Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2006, 15:05
Verwijderd
ik neem aan dat fly mijn functie heeft opgevraagd toen. en aangezien ze me weer noemde, neem ik ook aan, dat ze behekst werd vorige eetronde. Maar, ja de heks zal het niet toegeven als dat zo is.

Vaarwel mijn mededorpelingen.

eigenlijk is het wel goed dat ik doodga, want stiekem ben ik voor de wolven

edit: toch zeg ik op tink te stemmen, als ik eenmaal dood ben.
Advertentie
Oud 22-09-2006, 15:37
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-09-2006 @ 16:05 :
ik neem aan dat fly mijn functie heeft opgevraagd toen. en aangezien ze me weer noemde, neem ik ook aan, dat ze behekst werd vorige eetronde. Maar, ja de heks zal het niet toegeven als dat zo is.

Zo klopt 't
Oud 22-09-2006, 16:20
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 22-09-2006 @ 16:37 :
Zo klopt 't
Oud 22-09-2006, 16:40
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-09-2006 @ 16:05 :

Hebben we een heks? Wtf, is dat nieuw ofzo?
Oud 22-09-2006, 16:58
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 22-09-2006 @ 17:40 :
Hebben we een heks? Wtf, is dat nieuw ofzo?
Ja, sinds het vorige spel. Net zo nieuw als een verrader en een leerling. (toch?)

Ik ben nu echt zo benieuwd wat Mr Soija zijn functie is. Aangezien iedereen op hem stemt, doe ik dat ook maar, omdat het toch geen zin heeft als ik als enige op iemand anders stem.
Oud 22-09-2006, 17:16
Biertank 52
Biertank 52 is offline
oeps

Ik ben al te lang in dit spel dat ik de spelregels geeneens meer lees.
Oud 22-09-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 22-09-2006 @ 17:58 :
Ja, sinds het vorige spel. Net zo nieuw als een verrader en een leerling. (toch?)

Ik ben nu echt zo benieuwd wat Mr Soija zijn functie is. Aangezien iedereen op hem stemt, doe ik dat ook maar, omdat het toch geen zin heeft als ik als enige op iemand anders stem.
Dorpeling.

