Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2006, 14:54
Verwijderd
Teruggemaild; ze kan de pot op

Gesprek bij GGZ was best ok, behalve dat ze helemaal niets over me wist (niet even in dossier gekeken ofzo) en een ander soort therapie doet.

En ik heb toch nog maar even gebeld na vanochtend en gezegd wat ik vanochtend had willen zeggen.

Voelt een stuk fijner zo

@~~dolce~~: Hou vol! *knuffel*
Advertentie
Oud 02-10-2006, 14:56
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-10-2006 @ 12:47 :
Ik weet dat je wel gelijk hebt. Ik moet het ook zelf doen, maar ik zoek gewoon naar hulp..
En dat mag. Ik vind het ook goed van je dat je dat doet en dat je blijft proberen om die hulp te krijgen (ook dat is sterk). Je kunt niet alles alleen, soms heb je idd iemand nodig die je weer verder op weg helpt. En wat je hebt gedaan heeft geholpen: je krijgt hulp. Hopelijk helpt het ook. Succes iig. (})
Oud 02-10-2006, 14:58
Verwijderd
Ik ben zo verschrikkelijk moe... Maakt wat lastig huiswerk als je boven je boek in slaap valt... Gister op 23.00u naar bed gegaan (er was iets dat echt af moest, anders was ik wel eerder gegaan), vanmorgen om 7.30u er uit en vandaag overdag nog iets van 5/6 uur geslapen...en nog ben ik moe en zou ik zo weer kunnen slapen. Misschien toch maar weer eens overleggen met de huisarts, al geloof ik niet dat hij er iets aan kan doen.
Oud 02-10-2006, 15:04
Verwijderd
wie weet kan hij er wel wat aan doen , misschien heb je bloedarmoede, het zou kunnen dus
enn eerder naar bed gaan helpt altijd al hoewel als je nog zoveel huiswerk hebt liggen kun je niet eerder ..
Oud 02-10-2006, 15:06
Ann
Ann is offline
vandaag mocht ik weer naar school. Heerlijk was het. F kwam meteen op me aflopen om me een knuffel te geven, heel lief. Wel jammer dat J me niets vroeg, raar eigenlijk, iedereen vroeg hoe het nu was en zij heeft niet eens hoi gezegd, ach daar moet ik boven staan. Iedereen ging praten over Londen en ik schreeuwde het hardtst dat ik 10 november naar Parijs ga, haha best erg. Bijna een pen tegen M aangegooid toen ze aan het uitleggen was, oeps .. die veren in die pen zijn ook zo stom. Ik voel me wel goed vandaag
Oud 02-10-2006, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 02-10-2006 @ 16:04 :
wie weet kan hij er wel wat aan doen , misschien heb je bloedarmoede, het zou kunnen dus

'Vroeger' is alles meerdere keren onderzocht en ik had nooit iets, vandaar dat ik er weinig vertrouwen in heb. Nu hoort vermoeidheid wel bij fibromyalgie/cvs, maar in deze mate heb ik het niet vaak.

Citaat:
enn eerder naar bed gaan helpt altijd al hoewel als je nog zoveel huiswerk hebt liggen kun je niet eerder ..
Eerder naar bed gaan helpt niet altijd, bij mij iig niet. Ik lig er over het algemeen voor tienen in (en dat schijnt vrij vroeg te zijn) en slaap dan tot een uur of zeven-acht en dat is nooit voldoende.
Oud 02-10-2006, 15:12
Roosje
Roosje is offline
*slaat Concordia en iPod*
Ja, kom op, wil ik posters voor jullie ophangen, heb ik me er eindelijk toe gezet om het ook gewoon te doen, is er niemand! Leuk is dat, zeg. En m'n iPod, nu ja, dat ding heeft gewoon kuren of zo.

En Rosalinde moet uitkijken. U-i-t-k-i-j-k-e-n. Doe ik nou alweer schijnwerkelijkheden?
Oud 02-10-2006, 15:21
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 02-10-2006 @ 16:12 :
En Rosalinde moet uitkijken. U-i-t-k-i-j-k-e-n. Doe ik nou alweer schijnwerkelijkheden?
Neehee, doe je niet. En wat dan nog, het is leuk .

En ja, zul je zien, wiskunde leraar afwezig, net het uur voor ik les heb. Ik heb al zo weinig les en ik snap er al geen *** van. Lompe man is dat toch ook.

