Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2006, 09:49
I C U
I C U is offline
@ Miekmuis: Mwah, 't lijkt me ook niet alles om te moeten leven met het idee dat je elke dag het huis uitgezet kan worden, omdat meneer je zielig vindt, of wat dan ook. Neuh, lijkt mij dat je de eer beter aan jezelf kan houden, of een zeer stevig gesprek met meneer voeren. Blijft hoe dan ook klote. Sterkte iig!

OT: Hmmm... Al die nieuwe (leuke) mensen! Heerlijk!
Oud 15-09-2006, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 15-09-2006 @ 10:39 :
Meid, ik zou als ik jou was de eer voor mezelf houden, zoals je zegt, 't lijkt me niet meteen 'n kerel die gaat veranderen plús 't is niet echt een kerel die me goed lijkt voor je zelfvertrouwen...
Inderdaad, hij klinkt niet als iemand die ook maar iets toevoegt aan jouw leven. En als hij dat niet doet, ben je 'm beter kwijt dan rijk.
Oud 15-09-2006, 10:07
Yana
Yana is offline
Vanavond gaan we even samen ergens wat eten, en iets in me zegt dat hij wil weten wat er allemaal is...

Maar niet weten of het vanavond daar op uit gaat draaien, is alweer genoeg reden om me zorgen te maken .
Oud 15-09-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 14-09-2006 @ 23:35 :
dan hij op zn hbo.
1) Het is niet mijn HBO
2) HBOers zijn net zoveel waard als Unistudenten hoor
Oud 15-09-2006, 12:41
dwight88
dwight88 is offline
Goed.
Oud 15-09-2006, 13:38
Verwijderd
ooomg echt TE verliefd. het is zoooo fijn. en dit weekend <3333333333
Oud 15-09-2006, 14:17
__
__ is offline
wow mijn vrienden van hier willen me blijkbaar vet graag zien en ik hen ook en ze willen langskomen in rotterdam enzo en gisteren was er al een vriendin uit maastricht langsgekomen in rotterdam en dat is allemaal zoo leuk ! mijn vrienden zijn echt de shit en ik ga dit weekend bijkletsen als een DOLLE.
Oud 15-09-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 15-09-2006 @ 13:10 :
1) Het is niet mijn HBO
Niet zo zeuren

ot:
tis zo fijjn, kwam hem net nog eventjes tegen op het station. <3
Oud 15-09-2006, 17:05
Verwijderd
@ICU: Ik voel me bijna schuldig, maar ik heb de komende week twee dagen vrij, dan krijg je een complete update, dat beloof ik je bij deze. Sorry!

@Miekmuis: ik sluit me bij de rest aan, doe dit jezelf niet aan. Als hij van mening was/is dat jij niks met je leven doet, dan is hij hartstikke blind. Voer eens een goed gesprek met elkaar. Sterkte meid!

@Trimm Trabb: Ik zou het niet doen... Ik sluit me aan bij wat Nala zegt. Meer kan ik er niet van maken. Succes!

ot: Ik ben dood, maar ga even een uurtje liggen en dalijk een paar biertjes drinken. Ben eraan toe. Even iets anders.
Oud 15-09-2006, 17:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
kut
Oud 15-09-2006, 17:17
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Zao schreef op 15-09-2006 @ 13:10 :
1) Het is niet mijn HBO

en nu even serieus!

on topic: wat doe JIJ bij liefdesverdriet?

erop los daten en neuken?
chocolade eten?
janken tot je ogen rood zijn?

nee nee, niet ik! ik stap een gitaarzaak binnen, een koop een nieuwe '76er 3 PICKUP LES PAUL CUSTOM!!!!!!! oh ik ben blij! zeer blij en zeer gelukkig!
Oud 15-09-2006, 18:34
Verwijderd
Jezus wat een hel. Heb ik eindelijk pauze.. komt hij er ook aan. Zitten we zwijgend zo ver mogelijk uit elkaar. Of ik: sorry Koning 'naam' wilde zeggen en waarom ik ging puzzelen in mijn pauze.

Moet ik dan naar hem kijken en me schuldig blijven voelen? NEE! argh. Hel.
Oud 15-09-2006, 18:54
Verwijderd
het gaat weer goed. ik hou van hem, ja.
Oud 15-09-2006, 20:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Argh, ik wil geen zwak moment. Ik wil me goed voelen. Waarom mis ik nu dan alle aandacht in de wereld? Ik wil ook genegenheid, ik wil ook dat er iemand van me houdt... Hou daarmee op Zucht.
Oud 15-09-2006, 20:16
luchtballon
luchtballon is offline
Oooh waarom is hij zo lief
Oud 15-09-2006, 20:24
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
volgens mij ben ik zojuist verliefd geworden....
Oud 15-09-2006, 20:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 15-09-2006 @ 20:24 :
Zo ineens? Gefeliciteerd
Oud 15-09-2006, 20:40
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 15-09-2006 @ 21:16 :
Oooh waarom is hij zo lief
Ik bedoel het niet neerbuigend ofzo, maar is het nog steeds die buitenlander? Portugal, ofzo... Toch?
Oud 15-09-2006, 20:58
Orpheo
Orpheo is offline
ach, de drive, the zone, de kracht, de energie. heerlijk. ik was t vergeten. het is beter dan sex en chocolade. De rush van het bewijs geven van de ABCformule valt hierbij in t niet. I'm hooked.
Oud 15-09-2006, 21:02
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-09-2006 @ 21:38 :
Zo ineens? Gefeliciteerd
nou, t zat er al aan te komen, maar ik voelde opeens het 'moment'

en dank u
Oud 15-09-2006, 21:05
Verwijderd
Zoooooo verliefd! <3
Oud 15-09-2006, 21:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat je van 2 zinnetjes, 7 kleine woordjes zo van slag kan zijn.
Ik heb de hele dag aan hem gedacht, hoe het was, en hoe ik hem moet vertellen dat ik het niet kan.
Mijn reactie door die paar kleine woordjes maakt me alleen wel duidelijk dat ik meer van hem hou dan ik eigenlijk dacht. Want hij was mischien een slechte minnaar en nogal onvolwassen, maar hij was ook m'n beste vriend. Hij weet meer van me dan elke andere persoon op deze aardkloot. En dat gemis doet nog het meeste pijn. Bij hem blijkbaar ook.
Maar zolang ik me nog zo jaloers voel als een meisje naar 'm kijkt, laat staan 'm in een kroeg af staat te lebberen, kan ik geen vrienden zijn. Vrienden moeten toch blij voor elkaar kunnen zijn? En dat kan ik (nog) niet.
Ik vraag me af hoe sommige mensen het wel kunnen...
Oud 15-09-2006, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 15-09-2006 @ 21:24 :
Wil ik ook! En graag op een niet te ''moeilijk'' persoon, enigszins in de buurt. En lekker niet op hem, na na na. Ik heb het met hem gehad, het ligt aan hem of we nog moeilijk gaan doen of niet, maar ik heb gewoon nérgens behoefte meer aan, dus hij kan me net zo goed blijven negeren.
Oud 15-09-2006, 21:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-09-2006 @ 21:37 :
Ik heb de hele dag aan hem gedacht, hoe het was, en hoe ik hem moet vertellen dat ik het niet kan.
Mijn reactie door die paar kleine woordjes maakt me alleen wel duidelijk dat ik meer van hem hou dan ik eigenlijk dacht. Want hij was mischien een slechte minnaar en nogal onvolwassen, maar hij was ook m'n beste vriend. Hij weet meer van me dan elke andere persoon op deze aardkloot. En dat gemis doet nog het meeste pijn. Bij hem blijkbaar ook.
Maar zolang ik me nog zo jaloers voel als een meisje naar 'm kijkt, laat staan 'm in een kroeg af staat te lebberen, kan ik geen vrienden zijn. Vrienden moeten toch blij voor elkaar kunnen zijn? En dat kan ik (nog) niet.
Als ik jou was zou ik heel gauw alles uit mijn hoofd zetten. Zo maak je jezelf onnodig gek en dat gaat pijn doen. Zolang jij nog van hem houdt zullen jullie nooit vrienden kunnen zijn. Zolang jij hem nog haat kunnen jullie nooit vrienden zijn.
Meid kijk uit!
Oud 15-09-2006, 21:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Donder allemaal toch een eind op.
Oud 15-09-2006, 22:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-09-2006 @ 22:56 :
Als ik jou was zou ik heel gauw alles uit mijn hoofd zetten. Zo maak je jezelf onnodig gek en dat gaat pijn doen. Zolang jij nog van hem houdt zullen jullie nooit vrienden kunnen zijn. Zolang jij hem nog haat kunnen jullie nooit vrienden zijn.
Meid kijk uit!
Ik weet ook wel dat het zo niet gaat. Daarom heb ik hem zojuist ook gezegd dat ik geen vrienden met hem kan zijn en dat 'ie me maar gewoon uit z'n hoofd moet zetten. Dan kan ik dat mss ook.
Al is het lastig, want juist als je ergens niet aan wilt denken, denk je er meer aan dan wat dan ook. 'Ik moet er niet aan denken, ik moet er niet aan denken, ik moet er niet aan denken...'etc'.
Mss is het raar, maar ik heb zo het idee dat als we echt bij elkaar horen te zijn dat dat nog wel gebeurd, alleen niet nu, maar als de omstandigheden beter zijn. En zo niet, dan niet. Dan heeft het niet zo moeten zijn.
In de tussentijd ga ik me weer proberen te focussen op andere jongens, want dat ging net zo goed...
Oud 15-09-2006, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-09-2006 @ 22:37 :
Dat duurt soms even, kan zelfs meer dan een jaar over heen gaan. Maar op den duur gaat het echt over, en kan je blij voor elkaar zijn.
Oud 15-09-2006, 23:23
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Quis schreef op 15-09-2006 @ 22:48 :
Wil ik ook! En graag op een niet te ''moeilijk'' persoon, enigszins in de buurt. En lekker niet op hem, na na na. Ik heb het met hem gehad, het ligt aan hem of we nog moeilijk gaan doen of niet, maar ik heb gewoon nérgens behoefte meer aan, dus hij kan me net zo goed blijven negeren.
Oeh, dat had ik een tijdje geleden ook. Dat is verminderd positief. Maar nu heb ik een lieverdje Die ook gek op mij is ^_^
Oud 16-09-2006, 10:46
Verwijderd
Ik vind het fijn om te merken dat hij me niet voor lief neemt. Nog steeds is hij superblij om me te zien, krijg ik verliefde sms'jes van hem, neemt hij de tijd voor me.
* zwijmelt *
Hij maakt me gelukkig.
Oud 16-09-2006, 10:52
ST*R
ST*R is offline
Heb zin om m te zien!! (en hopelijk doet ie vandaag erg lief, dat heb ik wel even nodig geloof ik)
Oud 16-09-2006, 11:28
stout!
stout! is offline
Ben na twee weken rondreizen voor het eerst weer alleen en is best lekker, maar krijg door al het contact met mensen van thuis voor het eerst een beetje heimwee . Zat zelfs een beetje te zoeken naar goedkope vluchten maar onder de 150 euro kom ik niet in Nederland en terug, en ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat. Ik heb het hier hartstikke leuk en moet ervan genieten, zal nog lang genoeg in NL zijn. Maar heb me hier eens te meer gerealiseerd wat een lieve ouders & vrienden ik heb en het lijkt me zo leuk wat mensen even te zien. Plus dat ik nog steeds benieuwd ben hoe het is als ik mijn exvriendje weer zie .

Waarschijnlijk komt het gewoon omdat ik even niets te doen heb.
Oud 16-09-2006, 11:31
Lilium
Lilium is offline
Binnenstebuiten verliefd.
Oud 16-09-2006, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-09-2006 @ 22:37 :
Dat had ik ook, hoor. We hadden grootse plannen van vriendschap, maar ik kón geen vrienden met hem zijn als ik hem nog steeds wilde vasthouden, als ik zo jaloers werd als hij met iemand anders wat deed...

Ontopic: Vrienden <3 Vandaag moet er ernstig paardgereden worden en gebuffymarathond, geloof ik. En verjaardaggevierd.
Oud 16-09-2006, 12:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-09-2006 @ 11:49 :
Dat had ik ook, hoor. We hadden grootse plannen van vriendschap, maar ik kón geen vrienden met hem zijn als ik hem nog steeds wilde vasthouden, als ik zo jaloers werd als hij met iemand anders wat deed...

Ontopic: Vrienden <3 Vandaag moet er ernstig paardgereden worden en gebuffymarathond, geloof ik. En verjaardaggevierd.
Ernstig nog wel

Jaaa, Buffymarathon! *stuiter*

Ow... máár dan wel vanavond iets later, ik heb nog een verjaardagsdiner van mijn 'schoonouders'.
Nog hun cadeautje voor mijn verjaardag <3 Vind ik 1000x leuker dan een suf cadeautje, gezellig samen uit eten!
Oud 16-09-2006, 12:28
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 16-09-2006 @ 12:28 :
Ben na twee weken rondreizen voor het eerst weer alleen en is best lekker, maar krijg door al het contact met mensen van thuis voor het eerst een beetje heimwee . Zat zelfs een beetje te zoeken naar goedkope vluchten maar onder de 150 euro kom ik niet in Nederland en terug, en ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat. Ik heb het hier hartstikke leuk en moet ervan genieten, zal nog lang genoeg in NL zijn. Maar heb me hier eens te meer gerealiseerd wat een lieve ouders & vrienden ik heb en het lijkt me zo leuk wat mensen even te zien. Plus dat ik nog steeds benieuwd ben hoe het is als ik mijn exvriendje weer zie .

Waarschijnlijk komt het gewoon omdat ik even niets te doen heb.
Hahaha ik heb precies hetzelfde, waar zit jij momenteel?
Oud 16-09-2006, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 16-09-2006 @ 00:23 :
Oeh, dat had ik een tijdje geleden ook. Dat is verminderd positief. Maar nu heb ik een lieverdje Die ook gek op mij is ^_^
Nou, ik ben vandaag alweer in staat mijn woorden terug te draaien. AAAAARCH, dit is zó irritant en slecht voor mezelf en verwarrend en dom en vermoeiend. En bah bah bah, ik snap gewoon helemaal níks van die jongen, en nog minder van wat ie met me doet.
Vanavond al mn vrienden weer zien en daar heb ik erg veel zin in.
Oud 16-09-2006, 12:45
Verwijderd
Het is goed zo. Oma is vanmorgen gestorven, al vind ik dat een eng woord. Ze is nu eindelijk thuis, iets wat ze al zo lang wilde. Ze danst, samen met opa.
Oud 16-09-2006, 13:09
I C U
I C U is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 16-09-2006 @ 13:45 :
Het is goed zo. Oma is vanmorgen gestorven, al vind ik dat een eng woord. Ze is nu eindelijk thuis, iets wat ze al zo lang wilde. Ze danst, samen met opa.
Sterkte meissie! *knuv* Ik moet denken aan dat nummer van Blof: *zingt* Laten we dansen, mijn liefste, dansen aan de zee...

OT: Zin in vanaaf. Zin in mn nieuwe baan. God. Tja, ik ga het druk krijgen. Oh, ben blij dat ik gisteren bij dr ben geweest, ze had/heeft het echt heel moeilijk.
Oud 16-09-2006, 13:17
stout!
stout! is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 16-09-2006 @ 13:28 :
Hahaha ik heb precies hetzelfde, waar zit jij momenteel?
Finland en jij?
Oud 16-09-2006, 13:27
moon
moon is offline
ik heb hem de deur uit zitten kijken, en niet omdat hij al zolang bin me was...nee hij irriteerd me enorm.
Oud 16-09-2006, 13:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-09-2006 @ 12:49 :
Ontopic: Vrienden <3 Vandaag moet er ernstig paardgereden worden en gebuffymarathond, geloof ik.
Ik wou dat ik jouw vriendin was
Oud 16-09-2006, 13:51
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 15-09-2006 @ 21:40 :
Ik bedoel het niet neerbuigend ofzo, maar is het nog steeds die buitenlander? Portugal, ofzo... Toch?
Eh, hehe, nee.
Die was toch niet zo heel fijn voor mij. Maar toen was er intro van mijn studie, en bleek een een heel lief iemand te zijn die wel gewoon nederlands is en van mijn leeftijd .

Verder veel sterkte met je oma.
Oud 16-09-2006, 14:43
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Oud 16-09-2006, 16:22
Muchacha
Muchacha is offline
Wat doe je als je een boon hebt voor een vriend van een vriend van je, terwijl die vriend van je zelf verliefd is op jou?
Oud 16-09-2006, 16:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trio!

ok, mijn ex komt nu dus aanzetten met 'ik zal er altijd voor je zijn', 'Ik geef nog steeds veel om je' en 'ik heb nog steeds al je foto's' berichtjes.
Jaja, daar had hij ook aan kunnen denken voordat hij z'n tong in allerlei sletjes ging hangen. Hij moet niet denken dat hij dit kan flikken en dat ik dan met hangende pootjes terug kom rennen.
Eerlijk gezegd vind ik het wel fijn om te weten dat hij me zo mist. Vooral na al zijn 'omg, just get over it!' commentaar. Get lekker zelf over it. Ik had hem veel eerder al gezegd dat een sletje voor 1 avond makkelijk te vinden is, maar iemand die echt van je houd en alles voor je overheeft niet. Dat heeft hij nu wel door volgens mij en nu mag hij degene zijn die verdrietig en van slag is.
Oud 16-09-2006, 16:51
stout!
stout! is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-09-2006 @ 17:34 :
Trio!

ok, mijn ex komt nu dus aanzetten met 'ik zal er altijd voor je zijn', 'Ik geef nog steeds veel om je' en 'ik heb nog steeds al je foto's' berichtjes.
Jaja, daar had hij ook aan kunnen denken voordat hij z'n tong in allerlei sletjes ging hangen. Hij moet niet denken dat hij dit kan flikken en dat ik dan met hangende pootjes terug kom rennen.
Eerlijk gezegd vind ik het wel fijn om te weten dat hij me zo mist. Vooral na al zijn 'omg, just get over it!' commentaar. Get lekker zelf over it. Ik had hem veel eerder al gezegd dat een sletje voor 1 avond makkelijk te vinden is, maar iemand die echt van je houd en alles voor je overheeft niet. Dat heeft hij nu wel door volgens mij en nu mag hij degene zijn die verdrietig en van slag is.

De enige vraag: ga je dit volhouden?
Dat zou ik zelf heel moeilijk vinden als ik nog van iemand zou houden. Maar als je het kunt, nogmaals
Oud 16-09-2006, 17:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vast wel. Die 2 maanden dat ik hem niet sprak ging het steeds beter met me. En ik probeer ook heel erg in m'n achterhoofd te houden wat hij allemaal heeft gezegd en gedaan.
Bij elk serieus gesprek ineens afhaken, 'get over it' en 'you need to grow up' als enige commentaar geven, slachtoffer spelen en mij laten overkomen als een soort nympho, me totaal negeren toen hij bij me was, zeggen dat ik geobsedeerd ben terwijl hij constant aan mijn vriendinnen vraagt hoe het met me gaat...

Zoals ik al eerder zei, hij was m'n beste vriend en dat mis ik, en als we samen horen te zijn dan gebeurd dat ooit wel. Maar nu kan dat gewoon niet gebeuren en is het zinloos om het te willen. En door die slechte dingen te onthouden is het een stuk makkelijker om het niet te willen.
Oud 16-09-2006, 17:23
Verwijderd
Ach flikker toch ook allemaal op. Kansloze knurften, bah. *binnen blijft* Ik word wel kluizenaar ofzo. Voorlopig.

Wieeeee komt er langs met een grote bak Chocolate Therapy van B&J en foute wijvenfilms. Wieeee?
Oud 16-09-2006, 17:30
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-09-2006 @ 14:37 :
Ik wou dat ik jouw vriendin was
Goeie combi hè

En Trimm Trabb: Een vriendin van me beweert altijd dat jongens er gewoon veel langer over doen dan meiden voor ze doorhebben wat ze nu eigenlijk missen. Dat concludeerde ze toen ze zag dat haar vader zich pas ellendig begon te voelen toen haar moeder eigenlijk wel weer een beetje over de scheiding heen was, en dat haar exvriendje na een tijd weer met hangende pootjes terugkwam. Nou ja, en vervolgens kon ze mij ook als voorbeeld gebruiken, en jij voegt er wel mooi weer eentje bij
Oud 16-09-2006, 18:14
stout!
stout! is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 16-09-2006 @ 18:23 :
Ach flikker toch ook allemaal op. Kansloze knurften, bah. *binnen blijft* Ik word wel kluizenaar ofzo. Voorlopig.

Wieeeee komt er langs met een grote bak Chocolate Therapy van B&J en foute wijvenfilms. Wieeee?
Ik zou daar best zin in hebben maar ik zit in Finland .

OT: ik heb hem geprobeerd te bellen vandaag maar kreeg meteen zijn voicemail. Nu heb ik hem een hele lange mail met foto's gestuurd en dan wil ik meteen wat terug . Maar hij heeft geen internet thuis. Ik ben me een beetje aan het vervelen, heb aandacht nodig . Straks even wat drinken in de stad met een Nederlands meisje .

Regels voor berichten