Vergeet bijna te stemmen, maar ik stem Tink*.
Oud 22-09-2006, 18:57
Yerli
Yerli is offline
Hup, slacht eens een weerwolf!
Oud 22-09-2006, 19:05
Saarah
Saarah is offline
Ik heb dus Soija gestemd.
Oud 22-09-2006, 20:26
Ray
Ray is offline
Spelleider? Ik verlang naar het verhaaltje
Oud 22-09-2006, 20:31
Spelleider
Spelleider is offline
Biertank 52 had Tink* naar huis gebracht omdat het meisje niet alleen over straat durfde nu die wolf nog vrij rondliep. Daarna was ie op zoek gegaan naar Maxwell. Hij had er niet veel zin in, omdat ie waarschijnlijk vreselijk op zijn lazer ging krijgen omdat ie zijn post verlaten had, maar als Max hem moest gaan zoeken dan was de straf nog groter waarschijnlijk..
Hij vond de bejaarde kapitein in de kazerne. ‘Waar was jij ergens, Biertank? Ik had je toch een order gegeven??’ Biertank keek naar de grond. ‘Wel ehmm, er kwam iets tussen.’ Maxwell keek heel boos. En toen ineens kwam er een grote grijns op zijn gezicht. ‘Was ze de moeite waard?’ Biertank werd rood. ‘Ja ehmm, eigenlijk wel.’ Maxwell barstte in lachen uit. ‘Hou maar op met de komedie! Ik weet goed dat jij met de vrouw van de gouverneur lag te flikflooien in het stro.’ Biertank werd NOG roder. ‘Da-dat wíst je?? Had je ons tóch gezien?? Waarom heb je niks gezegd?’ Ineens werd Maxwell ernstig. ‘Omdat ik weet dat Tink* niet van generaal Soija houdt. Nooit gedaan ook. Sterker nog, ze is diep ongelukkig daar. En zo’n mooie levenslustige jonge meid verdiend wel een beetje geluk.’ Biertank knikte. ‘Ik kan haar gelukkig maken!’ Maxwell grijnsde weer ‘Da’s je geraden jongen, anders krijg je met mij te maken! Maar er is nog een reden: Soija is stervende en dat weet hij zelf ook. Hij heeft een gescheurde milt opgelopen in de slag, en dat is niet te genezen. Daar helpen zelfs offers aan ALLE verschillende Goden niet tegen…’ Daar had Maxwell gelijk in: in die tijd was daar niks aan te doen.
Biertank keek zorgelijk. ‘Maar hoe moet het dan verder? Ik bedoel: voor Tink* ben ik blij, maar wat moeten we doen als de gouverneur er niet meer is? Voor de muren staat een leger dat 25 keer zo groot is als het onze, en binnen de muur loopt nog steeds dat monster rond. Misschien zijn het er zelfs meer dan één.’ Maxwell antwoordde: ‘Oh, ik weet zeker dat er meer dan één is: ik heb de voetsporen in de bloedplassen met elkaar vergeleken en ik heb drie verschillende sporen aangetroffen. Er zijn er dus in ieder geval drie.’ Biertank schrok. ‘DRIE?! Wat moeten we dan!? Ze hebben gisteren Flyaway de waarzegster gedood, en het had niet veel gescheeld of Tink* en ik waren er ook geweest. Die arme Tink* is echt doodsbang, ze durfde niet alleen over straat…’ Biertank viel even stil. ‘Maar ik heb het beest goed kunnen zien. Het was een soort wolf, maar minstens twee keer zo groot als een gewone wolf!’ Maxwell dacht even na. ‘Een wolf dus… En Flyaway is dood? Da’s slecht nieuws.. Maar ik heb de tactieken van die beesten bestudeerd, en het lijkt erop dat ze telkens maar één persoon doden. Momenteel moeten we dus banger zijn voor dat leger dat hier voor de deur staat. In tegenstelling tot jou heb ik gisteravond mijn tijd wel zinvol besteed, hoewel jouw invulling ongetwijfeld plezieriger is geweest’ Hij grijnsde weer even. ‘Ik heb de vijand geobserveerd en ze zijn druk bezig met het maken van oorlogswapens: ladders, rammen en volgens mij ook een belegeringstoren. Ze willen dus niet wachten tot we doodgehongerd zijn. Die dingen zullen binnen een paar dagen klaar zijn, tot dan hebben we de tijd om een verdedigingsplan op te zetten. Ik stond op het punt om naar de gouverneur te gaan om hem dit mede te delen, hij zal vast wel een strategie hebben; ik heb lang samen met hem gevochten en hij heeft meerdere malen gewonnen van een overweldigende meerderheid. Julius Caesar zelf uitgezonderd ken ik geen groter militair genius. Geen zorgen jongen, Soija zal wel weten wat te doen.’ Biertank vatte weer hoop uit deze woorden en samen gingen ze naar de kamer van de gouverneur. Bij de deur echter werden ze tegengehouden door Saarah de verpleegster. ‘Ik heb helaas slecht nieuws’ zei ze. ‘Gouverneur Soija is een half uur geleden bezweken aan zijn verwondingen.’

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell
4. X-Ray™
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
7. Zoef de haas
8. Elpida
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti
12. light fighter (dorpeling)
13. ook hallo (dorpeling)
14. MieX
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija (dorpeling)
20. Faerie

blauw=gedood
rood= opgegeten

En helaas voor de dorpelingen, ook Mr. Soija was een gewone dorpeling. Wat zullen de wolven om jullie gelachen hebben
Flyaway had inderdaad de functie van Soija gevraagd, maar pas op de avond van haar vroegtijdig heengaan. En dode zieners mogen niks meer zeggen dus ze kon jullie niet waarschuwen...

De wolven mogen weer stemmen. Dit kan tot morgenavond 20:30
Ook de tovenaar en de nieuwe ziener mogen hun dingen doen, en de heks natuurlijk ook.
Oud 22-09-2006, 20:32
Ray
Ray is offline
Bleegh. Wat saai, maar het is Soija's eigen schuld.
Oud 22-09-2006, 20:36
Tink*
Tink* is offline
Wtf. Zonde. Ik dacht echt dat ze het zeker wist omdat ze het zelfs nog herhaalde en hij echt hartstikke verdacht deed.
Oud 22-09-2006, 20:38
Ray
Ray is offline
Vreemd van Flyaway idd.
Oud 22-09-2006, 20:39
Verwijderd
Citaat:
X-Ray™ schreef op 22-09-2006 @ 21:32 :
Bleegh. Wat saai, maar het is Soija's eigen schuld.
Oud 22-09-2006, 20:40
Ray
Ray is offline
Je doet verdacht als een motherfucker.
Oud 22-09-2006, 20:41
Verwijderd
dat vinden jullie althans de niet-wolven
Oud 22-09-2006, 20:47
Hanneke
Hanneke is offline
3. Maxwell
4. X-Ray™
5. Tink*
7. Zoef de haas
8. Elpida
11. Misti
14. MieX
15. Saarah
16. Biertank 52
18. duivelaartje
20. Faerie

