![]() |
||
Citaat:
![]() [algemeen] Maar goed, je moet gewoon iedereen in zijn waarde laten. Ik vind het prima dat sommige mensen 2 x per dag douchen, moeten ze lekker zelf weten. Maar die mensen moeten niet doen alsof mensen die minder vaak douchen vieze, onhygiënische of stinkende mensen zijn! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maargoed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Onee he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik douche 7/9 keer per week. Omdat ik een sport doe en dan train ik 1 keer in de week in avond. Dus douche ik op die dag 2 keer. En op zaterdag heb ik een wedstrijd dus douche ik op die dag ook 2 keer ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() algemene vraag: ruik je dat zelf niet? als je naar zweet ruikt? en ik ruik altijd aan mn kleren voordat ik ze aandoe zodat ik niet meurend over straat ga... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij ruiken ze het idd zelf niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder doe ik wel langer met kleding, truitjes soms 3 dagen broeken een week ofzo? behalve als het stinkt of vies is, dan flikker ik t in de was. das wel t voordeel aan meer douchen, je hoeft je kleding en je beddengoed minder vaak te verwisselen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
maar ik kan niet te vaak mijn haar wassen en alles, heb een huidziekte ![]() Citaat:
![]() verder kan ik ook niet tegen stinkende mensen en ook niet tegen 'wandelende parfumflessen' en ik heb een goede neus, dat is wat dat betreft wel jammer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus dat is gewoon heel krom!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met dit weer ga ik btw elke dag in bad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als mn kleren stinken doe ik ze niet meer aan en gaan ze in de was, maar als ze niet stinken of vies zijn kan ik ze toch aandoen of zie ik het verkeerd? ik ga niet nutteloos kleren wassen als ze niet vies zijn, das zonde van de print enzo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|