Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2006, 20:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 19-09-2006 @ 21:14 :
ik ging vandaag soliciteren en nu ben ik nog aangenomen ook.
vanaf morgen sta ik dus de kassaslet uit te hangen bij de AH to go op Utrecht cs,
Dan kom ik overmorgen nondeju wat halen!
Oud 19-09-2006, 22:42
ZerO
ZerO is offline
Gisteren ben ik na school op bezoek geweest bij een vriendin en dat was erg gezellig daarna met mijn projectgroep afgesproken zzzzz want we gingen voor school naar Pauw&Witteman . Omg we stonden daar te wachten en opeens werd sushi uitgedeeld aan alle gasten behalve de studenten NATUURLIJK ik voelde me ZWAAR gefrustreerd Ohja en Jeroen Pauw is heeeeeeet!!!!
Maar goed ik sliep pas om half 3 op een slaapbank vol kattenharen en 5 uur later moest ik opstaan want ik had les Vandaag heb ik op school en op mijn werk doorgebracht en zometeen ga ik knock out. Het ergste is nog dat mijn wekker over 7 uur alweer gaat
Oud 19-09-2006, 22:47
Verwijderd
ik had vandaag stage en voor ik daar heen ging wilde ik nog sap en broodjes halen maar ik vond de AH to go te duur dus toen liep ik naar de normale AH en daardoor kwam ik te laat op mn stage oei oei, gelukkig was mijn begeleidster er ook nog niet dus niemand die het merkte, heel de dag stage gehad en ik weet nog niet zo goed of ik het wel leuk vind maar ja, om kwart voor zeven was ik eindelijk thuis, eten gemaakt, en om half negen ging ik naar een verjaardag waar we tv keken en vieze bitterballen aten en nu ben ik thuis en luister ik emilie simon en doe ik niks
Oud 19-09-2006, 22:56
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Gespreksvaardigheidverslag voor AV gemaakt, GS1 werkgroep gehad, en tot slot GS1 huis- en leeswerk gedaan. Nu vind ik het wel mooi geweest.
Oud 20-09-2006, 10:56
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ging gister naar school het hoofd van mn vriendin kleien. Toen gingen we op de scootah naar huis en viel ik in slaap. En toen ging ik naar t huis van mn beste vriendin dr ouders want die zijn dr niet en toen hebben we lasagna gemaakt en flessen wijn gezopen en gehuild bij Platvoet en toen bracht ze me naar huis en kwam mn vriendje bij me slapen. En ik had onwijs enge nachtmerries over een invasie van dikke meeuwen die mensenvlees aten en op de ramen gingen tikken pff .
Oud 20-09-2006, 11:00
suvórov
suvórov is offline
Ja?
Oud 20-09-2006, 14:11
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Om 9 uur had ik een college van een man die eerst een half uur ging vragen: waarom zijn jullie nou je bed uitgekomen voor dit college,
Oud 20-09-2006, 14:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 19-09-2006 @ 21:14 :
ik ging vandaag soliciteren en nu ben ik nog aangenomen ook.
vanaf morgen sta ik dus de kassaslet uit te hangen bij de AH to go op Utrecht cs,

hoe vaak moet je er werken?
Oud 20-09-2006, 15:14
Verwijderd
Mijn college vanochtend was niet zo enerverend maar we konden wel gezellig praten over alles wat er aan de hand was in ons leven. De les vanmiddag was heel leuk want ik hoefde mijn presentatie nog niet te geven en we mochten lekker mensen in hokjes plaatsen olé! Nu ben ik moe maar ik moet afwassen en boodschappen doen en huiswerk maken iek.
Oud 20-09-2006, 15:51
chique
chique is offline
ik sliep vandaag eindelijk fatsoenlijk tot 9 uur, daarna college en met mijn fantastische groepje aan presentatie werken
en nu heb ik geen zin meer, maar ik moet de presentatie afmaken en ander huiswerk zzzzz en vanavond nog dansen
Oud 20-09-2006, 16:06
Luna
Luna is offline
ik heb opgepast op 2 babies. daarna naar huis en toen ging ik voor mn zusje een kodootje kopen want haar konijn was opeens dood en dat is stom want het was een hilarisch beest en nog heel klein
maar nu zit ik te chillen en moet ik eigenlijk lezen voor school maar dat doe ik later wel.
ohja, gister ging ik naar yoga voor het eerst en het was relaxed
Oud 20-09-2006, 17:15
Verwijderd
ik moest vandaag het eerst werken en het viel me alles mee,terwijl ik er echt geen zin in had.
daarna ging ik even met iemand wat drinken in de stairway,daarnet heb ik gegeten en vanavond ga ik even naar hooverphonic.
Oud 20-09-2006, 17:30
Otis
Otis is offline
ik was vandaag op school en ik ging een interview opnemen met een VOICERECORDER en toen ik het afluisterde bleek dat mn stem vet dom was. Het klonk blijkbaar een beetje lijzig .
verder kregen we een heel college over doping en dat was wel interessant en ik at iets en toen schoof mn docente uit dr slof en riep ze: STOP DAT WEG HET STINKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en het was dus echt geurloos kuthoer.
Zometeen ga ik op bed liggen en dan val ik in slaap, wedden?
Oud 20-09-2006, 17:47
Sjoerd
Sjoerd is offline
woehoe. eerste 2 uur buitengymmen, lekker fris en nat (zeker als je gymt op allstars). toen nog meer leuk school enzo. volop genieten. thuisgekomen economie geleerd, gegeten, nog meer economie geleerd en zometeen nederlands. Leuk joh, school
Oud 20-09-2006, 18:16
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben vandaag naar school geweest en ik kreeg een geniale ingeving voor een monoloog voor audiovisueel en ik heb nog wat lekker zitten plakken en knippen en genoten van de najaarszon
en in de trein tukkies gedaan en nu ben ik net thuis en zometeen ga ik eten en dan slapen en dan huiswerk maken en weer slapen.
Oud 20-09-2006, 18:56
100%hallal
100%hallal is offline
Weer stofgezogen voor een heel jaar...
Oud 20-09-2006, 20:00
Drez
Drez is offline
gestudeerd, sin city gekeken voor college, gegeten, en nu bezig met een verslag.
Oud 20-09-2006, 20:08
Otis
Otis is offline
omg ik keek 2 nieuwe family guy ep's waaronder 1tje met Darth Vader erin en ik was voortdurend hardop aan het lachen
Oud 20-09-2006, 20:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Otis schreef op 20-09-2006 @ 21:08 :
omg ik keek 2 nieuwe family guy ep's waaronder 1tje met Darth Vader erin en ik was voortdurend hardop aan het lachen
family guy is dus echt wel geniaal.
Oud 20-09-2006, 20:40
Verwijderd
Vandaag gewerkt, van 0730 tot 1615 waarvan ik maar 3 uurtjes daadwerkelijk iets moest doen. Ik werk nu de 2e week als hulp monteur, het bevalt me wel. Verder heb ik nog een bus Pringles en de nieuwe cd van Mastodon gekocht.
Oud 20-09-2006, 20:43
__
__ is offline
kapt. roodbaard kwam naar rotterdam dus toen gingen we maar naar een tentoonstelling over dinosaurussen wat wel tof was en door de stad wandelen enzo nu moet ik eigenlijk heeeeeeeeeel veel lezen maar daar heb ik geen zin in dus dan ben ik uiteraard wel zo verstandig en verantwoordelijk om er voor te kiezen het dan maar niet te doen
Oud 20-09-2006, 20:45
Broeder
Broeder is offline
Ik heb de hele middag HUISWERK gemaakt en ga morgen iets inleveren in een LEITZMAPJE. Wie had gedacht dat ik dit nog eens mag meemaken
Oud 20-09-2006, 20:46
ZerO
ZerO is offline
Ik ga zo ijs eten met mijn vriendje en misschien wel meer !!
oh en ik ging naar school vandaag en het het was VRESELIJK boeh morgen kan ik eindelijk uitslapen
Oud 20-09-2006, 20:51
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-09-2006 @ 21:46 :
morgen kan ik weer uitslapen
en een baan zoeken .
Oud 20-09-2006, 21:05
Moustache
Moustache is offline
Ik heb vanmiddag één college gehad en daarna heb ik in de trein gezeten en bij mijn vriendin gegeten en dat was het wel zo'n beetje.
Oud 20-09-2006, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 20-09-2006 @ 21:08 :
Welke ep is dat precies? Superhard, family guy.
Oud 20-09-2006, 21:44
zeehond23
zeehond23 is offline
gegeten en de was gedaan bij mama
Oud 20-09-2006, 21:45
Verwijderd
Oh ik heb vandaag na jaaaren weer eens m'n mountainbike gepakt en de berg en dal / groesbeek gepwnd! Mooi werk.

