Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2006, 10:13
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
koekjes schreef op 10-06-2006 @ 00:17 :
ik moet ook niks van mensen hebben die weinig douchen, sorry hoor. alleen al t feit dat ik bedenk hoe t er daaronder uit moet zien als je t al 3 dagen niet gewassen hebt maakt me misselijk... [
Vraag je aan iedereen of ze wel elke dag douchen?

[algemeen] Maar goed, je moet gewoon iedereen in zijn waarde laten. Ik vind het prima dat sommige mensen 2 x per dag douchen, moeten ze lekker zelf weten. Maar die mensen moeten niet doen alsof mensen die minder vaak douchen vieze, onhygiënische of stinkende mensen zijn!
Oud 10-06-2006, 11:26
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 10-06-2006 @ 11:13 :
Maar die mensen moeten niet doen alsof mensen die minder vaak douchen vieze, onhygiënische of stinkende mensen zijn!
goed gezegd.
Oud 10-06-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 10-06-2006 @ 11:13 :
die mensen moeten niet doen alsof mensen die minder vaak douchen vieze, onhygiënische of stinkende mensen zijn!
doe ik ook niet, behalve als de rommel aan hun huid plakt en ze stinken...
Oud 10-06-2006, 15:18
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 10-06-2006 @ 12:35 :
je andere posts zeggen nochtans heel iets anders ...

maargoed.
Oud 10-06-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 10-06-2006 @ 00:17 :
ik moet ook niks van mensen hebben die weinig douchen, sorry hoor. alleen al t feit dat ik bedenk hoe t er daaronder uit moet zien als je t al 3 dagen niet gewassen hebt maakt me misselijk...

maar ik ga douchen en slapen, doei
Je snapt geloof ik nog steeds niet dat je je daar prima kunt wassen zonder onder de douche te gaan... *zucht*
Oud 11-06-2006, 00:34
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
koekjes schreef op 10-06-2006 @ 12:35 :
Rommel aan hun huid plakt

Onee he
Oud 11-06-2006, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 11-06-2006 @ 01:34 :
Rommel aan hun huid plakt

Onee he
ik heb serieus mensen gezien met vlekken zooi op hun huid en t ochtendkwijl nog op hun wangen, mja als jij dat fris vind kan ik er niks aan doen...
Oud 13-06-2006, 14:52
Blondd
Blondd is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-05-2006 @ 15:06 :
Douchen jullie elke dag of om de dag of nog minder vaak?
En waarom zo vaak of weinig?

TS begint: ik douche niet elke dag, ik kom op zo'n 4x per week uit., dus min of meer om de dag. Gezicht en handen was ik sowieso elke dag, voeten ook regelmatig. Elke dag douchen vind ik overdreven, te schoon is ook niet goed en bovendien voel ik me niet vies als ik 1 dag niet heb gedoucht. In de zomer als het warm is, douche ik vaker, maar dan hangt het er ook wel vanaf hoe intensief ik die dag bezig ben geweest.

Vanwaar dit topic: mijn vriend en zijn familie douchen wél elke dag, eerst wilde hij dat ik dit ook elke dag zou doen, maar nu heeft hij zich er wel bij neergelegd dat ik dat gewoon niet doe. Nu zei hij gister dat zijn moeder mij vies vond omdat ik niet elke dag douchte... Leuk om te horen dus.. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe vaak jullie douchen. (ga m'n douche-gedrag trouwens niet aan haar aanpassen)

Ik douche 7/9 keer per week. Omdat ik een sport doe en dan train ik 1 keer in de week in avond. Dus douche ik op die dag 2 keer. En op zaterdag heb ik een wedstrijd dus douche ik op die dag ook 2 keer . In de ochtend en na de wedstrijd. Nu ist seizoen afgelopen dus douche ik 7 keer per week
Oud 13-06-2006, 16:11
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-06-2006 @ 02:17 :
ik heb serieus mensen gezien met vlekken zooi op hun huid en t ochtendkwijl nog op hun wangen, mja als jij dat fris vind kan ik er niks aan doen...
Dat zie ik nou nooit.
Oud 13-06-2006, 17:34
Iduna
Iduna is offline
Misschien is het tandpasta.
Oud 13-06-2006, 17:34
Vip3r
Vip3r is offline
Of iets anders wits, bij meisjes dan.
Oud 13-06-2006, 17:36
GirlOnTheMove
GirlOnTheMove is offline
3x per dag met deze hitte, maar normaal gesproken minstens 1 keer per dag en dan vaak nog een keertje in bad
Oud 14-06-2006, 20:03
Jolt
Jolt is offline
Met dit weer sowieso vaker, maar normaal altijd smorgens.
Vind het smerig als ik me niet gedouched hebt.
Oud 14-06-2006, 20:41
Verwijderd
'k Ga nu iedere avond, want dan plak ik helemaal. 's Ochtends is het voldoende me gewoon te wassen.
Oud 14-06-2006, 21:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik douche nu nog om de dag 's ochtends en 's avonds spoel ik me even alleen maar af.
Oud 14-06-2006, 22:00
supernova
supernova is offline
iedere dag, op dagen dat ik sport of ineens heel vies ben/het heel koud is en ik moet opwarmen/oder andere tingen 2 keer.

dus ik gok.. 7-10 keer per week. en nee, ik kweek nog geen zwemvliezen.
Oud 16-06-2006, 23:03
iebke*
iebke* is offline
ik douche mij elke dag, in de zomer als het echt heel warm is soms zelf 2x, dus kom zowieso al aan minimum 7 keer per week, het is een gewoonte
Oud 17-06-2006, 05:53
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
10x ofzo. haren wassen 3x.
Oud 17-06-2006, 05:58
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Sherco schreef op 08-05-2006 @ 17:44 :
Ik douche meestal om de dag, behalve als ik heel erg gezweet heb of gewoon vies ben, dan douche ik dan gelijk ook.
Voor de mensen die elke dag douchen; hebben jullie door hoeveel water jullie op deze manier verspillen? Ik heb ook van die huisgenoten die 's morgens een kwartier staan te douchen en dan na een dag achter collegebanken en computers zitten 's avonds WEER een kwartier douchen. Dat kost enorm veel water, terwijl het niet echt nodig is, aangezien je niet bepaald vies kunt worden van een nacht slapen of een dag college volgen.
Als je alleen douchet om wakker te worden, steek dan gewoon je kop onder de koude kraan, dan ben je ook wel wakker. Als je je smorgens plakkerig voelt, doe dan wat ik (en meerdere mensen boven mij in het topic) ook doen; was met een washandje even je gezicht en oksels e.d., dan voel je je al een stuk frisser.
Ik krijg hier vast reacties op van mensen die vinden dat ik me niet druk moet maken, maar we zijn gewoon enorme grootverbruikers van water, en de meeste mensen doen het nog gedachteloos ook...
Ik douche 5 minuten maximaal, en ik heb het ook nodig. Een halfuur per dag hoeft niet.
Oud 17-06-2006, 06:06
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-05-2006 @ 07:25 :
Ha, grappig. Ik ook zelden. Soms eens zo'n douchelotiongebeuren, maar echte zeep hoef ik echt niet te hebben. Daar heb ik ook niet het gevoel van dat ik schoon word, want daarna is mn huid dan zo 'stroef'. Daarnaast is shampoo ook een goede zeep
Mijn ex stond daar wel van te kijken Die is altijd met zeep in de weer
Maar ik vind dat ook niet echt noodzakelijk en het kan idd ook slecht zijn.

Gebruikt iedereen zeep tijdens het douchen?
nee, ik niet.
Oud 17-06-2006, 10:08
Nomad
Nomad is offline
4 keer in de week, als ik training heb gehad dus.
Oud 20-06-2006, 15:13
joehoe19
joehoe19 is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-05-2006 @ 19:20 :
Echt douchen, waarbij ik m'n haar was, 2-3x per week (1x per 3 dagen). Vaker is voor mijn haar niet nodig, wordt het alleen maar sneller vet e.d. Ook is 't voor je huid niet best.
De andere dagen spring ik er een minuutje onder, spoel even alles af (haar laat ik droog) gewoon even voor de 'frisheid' zeg maar.
ik was me haar 1x per 2 dagen.. en zoieso elke dag dat ik heb gesport..
Oud 22-06-2006, 21:40
Verwijderd
Ik sla geen dag over als ik de deur uitga (wat ik meestal wel doe ). Het wil natuurlijk weleens voorkomen dat ik griep heb en een paar dagen in bed lig.
Oud 23-06-2006, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Chachacha schreef op 23-06-2006 @ 11:13 :
Natuurlijk douche ik elke dag, en ook wel eens vaker.
Ik heb ook niks met mensen die niet elke dag douchen. Je bent niet vies zeggen jullie dan..........'s avonds zweet je ook hoor terwijl je slaapt. En als mensen niet stinken, waarom krijg ik dan serieus echt letterlijk hoofdpijn van mensen die tijdens collegevoor je zitten en erg stinken naar (oud) zweet.
Douchen is niet eng hoor, het is maar water!!!
En washandjes.........please dat werkt niet......je moet echt wassen, echt met zeep en al onder de douche hehehe

sorry hoor, maar net zoals je elke dag eet, hoor je ook elke dag te douchen

(oh en zodat je helemaal fris ruikt, was ook eens wat vaker je kleding)

kan het niet helpen, maar zodra het zomer wordt, gaan de meeste mensen stinken........
en dat is behoorlijk vies

Ik kan mij niet voorstellen dat jij uberhaupt in een collegezaal mag komen...
Oud 23-06-2006, 13:58
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Natuurlijk douche ik elke dag, en ook wel eens vaker.
Ik heb ook niks met mensen die niet elke dag douchen. Je bent niet vies zeggen jullie dan..........'s avonds zweet je ook hoor terwijl je slaapt. En als mensen niet stinken, waarom krijg ik dan serieus echt letterlijk hoofdpijn van mensen die tijdens collegevoor je zitten en erg stinken naar (oud) zweet.
En washandjes.........please dat werkt niet......je moet echt wassen, echt met zeep en al onder de douche hehehe

kan het niet helpen, maar zodra het zomer wordt, gaan de meeste mensen stinken........
en dat is behoorlijk vies

Hihihihi, domme kut :')
Oud 23-06-2006, 14:00
Verwijderd
ze heeft ergens wel gelijk, er zijn echt veel mensen die gewoon naar zweet stinken... op straat is dat niet zo erg want dan lopen ze door maar in een gesloten ruimte is dat echt te smerig
Oud 23-06-2006, 14:04
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
koekjes schreef op 23-06-2006 @ 15:00 :
ze heeft ergens wel gelijk, er zijn echt veel mensen die gewoon naar zweet stinken... op straat is dat niet zo erg want dan lopen ze door maar in een gesloten ruimte is dat echt te smerig
Ik vind het eerlijk gezegd nogal meevallen. Ken er maar 2 ofzo.
Oud 23-06-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 23-06-2006 @ 15:04 :
Ik vind het eerlijk gezegd nogal meevallen. Ken er maar 2 ofzo.
ik was gister gaan winkelen en er stonken echt veel mensen

algemene vraag:
ruik je dat zelf niet? als je naar zweet ruikt?
en ik ruik altijd aan mn kleren voordat ik ze aandoe zodat ik niet meurend over straat ga...
Oud 23-06-2006, 14:14
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik douche gewoon elke dag, maar ik zweet echt veel . Met deodorant houd ik het niet echt tegen en aan het einde van de dag moet ik toch echt even weer douchen. .
Oud 23-06-2006, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-06-2006 @ 14:09 :
Ik kan mij niet voorstellen dat jij uberhaupt in een collegezaal mag komen...
ze is een pakkend voorbeeld van de gemiddelde rechtenstudent.
Oud 23-06-2006, 14:48
Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:

Ja je moet je eigenlijk wassen met een schuurspons of een kaasschaaf gebruiken zodat je al het vuil van je huid af schraapt anders ben je niet echt schoon !!!!1!!1!
Oud 23-06-2006, 16:09
dark princess
dark princess is offline
ik was mijn haar 1 keer in de week, anders wordt het nog droger en pluiziger en is gewoon niet goed voor (mijn) hoofdhuid.

daarnaast douche ik ongeveer 2 tot 3 keer in de week als ik gewoon thuis ben en verder niet uit huis ga , ik doe dan toch meestal niet veel en dat kan je ook niet vies worden... als ik naar school of stage (of iets anders) moet, douche ik vaker, in de zomer meestal wel elke dag en soms meerdere keren per dag, maar dan natuurlijk zonder zeep. als ik in een zwembad of in zee gelegen heb, douche ik ook altijd nog een keer.

maar ik stink eigenlijk niet hoor, ook niet als ik 2 dagen niet gedouched heb, dus ik snap niet zo goed waar sommige mensen dat vandaan halen

Elke dag je huid wassen met zeep is niet heel goed, dat merk ik iig wel heel erg aan mijn huid. het gaat dan trekkerig aanvoelen en het voelt en ziet er heel droog uit als ik dat wel doe.

ohja: ik doe ook wel elke dag schone kleding aan, broek kan natuurlijk wel vaker dan 1 keer gedragen worden.

Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 16:11.
Oud 23-06-2006, 18:31
JessieL
JessieL is offline
Citaat:
koekjes schreef op 23-06-2006 @ 15:05 :

algemene vraag:
en ik ruik altijd aan mn kleren voordat ik ze aandoe zodat ik niet meurend over straat ga...

Volgens mij ruiken ze het idd zelf niet
Oud 23-06-2006, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 23-06-2006 @ 15:41 :
ze is een pakkend voorbeeld van de gemiddelde rechtenstudent.
Het is toch de bedoeling dat die later pakkende betogen kunnen voeren
Oud 23-06-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 23-06-2006 @ 15:05 :

algemene vraag:
Ik wel, en zo ja, dan spring ik snel onder de douche. En ik ruik idd ook aan m'n kleren voor ik op pad ga
Oud 23-06-2006, 19:09
Iduna
Iduna is offline
Zweet kan stinken, maar dat is niet altijd het geval. Je hoort te zweten, afvalstoffen moeten je lichaam uit.
Maar dan nog, de meeste jonge mensen gebruiken wel deo of iets dergelijks.

Maar van wandelende parfumflessen word ik ook niet vrolijk.
Oud 24-06-2006, 01:18
Verwijderd
Citaat:
dark princess schreef op 23-06-2006 @ 17:09 :
ik was mijn haar 1 keer in de week, anders wordt het nog droger en pluiziger en is gewoon niet goed voor (mijn) hoofdhuid.

daarnaast douche ik ongeveer 2 tot 3 keer in de week als ik gewoon thuis ben en verder niet uit huis ga , ik doe dan toch meestal niet veel en dat kan je ook niet vies worden... als ik naar school of stage (of iets anders) moet, douche ik vaker, in de zomer meestal wel elke dag en soms meerdere keren per dag, maar dan natuurlijk zonder zeep. als ik in een zwembad of in zee gelegen heb, douche ik ook altijd nog een keer.

maar ik stink eigenlijk niet hoor, ook niet als ik 2 dagen niet gedouched heb, dus ik snap niet zo goed waar sommige mensen dat vandaan halen

Elke dag je huid wassen met zeep is niet heel goed, dat merk ik iig wel heel erg aan mijn huid. het gaat dan trekkerig aanvoelen en het voelt en ziet er heel droog uit als ik dat wel doe.

ohja: ik doe ook wel elke dag schone kleding aan, broek kan natuurlijk wel vaker dan 1 keer gedragen worden.
ik douche dagelijks met speciale lush zooi voor droge gevoelige huid en ik heb nergens last van qua droogheid, gebruik ook creme en ik heb verder geen last van mn huid, mijn haren was ik 2 a 3x per week hangt een beetje vanaf wat ik doe... en dat gaat ook niet extreem pluizen, je moet gewoon goede shampoo gebruiken enzo.

verder doe ik wel langer met kleding, truitjes soms 3 dagen broeken een week ofzo? behalve als het stinkt of vies is, dan flikker ik t in de was. das wel t voordeel aan meer douchen, je hoeft je kleding en je beddengoed minder vaak te verwisselen
Oud 24-06-2006, 11:09
Konijn
Konijn is offline
Nu begin je toch echt jezelf tegen te spreken. En nu zal ik ook eens zeggen 'bah ik vind jou vies'.
3 dagen met hetzelfde shirtje? Jij zegt zelf dat je vies wordt gewoon overdag. Daarom douche jij je elke dag. En dan trek je vervolgens nog twee dagen lang hetzelfde shirtje aan waar je de eerste dag al vies in bent geworden en in hebt gezweet? Ieuw wat zul jij stinken zeg .
Oud 24-06-2006, 13:53
dark princess
dark princess is offline
Citaat:
koekjes schreef op 24-06-2006 @ 02:18 :
ik douche dagelijks met speciale lush zooi voor droge gevoelige huid en ik heb nergens last van qua droogheid, gebruik ook creme en ik heb verder geen last van mn huid, mijn haren was ik 2 a 3x per week hangt een beetje vanaf wat ik doe... en dat gaat ook niet extreem pluizen, je moet gewoon goede shampoo gebruiken enzo.

verder doe ik wel langer met kleding, truitjes soms 3 dagen broeken een week ofzo? behalve als het stinkt of vies is, dan flikker ik t in de was. das wel t voordeel aan meer douchen, je hoeft je kleding en je beddengoed minder vaak te verwisselen
nou ik merk geen verschil aan mijn kleding hoor, of ik nou elke dag heb gedouched of een dagje niet... maar jullie zullen dan misschien wel meer zweten of anders zweten dan ik, denk ik. Ik krijg eigenlijk vaak complimentjes, dat ik zo lekker ruik.

maar ik kan niet te vaak mijn haar wassen en alles, heb een huidziekte (heb al speciale shampoo daarvoor)

Citaat:
Konijn schreef op 24-06-2006 @ 12:09 :
Nu begin je toch echt jezelf tegen te spreken. En nu zal ik ook eens zeggen 'bah ik vind jou vies'.
3 dagen met hetzelfde shirtje? Jij zegt zelf dat je vies wordt gewoon overdag. Daarom douche jij je elke dag. En dan trek je vervolgens nog twee dagen lang hetzelfde shirtje aan waar je de eerste dag al vies in bent geworden en in hebt gezweet? Ieuw wat zul jij stinken zeg .
Dat dacht ik idd ook

verder kan ik ook niet tegen stinkende mensen en ook niet tegen 'wandelende parfumflessen' en ik heb een goede neus, dat is wat dat betreft wel jammer
Oud 24-06-2006, 15:22
Moustache
Moustache is offline
Elke dag. Haren wassen 2x in de week ongeveer.
Oud 26-06-2006, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 24-06-2006 @ 12:09 :
lezen is ook een vak? ik trek alleen kleren meerdere dagen aan als ze niet meuren en als je schoon een shirt ingaat stink je sowieso minder als wanneer er nog zweet op je zit van de nacht ervoor, ofniet
Oud 26-06-2006, 12:12
mar87
mar87 is offline
Citaat:
koekjes schreef op 26-06-2006 @ 01:06 :
lezen is ook een vak? ik trek alleen kleren meerdere dagen aan als ze niet meuren en als je schoon een shirt ingaat stink je sowieso minder als wanneer er nog zweet op je zit van de nacht ervoor, ofniet
Jij zegt dat je stinkt na een dag leven en zelfs na een nacht slapen. Naar zweet en andere luchtjes...en dan ineens beweer je dat je shirtjes enzo wel een aantal dagen aanhebt....die stinken dan na een dag net zo goed hoor.
Dus dat is gewoon heel krom!!!
Oud 26-06-2006, 12:20
teenager
teenager is offline
Ik vind het heel erg belangrijk om elke dag schone kleren aan te trekken en elke dag te douchen. 's ochtends, want overdag ben je het actiefst en zweet je en komt er vuil in je gezicht uit de lucht en raken mensen je aan, 's nachts ga je muffig ruiken van je nachttranspiratie, 's ochtends fris de dag in. Dan zal je zeggen ja dat is vies om vies in je bed te gaan liggen, ja, maar dat verschoon ik ook minstens 1 keer per week.

Na sporten of na een warme dag of extreme activiteit 's avonds zowieso nogmaals onder de douche.

Mét zeep/douchegel/washandje/spons/facewash en tweemaal per week shampoo voor mijn haren. Haren ook zeker elke dag met water uitspoelen en altijd wassen na gebruik van haarlak/gel/mousse/wax.

Noem mij maar gek, ik vind dat fijn.
Oud 26-06-2006, 16:49
JJB
JJB is offline
elke dag, soms 2 keer, soms een bad ipv een douche..
Oud 02-07-2006, 01:14
Miep001
Miep001 is offline
Sommige mensen douchen echt 3 of 4 keer per week..Ik snap het niet dat je je eigen dan niet vies voelt..je doet van alles op 1 dag..ga je dan vies het bed in ofzo? Of niet zo fris naar je werk/school?
Oud 02-07-2006, 09:12
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Miep001 schreef op 02-07-2006 @ 02:14 :
Sommige mensen douchen echt 3 of 4 keer per week..Ik snap het niet dat je je eigen dan niet vies voelt..je doet van alles op 1 dag..ga je dan vies het bed in ofzo? Of niet zo fris naar je werk/school?
Met dit weer ja. Maar als het niet zo warm is is 3 of 4x per week echt wel goed te doen hoor.
Oud 02-07-2006, 09:26
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 26-06-2006 @ 01:06 :
Waarschijnlijk gaan de mensen die niet elke dag douchen ook wel extra onder de douche als ze 'meuren'? Ik zie het verschil eigenlijk ook niet echt.

Met dit weer ga ik btw elke dag in bad.
Oud 02-07-2006, 12:39
Verwijderd
Citaat:
mar87 schreef op 26-06-2006 @ 13:12 :
Jij zegt dat je stinkt na een dag leven en zelfs na een nacht slapen. Naar zweet en andere luchtjes...en dan ineens beweer je dat je shirtjes enzo wel een aantal dagen aanhebt....die stinken dan na een dag net zo goed hoor.
Dus dat is gewoon heel krom!!!
ik sta op, ik douche, ik zet deo en trek een shirt aan, als je dan nog stinkt ben je of een faler in t douchen of moet je betere deo kopen of je kleren wassen.

en als mn kleren stinken doe ik ze niet meer aan en gaan ze in de was, maar als ze niet stinken of vies zijn kan ik ze toch aandoen of zie ik het verkeerd? ik ga niet nutteloos kleren wassen als ze niet vies zijn, das zonde van de print enzo...
Oud 02-07-2006, 14:21
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 02-07-2006 @ 13:39 :
en als mn kleren stinken doe ik ze niet meer aan en gaan ze in de was, maar als ze niet stinken of vies zijn kan ik ze toch aandoen of zie ik het verkeerd?
Klopt! Een broek draag ik ook gemakkelijk een week, en als je je trui over een t-shirt draagt blijft die ook gemakkelijk vier vijf dagen lekker ruiken... Sommige mensen hangen hun wintertruien gewoon een dagje buiten in de wind, in plaats van ze elke keer in het machien te steken, merk je ook niet hoor!
Oud 02-07-2006, 15:25
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-07-2006 @ 15:21 :
Klopt! Een broek draag ik ook gemakkelijk een week, en als je je trui over een t-shirt draagt blijft die ook gemakkelijk vier vijf dagen lekker ruiken... Sommige mensen hangen hun wintertruien gewoon een dagje buiten in de wind, in plaats van ze elke keer in het machien te steken, merk je ook niet hoor!
je kan alles gewoon uithangen als t niet onder de vlekken zit of niet naar zweet ruikt, doe ik ook met mn werkkleren als ik 2 dagen achterelkaar moet werken en ze niet vies zijn...
Topic gesloten

Regels voor berichten