Maar goed, ik zal maar eens gaan blokken op wis, lekker chagrijnig worden.
Oud 02-10-2006, 15:29
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline

Nu haat ik de wereld pas echt.
Oud 02-10-2006, 15:30
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-10-2006 @ 16:29 :

(}) Wat is er gebeurd?
Oud 02-10-2006, 15:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-10-2006 @ 15:56 :
En dat mag. Ik vind het ook goed van je dat je dat doet en dat je blijft proberen om die hulp te krijgen (ook dat is sterk). Je kunt niet alles alleen, soms heb je idd iemand nodig die je weer verder op weg helpt. En wat je hebt gedaan heeft geholpen: je krijgt hulp. Hopelijk helpt het ook. Succes iig. (})
helaas,
wat een vreselijk mens heb ik nu als "therapeut" die naam verdiend ze niet eens.
Hulp lijkt onmogelijk te zijn
en misschien moet ik maar weer stoppen met school.
Oud 02-10-2006, 15:34
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-10-2006 @ 16:31 :
helaas,
wat een vreselijk mens heb ik nu als "therapeut" die naam verdiend ze niet eens.
Hulp lijkt onmogelijk te zijn
En je kunt niet aangeven dat je iemand anders wilt?
Citaat:

en misschien moet ik maar weer stoppen met school.
Daar zou ik op dit moment geen beslissingen over nemen als ik jou was.

Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen... (})
Oud 02-10-2006, 15:37
Nijn*
Nijn* is offline
Heb een 8 voor m'n geschiedenisproefwerk, gelukkig maar. Hoogste van de klas. En heb m'n tekening ingelevert, en m'n Nederlandsetoets verkloot. Gelukkig veel gelezen, en niet heel erg vermoeiende dag gehad. Erger me echt helemaal de takketering aan J. ze is zóóó irritant als ze chagerijnig is.. Zometeen maar even opruimen, en hopen dat 't in m'n hoofd allemaal wat rustiger word. Want ik hoor morgen de uitslag van m'n moeder, maar moet ook op excursie naar Rotterdam met school en kan dus ook niet naar therapie.. *zucht*
Oud 02-10-2006, 15:38
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-10-2006 @ 16:34 :
En je kunt niet aangeven dat je iemand anders wilt?

Daar zou ik op dit moment geen beslissingen over nemen als ik jou was.

Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen... (})
ik weet ff niet wat ik er allemaal mee moet. T enigste wat ik weet is dat ik niet meer met haar wil praten, nooit meer.
En school, ach.. het is teveel. maar ik ga maar door, komt vanzelf een moment dat iemand ziet dat het teveel is (ja, dit is een hele foute manier van denken)

Damn,had ik maar een gebroken been. Dan was het vanaf de buitenkant zichtbaar wat er aan de hand is, waar de pijn is, wat voor pijn het is, en duidelijk een hulpvraag. En bovendien begrijpt iedereen ook nog eens wat er aan de hand is, plus, je wordt serieus genomen. Want als een arts je been in het gips zet, dan zal er toch echt wel iets mee zijn.
Oud 02-10-2006, 15:41
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-10-2006 @ 16:38 :
En school, ach.. het is teveel. maar ik ga maar door, komt vanzelf een moment dat iemand ziet dat het teveel is (ja, dit is een hele foute manier van denken)
Kan je het niet spreiden over meer jaren? Dat je de helft van de vakken doet oid? Want je vind het wel leuk en interessant en het lijkt me ook goed om een opleiding te blijven volgen.

Citaat:
Damn,had ik maar een gebroken been. Dan was het vanaf de buitenkant zichtbaar wat er aan de hand is, waar de pijn is, wat voor pijn het is, en duidelijk een hulpvraag. En bovendien begrijpt iedereen ook nog eens wat er aan de hand is, plus, je wordt serieus genomen. Want als een arts je been in het gips zet, dan zal er toch echt wel iets mee zijn.
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld, zei het dat ik er op een wat andere manier last van heb.
Oud 02-10-2006, 15:43
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-10-2006 @ 16:41 :
Kan je het niet spreiden over meer jaren? Dat je de helft van de vakken doet oid? Want je vind het wel leuk en interessant en het lijkt me ook goed om een opleiding te blijven volgen.
ik heb geen idee. Ik weet dat dit is wat ik wil, verpleegkundige worden, maar de weg er naar toe lijkt onmogelijk.
Oud 02-10-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-10-2006 @ 16:43 :
ik heb geen idee. Ik weet dat dit is wat ik wil, verpleegkundige worden, maar de weg er naar toe lijkt onmogelijk.
Misschien kan je eens overleggen op de hogeschool? Soms is er best het één en ander mogelijk. (Al zou ik even wachten met de definitieve beslissing nemen tot een ander moment dan nu.)
Oud 02-10-2006, 15:49
Redhair
Redhair is offline
Mijn vader lag daar maar, half stoned van de pijnstillers. Ik ben maar tien minuten geweest, hij heeft er niets aan en ik niet als ik daar langer ben. Toen ik thuis kwam meteen wat whisky gedronken, jezus, ja het gaat prima allemaal hoor. Ik wil naar J. maar ga hem niet bellen. Wil me niet weer kut voelen terwijl ik daar ben, wil niet het depressieve vriendinnetje zijn. Net even met K. gemsnt, maar hij kan de pot op. Drugs en alcohol zijn blijkbaar belangrijker dan vriendschap. Ik weet genoeg, ga vast nog wel een keer met hem pokeren of iets, maar de vriend die ik aan hem had ben ik totaal kwijt. Zo zie je maar weer hoe kut drugs en alcohol zijn.
Maar daar trek ik me niets van aan, want ik zuip gewoon vrolijk verder en over een paar dagen is het zover, eindelijk weer pep, wat J. er ook van vind.
Oud 02-10-2006, 15:51
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Idd, dat lijkt onmogelijk. Net zoals het lijkt dat niemand je wilt helpen, waaronder een heel scala aan forummers (die overigens bijna alleen maar tips kunnen geven).

Ze hebben bij Altrecht ook een crisisdienst. Als het jou teveel wordt, zul je daar echt wel naartoe moeten kunnen.
Oud 02-10-2006, 16:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn stage was vandaag weer echt geweldig, al voelde de knutselles die ik gegeven heb, niet echt lekker gaan. Maar mijn mentor vond het prima en was razend enthousiast. Mooi! Nu gauw afwassen en naar school.
Oud 02-10-2006, 16:19
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-10-2006 @ 16:29 :

Wat heeft je 'therapeut' gezegd/gedaan? Je kunt om iemand anders vragen! En inderdaad evt. de crisisdienst bellen.
*knuffel*

En, voor wat het waard is, ik denk dat ik weet hoe je je voelt. Niet dat dat voor jou scheelt, maar je bent niet de enige!
Oud 02-10-2006, 16:27
Anetj
Anetj is offline
Ik wil GEWOON een keer begrepen worden.
Oud 02-10-2006, 16:31
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
is t misschien een idee om mbo te proberen?
tis misschien kut dat je een niveau lager moet.. maar t lijkt mij beter dan dat je helemaal moet stoppen

Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 16:34.
Oud 02-10-2006, 16:33
rare kwast
rare kwast is offline
ik sta eens een keer om 10 over 5 op hoor.. en ga daarna een daggie werken.. moet meteen bijna 2 pagina's bijlezen!
nou ik begin even met een berg knuffels rond strooien..
dolce wel vangen

verder was vandaag erg vermoeiend.. opzich wel oke.. maaaaaar....... per 4 december werk ik voor defensie
Oud 02-10-2006, 16:34
Verwijderd
Ik heb zulke leuke nieuwe schoenen <3 met een hakje, vroeger durfte ik dat nooit aan, want ooh ik zuo maar opvallen omdat ik al lang ben. Maar ach wat boeit het me nu nog dat ik dan mss 178 ben.
En jeminee wat ken ik toch leuke mensen <33
Oud 02-10-2006, 16:39
Verwijderd
verdomme, die solo, dat is de mijne. Ik heb die goed gespeelt. en nu denk jij m zomaar over te kunnen nemen?
Oud 02-10-2006, 16:43
Verwijderd
Waar ben ik aan begonnen ..
Oud 02-10-2006, 16:43
Suey
Suey is offline
Ohh loop weer eindeloos achter op school, en ik vergeet vanalles in te leveren. We hebben een project dat niet goed loopt, en mijn groepsgenoten zijn niet leuk. Ik wil graag vakantie nu.
Oud 02-10-2006, 17:30
Stefanie
Stefanie is offline
Therapie wordt afgebouwd, ik voel me goed! Nu alleen nog leren voor die stomme toetsen

Cavia is ook weer beter
Oud 02-10-2006, 17:35
Verwijderd
Dolce, heb je geen vrienden? Je had toch ook een zus? Misschien dat je met hen eventjes kan praten om de dingetjes een beetje op een rijtje te krijgen? (En anders ga je pmmen?)

Ot: Vanmorgen om 6 uur opgestaan. Ben gesloopt, helemaal kapot. En heb hoofdpijn. Maar mn stage wordt volgens mij wel leuk.
Oud 02-10-2006, 17:57
Saarah
Saarah is offline
We weten eindelijk wat m'n oma heeft: voedselvergiftiging. Ik ben blij dat het dat "maar" is, ik had gevreesd voor iets erger, omwille van de kanker enzo. Het gaat ook al een stuk beter met haar.

Op school is alles ZO druk. Morgen een gigantische toets van Latijn, waarvoor ik nog NIKS had gedaan. Nu heb ik de voc al een beetje herhaald en moet ik dus nog alle grammatica doen. Herhaling van de morfologie. Pff.
En de toets van biologie ging écht slecht. Hij ging bij iedereen goed, behalve bij mij, en dat terwijl ik niet eens slecht geleerd had!
Oud 02-10-2006, 18:33
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Rhea schreef op 02-10-2006 @ 17:43 :
Waar ben ik aan begonnen ..
tisser?
Oud 02-10-2006, 18:36
Xonzo
Xonzo is offline
ik ben een sukkel
Oud 02-10-2006, 18:44
Verwijderd
Kijk, ik snap wel dat alle aandacht nu naar haar gaat, maar ik ben er ook nog. En het eerste wat ze doet als ik thuiskom, is zeggen wat ik allemaal nog moet doen, en kwaad worden als ik daar niet vrolijk van wordt. Kutzooi.

En school is rot, krijg maar geen contact.. Dan kan mn nieuwe opleiding nog zo leuk zijn, dit is gewoon klote. Damnit.
Oud 02-10-2006, 18:47
Nijn*
Nijn* is offline
Shit shit shit, ik moét het gewoon doen. Ik kan naar niemand toe, ik kan het er niet over hebben. Ik durf niet om hulp te vragen. Heb geen therapie morgen, kan nergens m'n shit kwijt. KUTKUTKUT. Ik kan niet meer.
Oud 02-10-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-10-2006 @ 19:33 :
tisser?
Nieuwe dagbehandeling waar ik aan begonnen ben. Vandaag eerste dag. Het was gelijk al behoorlijk heftig, en iedereen is zo (positief) kritisch en ze zien echt alles, en alle ontvluchtingsmethodes die je in je leven hebt aangeleerd heb je helemaal niets aan want ze doorzien toch alles en dat wordt ook direct benoemd. Sowieso wordt alles benoemd.
Ik dacht dat ik wel wat gewend was na al die jaren therapie, maar dat was een vogelpoepje bij wat er alleen al vandaag allemaal was.
Niet dat het negatief is, ik denk dat ik daar wel pas en een hoop kan leren, maar vandaag zakte de moed me wel even in de schoenen.

Ik ga je trouwens terug PM-en als ik weer wat rustiger in mijn hoofd ben, sorry dat ik dat steeds niet ben en niet reageer.
(K)
Oud 02-10-2006, 18:55
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 01-10-2006 @ 23:27 :
ik heb je op 2 minuten verschil op msn gemist?
knuf
ja dat klopt *knuf*

pff vanmorgen haast onder een auto gekomen
en verder was men dag klote
Oud 02-10-2006, 19:04
moon
moon is offline
@Nijn: niet doen! *knuff*

ot: Bij de katten werken was weer heel leuk! Vanochtend was ceht komisch, ik was nog moe en duf en dacht dat er in een verblijf een stuk of 4 katten zaten. Ik aai 1 kat en in no time staan er ineens 6 katten voor mijn neus te miauwen en kopjes te geven, ik wist niet wat me overkwam Ze wilden ook allemaal aandacht, vochten er zelfs om...had ik niet eerder mee gemaakt.
Oud 02-10-2006, 20:32
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Woot, ik vrolijk mezelf op met mijn eigen humor, hoezo doe-het-zelf-psychologie. Oid.
Oud 02-10-2006, 20:33
Verwijderd
gek aan het worden.............
Oud 02-10-2006, 20:42
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 02-10-2006 @ 21:32 :
Woot, ik vrolijk mezelf op met mijn eigen humor, hoezo doe-het-zelf-psychologie. Oid.
Omg.
Oud 02-10-2006, 20:45
Saarah
Saarah is offline
Voorlopig gaan we nog even door, op het lichtend pad, het verkeerde spoor.

Deze tekst is zó passend.
Ik hou zoveel van hem, ben zo verliefd op hem, en het is allemaal zo verschrikkelijk verkeerd. Godverdomme, wat moet ik doen? Ja, ik weet wel wat ik moet doen. Maar wat ik moet doen, en wat ik doe, daar zit een groot verschil tussen.

En met niemand kan ik erover praten. Ja ik kan hen wel vage details geven, maar niemand kan ik nog de hele waarheid vertellen. Dat is te gevaarlijk, te riskant. Het is zo'n rare situatie, ik had nooit gedacht dat ěk er in terecht zou kunnen komen.

Waarom lijkt niemand te begrijpen dat ik eens wil praten? Dat ik gewoon zoveel problemen heb, zoveel dingen bij elkaar; onbenullig maar ook belangrijker.. HALLO ik wil praten, ik wil aandacht! Dat zou ik zo graag een keer heel hard uitroepen, als iedereen het hoort.
Oud 02-10-2006, 20:59
rare kwast
rare kwast is offline
*klik* *klik* *toetst cijfers in*
dag 200 euro
krijg wel een deel terug hoor maar ik heb ff 8 kaartjes voor het grote sinterklaasfeest in de ahoy gekocht
Oud 02-10-2006, 21:03
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik voel me echt heel verdrietig, en zit met veel woede die ik constant op mezelf uit.

Er is iemand die ik totaal niets misdaan heb, maar die me tegenover de mensen die ik net heb leren kennen, waar ik net weer eens goed mee op kon schieten na al die eenzaamheid, zwart ligt te maken. Hij maakt me belachelijk aan de telefoon bij iemand terwijl hij wist dat ik naast die persoon zat, tot 3 keer toe. Hij noemt me dom.. weet ik het.. En ik heb hem echt niets misdaan. Verdomme. Ik ben gewoon waardeloos en hoor gewoon geen mensen te vertrouwe ofzo
Oud 02-10-2006, 21:04
coopergirl
coopergirl is offline
zeven-en-een-halve kilo minder
best motiverend als mensen aan je vragen 'ben je afgevallen? je krijgt weer het hoofd van toen je klein was' (euhhhh ja wat ik met die laatste toevoeging moet hahahaha )

blaat, heb haar een mailtje gestuurd, afgelopen nacht. Nog geen antwoord gehad.. Wil het liefst wel elke minuut kijken of ik respons heb.. Heb geen flauw idee of ze uberhaupt toegang tot inet heeft. Nou, ik ga mezelf naar bed werken want ik zit echt te ijlen door slaapgebrek *gaaaaap*
Oud 02-10-2006, 21:11
Nijn*
Nijn* is offline
Ik zie ze kijken, ik zie ze denken. Ik hoor haar zeggen 'Alleen voor mijn vriendinnetjes' terwijl ze weet dat het een vrijdag is. Het is wel duidelijk jongens, jullie hoeven me niet langer uit te schelden, me te kleineren. Voel me nu zoveel leger, het had nooit mogen gebeuren, maar ik wist het al zo lang. Ik voelde het al zo lang. Laat me nu maar huilen, vergeten en begraven.

You can let go now..
Oud 02-10-2006, 21:15
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@ Nijn

Zoveel herkenning in je woorden *knuft*

Maar.. zij kunnen/willen/mogen je dan wel misschien wel laten gaan. Ik denk in ieder geval hier een heleboel mensen niet..
Oud 02-10-2006, 21:17
Roosje
Roosje is offline
Jezus Christus, zoals ik al zei. Een wrak.
Oud 02-10-2006, 21:49
ilse
ilse is offline
alleen.

tis weer avond ja
Oud 02-10-2006, 22:17
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 02-10-2006 @ 19:55 :
ja dat klopt *knuf*

pff vanmorgen haast onder een auto gekomen
en verder was men dag klote
*schrik*
was je zo moe meiske? (dat je die auto niet opmerkte oid?)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten