Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2006, 17:08
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
ik-mij schreef op 11-07-2006 @ 16:54 :
Ik ben een gevoelsmens. Ik leef, doe en handel uit mijn gevoel.
En mijn gevoel zegt dat ik helemaal gek ben op iemand, ook al is het net uit met mijn ex. En ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan.

ik heb hier hetzelfde... het is net 2 maand uit met mijn ex na een relatie van 4 jaar. Ik ga er gewoon voor en ik zie wel wat er van komt
Oud 11-07-2006, 17:48
woezel
woezel is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 11-07-2006 @ 09:48 :
waarom niet? positief blijven
omdat hij superveel mensen (en dus meisjes) kent en veel mooier kan krijgen..
omdat ik het tegenovergestelde ben van zn ex (oke mss stom argument, maar tspeelt wel in mn hoofd)
en oke, we zijn wel superveel bij elkaar, mensen vragen of we een koppel zijn, we houden elkaars handjes vast als we dronken zijn, maar dat wil opzich niks zeggen van zijn kant toch?

en k mis hem. ik heb hem gvd al 3 dagen niet gezien

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 18:02.
Oud 11-07-2006, 18:13
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Aaaaaah we smsen nu elke dag, over een maand is ie officieel van mij !!
Oud 11-07-2006, 18:20
ik-mij
ik-mij is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 11-07-2006 @ 17:08 :
ik heb hier hetzelfde... het is net 2 maand uit met mijn ex na een relatie van 4 jaar. Ik ga er gewoon voor en ik zie wel wat er van komt
2 maanden zou ik mee kunnen leven, maar 3 weken niet echt.
Oud 11-07-2006, 19:06
Li
Li is offline
Citaat:
red5 schreef op 11-07-2006 @ 01:50 :
bleuh. ze zit lekker te zeilen in zeeland, en ik weet niet of ik haar mis.
gaat alweer een tijdje niet zo goed tussen ons, veel afstand en stilte. help niet dat ik sinds pasen onwijs last van me rug heb gehad, en niet zo heel actief kon zijn. volgend jaar studeren in 2 verschillende steden.

nee, ik zie het somber in.
Mijn vriendje en ik studeren ook in verschillende steden, dus het kan heel goed hoor
We moeten een uurtje naar elkaar met de trein, maar ik zie het nooit als een probleem. Zo heb je allebei ook nog je eigen leven.

ot: hij zit midden in z'n tentamens, morgen is hij eindelijk klaar en blijft hij s avonds lekker bij me slapen. Kijk echt zo uit naar eind volgende week, dan gaan we samen op vakantie!
Oud 11-07-2006, 19:22
Verwijderd
Vanmiddag was gezellig. Al vind het ik het nog steeds stom.
Oud 11-07-2006, 19:59
Halflight
Halflight is offline
Hmm, vandaag met hem en twee vriendinnen hier thuis geweest en nog even op het terras gezeten en gewinkeld, of iets in die richting. Ik was bizar nerveus van te voren, maar uiteindelijk was het best gezellig en leuk.

Vandaag was het overigens 8 weken geleden dat hij me vrolijk kwam vertellen dat hij me toch niet zo leuk vond. Daarna nog een paar weken in de hoop geleefd dat het een grote grap was en hij gewoon bang was voor het hele relatiegedoe. De weken daarna verdrietig geweest maar de laatste week gaat het goed. Vandaag voelde ik me nauwelijks verliefd, tuurlijk, het gevoel zit er nog wel. Maar meer passief en lang niet zo heftig.

Fijn om te merken dat het de goede kant op gaat.
Oud 11-07-2006, 20:07
soultodeny
soultodeny is offline
Ik ben zó verliefd
Oud 11-07-2006, 21:08
Verwijderd
@ groovy; fijne vakantie!

Onze koffers zijn ook gepakt, we gaan donderdag voor 4 daagjes naar Antwerpen, en als we terug komen, hebben we nog een hele week samen! Dus ook aan allemaal; fijne vakantie enzo!
En verder gaat alles geweldig! Mis mn vriendinnetjes wel, die zijn allemaal op vakantie of op kamp.. Maar komt goed...
Oud 11-07-2006, 21:31
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Li schreef op 11-07-2006 @ 19:06 :
Mijn vriendje en ik studeren ook in verschillende steden, dus het kan heel goed hoor
We moeten een uurtje naar elkaar met de trein, maar ik zie het nooit als een probleem. Zo heb je allebei ook nog je eigen leven.

Mijn vriendje en ik ook, alleen moeten wij 3 uur treinen..maar dat gaat ook al een tijd goed
Oud 11-07-2006, 21:43
Verwijderd
Oehw, en toen belde hij ineens. Fuck, het is een tijd geleden dat ik echt dit gevoeld heb. Ben weer eens echt verliefd.
Oud 11-07-2006, 21:54
Qimm
Qimm is offline
Op elkaar tekenen is tof
Oud 11-07-2006, 22:00
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 11-07-2006 @ 17:48 :
omdat hij superveel mensen (en dus meisjes) kent en veel mooier kan krijgen..
omdat ik het tegenovergestelde ben van zn ex (oke mss stom argument, maar tspeelt wel in mn hoofd)
en oke, we zijn wel superveel bij elkaar, mensen vragen of we een koppel zijn, we houden elkaars handjes vast als we dronken zijn, maar dat wil opzich niks zeggen van zijn kant toch?

en k mis hem. ik heb hem gvd al 3 dagen niet gezien
ik ben nog niet overtuigd.
Oud 11-07-2006, 22:28
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ik ben net zo goed in liefde en relatie als anky van grunsven kan voetballen VET
Oud 11-07-2006, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 11-07-2006 @ 22:28 :
ik ben net zo goed in liefde en relatie als anky van grunsven kan voetballen VET
Hoi jij!
Oud 11-07-2006, 22:37
luchtballon
luchtballon is offline
Volgens mij heet de clown louis, maar ik weet het nog steeds niet zeker... Hij wilde iig wel met mij naar het personeelsfeest en ik zou vrijdag met hem in zijn bungalow gaan lunchen . Maar het is wel een beetje vaag 26, portugees, clown. Ik vind hem wel heel aardig, maar ik hoop denk ik toch dat hij me niet leuk vindt.
Hij komt wel steeds als clown dichtbij mij staan( en ballonetjesbloemen geven , en als niet clown gewoon met me praten

Ik denk niet dat ik de jongen die ik leuk vind nog vaker dan 2 keer in mijn leven zie, hooguit, als ik niks doe. Dat is zoo stom. Maarja. er is iets aan te doen.
Oud 11-07-2006, 22:56
Verwijderd
Waar het eens zo rustig was, lijkt het nu een rommeltje. Tijd voor een grote schoonmaak. Het is mijn eigen schuld, dat is nog eens leuk voor de verandering.
Oud 11-07-2006, 23:38
fractuur
fractuur is offline
Gaat wel weer goed geloof ik.
Oud 12-07-2006, 00:35
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 11-07-2006 @ 22:56 :
Waar het eens zo rustig was, lijkt het nu een rommeltje. Tijd voor een grote schoonmaak. Het is mijn eigen schuld, dat is nog eens leuk voor de verandering.
grote schoonmaak in je liefdesleven?
Oud 12-07-2006, 02:10
Verwijderd
Bijna komt ze weer terug Hoop dat we daarna elkaar echt weer kunnen zien, want ik mis dr!
Oud 12-07-2006, 02:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan 'm z'n nek wel omdraaien.
Oud 12-07-2006, 04:33
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-07-2006 @ 02:36 :
Ik kan 'm z'n nek wel omdraaien.
wederom de ex?
Oud 12-07-2006, 06:40
Verwijderd
Vandaag de hele dag weg, balen. Hoop dat hij nog langskomt zoals hij gisteren zei. Ach, en anders vermaak ik me wel. Hij is lief en vind het fijn dat hij me meteen steunt bij dit soort dingen.
Oud 12-07-2006, 07:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Moet ik het uitmaken of niet... Ik weet het niet meer
Oud 12-07-2006, 08:53
farai
farai is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-07-2006 @ 07:56 :
Moet ik het uitmaken of niet... Ik weet het niet meer
Die vraag heb ik me ook al vaak gesteld. Maar ondanks alles zijn we toch een jaartje samen en nog steeds heel gelukkig samen. Moet wel nog even wachten eer we het kunne vieren.

Sweety as je dit leest: ik hou van je. *kusje*
Oud 12-07-2006, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 12-07-2006 @ 00:35 :
grote schoonmaak in je liefdesleven?
Liefdesleven... eerder heel relationeelleven. Te beginnen met mijn moeder en broer een schoonzus waartegen ik wel wat liever mag doen. Daarnaast nog meer mensjes die ik kwets zonder dat ze het zelf weten en dat vind ik echt heel erg. Enzo.
Oud 12-07-2006, 09:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 12-07-2006 @ 08:53 :
Die vraag heb ik me ook al vaak gesteld. Maar ondanks alles zijn we toch een jaartje samen en nog steeds heel gelukkig samen. Moet wel nog even wachten eer we het kunne vieren.
Mja... Ik wil dat er iets verandert maar het verandert niet... Ik heb het gevoel dat ik groei en hij blijft hangen waardoor ik hem als onvolwassen ervaar. En dat botst. Maar hij is tegelijkertijd ook alles voor me... Zo lief... Pfff.
Oud 12-07-2006, 09:45
Dott
Dott is offline
Citaat:
Estar schreef op 10-07-2006 @ 22:44 :
Hij word steeds erger. Nu wil hij ook al kinderen, terwijl hij altijd heeft gezegt of kinderloos of misschien als ik de ware tegenkom dan wil ik er misschien wel kinderen van.

mja, dat is best eng.. mijn vriend was altijd zo van niet vooruit kijken het komt met de dag... het is ff uit geweest en nu issiej compleet anders, telkens zo van ik wil mn leven met je delen, en met je oud worden, en we gaan trouwen.. en ik heb echt zoiets van HELP ik ben 17?? ik ben nog een kind... erover fantaseren.. ok, maar hij praat er nu wel heel erg vaak over
Oud 12-07-2006, 10:10
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
ik-mij schreef op 11-07-2006 @ 18:20 :
2 maanden zou ik mee kunnen leven, maar 3 weken niet echt.

Mwah ik 2 maand is ook wel snel als je 4 jaar wat gehad hebt. En als je ziet wat hij me geflikt heeft... Eigenlijk moet ik mannen haten
Oud 12-07-2006, 10:18
Dott
Dott is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 12-07-2006 @ 10:10 :
Mwah ik 2 maand is ook wel snel als je 4 jaar wat gehad hebt. En als je ziet wat hij me geflikt heeft... Eigenlijk moet ik mannen haten
mannen zijn klootzakken
Oud 12-07-2006, 11:14
Jones
On verra!

oftewel, we zullen zien. Ze is net terug uit Parijs, gaat vrijdag op vakantie voor een maand en dan is er ook nog der ex-vriend. Maar het is wel leuk
Oud 12-07-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 12-07-2006 @ 11:14 :
On verra!

oftewel, we zullen zien. Ze is net terug uit Parijs, gaat vrijdag op vakantie voor een maand en dan is er ook nog der ex-vriend. Maar het is wel leuk
Nice
Oud 12-07-2006, 12:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 12-07-2006 @ 04:33 :
wederom de ex?
Bingo!
Oud 12-07-2006, 12:37
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-07-2006 @ 12:34 :
Bingo!
is het nou zo moeilijk iemand ijskoud te negeren?
Oud 12-07-2006, 12:46
Verwijderd
Ik ga m zo ophalen van t station .
Oud 12-07-2006, 12:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 12-07-2006 @ 12:37 :
is het nou zo moeilijk iemand ijskoud te negeren?
Oh dat doe ik ook, ik praat ook niet meer met hem en dat wil ik ook niet doen, maar af en toe lees ik dingetjes over 'm en dan word ik weer even kwaad. Omdat 'ie zo uit z'n nek lult.
'ik ben een gevoelige jongen en ik speel gitaar en schrijf m'n eigen liedjes.' Die gitaar heeft ie net een week, en zelfs op de keyboard waar hij jaren les voor had gehad kon hij geen redelijk deuntje krijgen. Maw: Showoff!
Dan heb ik zin om hem met die gitaar voor z'n bek te rammen.

Hij schijnt dan wel constant aan vriendinnen te vragen hoe het mij gaat, kan over niks anders praten dan mij, maar no fucking way dat ik hem ooit nog met 1 vinger aanraak, laat staan bij hem terugkom.
Oud 12-07-2006, 12:50
Toet0r
Toet0r is offline
Gisteren een hele gezellige avond met vriendinnetje gehad, echt super!
En vanochtend weer mailtjes uit Italie (met een hele dikke kus van hem ) en verder gaat alles super, I feel good, tenenenen (8)
Oud 12-07-2006, 12:58
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 12-07-2006 @ 10:18 :
mannen zijn klootzakken
Niet allemaal
Oud 12-07-2006, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-07-2006 @ 12:47 :
Hij schijnt dan wel constant aan vriendinnen te vragen hoe het mij gaat, kan over niks anders praten dan mij, maar no fucking way dat ik hem ooit nog met 1 vinger aanraak, laat staan bij hem terugkom.
echtwel,het zit schijnbaar dermate diep enzo bij je dat als hij je terugwil je meteen toehapt,anders zat je er niet zo mee,dan was je er al wel overheen.

ot: goed,
Oud 12-07-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 12-07-2006 @ 12:50 :
En vanochtend weer mailtjes uit Italie (met een hele dikke kus van hem ) en verder gaat alles super, I feel good, tenenenen (8)
Feli!
Oud 12-07-2006, 14:12
Black Soul
Black Soul is offline
waarom laat hij nou niets van zich horen
Oud 12-07-2006, 14:23
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-07-2006 @ 13:37 :
Feli!
dankjewel!
Oud 12-07-2006, 16:47
cagie
cagie is offline
Voel me toch wel schuldig tegenover haar omdat onze stedentrip niet door gaat ondanks dat ze zo begripvol reageerde... Het liefst zou ik haar, op mijn kosten, dit weekend mee willen nemen naar mijn kamer zodat ze er toch eventjes uit is deze vakantie. En vind het stiekem ook wel fijn als er gewoon iemand om mij heen is dan hoef ik niet zoveel aan hem te denken.
Nog anderhalve week en dan is hij terug van vakantie. Pff voor het eerst sinds ik een hele lange tijd lijken 3 weken zo vreselijk lang...
Oud 12-07-2006, 16:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 12-07-2006 @ 13:32 :
echtwel,het zit schijnbaar dermate diep enzo bij je dat als hij je terugwil je meteen toehapt,anders zat je er niet zo mee,dan was je er al wel overheen.
Nee, het zit idd diep, maar dat is omdat hij me zoveel pijn heeft gedaan en ik bij hem geen mogelijkheid had om m'n woede te uiten. Die woede zit dus vrijwel constant in me. Absoluut niet omdat ik hem terug wil. Ik voel me zelfs misselijk bij de gedachte dat ik hem ooit heb gezoend en zelfs meer. Al zou hij hier naartoe vliegen en me smeken op z'n knieen, dan nog zou 'ie tig meter in de stront kunnen zakken.
Ik ben gewoon ZO ontzettende kwaad en ik kan dat gevoel niet kwijt...
Oud 12-07-2006, 17:28
Toet0r
Toet0r is offline
Ja, exvriendje is officieel helemaal afgeschreven! Blijkbaar heeft ie geen behoefte meer aan enige vorm van contact want hij feliciteert me niet eens terwijl hij heus wel weet dat ik vandaag jarig ben en als ie het al vergeten was wist ie het wel door mn msn naam en door ons forum.
Maar ach, hij kan me toch niks meer schelen, ik kan prima zonder hem
Oud 12-07-2006, 17:30
Inga
Inga is offline
K geloof dat ik weer vlinders begin te voelen
Oud 12-07-2006, 17:38
WolterB
WolterB is offline
Wat is het toch heerlijk om zo veel samen te zijn, heerlijk en krijg daardoor nóg meer zin in de vakantie samen

@Toeter: Gefeliciteerd
Oud 12-07-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 12-07-2006 @ 12:50 :
Gefeliciteerd! Je hebt echt mooi weer op je verjaardag zeg

Ontopic: volgens mij heb ik morgenavond een date
Oud 12-07-2006, 18:00
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 12-07-2006 @ 17:47 :
Gefeliciteerd! Je hebt echt mooi weer op je verjaardag zeg

Ontopic: volgens mij heb ik morgenavond een date
Dankjewel (ook @ Wolter )! Ik heb idd weer eens prachtig weer! Vorig jaar was het ook zo mooi (toen ging ik aapjes kijken in de apenheul met exvriendje )!
Oud 12-07-2006, 18:01
ik-mij
ik-mij is offline
Aankomend weekend ga ik naar hem toe, om te kijken wat het eventueel kan worden tussen ons.

En ik voel me net zo'n zenuwachtig kind.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten