Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2006, 20:26
In Your Room
In Your Room is offline
Mja breathe. Een van m'n favo liedjes wel.
Oud 03-10-2006, 20:34
Noínden
Noínden is offline
Echt, omg

En waterworks met Bailey en haar man en kindje
Oud 03-10-2006, 20:46
Verwijderd
wlke ep + se was dit?
Oud 03-10-2006, 21:27
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 03-10-2006 @ 21:12 :
ja ze is de 'hoofdpersoon' ze kan toch niet doodgaan. ik wil dat derek nu ernaartoe rent van OMG en dat ze dan in elkaars armen vallen <3 ahum.
nou ja, er gaan toch wel vaker hoofdpersonen dood..

maar nu dus niet gelukkig

wel een heavy aflevering! en heeel erg mooi.

Ben alleen benieuwd of bailey zich anders gaat gedragen tegenover george, want hij heeft nu toch wel een heel andere kant van haar gezien. En hun zoontje had George als tweede naam!
Oud 03-10-2006, 21:29
Giles
Giles is offline
Ik schrok wel zeg, toen dat ding nog afging. En Meredith zal heus nog wel in shock blijven denk ik, voor een poosje.
Oud 03-10-2006, 21:29
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Dat stuk dat gaande was tijdens het draaien van 'Breathe' raakte me echt, zelden leef ik zo mee. En toen Bailey het kind aan Tucker liet zien ontsnapte er toch wel een traan...
Oud 03-10-2006, 21:31
Larry Flint
Larry Flint is offline
aaawwwhhh zo leeeuk en zielig en mooi <3
Oud 03-10-2006, 21:34
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 03-10-2006 @ 21:12 :
ja ze is de 'hoofdpersoon' ze kan toch niet doodgaan. ik wil dat derek nu ernaartoe rent van OMG en dat ze dan in elkaars armen vallen <3 ahum.
dat dacht ik ook op het eind, toen Derek bij Meredith thuis was, bij de deur. Wat was dat lief zeg! Derek wist ook nog precies alle details van hun laatste zoen Ik dacht echt van: HUP NU weer zoenen dan!!
Oud 03-10-2006, 21:37
Verwijderd
ik moest huilen dat stukje onder de douche was echt zó mooi
Oud 03-10-2006, 21:37
*gaapt*
*gaapt* is offline
Leuke aflevering, maar ik snap alleen niet hoe die man, waar de bom inzat, nog in leven kan zijn. De beademing ging toch handmatig via die ballon ofzo. Daar werd mee opgehouden nadat meredith haar hand in die man stopte. Volgens mij zou hij dan dood moeten gaan, maar ja.
Oud 03-10-2006, 21:40
Verwijderd
details details
Oud 03-10-2006, 21:40
Giles
Giles is offline
Oh ja Bailey en de fam. natuurlijk &hearts;
Oud 03-10-2006, 21:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
george is trouwens echt underrated, die gozer heeft altijd pech en doet zo z'n best, ik dig hem hij is zo lief <3
Oud 03-10-2006, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 03-10-2006 @ 22:27 :
nou ja, er gaan toch wel vaker hoofdpersonen dood..

maar nu dus niet gelukkig

wel een heavy aflevering! en heeel erg mooi.

Ben alleen benieuwd of bailey zich anders gaat gedragen tegenover george, want hij heeft nu toch wel een heel andere kant van haar gezien. En hun zoontje had George als tweede naam!
Ik denk het niet. Dat is juist Miranda Bailey als ze hem gewoon nog zo behandelt als eerst. Zo van: doe eens normaal joh
Net zoals toen ze kwam en George zo blij was en haar ging knuffelen
Oud 03-10-2006, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 03-10-2006 @ 22:34 :
dat dacht ik ook op het eind, toen Derek bij Meredith thuis was, bij de deur. Wat was dat lief zeg! Derek wist ook nog precies alle details van hun laatste zoen Ik dacht echt van: HUP NU weer zoenen dan!!
Ja. Zo van: Nu zoenen en dan weet je onze laatste kus nog te herinneren.
Oud 03-10-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-10-2006 @ 22:42 :
Ik denk het niet. Dat is juist Miranda Bailey als ze hem gewoon nog zo behandelt als eerst. Zo van: doe eens normaal joh
Net zoals toen ze kwam en George zo blij was en haar ging knuffelen
jaa, ze zal hem wel zeggen dat hij het er nooit meer over mag hebben ofzo maar wel mooi dat hun kind george in de naam heeft, want ik ga er vanuit dat het naar hem vernoemd is
Oud 04-10-2006, 08:50
Retinite
Retinite is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-10-2006 @ 21:46 :
wlke ep + se was dit?
seiz 2 ep 18: As we know it (Part II)
Oud 04-10-2006, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 03-10-2006 @ 22:45 :
jaa, ze zal hem wel zeggen dat hij het er nooit meer over mag hebben ofzo maar wel mooi dat hun kind george in de naam heeft, want ik ga er vanuit dat het naar hem vernoemd is
Ja, dat denk ik ook wel ja.
O, heb nu alweer zin in volgende week
Oud 04-10-2006, 09:06
just_me16
just_me16 is offline
echt een mooie aflevering

Toen izzy en christina meredith onder de douche zette zoooooo'n mooi stukje. En ook toen ze die bom eruit haalde met steeds op 3 plekken een stukje

Wel lief hoor hoe george baily hielp

Einde was ook er mooi, dat dereck het allemaal nog wist en christina die 'I love you to' zei
Oud 04-10-2006, 09:13
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Faerie schreef op 03-10-2006 @ 22:34 :
ja, dat was ook zoiets... ze horen bij elkaar. Ik mag Addison ook zo niet...

En ja, Christina, waarom zegt ze het niet gewoon als ie wakker is? Zou hem zo blij maken. Maar ja, ze blijft Christina...

En het douche stukje was idd ook heel mooi omdat het nog even terug ging naar het fantasietje van George van vorige week, maar dan rauw en echt....
Oud 04-10-2006, 09:26
Verwijderd
En mooi dat die vrouw van dat hoofd zag dat Adisson niet de 'she' was die hij bedoelde
Oud 04-10-2006, 10:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah ik dacht al dat ik die man van Bailey ergens van kende.. Het is Dr Sam Magala uit Providence

Ik vond het een mooie ep, maar met een paar minpuntjes.. Ik vond het echt achterlijk dat die bom alsnog ontplofte en die arme bomsquadman in pink mist veranderde (). En vooral dat niemand het daar meer over had En Meredith was eigenlijk maar heel even in shock, volgens mij zou ik echt helemaal raar en in de war zijn...

Ik ben wel echt heel erg fan van Izzie en Alex.. <333
Oud 04-10-2006, 10:27
Verwijderd
george <3
Oud 04-10-2006, 10:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-10-2006 @ 09:26 :
En mooi dat die vrouw van dat hoofd zag dat Adisson niet de 'she' was die hij bedoelde
Ja echt wel, de 'chief' heeft een coole vrouw

Het was echt een spannende ep zeg! Erg mooi!
Oud 04-10-2006, 12:16
Verwijderd
Wat een mooie ep!

Al vond ik het ook raar dat er niks meer gezegd werd over het feit dat die bom toch ontplofte en er dus een aantal doden vielen..
Oud 04-10-2006, 12:36
Verwijderd
Ik vond het echt de vreselijkste cliché ep ooit
Toen Meredith op het laatst met Derek stond te praten, had ze nog zo'n mooi geplaatst wondje op haar voorhoofd, dat ging me echt veel te ver.
En ja, gewoon dat hele bom gedoe vond ik echt heel slecht.
Nee, ik vond het echt helemaal niets. Hopelijk wordt het de volgende keer weer wat beter.
Oud 04-10-2006, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-10-2006 @ 10:26 :
Oh ja, dát vond ik wel mooi. En hoe George tegen Bailey sprak ook. Maar het hele Meredith stuk dus écht niet.
Oud 04-10-2006, 13:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-10-2006 @ 13:36 :
Toen Meredith op het laatst met Derek stond te praten, had ze nog zo'n mooi geplaatst wondje op haar voorhoofd, dat ging me echt veel te ver.
Nee, ik vond het echt helemaal niets. Hopelijk wordt het de volgende keer weer wat beter.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens.. Normaal leef ik heel erg mee, maar nu eigenlijk niet zo..

Alleen leuk: Bailey/George, Izzie/Alex, Christina/Burke

Ow.. alleen Meredith/McDreamy zijn dus gewoon niet leuk
Oud 04-10-2006, 13:46
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens!! Het sloeg allemaal helemaal nergens op
Oud 04-10-2006, 13:48
Verwijderd
Pheew, gelukkig, ik was bang dat ik echt helemaal uitgescholden zou worden Fijn dat ik niet de enige ben
Oud 04-10-2006, 13:52
Severus
Severus is offline
Meredith wordt me ook te zeurderig, eerlijk gezegd.
Oud 04-10-2006, 13:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Severus schreef op 04-10-2006 @ 13:52 :
Meredith wordt me ook te zeurderig, eerlijk gezegd.
Ze is wel een beetje een doos. Ik ben Christina-fan (en mcdreamy kwijler )
Oud 04-10-2006, 14:07
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Meredith is zeker een zeur. En eigenlijk is Derek ook heel unlikable. Hij weet niet wat hij wil,is inconsequent. En dan die blikken..alsof ie weet dat die iedere vrouw doen smelten. En ja, mij dus ook *is kwaad op zelf*.

Burke is ook luv. En George. En mijn favoriete meid is nog steeds Izzy.
Oud 04-10-2006, 14:52
Verwijderd
Idd, Meredith en Derek zijn nu al minstens 10 afleveringen uit elkaar en zijn hoogstens 15 afleveringen bij elkaar geweest en dan zit ze er nog zó mee, get over it
Dat valt me trouwens ook in andere series op, mensen willen voortdúrend terug naar hun exen, ook als het al dubbel zo lang uit is als dat het aan is geweest.
Oud 04-10-2006, 15:28
Verwijderd
Ja, precies. Rare lui

En ik ben nu ER gewend (heb echt véél gezien de laatste tijd) en dan is het ziekenhuis-gedeelte van GA wel een beetje sneu Ook het sociale gedeelte eigenlijk... Ik ben gewoon meer een ER persoon geworden.
Oud 04-10-2006, 15:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik vond het vooral raar dat ze er zo mooi uit zag. Als je toch zoiets meegemaakt hebt ben je toch een zombie met je haar door de war van het op bed liggen? Zij zag er echt alweer prachtig uit toen bij McDreamy.

Maar toch, wat een geweldige aflevering verder. Heb hem pas net gezien. Echt
Wat vreselijk lief van George en ook mooi hoe Addison zo uitviel, waaraan je zag dat ze het ook heel moeilijk had. Een keer een andere kant dan die harde kant van haar.
Dat van Izzy had van mij niet gehoeven met dat lachen enzo. En omg, die klap op de borst van Bailey waardoor ie weer ging leven

En die ontploffing. Ik schrok echt en als je zag hoe Meredith werd weggeblazen. Ik dacht alleen dat er brand zou ontstaan ofzo

Nou ja, super aflevering in elk geval
Oud 04-10-2006, 15:33
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-10-2006 @ 16:28 :
Ja, precies. Rare lui

En ik ben nu ER gewend (heb echt véél gezien de laatste tijd) en dan is het ziekenhuis-gedeelte van GA wel een beetje sneu Ook het sociale gedeelte eigenlijk... Ik ben gewoon meer een ER persoon geworden.
Ik heb hetzelfde, ben nu alle dvd's van ER aan het kijken en dat voelt gewoon veel echter en minder over-the-top aan. Ook niet zo zeurderig en telkens hetzelfde, en bij ER heb je ook nog afleveringen waar eens niet mensen inzitten die een of andere aandoening die 1 op 20 miljoen mensen hebben, maar gewoon meer de realiteit! ofzo
Oud 04-10-2006, 15:38
synclinorium
synclinorium is offline
Dat die man van Bailey opeens weer ging leven vond ik te nep. ALs je zag hoe het hoofd van Meredith stuiterde op de grond! Ik dacht echt dat ze dood was maar tegelijkertijd besef je ook wel weer dat ze de hoofdrolspeelster is en dus niet dood gaat. En George was geweldig. Alex en Izzy vond ik minder, hele ziekenhuis in rep en roer en wat gaan ze doen... en Alex die al paar keer gefaald had bij Izzy kon het nu opeens wel Addison vond ik wel cool deze aflevering vooral toen ze pissed werd.

Conclusie: mooie aflevering met paar minpuntjes
Oud 04-10-2006, 15:39
Anita85
Anita85 is offline
Ja die aflevering van gister was echt super.
Weet iemand misschien wanneer seizoen 2 hier op dvd uit komt????
Ben ik namelijk wel erg benieuwd naar!!!!!!!

Groetjes, Anita
Oud 04-10-2006, 15:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 04-10-2006 @ 15:38 :
Dat die man van Bailey opeens weer ging leven vond ik te nep.
Ik had ook en 'ja hoor' moment daarmee Beetje goedkope oplossing hoor. Hadden ze beter de 'gewone' reanimatie kunnen laten lukken.
Oud 04-10-2006, 16:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vond het wel mooi dat die bom uiteindelijk toch nog afging. Dat had ik niet verwacht en ik stond echt met open mond te kijken (maar ik keek ook maar half dus misschien kwam t daardoor).
Oud 04-10-2006, 16:20
Verwijderd
Toen die man met de bom wegliep, wist ik wel dat hij af zou gaan, anders hadden ze echt wel een heel veilig kistje of koffertje in die OK gehad waar de bom zou worden ingelegd en vervolgens zou worden vervoerd. Zodra iemand van een bomb-squad gaat lopen met een bom, weet je dat er iets niet klopt

Maar het was wel erg mooi gemaakt, hoe Meredith zo naar achteren vloog en neer kwakte. Super goed gemaakt
Oud 04-10-2006, 17:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-10-2006 @ 17:20 :
Toen die man met de bom wegliep, wist ik wel dat hij af zou gaan, anders hadden ze echt wel een heel veilig kistje of koffertje in die OK gehad waar de bom zou worden ingelegd en vervolgens zou worden vervoerd. Zodra iemand van een bomb-squad gaat lopen met een bom, weet je dat er iets niet klopt

Maar het was wel erg mooi gemaakt, hoe Meredith zo naar achteren vloog en neer kwakte. Super goed gemaakt
Ik had ook wel verwacht dat ie zou ontploffen, maar pas veel later. Niet al in de gang. Ik had eigenlijk ook verwacht dat de bom een veel grotere kracht zou hebben. Want Meredith stond echt dichtbij en had maar weinig..
Oud 04-10-2006, 17:37
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Waarom is het niet elke dag dinsdag?
Oud 04-10-2006, 17:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Encefalopathie schreef op 04-10-2006 @ 18:37 :
Waarom is het niet elke dag dinsdag?
Omdat je dan geen weekend meer hebt
Oud 04-10-2006, 17:51
Verwijderd
Heb de aflevering van gisteren vanmiddag gezien; was top!
Beetje dom om zo met zo'n bom te gaan lopen, maargoed.
En O'Malley was schattig....
Oud 04-10-2006, 17:55
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 04-10-2006 @ 18:51 :
Heb de aflevering van gisteren vanmiddag gezien; was top!
Beetje dom om zo met zo'n bom te gaan lopen, maargoed.
En O'Malley was schattig....
Tja, wat hadden ze dan moeten doen?
Oud 04-10-2006, 18:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
Faerie schreef op 04-10-2006 @ 18:55 :
Tja, wat hadden ze dan moeten doen?
Nou ja, iedereen doet er super voorzichtig mee en vervolgens kan iemand er wel gewoon mee lopen..
Oud 04-10-2006, 18:07
Verwijderd
Maar die bom moest er toch weg.. wel vreemd idd dat er niks meer over die man werd gezegd daarna, dat meredith er maar zo weinig aan over heeft gehouden, en ze even later alweer gewoon beneden bij Derek stond.

Maar toch een geweldige ep!
Oud 04-10-2006, 18:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-10-2006 @ 19:07 :
Maar die bom moest er toch weg.. wel vreemd idd dat er niks meer over die man werd gezegd daarna, dat meredith er maar zo weinig aan over heeft gehouden, en ze even later alweer gewoon beneden bij Derek stond.

Maar toch een geweldige ep!
Och, ze hadden bomvesten aan.. dan heb je vast ook kistjes met bombeschermend materiaal. En dan neem je een karretje ofzo, waarbij het ding zeker weten recht blijft. Met het lopen heb je toch steeds op- en neergaande bewegingen enzo..

Regels voor berichten