Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2006, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 25-10-2006 @ 00:07 :
De spelleider vind je een gillende keukenmeid.
Advertentie
Oud 25-10-2006, 08:34
light fighter
light fighter is offline
Ik ga ook mee voor x-ray. Femic vind ik ook wel verdacht
Oud 25-10-2006, 08:41
Verwijderd
ik stem ook x-ray

X-Ray[list=1][*]Femic[*]light fighter [*]Mr Soija[*]Saarah[*]Zao[/list=1]

Maar Femics uitspraak vind ik ook wel verdacht ja.

edit: ik heb gestemd al, op xray.

Laatst gewijzigd op 25-10-2006 om 12:04.
Oud 25-10-2006, 10:53
Femic
Femic is offline
Citaat:
Femic schreef op 24-10-2006 @ 22:07 :
Ik stem op X-Ray. Gaat niet goed zo.
Hahaha ik maak me wel heel verdacht. Ach ja, we hadden gisteravond huiszuip en ik was al behóórlijk ver heen (ja om 22u ja ) toen ik ging kijken wat de uitslag was. En had geen zin om het verhaal te lezen, dus toen las ik alleen Saarahs reactie 'goed gedaan wolven', dus dacht dat ze de ziener hadden opgegeten ofzo.

Aaaanyway, gaat dus wél goed zo. En ik blijf idd bij X-Ray. (heb ik ook gisteravond al gedaan, maar zal zo nog wel ff checken, of ik wel echt op X-Ray heb gestemd en niet ineens op mezelf ofzo.

Als X-Ray dorpeling blijkt te zijn, ben ik de volgende ronde natuurlijk wel de lul, zéker met dit soort uitspraken.
Oud 25-10-2006, 11:25
Saarah
Saarah is offline
Dan stem ik ook maar op X-ray.

@ Femic: ik bedoelde het dus anders
Oud 25-10-2006, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 25-10-2006 @ 09:41 :
ik stem ook x-ray

X-Ray[list=1][*]Femic[*]light fighter [*]Mr Soija[*]Saarah[*]Zao[/list=1]
Oud 25-10-2006, 12:20
Neiu
Neiu is offline
Tsk, stelletje sukkels
Oud 25-10-2006, 14:05
zoemzoem
zoemzoem is offline
X-Ray[list=1][*]Femic[*]light fighter [*]Mr Soija[*]Saarah[*]Zao[*]zoemzoem[/list=1]
Oud 25-10-2006, 15:02
Spelleider
Spelleider is offline
Uitslag is vanavond weer wat later, bij ons op de uni draaien ze V for Vendetta voor 1 euro vanavond. En aangezien ik geil op Natalie Portman kan ik dat natuurlijk niet laten lopen....
Oud 25-10-2006, 15:42
T!ne
T!ne is offline
Dan ga ik maar mee voor X-Ray om de simpele reden dat iedereen dat al doet..
Oud 25-10-2006, 16:06
ook hallo
ook hallo is offline
Ik ga ook mee voor X-ray, hij zaait ook alleen maar verwarring de hele tijd.
Oud 25-10-2006, 16:15
Tink*
Tink* is offline
Ik vind het zo schaapjesachtig dat iedereen dan maar voor Xray gaat. Dat weerhoudt mij er dan weer van op hem te stemmen. Maar als hij wel een wolf oid is ben ik de lul omdat ik niet meestemde. Niet dat mijn stem überhaupt nog iets uitmaakt, aangezien Xray de meerderheid heeft.
Oud 25-10-2006, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 25-10-2006 @ 16:02 :
Uitslag is vanavond weer wat later, bij ons op de uni draaien ze V for Vendetta voor 1 euro vanavond. En aangezien ik geil op Natalie Portman kan ik dat natuurlijk niet laten lopen....
V for Vendetta<33333
Oud 25-10-2006, 17:51
Hanneke
Hanneke is offline
Nja, het maakt toch weinig uit, maar ik ga toch voor Femic want ik vind haar verdacht.
Oud 25-10-2006, 18:15
Severus
Severus is offline
Ik heb zojuist op Femic gestemd.
Oud 25-10-2006, 19:11
Flowtje
Flowtje is offline
Ik ga ook voor X-Ray, weten we zeker dat er geen gelijkspel kan komen.
Oud 25-10-2006, 20:02
maxwell
maxwell is offline
ik heb net als severus ook op femic gestemd. ik weet dat die stem toch niets uitmaakt maar dat groepjes gedoe wordt ik ook wel zat
Oud 25-10-2006, 21:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
maxwell schreef op 25-10-2006 @ 21:02 :
ik heb net als severus ook op femic gestemd. ik weet dat die stem toch niets uitmaakt maar dat groepjes gedoe wordt ik ook wel zat
Ja, en daar komt ook nog bij dat we met zulk groepjesgedoe pech kunnen hebben: het gevaar bestaat immers dat we de suggesties van een "verkeerd persoon" opvolgen, dus de weerwolven of de verrader. Ik denk dat we beter moeten uitkijken naar wie we luisteren voor het stemmen voor een volgende ophangeling.
Oud 25-10-2006, 21:35
maxwell
maxwell is offline
ja, het is nu net alsof één iemand de "schaapshoeder" en de andere als schapen erachteraan huppelen
Oud 25-10-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 25-10-2006 @ 22:32 :
Ja, en daar komt ook nog bij dat we met zulk groepjesgedoe pech kunnen hebben: het gevaar bestaat immers dat we de suggesties van een "verkeerd persoon" opvolgen, dus de weerwolven of de verrader. Ik denk dat we beter moeten uitkijken naar wie we luisteren voor het stemmen voor een volgende ophangeling.
volledig met je eens

zullen we dan beginnen door NIET op femic te stemmen, want voor hetzelfde geld ben je wolf
Oud 25-10-2006, 21:40
Tink*
Tink* is offline
Ja precies, dan beter nog mensen die overal op stemmen zodat de stemmen heel verspreid zijn, dan dat iedereen dezelfde stemt. Dat is ook niet leuk of spannend ofzo voor het spel.
Oud 25-10-2006, 21:56
Femic
Femic is offline
Je weet nooit wie je kunt vertrouwen natuurlijk. Als X-Ray nu wolf blijkt te zijn, ben ik waarschijnlijk ff gered (behalve van de wolven natuurlijk..), als hij dorpeling is, ben ik de volgende keer natuurlijk de lul. Zo werkt het spelletje nu eenmaal. In het begin kun je toch van niemand op aan.
Oud 25-10-2006, 22:02
Hanneke
Hanneke is offline
Moet je elke keer iemand anders volgen, dan is het in elk geval niet elke keer een wolf/de verader.
Oud 25-10-2006, 23:07
zoemzoem
zoemzoem is offline
Schaapjesgedrag is inderdaad niet echt spannend, maar ik vind niemand echt verdacht, dus dan stem ik maar op degene die op mij stemt. En als iedereen op iemand anders stemt is er grote kans op gelijkspel, en dat is niet de bedoeling lijkt mij.
Oud 25-10-2006, 23:15
Spelleider
Spelleider is offline
‘Schenk mijn *hik* glas nog eens vol!’ riep Zao. X-ray vulde het glas bij en ging toen weer verder met glazen wassen. De kleine Chinees, die al een paar uur in de Alhambra rondhing, dronk zijn glas in één teug leeg en lalde toen. ‘En nu wil ik een *hik* vlouw!’ ‘Dan ben je op de goede plek’ zei X-ray. ‘Kies ‘r maar één uit.’ Zao draaide zich wankelend om en zei toen ‘Ik wil Tink* bevluchten!!’ ‘Sorry’ zei X-ray. ‘Tink* is er vandaag niet. Dus tenzij je nu naar Empire reist moet je toch iemand anders uitkiezen. Wat denk je van Flowtje daar?’ Er kwam een mooie brunette naar de kleine Chinees toelopen, maar Zao duwde haar op de grond. ‘Die wil ik niet. Ik wil Tink*! Tink* Is zo mooi als een *hik* lode loos!!’ X-ray pakte een knuppel onder de bar vandaan. ‘Je hebt zojuist een grote fout gemaakt spleetoog!’ zei hij. ‘Niemand duwt mijn meisjes op de grond!’ Hij kwam achter de bar vandaan en probeerde Zao een mep te geven met de knuppel. Maar de Chinees was sneller. Hij trok zijn wapen en schoot X-ray neer. De barman viel dood op de grond. De Chinees schoot daarna in de lucht en lalde. ‘Ik wil nu vlijen met Tink*. Ga Tink* halen of ik *hik* schiet alles hiel kolt en klein!!!’
Iedereen in het hoerenhuis zocht dekking of vluchtte het gebouw uit. Iedereen behalve Maxwell: de sherriff besloop de dronken Chinees van achter en mepte hem neer met zijn geweerkolf. Zao viel bewusteloos op de grond. Daarna sleepten Maxwell en zijn hulpsherriff Hanneke de bewusteloze Chinees naar de cel.
Toen Zao achter de tralie zat vulde Hanneke het rapport in. ‘Wat is de aanklacht?’ vroeg ze. ‘Moord' antwoordde Maxwell 'Ironisch eigenlijk, X-ray pochte altijd met dat indiaanse amulet dat hij had. Het zou hem beschermen tegen weerwolven en andere monsters. En dan wordt ie gedood door een dronken Chinees…Morgen hangen we die spleetoog op.’ ‘Morgen?’ zei Hanneke ‘dat kan niet, morgen is de galg al bezet. Pedro de paardendief, weet u nog?’ ‘Oh ja’ zei Maxwell. ‘Dan hangen we die Chinees op als de galg vrij is.’

