Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
'Vroeger' is alles meerdere keren onderzocht en ik had nooit iets, vandaar dat ik er weinig vertrouwen in heb. Nu hoort vermoeidheid wel bij fibromyalgie/cvs, maar in deze mate heb ik het niet vaak. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, zul je zien, wiskunde leraar afwezig, net het uur voor ik les heb. Ik heb al zo weinig les en ik snap er al geen *** van. Lompe man is dat toch ook. Maar goed, ik zal maar eens gaan blokken op wis, lekker chagrijnig worden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat een vreselijk mens heb ik nu als "therapeut" die naam verdiend ze niet eens. Hulp lijkt onmogelijk te zijn ![]() en misschien moet ik maar weer stoppen met school. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen... (}) |
![]() |
||
Citaat:
En school, ach.. het is teveel. maar ik ga maar door, komt vanzelf een moment dat iemand ziet dat het teveel is (ja, dit is een hele foute manier van denken) Damn,had ik maar een gebroken been. Dan was het vanaf de buitenkant zichtbaar wat er aan de hand is, waar de pijn is, wat voor pijn het is, en duidelijk een hulpvraag. En bovendien begrijpt iedereen ook nog eens wat er aan de hand is, plus, je wordt serieus genomen. Want als een arts je been in het gips zet, dan zal er toch echt wel iets mee zijn. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben bij Altrecht ook een crisisdienst. Als het jou teveel wordt, zul je daar echt wel naartoe moeten kunnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuffel* En, voor wat het waard is, ik denk dat ik weet hoe je je voelt. Niet dat dat voor jou scheelt, maar je bent niet de enige! |
![]() |
||
Citaat:
![]() tis misschien kut dat je een niveau lager moet.. maar t lijkt mij beter dan dat je helemaal moet stoppen
Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 16:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht dat ik wel wat gewend was na al die jaren therapie, maar dat was een vogelpoepje bij wat er alleen al vandaag allemaal was. Niet dat het negatief is, ik denk dat ik daar wel pas en een hoop kan leren, maar vandaag zakte de moed me wel even in de schoenen. Ik ga je trouwens terug PM-en als ik weer wat rustiger in mijn hoofd ben, sorry dat ik dat steeds niet ben en niet reageer. (K) |
![]() |
||
Citaat:
pff vanmorgen haast onder een auto gekomen ![]() en verder was men dag klote
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() was je zo moe meiske? (dat je die auto niet opmerkte oid?) |