Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2006, 17:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 06-08-2006 @ 18:00 :
Ik heb dan weer de neiging om om mannen te vallen die later hufters blijken te zijn, en dat is ook niet goed voor je...
Hm, nee, dat ook zeker niet. Hufters zijn echt killing. Ik dacht dat ik de perfecte man had, maar dat bleek ook niet zo te zijn... Ben benieuwd hoe zo'n persoon wel is...

Soms zou ik wel eens stiekem in de toekomst willen gluren en kijken hoe de man is met wie ik later ga trouwen. Wie zou het zijn?
Advertentie
Oud 06-08-2006, 17:11
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-08-2006 @ 18:04 :
Hm, nee, dat ook zeker niet. Hufters zijn echt killing. Ik dacht dat ik de perfecte man had, maar dat bleek ook niet zo te zijn... Ben benieuwd hoe zo'n persoon wel is...

Soms zou ik wel eens stiekem in de toekomst willen gluren en kijken hoe de man is met wie ik later ga trouwen. Wie zou het zijn?
Volgens mij kan ik beter lesbisch worden, want ik snap niets van mannen
Oud 06-08-2006, 17:48
Menahem
Menahem is offline
Mijn liefde gaat vandaag door mn maag
Wat is ze lief!(en een goede kokkin )
Oud 06-08-2006, 17:50
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 06-08-2006 @ 18:11 :
Volgens mij kan ik beter lesbisch worden, want ik snap niets van mannen

denk ik dus over vrouwen....
Oud 06-08-2006, 18:32
Martin II
Martin II is offline
ik heb pas sinds woensdag met dr.. maar echt het voelt voor ons allebei alsof we elkaar al jaren en jaren kennen enzo :$ ik weet dat het nog heel vroeg is om zoiets te zeggen, maar het voelt echt goed en alsof we elkaar "gevonden" hebben ik hoop het zooo

Nouja ze is sinds vanmiddag voor 3 weken op vakantie naar frankrijk
Oud 06-08-2006, 21:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 06-08-2006 @ 18:50 :
denk ik dus over vrouwen....
Hm alleen ben jij net zo goed niet te begrijpen..
Oud 06-08-2006, 21:36
__
__ is offline
en daarom, jongens en meisjes, zijn relaties tussen jongens en meisjes dus zo leuk, want diegene is zo anders dan jij en toch passen jullie zo mooi bij elkaar en soms is het vervelend maar meestal zijn die verschillen juist fijn en blablablablabla. ok? ok.
Oud 06-08-2006, 21:45
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-08-2006 @ 22:31 :
Hm alleen ben jij net zo goed niet te begrijpen..
kan ik t helpen dat subtiele hints niet overkomen.....
Oud 06-08-2006, 21:49
Iduna
Iduna is offline
Ik voel me steeds beter. Ben benieuwd hoe lang dit mag duren. Ik kreeg net zo'n leuk mailtje van een vriendin van me, haar vrolijkheid en enthousiasme is zo aanstekelijk.

Citaat:
divindae schreef op 06-08-2006 @ 10:17 :
Het is vanaf vanochtend uit na 2,5 jaar. Ergens was het wel beter, maar ik voel me nu zo leeg, zo zinloos. Ik kan er gewoon niet bij dat hij niet meer van mij is, ik niet meer van hem. Dat hij alles mag doen met andere meiden en ik daar niks van mag zeggen. Dat hij gewoon geen onderdeel van mijn leven meer is. Dat we elkaar vanaf nu heel weinig tot niet zullen zien en dat het ons allebei zoveel deed. Gelukkig heb ik lieve vrienden die me de komende tijd prima gaan vermaken
Wat klote. Sterkte.
Oud 06-08-2006, 21:51
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
__ schreef op 06-08-2006 @ 22:36 :
en daarom, jongens en meisjes, zijn relaties tussen jongens en meisjes dus zo leuk, want diegene is zo anders dan jij en toch passen jullie zo mooi bij elkaar en soms is het vervelend maar meestal zijn die verschillen juist fijn en blablablablabla. ok? ok.
Ja jij mag het misschien erg gezellig hebben met Roodbaard maar ik ben al bijna 22 jaar single omdat ik die verdomde kerels niet snap en ik ben het onderhand een beetje zat.
Oud 06-08-2006, 22:17
Verwijderd
ik ben een beetje in de war
Oud 06-08-2006, 22:36
__
__ is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 06-08-2006 @ 22:51 :
Ja jij mag het misschien erg gezellig hebben met Roodbaard maar ik ben al bijna 22 jaar single omdat ik die verdomde kerels niet snap en ik ben het onderhand een beetje zat.
ach dat gezeur altijd over die verschillen.. (en dat is niet specifiek tegen jou bedoeld uiteraard) ik geef toe dat het soms vervelend kan zijn ja maar het zijn verder geen eh onoverbrugbare verschillen ofzo toch.
Oud 06-08-2006, 22:37
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 06-08-2006 @ 22:51 :
de enige tip die ik je mee kan geven is : wees jezelf! wees niet iemand anders, of jezelf in het kwadraat, alleen jezelf. en wees eerlijk. over je gevoelens, wat je denkt, wat je voelt, wat je twijfels zijn. daar kunnen de meeste jongens wat mee. althans; ze weten waar ze aan toe zijn. de ene jongen kan dan er beter mee omgaan dan de ander, maar ok.

de klacht van meiden naar jongens is vaak: hij is te bot, te eerlijk. te recht door zee.

de klacht van jongens naar meiden is vaak: ze is zo vaag, ze wapperig, zo insinuerend. nooit concreet.

het 'probleem' is bekend bij beide partijen, en toch word er weinig aan gedaan vind ik grappig/interesssant om te zien.
Oud 06-08-2006, 22:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
Menahem schreef op 06-08-2006 @ 18:48 :
Mijn liefde gaat vandaag door mn maag
Wat is ze lief!(en een goede kokkin )
Oud 06-08-2006, 22:39
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 06-08-2006 @ 23:37 :
de enige tip die ik je mee kan geven is : wees jezelf! wees niet iemand anders, of jezelf in het kwadraat, alleen jezelf. en wees eerlijk. over je gevoelens, wat je denkt, wat je voelt, wat je twijfels zijn. daar kunnen de meeste jongens wat mee. althans; ze weten waar ze aan toe zijn. de ene jongen kan dan er beter mee omgaan dan de ander, maar ok.

de klacht van meiden naar jongens is vaak: hij is te bot, te eerlijk. te recht door zee.

de klacht van jongens naar meiden is vaak: ze is zo vaag, ze wapperig, zo insinuerend. nooit concreet.

het 'probleem' is bekend bij beide partijen, en toch word er weinig aan gedaan vind ik grappig/interesssant om te zien.
Ik kan niet acteren, dus ik ben mezelf wel.

Jongens zijn wel bot ja Maar ook wapperig
Oud 06-08-2006, 23:01
Verwijderd
Hmmm, woeste plannen, grootste avonturen, en iets met de meest romantische stad in Europa. Hiiii
Oud 06-08-2006, 23:01
Verwijderd
Ze is terug maar nog niet thuis Maar wel bijna en dichterbij
Oud 06-08-2006, 23:03
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2006 @ 00:01 :
Hmmm, woeste plannen, grootste avonturen, en iets met de meest romantische stad in Europa. Hiiii
Jullie gaan naar Parijs?
Oud 06-08-2006, 23:06
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2006 @ 00:01 :
venetie? rome? florence? barcelona? praag? berlijn?

en jongens wapperig...? tja als je ze echt helemaal horendol drijft wellicht wel ja...bij mij iig...
Oud 06-08-2006, 23:07
Metal
Metal is offline
Ik denk dat ze amsterdam bedoelt.
Oud 06-08-2006, 23:08
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 07-08-2006 @ 00:06 :
venetie? rome? florence? barcelona? praag? berlijn?

en jongens wapperig...? tja als je ze echt helemaal horendol drijft wellicht wel ja...bij mij iig...
Ik bedoelde meer in de zin van vaag
Oud 06-08-2006, 23:48
__
__ is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 07-08-2006 @ 00:03 :
Jullie gaan naar Rome?
Oud 06-08-2006, 23:54
Verwijderd
Ik lach me rot..
Oud 07-08-2006, 00:55
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
perfect

en duisent verliefd
Oud 07-08-2006, 03:27
Verwijderd
totaal in de war
mis alles
wilde dat alles was zoals vroeger
Oud 07-08-2006, 06:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 06-08-2006 @ 23:37 :

Haha, nou niet bij mijn relatie.
Oud 07-08-2006, 07:27
Verwijderd
Bah
Oud 07-08-2006, 07:59
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 07-08-2006 @ 00:48 :
Haha, de op één na meest romantische stad dan. Parijs, dus, inderdaad, als het tenminste allemaal gaat lukken met de overnachtingskosten. Rome durf ik niet meer aan En bovendien is hij daar nu net geweest. En het is iets gemakkelijker om naar Parijs te liften
Oud 07-08-2006, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-08-2006 @ 07:38 :
Haha, nou niet bij mijn relatie.
Ook niet bij ons. Ik ben sowieso altijd degene die te bot en te eerlijk is. En als er al iemand vaag is, dan is hij het, omdat hij soms zelf niet weet wat hij nu eigenlijk wil.
Oud 07-08-2006, 09:28
Inga
Inga is offline
tff .. boys suck
Oud 07-08-2006, 09:40
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb echt zoveel geluk met die jongen. Hij is er gewoon altijd als ik hem nodig heb, en ook als ik zelf nog even niet toe wil geven dat ik hem nodig heb... En dat is zo fijn om te weten, dat er gewoon iemand is die onvoorwaardelijk voor je gaat en van je houdt. Gisteravond zaten we samen in bad toen ik het op gegeven moment even moeilijk kreeg en moest huilen. Hij kwam toen heel lief naast me zitten, wreef over mijn rug en goot er warm water overheen. Daarna zijn we lekker in bed gaan liggen knuffelen en uiteindelijk hebben we heel intieme seks gehad. Het voelde gewoon zo goed, hij voelt mij precies aan en ik ben heel blij dat ik gewoon mag huilen bij hem, dat hij mij in zijn armen neemt en dat we niet persé hoeven te praten als ik dat nog niet wil. Hij maakt mij sterk, ondanks dat hij de eerste is die overal doorheen breekt bij mij, waardoor is me soms kwetsbaarder voel dan ooit.
Oud 07-08-2006, 11:55
Verwijderd
thuis en nu ligt hij nog te snurken
Oud 07-08-2006, 11:57
Menahem
Menahem is offline
Leuk hoor, allebei werken in de zorg. Je loopt elkaar alleen wel veel mis.

Maar behalve dat =
Oud 07-08-2006, 12:05
roosmar
roosmar is offline
oke, alles is uigepraat en goed!
Smsje naar die vriend was n excuus om niet met hem te hoeven afspreken.

Ben wel opgelucht nu. Hij is echt heel lief. En nu nog tot woensdag wachten en ik zie m weer.
Oud 07-08-2006, 12:21
Toet0r
Toet0r is offline
Gisteravond terug gekomen van vakantie en de hele tijd met hem gesmst enzo! Gisterochtend smste ie nog en ik smste voor de grap of ie ff langskwam als ie klaar was met werken gisteravond, maar dat zou pas half 3 zijn dus dat was een beetje laat. Zat ik gisteravond in de auto, bijna thuis, smst ie dat ie al klaar is, dus ik smste of ie toch niet ff langs kwam, dus dat deed ie!
En hij was echt weer zoo lief enzo T was echt super (en omg de seks met hem ) <3 Ik moet echt aan hem vragen wat het nou is, want als hij het gisteravond echt alleen voor de seks ofzo deed is ie echt de beste acteur die ik ooit heb gezien!
Vanavond zie ik hem weer
Oud 07-08-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 07-08-2006 @ 12:57 :
Leuk hoor, allebei werken in de zorg. Je loopt elkaar alleen wel veel mis.

Maar behalve dat =
Mis jou ...
Maar daardoor krijg ik wel extra zin in vanavond
Oud 07-08-2006, 13:09
Verwijderd
Hij is weg .
Hij is in Hongarije. En ik mis m .
Oud 07-08-2006, 13:23
Verwijderd
welke gek vergeet zijn telefoon nou. dan is zn meisje een week weggeweest en is ie zo dom om zn telefoon niet op te nemen en kan ik m niet spreken.
Oud 07-08-2006, 13:32
Orpheo
Orpheo is offline
ik maak me zorgen...
Oud 07-08-2006, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 07-08-2006 @ 10:40 :
Ik heb echt zoveel geluk met die jongen. Hij is er gewoon altijd als ik hem nodig heb, en ook als ik zelf nog even niet toe wil geven dat ik hem nodig heb... En dat is zo fijn om te weten, dat er gewoon iemand is die onvoorwaardelijk voor je gaat en van je houdt. ........ dat we niet persé hoeven te praten als ik dat nog niet wil.
dat heb ik ook met mijn vriend. Het voelt gewoon fijn om je even terug te kunnen trekken in zijn armen, tegen zijn borst aan. Niets horen, alleen zijn hart en ademhaling en je gewoon veilig voelen.
Ook al hebben we onze kleine ruzietjes, ik hou zo ontzettend veel van hem. Ben blij dat ik hem heb leren kennen
Oud 07-08-2006, 13:57
snoopy
snoopy is offline
Ik mis hem!
Oud 07-08-2006, 14:09
Yolcu
Yolcu is offline
Oh god wat een rotzooi weer. Ruzie met mn ex, ruzie met m'n 'vriend' over m'n ex en dan uithuilen bij en getroost worden door een derde jongen.. hoe krijg ik het voor elkaar?? Ik heb gewoon geen trek meer in dit gezeur en dat ga ik hem vanavond vertellen. Maar die derde jongen is duidelijk geïnteresseerd.. waarom kunnen ze nou nooit eens gewoon 'een vriend' zijn?
Oud 07-08-2006, 14:16
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 07-08-2006 @ 15:09 :
Oh god wat een rotzooi weer. Ruzie met mn ex, ruzie met m'n 'vriend' over m'n ex en dan uithuilen bij en getroost worden door een derde jongen.. hoe krijg ik het voor elkaar?? Ik heb gewoon geen trek meer in dit gezeur en dat ga ik hem vanavond vertellen. Maar die derde jongen is duidelijk geïnteresseerd.. waarom kunnen ze nou nooit eens gewoon 'een vriend' zijn?
voor een antwoord verwijs ik je door naar 'when harry met sally'.

nja het KAN wel hoor, dat jongens gewoon bevriend zijn met meiden, maar dan moet van te voren wel heel strikt worden vastgesteld wat de parameters worden van de relatie.
Oud 07-08-2006, 14:19
__
__ is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 07-08-2006 @ 15:16 :

nja het KAN wel hoor, dat jongens gewoon bevriend zijn met meiden, maar dan moet van te voren wel heel strikt worden vastgesteld wat de parameters worden van de relatie.
sterker nog, het kan gewoon heel goed. en ik heb echt vantevoren niks vastgesteld ofzo eh.
Oud 07-08-2006, 14:31
Halflight
Halflight is offline
Ik krijg smsjes van de personen waar ik het niet van wil. Ik wil dat hij eens terugsmst uit het klote Frankrijk, maar waarschijnlijk zit dat er toch niet in, blabla, dus dan nog maar 10 dagen wachten

En verder kreeg ik vandaag een mail van een vriendin en die ga ik dus weer eens zien binnenkort en eh dat was het.
Oud 07-08-2006, 14:34
Orpheo
Orpheo is offline
ik moet de hele tijd maar denken aan dat liedje, sucking my love. maar dan in een andere context ikkuh-nie-snappe
Oud 07-08-2006, 14:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 07-08-2006 @ 15:16 :

wat een onzin...
Ik heb 2 echt goede vrienden en ook nog een stuk of wat 'vage vrienden' en die willen allemaal écht geen relatie met me, en ik niet met hen.
En dat hebben we van tevoren heus niet besproken ofzo...
Oud 07-08-2006, 14:52
__
__ is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-08-2006 @ 15:45 :
wat een onzin...
Ik heb 2 echt goede vrienden en ook nog een stuk of wat 'vage vrienden' en die willen allemaal écht geen relatie met me, en ik niet met hen.
ja precies, same here. geen van mijn vrienden wil iets met me hoor, en andersom ook niet. dat is echt puur vriendschappelijk en dat gaat gewoon hartstikke goed.

en ontopic: anders is ie even opeens terug van vakantie en zie ik hem over een uurtje ofzo hoewel ie eigenlijk pas vrijdag terug zou komen.. wtf.

Citaat:
__ schreef op 07-08-2006 @ 15:00 :
van schijndel naar weet-ik-het-waar-ergens-in-tsjechie. 800 km ofzo?
haha wtf, op dat moment zat er dus nog niet eens een km tussen ons blijkbaar hahaha.
Oud 07-08-2006, 15:19
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-08-2006 @ 15:45 :
wat een onzin...
ik heb t ook niet over relatie. ik heb t gewoon over, ach laat ook maar....
Oud 07-08-2006, 16:57
woezel
woezel is offline
ik ben nog steeds verliefd op hem, maarnu ben ik echt mezelf bij hem en het is gewoon leuk zoals hetn u is (geen relatie dus)
verder is het echt vreemd dat die engelse gast nu weer berichten stuurt. (ikdacht ook net weer vaak aan hem).

Regels voor berichten