![]() |
|
je bent geen lvl 60 je agility is dus < 450 unbuffed
dus aub geen LR specc neem dit: http://www.wow-europe.com/en/info/ba...00250510100000
|
![]() |
||
Citaat:
1: 10% meer health is onschatbare waarde in pvp 2: het is ook 15% op multishot en 5% damage overall. die 5%meer overall kan je pas ECHT inhalen bij +- 750agility met LR. 3: savage strikes en de slayer talents imp wingclip is prima 4: als je echt wilt pvp'en red je liever met een proc de boel dan 10% van shots die je niet altijd gebruikt maar oke dit is een voorkeur 5: ik ben geen trap persoon. weer voorkeur
||
Citaat:
Doe nou maar niet alsof je zoveel beter en wijzer bent ![]() Crit chance, dodge chance enzovoort spelen ook allemaal mee. 5% damage op 100 schade per schot is 5 schade extra, wooptiefrikkindoo. Dan heb ik liever wat meer dodge en crit chance, doe ik meer burst schade en kan ik beter squishies redden.
Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 15:52. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry hoor ik hebb men naam niet gestoolen he (rappe gamer). :-p :-p :-p :-p :-p :-p |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er is een reden dat meeste end-game builds niet verder dan 21 punten in marks komen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
110AP naar rogue's en furywarriors heerst en in endgame zoals in MC(je begin) is er weinig C nodig dus juist wel multishot
||
Verwijderd
|
Citaat:
persoonlijk vind ik de +100 ap buff echt geweldig in instances altijd wat meer dmg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar in een 5man, met tank, priest, hunter en 2 random dps (Meestal zie ik mage en lock als voorkeur) doet het imho niet genoeg. Stel dat er een rogue in m'n party zit, en hij krijgt 75-100 AP erbij. Is die bonus groot genoeg om 4% crit, 120 AP, extra dodge en armour, 3% to hit enzovoort op te offeren? (KI en LR, Surefooted.)
||
Citaat:
In de meeste bossfights is multishot prima bruikbaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hijs lvl 54? nu
||
Citaat:
||
Citaat:
5/31/15 de meest gebruikelijke omdat niet iedereen verdrinkt in AGI...
||
Citaat:
ja zoals in de 100AP aan je raid 15% multischot en 5% alles wat moeilijk in te halen is nee als in de pure RaP en 3% crit
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Chimera: Zoals ik al zo vaak heb gepost, ik raid niet, ik ben nog geen 60 ![]() A_O: Doe niet alsof je alles weet als je het dan ook nog fout doet, staat nogal achterlijk ![]() Cookie cutters zijn saai, de mensen die het spelen zijn dezelfde soort lui die bij Diablo 2 alles en iedereen voor noob uitmaken en te dom zijn om zelf iets te bedenken, en meesten weten amper waarom de build die ze gebruiken zo goed is. Alsof Epixx tegenwoordig nog een badge van skill zijn ![]() Ik zal nooit zeggen dat ik "gelijk" heb of dat mijn mening beter is dan die van een van jullie, maar doe dan ook niet zo goddamned high and mighty, alsof jullie de wijsheid in pacht hebben. Wees bereid mijn mening te accepteren, en niet meteen te gaan bitchen dat het niet optimaal is volgens een of ander tired old systeem. En ga al helemaal niet mijn redenatie afdoen met zo'n fucked up dooddoener als "Maar jij bent nog geen level 60/Maar jij raid niet". Edit: Woord vergeten.
Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 19:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar ik ben erg into theorycraft. wil je die build? be my geust maar doe niet alsof het de beste dpswise is
Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 20:25. |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede, ik pretendeer nergens dat dat de beste build dpswise is. Kthxbye.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 |