Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2006, 09:07
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Omg, ik heb zin in school .
Advertentie
Oud 18-07-2006, 09:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 18-07-2006 @ 08:58 :
nee idd, tis niet te doen
Ik zit zo ongeveer hele dagen binnen (niet per se thuis, ook bij anderen) en als ik naar buiten ga, zorg ik dat ik zo snel mogelijk weer binnen ben. Echt niet leuk dit weer. Ik ben echt een buitenmens, dus dit vind ik maar niks.

's Ochtends en 's avonds gaat het gelukkig nog wel.

En ik heb last van m'n rug. En dat terwijl ik net van plan was een kast leeg te ruimen. Timing hé.
Oud 18-07-2006, 12:26
da leentjuh
da leentjuh is offline
Wat leuk, iedereen zit op het strand/is op vakantie en ik zit hier.
Oud 18-07-2006, 12:31
Nyawa
En toen huilde ik weer en ik weet niet eens waarom .
Oud 18-07-2006, 12:41
farai
farai is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-07-2006 @ 10:12 :
Ik zit zo ongeveer hele dagen binnen (niet per se thuis, ook bij anderen) en als ik naar buiten ga, zorg ik dat ik zo snel mogelijk weer binnen ben. Echt niet leuk dit weer. Ik ben echt een buitenmens, dus dit vind ik maar niks.

's Ochtends en 's avonds gaat het gelukkig nog wel.

En ik heb last van m'n rug. En dat terwijl ik net van plan was een kast leeg te ruimen. Timing hé.
ik heb met dit weer moeite met ademen dus tja...

en mn moeder lacht me gewoon uit.
Oud 18-07-2006, 12:43
darkfairy
darkfairy is offline
auw
Oud 18-07-2006, 12:56
Stefanie
Stefanie is offline
Wat een belachelijk gedoe, hoezo niet aan je afspraken houden?
Oud 18-07-2006, 13:45
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Dit worden echt 2 vreselijke weken. Het grote verveel slaat toe. Ik wist het al, maar blijf maar tegen iedereen om me heen volhouden dat ik me echt wel vermaak. Hoorde ik maar iets van m'n scriptie, dan had ik nog het idee dat ik iets nuttigs aan het doen was. Gewoon rustig vakantie hebben mag kennelijk niet van m'n omgeving (incl. mezelf) nee, dan zou ik moeten werken. (wil ik ook wel, maar heb nogal last van faalangst)

Zit hier helemaal alleen thuis. Buiten is het te warm om iets te doen, maar hier binnen word ik op den duur gek. Had ik maar vrienden waar ik iets mee kon doen. Of gewoon iemand om mee te praten. Ik ga dit echt geen 2 weken volhouden zo.
Oud 18-07-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 18-07-2006 @ 14:45 :
(wil ik ook wel, maar heb nogal last van faalangst)
Misschien is het dan tijd om daar iets aan te gaan doen?

Kies om te beginnen iets simpels als bijbaantje, bv. een krantenwijk oid (als ze je aannemen, meestal willen ze daar vooral jonge mensen, die zijn lekker goedkoop) of bij de post ofzo, en dan volgend jaar iets moeilijkers ofzo. Of werk er op een andere manier aan. Het is zonde je te laten weerhouden van iets wat je wilt (maar dat snap je zelf ook wel ).
Oud 18-07-2006, 14:00
Roosje
Roosje is offline
Dadelijk met mijn zusje naar paardrijden. Ik hoop echt voor d'r dat ze naar buiten gaan. En voor mezelf ook eigenlijk, dan hoef ik niet het hele uur in een snikhete bak te staan. Maar ik vraag het me af, gisteren konden we het bos al niet in.

En ik ben ongelooflijk brak. En gaar. En... nu ja.
Oud 18-07-2006, 16:08
Ruudje
Ruudje is offline
wat een klote dag zeg... godver
Oud 18-07-2006, 16:13
Yana
Yana is offline
Ach ja, ik zou een heel verhaal over zelfhaat kunnen afsteken, maar laat ik het er maar gewoon op houden dat ik toch, op de een of andere manier, moet veranderen. Wil veranderen. Zal veranderen.

Momenteel zijn het beloftes zonder inhoud, lege woorden zonder klank. Ik mis de bezieling om te veranderen, omarm de angst en laat haar mijn leven leiden. Het komt wel weer, die kracht en het besef dat ik echt veranderen moet. Maar vandaag niet. Vandaag wil ik alleen maar afvallen en afgevallen zijn.
Oud 18-07-2006, 16:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Waarom moet m'n vader altijd zo negatief doen. Altijd als ik iets heb gevonden wat ik graag wil doen en waar ik voor wil vechten, komt hij met een lijst van negatieve dingen aan en redenen waarom het me toch niet gaat lukken. Nee, dat is lekker motiverend.
Oud 18-07-2006, 16:56
da leentjuh
da leentjuh is offline
Wtf mn vader zei net van je moet om kwart over zes klaarstaan. Verrassing ofzo
Oud 18-07-2006, 17:30
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 17-07-2006 @ 22:50 :
Vast wel. Op de weg naar huis fietse ik langs haar. Ik voelde een enorme spaning en de hele weg naar huis voelde ik me kut... zucht
???

Citaat:
wat een klote dag zeg... godver
Wat is er dan vandaag?
Oud 18-07-2006, 17:40
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-07-2006 @ 20:01 :
*knuf* Vervelend meis. Een beetje zuinig aan doen dus voorlopig.

Hmmm, ik heb nu echt vakantie (afgezien van een klein beetje werken dan). Is wel lekker, maar ik heb eigenlijk ook wel een dagplanning nodig.
Thanks (})
M'n auto heb ik vanmorgen bij de garage gehaald.. Hij doet 't weer... Lang leve de credit card

Veel plezier tijdens de vrije dagen... En, met 35 graden heb je wat mij betreft niet eens een dagplanning nodig
Oud 18-07-2006, 17:45
Verwijderd
Fuck, ik zie zo op tegen dat gesprek morgen. Ik ga het echt verknallen. En vandaag is ook al zo'n kutdag. Ik zou willen dat ik niet zo verdomd onzeker was, dan zou ik mezelf niet de hele dag opsluiten. *Laat hem alsjeblieft afbellen*
Oud 18-07-2006, 18:19
Roosje
Roosje is offline
Thihi. Ik ben samen met mijn zusje met onze kleren nog aan in het zwembadje gesprongen. <3 Über. Alleen is het warm op mijn kamer en, nu ja, ik ben gaar en moet nog naar de afscheidsmusical van mijn broertje en meeeeeh. Ik wil niet.
Oud 18-07-2006, 18:58
Verwijderd
Nu ben ik oud. Meer meerderjarig dan ooit.

En weer moe-hoe (en blut, zo blut). Een beetje té moe, ik zo wel weer eens wat willen kunnen uitvoeren eigenlijk.

Ten derde: lenzen IN je oog zijn kut.

edit: bedankt voor alle felicitaties!

Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 19:00.
Oud 18-07-2006, 19:05
kroot
kroot is offline
@ da leentjuh: feli!!

Morgen ga ik voor het eerst in mijn leven naar de kapper. Voordat ik ruzie had met mijn ouders, knipte mijn moeder altijd mijn haar. En daarna mijn huisgenootje, maar die komt de dag voordat ik op vakantie ga terug van 6 maanden Indonesië, dus die kan ik dan niet lastigvallen. 'k ben benieuwd.
Oud 18-07-2006, 19:09
Hawahaai
Hawahaai is offline
- censuurt -
Het boeit ook allemaal niet.
Oud 18-07-2006, 20:00
Stefanie
Stefanie is offline
Morgen op vakantie en nu voel ik me alweer raar Volgens mij zal niemand mij ooit snappen...
Oud 18-07-2006, 20:04
Verwijderd
Waarom ben ik altijd de gene die alleen achterblijft... vroeger al in die kut ******, en nu als er vrienden op vakantie gaan weer..
Oud 18-07-2006, 20:11
Saarah
Saarah is offline
Ik haat de dood. Ik wil niet dat er ooit nog iemand doodgaat in mijn leven, er mag niemand meer doodgaan. Ik ben daar zo bang voor.
Oud 18-07-2006, 20:18
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 18-07-2006 @ 17:14 :
Waarom moet m'n vader altijd zo negatief doen. Altijd als ik iets heb gevonden wat ik graag wil doen en waar ik voor wil vechten, komt hij met een lijst van negatieve dingen aan en redenen waarom het me toch niet gaat lukken. Nee, dat is lekker motiverend.
Oeh.. herkenbaar. Daarna voel je je zó kut. Ik kan me er echt kwaad over maken. Maar blijven vechten voor je zaak, blijf willen en laat je niet demotiveren meid.

OT: Alles gaat zijn gangetje, ik hoop dat mijn financiën het een beetje trekken dek komende weken.. Verder was het een opvallend telefoongesprek zonet. Maar wel leuk.
Oud 18-07-2006, 20:35
Verwijderd
Twee doden bij Nijmeegse vierdaagse... Rare kwast is gelukkig oké!

