Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2) HBOers zijn net zoveel waard als Unistudenten hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot: tis zo fijjn, kwam hem net nog eventjes tegen op het station. <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en nu even serieus! on topic: wat doe JIJ bij liefdesverdriet? erop los daten en neuken? chocolade eten? janken tot je ogen rood zijn? nee nee, niet ik! ik stap een gitaarzaak binnen, een koop een nieuwe '76er 3 PICKUP LES PAUL CUSTOM!!!!!!! oh ik ben blij! zeer blij en zeer gelukkig!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dank u ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Meid kijk uit!
||
Citaat:
Al is het lastig, want juist als je ergens niet aan wilt denken, denk je er meer aan dan wat dan ook. 'Ik moet er niet aan denken, ik moet er niet aan denken, ik moet er niet aan denken...'etc'. Mss is het raar, maar ik heb zo het idee dat als we echt bij elkaar horen te zijn dat dat nog wel gebeurd, alleen niet nu, maar als de omstandigheden beter zijn. En zo niet, dan niet. Dan heeft het niet zo moeten zijn. In de tussentijd ga ik me weer proberen te focussen op andere jongens, want dat ging net zo goed...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Vrienden <3 Vandaag moet er ernstig paardgereden worden en gebuffymarathond, geloof ik. En verjaardaggevierd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jaaa, Buffymarathon! *stuiter* Ow... máár dan wel vanavond iets later, ik heb nog een verjaardagsdiner van mijn 'schoonouders'. Nog hun cadeautje voor mijn verjaardag <3 Vind ik 1000x leuker dan een suf cadeautje, gezellig samen uit eten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vanavond al mn vrienden weer zien en daar heb ik erg veel zin in. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Zin in vanaaf. Zin in mn nieuwe baan. God. Tja, ik ga het druk krijgen. Oh, ben blij dat ik gisteren bij dr ben geweest, ze had/heeft het echt heel moeilijk.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Die was toch niet zo heel fijn voor mij. Maar toen was er intro van mijn studie, en bleek een een heel lief iemand te zijn die wel gewoon nederlands is en van mijn leeftijd ![]() Verder veel sterkte met je oma.
||
Citaat:
![]() De enige vraag: ga je dit volhouden? Dat zou ik zelf heel moeilijk vinden als ik nog van iemand zou houden. Maar als je het kunt, nogmaals ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Trimm Trabb: Een vriendin van me beweert altijd dat jongens er gewoon veel langer over doen dan meiden voor ze doorhebben wat ze nu eigenlijk missen. Dat concludeerde ze toen ze zag dat haar vader zich pas ellendig begon te voelen toen haar moeder eigenlijk wel weer een beetje over de scheiding heen was, en dat haar exvriendje na een tijd weer met hangende pootjes terugkwam. Nou ja, en vervolgens kon ze mij ook als voorbeeld gebruiken, en jij voegt er wel mooi weer eentje bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik heb hem geprobeerd te bellen vandaag maar kreeg meteen zijn voicemail. Nu heb ik hem een hele lange mail met foto's gestuurd en dan wil ik meteen wat terug ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|