Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Inderdaad, waardeloze menselijke larven die de boel onderschijten en continu blèren. Mensen die het leuk vinden met (zeer) kleine kinderen om te gaan sporen gewoon niet. In feite is dat een soort ingebouwd controlemechanisme der natuur: kinderen zijn zo strontvervelend dat je ze eigenlijk niet wilt krijgen. Daardoor voorkomt de natuur overbevolking. Helaas werkt dat mechanisme de laatste tijd niet meer zo goed, in het bijzonder niet bij waardeloze mensen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nu nog even kijken wat we der mee doen (eenmalig, alleen seks, of een relatie)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat wel goed, hij is bijna terug van vakantie en dan zien we wel weer. Eerst een kado zoeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou dat kind zelf slaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kutkinderen. Hier alles goed, lekker dagje weg geweest, heelijk in de file gestaan ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
on topic; the zone.... what a GOOD feeling!! ![]()
||
Citaat:
![]() De meeste en fijnste rust die ik ooit ervaren heb, is gegroeid in die twee jaar dat we nu samen zijn. Hij geeft mij rust, bij hem kan ik me weer opladen en compleet mezelf zijn. Maar toch is er nog een laatste stukje, wat ik voor een groot deel zelf moet doen, al zal ik zijn steun daar zeker bij nodig hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
Inmiddels weet ik ook wel dat er tijdens je hele leven periodes van zelfreflectie terug komen. Dat die ook nodig zijn en heel verhelderend en rustgevend zijn. En ik vind het heerlijk dat ik dat nu samen met iemand kan doen, zelfs samen met iemand die wat dat betreft op het zelfde niveau zit, of misschien nog wel hoger. En ergens voelt het ook wel een beetje als falen dat ik nu bij een aantal dingen nog steeds hulp nodig heb. Ik had het zo graag zelf willen doen... Maar daarbij vergeet ik dat ik het meeste al zelf heb gedaan in de afgelopen twee jaar, en ik ben hem er heel erg dankbaar voor dat hij mij daar af en toen aan herinnert ![]() En deze hele ervaring zal ons uiteindelijk alleen maar verrijken, daar ben ik zeker van. Het begin vind ik alleen nog steeds moeilijk... Hmm, en toen werd ik ineens heel persoonlijk ![]()
Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 22:14. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk echt dat het niks wordt. Dat zegt mn gevoel gewoon. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar je maakt me wel jaloers....
|
![]() |
|