Deelnemers:
1. Zoef de Haas
2. light fighter
3. Maxwell
4. Lisaaah (dorpeling)
5. prof (heks)
6. Flowtje
7. X-Ray™ (wolfsbane)
8. Tink*
9. T!ne
10. Leekah (tovenaar)
11. Saarah
12. Severus
13. Elpida
14. Zao
15. Hanneke
16. ook hallo
17. Neiu (leerling-heks)
18. zoemzoem
19. Femic
20. Mr Soija

blauw = gedood
rood = opgegeten

Dit is echt niet te geloven! vijf doden, en maar liefst vier hebben een speciale functie!!
Jullie zaten bijna goed met X-ray, hij had in ieder geval 'wolf' in zijn functie staan...
anyway, de weerwolven zijn weer aan de beurt. Met de dood van zowel de tovenaar als de wolfsbane hoeven onze harige vrienden in ieder geval niet bang te zijn voor gebroken tandjes. Er zal morgen dus sowieso iemand doodgaan. Maar wie? Dat zien we morgen om 20:30....
Oud 25-10-2006, 23:19
Verwijderd
HAHA! Eindelijk iets met wolf in de naam gepwnd! En ik vind mezelf in het verhaal best wel op in het echt lijken, alcoholistisch enzo Goed verhaal (zoals altijd)! Nu nog die echte wolven gaan pakken
Oud 25-10-2006, 23:25
maxwell
maxwell is offline
omg wel allemaal speciale functies.. ben benieuwd wat de wolven doen dit keer
Oud 25-10-2006, 23:33
Verwijderd
Jezus zeg
Oud 26-10-2006, 01:38
Hanneke
Hanneke is offline
Gaat lekker zo. Alleen de verader en de ziener nog dus?

En ik ben politie
Oud 26-10-2006, 10:23
Femic
Femic is offline
Oeps. Sorry X-Ray..
Oud 26-10-2006, 18:56
Flowtje
Flowtje is offline
Wtf, I'm a hooker!

En, het gaat zo wel errug snel met die speciale functies!
Oud 26-10-2006, 20:07
Spelleider
Spelleider is offline
Hanneke werd wakker met een enorme kater. Ze keek naar de whiskeyfles op haar bureau. Er zat nog maar een klein bodempje in. ‘Shit zeg’ zei ze tegen zichzelf. ‘Ik zou toch zweren dat die fles gister nog helemaal vol was.’ ‘Dat was ie ook’ zei Maxwell, die net de kamer kwam binnenlopen. ‘Maar geen zorgen, je hebt die fles niet in je eentje opgedronken. Ik had gister ook een aardige slok op.’ ‘Heb ik nog gekke dingen gedaan?’ vroeg Hanneke. ‘Nou, volgens mij hebben we gisteren strippoker gespeeld’ zei Maxwell. ‘Alleen kan ik me niet meer herinneren wie er gewonnen had’ Hanneke moest lachen. Behalve de sherriff was Maxwell ook Hanneke’s man, en strippoker was een spelletje dat ze wel vaker speelden met zijn tweeën. Volgens Max was dat de enige vorm van poker waarbij het niet zoveel uitmaakte als je verloor, mits je het met je eigen vrouw speelde…
Maxwell zette een pan op tafel met een gebakken ei er in. ‘Honger?’ vroeg hij. Hanneke knikte en begon het ei naar binnen te werken. Behalve sherriff en echtgenoot was Maxwell namelijk ook een uitstekend kok. ‘Heb je trouwens mijn ster gezien?’ vroeg Maxwell. Hanneke glimlachte. Er was één ding wat Maxwell niet kon: onthouden waar hij zijn spullen had neergelegd. ‘Kijk eens in de la van je bureau’ zei ze ‘waar hij altijd ligt.’ Maxwell opende de la en haalde triomfantelijk zijn ster eruit. ‘Ik heb ‘m!’ Hij speldde de ster op en liep weer naar de keuken. Ik ga nog maar zo’n ei bakken, die Chinees in de cel moet ook nog eten. ‘Maak ‘m niet te lekker hé’ grapte Hanneke. ‘Als hij net zo’n lekker ei krijgt als ik net dan wil ie niet meer weg hier’ ‘Maakt niet uit’ zei Maxwell ‘Het wordt toch zijn galgemaal. De galg is weer vrij dus vanmiddag hangen we hem op’
Toen Maxwell een kwartier later met een heerlijk geurend gebakken ei de gevangenis binnenliep wachtte hem echter een verrassing: Zao lag dood in zijn cel. De Chinees was helemaal aan stukken gescheurd. Het bloed zat op allevier de muren! ‘Gadverdamme!’ zei Maxwell ‘Wat is hier nu weer gebeurd? Wat voor beest kan hier zo’n ravage aanrichten zonder dat we het gemerkt hebben??’ Hij keek even rond en haalde toen zijn schouders op. ‘Ach ja, dood ging ie toch wel. En nu kan ik dit ei lekker zelf opeten…’

Deelnemers:
1. Zoef de Haas
2. light fighter
3. Maxwell
4. Lisaaah (dorpeling)
5. prof (heks)
6. Flowtje
7. X-Ray™ (wolfsbane)
8. Tink*
9. T!ne
10. Leekah (tovenaar)
11. Saarah
12. Severus
13. Elpida
14. Zao (dorpeling)
15. Hanneke
16. ook hallo
17. Neiu (leerling-heks)
18. zoemzoem
19. Femic
20. Mr Soija

blauw = gedood
rood = opgegeten

De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20:30.
Oud 26-10-2006, 20:11
maxwell
maxwell is offline
wat ben ik toch asociaal ;x
dit keer een dorpeling.. nja niet bijzonder dus ofzo

ik wacht natuurlijk nog even met stemmen ik vind femic wel verdacht maar verder helaas niemand. komt door dat schaapjesgedoe
Oud 26-10-2006, 20:13
Verwijderd
Oud 26-10-2006, 20:25
Tink*
Tink* is offline
Hmmm idd heb ik ook niet echt een idee. Iedereen kan door dat schaapjesgedoe gewoon een wolf of verrader volgen. Femic is wel verdacht door die uitspraak, maar voor hetzelfde geld is ze een dorpeling. Hmmm, misschien stem ik toch maar voor een wat stillere.
Oud 26-10-2006, 20:26
Hanneke
Hanneke is offline
Huhuh

Ik ga voor Femic denk ik, maar ik wacht nog even wel.

Ik vind het trouwens ook wel bijzonder dat Femic mij niet eens verdacht vindt.

Laatst gewijzigd op 26-10-2006 om 20:29.
Oud 26-10-2006, 21:07
Verwijderd
Ik ga weer voor Hanneke.
Oud 26-10-2006, 22:19
Femic
Femic is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 26-10-2006 @ 21:26 :
Huhuh

Ik ga voor Femic denk ik, maar ik wacht nog even wel.

Ik vind het trouwens ook wel bijzonder dat Femic mij niet eens verdacht vindt.
Sst ik wilde net opperen om op jou te gaan stemmen.

Hm ja, ik ben wel verdacht nu, zeker door die uitspraak. Maar, denk hieraan: zou een wolf zou op de voorgrond treden en zo expliciet naar iemand wijzen die dorpeling is? Dat is juist verdachtmakend, als na het doden van de dorpeling blijkt dat diegene geen wolf is. Wolven zijn meestal meelopers, die niet snel als eerste iemand opperen om op te stemmen.
Mja, ik ben altijd verdacht in dit spel, houdt 't spannend.

Ik ga voor Hanneke of voor light fighter, die laatste heb ik volgens mij nog helemaal niet gehoord dit spel en je weet.. stille wateren hebben diepe gronden! Maar ik wacht nog wel ef tot morgen.
Oud 26-10-2006, 23:11
Severus
Severus is offline
Ik ga waarschijnlijk weer op Femic stemmen, maar ik wacht het nog maar even af. Als ik op een stiller typetje zou moeten afgaan, dan zou ik zelf voor Zoef de Haas gaan of voor T!ne, denk ik. T!ne vond ik zelf in de vorige spellen ook wat actiever, nu ik daar aan denk....

Hmm, ik ga er een nachtje over slapen.
Oud 27-10-2006, 11:00
T!ne
T!ne is offline
Light Fighter heeft idd nog niet veel gepost.. Maar Elpida is ook stil hé.. Of heb ik over een paar posts gelezen?
Oud 27-10-2006, 13:00
Femic
Femic is offline
Elpida heeft alleen gezegd dat ze op Hanneke gaat stemmen 2x. Maar verder is ze altijd wel stil eigenlijk, of niet? Argh, ik heb echt geen idee en ik ga nú de knoop doorhakken en het wordt light fighter. Hoop dat ik 't nu wel juist heb..
Oud 27-10-2006, 13:03
Verwijderd
Als ik de posts van Femic lees, vind ik haar totaal niet verdacht. Haar stem ik iig niet. Maar ik zie nog wel wie ik stem.

Laatst gewijzigd op 27-10-2006 om 13:10.
Oud 27-10-2006, 13:22
Verwijderd
Ik ben stil als het niet zo spannend is.
Oud 27-10-2006, 13:29
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik post gewoon geen dingen die nutteloos zijn omdat t topic anders toch zo vol is
En daarnaast vind ik dit een spel waarin ik weinig mensen echt verdenk ofzo en ik heb ook nog geen flauw idee wat ik zal stemmen
Oud 27-10-2006, 13:35
Verwijderd
Ik ga denk ik zoemzoem stemmen, die vind ik het meest verdacht van allemaal. Niet dat ik vele heb ofzo.

Ik heb vast gestemd.
Oud 27-10-2006, 14:17
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ga voor.... ook hallo. Omdat ze nog niet zoveel heeft gezegd.
Oud 27-10-2006, 14:25
light fighter
light fighter is offline
ik ga mee voor elpida, die hoor je echt helemaal niet in dit spel/rondje
Oud 27-10-2006, 17:41
ook hallo
ook hallo is offline
Het klinkt misschien cliche maar ik vind Soija verdacht en ga denk op hem stemmen
Oud 27-10-2006, 17:43
Ray
Ray is offline
Dwazen.

Zo zullen mijn mededorpelingen het nooit winnen.

En idd, het weerwolfspel wordt er niet spannender op als maar 1 iemand een suggestie doet en dan gelijk de hele meute erachteraan gaat. Bedankt tink voor de support.

Edit: Wel mooi verhaal trouwens Spelleider, vooral dat stukje met de indiaanse amulet is leuk bedacht.

Laatst gewijzigd op 27-10-2006 om 17:46.
Oud 27-10-2006, 17:51
Hanneke
Hanneke is offline
Kut, ik moet nog stemmen en ik weet het niet.

Femic of Zoemzoem of Soija of Lightfighter of Ookhallo zijn allemaal geroepen tot nu toe geloof ik...

Regels voor berichten