En zojuist heb ik gdoverrrrrrr bedorven biefstuk gegeten. En ik maar denken dat die marinade zo'n raar bijsmaakje gaf. Bah
Oud 20-09-2006, 21:46
Otis
Otis is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 20-09-2006 @ 22:40 :
Welke ep is dat precies? Superhard, family guy.
ep 2 van seizoen 6, echt prachtig; darth vader icm family guy. En peter die in slaap valt in een kinderwagen
Oud 20-09-2006, 21:49
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 20-09-2006 @ 22:44 :
gegeten en de was gedaan bij mama
Het is toch veel makkelijker om dat zelf te doen?
Oud 20-09-2006, 21:51
zeehond23
zeehond23 is offline
zou het zijn als ik een wasmachine had
Oud 20-09-2006, 21:59
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Otis schreef op 20-09-2006 @ 22:46 :
ep 2 van seizoen 6, echt prachtig; darth vader icm family guy. En peter die in slaap valt in een kinderwagen
OMG Darth was 't einde <3
Oud 20-09-2006, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 20-09-2006 @ 22:46 :
WTF IS ER AL EEN SEIZOEN 6

Hallo waarom weet ik zulk soort dingen nooit Nu moet ik last minute gaan downloaden terwijl ik eigenlijk wilde slapen na een snel rondje travian-mail-lj-forum.
Oud 20-09-2006, 22:05
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-09-2006 @ 23:03 :
travian-mail-lj-forum.
DÉJÀ-VU.
Oud 20-09-2006, 22:23
Verwijderd
Oja, iets met ontopic. Nou, ik versliep me voor school dus daarom besloot ik dat ik in plaats daarvan ook gewoon in de bosjes kon gaan liggen met een tof boek. Dat boek was alleen helemaal niet tof, want het was Mulisch en zijn boeken staan for some reason altijd vol met spelfouten en vergeten hoofdletters. Omhooggevallen pauper.

Toen ging ik maar naar huis en trickte de moeder mij in het kopen van kleren, wat uiteindelijk resulteerde in gesjouw met boodschappen en in de rij staan bij de apotheek. Maar ik heb er wel broodjes bapao en XTC haha grapje multivitaminen uit weten te slaan. Zij sloeg echter ook haar slag, door te zeggen van 'yo ga mee naar Amstelveen dan' en toen zei ik 'yo nee' en toen moest ik teruglopen want zij ging wel en zij had de auto hiha en ook het rijbewijs ho.

Na onderweg de uiterst leerzame bijsluiter van mijn multivitaminen gelezen te hebben, ging ik thuis maar koffie drinken en uiterst sexy gesprekken voeren met mijn joch, want hij ging me allerlei neuspeutertechnieken uitleggen. Overmand door die hitsigheid ging ik maar koken en toen maakte ik weereens veel te veel te lekker eten en nu staat het in de koelkast want ik krijg het niet op en niemand in dit kuthuis heeft honger. Uit pure wanhoop ging ik het joch maar weer lastigvallen, telefonisch dit keer, waarbij ik in giechelende kwijlepilepsie raakte om de uitspraak 'vergeet vooral het bouillonblok niet'.

En nu zit ik hier als een sukkel met een handdoek om mijn haar en met al mijn nieuwe kleren aan, alhoewel ik eigenlijk wilde slapen maar daar moest Otis natuurlijk weer roet in gooien

KLAAAAR, dit lange verhaal levert mij weer minstens vijf straffeloze offtopic reacties op.
Oud 20-09-2006, 22:48
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-09-2006 @ 23:03 :
WTF IS ER AL EEN SEIZOEN 6

Hallo waarom weet ik zulk soort dingen nooit Nu moet ik last minute gaan downloaden terwijl ik eigenlijk wilde slapen na een snel rondje travian-mail-lj-forum.
het zijn er nog maar 2, dus je bent er niet al te lang mee bezig.
Oud 20-09-2006, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 20-09-2006 @ 23:48 :
het zijn er nog maar 2, dus je bent er niet al te lang mee bezig.
Nou, je weet maar nooit. Een jaar geleden oid had ik ergens gelezen dat het bij 3 seizoenen zou blijven, dus ik was keihard in de rouw en toen kwam ik pas een paar weken terug achter dat er ineens ook een 4 & 5 was. Dat werd dus een weeklang elke vrije minuut van de dag Family Guy kijken.

Maar seizoen 6, hip. En seizoen 2 van American Dad schijnt ook ergens binnenkort uit te komen, dit wordt wel een toffe herfst Of in elk geval een toffe september en een toffe eerste helft van oktober
Oud 21-09-2006, 00:09
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
College Academische Vaardigheden en Geschiedenis 1 gehad, en veel te lang bezig geweest op mijn huiswerk GS1... Heb nu eigenlijk pas tijd voor mezelf.
Oud 21-09-2006, 00:13
capibara
capibara is offline
Huiswerk is vaak bollox.
Oud 21-09-2006, 00:23
Otis
Otis is offline
ik ging net united 93 afkijken ( nadat ik gister in slaap was gevallen rond de 20e minuut) en kenser wat een suffe film , met vervelende schreeuwende kutacteurs.
Oud 21-09-2006, 00:35
Carn
Carn is offline
opstaan, douchen, eten, wat gelezen, wat voor school gedaan, gedrumd, gegeten, wezen werken, nog wat voor school gedaan, interview uitgetiept, wat VM gekeken en bier gedronken, en dadelijk ga ik slapen.
Oud 21-09-2006, 07:31
655321
655321 is offline
Om maar even op mijn dag vooruit te lopen: Ik moet zo werken bij een mevrouw die Moggel heet. Daarna door naar school om daar tot fucking 5 uur met diagnostiek bezig te zijn en dan, dan weet ik nog niet wat ik ga doen.
Uit, dunkt me.
Oud 21-09-2006, 09:55
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-09-2006 @ 01:23 :
ik ging net united 93 afkijken ( nadat ik gister in slaap was gevallen rond de 20e minuut) en kenser wat een suffe film , met vervelende schreeuwende kutacteurs.
Daarnaast wil ik eigenlijk liever uitsluitsel over de vraag of het nu wel of niet echt gebeurd is.
Oud 21-09-2006, 10:03
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-09-2006 @ 01:23 :
Heb je niet eens weg liggen kwijnen onder het Yankee-sentimentele gedoe?

Ik vond het vooral zielig omdat iedereen in dat vliegtuig de dag erna een trouwdag, de eerste verjaardag van z'n/d'r zoontje/dochter had, etc.

Spoiler

Al bij al een 9/10. Jammer van het einde, maar toch een supers filmpje, toppie!
Oud 21-09-2006, 10:09
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
suvórov schreef op 21-09-2006 @ 11:03 :
Heb je niet eens weg liggen kwijnen onder het Yankee-sentimentele gedoe?

Ik vond het vooral zielig omdat iedereen in dat vliegtuig de dag erna een trouwdag, de eerste verjaardag van z'n/d'r zoontje/dochter had, etc.

Spoiler

Al bij al een 9/10. Jammer van het einde, maar toch een supers filmpje, toppie!
9 uit 10? Maak er dan 9 uit 11 van
Oud 21-09-2006, 10:12
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 21-09-2006 @ 11:09 :
9 uit 10? Maak er dan 9 uit 11 van
Nee, dat doet onder aan de kwaliteit van de film.
Oud 21-09-2006, 10:16
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
suvórov schreef op 21-09-2006 @ 11:12 :
Nee, dat doet onder aan de kwaliteit van de film.
Ik moet 'm nog kijken, maar er komt dus een hoop Amerikaans-chauvinistische onzin in voor? Ik zit al klaar met mijn Star-spangled Banner en een bak buttered Pop Secret
Oud 21-09-2006, 10:21
Gadje
Gadje is offline
Ik heb gerijsles en t ging wel goed. Daarna belde ik een winkel omdat ik al vanaf maandag op mn bestelling wacht en ze zeiden dat ie er al was. Krijg ik 5 min later een telefoontje van de koeriersdienst dat ik m op kon halen.
Dus straks naar nieuwegein, maar eerst nog naar college.
Oud 21-09-2006, 10:44
Verwijderd
vorige week was het slot van mijn voordeur stuk toen ik wakker werd maar daar heb ik verder niet echt aandacht aan besteed, nu is er vannacht weer ingebroken bij mijn buren ofzo en stond er politie aan de deur, nu word ik panisch.
Oud 21-09-2006, 10:45
Verwijderd
ik had gister een feestje, en het fietsen terug ging niet meer zo goed na ietwat teveel wijntjes
uitgeslapen, dalijk naar het ziekenhuis en dan naar de NOS. daarna uit, en omgz, ik moet nog teringveel huiswerk maken en daar heb ik dus geen tijd voor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten