Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2006, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 11-08-2006 @ 13:57 :
Waarom vertrouwden jullie mij dan ook niet gewoon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2006, 14:03
Severus
Severus is offline
Oud 11-08-2006, 20:16
Spelleider
Spelleider is offline
Stilte kon voorlopig niet werken. In ieder geval niet op het veld, haar gewonde arm zou de klanten afschrikken. Die verdomde Severus had haar verminkt. Ze deed nog wel het leidinggevende werk. Ze was nu binnen met Abgirl, de administratie bijhouden. Abgirl was klaar, ze maakte zich gereed om naar huis te gaan. Ze hielp stilte eerst nog wat zware dozen te verplaatsen.
Abgirl liep de trap af, de deur uit. Ze stapte haar auto in en reed naar huis. Ze had het voorgevoel dat ze binnenkort zou sterven. Ze wist niet waarom ze dat gevoel had, maar het was er wel. Ze parkeerde de auto in de garage naast de tuin. Ze ging haar huis binnen, gooide haar jas en tas op de bank neer en zette de koffiezetter aan. Terwijl het water kookte, ging ze zich vast omkleden.
Ze kwam na beneden in haar badjas en met slippers aan. Ze pakte de krant die op het matje bij de voordeur lag. Ze schonk haar mok in met koffie en ging aan tafel zitten, terwijl ze de krant las en koekjes at. In de krant stond alweer een dodenlijst. Hanneke en Zoem waren overleden. De laatste tijd gingen er iets teveel mensen dood. Waarvan de helft opgegeten werd door een wolf.
Abgirl was klaar met haar koffie. Ze liep de trap op, naar de zolder. Ging op een stoel zitten, voor een bureau in het midden van de kamer. Er lag een glazen bol op. Abgirl wilde kijken of ze kon ontdekken wie de wolven waren. Het was haar elke keer mislukt, behalve één keer. Toen wist ze dat Faerie een wolf was. Helaas was ze te laat om Zoef te redden.
Er verscheen een gloed in de bol, maar Abgirl werd abrubt verstoord. Ze hoorde iets beneden, alsof er iemand anders binnen was. Ze liep stilletejes de trap af, met ene knuppel in haar handen. Ze doorzocht het hele huis. Blijkbaar was er niemand. Toch voelde ze de aanwezigheid van slechte energie.
Abgirl ging weer naar boven, ze deed de duer van de zolderkamer op slot, zodat er niemand kon binnenkomen. Ze ging weer achter haar bureau zitten en hervatte haar bezigheid. De wolf keek toe vanuit ene kledingkast. Abgirl was dus toch een ziener.
De wolf kwam eindelijk uit de kast. () Hij besprong Abgirl meteen. Hij pakte haar hoofd met beide handen vast en draaide haar nek om. De glazen bol gooide hij kapot op haar hoofd. Toen begon 'ie van Abgirl te eten.

Kort verhaaltje

Deelnemers:
1) Zoef de haas (dorpeling)
2) Misti
3) Hanneke (wolfsbane)
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie (weerwolf)
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem (dorpeling)
13) Severus (weerwolf)
14) DrunkenMagician (dorpeling)
15) T!ne
16) ABgirl (ziener) what a surprise
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52 (dorpeling)
20) Leekah (tovenaarsleerling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Dorpelingetjes kunnen stemmen tot 20:00.
Oud 11-08-2006, 20:19
Hanneke
Hanneke is offline
Schade.
Oud 11-08-2006, 20:20
Severus
Severus is offline
Yay, daar zijn we vanaf!
Oud 11-08-2006, 20:24
Tink*
Tink* is offline
Jammer, er valt ook niet echt iets uit de posts van ABgirl te halen dat ze weet wie de laatste wolf is geloof ik.
Oud 11-08-2006, 20:26
Hanneke
Hanneke is offline
Wist ze denk ik ook niet, tenzij ze de laatste ronde iets ontdekt heeft. Anders had ze wel iemand anders dan Zoemzoem verdacht gemaakt laatste keer
Nouja, de heks is nu iig ook niet meer nuttig.
Oud 11-08-2006, 20:28
Tink*
Tink* is offline
Nee idd, ik denk dat dat komt omdat Faerie Zoem vrijsprak en dus zelf een wolf was en ach, het had gekund. Nu moeten we het zonder inside information doen.
Oud 11-08-2006, 23:04
Verwijderd
Jammer, had het wel verwacht.
Wist dat ik mezelf bekend zou maken door Faerie eruit te werken, maar moest wel, omdat ik wist dat ze weerwolf was.
Weet idd geen anderen wolven. Zoemzoem leidde ik af uit Faerie haar post, hoopte erachter te komen of het klopte, maar werd tegengewerkt

