Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vandaag op een ander filiaal gewerkt, was wel erg ontspannend. Een stadswinkel, waar niemand de trein hoefde te halen en bijna alle mensen tijd hadden voor een praatje. En prachtig veel ruimte om het hele assortiment mooi in te kunnen delen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: dalijk even naar de uni, mijn boeken inleveren en dat gereserveerde boek ophalen. Ik twijfel of ik die andere reservering direct al moet annuleren, want als mijn OV niet geldt, ga ik echt geen retourtje van 23 euro betalen... Dan dat boek maar niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Gisteren met L. in de stad was leuk, lekker zitten kletsen, gelachen en geluncht. Toen ik thuis kwam kon ik meteen door naar m'n werk, moest gisteravond voor het eerst a la carte staan! Vond het superleuk om te doen! Ook al komt er vanavond een partij, volgens mij mag ik gewoon a la carte staan. Had eerst het gevoel dat ik echt alles fout deed en alles vergat, maar toen ik even met E. zat te roken buiten zei ze dat ik het heel goed deed, en enthousiast was. Toen we klaar waren vannacht, en nog op het terras een wijntje zaten te drinken, zei G. (bedrijfsleider) tegen mij dat ik het goed had gedaan, dat voelde echt zo goed!! Ben nu stiekem toch best wel trots, is toch ook superleuk om te horen?! ![]() Nu wel doodmoe, maar moet vanavond weer werken. Zometeen boeken inleveren en rapport ophalen op school, misschien zie ik M. nog wel eventjes, ik hoop het!! Ook wel leuk om de klas nog eventjes te zien en m'n coördinator uit te lachen en te beseffen dat ik volgend jaar een andere heb ![]() Lijkt of het regent als altijd, Maar het regent, en het regent zonnestralen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |