Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Blondsprays drogen je haar ook uit. Kijk eens bij L'Oreal of Live haarkleuringsproducten; die hebben een soort maskers die je tussen de verfbeurten door kunt gebruiken (of er los van) die je haar glans geven, minder dof maken en wat oplichten. Oh en je kunt ook minder gel gebruiken, of haarlak, of andere gel, of een ander product dat je haar geen wetlook geeft zoals bijvoorbeeld out of bed of mud ofzo, en dan eventueel afstylen met een glansspray.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar et is uiteindleijk gelukt gistren ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoi allemaal
ik zoek een model voor echte dreadlocks dus van je eigen haar. je betaald alleen de perm. vloeistof of misschien weet je wel iemand anders je kunt mijn werk zien op www.dreadsvaneigenhaar.nl je eigen haar moet wel gezond zijn niet geblondeert of zo de tecniek die ik nu toe pas kan op ieder haarsoort ook geblondeert haar. maar met permanentvloeistof moet je haar geen chemische behandeling hebben gehad
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een spoeling is geen mogelijkheid als je zwart haar hebt. Welke kleur je dan ook wilt hebben, jij zult je haar eerst moeten laten ontkleuren om het lichter te maken, zodat een lichtere tint haarverf pakt op je haar. Ontkleuren droogt je haar uit en is inderdaad niet goed voor je haar. Maar een verf kan wel weer verzorgend zijn. Als je het geverfd hebt moet je het ook goed verzorgen met producten voor geverfd haar zodat je de glans houdt. Advies is altijd het bij de kapper te laten doen, en anders goed advies inwinnen bij een drogist ofzo. Jij hebt dus iig ontkleuring nodig en dan verf in de gewenste tint.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zij en ik hebben alles gewoon uitgekamd alleen dit gaat natuurlijk niet 1-2-3... we hebben per dag gewoon een paar dreads uitgekamd...totaal een maand geduurd maar goed ... we hadden allebei niet zo'n zin om de hele dag mijn haar uit te kammen ![]() bij mij was het ook gigantisch pluisig, maar dat trek na een tijdje wel weg... veel wassen met cremespoeling ![]()
|
|