Nou ja, succes iig verder, jullie zullen het zonder mij moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 00:34
knijtert
knijtert is offline
Ik heb btw wel Severus verdacht gemaakt
Want te mooie vrouwen zijn niet te vertrouwen zei ik

Wel opletten dames

Ik stem op stilte want vertrouw dr nog niet. Ze is me ook iets te enthousiast over het spel
Oud 12-08-2006, 12:11
T!ne
T!ne is offline
2) Misti
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
10) Knijtert!
15) T!ne
17) Stilte.

Misti heeft de laatste keer te laat gestemd (zei ze). Ze volgde iedereen door op Fearie te stemmen.. (Ze maakte geen verschil dus bij het stemmen)
De keer daarvoor stemde ze op Cobalt, dat maakte weer geen verschil omdat Severus toch werd opgehangen
Tink* vertrouw ik. Geen specifieke reden, het is gewoon een gevoel
Cobalt is voor mij 1 groot mysterie
Flowtje vertrouw ik ook
Knijtert! beschuldigde ook Severus, dus hij is volgens mij onschuldig
Bij Stilte weet ik echt niet wat te denken..

Zijn er nog speciale functies over?
Oud 12-08-2006, 12:21
Hanneke
Hanneke is offline
ABgirl was er van overtuigd dat Stilte. geen wolf is. Dus dat lijkt me duidelijk. Ik zou als ik nog had mogen stemmen voor Knijtert! gaan.
De heks zit er verder nog in, maar die heeft geen nut meer. Dus is nu eigenlijk een 'gewone' dorpeling, maar dan een die voor de wolven is.
Oud 12-08-2006, 15:03
Simplicity
Simplicity is offline
Ik wacht nog even af wat de rest doet, ik weet echt even niet op wie ik moet stemmen.

Oh en knijtert!....even een gokje hoor....maar misschien is dat wel gewoon omdat ik het spel leuk vind?

oh en lees he! :

Stilte pikte deze belediging niet en viel Severus aan; ze trok haar aan d'r haren en krabde in haar gezicht. De gillende Severus gaf Stilte een vuist in haar gezicht, waardoor ze Severus meteen los liet. Stilte haalde een zakmes uit haar broekzak, waarmee ze Severus in de been stak. Severus knielde neer op de grond. Severus kon nog één ding doen: ze nam haar ware gedaante aan en besprong Stilte. Ze beet Stilte in haar arm. Misti en Abgirl konden hun ogen niet geloven. Was Severus een weerwolf?! Dat hadden ze nooit achter zo'n schoonheid gezocht. De twee hoeren werden bang en renden weg zo hard ze konden.
Flowtje stond nu achter Severus. De ruzie was haar niet onopgemerkt gebleven. Flowtje had een goed gehoor en daarnaast een goed ontwikkeld zesde zintuig. Tijdens de ruzie had ze al door dat Severus een weerwolf was. Ze stormde op Severus af en hakte haar hoofd er met haar twee zwaarden af. Het lichaam van Severus begon weer te krimpen. Stilte lag snikkend op de grond te bloeden.

Waarom zou een wolf mij aanvallen, als ik ook een wolf was? En waarom zou ik het daarna toelaten dat de wolf gedood wordt?

Laatst gewijzigd op 12-08-2006 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 17:59
Tink*
Tink* is offline
Ik twijfel tussen Stilte, Knijtert en Cobalt. Nog een uur om te stemmen en ik weet het eerlijk gezegd echt niet.

Oh en uit het verhaal kun je geen hints halen. Althans, dat was altijd zo, of Soija moet zich al versproken hebben.
Oud 12-08-2006, 18:08
T!ne
T!ne is offline
Ik ga voor Cobalt (weer maar eens)..
Oud 12-08-2006, 18:18
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
T!ne schreef op 12-08-2006 @ 19:08 :
Ik ga voor Cobalt (weer maar eens)..
Ik ook.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 18:45
Flowtje
Flowtje is offline
Na alle posts van ABgirl nagelezen te hebben blijven deze over als verdachten:

- Knijtert
- Misti
- T!ne

Stilte moet haast zeker wel dorpeling zijn, aangezien onze ziener tot 2 keer toe heeft gezegd dat ze niet gelooft dat Stilte weerwolf is. (En aangezien ze dat indirect ook over Tink* gezegd heeft gezegd vertrouw ik die ook.)

Dus aangezien Knijtert op Stilte stemt + het feit dat ABgirl hem 2 keer tot de verdachten heeft genoemd (alhoewel dat waarschijnlijk niks zegt, aangezien ze het anders wel duidelijker had gezegd. ), stem ik dus op Knijtert!
Oud 12-08-2006, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 12-08-2006 @ 18:59 :
Oh en uit het verhaal kun je geen hints halen.
idd

Citaat:
Althans, dat was altijd zo, of Soija moet zich al versproken hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 19:15
Spelleider
Spelleider is offline
Verhaal doe ik morgen.

Deelnemers:
2) Misti
3) Hanneke (wolfsbane)
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie (weerwolf)
6) Tink*
7) Cobalt (dorpeling)
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem (dorpeling)
13) Severus (weerwolf)
15) T!ne
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Cobalt eruit. De wolf kan stemmen tot morgen 20:00.
Oud 12-08-2006, 19:17
Simplicity
Simplicity is offline
Hm. Ben benieuwd naar morgen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 19:22
Spelleider
Spelleider is offline
Cobalt heeft dit spel geen één keer gestemd. Eigenlijk moest 'ie eruit. Ik zal EoS vragen of iemand die gediskwalificeerd wordt, ook vervanging krijgt.
Oud 12-08-2006, 19:26
Tink*
Tink* is offline
Geen verhaal, foei Soija.
Nja afwachten wat er morgen gebeurt en hopelijk hebben we de wolf dan toch echt de volgende stemronde.
Oud 12-08-2006, 19:27
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Tink* schreef op 12-08-2006 @ 20:26 :
Geen verhaal, foei Soija.
Nja afwachten wat er morgen gebeurt en hopelijk hebben we de wolf dan toch echt de volgende stemronde.
ZE worden steeds korter en slechter, dus ik neem een pauze.

Btw, de helft stemde maar vandaag.
Oud 12-08-2006, 19:34
T!ne
T!ne is offline
Verdomme zeg!!
Knijtert of Misti..
Oud 12-08-2006, 19:40
Hanneke
Hanneke is offline
Zoals ik al zei, Knijtert!.
Oud 12-08-2006, 23:36
knijtert
knijtert is offline
Waarom zou ik het zijn?

Omdat ik stilte verdacht vond(/vind)? Daarvoor was ik nog verdacht omdat ik niemand verdacht maakte.

Er word van alles geroepen, jammer genoeg zit er nergens een goede gedachtengang achter. De weerwolfen tot nu toe zijn ook alleen maar gepakt door puur geluk en door de ziener.

Laatst gewijzigd op 12-08-2006 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 23:38
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
knijtert schreef op 13-08-2006 @ 00:36 :
Waarom zou ik het zijn?

Ik vind Stilte nog steeds verdacht
en nu vertrouw ik Hanneke en T!ne ook al niet meer zo heel erg
Ik ben al dood.
Omdat je Stilte. verdenkt terwijl het duidelijk is dat ze geen wolf is en omdat ik je gewoon verdacht vind.
Oud 12-08-2006, 23:40
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 13-08-2006 @ 00:38 :
Ik ben al dood.
Omdat je Stilte. verdenkt terwijl het duidelijk is dat ze geen wolf is en omdat ik je gewoon verdacht vind.
lekker scherp

Maar had al geedit inmiddels omdat ik een goede reden zag om Stilte niet meer verdacht te maken
Oud 12-08-2006, 23:43
Hanneke
Hanneke is offline
'Er zit geen goede gedachtengang achter' valt ook wel mee. Misschien volg je het spel gewoon niet goed genoeg.
Oud 12-08-2006, 23:43
knijtert
knijtert is offline
ipv mij verdacht te houden

Help eens actief zoeken naar ( andere ) verdachten...

Jij heb meer ervaring methet gedrag van een weerwolf

Al word het mijn dood... Misschien is het een wijze les voor de overige spelers.
Oud 12-08-2006, 23:45
Hanneke
Hanneke is offline
Ik zal als de wolven gegeten hebben wel het topic doorlezen en kijken of ik een verdachte kan vinden.
Oud 13-08-2006, 12:45
Verwijderd
Hey hanneke je bent dood hè
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 15:50
Spelleider
Spelleider is offline
Flowtje stond binnen met Stilte te praten. Stilte gaf Flowtje instructies over die nacht. Ze bespraken hoe ze het gebouw zouden binnenkomen. Ze namen nog één keer door hoe de beveiling omzeild kon worden. Daarna trok Flowtje haar leren pak aan. Ze pakte haar zwaarden.
Sinds er een bewaker was vermoord, waren er extra scherpe veiligheidsmaatregelen genomen. De bibliotheek werd nu in de gaten gehouden door drie bewakers in plaats van door één man. Daarnaast hadden ze nu laserstralen die elke beweging signaleren.
Flowtje had haar motor een paar straten terug achtergelaten in de steeg. Die had ze niet nodig. Het geluid van de motor zou de bewakers laten merken dat er iemand aankwam. Flowtje stond achter het gebouw; ze sloop stilletjes om tot de hoek tussen de zijkant en de voorkant. Ze keek om de hoek en zag beveiliger nummer 1 bij de voordeur staan.
De man was in de veertig; hij was kort en dik en begon kaal te worden op zijn hoofd. Hij was et als de andere twee collega's aangenomen, nadat Biertank vermoord was en T!ne aangevallen. De man was nergens bang voor. Niet voor inbrekers, niet voor weerwolven. Laat ze maar komen. Hij was er klaar voor. De norse man dronk nu een kop koffie.
Flowtje sloop ongezien langs de muur naar de bewaker toe. Ze pakte een doekje uit haar zak. In een andere hand hield ze een flesje. Ze draaide het dopje eraf en maakte het doekje nat met wat van de vloeistof uit de fles. Ze drukte het doekje tegen de mond van de man aan. Hij probeerde los te komen, maar Flowtje hield hem stevig vast, tot hij zijn bewustzijn verloor.
Flowtje pakte de sleutel van zijn sleutelbos en opende de deur, zodat het alarm niet afging. In de hal stond bewaker nummer 2; hij zat op een stoeltje naast de deur die naar de Grote Zaal leidde. Ook hij had een bakkie in zijn hand. Hij was de Donald Duck aan het leze, zo nu en dan lachte hij.
Flowtje keek goed rond in de hal. Ze bevestigde de plaatsen van de camera's en de sensoren. Links van haar stond de meterkast. Ze opende die. Ze trok een paar draadjes eraf, waardoor de elektriciteit in de hal uitviel. De camera's en sensoren hadden zo geen nut.
De bewaker stond op. Hij pakte een zaklamp en probeerde daarmee de meterkast te vinden. Toen hij er aankwam, merkte hij dat de deur open was en dat er draden uitgetrokken waren. Iemand anders moest in het gebouw zijn. Hij reikte naar zijn wapen. Flowtje gaf hem onverwachts een trap in zijn gezicht. De man viel bewusteloos neer op de grond. Flowtje pakte zijn zaklamp en sloot de deur, zodat de bewaker niet kon ontsnappen.
Ze scheen met de lamp in de hal. Ze stond nu voor de deur van de Grote Zaal. Daar zat de derde bewaker. Flowtje opende de deur rustig een klein stukje. Ze kon vanaf hier zien, waar de bewaker was. Hij zat aan een bureau in de buurt van de kluis. Ze kon echter niet zien wat hij deed. Flowtje probeerde de zaal binnen te sluipen, maar ze werd opgemerkt door de man. De man draaide zich om en Flowtje zag nu wie het was. Ze herkende hem; het was die klant die Faerie onder schot hield, van wie ze zijn hand eraf had gehakt.
Cobalt schrok toen hij Flowtje zag. Hij was bang sinds de laatste keer dat 'ie haar tegenkwam. Hij pakte snel zijn dienstwapen en richtte die op Flowtje. Hij schoot. Flowtje was te behendig en ontweek de schoten zonder moeite. Ze wachtte tot zijn kogels op waren. Toen rende ze naar hem toe en zwaaide met haar zwaard langs zijn nek. Het bloed spatte op haar gezicht.

Stilte was nog steeds op kantoor in Zonde. Ze had niet door gehad dat er iemand binnen was gekomen. Ze kreeg haast een hartaanval toen ze hem zag. Een vreemde man in een lange zwarte jas, met een zwarte bril en een zwarte hoed op, stond voor haar.
'Wie ben jij en wat doe je hier?' 'Ik ben niemand. Ik kom Severus slechts wreken.' 'Severus wreken? Laat me niet lachen.' Stilte lachte, ze wist dat een man haar niet zou aankunnen. De hoeren waren sterker, bewapend en in de meerderheid. Hij had geen schijn van kans.
Stilte pakte een wapen. Toen ze zich omdraaide, was de man alweer verdwenen. 'Ze rennen altijd weg.' Stilte glimlachte. Ze bergde het wapen weer op. Toen ze zich weer keerde, was de man verschenen. 'Jij weet van geen ophouden hè.' Maar dit keer deed de man iets raars. Zijn kleding begon te rekken. De man werd steeds groter. Er begon overal op zijn lichaam haar te verschijnen. Stilte besefte dat hij ook een weerwolf, net als Severus. Stilte raakte in paniek en zocht haar wapen weer op. Voor ze die in haar handen kon nemen, viel de wolf haar aan. Hij beet in dezelfde arm als waarin Severus had gebeten, maar dit keer werd haar hele arm eraf gescheurd.
Stilte gilde. Haar arm brandde. Stilte zag hoe de wolf haar eigen arm opat, ze moest bijna kotsen. Nu besprong de wolf haar hele lichaam en beet haar hoofd eraf. Twintig minuten later verliet de geheimzinnige man haar kantoor. Hij likte zijn pootjes af.

Deelnemers:
2) Misti
3) Hanneke (wolfsbane)
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie (weerwolf)
6) Tink*
7) Cobalt (dorpeling)
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem (dorpeling)
13) Severus (weerwolf)
15) T!ne
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Stilte er ook uit nu. De dorpelingetjes kunnen stemmen tot morgenavond 20:00.
Oud 13-08-2006, 18:01
Hanneke
Hanneke is offline
Mja, wel logisch ook dat ze (/hij/zij) Stilte. opeet.
Oud 13-08-2006, 18:48
Severus
Severus is offline
Soija, geef je wel even de functie van Stilte (in het rijtje van dorpelingen)?
Oud 13-08-2006, 19:50
Simplicity
Simplicity is offline
Ik had het kunnen verwachten, er werd ook al zovaak over me gespeculeerd

Maargoed, succes met het vinden van de wolf
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:11
Severus
Severus is offline
Volgens mij levert de heks goed werk.
Oud 13-08-2006, 21:52
T!ne
T!ne is offline
Knijtert de heks en Misti de allerlaatste weerwolf?
Oud 13-08-2006, 21:54
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
knijtert schreef op 13-08-2006 @ 00:40 :
lekker scherp

Maar had al geedit inmiddels omdat ik een goede reden zag om Stilte niet meer verdacht te maken
Waarom had je al geëdit? Op basis van wat verdacht je Stilte niet meer?
Oud 13-08-2006, 23:34
Hanneke
Hanneke is offline
Knijtert hoort iig bij de "slechten", denk ik. Heks kan natuurlijk ook nog, had ik nog niet aan gedacht.
Oud 13-08-2006, 23:35
Tink*
Tink* is offline
Het lijkt me verstandig om op hem te stemmen volgende ronde ja.
Oud 14-08-2006, 08:28
Flowtje
Flowtje is offline
De heks zit er natuurlijk nog in!

Nu ben ik er nog meer van overtuigd dat Knijtert iig of weerwolf of heks moet zijn. Dus mijn stem gaat weer naar Knijtert.
Oud 14-08-2006, 10:12
Verwijderd
Ik weet niet in hoeverre ik nog wat mag zeggen, maar ik geloof niet dat knijtert een weerwolf is.
Ik denk eerder dat Misti dat is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 10:27
Severus
Severus is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 14-08-2006 @ 11:12 :
Ik weet niet in hoeverre ik nog wat mag zeggen, maar ik geloof niet dat knijtert een weerwolf is.
Ik denk eerder dat Misti dat is ofzo.
Je bent dood, dus je mag geen verdenkingen meer spuien. Dat geldt ook voor Hanneke, trouwens.
Oud 14-08-2006, 10:55
Tink*
Tink* is offline
Nja, T!ne opperde ook al dat Misti wolf kon zijn en Knijtert heks. Maar ik heb ook wel het idee dat Knijtert iig nog een speciale functie heeft.
Oud 14-08-2006, 11:09
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 14-08-2006 @ 11:27 :
Je bent dood, dus je mag geen verdenkingen meer spuien. Dat geldt ook voor Hanneke, trouwens.
Ik weet niet meer dan dorpelingen dus maakt niets uit. Maar oke, ik zeg wel niks meer
Oud 14-08-2006, 12:04
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
T!ne schreef op 13-08-2006 @ 22:54 :
Waarom had je al geëdit? Op basis van wat verdacht je Stilte niet meer?
Ik ging topic doorlezen want dat had ik een paar dagen niet heel goed bijgehouden. En toen werd er gezegt dat de exziener zei dat Stilte geen weerwolf is en dat ze daarom niet verdacht is.

En daar had ik nog niet over nagedacht.
Oud 14-08-2006, 15:53
knijtert
knijtert is offline
Zo jammer dat iedereen op mij stemt zonder goed argument of zonder goed te kijken naar andere.

Maar als je graag wil verliezen moet je vooral stemmen zonder nadenken en iemand volgen die ook geen reden heeft ( of als reden heeft bewust de boel te beinvloeden).
Oud 14-08-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 12-08-2006 @ 20:22 :
Cobalt heeft dit spel geen één keer gestemd. Eigenlijk moest 'ie eruit. Ik zal EoS vragen of iemand die gediskwalificeerd wordt, ook vervanging krijgt.
Klopt, dorpeling zijn is saai.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:05
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
knijtert schreef op 14-08-2006 @ 16:53 :
Zo jammer dat iedereen op mij stemt zonder goed argument of zonder goed te kijken naar andere.

Maar als je graag wil verliezen moet je vooral stemmen zonder nadenken en iemand volgen die ook geen reden heeft ( of als reden heeft bewust de boel te beinvloeden).
Geef mij een goede theorie die ik geloof en mijn stem heb je mee.
Reageren

Regels voor berichten