Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kop op? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was echt even sprakeloos toen ik het las zeg ![]() Gecondoleerd. Echt super veel sterkte de komende tijd en ook de tijd erna (})
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder wat Daantje_0705 er na zei (en wat je de komende tijd vast nog vaak zal horen...maar het is wel gemeend): Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gecondoleerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
alle sterkte toegewenst. *geeft digitaal roosje* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe is het nou precies gebeurd, of wil je er niet (nu) over praten? Heel erg veel sterkte toegewenst, het zal een zware periode worden en dat is niet echt bemoedigend... Ik zal aan je denken, al heeft dat ook niet zoveel zin.. Pff. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Ohja, ik post hier tegenwoordig nauwelijks meer, maar lees wel altijd mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
gecondoleerd. |
![]() |
|
Ik houd maar gewoon op met eten. Dan verdwijnt mijn hongergevoel en hoef ik ook nooit meer te eten. Ik was al zo ver, de vakantie heeft alles verpest. Het is niet dat ik mijn lichaam lelijk vind. Het is wel dat de controle over niet, hetzij wel eten zo goed voelt. Ik heb op die manier tenminste het gevoel dat ik alle controle in handen heb. Het geeft me een positiever gevoel over mezelf. "Kijk, dit kan ik tenminste."
Maar dan lukt het een keertje niet en doe ik ook gelijk niets meer. Ik zou zo graag hulp hebben. Iedereen zegt wel "Jaja, ik help je wel, ik zal doen wat ik kan", maar ik merk er niets van. Ik merk er godverdomme niets van! Geef me eens één, geef me één ding dat je gedaan hebt om me te beschermen tegen mezelf. Ik heb zo genoeg van het gevoel dat ik alles alleen moet doen. Help me nou gewoon. Ik kan niet verwachten van de mensen in mijn omgeving dat ze alles zien wat ik denk, maar als je iets belooft, houd je je er toch aan? Vraag, luister, het maakt me niet uit wat je doet, maar doe iets, want zelf kan ik het ook niet allemaal. Mager is het allermooiste woord dat er bestaat. Binnensmonds zeg ik dan maar: "Het klopt niet. Je praat jezelf weer dingen aan. Behave yourself, als je stopt met eten, als je weer terugvalt in calorieën tellen, dacht je dat het dan goedkwam?" Waarom ben ik niet sterk genoeg om te doen wat ik moet doen?
||
Citaat:
en wil je (nogmaals) ontzettend veel sterkte en kracht wensen in deze zware tijd.. *dikke knuffel*
||
Citaat:
Ik heb het ook moeten ervaren, in mijn jonge jaren. Als je erover wilt praten, mag je me rustig pmen ![]() |
![]() |
|
Steeds als ik z'n naam ook maar zie krijg ik zin om z'n hoofd met stompe objecten te doorboren. Er gaat zoveel energie in al die woede zitten en ik word er moe van.
edit: zie nu pas het bericht van Dwight. Wat vreselijk. ![]() Gecondoleerd en echt heel veel sterkte. *knuffel*
||
![]() |
Citaat:
*Geeft knuffel*
|
![]() |
'Geweldige' avond/nacht tot nu toe
![]() Kom je thuis van de intro, krijg je meteen van je ouders het idee dat je niet welkom bent (ook 'leuk', vooral als je je al klote voelde). Mijn intro zelf verloopt niet goed (ik hoor er niet bij en moet alle colleges in m'n eentje aanvangen ![]() ![]() ![]() Ik had het niet meer. Ben boven mezelf gaan verwonden met een pasje en ben in tranen uitgebarsten. Om half één kon ik mijn beste vriendin bereiken en ik mocht haar mobiel bellen. Ik heb alleen maar gehuild aan de telefoon en alles verteld wat me dwars zat. Ik ging van mijn kamer naar de zolder naar de woonkamer, want mam zat me overal achterna. Ik moest per se ophangen van haar, waardoor ik nog harder begon te huilen en ging schreeuwen. Mam beweert nu dat dat komt omdat ik autistisch zou zijn (en wil dat ik me daarop laat testen, omdat m'n broertje ook autistisch is), maar daar geloof ik geen bal van. Voor zover ik weet ben ik al vanaf februari dit jaar depressief... Ik ga liever naar de huisarts en dan iemand opzoeken die er echt verstand van heeft... Maar mam wil dat ik me eerst laat testen op autisme. Dat is allemaal zo hopeloos, zinloos... Ik heb tot diep in de nacht gechat met mijn beste vriendin, die de hele tijd naar me geluisterd heeft (echt ontzettend aardig ![]() Ik heb liggen huilen tot een uur of drie (in totaal 3,5 uur dus), toen ging het pas weer een beetje beter met me. Mijn ogen zijn helemaal dik en doen pijn ('leuk' om me zo te moeten vertonen morgen), verder is de hoofdpijn echt verschrikkelijk. Ik heb twee aspirines genomen, maar ze lijken wel helemaal niet te werken... Nu en ik al bijna 23 uur achter elkaar wakker en ben nog steeds niet moe. Morgen de laatste dag van de intro, ik heb er echt 'zin' in ![]() ![]() ='( ='( ='(... Sorry voor dit lange bericht, maar ik moest het even kwijt...
|
*hug voor girl-in-trouble* Intro's en dergelijke zijn altijd lastig als het niet je aard is om vrolijk om iedereen heen te springen en meteen te socializen. Misschien heeft het bij jou gewoon wat tijd nodig, dat was bij mij ook zo. Daarna kreeg ik wel wat mensen met wie ik het goed kon vinden. Helaas stopte ik toen met mijn studie
![]() Volgende week heb ik ook weer intro. Hmf. ![]() @ Thoughtful: Laat wat ik of anderen zeggen niet bepalen of jij mag luchten of niet... als het voor jou belangrijk is, dat is genoeg. En dan nog even OT: Ik ben pas net wakker, heb niet gebeld en ben het niet van plan. Ik weet dat ik er ooit heen moet, dat ik het niet tot in de eeuwigheid kan uitstellen en ik ben serieus bang dat mijn vriend zo op me in gaat praten straks. Maar mijn lijf en ik..we hebben vandaag weer zo'n overduidelijke haat-haat verhouding. Zij is niet gezond, ik haat haar en maak haar met mijn gedachtes en eetgedoe nog verder ongezond. Éen van beide zou die haat moeten omzetten in liefde. Maar stiekem voel ik niet alsof ik dat verdien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat er niet om of je kunt rijden, want dat kun je... anders had de instructeur het je wel gezegd ![]() Waar het wel om gaat is je inzicht. Hoe los jij dingen op? Probeer rustig te blijven. Je gevoelens zijn een gevolg van je gedachtes, onthou dat ![]() |
![]() |
|
Gecondoleerd Dwight, sterkte de komende tijd.
En Aragnabite: succes vandaag! Ontopic: Gemengde gevoelens. Op kamers is best leuk, maar er zitten ook teveel nadelen aan die ik van te voren niet wilde zien. En nu ik zo'n lang rooster heb en echt alleen maar in het weekend 'thuis' kan zijn... Dat zie ik niet zo zitten. Maar vooruit, we zien wel hoe het gaat. ![]()
|
Gecondoleerd Dwight, heel veel sterkte!
De oom van mijn vriend heeft gisteren een zwaar auto-ongeluk gehad, ze weten nog steeds niet of hij het haalt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jezus Dwight, afschuwelijk. Gecondoleerd. Ik hoop dat je het kan volhouden, hou je taai.
Gister vroeg J. waar ik precies bang voor ben. Dat is een moeilijke vraag. Ik weet het niet, voor alles? Ik zei dat het in mijn hoofd verkeerd voelde, het mag niet in mijn hoofd. Ben gewoon bang. Ik probeerde een einde aan het gesprek te maken door hem te zoenen. Wat moet ik zeggen? Ik kan niet precies zeggen waar ik bang voor ben. Ik weet het wel, maar kan het niet uitspreken. Morgen krijg ik een neuspiercing van J., 'dan heb ik tenminste nog wat anders in mijn neus'. Wil ik al jaren, ben er echt blij mee. Ach, ik zal J. er niet mee inhalen, die heeft 'zijn bek vol ijzer', zoals K. altijd zo mooi zegt. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb er vanaf mijn 11e zeker 6 jaar mee rondgelopen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |