Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2006, 09:07
Verwijderd
Vroeg opstaan de gexte. Buikpijn. (Maar wel naar de dokter geweest, vanmiddag Suus weer zien en leuke spulletjes voor mn kamer.) Toch, die buikpijn.
Advertentie
Oud 02-08-2006, 09:43
Nijn*
Nijn* is offline
@ LarsM: mijn ouders (vooral mijn moeder) denken dat er daar alleen maar drugsgebruikers en mensen die 24/7 dronken zijn rondlopen.. Dus zou dat een negatieve invloed op mij hebben, ik zou nog meer junk worden dan ik al ben en blablabla. Oudergezeik dus.
@ Redhair: Hele dikke knuffel meis, kom op hč!!

OT: Voel me beroerd. Heb maar een slaappil genomen vannacht, verrekte van de pijn. Ik heb eigenlijk geen zin meer om met L. naar de stad te gaan, ik voel me zo klote. Maar ik wil haar wel heel graag zien! En ik moet er niet aan denken als m'n baas belt, want werken is wel het laatste waar ik nu zin in heb.. Ik wil gewoon weer de hele dag in mijn bed liggen en niets doen. En er vooral nooit meer uitkomen.

EDIT: En dit gaat niemand geloven, maar ik besef me net dat ik eigenlijk gewoon ZIN heb in school. Gewoon weer iedereen zien, háár zien, weer in dat ritme gaan leven, dan gaat alles een stuk beter heb ik het idee. En ik verlang zóó naar de winter!!!

Laatst gewijzigd op 02-08-2006 om 10:12.
Oud 02-08-2006, 10:28
moon
moon is offline
@Redhair en @Nijn: dikke knuff!

ot: nergens zin in, echt nergens. Bij alles wat ik moet/zou willen doen kan ik wel janken. Ik ben niet vooruit te branden, ik ben lichtelijk depressief. Vakantie is stom!
Oud 02-08-2006, 10:50
Redhair
Redhair is offline
Moon en Nijn*, bedankt.

Wakker worden en beseffen dat het geen nachtmerrie maar realiteit is, is hard. Ik durf mijn kamer niet uit. Misschien valt het allemaal wel mee, is mijn vader alleen boos omdat ik niets van me liet horen.

J. mijn vriendje? Het is absurd. Ik weet toch dat het niet zal werken. We zijn junks. Hij gebruikt veel minder dan eerst, maar als ik stop zal ik jaloers op hem zijn. Daarnaast, ik houd het toch niet lang vol. Ik zal weer bang worden, dan komt de omslag. Dan voel ik helemaal niets meer voor hem.

Ik weet het echt niet meer.
Oud 02-08-2006, 11:33
darkfairy
darkfairy is offline
whoei
Oud 02-08-2006, 12:14
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 02-08-2006 @ 12:33 :
whoei
wat?
Oud 02-08-2006, 12:23
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 02-08-2006 @ 13:14 :
wat?
gewoon
Oud 02-08-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 02-08-2006 @ 13:23 :
gewoon
ok
Oud 02-08-2006, 12:43
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 02-08-2006 @ 13:41 :
ok
Oud 02-08-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 02-08-2006 @ 13:43 :
Oud 02-08-2006, 13:02
Moustache
Moustache is offline
Oké, even een balans opmaken:

Goed:

-Ik heb een superchille vakantie gehad.
-Ik heb de beste beste vriendin, period.
-Ik heb een kamer in centrum Utrecht.

Slecht:

-Mijn vader is misschien ernstig ziek
-Mijn moeder is haar baan kwijt
-Ik ben genaaid door de IB en kan dus nu niet gaan studeren wat ik eigenlijk wou

Dus ik voel me goed en slecht tegelijk. En dat is niet prettig.
Oud 02-08-2006, 16:09
Verwijderd
and I cry and I cry and I don't know why
and I hope tomorrow will be better
and I hide the thoughts deep in my mind
I still hope tomorrow will be better
Oud 02-08-2006, 17:21
Redhair
Redhair is offline
Hmm, mijn moeder negeert me totaal, mijn vader praatte net tegen me.

Net even bij J. en K. geweest. J. was lief, mijn vriendje.
K. was op een vriendschappelijke manier lief. Hij vroeg hoe het nou thuis ging. Ik had mijn hond mee, K. en ik speelden met haar. Hij vroeg of ik haar meenam als ik op kamers ging. Ik zei dat het wel de bedoeling was, maar het probleem was dat ik hem niet altijd kon uitlaten. Daar waren wel oplossingen voor, als ik in deventer bleef konden zij het ook doen.
Naast K. en J. deelt 1 Chinees stelletje de derde kamer. K. zei dat die waarschijnlijk niet zo lang daar bleven, ik die kamer dan kon nemen. Konden zij makkelijk de hond uitlaten en het zou kankergezellig zijn.
Ja, lijkt me leuk. Maar gebeurd toch niet. Maargoed, wel lief van hem.
En J. is echt lief. Misschien komt het allemaal toch wel goed, had hij toch wel gelijk. K. heeft het steeds over het stoppen, zijn enthousiastme werkt motiverend. Hij is blij dat hij eindelijk vastheid heeft over het stoppen en dat we het samen doen. zijn gedrag heeft een positieve invloed op mij.

Maar mijn moeder moet normaal doen, ze heeft me nog nooit genegeert.
Oud 02-08-2006, 17:48
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Alles lijkt mis te gaan, maar dat gaat het eigenlijk helemaal niet. En ik mis hem vreselijk.

Ik ga maar weer verder met die brief.
Oud 02-08-2006, 18:29
Nijn*
Nijn* is offline
Net terug van Utrecht, heb met L. de hele dag rondgehangen hier en daar. Was ontzettend gezellig, maar heb nu geen zin meer in een eenzame avond. Moet eigenlijk ook naar m'n werk bellen en m'n rooster bespreken maar ik heb helemaal geen zin om te gaan werken. Tikje aangeschoten, mooie muziek. Jep, voel me een stuk beter van vanochtend. Morgen maar eens kijken wat J. en T. te doen hebben.. Het enige wat pijn blijft doen is dat ik haar zo vréselijk veel mis..
Oud 02-08-2006, 18:48
Redhair
Redhair is offline
Hmm, met mijn ouders gepraat, het is weer oke.
Nu weer even naar J., oh mijn god zeg. Ruim anderhalf jaar geleden zag ik hem voor het eerst, mijn mond viel open. zo sexy. Nu is hij mijn vriendje, haha, jaa, het is goed. We zien wel hoe het loopt.
Oud 02-08-2006, 19:00
coopergirl
coopergirl is offline
Oma kwam onverwacht op bezoek en is net weg, ze fietst nu door de stomende regen, het valt met bakken uit de lucht.. Wel sneu wat ze ging net met droog weer terug. Best lullig dat ze bij binnenkomst allemaal wiet op de tafel zag (deva ju?! ) verder heb ik een jankdag, heb op 't werk in de teamkamer zitten snikken En ik schaam me dan dood als je van die rode ogen hebt
Oud 02-08-2006, 19:37
rare kwast
rare kwast is offline
How do you go on, when in your heart you begin to understand there is no going back? There are some things time cannot mend. Some hurts that go too deep... and take hold.

gevuld met leegte,
en gevuld met angst
ogen gevuld met tranen..
Oud 02-08-2006, 19:38
darkfairy
darkfairy is offline
pfff ik weet et nie meer heur
Oud 02-08-2006, 20:29
gewoonik
gewoonik is offline
ik ook niet
Oud 02-08-2006, 20:32
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
gewoonik schreef op 02-08-2006 @ 21:29 :
ik ook niet
*knuffel* wa istż
Oud 02-08-2006, 20:34
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Wat een avond. Eerst weer knallende ruzie over Lowlands, daarna met m'n moeder gepraat en die vind het misschien nog wel oké ook. Nu m'n vader nog zover zien te krijgen, en dat gaat héél moeilijk worden denk ik.. Maar, ik heb in ieder geval een kans. Als ik m'n loon ook nog ooit eens krijg, heb ik zelfs geld!
Oud 02-08-2006, 21:10
Stefanie
Stefanie is offline
Ik wil echt een hond. Ben helemaal verkocht door het hondje van mn moeder die bij ons logeert! Zodra ik een eigen huisje heb, ga ik een hond kopen!

Waarom doet ze weer zo vreemd? Wat heb ik fout gedaan?
Oud 02-08-2006, 21:36
Verwijderd
Ik ben plotseling twee dagen weggeweest, naar de kust en mijn lieve vriendinnetje, met twee leuke vrienden en de auto.
Vandaag de auto teruggebracht naar mijn moeder en haar vakantieplek gezien, echt een vreemde bedoening daar, maar wel leuk
Net gewerkt, en zo maar slapen, ook al heb ik meer zin om uit te gaan ofzo, of met vrienden een film te kijken. Maar ik moet goed slapen de komende tijd, letterlijk elke dag werken en anders houd ik dat gewoon niet vol.
Het gaat allemaal goed. Het is zo fijn om te weten dat er iemand is die er altijd en altijd voor je is, onvoorwaardelijk van je houdt en veel om je geeft. En om het terug te geven..
Oud 02-08-2006, 21:42
gewoonik
gewoonik is offline
ach.. ik weet t ook niet precis. er is vanalles en tegelijk misschien ook wel niks. voel me gewoon niet fijn en t blijft maar terugkomen.
Oud 02-08-2006, 22:47
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Vandaag... Ik weet nie wat ik ervan moe denken. Het was niet slecht, maar ook zeker niet goed...
Oud 02-08-2006, 22:48
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 02-08-2006, 23:43
dwight88
dwight88 is offline
vakantie italie. Daar werd mn moeder al ziek: zonnesteek, zeiden ze. Nacht in italiaans ziekenhuis, en toen ging het weer.
Vandaag daardoor eerder naar huis; ze hersteld hier natuurlijk sneller dan daar.
Steeds benauwder en benauwder. Nu in semi-kritieke toestand op de intensive care, zware dubbele longontsteking.

Jeej, vakantie...
Oud 02-08-2006, 23:54
Redhair
Redhair is offline
Goh, na de spanning vannacht en vanmorgen is alles weer goed.

Ik lag wat met J. op bed, hij deed iets wat ik echt nog niet kan, waar ik doodsbang van word. Ik fluisterde dat hij dat niet moest doen, hij bood zijn excuus aan.
Om negen uur zei hij dat hij ging slapen. Ik schraapte mijn moed bij elkaar en vertelde dat ik sommige dingen niet kan omdat er dingen waren gebeurd. Daar was die lieve, zachte blik weer. Hij streelde mijn wang en zei dat het helemaal niet erg was.

Als hij zo zacht kijkt weet je dat hij het meent, weet je dat hij je leuk vindt. Door alle piercings, maar vooral door de bridge, heeft hij een hard gezicht. Normaal gesproken heeft hij felle ogen. Die lieve blik is zo teder.

Nog even bij K. gezeten, thuis keken mijn ouders samen tv, ik hoorde ze lachen. Ik besloot om een biertje in de kamer te drinken, kijken hoe het zou gaan. Mijn vader zei dat hij van me hield, ik verschrikkelijk mooi was, innerlijk en uiterlijk.
Ik vertelde dat J. mijn vriendje was. Ik had een bedrukte reactie verwacht, een afkeurende blik.
Maar ze waren blij voor me. Eindelijk had ik met die jongen waar ik al voor de tweede keer in 6 maanden over zwijmelde.

Ik heb er wel vertrouwen in, opeens. Ja, ik was ook verschrikkelijk gek op T., na anderhalve maand maakte ik het zonder enkel gevoel uit, ik weet dat ik kan omslaan.
Maar J. zal me meer begrijpen dan T. deed. J. is ook verslaafd, hij is ook suicidaal en depressief geweest, hij heeft enig idee wat er in mijn hoofd omgaat. Ik hoop dat er niet weer een snelle omslag komt, maar ik ga er ook niet aan denken. Genieten, er voor gaan, al zal het soms moeilijk worden. Omdat ik ga stoppen met drugs en hij niet, maar ook omdat we botsende karakters hebben. Allebei koppig, fel, niet ergens omheen draaien maar gewoon keihard confronteren. Maar ik heb er vertrouwen in.
Oud 02-08-2006, 23:59
darkfairy
darkfairy is offline
pff steeds meer angst voor jongens
Oud 03-08-2006, 00:05
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gvdmme eenzaamheid. Donder jij ook nog maar op. Dan ben ik pas alleen. Want tja.. wat krijg je eigenlijk.. als je ook de eenzaamheid wegstuurt? *zucht* laten we maar gewoon verder gaan met doen alsof er niets aan de hand is. Alsof ik met mijn nieuwe beestjes wel de leegte kan vullen. Twee chincilla's, vrouwtjes.. naam suggesties zijn heeeel welkom overigens.
Oud 03-08-2006, 01:40
Verwijderd
lala..show me heaven..

..stomme jeuk..need sleep

o en mijn brood was verschimmeld na één week vakantie
ik pakte dat ding op, (hij was nog niet eens opengeweest!) en ik dacht dat ik de keukenrol te pakken had, maar binnenin t plastic zat gewoon een heleboel wollige grijze schimmel

zonde van het brood
Oud 03-08-2006, 01:41
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 03-08-2006 @ 02:40 :
lala..show me heaven..

..stomme jeuk..need sleep

o en mijn brood was verschimmeld na één week vakantie
ik pakte dat ding op, (hij was nog niet eens opengeweest!) en ik dacht dat ik de keukenrol te pakken had, maar binnenin t plastic zat gewoon een heleboel wollige grijze schimmel

zonde van het brood
Oud 03-08-2006, 01:47
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 03-08-2006 @ 02:41 :
janou, ik voel me gewoon schuldig
maar dat kan ook zijn omdat het bijna 3 uur 's nachts is.
Oud 03-08-2006, 01:48
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 03-08-2006 @ 02:47 :
janou, ik voel me gewoon schuldig
maar dat kan ook zijn omdat het bijna 3 uur 's nachts is.
aha ok
Oud 03-08-2006, 07:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik geef binnenkort op, kies voor mezelf.. Ik voel het, ik weet het zelfs bijna zeker. Simpel: Ik kan dit niet meer
Oud 03-08-2006, 08:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
*Knuf voor dwight88!*

Mjah, het witten is gedaan en de mail naar de IB-groep is verstuurd. Vandaag het groen verven en op zoek naar een badkamerspiegel. Het was gisteren wel balen dat op dag 2 in je nieuwe huisje de keukenkraan stuk gaat (hij wilde eerst niet meer open, en toen dat verholpen was, niet meer dicht... Oeps. En aangezien losse onderdelen niet mogelijk was, moest er een nieuwe kraan komen).

Dadelijk weer hard aan het werk dus.
Oud 03-08-2006, 10:28
Verwijderd
@Rare kwast: mn nummer is toch 69...
Knuffel voor iedereen!

Het is hier best oke, beetje warm...
Oud 03-08-2006, 10:35
coopergirl
coopergirl is offline
vanmorgen naar de huisarts geweest. m'n ogen zijn dus wel ontstoken en daar heb ik antibioticumzalf voor.. En dat tintelachtige, 'dove' gevoel van m'n pink naar m'n elleboog kan alleen operatief opgelost worden omdat een zenuw bekneld zit ... Ik had gehooopt op fysio of zo verder heeft ie een heel bloedopnderzoek naar vanalles ingesteld.. Toch wel fijn als een huisarts je serieus neemt, heel wat anders dan die vorige huisarts van mmij die de oorzaak van een keelontsteking ook altijd psychisch noemde (als je heeeeel ver terug redeneert is het niet ondenkbaar maar he het klinkt stom )
Oud 03-08-2006, 11:32
darkfairy
darkfairy is offline
wat een dag
Oud 03-08-2006, 11:49
rare kwast
rare kwast is offline
knuf voor dwight88 en sterkte..
Oud 03-08-2006, 11:52
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil niet meer vechten.. ik heb gewoon even genoeg, slapen..
hou me gewoon even vast en probeer me te begrijpen.. tis genoeg
Oud 03-08-2006, 12:17
Tonnie B.
Tonnie B. is offline
ik heb net m'n dagboeken 's doorgelezen, met name die van het laatste jaar. verdomme, ik had het niet moeten doen, ik voel me nu alleen maar kut.
dat hij me zóveel pijn kan doen, hij moest n's weten! hij heeft er geen idee van.
als ik dan lees hoe ontzettend gek ik op hem was, briefjes van hoe leuk hij mij vond, de dingen die ik schreef over wat we samen deden... pfff... ik was echt gelukkig toen!
en nu, na zolang, kan ik hem nog steeds niet helemaal uit mijn hoofd zetten, dat is belachelijk.
en waarom blijft hij mij nu nog de indruk geven dat het nog niet helemaal over is tussen ons, terwijl hij al een ander vriendinnetje heeft?! wat denkt ie eigenlijk wel niet?

ga weg uit mijn hoofd, ga weg, ga weg
Oud 03-08-2006, 13:30
Moustache
Moustache is offline
oké, en nu de boel weer op de rails zetten. Ik heb me vandaag ingeschreven voor een andere studie, ik ga vanavond mijn nieuwe kamer checken, nog een maandje en ik ben weg uit deze stad.
Oud 03-08-2006, 13:38
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, dit achterbakse gedoe heb ik dus helemaal geen zin in. Had van de week met D. afgesproken, maar dat ging niet door omdat ik ziek was. Dus spraken we af om donderdag iets te gaan doen, maar omdat ze d'r kamer aan het verbouwen is, wist ze niet of ze donderdag zeker kon afspreken met mij of niet, dus ze zou het me nog laten weten. Zit ik net met N. op msn, niets van D. gehoord dus ik ga ervanuit dat ze met d'r kamer bezig is. Vraag N. aan me of ik vanavond moet werken en of ik anders zin heb om met hem en D. naar Utrecht te gaan. Ik zei dat ik nu al met L. had afgesproken (als ik niet hoef te werken) omdat D. niets van zich liet horen. Vertelt N. doodleuk dat L, N, en F. bij haar thuis zijn en dat ze niet aan d'r kamer bezig is.. Als je niet met me wilt afspreken ZEG HET DAN GEWOON, doe niet zo achterbaks alsof je druk bent en ga dan met andere mensen afspreken.. OMG, ik kan me hier ZO AAN ERGEREN.. Jezus, grow up.
Oud 03-08-2006, 14:54
dwight88
dwight88 is offline
dank .

Vannacht is de situatie iets verslechterd; voor zover dat nog kon dan. De komende 24 uur moet duidelijk worden óf ze het zal gaan halen, of.. maar daar wil ik niet aan denken.
Waar ze nu ligt kan ze helaas niet blijven (qua capaciteit enzo, ze draaien nu boven hun toeren, als ik het goed begrepen heb). Dat terwijl al het verplegend personeel / artsen allemaal zo goed zijn. Ook voor de familie. Ben benieuwd hoe dat in ziekenhuis #2 gaat, morgen..

Je merkt wel meteen wie je echte vrienden zijn, dat dan weer wel. En ook, wie niet. Maarja.

Ik zal de vorderingen hier wel spammen
Oud 03-08-2006, 15:20
moon
moon is offline
voor vandaag wel weer genoeg huilende mensen gezien.
Oud 03-08-2006, 16:07
Antoni
Antoni is offline
Ik word lusteloos van die regen.
Oud 03-08-2006, 16:12
Verwijderd
aaaaaaaaah KUTTELEFOON
'geen netwerk'
'netwerk niet toegestaan'
'netwerk niet beschikbaar'

EN NATUURLIJK MENSEN die STOMME irritante ZEURSMSjes sturen en niet SNAPPEN DAT IK ER
GOD
VER
DOMME
OOK
niks aan kan doen

STOP-MET-ZEUREN
JÉZUS STEL JE nou niet zo aaaaaaaaaaaaaaaan, kan er niet meer TEGEN méns .. 'hellep, hellep'
nee, gewoon SNAPPEN dat dat ding het niet DOET, NEE

en natúúlijk ben je nu niet on;line zopdat ik nog de hele avond en morgenochtend je fucking irrtante geklaag en gehellep moet lezen, totdat je in tranen opbelt en het niet begrijpt.

zo.

en natúúlijk gaat nu, als ik op verstuur reply druk, net mn KUTinternet weg, jaaa

moeders..

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 16:17.
Oud 03-08-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Antoni schreef op 03-08-2006 @ 17:07 :
Ik word lusteloos van die regen.
En, general bluh-ness..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten