tink was geniale keuze, de weerwolf die als eerst gehangen werd, door haar vele versprekingen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 21:11
Spelleider
Spelleider is offline
He wat denken jullie van deze nieuwe regel voor over 6 weken:

De weerwolven hebben het recht om een keer helemaal niemand op te eten. Kunnen ze gebruiken als ze een keer eerder op de wolfsbane zijn gestuit.
Op die manier krijgen de dorpelingen een extra kans, maar als ze die verprutsen kunnen de weerwolven het spel afmaken met een eetronde. Beide hebben dus meer kans om te winnen en gelijk spel wordt onmogelijk.

Wat denken jullie?
Oud 10-05-2006, 21:13
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 10-05-2006 @ 22:11 :

De weerwolven hebben het recht om een keer helemaal niemand op te eten. Kunnen ze gebruiken als ze een keer eerder op de wolfsbane zijn gestuit.
Op die manier krijgen de dorpelingen een extra kans, maar als ze die verprutsen kunnen de weerwolven het spel afmaken met een eetronde. Beide hebben dus meer kans om te winnen en gelijk spel wordt onmogelijk.

Wat denken jullie?
ja
Oud 10-05-2006, 21:14
Misti
Misti is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 10-05-2006 @ 22:11 :

Wat denken jullie?
Ik snap het niet
Oud 10-05-2006, 21:15
Verwijderd
hm dus nu zouden er zeg maar 2 dorpelingen en een wolf zijn (na gebruik van de 'niet-stem'), en zouden de dorpelingen aan zet zijn. Die eten of de wolf en winnen, of ze eten dorpeling, en wolf eet dorpeling, en wolven winnen.

Klopt ja, goed idee
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 21:17
Tink*
Tink* is offline
Ik snap het nut er niet van. Iemand die het uit kan leggen?
Oud 10-05-2006, 21:18
Misti
Misti is offline
Citaat:
Tink* schreef op 10-05-2006 @ 22:17 :
Ik snap het nut er niet van. Iemand die het uit kan leggen?
Ik dacht al dat ik alleen was
Reageren

Regels voor berichten