![]() |
||
Citaat:
![]() Bal-Sagoth Wil ik wel eens lenen, en nader beluisteren. ![]() Edit/aanvulling, krijg net deze melding binnen. ![]() De cd is tijdelijk niet te reserveren. Tot er minimaal 1 exemplaar weer terug is valt deze niet aan te vragen. Het kan zijn dat er toch exemplaren aanwezig zijn, deze zijn bestemd voor de leners van de Centrale Discotheek Rotterdam. Zal maandag navragen waarom deze CD niet uitgeleend kan worden, terwijl hij wel de status landelijk beschikbaar heeft! Laatst gewijzigd op 07-10-2006 om 18:46. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Die knaap die jij bedoeld, zal ik denk ik wel kennen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En hou die ''Ome Henk'' eens in de gaten op... http://jrfg.blogspot.com/ Alle fusion muziek die hij hier plaats heeft hij van mij ''gejat'' van het hear forum. ![]() Op deze blog kom ik niet meer in de contributors lijst voor, omdat ik op die andere (lees eigen) blog al mijn muziek plaats. ![]() http://jazzrockz.blogspot.com/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() ga nu ff voetbal kijken
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn laatstgekochte album is de nieuwe van The Killers, Sam's Town.
|
Oei, kwam deze CD op het spoor, heb er al een (onofficiele) uitgave van op CD. Maar dit is dan eindelijk een echte CD uitgave.
![]() Leave It Open [Cardboard Sleeve] Pierre Moerlen's Gong Catalog No.: BVCM-37766 Format: CD Number of discs (or other units): 1 Release Date: 2006/10/25 Price: 2200yen (US$ 18.53/ 2310yen Tax incl.) F.S. Points: 66 points Item weight: 80 g Few More First Press Edition Available: 8 Availability: Usually ships on the release date Description Cardboard sleeve reissue from Pierre Moerlen's Gong featuring JVC K2 2bit remastering and deluxe cardboard sleeve jacket design. HIER staat die CD beschreven op mijn blog site. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ook nog: Krux - II Melvins - (a) Senile Animal
|
![]() |
Online aanwinsten
Scissor Sisters - tadah The Killers Sam's Town Infadels - We are not the Infadels ![]() The Juan Maclean - Give Me every Little thing. Legaal gedownload. Dikke tracks, voor weinig.www. musicminutes.com Zeer oké. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |