Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2006, 16:57
darkfairy
darkfairy is offline
sommige mensen
Oud 28-08-2006, 17:32
Verwijderd
Dit was het dan............. afscheid genomen, we liepen samen nog ff door het park...eigenlijk toen we net beetje praatte wilde ze weg helaas....en zo liepen we terug..terug naar Utrecht CS..na een laatste knuffel stapte ze de trein in. Toen de trein weg was in huilen uitgebarsten Het is na 4 dan écht voorbij...

En zo neem ik ook afstand van alle manieren van contact via internet... internet zal ik nu alleen nog gebruiken voor school, geen msn forums of andere soorten communities........

Het beste allemaal..........
Oud 28-08-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 28-08-2006 @ 18:32 :
En zo neem ik ook afstand van alle manieren van contact via internet... internet zal ik nu alleen nog gebruiken voor school, geen msn forums of andere soorten communities........

Je gaat echt wel terugkomen om te kijken of iemand jou nog gequote heeft hier, hoor.
Oud 28-08-2006, 17:48
Yana
Yana is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 28-08-2006 @ 18:32 :
Dit was het dan............. afscheid genomen, we liepen samen nog ff door het park...eigenlijk toen we net beetje praatte wilde ze weg helaas....en zo liepen we terug..terug naar Utrecht CS..na een laatste knuffel stapte ze de trein in. Toen de trein weg was in huilen uitgebarsten Het is na 4 dan écht voorbij...

Ik weet niet wat er allemaal met je is, maar het klinkt alsof je een knuffel kunt gebruiken. *geeft een virtuele knuffel*

Kop op?
Oud 28-08-2006, 17:55
Verwijderd
Wat een kutdag..

Maar ik hou me in. Ik heb immers niet echt een reden om te zeiken of me rot te voelen, mijn zusje heeft het een stuk erger.. Kutzooi. Neigingen.
Oud 28-08-2006, 18:17
Verwijderd
@Sidhe: Er zijn zat mensen die het nog erger hebben dan je zusje, mag zij zich dan ook niet meer rot voelen? Er zijn altijd mensen waarbij het 'erger' is, maar dat verandert niets aan hoe jij je voelt. (})

OT: Waarom gaat die klote koppijn niet over?
Oud 28-08-2006, 18:44
Lilium
Lilium is offline
Ik wil potverdrie gewoon naar school, ik wil niet eerst honderd papieren invullen, zesentwintig e-mails sturen en bij alle secretariaten vriendelijk lachen.
Oud 28-08-2006, 19:21
IcedEarth
IcedEarth is offline
gvd wat ben ik toch een oelewapper, beetje zeggen dat ik kan werken en dan er achteraan bellen dat ik helemaal niet kan
Oud 28-08-2006, 20:03
dwight88
dwight88 is offline
Het verschrikkelijkste dat kon gebeuren, is gister om 21.15 gebeurd.

Mijn moeder is overleden.
Oud 28-08-2006, 20:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 28-08-2006 @ 21:03 :

Wow

Ik was echt even sprakeloos toen ik het las zeg

Gecondoleerd.

Echt super veel sterkte de komende tijd en ook de tijd erna (})
Oud 28-08-2006, 20:11
Yana
Yana is offline
Lieve Dwight, wat verschrikkelijk voor je! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je heel veel steun van je omgeving zult ervaren..
Oud 28-08-2006, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 28-08-2006 @ 21:10 :
Wow

Ik was echt even sprakeloos toen ik het las zeg
Idd...

Verder wat Daantje_0705 er na zei (en wat je de komende tijd vast nog vaak zal horen...maar het is wel gemeend):
Citaat:

Gecondoleerd.

Echt super veel sterkte de komende tijd en ook de tijd erna (})
Oud 28-08-2006, 20:18
Faerie
Faerie is offline
dwight88 gecondoleerd...Ook ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

p.s. je weet dat je hier op het GLJH-topic ook echt altijd je hart kunt luchten, en de andere forummers hier zullen je altijd helpen als je het nodig hebt..
Oud 28-08-2006, 20:22
IcedEarth
IcedEarth is offline
dwight wat vreselijk! heel veel sterkte, en gecondoleerd.
Oud 28-08-2006, 20:36
Nona
Nona is offline
Citaat:

Jezus.
Gecondoleerd.
Oud 28-08-2006, 20:40
Verwijderd
Citaat:

gecondoleerd.
alle sterkte toegewenst.
*geeft digitaal roosje*
Oud 28-08-2006, 20:43
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:

Wat verschrikkelijk .
Hoe is het nou precies gebeurd, of wil je er niet (nu) over praten?

Heel erg veel sterkte toegewenst, het zal een zware periode worden en dat is niet echt bemoedigend...

Ik zal aan je denken, al heeft dat ook niet zoveel zin..

Pff.
Oud 28-08-2006, 20:46
darkfairy
darkfairy is offline
sterkte

en ja hoor ik dacht ik ga weer naar kermis
en toch houden ze nie op
Oud 28-08-2006, 20:48
Dolores
Dolores is offline
Citaat:

Jeetje.. Ben er echt even stil van. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Het zal ongetwijfeld een heel moeilijke tijd worden, maar je slaat je er wel doorheen, daar ben ik van overtuigd. Sterkte!

Edit: Ohja, ik post hier tegenwoordig nauwelijks meer, maar lees wel altijd mee Dus vandaar mijn reactie.
Oud 28-08-2006, 20:53
Nijn*
Nijn* is offline
Dwight, ik schrok echt heel erg toen ik je berichtje las. Gecondoleerd, en heel veel kracht toegewenst de komende tijd.. *knuffel*
Oud 28-08-2006, 21:00
darkfairy
darkfairy is offline
en de neigingen blijven maar meer komen
Oud 28-08-2006, 21:03
Roosje
Roosje is offline
Citaat:

Oh, Jezus. =\ Ik weet echt even niet meer wat ik moet zeggen. Ik wens je in elk geval heel veel sterkte en de kracht om hiermee om te gaan. Je komt er wel doorheen, dat weet ik zeker, maar op dit moment heb je daar natuurlijk bar weinig aan. *heel grote knuffel geeft*
Oud 28-08-2006, 21:16
Verwijderd
na 6 weken hopelijk vast internet. nu dus.
bewonersvergadering, 45 min in de wachtrij gestaan bij @homoe

rustige stage.
ramen gelapt.
OV kaart weer kwijt, moet deel gordijnen nog betalen. €113 belastingaanslag & nu dus een blauwe strippenkaart van €20 kopen. dag huishoudgeld
Oud 28-08-2006, 21:46
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ dwight88: heel veel sterkte voor de komende tijd!! ik heb je verhaal gelezen en gevolgd en vind het echt heel erg voor je!

on topic: De training ging goed, naja, het vertellen dan. Het ging makkelijker dan ik had gedacht. De reacties waren goed. Ze waren voornamelijk stil en vonden het knap en dapper dat ik het had gezegd.
de training zelf ging wat minder goed, weet niet hoe dat kwam, en achteraf hoorde ik ook nog dat er nu opeens wel een kleine kans is dat ik naar een ander team moet.
Ik heb gezegd dat ik dat heel vervelend vind aangezien ik net wat over mezelf had verteld. Maar goed, deze week hoor ik meer.

Verder, ben ik heel erg bang voor morgen. Ik durf niet meer. ik ben gewoon echt-echt bang... maar goed, ik zal het nu toch moeten gaan doen.
Ik merk dat ik de therapie mis. Opeens heb ik niks meer. Nu net 1,5 week niks meer, en ik merk het goed. Ik heb het moeilijk en voel me niet zo goed. Mijn stemming wisselt heel snel maar ja, so be it. Ik moet ermee leren leven.
Oud 28-08-2006, 21:48
Verwijderd
Citaat:

heel veel sterkte de komende tijd, hoewel het verlies waarschijnlijk niet te bevatten is.
gecondoleerd.
Oud 28-08-2006, 21:50
Yana
Yana is offline
Ik voel me zo verward. Heb net wat oude posts teruggelezen, om te zien hoe het allemaal begon. Ik ben nog niet eens bij het "hoogtepunt" (dieptepunt) aanbeland en ik ben al helemaal opgebrand van al die oude posts. Bah bah bah.