Nog 11.
Oud 22-09-2006, 20:49
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ligt het aan mij, of gaat het spel trager dan vorige keer?
Oud 22-09-2006, 20:50
maxwell
maxwell is offline
wowly.. hoeveel mede dorpelingen zijn er nog?
Oud 22-09-2006, 20:59
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Als ik goed heb geteld:

4 dorpelingen
3 weerwolven
1 heks
1 ziener
1 tovenaar
1 verrader
Oud 22-09-2006, 20:59
Faerie
Faerie is offline
Ok nu hebben er dus een paar mensen echt heel erg zitten liegen hier over het feit dat ze Mr Soija zo verdacht vonden, maar wie.. ik ga alle posts weer eens goed nalezen..

de volgende keer stem ik denk ik op Zoef de haas of Maxwell.

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 21:03.
Oud 22-09-2006, 21:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
We zijn wel heel erg slecht...

Ik ga ook voor Zoef de Haas, of voor Elpida.
Oud 22-09-2006, 22:19
Verwijderd
Ik twijfel tussen Misti en X-Ray

Edit: bestaat de wolfsbane eigenlijk nog, of is die met de nieuwe regels vervallen?
Oud 22-09-2006, 22:29
TopDrop
TopDrop is offline
Wat een puinhoop
Oud 22-09-2006, 22:34
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Elpida schreef op 22-09-2006 @ 23:19 :
Ik twijfel tussen Misti en X-Ray

Edit: bestaat de wolfsbane eigenlijk nog, of is die met de nieuwe regels vervallen?
Die bestaat nog.
Oud 23-09-2006, 12:25
Spelleider
Spelleider is offline
Oh ja, ik ben gister nog iets vergeten te vermelden.

Vanavond begint het nieuwe seizoen van 24 weer, en uw spelleider is daar grote fan van.
Ik zal de uitslag dus pas erna erop zetten, tenzij de wolven en rest eerder met hun stemmen komen. Dan kan ik het ervoor erop zetten.
Oud 23-09-2006, 12:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 23-09-2006 @ 13:25 :
Oh ja, ik ben gister nog iets vergeten te vermelden.

Vanavond begint het nieuwe seizoen van 24 weer, en uw spelleider is daar grote fan van.
Ik zal de uitslag dus pas erna erop zetten, tenzij de wolven en rest eerder met hun stemmen komen. Dan kan ik het ervoor erop zetten.
Oud 23-09-2006, 13:40
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-09-2006 @ 13:27 :
qft.
Oud 23-09-2006, 13:47
Saarah
Saarah is offline
Ik ga, na de eetronde, opnieuw op Biertank stemmen.
Oud 23-09-2006, 18:19
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Oei oei oei, zal mijn einde dan spoedig nabij zijn? Mijn leven als weerwolf bijna voorbij? Of ben ik toch dorpeling? Of heks? Of verrader? Of tovenaar?

Dilemma's, dilemma's.
Oud 23-09-2006, 18:43
Spelleider
Spelleider is offline
‘Wat moeten we nu!’ zei Biertank enigszins in paniek. ‘Je zei dat generaal Soija een oplossing zou hebben, maar die is er niet meer. We zijn verloren!’ Maxwell probeerde de jongen moed te geven. ‘De dood van Soija is inderdaad een groot verlies voor ons, maar we gaan de moed niet zomaar opgeven. Als we dan toch moeten sterven, dan zullen we een gevecht leveren waar onze voorouders trots op zouden zijn. En de Goden ook!’ ‘Met ons vijftigen?’ zei Biertank ongelovig. Maxwell schudde zijn hoofd. ‘Nee, deze keer zal iedereen meevechten. Ik wil iedere man ouder als 12 op de muur hebben staan! Iedere dorpeling sturen we naar de wapenkamer en als die leeg is dan rusten we de rest uit met hooivorken, bijlen, keukenmessen, zeisen en andere dingen die scherp zijn.’ Biertank keek bezorgd. ‘Kinderen en bejaarden? Dat wordt een bloedbad.’ Maxwell knikte. ‘Waarschijnlijk wel. Maar als we niks doen dan worden we sowieso tot de laatste man afgeslacht. We gebruiken de dagen die ze nog nodig hebben om die oorlogswapens af te maken om alle takken van iedere boom in de stad af te snijden. Daar kunnen we bogen en pijlen van maken. Iedere vijand gedood met een pijl kan ons niet bevechten!’ Biertank knikte. ‘Maar niemand kan boogschieten. Zelfs de stadswachten niet.’ Maxwell schudde zijn hoofd. ‘Iedereen kan een pijl afschieten. Het is het richten dat training vraagt. Als ze met honderden tegelijk op de muur af komen rennen is elk pijl raak, hoe slecht gericht ook.’ ‘Da’s waar’ zei Biertank. Maxwell vervolgde: ‘Verder kunnen we schilden maken van houten meubels en luiken. We hebben nog drie dagen: laten we die tijd goed besteden!’
Nog diezelfde dag werd het nieuws meegedeeld aan alle burgers van de stad. Iedereen begon meteen met het maken van schilden en bogen en met het zoeken van voorwerpen die als wapen gebruikt konden worden. Ook werden er stenen op de muren gelegd die naar beneden gegooid konden worden als de aanvallers eronder stonden. Er waren zelfs enkelen die vaten met pek klaarzette op de muur; ze hoefden alleen nog maar verwarmd te worden. En de straten werden bovendien barricades neergezet voor het geval de vijand erin slaagde om over de muur te komen. De meeste barricades lagen om de gouverneursvilla, er was namelijk besloten dat alle vrouwen en kleine kinderen zich hierin zouden verstoppen tijdens de slag. Het gebouw was immers groot en lag midden in de stad, ver van de muur af.
Er werd hard gewerkt maar uiteindelijk waren alle voorbereidingen klaar. Alle burgers werden gelijkelijk over de muur verdeeld, waarbij er één stadswacht per 200 burgers werd geplaatst. Maxwell had het glanzende koperkleurige pantser van generaal Soija aangedaan, om de mannen te inspireren en de vijand te laten denken dat de gouverneur nog in leven was. Zelfs X-ray had gehoord van Soija’s overwinningen dus Max hoopte dat het de vijand zou demoraliseren als ze Soija zouden zien op de muur. Nadeel was wel dat hij waarschijnlijk wel een doelwit zou worden… Maxwell had Biertank opgedragen om zijn pantser aan te doen: dat van Maxwell was veel zwaarder en beter gemaakt dan het oude pantser van Biertank, en Max was erg gesteld geraakt op de jongen. Hij hoopte maar dat het zwaardere pantser hem zou beschermen in de slag.
Doordat iedereen zijn gedachten waren bij het aankomende gevecht, dachten de mensen even niet aan het gevaar dat nog steeds binnen de muren rondliep. Maar de wolfjes hadden zo hun eigen manier om hun aanwezigheid weer even kenbaar te maken. Toen Biertank op weg was naar Tink* om afscheid van haar te nemen voor het geval hij zou sneuvelen in de slag (waar de kans vrij groot op was) zag hij in de verte iemand die werd aangevallen door een weerwolf! Maar toen hij met getrokken zwaard de persoon te hulp kwam, bleek dat er geen dode was gevallen. Erg gek, het leek wel of de wolf was tegengehouden door een onzichtbaar schild….

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell
4. X-Ray™
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
7. Zoef de haas
8. Elpida
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti
14. MieX
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija (dorpeling)
20. Faerie

blauw=gedood
rood= opgegeten

Eindelijk een beetje geluk voor de dorpelingen. Maar kunnen ze profiteren van deze zwakheid van de weerwolven? Dat zien we morgen om 20:30...

Met dank nog aan de weerwolven en de rest: omdat iedereen wat vroeger gestemd heeft kon ik de uitslag erop zetten voordat 24 vanavond begint. Echt vet, ze gaan nu dubbele afleveringen doen.
Oud 23-09-2006, 18:55
Verwijderd
Oud 23-09-2006, 18:57
Tink*
Tink* is offline
Huhu wolfsbane.
Oud 23-09-2006, 22:44
Faerie
Faerie is offline
ik ga denk ik op maxwell of duivelaartje stemmen, eerst dacht ik nog Zoef de haas, maar na een aantal van haar posts te hebben doorgelezen vind ik haar toch helemaal niet verdacht. Maxwell en duivelaartje vind ik verdacht omdat ze teveel mensen verdenken die geen weerwolf (blijken te) zijn. Edit: en ook door de 'toon' van hun posts.

