Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2006, 23:47
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 25-06-2006 @ 23:34 :
Ah man, als ik naar de relaties om me heen kijk, ben ik zooo blij met onze relatie. Geen stress, geen irritaties, geen problemen.
Advertentie
Oud 26-06-2006, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 26-06-2006 @ 00:47 :
Da's zo fijn hè?
Oud 26-06-2006, 02:22
Verwijderd
Leuke dag gehad, er is nog hoop.
Oud 26-06-2006, 06:52
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 26-06-2006 @ 00:18 :
Blij dat ik een vrouw ben en snap sinds vanavond weer niks van mannen... Er stonden heel wat jongens te janken omdat Nederland eruit ligt... Kom op zeg, tis maar voetbal...
ze moeten toch ergens om janken
Oud 26-06-2006, 08:59
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 26-06-2006 @ 00:18 :
Blij dat ik een vrouw ben en snap sinds vanavond weer niks van mannen... Er stonden heel wat jongens te janken omdat Nederland eruit ligt... Kom op zeg, tis maar voetbal...
Ik haat dat soort 'kom op zeg' opmerkingen. Om een film janken slaat ook nergens op. Het kan heerlijk zijn te huilen om dingen die er uiteindelijk niet zoveel toe doen, juist omdat ze er niet zoveel toe doen. Makkelijke emotie, waar je niet persoonlijk bij betrokken bent maar wat je wel raakt. Dat is toch het hele idee van al het entertainment. Sport, televisie, film, boeken.. Als het niets zou losmaken, zou het lang niet zo entertaining zijn.

Maar goed.
Oud 26-06-2006, 09:23
stout!
stout! is offline
Ik werd vanochtend bloedchaggerijnig wakker, en dat heb ik bijna nooit. Ik heb er helemaal geen zin in vandaag .
Het stomme is dat ik geen idee heb waarom ik me zo voel.
Oud 26-06-2006, 10:21
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben zo zwak & heb geen zelfrespect. Na alles wat er gebeurd is tussen ons blijf ik nog bij hem. En waarom? Ik weet het niet. Dit is niet leuk meer. Het doet alleen maar pijn, de hele tijd. Het vertrouwen is 0,0 & hij kan recht in mijn gezicht de wereld bij elkaar liegen, dus hoe kan ik weten wat hij echt meent?
Een gebroken glas valt niet te lijmen, hoe vaak heb ik het wel niet geprobeerd? Maar er mist altijd wel een stukje, waardoor je je tong snijdt aan de scherpe randjes; er valt niet meer uit te drinken.
Het spijt hem zo, en hij moest gister zo hard huilen. Dat kon geen leugen meer zijn. Maar soms komt spijt te laat. Jezus ik kon het niet aanzien om hem zo gebroken te zien, en toen maakte ik de grootste fout. Ik zei: 'Als jij er heel heel hard voor vecht, wil ik MISSCHIEN ook wel vechten.' Had ik natuurlijk nooit moeten zeggen, kreeg 's nachts nog een smsje met: 'Ben ZO blij dat je ook wil vechten.'
Die misschien was hij gewoon vergeten.
Ik denk dat het beter is als ik hem een paar dagen niet zie; dan wordt mijn beslissing tenminste niet beinvloed door zijn pijn.
Oud 26-06-2006, 10:21
chocomelsletje
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 25-06-2006 @ 22:05 :
@ chocomelsletje: Jezus, wat een vuile hufter! Als het bij hem om het neuken gaat hoop ik dat hij een hele ranzige SOA oploopt.
Echt, heel veel sterkte meisje. Mannen kunnen zulke smerige klootzakken zijn. Bah. *knuffel*
Moewhahaha om dat eerste moest ik erg hard lachen.
& bedankt
Oud 26-06-2006, 10:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 26-06-2006 @ 11:21 :
verhaal.
oh, meisje, ga alsjebliéft bij die eikel weg.... Het is niet alleen het vreemdgaan, maar ook het respectloze gelul over je
Oud 26-06-2006, 11:07
Verwijderd
Terugkijkend op gister valt het me op dat ik ontzettend makkelijk contact maak, maar dat ik er gewoon nooit dieper op in ga. Alsof ik er geen zin in heb op onbewust niveau.. terwijl ik echt wel eens behoefte heb aan alles wat er bij liefde komt kijken.

Ik blijf vast vanzelf wel eens ergens hangen

en sommige dingen.. ja, die zeg je gewoon niet.
Oud 26-06-2006, 11:23
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
@ chocomelsletje: Weet wat je doet en wat hij je heeft aangedaan. Hij heeft gewoon geen respect voor je, lult over je alsof je een stuk oud vuil bent en liegt tegen je. Hij heeft jou gekwetst (en diep ook!) en dan moet je het niet zielig vinden om hem te laten weten hoe het zit. Hij verdient je gewoon niet!
In ieder geval: heel veel sterkte *knuffel*
Oud 26-06-2006, 11:47
Fainne
Fainne is offline
hmm eergisteren bleef hij logeren, de sfeer was niet erg relaxed want het huis is hier mini en mijn moeder komt steeds binnen maar het was toch fijn. Vooral rondrennen in het park en liggen in het gras met op de achtergrond afrikaanse muziek en oo hij is toch zooo lief en zooo leuk..
Ik hoef hem maar 1 dagje te missen want morgen gaan we naar een klein festival! samen in een tentje jeej
Maar ik ga ook zijn klasgenootjes ontmoeten bah, met mijn sociale angst... gisteren kwam ik een vriend van me tegen en ik bloosde weer enorm grrr, dat ik me voel alsof ik in een tweede puberteit ben gekomen betekent niet dat ik al die zever terug wil!
Oud 26-06-2006, 12:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 26-06-2006 @ 10:23 :
oh, meisje, ga alsjebliéft bij die eikel weg.... Het is niet alleen het vreemdgaan, maar ook het respectloze gelul over je
Inderdaad. Ik zou niet samen kunnen zijn met iemand zonder in die gene het volste vertrouwen te hebben, verschrikkelijk. En spijt betuigen is niet moeilijk als je een goede leugenaar bent.
Oud 26-06-2006, 12:24
stout!
stout! is offline
Bovendien vindt hij het waarschijnlijk echt wel erg; maar vooral dat het uitgekomen is. Tegen die pijn hoef je hem niet te beschermen, die is best nuttig voor hem om te leren hoe het voelt als je het zelf verkloot.
Hij zal best van je houden maar niet genoeg om zijn pik niet in een ander wijf te steken of voor jullie relatie te zorgen of hij is in ieder geval niet volwassen genoeg om echt voor jou te kiezen. Dus hij kan wel verdrietig zijn, maar dat zegt niets over de slagingskans van jullie relatie.
Het is supermoeilijk, maar sluit het af. Dat is de enige manier om je zelfrespect te behandelen en hier nog enigszins sterker uit te komen. Het gaat nu even om jou.
Oud 26-06-2006, 12:27
Verwijderd
@chocomelsletje: Doe vooral waar jij je goed bij voelt... Als jij het gevoel hebt dat je misschien weer moet vechten, moet je dat doen. Maar neem, voordat je dat doet, even de tijd voor jezelf (twee weken dat je hem niet ziet ofzo) en bedenkt dan goed wat hij heeft gedaan, wat hij je geflikt heeft. En ja, jij hebt hem pijn gedaan, maar hij jou toch wel duisent keer zoveel. Bedenk goed wat jij wil. Wil je nog verder met hem? Vertrouw je hem weer? En zie over twee weken nog eens... Succes meid!
Oud 26-06-2006, 13:06
Toet0r
Toet0r is offline
Ik geloof dat ik me soms iets té op me gemak bij mn beste vriendje voel
Maar voor mn gevoel is het weer helemaal normaal nu en daar ben ik blij om. Ik vind het zo fijn om bij hem te zijn.
Oud 26-06-2006, 13:59
Charly Brown
Charly Brown is offline
Jaloers.
Oud 26-06-2006, 14:00
Mandoline
Mandoline is offline
Ik weet het altijd weer zo verkeerd te zeggen. Hoe leg je iemand uit dat het even niet zo goed voelt allemaal, zonder dat het lijkt of je bedoelt dat je het meteen helemaal niet meer ziet zitten. Want dat is niet zo. Ik weet zelf niet eens hoe het komt, vorige week ging het nog gewoon zo goed. Wat is er toch met ons aan de hand? Waarom kom ik met allemaal verwijten, ik wil dat helemaal niet. Ik wil alleen maar dat het onvoorwaardelijk is. Dat het gezellig en spontaan blijft. Ik wil veel te veel.
Oud 26-06-2006, 14:01
groovy
groovy is offline
Citaat:
stout! schreef op 26-06-2006 @ 13:24 :
Bovendien vindt hij het waarschijnlijk echt wel erg; maar vooral dat het uitgekomen is. Tegen die pijn hoef je hem niet te beschermen, die is best nuttig voor hem om te leren hoe het voelt als je het zelf verkloot.
Hij zal best van je houden maar niet genoeg om zijn pik niet in een ander wijf te steken of voor jullie relatie te zorgen of hij is in ieder geval niet volwassen genoeg om echt voor jou te kiezen. Dus hij kan wel verdrietig zijn, maar dat zegt niets over de slagingskans van jullie relatie.
Het is supermoeilijk, maar sluit het af. Dat is de enige manier om je zelfrespect te behandelen en hier nog enigszins sterker uit te komen. Het gaat nu even om jou.
Yup, I agree...
Hij zal best van je houden, maar niet genoeg denk ik.

Nouja ik ben benieuwd hoe het zal aflopen, maar wat je ook doet: doe het omdat het goed voor jou is, niet omdat het voor hem goed uitkomt.

OT: Hij is echt lief voor me, en staat altijd maar weer voor me klaar, no matter how I screw up things.

Op dat soort momenten merk ik echt hoe dankbaar ik mag zijn dat ik zo'n lief vriendje heb die gewoon als een blok achter me staat en er voor me is en alles van mij accepteert, slecht of goed. Deze week hebben we lekker veel tijd samen, daar kijk ik echt naar uit .

En we gaan nog wat reisjes zoeken naar het buitenland
Oud 26-06-2006, 14:11
Flip!
Flip! is offline
Zaterdagavond zou eigelijk een gezellige avond moeten zijn, maar het liep uit op iets heel anders.

Dat hebben we overigens nu uitgepraat en het zit weer goed. Denk ik.
Oud 26-06-2006, 14:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Charly Brown schreef op 26-06-2006 @ 14:59 :
Jaloers.
waarom?

OT: goed, the usual.
Oud 26-06-2006, 14:18
Verwijderd
Ik heb zin in morgen! Lekker dagje Amsterdam, schijnbaar.. Is een verrassing, ik zie wel

Hij is lief!
Oud 26-06-2006, 14:46
groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 26-06-2006 @ 15:18 :
Ik heb zin in morgen! Lekker dagje Amsterdam, schijnbaar.. Is een verrassing, ik zie wel

Hij is lief!
Cool! Op zijn kosten ?

Ook een nachtje blijven slapen in hotel Krasnapolsky hè !
Oud 26-06-2006, 15:11
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik wil dr eigenlijk nog een keer op dr nummer zetten, maar wrom moeite daarvoor doen

Mja, verder is alles rustig enzo Hoewel ik op de camping wel een leuk iemand op een andere afdeling heb ontmoet En nog iemand bij t dansen
Oud 26-06-2006, 15:43
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 26-06-2006 @ 15:46 :
Cool! Op zijn kosten ?

Ook een nachtje blijven slapen in hotel Krasnapolsky hè !
hij betaalt sowieso mijn treinkaartje (zou tie iets goed te maken hebben?)

Enne, we slapen bij mij thuis, maar daar maken we wel een hotel van
Oud 26-06-2006, 15:44
Toet0r
Toet0r is offline
omg ik heb echt zin om bij hem te zijn. &grr waarom gaat ie nou toch met zn ouder op vakantie, dan zie ik em 2,5 niet
Oud 26-06-2006, 15:53
Verwijderd
Goed? Ik ben blij met hem en ik wil hem het liefst zo dicht mogelijk bij me hebben. Gelukkig komt ie zo thuis en kan ik hem dan weer knuffelen.
Oud 26-06-2006, 16:09
Mara
Mara is offline
Ik heb het beste vriendje ter wereld!
Oud 26-06-2006, 16:12
shibby almighty
shibby almighty is offline
goed naar de tering
Oud 26-06-2006, 16:14
Verwijderd
@ Chocomelsletje: Het is logisch dat het moeilijk is om bij hem weg te gaan. Je hebt voor jouw gevoel iets opgebouwd met hem en er zijn gevoelens in het spel. Ik denk dat het inderdaad goed is wat je zegt: Neem eerst eens wat afstand en bouw je eigen zelfbeeld weer op. Zie het als een ziekteperiode. Je bent nu gewoon even ziek en moet de tijd nemen om beter te worden. Als je er nu mee doorgaat ben je er gewoon niet sterk genoeg voor. Neem lekker die tijd, wordt beter en kijk dan weer verder. Ik denk dat als je zelf wat beter in je vel zit, je beter in staat bent om beslissingen te maken. (En geef nou toch zelf toe, je verdiend toch wel beter?)

Ontopic: Ik voel me zo goed bij hem. Fijn om met hem even door te stad te lopen, helemaal trots op hem. Hij ziet er zo goed uit! Lekker hand in hand, nog steeds af en toe even knuffelen omdat ik zo gek op hem ben.
En daarna, als ik thuis op de bank zit te janken om een reportage, weet hij waarom. Hij weet dat ik gevoelig ben, wat het met me doet en troost me. Hij vind me geen aansteller maar begrijpt wat ik denk...
Ik hou van hem.
Oud 26-06-2006, 16:22
Jude
Jude is offline
Hm. Ik weet niet zo goed wat ik met hem aanmoet.

Een beetje 'scharrelen' vind ik op zich prima, maar eigenlijk zou ik liever nog meer voor hem voelen. Zolang dat niet het geval is, weet ik niet of het beter is om zo door te gaan of er toch mee te stoppen.

En zucht, oude liefdes vergaan niet? Kom ik er dan nooit vanaf?
Oud 26-06-2006, 16:24
Luna
Luna is offline
goehoed<3
na ruim n maand elkaar niet gezien te hebben zijn we net 4 dagen bij elkaar geweest en het was zooo leuk! Ik was bang dat hij niet in mijn wereldje hier zou passen maar alles was perfect, mn ouders vinden hem leuk, mn vrienden vinden hem leuk en dat is hij natuurlijk ook.
naar concerten geweest, voor hem gekookt, samen in een duur hotel geslapen, veel praten etc. Het is zó intens, ik kan het niet verklaren en dat wil ik ook niet want het is gewoon zo.
Gister ging hij weer terug naar londen en dag zeggen is moeilijk, maar ik zal eraan moeten wennen. We blijven elkaar zien maar hebben allebei ons leven waardoor het moeilijk is tijd voor elkaar te maken. Het wordt moeilijk maar we zien wel hoe het gaat.
Oud 26-06-2006, 16:51
I C U
I C U is offline
Puh! Echt hé, moet ik hier nog veel cryptischer gaan zijn? Wat ik hier post zijn fragmenten, momentopnames, hersenspinsels! Wat ik hier tik is vaak na een paar dagen al niet meer relevant of totaal anders! Kom op zeg...

Verder ben ik soms gewoon vervelend en zijn brownies echt heel lekker.
Oud 26-06-2006, 16:56
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 26-06-2006 @ 17:51 :
en zijn brownies echt heel lekker.
Oud 26-06-2006, 17:42
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 26-06-2006 @ 17:51 :
Puh! Echt hé, moet ik hier nog veel cryptischer gaan zijn? Wat ik hier post zijn fragmenten, momentopnames, hersenspinsels! Wat ik hier tik is vaak na een paar dagen al niet meer relevant of totaal anders! Kom op zeg...

Verder ben ik soms gewoon vervelend en zijn brownies echt heel lekker.
is het weer zo ver?

Ik ben tegenwoordig ook al bang dingen te posten omdat mensen dat dan lezen. Als je wilt weten hoe het is, vraag het dan gewoon.
Oud 26-06-2006, 17:58
T!ne
T!ne is offline
Ik ben geslaagd!! Hij ook (maar dat was natuurlijk te verwachten)
Juist wel even balen hoor.. Weet ik mijn uitslag, is hij direct weg zonder ook maar iets te zeggen Heb hem lopen zoeken en dan plots een berichtje "Se schat, zin om vanavond weg te gaan?" Zou je der ni zot van worden..? Achja, gisteren was zalig-fantastisch-ongelooflijk-geweldig!! Bbq met alle 6e jaars, wijn, stoelendans, kuskesdans En hij was zo lief
Oud 26-06-2006, 18:29
Verwijderd
Zaterdagavond was leuk, gewoon als vrienden! (behalve toen hij zei dat als hij geen vriendin had me echt moest kussen, maar oke)

Hij is gewoon een leuke, gekke ex en ik hoop echt dat we vrienden blijven vanaf nu, want vrienden zijn st00r
Oud 26-06-2006, 18:42
Verwijderd
Wij gaan naar The Lion King!
Oud 26-06-2006, 19:27
kenni
kenni is offline
Voel me prima
Oud 26-06-2006, 19:28
WolterB
WolterB is offline
Weekend was érg fijn , hoe heerlijk is het om zoveel samen te zijn en toch ook je eigen dingen te kunnen doen
Oud 26-06-2006, 20:06
Inga
Inga is offline
Ineens zie ik vet veel leuke jongens rondlopen wiehoeee lang leve de lol
Oud 26-06-2006, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 26-06-2006 @ 19:42 :
<3
Veel plezier, hij is erg goed! Ik ga je denk ik pm sturen, vraag me namelijk wat dingen af... Hoop dat je hiet niet erg vind.
Oud 26-06-2006, 20:34
chocomelsletje
Citaat:
Qimm schreef op 26-06-2006 @ 13:03 :
En spijt betuigen is niet moeilijk als je een goede leugenaar bent.
Toen dacht ik gelijk; maar hij had wél echt spijt, ik weet het zeker. Als je erbij was geweest wist je waarom.

En daarom was dit best eye-opening:

Citaat:
stout! schreef op 26-06-2006 @ 13:24 :
Ik denk inderdaad dat het zo is. Hij houdt van me, maar niet genoeg om onze relatie te redden. Ik heb het gevoel dat ik nu weer alle troep zit op te ruimen, ik zeg tegen hem dat ik wil dat hij geen verdriet heeft, dat hij mijn alles is, en dat ik van hem hou. Waarom zou ik in godsnaam? Hij zou die dingen moeten zeggen, niet ik.
Maar God, wat is het moeilijk. Ik heb vanmiddag, toen ik in de trein zat, gesmst dat we beter even geen contact konden hebben; dat ik hem wel zou bellen.
Drie minuten later komt de trein aan op het perron, en de eerste persoon die ik zie is hem. Jezus. Ik zei hem dat ik hem gesmst had; hij ging het lezen, het enige wat hij zei was: 'ok.'
Alsof het hem niets deed.
Een paar uur later kwam ik hem wéér tegen op het station, gaat lekker dit.
Ohja; iedereen bedankt voor de reacties. Erg fijn dat jullie meedenken, ik heb veel aan die objectieve meningen.
Oud 26-06-2006, 21:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 26-06-2006 @ 15:18 :

Hij is lief!
Hihi, ik ook
(Ach, of het lekker is of niet, ik moet morgen werken in Amsterdam bij het bedrijf van mijn vriend Altijd gezellig)
Oud 26-06-2006, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 26-06-2006 @ 19:42 :
Wij zijn al geweest Verjaardagskadootje van mama afgelopen jaar, erg leuk!
Oud 26-06-2006, 21:17
T!ne
T!ne is offline
Zo een moeilijke avond.. maar het bewijst maar eens hoe de vriendschap is tussen mijn vriendinnen en mij en de liefde tussen mijn vriendje en mij
Vele traantjes gelaten.. Maar slechte dingen/gebeurtenissen zijn er om samen door te gaan..
Oud 26-06-2006, 21:55
Briseïs
Briseïs is offline
Ik val maar weer terug op mijn aloude kut

Al is het een stuk kutter dan het eerst kut was.
Oud 26-06-2006, 21:59
Nienna*
Nienna* is offline
Tussen vriendinnetjes en mij gaat het goed morgen lekker winkelen... Maar wel balen dat het met één van mijn vriendinnen (van de vier die ik heb ) zo slecht gaat... dat vind ik echt erg. Met mij en zoenbuddy gaat het wel goed... maar ik wil geen relatie en vind mezelf dus zo'n slet en schijnheilige trut. Maar gelukkig weet hij wel waar hij aan toe is.

En ex doet moeilijk. De goede ex, overigens .

@ chocomelsletje: Ik denk dat je vooral niet voorbij moet gaan aan de opmerking van stout! dat hij spijt heeft, maar vooral van het feit dat het uitgekomen is. Moet je je voorstellen... als jij hier niet achter was gekomen, had hij gewoon niets verteld waarschijnlijk en ... aargh, ik word al boos als ik eraan dénk.
Je bent meer waard. Hopelijk zie je dat in. Mensen die tegen je liegen verdienen je niet. En ik kan het weten (al was hij niet vreemdgegaan, maar ik geloof dat het weinig heeft gescheeld).

Laatst gewijzigd op 26-06-2006 om 22:04.
Oud 26-06-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 26-06-2006 @ 21:22 :
<3
Veel plezier, hij is erg goed! Ik ga je denk ik pm sturen, vraag me namelijk wat dingen af... Hoop dat je hiet niet erg vind.
En er is pm voor je... twee zelfs ( ik ook altijd met mijn lange verhalen )

@ Chocomel: het is zo f*cking herkenbaar wat je allemaal schrijft!
Kies voor jezelf meisje, zet hem maar even op de achtergrond (bedenk je maar dat hij dat ook een tijdje gedaan heeft met jou)

Ontopic: Hij ziet er zo lekker uit! Hij wind me op, ik vind hem prachtig... En morgen weer eens lekker uitgebreid shoppen samen in Haarlem, tijd met z'n tweetjes

Laatst gewijzigd op 26-06-2006 om 22:09.
Oud 26-06-2006, 22:12
Verwijderd
Mam!

en toepasselijker kan ik het niet maken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten