Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2006, 21:09
Verwijderd
Damn, we hebben echt een huis gevonden waar we allebei voor zijn gevallen. Maar 't is waarschijnlijk net te duur...
Advertentie
Oud 23-07-2006, 21:31
Toet0r
Toet0r is offline
Jaaa een tof vriendinnetje is terug van vakantie en meteen weer supertof gesprek en ze heeft me ook meteen een peptalk gegeven! Zin om snel weer eens met dr af te spreken!
Oud 23-07-2006, 21:51
Verwijderd
Momenteel maken we 'ruzie' om het insmeren van mijn verbrande rug Prima, dus.
Oud 23-07-2006, 23:00
Orpheo
Orpheo is offline
Iwa zit nu op msn. in mijn msnlijst wel te verstaan. ghehe die gast is gestooooorddd!!!! net als ik
Oud 24-07-2006, 07:21
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 23-07-2006 @ 18:05 :
uitermate waarschijnlijk....

o.t.: ben moe...moegestreden. en het is nu ECHT officieel:

IK HAAT KINDEREN!!!!!

dat gebler en geschreeuw en in-de-weg-lopen.... pff afschieten die hap!! ik heb geen zin meer om met mensen om te gaan. tis altijd hetzelfde gezeur. lekker alleen zijn! top!
Heh, heh

Inderdaad, waardeloze menselijke larven die de boel onderschijten en continu blèren. Mensen die het leuk vinden met (zeer) kleine kinderen om te gaan sporen gewoon niet.

In feite is dat een soort ingebouwd controlemechanisme der natuur: kinderen zijn zo strontvervelend dat je ze eigenlijk niet wilt krijgen. Daardoor voorkomt de natuur overbevolking. Helaas werkt dat mechanisme de laatste tijd niet meer zo goed, in het bijzonder niet bij waardeloze mensen.
Oud 24-07-2006, 07:38
Verwijderd
We zijn de afgelopen 2 weken 24/7 samen geweest, en ik heb hem net op de trein gezet. Moest stiekum wel even slikken, mja, ik zie hem morgenavond al weer.. Moet zelf zometeen ook gaan werken en dan spreek ik hem vanavond wel weer, denk ik.
Vind het wel vreemd, normaal moet hij maandagavond altijd werken, maar hij werkt nu vooral overdag. Dus hij is thuis, ik ben thuis... Mja, zal wel goed voor ons zijn, om weer even ons eigen ding te kunnen doen?

Maar ik heb 2 geweldige weken gehad. We zijn samen 4 dagen naar Antwerpen geweest, geweldig hotel, leuke stad, leuke dingen gedaan en de foto's zijn top
Maar ik mis hem al wel...
Oud 24-07-2006, 08:20
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 22-07-2006 @ 13:18 :
De jongen waar ik al jaren een soort zwak voor heb en een paar keer mee heb gezoend is nu een tijdje alleen thuis..

Vanacht hebben we tot vijf uur zitten msnen en in eerste instantie als grap verzonnen dat als we niet gaan stappen vanavond, ik bij hem blijf slapen..

En nu gaat het stappen niet door en heb ik om 3 uur bij hem afgesproken

Ben benieuwd
Het is een beetje uit de hand gelopen

Nu nog even kijken wat we der mee doen (eenmalig, alleen seks, of een relatie)
Oud 24-07-2006, 08:20
cult
cult is offline
Het was super gisteren, ging allemaal wel een beetje snel. Maar het voelde zo goed, vandaag zie ik haar weer. Op de een of andere manier ben ik wel een beetje bang dat het hierbij blijft, maar ja, gewoon even genieten.
Oud 24-07-2006, 09:24
Verwijderd
Alleen al de heenweg was al heerlijk. Gewoon in de auto zitten, een beetje ouwehoeren en goede muziek. Zonder gedoe. Onder de film nog flink flauw bezig geweest, maar wel leuk. Ik vond het geweldig dat het allemaal niks uitmaakte, gewoon zijn was al genoeg. Vandaag nog vrij, de rest van de week werken en zaterdga feestje. Heb dr zin in!
Oud 24-07-2006, 09:32
Verwijderd
En nu weten we nog niets. Eerst wil hij vrijgezel blijven en daarna ben ik toch lief enzo. Hij is in de war, waardoor ik me heen en weer geslingerd voel. wat is nu beter? worden we hier gelukkig van?

edit: verdomme, ik wil nergens spijt van hebben! Ik kon nooit iets opnoemen waar ik spijt van heb en nu wel.

Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 09:42.
Oud 24-07-2006, 10:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2006 @ 08:21 :
Heh, heh

Inderdaad, waardeloze menselijke larven die de boel onderschijten en continu blèren. Mensen die het leuk vinden met (zeer) kleine kinderen om te gaan sporen gewoon niet.

In feite is dat een soort ingebouwd controlemechanisme der natuur: kinderen zijn zo strontvervelend dat je ze eigenlijk niet wilt krijgen. Daardoor voorkomt de natuur overbevolking. Helaas werkt dat mechanisme de laatste tijd niet meer zo goed, in het bijzonder niet bij waardeloze mensen.
Haha, dan krijg je ook niet de goede mee, hoor. De meeste kinderen in de trein bijv. zijn echt bijzonder irritant. Maar m'n nichtje van tweeëneenhalf is gewoon lief en schattig en krijst niet, dus die is wel leuk. En als ze het wel zou gaan doen, mogen d'r ouders d'r meteen mee terugnemen
Oud 24-07-2006, 10:25
zeep007
zeep007 is offline
fijn, alleen we gaan ipv vandaag, morgen maar op vakantie.
Oud 24-07-2006, 11:24
Verwijderd
Eenzaam, als ik haar weer zie heb ik haar bijna 2 weken moeten missen
Oud 24-07-2006, 11:25
Luna
Luna is offline
'would love to talk to you soon' smste hij<3
was blij om dat te horen en ook dat ie stiekem bestwel zat te wachten tot ie wat van me hoorde.
Ik mailde maar niet, druk en chaotisch en heb het niet allemaal op een rij geloof ik. Ik wist niet of ik hem nou wilde vertellen hoe ik erover denk en daardoor liet ik hem wachten.
Oud 24-07-2006, 11:33
Verwijderd
er zijn 2 jongens die me wel erg graag willen maar om principiele redenen (vrienden van exen) ga ik er niet aan beginnen...
ze zijn best leuk :x
Oud 24-07-2006, 11:34
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-07-2006 @ 13:17 :
Oh dat ken ik . Maar bij mij is het nergens op gebaseerd.
Oh bij mij ook niet, ik doe nameljk hartstikke lang met mijn schoenen
Oud 24-07-2006, 11:43
Toet0r
Toet0r is offline
Hij moet online komen! Ik wil niet de hele tijd voor niks zo zitten freaken!
Oud 24-07-2006, 11:52
Orpheo
Orpheo is offline
@ nare man: oh, ik had een andere beschrijving voor kinderen: kakkerlakken in menselijke vorm. pff stom kutkind gisteren. t gooide een glas op het terras (op de tegels) en ging de scherven naar mij gooien en die ouders: nee pietje, niet doen. dat mag niet! als ik dat vroeger had gedaan, (nog voor ik iets deed zelfs, ma rook al of ik iets wilde doen) kreeg ik me toch een dreun voor m'n bakkes, niet normaal!

on topic: ben chagrijnig. heel chagrijnig. waarom? geen idee. het enige dat ik nu wil is in stase zitten. ff helemaal niks. ik heb zin in de forummeeting iwamoto is een nutcase ghehe damn nog een maand....
Oud 24-07-2006, 13:50
luchtballon
luchtballon is offline
Hij wil graag proberen om als dit werk ophoudt, nieuw werk te vinden in Nederland en dan kan hij hier blijven wonen. Hij wil samen wat om te wonen zoeken, maar ik ben er nog helemaal niet zo zeker van.
Ik moet wel zeker zijn wil ik echt een relatie met hem opbouwen. Want hij kan ook terug naar Portugal gaan, of hij had het over Italië. Ik vind hem nu echt geweldig, maar ik wil nog niet met hem samenwonen.. en toch lijkt dat de enige mogelijkheid om samen te blijven.
Oud 24-07-2006, 16:05
Qamra
Qamra is offline
En via een VRESELIJK TOEVALLIG toeval hebben we elkaar vanmorgen via de telefoon gesproken.

*tweestrijd*
Oud 24-07-2006, 16:31
Verwijderd
@Toet0r: Heb je al iets van hem gehoord?
Oud 24-07-2006, 16:41
cult
cult is offline
Citaat:
cult schreef op 24-07-2006 @ 09:20 :
Het was super gisteren, ging allemaal wel een beetje snel. Maar het voelde zo goed, vandaag zie ik haar weer. Op de een of andere manier ben ik wel een beetje bang dat het hierbij blijft, maar ja, gewoon even genieten.
Verdomme, het gevoel klopte.
Oud 24-07-2006, 16:54
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Roos schreef op 24-07-2006 @ 12:34 :
Oh bij mij ook niet, ik doe nameljk hartstikke lang met mijn schoenen
Haha, ik heb niet eens veel schoenen.

Het gaat wel goed, hij is bijna terug van vakantie en dan zien we wel weer. Eerst een kado zoeken.
Oud 24-07-2006, 17:11
Flip!
Flip! is offline
Ik voel me goed! Ik heb de liefste vriend van heel de wereld! Waarschijnlijk roept iedereen dat maar goed.
En als het goed is gaan we 3 daagjes op vakantie. Nouja vakantie. Laat ik zeggen dat we 3 dagen alleen in een huisje zitten. Ik kijk er al zo naar uit
Waar ik nog het meeste zin in heb is om met hem samen boodschappen te doen voor het eten enzo. En dan samen koken etc. Zucht.
En in een tweepersoonsbed slapen
Oud 24-07-2006, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 24-07-2006 @ 12:52 :
t gooide een glas op het terras (op de tegels) en ging de scherven naar mij gooien en die ouders: nee pietje, niet doen. dat mag niet!
Wtf

Ik zou dat kind zelf slaan
Oud 24-07-2006, 17:33
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Flip! schreef op 24-07-2006 @ 18:11 :

Waar ik nog het meeste zin in heb is om met hem samen boodschappen te doen voor het eten enzo. En dan samen koken etc.
Dit is zo heerlijk... 'k Wou dat mijn vriend al terug was van reis/kamp! Je brengt me nu plots op het idee om hem dan te verwennen met een home-made dinner
Oud 24-07-2006, 17:34
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 24-07-2006 @ 18:26 :
Wtf

of m in t glas gooien :x
Oud 24-07-2006, 17:44
Crimson
Crimson is offline
ben zo verliefd, maar mis hem nu wel een beetje..
Oud 24-07-2006, 17:46
Verwijderd
Bwuh, hij kwam net in de auto voorbij en zwaaide. Ik geloof dat ik er toch nog niet zo ver overheen ben als ik dacht.
Oud 24-07-2006, 17:46
Qamra
Qamra is offline
Oh, en kinderen zijn een reflectie van hun ouders. Als het kutkinderen zijn, dan zijn de ouders dus Kutouders. Ja mét hoofdletter.

Je hebt ook best onwijs leuke kinderen tussen zitten (mijn (l) (l) neefje (l) (l)). Die krijgen tenminste een opvoeding.
Oud 24-07-2006, 17:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 24-07-2006 @ 17:26 :
Wtf

Ik zou hem dus écht wel op zijn plek zetten! Ik heb regelmatig dat mensen het nodig vinden hun vervelende kindertjes mee te nemen in de behandelkamer. Als ze braaf op hun stoel blijven zitten is alles in orde, maar soms zitten ze overal aan en maken een hoop herrie, nou als die ouders er niets van zeggen doe ik het wel. Zo kan ik toch niet werken?!

Kutkinderen.

Hier alles goed, lekker dagje weg geweest, heelijk in de file gestaan Maar de dierentuin was het wachten wel waard
Oud 24-07-2006, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 24-07-2006 @ 18:46 :
Oh, en kinderen zijn een reflectie van hun ouders. Als het kutkinderen zijn, dan zijn de ouders dus Kutouders. Ja mét hoofdletter.

Je hebt ook best onwijs leuke kinderen tussen zitten (mijn (l) (l) neefje (l) (l)). Die krijgen tenminste een opvoeding.
Eens!!
Oud 24-07-2006, 18:17
Orpheo
Orpheo is offline
I'M IN THE ZONE!!!!!!!!!!!

zo eenvoudig. zo simpel.
Oud 24-07-2006, 18:54
Drez
Drez is offline
WHOEH
Oud 24-07-2006, 19:10
Fainne
Fainne is offline
hij is normaal nu monitor op een kamp voor een week nu (zonder enig mogelijkheid tot contact, we gingen brieven proberen te schrijven), maar ik vond opeens een mail waarop hij zei dat hij wou huilen en mijn troost nodig heeft
ofwel is er iets gebeurt ofwel is het van mij te missen, maar normaal heeft hij daar amper last van en ik wel.

buiten dat, heb ik ontdekt dat ik een walgelijke controlefreak ben, ik ben heel bezitterig enzo, alles moet volgens mijn zin gaan of ik word lastig en ongelukkig en ik heb ontzettend veel nood aan bevestiging.
bah ik vind mezelf niet leuk zo..hier moet ik aan werken
Oud 24-07-2006, 20:00
Dzjun
Dzjun is offline
ik heb hem nu al een week niet meer gezien.. en hij zou bellen en dat heeft hij niet gedaan (wel smsjes gestuurd).. Ik mis hem maar wil ook niet alles van mijn kant laten komen...
Oud 24-07-2006, 20:02
Saai Jongetje
Saai Jongetje is offline
Zo dood als Jimi Hendrix en Layne Staley bij elkaar.
Oud 24-07-2006, 21:35
moon
moon is offline
Het begint er langzaam aan toch weer iets beter uit te zien
Oud 24-07-2006, 21:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Heel fijn gepraat gisteren, en we zijn het erover eens dat ik weer een vorm van therapie op ga pakken voor mezelf. Afmaken waar ik een aantal jaar geleden aan begonnen ben. Ergens vind ik het beste eng, bang dat het mij en daardoor onze relatie gaat veranderen. Destijds heeft het me ook zoveel gekost... Ook veel opgeleverd gelukkig en ik hoop dat dit het laatste zetje zal zijn wat ik voor mezelf nodig heb. Al hoop ik echt niet dat er té veel los gaat komen, terwijl ik weet dat hij er voor mij is en me zeker goed op zal vangen. Maar ergens wil ik niet het vriendinnetje zijn dat op die manier zijn hulp nodig heeft...

Maar het idee om er weer mee bezig te zijn, geeft me wel rust. Dus dan komt het wel goed. Toch?
Oud 24-07-2006, 21:43
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 24-07-2006 @ 22:41 :
Heel fijn gepraat gisteren, en we zijn het erover eens dat ik weer een vorm van therapie op ga pakken voor mezelf. Afmaken waar ik een aantal jaar geleden aan begonnen ben. Ergens vind ik het beste eng, bang dat het mij en daardoor onze relatie gaat veranderen. Destijds heeft het me ook zoveel gekost... Ook veel opgeleverd gelukkig en ik hoop dat dit het laatste zetje zal zijn wat ik voor mezelf nodig heb. Al hoop ik echt niet dat er té veel los gaat komen, terwijl ik weet dat hij er voor mij is en me zeker goed op zal vangen. Maar ergens wil ik niet het vriendinnetje zijn dat op die manier zijn hulp nodig heeft...

Maar het idee om er weer mee bezig te zijn, geeft me wel rust. Dus dan komt het wel goed. Toch?
zeker! interne kalmte is een onbetaalbaar goed, en ik vind dat je daar zeker naar moet (kunnen) streven met zoveel mogelijk steun. en dat meen ik echt!

on topic;

the zone.... what a GOOD feeling!!
Oud 24-07-2006, 21:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-07-2006 @ 22:43 :
zeker! interne kalmte is een onbetaalbaar goed, en ik vind dat je daar zeker naar moet (kunnen) streven met zoveel mogelijk steun. en dat meen ik echt!

De meeste en fijnste rust die ik ooit ervaren heb, is gegroeid in die twee jaar dat we nu samen zijn. Hij geeft mij rust, bij hem kan ik me weer opladen en compleet mezelf zijn.

Maar toch is er nog een laatste stukje, wat ik voor een groot deel zelf moet doen, al zal ik zijn steun daar zeker bij nodig hebben.
Oud 24-07-2006, 21:59
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 24-07-2006 @ 22:48 :

De meeste en fijnste rust die ik ooit ervaren heb, is gegroeid in die twee jaar dat we nu samen zijn. Hij geeft mij rust, bij hem kan ik me weer opladen en compleet mezelf zijn.

Maar toch is er nog een laatste stukje, wat ik voor een groot deel zelf moet doen, al zal ik zijn steun daar zeker bij nodig hebben.
herkenbaar. 'there is a peace i'm yet to find'. the darkness. herken je het? ik namelijk wel! ik had het heel erg, rond mn 18e. ik zat vast. ik kon niet voor of achteruit. een stap terug bij diverse dingen, en een grote stap vooruit heeft interne rust gebracht. anyway; succes!!
Oud 24-07-2006, 22:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-07-2006 @ 22:59 :
herkenbaar. 'there is a peace i'm yet to find'. the darkness. herken je het? ik namelijk wel! ik had het heel erg, rond mn 18e. ik zat vast. ik kon niet voor of achteruit. een stap terug bij diverse dingen, en een grote stap vooruit heeft interne rust gebracht. anyway; succes!!
Ik herken het wel ja. Heb een jaar of 4 geleden een tijd gehad dat ik helemaal vastliep, en niet zo'n beetje ook. Heerlijk midden in de pubertijd; ik vervloek nog de mensen die riepen dat het alleen maar daar aan lag... Want het was veel meer dan dat, en uiteindelijk heb ik dat met veel heulp van iemand ook wel in kunnen zien en ben ik er mee aan de slag gegaan. Denkend dat dat het was, dat ik alles had afgesloten en aan een nieuw stuk kon beginnen. Wat ik dan ook blij deed en er zelf ook heel erg in geloofde. Veel dingen waren nu ook bekend voor mij en kon ik plaatsen. Ik was alleen zo naief om te denken dat het bij 1 zo'n periode zou blijven. Dat ik mezelf al helemaal gevormd had en kende toen ik twee jaar geleden aan mijn huidige relatie begon. Maar juist bij hem kon ik pas écht mezelf zijn, wat weer nieuwe dingen los maakte. Hele positieve dingen, maar blijkbaar ook nog dingen van toen. Omdat ik het nu eindelijk écht mag ervaren en niet alleen maar hoef te doen alsof...

Inmiddels weet ik ook wel dat er tijdens je hele leven periodes van zelfreflectie terug komen. Dat die ook nodig zijn en heel verhelderend en rustgevend zijn. En ik vind het heerlijk dat ik dat nu samen met iemand kan doen, zelfs samen met iemand die wat dat betreft op het zelfde niveau zit, of misschien nog wel hoger. En ergens voelt het ook wel een beetje als falen dat ik nu bij een aantal dingen nog steeds hulp nodig heb. Ik had het zo graag zelf willen doen... Maar daarbij vergeet ik dat ik het meeste al zelf heb gedaan in de afgelopen twee jaar, en ik ben hem er heel erg dankbaar voor dat hij mij daar af en toen aan herinnert

En deze hele ervaring zal ons uiteindelijk alleen maar verrijken, daar ben ik zeker van. Het begin vind ik alleen nog steeds moeilijk...

Hmm, en toen werd ik ineens heel persoonlijk

Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 22:14.
Oud 24-07-2006, 22:14
Verwijderd
Pfff, ik ben nerveus
Oud 24-07-2006, 22:20
Verwijderd
Dat was ook niet de bedoeling. Ik denk dat ik wel weet wat verstandig is.. maar dromen is zo fijn.

En sorry voor degene die wel weet wat ik bedoel..
Oud 24-07-2006, 22:31
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 24-07-2006 @ 17:31 :
@Toet0r: Heb je al iets van hem gehoord?
Ik sprak zn zusje op msn en hij moest werken tot 20u. En ik moest om 15u beginnen en ben net thuis dus niks meer van hem vernomen. Wel gesmst maar ik denk dat ie slaapt (hij was zaterdag ook super moe en moest gisteren ook weer tot superlaat werken en vandaag ook weer, dus het is eigenlijk zeer waarschijnlijk dat ie slaapt.).
Maar ik denk echt dat het niks wordt. Dat zegt mn gevoel gewoon.
Oud 24-07-2006, 22:37
Verwijderd
Ons 'katoenenhuwelijk' (zoals dat zo mooi heet) was super leuk! Gewoon een lekkere ontspannen dag gehad en lekker uit eten geweest. Ik kreeg allemaal sterretjesvuurwerk in mijn toetje vanwege de gelegenheid. Ik met een volle grijns in dat restaurant
Zondag bij een vriend en vriendin thuis geweest voor een verjaardag, lekker de hele dag aan het zwembad gehangen. Samen reizen zijn we trouwens super in. Ik begreep dat veel stelletjes ruzie krijgen met het autorijden ivm het zoeken van de route enzo, maar dat verloopt allemaal vlekkeloos. Vind het altijd super gezellig om ergens met hem heen te gaan

En verder moet ik deze week veel werken. Het is dan zo fijn om thuis te komen en te merken dat hij me gemist heeft. Lekker thuis komen is dat
Oud 24-07-2006, 22:42
Verwijderd
@Nala: Gefeliciteerd
En het klinkt heel fijn allemaal

Ruzie maken op vakantie kunnen wij wel goed. Niet knallend, maar wel een beetje onenigheid. Achteraf altijd wel grappig We willen altijd allebei een beetje de leiding nemen, en tja; dat kan niet. Als we allebei een beetje gas terug nemen, kunnen we príma samenwerken. (Maar meestal is het beter om één persoon de leiding te geven bij ons, met alles. Bij de ene 'opdracht' ben ik de baas en geef ik hem instructies, en bij de andere 'opdracht' is het omgekeerd. )
Oud 24-07-2006, 22:47
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nala schreef op 24-07-2006 @ 23:37 :
Ons 'katoenenhuwelijk' (zoals dat zo mooi heet) was super leuk! Gewoon een lekkere ontspannen dag gehad en lekker uit eten geweest. Ik kreeg allemaal sterretjesvuurwerk in mijn toetje vanwege de gelegenheid. Ik met een volle grijns in dat restaurant
Zondag bij een vriend en vriendin thuis geweest voor een verjaardag, lekker de hele dag aan het zwembad gehangen. Samen reizen zijn we trouwens super in. Ik begreep dat veel stelletjes ruzie krijgen met het autorijden ivm het zoeken van de route enzo, maar dat verloopt allemaal vlekkeloos. Vind het altijd super gezellig om ergens met hem heen te gaan

En verder moet ik deze week veel werken. Het is dan zo fijn om thuis te komen en te merken dat hij me gemist heeft. Lekker thuis komen is dat
gefeli zou ik zeggen!!

maar je maakt me wel jaloers....
Oud 24-07-2006, 23:04
zoef de haas
zoef de haas is offline
pffffffrt ik had hem nooit moeten bellen om me op te komen halen op het station
En we hebben echt wel gezellig geouwehoerd enzo maar ik wil m gewoon klaar

En ik ben de enigste van al mijn vrienden die geen relatie of scharrel of wat dan ook heeft en iedereen heeft t dr vet druk mee en gaat gezellig samen op vakantie en blablabla en wie blijft er alleen over ja juist ik dus
Topic gesloten

Regels voor berichten