Citaat:
Hoe ik 2006 inging was niet zo goed. Hoe ik 2005 uitging nog minder. Destructieve afval-gedachtes overheersten mijn denkpatroon, met als gevolg dat ik niet gezond ben bezig geweest die dagen. Natuurlijk denk ik hier veel over na en weet ik dat ik het zo niet wil. Dit maakt me niet gelukkig, dit is geen oplossing. Ik kan nu nog terug, met veel wilskracht. Zou het niet fijn zijn om in 2006 eens écht normaal met eten om te leren gaan...?
Dit schreef ik begin januari, en moet je eens zien waar ik nu ben. Hoeveel verder ik verwijderd ben van wat ik toen wilde bereiken. En terwijl ik zo al die LJH topics aan het doorlezen was, schoten er zoveel gedachtes door me heen. Dat ik het nog één keer zelf wil proberen, op eigen kracht en zonder hulp. En vervolgens voelde ik mijn buik en voelde ik de zelfwalging, en bedacht ik me dat ik nu een laatste keer góed ga afvallen. Ik heb minder gewogen dan ik nu doe, ik heb meer gewogen dan ik nu doe. Als ik die paar kilo's er nou nog afkrijg, dan ga ik wel weer normaal verder. dan ga ik wel weer al die vieze vette kut-zooi eten die blijkbaar normaal is. Al die slechte en ongezonde suikers en dingen. Ik moet gewoon nog één keer iets doen voordat ik straks bij zo'n psycholoog zit en het niet meer kan. Ik ga gewoon drie kleine maaltijdjes nemen en geen of echt heeeeel gezonde tussendoortjes, en dan komt het wel goed. En als ik dan mooi ben, dan ga ik wel weer ietsjes meer eten. En ik baal nu zo dat ik tegen mn vriend over de huisarts ben begonnen, want hij zei dat als ik morgen niet ga, hij donderdag met me mee zal gaan. En dat wil ik ook niet, maar ik wil ook donderdag niet en ik voel me nu ineens weer helemaal door elkaar gehusseld en ik weet niet meer wat ik moet doen, behalve dan dat ik weet dat ik wil afvallen en dat ik moet afvallen omdat ik lelijk en dik ben .

En nu ga ik slapen, want ik wil niet huilen en ik wil niet meer nadenken en niet meer voelen wat ik voel .
Oud 28-08-2006, 22:12
Nganon
Nganon is offline
Ik houd maar gewoon op met eten. Dan verdwijnt mijn hongergevoel en hoef ik ook nooit meer te eten. Ik was al zo ver, de vakantie heeft alles verpest. Het is niet dat ik mijn lichaam lelijk vind. Het is wel dat de controle over niet, hetzij wel eten zo goed voelt. Ik heb op die manier tenminste het gevoel dat ik alle controle in handen heb. Het geeft me een positiever gevoel over mezelf. "Kijk, dit kan ik tenminste."

Maar dan lukt het een keertje niet en doe ik ook gelijk niets meer. Ik zou zo graag hulp hebben. Iedereen zegt wel "Jaja, ik help je wel, ik zal doen wat ik kan", maar ik merk er niets van. Ik merk er godverdomme niets van! Geef me eens één, geef me één ding dat je gedaan hebt om me te beschermen tegen mezelf. Ik heb zo genoeg van het gevoel dat ik alles alleen moet doen. Help me nou gewoon. Ik kan niet verwachten van de mensen in mijn omgeving dat ze alles zien wat ik denk, maar als je iets belooft, houd je je er toch aan? Vraag, luister, het maakt me niet uit wat je doet, maar doe iets, want zelf kan ik het ook niet allemaal. Mager is het allermooiste woord dat er bestaat.

Binnensmonds zeg ik dan maar: "Het klopt niet. Je praat jezelf weer dingen aan. Behave yourself, als je stopt met eten, als je weer terugvalt in calorieën tellen, dacht je dat het dan goedkwam?"
Waarom ben ik niet sterk genoeg om te doen wat ik moet doen?
Oud 28-08-2006, 22:22
Meissiej
Meissiej is offline
Ouders
Oud 28-08-2006, 22:24
rare kwast
rare kwast is offline
en we rollen maar weer een bed in.. moet nog evaluatie formulier invullen voor dagbehandeling.. ow en nog wat printen.. shit *doet snel printen*
voel me super kut..
Oud 28-08-2006, 22:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:

ik vond het echt vreselijk toen ik het bericht las/ zag..
en wil je (nogmaals) ontzettend veel sterkte en kracht wensen in deze zware tijd..

*dikke knuffel*
Oud 28-08-2006, 22:31
Verwijderd
Het begint helemaal te kriebelen zeg, ik wil zo graag Nederland uit en ergens een project gaan doen. Vrijwilligerswerk in Afrika, Zuid Amerika of Azie. Geloof dat ik met mn studie wel goed zit, jeeej.
Oud 28-08-2006, 22:51
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:

Gecondoleerd.

Ik heb het ook moeten ervaren, in mijn jonge jaren. Als je erover wilt praten, mag je me rustig pmen
Oud 29-08-2006, 00:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Steeds als ik z'n naam ook maar zie krijg ik zin om z'n hoofd met stompe objecten te doorboren. Er gaat zoveel energie in al die woede zitten en ik word er moe van.

edit: zie nu pas het bericht van Dwight. Wat vreselijk.
Gecondoleerd en echt heel veel sterkte. *knuffel*
Oud 29-08-2006, 04:22
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:

Wat verschrikkelijk voor je... Echt heel veel sterkte...

*Geeft knuffel*
Oud 29-08-2006, 04:51
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
'Geweldige' avond/nacht tot nu toe zucht... Ik voel me echt waardeloos...
Kom je thuis van de intro, krijg je meteen van je ouders het idee dat je niet welkom bent (ook 'leuk', vooral als je je al klote voelde). Mijn intro zelf verloopt niet goed (ik hoor er niet bij en moet alle colleges in m'n eentje aanvangen ). Dat wordt nog wat, heel komend schooljaar in m'n eentje doorbrengen . En dan nog de kosten... De intro is duur, de boeken zijn duurder uitgevallen dan gepland, waardoor ik nu per maand nog maar 17 euro te besteden heb . En dan zegt mam ook nog doodleuk: 'Ja en? Ik snap niet waar je je zorgen over maakt.'

Ik had het niet meer. Ben boven mezelf gaan verwonden met een pasje en ben in tranen uitgebarsten. Om half één kon ik mijn beste vriendin bereiken en ik mocht haar mobiel bellen. Ik heb alleen maar gehuild aan de telefoon en alles verteld wat me dwars zat. Ik ging van mijn kamer naar de zolder naar de woonkamer, want mam zat me overal achterna. Ik moest per se ophangen van haar, waardoor ik nog harder begon te huilen en ging schreeuwen. Mam beweert nu dat dat komt omdat ik autistisch zou zijn (en wil dat ik me daarop laat testen, omdat m'n broertje ook autistisch is), maar daar geloof ik geen bal van. Voor zover ik weet ben ik al vanaf februari dit jaar depressief... Ik ga liever naar de huisarts en dan iemand opzoeken die er echt verstand van heeft... Maar mam wil dat ik me eerst laat testen op autisme. Dat is allemaal zo hopeloos, zinloos...
Ik heb tot diep in de nacht gechat met mijn beste vriendin, die de hele tijd naar me geluisterd heeft (echt ontzettend aardig ). Zij vindt ook dat ik naar de huisarts moet gaan en niet naar de begeleidster van mijn broertje voor die test. Waarschijnlijk maak ik direct na afloop van de introductie een afspraak, want dit kan zo echt niet langer. Ik zie op dit moment (terwijl ik inmiddels redelijk rustig ben) nog steeds niet in waarom ik verder zou moeten leven. Ik ben één en al fout, een regelrechte ramp, niemand mag mij en voor zo iemand is op deze wereld geen plaats.
Ik heb liggen huilen tot een uur of drie (in totaal 3,5 uur dus), toen ging het pas weer een beetje beter met me. Mijn ogen zijn helemaal dik en doen pijn ('leuk' om me zo te moeten vertonen morgen), verder is de hoofdpijn echt verschrikkelijk. Ik heb twee aspirines genomen, maar ze lijken wel helemaal niet te werken...

Nu en ik al bijna 23 uur achter elkaar wakker en ben nog steeds niet moe. Morgen de laatste dag van de intro, ik heb er echt 'zin' in . Morgenavond wordt het weer laat en ik vraag me af hoe ik dat vol moet houden op deze manier...
='( ='( ='(...

Sorry voor dit lange bericht, maar ik moest het even kwijt...
Oud 29-08-2006, 07:38
farai
farai is offline
@dwight: kreeg kippenvel toen ik het las, ook van mij ontzettend veel sterkte gewenst. *knuff*

OT: ik heb echt een fantastische psych.
Oud 29-08-2006, 07:38
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
12.30 rijexamen..
Oud 29-08-2006, 08:46
Verwijderd
Dwight: Jemig. Ben er ook even stil van. Heb hier in het LJH-topic je verhaal gevolgd, maar ik had niet gedacht dat het zo snel en slecht zou aflopen.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Oud 29-08-2006, 08:50
Yana
Yana is offline
*hug voor girl-in-trouble* Intro's en dergelijke zijn altijd lastig als het niet je aard is om vrolijk om iedereen heen te springen en meteen te socializen. Misschien heeft het bij jou gewoon wat tijd nodig, dat was bij mij ook zo. Daarna kreeg ik wel wat mensen met wie ik het goed kon vinden. Helaas stopte ik toen met mijn studie .

Volgende week heb ik ook weer intro. Hmf. Altijd wat eng, maar komt goed!

@ Thoughtful: Laat wat ik of anderen zeggen niet bepalen of jij mag luchten of niet... als het voor jou belangrijk is, dat is genoeg.

En dan nog even OT:

Ik ben pas net wakker, heb niet gebeld en ben het niet van plan. Ik weet dat ik er ooit heen moet, dat ik het niet tot in de eeuwigheid kan uitstellen en ik ben serieus bang dat mijn vriend zo op me in gaat praten straks. Maar mijn lijf en ik..we hebben vandaag weer zo'n overduidelijke haat-haat verhouding. Zij is niet gezond, ik haat haar en maak haar met mijn gedachtes en eetgedoe nog verder ongezond. Éen van beide zou die haat moeten omzetten in liefde. Maar stiekem voel ik niet alsof ik dat verdien . Hate this. Just hate this.
Oud 29-08-2006, 08:50
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 29-08-2006 @ 08:38 :
12.30 rijexamen..
Succes ermee!

Het gaat er niet om of je kunt rijden, want dat kun je... anders had de instructeur het je wel gezegd
Waar het wel om gaat is je inzicht. Hoe los jij dingen op?

Probeer rustig te blijven. Je gevoelens zijn een gevolg van je gedachtes, onthou dat
Oud 29-08-2006, 09:04
kroot
kroot is offline
dwight: gecondoleerd en sterkte

Net terug van een maand vakantie
Oud 29-08-2006, 09:13
Miracle
Miracle is offline
Gecondoleerd Dwight, sterkte de komende tijd.

En Aragnabite: succes vandaag!

Ontopic:
Gemengde gevoelens. Op kamers is best leuk, maar er zitten ook teveel nadelen aan die ik van te voren niet wilde zien. En nu ik zo'n lang rooster heb en echt alleen maar in het weekend 'thuis' kan zijn... Dat zie ik niet zo zitten. Maar vooruit, we zien wel hoe het gaat.
Oud 29-08-2006, 09:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dwight88, gecondoleerd en heel veel sterkte...

Ik wilde eigenlijk wat over mezelf typen, maar dat laat ik nu even achterwege...
Oud 29-08-2006, 09:22
Nyawa
Gecondoleerd Dwight, heel veel sterkte!

De oom van mijn vriend heeft gisteren een zwaar auto-ongeluk gehad, ze weten nog steeds niet of hij het haalt . En hij en z'n vrouw hebben net een paar maanden een kindje... Pff, ik vind het zó moeilijk wat je dan moet zeggen of wat je moet doen op zo'n moment, hoe ik zijn familie het beste kan steunen, want eigenlijk helpt toch niets, je kunt alleen maar afwachten en hopen.
Oud 29-08-2006, 09:28
Redhair
Redhair is offline
Jezus Dwight, afschuwelijk. Gecondoleerd. Ik hoop dat je het kan volhouden, hou je taai.

Gister vroeg J. waar ik precies bang voor ben.
Dat is een moeilijke vraag. Ik weet het niet, voor alles? Ik zei dat het in mijn hoofd verkeerd voelde, het mag niet in mijn hoofd. Ben gewoon bang. Ik probeerde een einde aan het gesprek te maken door hem te zoenen.
Wat moet ik zeggen? Ik kan niet precies zeggen waar ik bang voor ben. Ik weet het wel, maar kan het niet uitspreken.

Morgen krijg ik een neuspiercing van J., 'dan heb ik tenminste nog wat anders in mijn neus'.
Wil ik al jaren, ben er echt blij mee. Ach, ik zal J. er niet mee inhalen, die heeft 'zijn bek vol ijzer', zoals K. altijd zo mooi zegt.
Oud 29-08-2006, 10:49
moon
moon is offline
@dwight88: Heel erg veel sterkte voor nu en de aankomende tijd!
Oud 29-08-2006, 11:07
fractuur
fractuur is offline
Dwight, wat verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte de komende tijd, het komende jaar..
Oud 29-08-2006, 11:23
Saarah
Saarah is offline
Kom anders eens op tijd.

En dwight, veel sterkte idd...
Oud 29-08-2006, 11:34
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 29-08-2006 @ 12:07 :
Dwight, wat verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte de komende tijd, het komende jaar..
En de jaren erna waarschijnlijk ook nog wel
Ik heb er vanaf mijn 11e zeker 6 jaar mee rondgelopen.
Oud 29-08-2006, 12:09
Mariposa
Mariposa is offline
Gisteravond kon ik niet in slaap komen door de spanning en vandaag ben ik heel moe

Ik ben zo bang dat ik het allemaal niet kan, maar ik wil er wel voor gaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten