Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2006, 15:00
Gothic
Gothic is offline
wat een saaie kutdag... ik moet zoveel doen, zo weinig energie om het daadwerkelijk te doen. Het is op, tijd voor vakantie.
Oud 21-05-2006, 15:12
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Citaat:
Gothic schreef op 21-05-2006 @ 16:00 :
wat een saaie kutdag... ik moet zoveel doen, zo weinig energie om het daadwerkelijk te doen. Het is op, tijd voor vakantie.
Precies
Oud 21-05-2006, 15:21
rare kwast
rare kwast is offline
waarom bemoeit iedereen zich met MIJN leven?
dat hoeft niet hoor.. ik kan onderhand zelf wel bepalen wat ik doe en wat niet..
ja ik weet t tis goed bedoeld maar word er erg moe van..
- moet je niet gaan lopen? wel veel oefenen hoor
- beetje buitenlucht is goed voor je
- kijk het zonnetje schijnt, het is heerlijk weer ga lekker iets leuks doen
- kijk hier heb ik nog wat vacatures gevonden.. is dat wat voor je?

ik word er moe van, ik vind mooi weer niet mooi, ik moet lopen maar heb er geen energie voor en vacatures kunnen me helemaal gestolen worden.. heb al vaker gezegd dat ik ZELF wel zoek.. jij weet toch niet wat ik wil..
Oud 21-05-2006, 15:21
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 21-05-2006 @ 11:31 :
aah ik hoop zo dat ik die kamer kan krijgen! eerst maar even bezichtigen en alle informatie opvragen enzo, maar het ziet er fantastisch uit!
*duimt voor je mee*

Waar ga je op kamers als ik vragen mag?
Oud 21-05-2006, 15:22
Verwijderd

Ja, hij was mijn ex voor 5 maanden. Ja, ik weet nog steeds waarom we toen uit elkaar zijn gegaan. Ja, ik ben al die ergenissen niet vergeten.

Maar het is veranderd. Het voelt gewoon fantastisch om weer samen met hem te zijn, naast hem wakker te worden en gewoon verder te kunnen gaan waar we gebleven waren.

Toch snap ik haar reactie niet. Ik wou dat ze zei waar ze zo mee zit.

Come, baby, give me your hand
Come with me now, try to reach the end
If you don't believe what I'm going to say
Go ahead girl and find your own way
Oud 21-05-2006, 15:39
darkfairy
darkfairy is offline
gaap
Oud 21-05-2006, 15:44
Redhair
Redhair is offline
Ja, ik heb weer pep. Ik kan morgen met een gerust hart aan mijn eerste examen beginnen.

Voel me nu alleen kut. Belazerd. Genaaid. Mijn broer moest vannacht weer werken in het concertzaaltje waar hij ook werkt.
En hij was er. Hij was er gewoon. Lekker zuipen. Ouwehoeren.
Mijn broer zei wel dat hij wat stiller was dan anders, maar toch.
'Ik wil niet dat je me zo ziet, je hebt toch niets aan me, het gaat zo slecht.'
Sure, maar wel uitgaan. En natuurlijk niet naar onze kroeg, want je weet dat ik daar te vinden ben.
Uitgaan was opzich leuk, lekker gedanst met D., alleen een huisgenoot van hem was er ook. Helemaal bezopen. Hij werd er uitgezet, maar wilde perse eerst naar mij. Begon te lullen. Ik hoorde alleen de worden huisgenoot en jas.
Meteen kwamen er zorgen. Was er wat gebeurd met hem? Was hij gewoon dronken aan het lallen?
Maar niets gebeurd hoor, want hij was ook lekker aan het uitgaan en aan het drinken. Zelfs nog gezellig met mijn broer gekletst. Zorgen ga ik niet meer maken.
Kijk, misschien is het allemaal te verklaren, hij heeft altijd mooie verklaringen als er weer wat is. Misschien ben ik gewoon jaloers, omdat ik hem niet zie. Misschien stel ik me wel aan. Maar nu doet het wel pijn.
Oud 21-05-2006, 15:51
Nijn*
Nijn* is offline
Oké. Ik ga me nú inschrijvingen voor de selecties van de LOT, ik ga gewoon auditie doen, en waarschijnlijk ben ik te jong maar dan nog, niet geschoten is altijd mis. En als ik niet door ben dan ga ik gewoon mijn derde jaar op het UCK afmaken. En ben eindelijk door mijn Nederlandse boek heen, en heb zelfs nog een extra boek gelezen ('Voor liefde: klik op F'). Heb Romeo and Juliet herschreven, ben klaar met biologie. En ik ga kapot van de rug- en buikpijn. Ik ga er gewoon maar voor, en ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg. Als ik maar gewoon positief blijf denken.
Oud 21-05-2006, 16:03
Verwijderd
Ontzettend verveeld maar heerlijk dagje
Oud 21-05-2006, 16:19
fractuur
fractuur is offline
Bluh.. saaie dag. Veel geleerd en geinternet. Vanavond naar mijn vriend. Daar heb ik echt wel zin in, maar ik heb geen zin om de hele avond weer binnen op de bank te hangen. Iemand een ander idee voor de zondagavond-met-kut-weer?
Oud 21-05-2006, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 21-05-2006 @ 16:21 :
*duimt voor je mee*

Waar ga je op kamers als ik vragen mag?
tnx!

Eerst eens een jaartje in Maastricht, moet mijn Havo nog afmaken. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk naar Utrecht, misschien Nijmegen of Groningen, hangt af van welke studie ik ga doen, maar het liefst ga ik naar Utrecht.
Oud 21-05-2006, 16:28
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-05-2006 @ 17:19 :
Bluh.. saaie dag. Veel geleerd en geinternet. Vanavond naar mijn vriend. Daar heb ik echt wel zin in, maar ik heb geen zin om de hele avond weer binnen op de bank te hangen. Iemand een ander idee voor de zondagavond-met-kut-weer?
tis-kut-weer-en-wij-doen-lekker-spelletjes-bij-de-openhaard

of

tis-kut-weer-dus-we-gaan-KOEKJES-BAKKEN! (moet je maar net de spullen voor hebben

ow je mag ook mij komen helpen (A)
Oud 21-05-2006, 16:54
Stefanie
Stefanie is offline
Ik wil school halen, maar het is zoveel werk... Morgen schrijven toets, ik hoop dat ik het haal
Oud 21-05-2006, 17:29
darkfairy
darkfairy is offline
pfff aten we friet
mag ik geen 2 sneetjes brood pakken in plaats van friet krijg ik een hoop gezeik
Oud 21-05-2006, 17:59
moon
moon is offline
begin nu echt gek te worden van de zenuwen. Geschiedenisexamen morgen en het lukt gewoon echt niet. Examen van vorig jaar gemaakt...ging heel slecht. Ik moet minstens een 4,3 halen en ik ben zoooooo bang dat dat niet gaat lukken. pfoeh
Oud 21-05-2006, 18:41
Redhair
Redhair is offline
Oh jezus wat kan mijn broer goed halve verhalen vertellen.

Blijkt dat hij ook moest werken gister. Eerst even kwam ouwehoeren, daarna aan het werk ging. Ze hebben het ook over mij gehad, maar mijn broer wist niet meer wat er gezegt was. Wel dat ik de groeten van hem kreeg. Had dat wat eerder gezegt.

Ik hoop dat hij niets heeft gezegt over de pep, want mijn broer denkt dat ik er al ruim 3 maanden van af ben.

Zo blijkt wel weer, altijd logische verklaringen. Ik laat me te snel opfokken. Ben te jaloers.

En nu voor het laatst maatschappijleer leren. Ach, daar haal ik toch minstens een 7 voor.
Oud 21-05-2006, 18:50
Verwijderd
Omg hump de bump makes me smile !
Oud 21-05-2006, 18:59
darkfairy
darkfairy is offline
angstaanvallen en ze gaan maar niet over
en ik voel me nog dikker *grom*
Oud 21-05-2006, 19:10
Yana
Yana is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 21-05-2006 @ 18:29 :
pfff aten we friet
mag ik geen 2 sneetjes brood pakken in plaats van friet krijg ik een hoop gezeik
Ken het probleem
Oud 21-05-2006, 19:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Bah. Ik snap je niet. Zelf was je ook ooit zo, ga dan niet anderen lopen beoordelen.

Life sucks.
Oud 21-05-2006, 19:21
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Yana schreef op 21-05-2006 @ 20:10 :
Ken het probleem
dat is klote ja
Oud 21-05-2006, 19:37
kroot
kroot is offline
Ik had vandaag concert met orkest. En echt toen ik de laatste klap van een solo op de buisklokken gaf, vloog de bovenkant van de hamer eraf
Oud 21-05-2006, 20:10
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Christus, hoeveel buikpijn kun je hebben . En hij zei wat iedereen zegt en wat ik denk, maar ik heb het hém nooit verteld. Ik was er wel blij mee en toch schrok ik ervan, maar dan nog, het ws supergezellig vandaag. Mijn zusje was ontzettend chagrijnig maar we hebben nog geschommeld . Echt leuk.

Oeh, en in een motorzijspan rijden is zo vet! De adrenaline...

Ik heb zijn moeder subtiel de les gelezen . Ze zei dat ze erover na zou denken. Hà, 1-0!
Oud 21-05-2006, 20:16
loveys
loveys is offline
Vakantie moet nu gvd wel heel erg snel komen
ik kan al het leren niet meer aan tussentoetsen en dan meteen de pta week erachteraan klotevwo.
Oud 21-05-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 21-05-2006 @ 20:37 :
Ik had vandaag concert met orkest. En echt toen ik de laatste klap van een solo op de buisklokken gaf, vloog de bovenkant van de hamer eraf
Lol
Wij hadden repetitie. Bij West Side Story moeten we 'finger knippen' 'Mambo-en' en 'whistle'. Oh ja, ook nog 'gewoon' spelen...
Oud 21-05-2006, 20:27
marrel
marrel is offline
Ik voel me gewoon zo moe van het moe zijn jah vaag ik weet het, maar ik heb geen energie meer, verkoudheidje eroverheen, uitslag op m'n gezicht wat gebeurd er met me
En ow wat kun je toch aardig zijn, NOT. Ik ga m'n bed in, ben echt kapot. Truste ofzo
vaag bericht, ik weet het weer bijna een week voorbij
Oud 21-05-2006, 21:46
Roosje
Roosje is offline
Ken je Rosalinde nog?
Oud 21-05-2006, 21:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 21-05-2006 @ 00:05 :
Moest vorige week ook bellen. Je krijgt gewoon een secretaresse aan de lijn, en dan word je naar de goede afdeling doorverbonden (had ik iig), en dan vraagt die wat gegevens en dan krijg je een datum. Ik vond het ook enorm eng, maar het valt best mee.

Ben uiteindelijk niet naar de afspraak gegaan, maargoed.. heb binnenkort intake bij een psychotherapeut in Roermond.
Ik ga proberen om morgen te bellen Hoop dat het meevalt.
Oud 21-05-2006, 21:53
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Biertje? *zucht*

@Daantje

Succes morgen dan!
Oud 21-05-2006, 22:30
rare kwast
rare kwast is offline
succes daantje
achteraf valt t meestal wel mee..

ik ben weer klaar met werken.. straks maar weer eens naar bed ofzo..

jippie
hopen dat t lekker hard gaat regenen en onweren lekker naar buiten kijken

morgen ook weer werken.. hoe kan t toch dat ik nu al geen zin heb
voel me heel kut en leeg.. wil huilen maar de tranen branden alleen.. en ik wil gewoon ff een arm om me heen..

maar ach mag niet zeuren en val in herhaling
Oud 21-05-2006, 22:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-05-2006 @ 22:47 :
Ik ga proberen om morgen te bellen Hoop dat het meevalt.
Precies datzelfde geldt voor mij, maar ik moet dan voor de 3e keer mijn (toekomstige) school bellen, plus mijn hopelijk-toekomstige woongemeente om te vragen of wij een huisvestingsvergunning nodig hebben als we dat appartement willen kopen.
En Vriendje gaat morgen een bod uitbrengen op het appartement! Spannend!! Maar ik ben stiekem wel blij dat ik daar niet ook nog naar hoef te bellen, dat had ik nooit gedurfd.

Verder moet ik nog veel doen voor school... En morgen mijn laatste adviesgesprek van de stage! Het voelt helemaal nog niet of mijn stage nu echt bijna voorbij is... Er moet nog zo veel gebeuren dit collegejaar, voor ik echt afgestudeerd ben... Pfff.

Citaat:
Thoughtful schreef op 21-05-2006 @ 23:29 :
Hoe krijg je een liedje weer uit je hoofd? Niet door het heel de avond te luisteren natuurlijk.
Ik had verdorie dat liedje 'We are the winners of Eurovision' in mijn hoofd... En dat ging er dus echt niet meer uit!
Oud 21-05-2006, 22:43
Nijn*
Nijn* is offline
Voorstelling van net viel beetje tegen. N. bleek geen tekst te hebben en er waren maar weinig goede spelers. Maar misschien kijk ik wel te kritisch. Wil zelf uitvoering hebben en laten zien hoe goed ik ben. Morgen adviesgesprek bij het NPI, zo benieuwd wat ze gaan zeggen..
Oud 21-05-2006, 23:09
Verwijderd
blagh
stage is leuk enz, maar .. ik wil gewoon bij mijn lieverd zijn en fijn in dr armpjes doezelen en lief knuffelen en .. kmis je knuffelbeer
Oud 22-05-2006, 00:30
Verwijderd
Oei, morgen scheikunde. Het ene moment zie ik helemaal niet in dat in midden in de examens zit en het andere moment schiet ik volledig in de stress. Met mijn gezondheid gaat het niet zo goed... volgens mij gaat mijn keel weer opspelen. Maar ik moet het nog anderhalve maand uitzingen tot de operatie. Laat het nu niet fout gaan, dat kan ik nu niet hebben...
Ik probeer alles niet te zien, nergens op te letten, me vooral niet te irriteren, maar het is moeilijk. Ik heb al meerdere malen de neiging gehad om weg te gaan, maar ik weet dat het het beste is om hier te blijven.
Ik ben moe, maar ik wil nog eventjes door. Nog heel even en dan slapen... gaap...
Oud 22-05-2006, 06:43
farai
farai is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 22-05-2006 @ 00:09 :
blagh
stage is leuk enz, maar .. ik wil gewoon bij mijn lieverd zijn en fijn in dr armpjes doezelen en lief knuffelen en .. kmis je knuffelbeer
och lieverdje toch, kmis jou ook. *alvast een hele stevige knuffel geeft*. sorry mensen kon het niet laten.

OT: Mja dadelijk maar weer is de dokter bellen, kweet weer is niet wat ik van mijn lijf moet denken.
Oud 22-05-2006, 07:15
Redhair
Redhair is offline
Whoa, werd om zeven uur gewekt. Nam direct wat pep, ben nu klaarwakker. Voor het eerst een beetje stressig, dat is raar. Hele tijd niet echt geweest, daarnaast heb ik maatschappijleer, mijn beste vak. Komt wel goed, ik red het wel.
Oud 22-05-2006, 09:11
rare kwast
rare kwast is offline
vandaag moest mn vader voor uitslag/controle naar de dermatoloog ofzo.. (weet t niet precies )
vannacht natuurlijk lekker over liggen dromen great..
maar er zijn nieuwe plekjes ontdekt.. ow wat een lol
Oud 22-05-2006, 09:47
Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo effe drie uurtjes naar school
Oud 22-05-2006, 09:55
farai
farai is offline
I'm trying so hard to fight this bad feelings maar ik kan het niet. Ik kan het niet alleen. Ik wil gewoon echt niet meer, laat me aub weggaan uit deze rotwereld.
Oud 22-05-2006, 10:09
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben moe en voel me kut dus laat me ff met rust

----
heb me ziek gemeld voor vanavond.. ga t echt niet trekken..
sta op instorten

Laatst gewijzigd op 22-05-2006 om 10:48.
Oud 22-05-2006, 11:25
Verwijderd
Oja, tuurlijk.
Oud 22-05-2006, 11:26
Redhair
Redhair is offline
Rare Kwast en ~Oceangirl~, allebei een dikke knuffel!

Het examen ging apart. Raar. Vage vragen, die niet in de boeken stonden. Heb een deel overgeschreven, straks even kijken hoeveel er goed zijn.
Ik heb er geen geweldig gevoel over. Het moet een zeven zijn, dan kan ik tenminste een 4 voor biologie halen.

Na het examen lekker met D. in het zonnetje op het plein gezeten. Gekletst, gerookt, was heel gezellig.

D. had ook slecht nieuws. Ze mag uiteindelijk niet mee naar Berlijn. Er was een logische reden, alleen nu sta ik voor een kutkeuze. Of de hele zomer thuisblijven en niets doen, en in oktober toch nog met D. naar Berlijn. Of gewoon in juli met iemand anders. Maar met wie? Ik heb een zooitje vrienden, maar of ik het daar een week mee uithoud is de vraag. Daarnaast, D. en ik hadden ons er zo op verheugt. We hadden al plannen gemaakt, waar we uit zouden gaan, dat we de hele dag stoned zouden zijn, wat we allemaal zouden doen overdag.
Mja, ik denk dat het oktober wordt. Dan maar de hele vakantie vervelen. Het fijne is dan wel dat ik voor mijn verjaardag niet persee geld nodig heb voor Berlijn, dan krijg ik waarschijnlijk een parachutesprong.
Oud 22-05-2006, 12:26
Verwijderd
Ik ben zo moe. Verdorie. En ik moet nog leren voor Duits nu. Eerst ff maar een half uurtje pitten geloof ik.
Oud 22-05-2006, 12:43
farai
farai is offline
Citaat:
Redhair schreef op 22-05-2006 @ 12:26 :
Rare Kwast en ~Oceangirl~, allebei een dikke knuffel!

Dan maar de hele vakantie vervelen. Het fijne is dan wel dat ik voor mijn verjaardag niet persee geld nodig heb voor Berlijn, dan krijg ik waarschijnlijk een parachutesprong.
Parachutesprong lijkt me zo he. Alhoewel....neuh kzou letterlijk zeven kleuren schijten. Wat gezien mijn situatie ni eens zo slecht zou zijn.

Seg meid, ik probeer jou echt al een hele tijd te volgen maar 1 ding is me blijkbaar ontgaan ofzo. Hoe zit het nou eigk met T, die ene jong waar je toen iets mee had en waar je je zo goed bij voelde enzo?

iig, ik lees jouw posts elke x weer en ik vind nu da jij een hele stevige knuffel verdient. *superknuffels uitdeelt*

Nog heel even ontopic reageren voor ik de fb's op mn nek krijg :

*zucht* Wat 1 gesprek al niet kan doen. Doet goed om dat gene wat je eigk al weet eens van, anderen te horen.
Oud 22-05-2006, 12:52
Lilium
Lilium is offline
Examenstress in dit huis.
Mijn hoofd doet pijn.
Oud 22-05-2006, 13:34
fractuur
fractuur is offline
[feministische modus] Ik laat me echt niet zomaar overrulen door het ongesteld zijn.. dóór die buikpijn heen en gewoon doen wat ik wilde doen! [/feministische modus]
Oud 22-05-2006, 14:10
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het moet .
Oud 22-05-2006, 14:40
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 22-05-2006 @ 13:43 :
Parachutesprong lijkt me zo he. Alhoewel....neuh kzou letterlijk zeven kleuren schijten. Wat gezien mijn situatie ni eens zo slecht zou zijn.

Seg meid, ik probeer jou echt al een hele tijd te volgen maar 1 ding is me blijkbaar ontgaan ofzo. Hoe zit het nou eigk met T, die ene jong waar je toen iets mee had en waar je je zo goed bij voelde enzo?

iig, ik lees jouw posts elke x weer en ik vind nu da jij een hele stevige knuffel verdient. *superknuffels uitdeelt*

Wat leuk dat je nog weet dat ik wat met T. had. Eind januari heb ik het uitgemaakt. Ik voelde helemaal niets meer, zat liever bij vrienden drugs te gebruiken dan dat ik bij hem was. Heb ook nooit spijt gehad dat ik het heb uitgemaakt, wat best raar is, want ik voelde me idd zo goed bij hem.
Oud 22-05-2006, 15:00
Verwijderd
ok, die kamer waar ik het gister over had is niks, ik was vergeten de afkorting excl. te lezen, hij was dus iets te duur. Maar..... Vrijdag heb ik een afspraak voor een andere kamer en die is zeker ook niet verkeerd! Dus nou is mijn hoop helemaal daar op gevestigd.
Oud 22-05-2006, 15:00
Verwijderd
Ik ben het niet meer gewend.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten