Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Komt wel goed hoor, maar ik vind het gewoon stom. |
![]() |
||
Citaat:
Veel sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() We hebben maar 4 maanden iets gehad, dus is het nog relatief makkelijk denk ik. En miscshien is het eigenlijk wel beter om afstand te nemen, maar ik denk heel eigenwijs dat het wel leuk is om nog dingen met elkaar te doen.
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe gaat het nu met jou? Ik las je berichtjes dat de jongen die je leuk vindt en hij jou ook, het toch niet wilt proberen omdat jullie elkaar maar 1 keer in de week kunnen zien? Is hij niet meer veranderd van mening? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Polivy: Ik heb toch altijd gelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() We hebben het er niet meer over gehad, k wil niet elke keer erover beginnen. Maar hij blijft wel smsen, bellen en vragen of ik nog online kom. En over een weekje komt ie voor het eerst langs, want hij wil wel wat gaan drinken samen. Wat wil hij nou? Ik snap het niet meer hoor, wil hij nou gewoon vrienden zijn of weet hij het zelf eigenlijk ook niet? Het is met mij dus nog even vaag als het al was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil niet over dingen ophef maken, terwijl het helemaal niet nodig is. Hij komt alleen erg ongeloofwaardig over door te zeggen dat hij z'n best gaat doen, vervolgens zegt dat hij me zal bellen en dat dan dus niet doet. Ik begin het inmiddels te verwachten en ben eerder verbaasd als hij wél dingen nakomt, en dat vind ik zelf heel vervelend. Het is een beetje zoals met mijn ex en dat wil ik niet meer. Ergens hoop ik elke keer toch weer dat hij zich wel aan afspraken houdt en dingen onthoudt etc. En elke keer word ik toch weer teleurgesteld (wat mijn eigen schuld is, dat weet ik wel). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En zo niet, dan is hij gewoon stom en kom jij een vele leukere jongen tegen en ben je blij dat het niets is geworden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ Cytherea: Ik mail je nog, echt! ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
@ groovy: Jeej! (pm je nog wel
![]() Citaat:
Maar mijn vriend kent mijn achtergrond. En die weet hoe ik in elkaar steek. Als er iets is, dan ís er ook iets. Als ík een keertje suf ben, dan reageert hij ook zo. Maar soms lijkt het gewoon alsof hij er allemaal geen zin in heeft, om me vast te pakken, te knuffelen, te troosten en vooral te zeggen dat het allemaal wel goed komt. Ik ga nu door een moeilijke periode, en heb dat gewoon even nodig. Muggen worden bij mij geen olifanten ![]() ![]() OT: Gisteren was leuk, lief en lekker ![]() ![]() En hij had een liefdesbrief voor me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Succes met die jongen, wat je ook uiteindelijk besluit ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wat lekker romantisch hihi Ik verwacht de inhoud van die brief tegemoet te zien ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ groovy; je hebt PM, maar niet met de inhoud van de brief hoor ![]() Maar hij was erg lief <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|