Damn, mn vader komt nu ineens met een zooi openheid naar háár toe nota bene. Jemig, mijn hemel, wat moet ik hier nou mij? Zat ik weer bijna te janken. Fuck.
Oud 18-07-2006, 20:57
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
sonho schreef op 18-07-2006 @ 21:35 :
Twee doden bij Nijmeegse vierdaagse... Rare kwast is gelukkig oké!
Ja inderdaad, 5 keer gereanimeerd. OMG. 'Gelukkig' is het afgelast.

Fuck it, waarom hebben wij bedacht dat we morgen naar Maastricht gaan? Net nu het op z'n warmst is...
Oud 18-07-2006, 22:20
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-07-2006 @ 14:49 :
Misschien is het dan tijd om daar iets aan te gaan doen?

Kies om te beginnen iets simpels als bijbaantje, bv. een krantenwijk oid (als ze je aannemen, meestal willen ze daar vooral jonge mensen, die zijn lekker goedkoop) of bij de post ofzo, en dan volgend jaar iets moeilijkers ofzo. Of werk er op een andere manier aan. Het is zonde je te laten weerhouden van iets wat je wilt (maar dat snap je zelf ook wel ).
Ik heb wel werk gezocht, maar 2x niet aangenomen. 1x omdat ik ws. te duur ben geworden (in een verpleegtehuis en niet in de zorg) en 1x omdat ze geschiktere kandidaten hadden. En ik kan ook niet zo lang werken, dus het zou echt iets heel simpels moeten zijn. Ik weet wel dat ik eigenlijk 'gewoon' naar een uitzendbureau zou moeten gaan en dat zij dan iets voor me zoeken, maar dat doe ik dus niet Ik heb ook het idee dat ik er nu veel te laat mee ben, dat er niks meer is.

Ik ben wel bezig met die faalangst..tis meer sociale faalangst, dat werk kan ik wel. Heb een AT gevolgd en ik moet nu gewoon dingen doen, ondernemen, maar dat kost dus nog wat moeite.
Oud 18-07-2006, 23:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Alleen mezelf, een muziekje en internet. Soms is dat genoeg voor een perfecte avond Ik ben net terug van een lang weekend bij mijn vriend. Het is stil in mijn huis, ben lekker alleen thuis en vind het zalig. Ik geniet echt van de stilte. Ik houd er van om achter de computer te zitten terwijl het buiten pikdonker is, je in het donker en in de zwoele warmte nog mensen hoort praten, het niet uitmaakt hoe laat je gaat slapen omdat je de volgende dag toch niet vroeg op hoeft, je de muziek kunt draaien die alleen jij wilt horen, je eindeloos kunt doen wat je zelf wilt omdat er niemand is die er wat van kan zeggen. Echt zalig is dat soms. Soms is alleen zijn gewoon perfect. Het moet alleen niet te lang duren
Oud 18-07-2006, 23:06
Saarah
Saarah is offline
Wow. Zou hij, héél mss, toch nog iets willen met mij? Ik hoop het zo...
Oud 18-07-2006, 23:19
Verwijderd
Vandaag lekker alleen geshopt, ook weer eens geprobeerd en het was leuk! Ik heb vanalles gekocht !
Vanavond naar de kijkavond van die kamer geweest... ik hoop echt dat ik het wordt ! Dat lijkt me echt zooo leuk! Oeh, ik wil het weten, ik ben zenuwachtig!
Oud 18-07-2006, 23:20
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 18-07-2006, 23:58
Redhair
Redhair is offline
Ja hoor, gister zo weinig drugs, waardoor ik vandaag niet wakker kon worden. Fucking afkickverschijnselen komen direct, heb tot twaalf uur geslapen, ben net een uur wakker. Jezus, dit is niet leuk. Hele dag naar de klote, terwijl ik nog zoveel moet regelen voor de vakantie. Moet morgenochtend naar de tandarts, ga daarna naar het reisbureau en daarna denk ik maar naar J. en K., het is te warm om wat anders te doen. Blegh, ik wil drugs.
Oud 19-07-2006, 07:16
fractuur
fractuur is offline
Zometeen voor de derde keer rijexamen en ik heb zo ontzettend geen zin in.
Oud 19-07-2006, 07:24
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2006 @ 08:16 :
Succes.
Oud 19-07-2006, 09:14
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2006 @ 08:16 :
Sterkte, succes
Oud 19-07-2006, 09:45
Meissiej
Meissiej is offline
raar gevoel. En extra zenuwen voor vanavond, zangoptreden omdat hij komt kijken?
Oud 19-07-2006, 09:49
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik vind mijn plan eigenlijk wel goed. Het is goed zo. Nu moet ik het alleen nog uitvoeren maar ik ben in maanden niet zo zeker geweest van mijn zaak. Dit is de laatste druppel. En ja, het voelt goed.

Maar waarom moet iedereen erover zeiken?
Oud 19-07-2006, 10:39
fractuur
fractuur is offline
Thnx iedereen, helaas heeft het niet geholpen. Was de vierde keer nou staatsexamen?
Oud 19-07-2006, 10:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2006 @ 11:39 :
Thnx iedereen, helaas heeft het niet geholpen. Was de vierde keer nou staatsexamen?
Damn, wat zonde zeg

Vijfde keer is staatsexamen.
Oud 19-07-2006, 10:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, mijn oog is ontstoken Net nu ik vrijdag propedeuse-uitreiking heb en zaterdag op vakantie vertrek Het kan heel goed voor die tijd over zijn dus daar hoop ik dan maar op
Oud 19-07-2006, 11:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-07-2006 @ 11:43 :
Damn, mijn oog is ontstoken Net nu ik vrijdag propedeuse-uitreiking heb en zaterdag op vakantie vertrek Het kan heel goed voor die tijd over zijn dus daar hoop ik dan maar op
In gekookt water zout laten oplossen en met een oogpad je oog schoonmaken.. Meestal is het na een paar dagen dan wel over.. (Tenzij je echt amper ziet enzo, dan moet je even een receptje krijgen van de h.a.)
Oud 19-07-2006, 11:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 19-07-2006 @ 12:13 :
In gekookt water zout laten oplossen en met een oogpad je oog schoonmaken.. Meestal is het na een paar dagen dan wel over.. (Tenzij je echt amper ziet enzo, dan moet je even een receptje krijgen van de h.a.)
Ow, moet er ook zout in? Gaat dat niet heel erg prikken dan? Gewoon een theelepeltje op een glas/mok dan zeker? Ik heb het vanmorgen wel al schoongemaakt met een watje met uitgekookt water en dat helpt meestal ook wel. Ik kan wel gewoon zien maar als ik mijn oog dicht hebt doet het zeer.
Oud 19-07-2006, 11:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mjah. Sneu, de vierdaagse in Nijmegen... Ik vraag me wel af waar ze de beslissing om de eerste dag de afstanden niet in te korten, op gebaseerd hebben. Lijkt me rot, als je weet dat jij die beslissing hebt genomen, en nu weet dat er 30 mensen in het ziekenhuis liggen, waarvan er 2 overleden zijn... Maar goed, die mensen hebben ook gehandeld zoals zij dachten dat goed was.
Toch krijg ik wel steeds meer zin om volgend jaar echt de kennedymars te gaan lopen. Natuurlijk moet ik eerst wel een aantal keer gaan oefenen, want ik weet helemaal niet of ik dat met mijn enkels, knieen en rug wel vol kan houden. Maar als het kan, doe ik het.
Dadelijk even naar Vriendje thuis, om de logeer-hond uit te laten, want er is daar niemand thuis. Hondje zal wel blij zijn dat-ie even mag plassen, maar zal t vast ook veel te heet vinden buiten. Onze konijnen mogen vandaag ook al binnen, omdat we bang zijn dat ze de hitte anders niet overleven. Het is wat.
Mijn scriptie krijgt intussen wel echt vorm. Nog figuur 1 bijschaven, de eerste paragraaf schrijven, de discussie afmaken en de samenvatting en het titelblad (en de bijlagen, maar die zijn eigenlijk al klaar) maken, en dan kan ik het opsturen naar mijn begeleidster. En dan half augustus weer bespreken... Ik hoop dat ik het goed doe, dat er niet veel meer aan veranderd hoeft te worden.
Oud 19-07-2006, 11:26
Meissiej
Meissiej is offline
Grr stomme hittegolf ook. Vanaf morgen is het waarschijlijk 'verboden' nog te zwemmen in plaatselijke plas hierzo.
Oud 19-07-2006, 11:41
Verwijderd
Ik wil het zooo graag weten!! Maar stel nou dat ik het niet word... dan ben ik wel teleurgesteld... Laat ik nou maar niet te veel hopen... maar ik wil het zooo graag!!!
Oud 19-07-2006, 11:43
darkfairy
darkfairy is offline
jongens
Oud 19-07-2006, 12:30
coopergirl
coopergirl is offline
omfg met dit weer heb je geen zin in een vergadering van 2,5 uur
Oud 19-07-2006, 12:57
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 19-07-2006 @ 13:30 :
omfg met dit weer heb je geen zin in een vergadering van 2,5 uur
en ook niet om verplicht naar de stad te fietsen om dingen te ruilen. of om überhaupt iets te doen.
Oud 19-07-2006, 13:36
Roosje
Roosje is offline
Jezus, het is warm op onze zolder. Maar het meeste wat ik er moest halen heb ik nu ook wel. Ik heb er zo'n zin in.

Regels voor berichten