Laatst gewijzigd op 23-09-2006 om 22:48.
Oud 24-09-2006, 00:00
maxwell
maxwell is offline
Ok, ik ga dit keer voor fearie omdat de verdenkingen naar mij toe totaal niet kloppen en ik tevens helemaal niet veel mensen verdacht maak.
Oud 24-09-2006, 18:51
Spelleider
Spelleider is offline
Excuses, ik krijg net bericht dat ik moet oppassen vanavond. Uitslag is dus wat later. Omdat ik dit niet eerder wist kon ik het ook niet eerder zeggen...
Oud 24-09-2006, 19:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 24-09-2006 @ 19:51 :
Excuses, ik krijg net bericht dat ik moet oppassen vanavond. Uitslag is dus wat later. Omdat ik dit niet eerder wist kon ik het ook niet eerder zeggen...
Vrolijk oppassen!!
Oud 24-09-2006, 21:13
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 24-09-2006 @ 20:22 :
Vrolijk oppassen!!
Ik las het even vlug en dacht dat er Vrolijk Pasen stond.
Oud 24-09-2006, 21:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Yerli schreef op 24-09-2006 @ 22:13 :
Ik las het even vlug en dacht dat er Vrolijk Pasen stond.
Hihi, daar had ik het ook van afgeleid
Oud 24-09-2006, 22:49
Spelleider
Spelleider is offline
Biertank schrok wakker. Hij had een vreemd geluid gehoord. Een knal of zo. Hij keek om zich heen. Naast hem lag Tink* te slapen. Even moest hij terugdenken aan de sex die ze die avond ervoor gehad hadden, maar toen hoorde hij datzelfde geluid weer. ‘Wat kon dat toch zijn?’ dacht ie. Hij liep naar het raam aan keek naar buiten. En toen zag hij wat het was. Katapulten!!! De aanval was begonnen!!! Vliegensvlug maakte hij Tink* wakker en droeg haar op om naar een veilige plek te gaan. Daarna trok hij snel zijn harnas aan en rende naar buiten. De schade was verschrikkelijk. Verschillende gebouwen stonden in brand, er lagen brandende stenen in de straten. Behalve de stenen van de katapulten werden er ook brandende pijlen over de muur geschoten. ‘Was het alarm al geslagen?!’ dacht Biertank bij zichzelf. ‘Zijn de muren al bemand?’ Hij moest zo snel mogelijk naar zijn post toe! Biertank begon te rennen. Hij zag links en rechts van hem burgers met bogen of met hooivorken door elkaar rennen. Er was paniek uitgebroken door het grote aantal pijlen dat in de straten landde: overal lagen doden. Biertank begon de mannen om hem heen te verzamelen en de groep werd steeds groter naarmate hij dichter bij de muur kwam.
‘DEKKING!!’ werd er ineens door één van zijn mannen geschreeuwd. Een grote brandende steen boorde zich in het gebouw waar Biertank recht voor stond. De brokstukken vielen overal maar wonder boven wonder werd Biertank niet verpletterd. ‘Iedereen OK?’ vroeg hij. Er werden bevestigende geluiden gemaakt. ‘Die ratten hebben de Romeinse Lusthof geraakt!’ zei iemand. ‘Daar ging ik elke vrijdagavond mijn gerief halen!’ Iedereen moest lachen, ondanks de penibele situatie waar ze in zaten. Biertank keek bij het beschadigde gebouw naar binnen, op zoek naar overlevenden. Maar iedereen in het bordeel leek dood te zijn. Op de grond van het brandende gebouw vond hij het lichaam van Faerie de hoerenmadam: ze was verpletterd onder het rotsblok dat net op het gebouw was gevallen.. Biertank sloot zijn ogen en sprak een kort gebed uit. Hij kende Faerie goed: behalve hoerenmadam was ze ook de leerlinge van Flyaway de waarzegger, en na diens dood had zij de praktijk van flyaway overgenomen. Maar hij kon niet te lang rouwen, ze hadden hem nodig op de muren.
Daarom rende hij verder, gevolgd door zijn mannen. Toen bereikte hij de muur. Maxwell stond bovenop de muur in het glanzende uniform van Soija, dat nu echter niet meer glansde door al het bloed dat erop zat. Maxwell zat danig in de problemen: de verdedigers op dat deel van de muur begonnen op te raken en hij stond recht voor de belegeringstoren die al tegen de muur stond. De aanvallers werden met bosjes uitgespuwd. Maxwell hield dapper stand en vocht als Achilles zelve. De brug van de belegeringstoren was bezaaid met doden. ‘Voor Rome!!!’ schreeuwde Biertank. Hij rende de trap op en vocht zich een weg naar Maxwell toe. Toen ze elkaar tegenkwamen op het slagveld zei Biertank ‘Ave Max. Ik breng versterkingen mee! Tijd om die toren uit te schakelen.’ Maxwell haalde opgelucht adem. ‘Geen moment te vroeg jongen. Ik was al bang dat mijn laatste uurtje geslagen had…’

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell
4. X-Ray™
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
7. Zoef de haas
8. Elpida
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti
14. MieX
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija (dorpeling)
20. Faerie (leerling-ziener)

blauw=gedood
rood= opgegeten

Faerie heeft niet lang kunnen profiteren van haar ziener-krachten helaas...
En jammer genoeg voor de dorpelingen zijn de zieners nu op. Geen vervangers meer. Dus nu zullen jullie het zonder inside information moeten doen.

De wolfjes mogen weer toeslaan. Morgenavond om 20:30 stillen zij hun honger...
Oud 24-09-2006, 22:56
zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmmm maxwell heeft met mij wolvenpotentie volgens fearie
Dat lijkt me dus een vrij simpele na de eetronde
Oud 24-09-2006, 23:39
maxwell
maxwell is offline
omg..
ik neem aan dat ze nooit mijn functies heeft opgevraagt, anders is ze niet zo slim :')

maar agh, als jullie mij de volgende ronde zullen hangen dan is dat niet slim
Oud 25-09-2006, 15:26
MieX
MieX is offline
Jeetje nog steeds geen weerwolf.. We doen het echt slecht mensen, ik ga nu echt de volgende ronde hopen dat ik op een weerwolf stem want ik begin nu echt aan iedereen te twijfelen.

Hoofdverdachte voor mij is op dit moment Maxwell, maar ook Elpida en Biertank vind ik nogal verdacht. Verder heeft eigenlijk iedereen het tot nu toe aan het verkeerde eind, dus wat dat betreft is iedereen verdacht..

Hoe langer ik zo hardop ga redeneren hoe vager het wordt volgens mij, in ieder geval stem ik Maxwell als hij/ik de eetronde overleef(t)
Oud 25-09-2006, 16:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Het is Maxwell denk ik niet, aangezien het anders wel heel dom van de wolven wat om Faerie op te eten. Aangezien ze hem (en mij ) verdacht maakte. De wolven willen waarschijnlijk Maxwell verdacht maken.

(Maar dit kan natuurlijk ook andersom, dat Maxwell ons wil doen denken dát hij niet verdacht is en dat hij toch wolf is. )
Oud 25-09-2006, 16:05
Ray
Ray is offline
Faerie is toch gehangen? Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, ik vind duivelaartje wel verdacht tot nu toe, maar ik wacht de eetronde even af.
Oud 25-09-2006, 16:27
MieX
MieX is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-09-2006 @ 17:01 :
Het is Maxwell denk ik niet, aangezien het anders wel heel dom van de wolven wat om Faerie op te eten. Aangezien ze hem (en mij ) verdacht maakte. De wolven willen waarschijnlijk Maxwell verdacht maken.

(Maar dit kan natuurlijk ook andersom, dat Maxwell ons wil doen denken dát hij niet verdacht is en dat hij toch wolf is. )
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit wel heel erg lijken op het verdedigen van een medewolf, de wolven stom noemen omdat ze de ziener opeten

Als dorpeling vind ik het nogal jammer dat zowel de ziener als de leerling-ziener dood zijn, zeker omdat ik niet zoveel van ze heb opgestoken over functies, maar ik kan begrijpen dat het voor de wolven een slimme zet is
Oud 25-09-2006, 16:35
Saarah
Saarah is offline
Ik ga dus voor Biertank..
Oud 25-09-2006, 16:53
Spelleider
Spelleider is offline
Waarom denkt iedereen dat het vandaag een hangronde is???
Mensen, gister hebben de DORPELINGEN ervoor gekozen om hun ziener op te hangen.
Vandaag mogen de weerwolven iemand opeten!!!
Oud 25-09-2006, 16:57
Saarah
Saarah is offline
Ik heb me blijkbaar in dag vergist. Dan wacht ik nog even de wolfjes af.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten