Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Waar ga je op kamers als ik vragen mag? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst eens een jaartje in Maastricht, moet mijn Havo nog afmaken. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk naar Utrecht, misschien Nijmegen of Groningen, hangt af van welke studie ik ga doen, maar het liefst ga ik naar Utrecht. |
![]() |
||
Citaat:
of tis-kut-weer-dus-we-gaan-KOEKJES-BAKKEN! (moet je maar net de spullen voor hebben ![]() ow je mag ook mij komen helpen (A) ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij hadden repetitie. Bij West Side Story moeten we 'finger knippen' 'Mambo-en' en 'whistle'. Oh ja, ook nog 'gewoon' spelen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
En Vriendje gaat morgen een bod uitbrengen op het appartement! Spannend!! Maar ik ben stiekem wel blij dat ik daar niet ook nog naar hoef te bellen, dat had ik nooit gedurfd. Verder moet ik nog veel doen voor school... En morgen mijn laatste adviesgesprek van de stage! Het voelt helemaal nog niet of mijn stage nu echt bijna voorbij is... Er moet nog zo veel gebeuren dit collegejaar, voor ik echt afgestudeerd ben... Pfff. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Mja dadelijk maar weer is de dokter bellen, kweet weer is niet wat ik van mijn lijf moet denken. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Seg meid, ik probeer jou echt al een hele tijd te volgen maar 1 ding is me blijkbaar ontgaan ofzo. Hoe zit het nou eigk met T, die ene jong waar je toen iets mee had en waar je je zo goed bij voelde enzo? ![]() iig, ik lees jouw posts elke x weer en ik vind nu da jij een hele stevige knuffel verdient. ![]() Nog heel even ontopic reageren voor ik de fb's op mn nek krijg ![]() *zucht* Wat 1 gesprek al niet kan doen. Doet goed om dat gene wat je eigk al weet eens van, anderen te horen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat leuk dat je nog weet dat ik wat met T. had. Eind januari heb ik het uitgemaakt. Ik voelde helemaal niets meer, zat liever bij vrienden drugs te gebruiken dan dat ik bij hem was. Heb ook nooit spijt gehad dat ik het heb uitgemaakt, wat best raar is, want ik voelde me idd zo goed bij hem.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |