Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2006, 22:45
Gadje
Gadje is offline
stuk beter
Advertentie
Oud 13-06-2006, 23:40
Nienna*
Nienna* is offline
Wow, wat voelt dat kut. Want ik vind hem wel leuk en zo. Maar ik kan gewoon geen relatie aan, ik merk gewoon dat het écht écht niet gaat .
Nu lijkt het net of het verdriet om mijn ex dubbel zo hard aankomt.
Is dat normaal?
Oud 14-06-2006, 06:56
Qimm
Qimm is offline
Ieh, ik heb echt zoooo veel zin om volgende week er samen tussenuit te gaan (wel helemaal naar Belgie ) Hopen dan het dan ook zulk mooi weer is!
Oud 14-06-2006, 07:18
Verwijderd
Vandaag twee jaar geleden is zijn vader overleden. Kut.
En ik wil er zo graag voor hem zijn.
Oud 14-06-2006, 07:54
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-06-2006 @ 08:18 :
Vandaag twee jaar geleden is zijn vader overleden. Kut.
En ik wil er zo graag voor hem zijn.
Je kunt er toch ook voor hem zijn?
Oud 14-06-2006, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 14-06-2006 @ 08:54 :
Je kunt er toch ook voor hem zijn?
Maar dan moet hij wel komen. Ik heb heb gezegd dat ik er voor hem ben, maar hij vraagt geen hulp. Ach wat, ik heb gedaan wat ik kon. Hij komt vanzelf wel als hij me nodig heeft. Hij weet dat ik er ben, dat is het belangrijkste. Toch?
Oud 14-06-2006, 08:10
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-06-2006 @ 09:01 :
Maar dan moet hij wel komen. Ik heb heb gezegd dat ik er voor hem ben, maar hij vraagt geen hulp. Ach wat, ik heb gedaan wat ik kon. Hij komt vanzelf wel als hij me nodig heeft. Hij weet dat ik er ben, dat is het belangrijkste. Toch?
Dat sowieso. Misschien kun je hem vandaag bellen. Sommige mensen zijn inderdaad zo gesloten. Sterkte ermee.
Oud 14-06-2006, 08:14
luchtballon
luchtballon is offline
Het is uit.
Hij heeft het uitgemaakt, maar ik was het er eigenlijk wel mee eens dat we gewoon niet bij elkaar passen. Ik had het nog wel een paar weken willen proberen omdat ik dat nie toe wilde geven en wilde dat het weer zo gezellig als in het begin was. mja. Ik voel me eigenlijk wel opgelucht dat het uit is en ik denk dat ik veel meer aan hem heb als gewone vriend.
We hebben gister nog een rondje gelopen buiten, en dat was echt heel gezellig meer als vrienden, ookal hebben we nog wel gezoend. Heb zin om nog leuke dingen met hem te blijven doen, en hij tot nu toe ook, dus ik hoop dat dat goed komt
Oud 14-06-2006, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 14-06-2006 @ 09:10 :
Dat sowieso. Misschien kun je hem vandaag bellen. Sommige mensen zijn inderdaad zo gesloten. Sterkte ermee.
Dankje
Komt wel goed hoor, maar ik vind het gewoon stom.
Oud 14-06-2006, 08:24
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 14-06-2006 @ 09:14 :
Het is uit.
Hij heeft het uitgemaakt, maar ik was het er eigenlijk wel mee eens dat we gewoon niet bij elkaar passen. Ik had het nog wel een paar weken willen proberen omdat ik dat nie toe wilde geven en wilde dat het weer zo gezellig als in het begin was. mja. Ik voel me eigenlijk wel opgelucht dat het uit is en ik denk dat ik veel meer aan hem heb als gewone vriend.
We hebben gister nog een rondje gelopen buiten, en dat was echt heel gezellig meer als vrienden, ookal hebben we nog wel gezoend. Heb zin om nog leuke dingen met hem te blijven doen, en hij tot nu toe ook, dus ik hoop dat dat goed komt
Bij mij was het beter afstand te nemen... Maar goed. Hoe lang hebben jullie iets gehad?
Veel sterkte .
Oud 14-06-2006, 08:34
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 14-06-2006 @ 09:24 :
Bij mij was het beter afstand te nemen... Maar goed. Hoe lang hebben jullie iets gehad?
Veel sterkte .
Dank je
We hebben maar 4 maanden iets gehad, dus is het nog relatief makkelijk denk ik. En miscshien is het eigenlijk wel beter om afstand te nemen, maar ik denk heel eigenwijs dat het wel leuk is om nog dingen met elkaar te doen.
Oud 14-06-2006, 09:09
groovy
groovy is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 13-06-2006 @ 22:31 :
oh wat fijn!! Toch nog iemand die een beetje gelukkig is in de liefde...
hihi dankje dat is lief

Hoe gaat het nu met jou? Ik las je berichtjes dat de jongen die je leuk vindt en hij jou ook, het toch niet wilt proberen omdat jullie elkaar maar 1 keer in de week kunnen zien?

Is hij niet meer veranderd van mening?
Oud 14-06-2006, 09:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 14-06-2006 @ 08:34 :
Dank je
We hebben maar 4 maanden iets gehad, dus is het nog relatief makkelijk denk ik. En miscshien is het eigenlijk wel beter om afstand te nemen, maar ik denk heel eigenwijs dat het wel leuk is om nog dingen met elkaar te doen.
Het scheelt nogal dat jullie er er beide min of meer mee eens zijn dat het uit is gegaan.
Oud 14-06-2006, 10:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij ging mij vannacht zoenen in zijn slaap
En toen hij vanochtend wakker werd wist ie het niet meer.
Oud 14-06-2006, 10:49
Verwijderd
Bored as hell. En ik zie er niet snel verandering in komen
Oud 14-06-2006, 10:50
Qimm
Qimm is offline
Ik ben zo blij voor een vriendinnetje! Ze heeft een date Spannend
Oud 14-06-2006, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 14-06-2006 @ 11:50 :
Ik ben zo blij voor een vriendinnetje! Ze heeft een date Spannend
Haha, ja, ik ook!
Oud 14-06-2006, 11:06
Jones
Citaat:
Luna schreef op 13-06-2006 @ 17:46 :
dit begrijp ik wel maar het is ook geen reden om het aan te laten. Wat je in het verleden gedaan en gevoeld hebt is geen reden om NU nog bij elkaar te blijven. Je leeft nu..
Dat bedoel ik dus

@Polivy: Ik heb toch altijd gelijk
Oud 14-06-2006, 11:16
Toet0r
Toet0r is offline
ik snap gewoon níet waarom hij opeens niks meer zegt. Ben weer lekker teleurgesteld.
Oud 14-06-2006, 11:25
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Citaat:
groovy schreef op 14-06-2006 @ 10:09 :
hihi dankje dat is lief

Hoe gaat het nu met jou? Ik las je berichtjes dat de jongen die je leuk vindt en hij jou ook, het toch niet wilt proberen omdat jullie elkaar maar 1 keer in de week kunnen zien?

Is hij niet meer veranderd van mening?
(graag gedaan hoor )
We hebben het er niet meer over gehad, k wil niet elke keer erover beginnen. Maar hij blijft wel smsen, bellen en vragen of ik nog online kom. En over een weekje komt ie voor het eerst langs, want hij wil wel wat gaan drinken samen. Wat wil hij nou? Ik snap het niet meer hoor, wil hij nou gewoon vrienden zijn of weet hij het zelf eigenlijk ook niet?
Het is met mij dus nog even vaag als het al was
Oud 14-06-2006, 11:36
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 14-06-2006 @ 09:34 :
Dank je
Misschien, ik weet het niet, want ik heb alleen een relatie van twee jaar en één van een jaar gehad. Het is beter afstand te nemen ja, maar dat is inderdaad moeilijk. Ik heb tegen een jongen gezegd dat ik niet klaar ben voor een relatie en dat het niets wordt tussen ons (al gezoend enz.) maar we gaan vanavond wel gewoon eten en zaterdag samen zwemmen. Want hij is zo leuk. Ik wil hem graag als vriend met wie ik af en toe zoen of zo . Ik ben een bitch, maarja... ik ben verward.
Oud 14-06-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 14-06-2006 @ 12:36 :
Misschien, ik weet het niet, want ik heb alleen een relatie van twee jaar en één van een jaar gehad. Het is beter afstand te nemen ja, maar dat is inderdaad moeilijk. Ik heb tegen een jongen gezegd dat ik niet klaar ben voor een relatie en dat het niets wordt tussen ons (al gezoend enz.) maar we gaan vanavond wel gewoon eten en zaterdag samen zwemmen. Want hij is zo leuk. Ik wil hem graag als vriend met wie ik af en toe zoen of zo . Ik ben een bitch, maarja... ik ben verward.
Haha, dat heb ik ook gedaan met mijn voormalige datejongen. Hij is echt leuk enzo, maar ik hield gewoon toch nog te veel van ex-lief om serieus iets te kunnen hebben. Dat had ik ook wel duidelijk gemaakt, maar ik heb het zoengebeuren na een tijdje toch afgekapt omdat ik me er ongemakkelijk bij voelde. Daarna ook nog wel gesproken (dit weekend samen naar een concert, zelfs ) en ik hoop eigenlijk dat dat ook nog gewoon doorgaat, want ik vind het wel leuk om hem te zien.
Oud 14-06-2006, 12:21
WolterB
WolterB is offline
Ik voel me niet goed en dat slaat over op mijn humeur, niet zo grappig. Gelukkig is alles verder goed, alleen zie ik haar even een poosje niet tot ik me weer helemaal goed voel.

En ik ben nog steeds ongelooflijk verliefd, na ruim zeven maanden en t voelt super
Oud 14-06-2006, 12:39
I C U
I C U is offline
Damn, ik ben een weekje weg en ik mis weer teveel! *zucht*

Echt hé, Blanes was super! Heb echt teveel leuke dingen gedaan, heerlijk relaxed geweest, mensen op hele andere manieren leren kennen, lol gehad, flink gefeest en geflirt, heerlijk naar mn zin gehad, vooral weinig geslapen... Echt hé, t was gaaf! Ik wil terug, het is stom om alleen in een kamer wakker te worden zonder vier anderen die langzamerhand binnen komen druppelen om te kletsen en thee te drinken en daarna te ontbijten...
Oud 14-06-2006, 13:00
Polivy
Polivy is offline
Citaat:
Jones schreef op 14-06-2006 @ 12:06 :
Dat bedoel ik dus

@Polivy: Ik heb toch altijd gelijk
Vaak wel ja
Ik wil niet over dingen ophef maken, terwijl het helemaal niet nodig is. Hij komt alleen erg ongeloofwaardig over door te zeggen dat hij z'n best gaat doen, vervolgens zegt dat hij me zal bellen en dat dan dus niet doet. Ik begin het inmiddels te verwachten en ben eerder verbaasd als hij wél dingen nakomt, en dat vind ik zelf heel vervelend. Het is een beetje zoals met mijn ex en dat wil ik niet meer.
Ergens hoop ik elke keer toch weer dat hij zich wel aan afspraken houdt en dingen onthoudt etc. En elke keer word ik toch weer teleurgesteld (wat mijn eigen schuld is, dat weet ik wel).
Oud 14-06-2006, 13:02
Verwijderd
Er gaan rare roddels, maar ik kan er heel erg hard om lachen. Voel me gek genoeg echt wel goed. Van een jongen ook even twee dagen niets gehoord, en dat is ergens ook wel een beetje een opluchting . Ja, het gaat goed met me!
Oud 14-06-2006, 13:07
Verwijderd
Gisteren stonden we na de film te dansen op het station terwijl hij liedjes voor me aan het neuriën was
Oud 14-06-2006, 13:27
__
__ is offline
Citaat:
I C U schreef op 14-06-2006 @ 13:39 :

Echt hé, Blanes was super! Heb echt teveel leuke dingen gedaan, heerlijk relaxed geweest, mensen op hele andere manieren leren kennen, lol gehad, flink gefeest en geflirt, heerlijk naar mn zin gehad, vooral weinig geslapen... Echt hé, t was gaaf! Ik wil terug, het is stom om alleen in een kamer wakker te worden zonder vier anderen die langzamerhand binnen komen druppelen om te kletsen en thee te drinken en daarna te ontbijten...
toevallig nog jongens uit Schijndel, Veghel en Oss ontmoet daar?
Oud 14-06-2006, 14:12
groovy
groovy is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 14-06-2006 @ 12:25 :
(graag gedaan hoor )
We hebben het er niet meer over gehad, k wil niet elke keer erover beginnen. Maar hij blijft wel smsen, bellen en vragen of ik nog online kom. En over een weekje komt ie voor het eerst langs, want hij wil wel wat gaan drinken samen. Wat wil hij nou? Ik snap het niet meer hoor, wil hij nou gewoon vrienden zijn of weet hij het zelf eigenlijk ook niet?
Het is met mij dus nog even vaag als het al was
Komt op mij over dat hij je toch beter wilt leren kennen omdat je hem boeit. Spreek gewoon lekker met hem af, en als het leuk is, wie weet, heeft hij misschien toch zoiets van dat hij je zo leuk vindt dat hij het toch wilt proberen .

En zo niet, dan is hij gewoon stom en kom jij een vele leukere jongen tegen en ben je blij dat het niets is geworden
Oud 14-06-2006, 14:17
groovy
groovy is offline
hmm vergeet ik even mee te slijmen op liefdesgebied..

Vanavond zie ik hem En we gaan bijna 2 jaar met elkaar, wat gaat de tijd toch snel

Ik voel me gelukkig weer beter in mijn vel, mede doordat hij me 4 berichtjes op 1 dag stuurde en die avond me daarna nog een keertje belde, toen weer een berichtje stuurde en daarna weer belde hihi, dat had ik even nodig..
Oud 14-06-2006, 14:26
__
__ is offline
vanavond samen werken, vannacht samen slapen, morgen samen de uitslag van mn examens afwachten.. en daarna in mn eentje naar het wk

edit: niet dus

Laatst gewijzigd op 14-06-2006 om 15:25.
Oud 14-06-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 14-06-2006 @ 13:39 :

je bent er weer!! Ik heb je een verhaal te vertellen.. geeft meteen een heel ander beeld over hem (en ook over mij, maar daar gaat het niet om) Mooi dat het zo leuk was. Ik wacht op details natuurlijk!
Oud 14-06-2006, 16:03
Drez
Drez is offline
Het gaat goed! Yea.
Ik ben niet zo goed met stress. En hij maakt me rustig.
<3.
Oud 14-06-2006, 16:15
stout!
stout! is offline
We zijn er nog niet klaar mee, maar doen wel even een paar dagen rustig aan. Het begon weer heel goed te worden en dat kan nu gewoon niet, ik ga straks weg. Heel vermoeiend eigenlijk allemaal dit, maar het voelt ook fijn met hem en als ik wegga wil ik echt vrij zijn. Dus we zingen het uit.
Oud 14-06-2006, 16:25
I C U
I C U is offline
Citaat:
__ schreef op 14-06-2006 @ 14:27 :
toevallig nog jongens uit Schijndel, Veghel en Oss ontmoet daar?
Niet dat ik weet... Maar het zou best kunnen dat ik ze op zn minst gezien heb, aangezien er maar een paar hot spots waren Als ze in de Gotcha en de Arena zijn geweest, heb ik ze vast gezien

@ Cytherea: Ik mail je nog, echt! Ik heb natuurlijk ook een hoop te vertellen En ik ben benieuwd naar het verhaal!
Oud 14-06-2006, 16:25
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-06-2006 @ 13:21 :
Ik voel me niet goed en dat slaat over op mijn humeur, niet zo grappig. Gelukkig is alles verder goed, alleen zie ik haar even een poosje niet tot ik me weer helemaal goed voel.
Niet waar. <3
Oud 14-06-2006, 16:35
Verwijderd
@ groovy: Jeej! (pm je nog wel )

Citaat:
Li schreef op 13-06-2006 @ 11:36 :
Ik snap het wel dat gasten af en toe lekker bot kunnen zijn. Wat moet je nou met een vrouw die zich elke dag kut voelt??
Mijn vriendje heeft een goede combi van lief en "bot". Als ik een keer suf ben, zegt ie gewoon dat ik normaal moet doen en terecht. Als er écht iets is, dan troost hij me echt wel hoor, maar vaak maken vrouwen overal een probleem van en dan zeuren ze ook nog dat het aan hun vent ligt
Ik snap het van mannen ook wel. Bot kan ik ook zijn, waarom niet? Je hoeft niet altijd maar lief en aardig te zijn.
Maar mijn vriend kent mijn achtergrond. En die weet hoe ik in elkaar steek. Als er iets is, dan ís er ook iets.
Als ík een keertje suf ben, dan reageert hij ook zo. Maar soms lijkt het gewoon alsof hij er allemaal geen zin in heeft, om me vast te pakken, te knuffelen, te troosten en vooral te zeggen dat het allemaal wel goed komt. Ik ga nu door een moeilijke periode, en heb dat gewoon even nodig.
Muggen worden bij mij geen olifanten

OT: Gisteren was leuk, lief en lekker Wel even moeilijk om een bepaald onderwerp aan te snijden, maar ik had er al over gemaild. En hij wist het. Dus uiteindelijk hebben we het er wel goed over gehad, en lekker alles afgereageerd op elkaar
En hij had een liefdesbrief voor me
Oud 14-06-2006, 16:45
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 14-06-2006 @ 12:36 :
Hehe, mijn relatie hiervoor was 2 jaar en 3 maanden. En toen was het uiteindelijk wel beter geweest om afstand te nemen (ruzie nu, door de relatie die ik net gehad heb). En met de jongen waarmee het nu net uit is had ik ook gezoend en daarna gezegd dat het veel te snel was, maar ik had uiteindelijk toch maar toegegeven.. Je bent niet de enige bitch dan

Succes met die jongen, wat je ook uiteindelijk besluit !
Oud 14-06-2006, 16:51
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Roosje schreef op 14-06-2006 @ 17:25 :
Niet waar. <3
Dat wist ik toen nog niet
Oud 14-06-2006, 16:57
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Flip! schreef op 13-06-2006 @ 15:17 :

Verder gaat het echt zo goed! Morgen weet hij of hij geslaagd is voor zijn rij examen, en ik ofdat ik geslaagd ben van school.

Reden voor een feestje dus
We zijn dus allebei geslaagd
Oud 14-06-2006, 17:01
groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-06-2006 @ 17:35 :

En hij had een liefdesbrief voor me
Een liefdesbrief!! Cooool
Wat lekker romantisch hihi

Ik verwacht de inhoud van die brief tegemoet te zien hihi nee hoor
Oud 14-06-2006, 17:16
Menahem
Menahem is offline
Wij hebben ongetwijfeld de beste relatie van alle relaties die ik om ons heen zie (en ook van alle relaties die ik niet zie )!
Oud 14-06-2006, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 14-06-2006 @ 17:57 :
gefeliciteerd!

@ groovy; je hebt PM, maar niet met de inhoud van de brief hoor
Maar hij was erg lief <3
Oud 14-06-2006, 18:13
Verwijderd
Ik heb toch wel aan hem moeten denken vandaag. Toen ik hem leerde kennen, was zijn vader dus pas een half jaar dood. Dat ik daar nooit zo bij heb stilgestaan. Echt stom. Ik hoop dat zijn nieuwe vriendin dat een beetje op kan vangen, anders heeft ze een probleem met mij. Maar dat zal ongetwijfeld geen probleem zijn.
Oud 14-06-2006, 18:48
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Tja, ik laat het maar zo, we zien vanzelf wel wat het wordt.. Ik hoop dat hij door ons contact merkt dat ik veel te leuk ben om het erbij te laten zitten (en dat ik hij door heeft dat ik hem veel te leuk vind om het erbij te laten zitten)
Nog ff afwachten totdat ie langskomt (volgende week )
Oud 14-06-2006, 19:01
&#9834;
&#9834; is offline
Morgen krijgt hij te horen of hij geslaagd is, overmorgen is hij jarig en zondag hebben we een jaar een relatie ( ).
Feest!

Al een paar weken heb ik zijn cadeautje in huis en met moeite heb ik voor me weten te houden wat het is. Maar ondertussen ben ik bang dat ik het veel te spannend heb gemaakt en hij het uiteindelijk tegen vindt vallen.
Oud 14-06-2006, 19:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij is pas om elf uur thuis vanavond
Arme schat, moet ie tot zo laat nog werken.
Oud 14-06-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-06-2006 @ 20:01 :
Hij is pas om elf uur thuis vanavond
Arme schat, moet ie tot zo laat nog werken.
De cynicus in mij komt bij dit soort opmerkingen meteen aandragen met maitresses enzo. 'Overwerken', uhuh.
Oud 14-06-2006, 19:19
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Flip! schreef op 14-06-2006 @ 17:57 :
tof! gefeliciteerd
Oud 14-06-2006, 19:19
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
tis redelijk
ben toe aan een kus en een knuffel