![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() & bedankt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij zal best van je houden, maar niet genoeg denk ik. Nouja ik ben benieuwd hoe het zal aflopen, maar wat je ook doet: doe het omdat het goed voor jou is, niet omdat het voor hem goed uitkomt. OT: Hij is echt lief voor me, en staat altijd maar weer voor me klaar, no matter how I screw up things. Op dat soort momenten merk ik echt hoe dankbaar ik mag zijn dat ik zo'n lief vriendje heb die gewoon als een blok achter me staat en er voor me is en alles van mij accepteert, slecht of goed. Deze week hebben we lekker veel tijd samen, daar kijk ik echt naar uit ![]() En we gaan nog wat reisjes zoeken naar het buitenland ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook een nachtje blijven slapen in hotel Krasnapolsky hè ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Enne, we slapen bij mij thuis, maar daar maken we wel een hotel van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben tegenwoordig ook al bang dingen te posten omdat mensen dat dan lezen. Als je wilt weten hoe het is, vraag het dan gewoon. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel plezier, hij is erg goed! Ik ga je denk ik pm sturen, vraag me namelijk wat dingen af... Hoop dat je hiet niet erg vind. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
En daarom was dit best eye-opening: Citaat:
Maar God, wat is het moeilijk. Ik heb vanmiddag, toen ik in de trein zat, gesmst dat we beter even geen contact konden hebben; dat ik hem wel zou bellen. Drie minuten later komt de trein aan op het perron, en de eerste persoon die ik zie is hem. Jezus. Ik zei hem dat ik hem gesmst had; hij ging het lezen, het enige wat hij zei was: 'ok.' Alsof het hem niets deed. Een paar uur later kwam ik hem wéér tegen op het station, gaat lekker dit. ![]() Ohja; iedereen bedankt voor de reacties. Erg fijn dat jullie meedenken, ik heb veel aan die objectieve meningen.
||
Citaat:
![]() (Ach, of het lekker is of niet, ik moet morgen werken in Amsterdam bij het bedrijf van mijn vriend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Chocomel: het is zo f*cking herkenbaar wat je allemaal schrijft! Kies voor jezelf meisje, zet hem maar even op de achtergrond (bedenk je maar dat hij dat ook een tijdje gedaan heeft met jou) Ontopic: Hij ziet er zo lekker uit! Hij wind me op, ik vind hem prachtig... En morgen weer eens lekker uitgebreid shoppen samen in Haarlem, tijd met z'n tweetjes ![]() Laatst gewijzigd op 26-06-2006 om 22:09. |
![]() |
|
|