Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is "jou", "jouw" is bezittelijk en hier dus niet van toepassing. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In wat voor auto lessen jullie eigenlijk?
||
Citaat:
maar goed, smaken verschillen. is dat niet wat klein trouwens, een 207, of valt dat mee ? (ik heb nog niet het genoegen gehad er in te rijden. een 206 vond ik altijd wat te klein, maar een 207 is wel een beetje groter misschien.)
||
Citaat:
ja, of een agila, zie je ook weleens, maar da's een vreemd autootje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
succes trouwens/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() /en thenks |
![]() |
||
Citaat:
overigens kan ik me erg goed voorstellen hoor, dat je daar in gaat lessen, en ik zou er ook trots op zijn ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Heeel veel succes!!
||
Citaat:
waarom denk je dan dat je slaagt?? ze kijken of je veilig en verantwoord de weg op kan en als je een fout maakt is dat niet zo lijkt me! maar er zijn gevallen dat mensen onterecht zakken maar ja daar doe je niks aan helaas ![]() maar denk dus in dit geval dat het niet helemaal onterecht is dan dat je zakte?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bijzondere verrichtingen houd in vooral goed kijken en dat heeft even tijd nodig, dus neem je tijd ervoor (geen halve dag natuurlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En heus, uiteindelijk haalt iedereen het wel, alleen sommigen doen er wat langer over dan anderen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() 21 dec is een goede datum, daarop haalde ik em vorig jaar! ![]()
|
ik mocht afgelopen week ook in paps auto, en natuurlijk krijg je dan weer problemen...... waarschuwingslampje luchtverontreiniging
![]() ![]()
|
M'n moeder heeft in september een auto gekocht en sinds oktober rij ik daar zo'n 4x per week in. En ik merk dat ik echt nog steeds heel veel bij leer. Heb nu dik 2,5 jaar m'n rijbewijs en het blijft alsmaar beter en relaxter gaan. Best leuk om te merken dat je ook zo'n poos later nog veel merkt van geregeld rijden.
|
Ik heb ruim een half jaar m'n rijbewijs, maar ik leer ook nog steeds veel. Ik rij ook per keer heel verschillend goed/slecht. Best apart.
Helaas heb ik bijna nooit een auto tot m'n beschikking, dus ik rij niet zoveel. Binnenkort wel weer veel, ook in Duitsland op de snelweg, ben benieuwd hoe dat gaat. ![]() Oh, misschien dat iemand hier nog advies voor me heeft. Ik reed laatst in het donker, met veel vocht in de lucht en veel drukte op de snelweg. Dat ging echt heel slecht. Door de vocht en de drukte was er extreem veel storend licht en dat stoort me echt enorm. Ik word er helemaal door afgeleid en ik word vaak verblind. Iemand een idee of ik hier wat aan kan doen?
||
Citaat:
|
Gister voor de 4e keer gezakt. Ben nu toch wel blij dat ik van dat CBR af ben. 4x afgereden, 0 ingrepen, 0 zenuwen, 2x echt goed gereden, toch 4x gezakt. Ik heb geen idee hoe ik zo ooit nog ga slagen, ik weet echt niet hoe het beter moet.
Weet iemand hoe een staatsexamen in z'n werk gaat? Ik weet alleen dat ze langer de tijd voor je nemen en dat het vooral voor mensen is met heel veel zenuwen en faalangst. Niet voor mij dus, maar ik moet nu verplicht staatsexamen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|