![]() |
||
Citaat:
wtf ![]() ik vond het al kut dat ik mijn hele reis moest staan ![]() verder heb ik gewerkt aan een vlekkenplan plus beschrijvingen, taakverdelingen, logboeken etcetera. daar had ik eigenlijk twee weken voor dus nu kan ik de rest van de week gaan werken aan de persoonlijke invulling van de ouwe-wijven ontmoetingszaal. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had vandaag stage en moest dramales geven aan kindjes van 6 tot 9 en het was echt heel leuk. Verder ben ik begonnen aan mijn paper over positief omgaan met kinderen en daar boeken over/voor gelezen. En de foto's van zaterdag van mijn vaders computer naar mijn gmail gestuurd en ze allemaal 1 voor 1 verkleind omdat ik niet weet hoe dat allemaal tegelijk moet, n00b ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oja, morgen actievoeren tegen het slopen van sociale huurwoningen in Amstelveen, dus wie vlak bij Amstelveen woont en later geen 20948 euro per maand kwijt wil zijn aan huur, kom ook.
Voor meer informatie: http://amstelland-meerlanden.sp.nl/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe was 2013? En wat hoop je van 2014? Verwijderd | 5 | 30-12-2013 23:34 | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Seksualiteit |
Wat heb je met je 1e condoom gedaan? Verwijderd | 41 | 14-06-2003 13:56 | |
De Kantine |
wat heb je gisteravond gedaan ? sicilion | 90 | 05-05-2003 21:18 | |
De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 19:07 |