Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2006, 19:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 30-10-2006 @ 19:43 :
toen ik vanochtend in de trein zat werd ik opgeschrikt door een grote rookwolk in het balkon van coupé. Nadat enkele mede passagiers gecheckt hadden kwamen we tot de conclusie dat er brand was , dus hebben we aan de noodrem getrokken en zijn we de trein uit gesprongen. Toen bleek dat de remmen waren gaan branden, na enig oponthoud konden we onze rit naar sittard vervolgen. toen ik daar aankwam was ik kortademig door alle rook en ben ik naar de ehbo gebracht waar ik tot vanmiddag laat aan de beademingsapparatuur heb gehangen. dus dat was wel te gek ..

wtf

ik vond het al kut dat ik mijn hele reis moest staan

verder heb ik gewerkt aan een vlekkenplan plus beschrijvingen, taakverdelingen, logboeken etcetera. daar had ik eigenlijk twee weken voor dus nu kan ik de rest van de week gaan werken aan de persoonlijke invulling van de ouwe-wijven ontmoetingszaal.
Advertentie
Oud 30-10-2006, 19:01
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 30-10-2006 @ 19:53 :

sux
+ wtf.
Oud 30-10-2006, 20:23
niña
niña is offline
Mijn school vervloekt, kloteklappers
Oud 30-10-2006, 20:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 30-10-2006 @ 20:01 :
+ wtf.

je had net zo goed mij kunnen quoten
Oud 30-10-2006, 20:45
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 30-10-2006 @ 21:42 :
Ik heb op exact hetzelfde moment gereplyed als jij.
Oud 30-10-2006, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 30-10-2006 @ 21:42 :
Maar het feit is dat jullie beide om 20:01 het postte, dus dat was vrijwel onmogelijk, .

Ik had vandaag stage en moest dramales geven aan kindjes van 6 tot 9 en het was echt heel leuk. Verder ben ik begonnen aan mijn paper over positief omgaan met kinderen en daar boeken over/voor gelezen. En de foto's van zaterdag van mijn vaders computer naar mijn gmail gestuurd en ze allemaal 1 voor 1 verkleind omdat ik niet weet hoe dat allemaal tegelijk moet, n00b .
Oud 30-10-2006, 20:59
vixen
vixen is offline
vanochtend ging ik naar school, of eigenlijk vanmiddag, want het was al half 1. toen heb ik tot 4 uur statistiek geoefend met 2 chicks en dat was gezellig en het ging nog goed ook. toen ging ik even naar huis om te eten en te douchen en toen had ik om half 8 mn tentamen en dat ging best ok, dus dat was het laatste tentamen van mijn studie, als het goed is. nu ben ik bij mn vriendje, die had tompoezen (?) gekocht omdat ik mn laatste tentamen had en straks ga ik weer naar huis om nog meer broodjes met brie te eten.
Oud 30-10-2006, 21:10
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 30-10-2006 @ 21:48 :
Maar het feit is dat jullie beide om 20:01 het postte, dus dat was vrijwel onmogelijk, .

oh dat zag ik nu pas
Oud 30-10-2006, 21:31
Electriq
Electriq is offline
Ik kreeg het warm onder de douche en nu kijk ik That 70's Show
Oud 30-10-2006, 22:41
ZerO
ZerO is offline
Gisteren met een vriendin naar Children of men geweest alleen voor Clive !! helaas heeft hij de film niet kunnen redden
Vanochtend een stagegesprek gehad en het liep goed. Ik zag het helemaal zitten tot ze zeiden dat ze me geen stagevergoeding konden aanbieden fijne dilemma
Oud 30-10-2006, 23:19
Verwijderd
Ik werd wakker en dat vond ik wel genoeg activiteit voor vandaag dus ik ga zo maar weer slapen.
Oud 30-10-2006, 23:54
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisternach kon ik niet slapen en heb ik wakker gelegen tot half 7, en ondetussen maar wat bier gedronken. Vanmiddag brak wakker geworden en mijn rosster voor dit blok uitgezocht. Daarna naar mijn werk maar eerst nog wat futurama gekeken. Op mijn werk was het wel gezellig alleen moest ik wel kut taken verrichten en een half uurthje langer doorgaan maar ach dat was dubbel doorbetaald. Daarna naar huis gefietst en met mijn vader wat burorenkema zitten kijken Vervolgens heb ik dat mestvat van een kamer van me maar eens opgeruimd en een tyfus lading aan lege blikken van een week lang absurd hard binge drinking met wat vrienden in vuilniszakken op mijn balkon gedumpt. Gelukkig heb ik de bon/garantiebewijs van mijn dvd spelert terug gevonden want anders had ik een nieuwe dvd spelert moeten kopen en daar had ik geen trek in. Morgen naar college, een nieuwe dvd spelert regelen en dan ff werken om daarna met een collega wat biertjes te gaan drinken en de nieuwe Heroes te tjekken. Oerharde serie
Oud 31-10-2006, 02:15
neok
neok is offline
nog eens naar nederland geweest, retourtje vlissingen.
gezellige shop daar aan de kerk, wat gekaart met vrienden en dan terug huiswaarts.
was leuk dagje
Oud 31-10-2006, 14:45
Verwijderd
Ik kon gisteren niet slapen tot een uur of half zes, toen ging om halfzeven de wekker want ik vergat 'm een uur achteruit te zetten en kon ik niet slapen tot zeven uur, om half acht ging weer de wekker maar toen besloot ik dat school de schijt kon krijgen want ik had vandaag ook nog 'es gym en Nederlands waarbij ik moest zeggen welke 6 boeken ik ga lezen voor m'n literatuurdossier maar ik heb nog geen idee welke 6 dat zijn. Nu ga ik een Duitse tekst vertalen voor mijn mondeling van morgen, gatverdamme. Anders kappen ze even met al die crap en doen ze gewoon gelijk hopla examens, dat zou een stuk gaver zijn.
Oud 31-10-2006, 16:11
Verwijderd
Oja, morgen actievoeren tegen het slopen van sociale huurwoningen in Amstelveen, dus wie vlak bij Amstelveen woont en later geen 20948 euro per maand kwijt wil zijn aan huur, kom ook.

Voor meer informatie: http://amstelland-meerlanden.sp.nl/
Oud 31-10-2006, 16:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
oh tja als het nou in de buurt was.
Oud 31-10-2006, 16:36
Elmoo
Elmoo is offline
Naar school geweest voor niks. 20 minuten naar geouwehoer zitten luisteren en nog mochten we weer naar huis
Verder ff de berg huiswerk gemaakt die nog lag te stinken en nu eindelijk tijd voor wat ontspanning
Oud 31-10-2006, 16:38
kuik
kuik is offline
ik heb uitgeslapen want ik had pas om 1 uur college wat superinteressant was, nou ja eigenlijk niet zo, maar die man kon het supergoed vertellen, dus nu ben ik gemotiveerd. ik ben zelfs naar werkcollege gegaan daarna en nu ga ik COO doen. en ik heb net mn hele kamer opgeruimd. wow. zometeen komt er een vriendin eten en daarna net-5-avond.
Oud 31-10-2006, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 31-10-2006 @ 17:32 :
oh tja als het nou in de buurt was.
Ja hallo, dan moet je maar naar Amsterdam verhuizen hoor.
Oud 31-10-2006, 16:57
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 31-10-2006 @ 17:42 :
Ja hallo, dan moet je maar naar Amsterdam verhuizen hoor.
ik kijk wel uit.
Oud 31-10-2006, 17:49
niña
niña is offline
Twee interviews gehad, verregend
Oud 31-10-2006, 18:05
Verwijderd
Zomertijd (internationale benaming Daylight Saving Time of DST) is de tijd die gedurende de zomermaanden wordt aangehouden door de klok een uur vooruit te zetten d.w.z. de klok een uur voor te laten lopen op de gewone tijd. Daardoor blijft het 's avonds langer licht en kan men zodoende bezuinigen op elektrische verlichting.

ik wist echt niet dat het daarvoor gedaan werd
Oud 31-10-2006, 18:07
Haligh
Haligh is offline
en kan je 's morgens meer stoken omdat het niet normaal koud is.
nee dat heeft zin.
Oud 31-10-2006, 19:09
Electriq
Electriq is offline
Ik kon moeilijk mijn bed uitkomen maar ik ging wel naar stage en daar had ik een 1e beoordelingsgesprek met de coördinderend sociotherapeut, het afdelingshoofd, een docent van school en mn afstudeervriendinnetje. Iedereen vond alles leuk dus we konden weer snel verder met het project.
Om 16.30 was ik vrij en toen heb ik keihard gehold naar de bus! In de bus heb ik afgesproken om vanavond nog wat te gaan drinken in de stad en toen ik thuiskwam heb ik lekker een bakje yoghurt met cruesli en een bapao-broodje gegeten want ik had gewoon eens geen zin om te koken hihi! Toch smeer ik zo maar een broodje kaas want ik heb toch een honger joh!
Vandaag ergerde ik me aan:
- dat mens met wie ik en mijn vriendin het kantoor delen want ze schuurde en kreunde over haar stoel alsof ze er sex mee had
- de buschauffeur die niet kon rijden, die heeft zn rijbewijs zeker bij een pakje boter gekregen hahahaha!
En toch heb ik wel een leuke dag gehad

Laatst gewijzigd op 31-10-2006 om 23:09.
Oud 31-10-2006, 19:14
*oma*
*oma* is offline
Mijn docent was ziek, dus lekker uitgeslapen. Om vijf uur even lekker een uurtje wezen BOMmen Nu voel ik me weer helemaal fit en strak. Straks uit met gezellige farmacie studenten. Ik ben benieuwd
Oud 31-10-2006, 19:49
Verwijderd
ik sliep uit en had toen rijles. om half 5 ging ik naar school, een beschouwing geschreven en toen heb ik tapas gegeten, als ontbijt
Oud 31-10-2006, 20:35
botulismf
botulismf is offline
Ik houd een eighties revival met o.a. new order, the cure, talk talk, a-ha, gerard mcmann en frankie goes to hollywood. Dolletjes!
Oud 31-10-2006, 20:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben naar school geweest en ik had frans schrijf pta en het ging goed maar dat zegt eigenlijk niet zoveel want dat denk ik wel vaker. Daarna kwam mn vriendje en gingen mn moeder en ik boodschappen doen en toen heb ik gekookt en daarna grey's anatomy gekeken
Oud 31-10-2006, 20:53
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik keek naar de nationale bijbeltest en ik viel, niet verbazend, in slaap.
Oud 31-10-2006, 22:43
ZerO
ZerO is offline
Vandaag heb ik voor de enelaatste keer gewerkt en dat maakt me blij want mijn kutbaantje komt mijn strot uit!!
Ik kreeg net een mailtje van mijn studieloopbaan begeleider zzzz en ze schreef mijn naam verkeerd Ok dat ik geen RIET heet betekent niet dat je mijn naam verkeerd moet typen. Ontzettend slordig
Oud 31-10-2006, 22:49
Verwijderd
ik mag mijn tentamen toch wel maken, waar ik wel blij om ben OPZICH, maar moet nu een lessenserie met een perfect uitgewerkte les van dat vak voor de volgende lichting engels maken,
Oud 31-10-2006, 22:51
teenager
teenager is offline
opgestaan, joint gedraaid uit verveling, niet gerookt, weer gaan slapen, gegeten, tv gekeken, zaaaalig.
Oud 31-10-2006, 22:58
Luna
Luna is offline
naar de laatste werkgroep voor mn tentamen gegaan, bleek mn docent ziek te zijn. dus toen naar een andere werkgroep gegaan en daar zitten niksen aangezien ik het besproken proeftentamen niet gemaakt had. sukkel ben ik ook.
toen niksen en leren op de uithof en daarna naar yoga. superchill
net kreeg ik te horen dat ik de kamer waar ik gister gehospiteerd heb van MIJ is en het is heel leuk want ik vond de mensen ook leuk en het was mn 4e hospiteersessie in 3 weken en nu heb ik al een kamer :')
IDEAAL.
Nu nog even mn tentamens halen volgende week en november kan al niet meer stuk!
Oud 01-11-2006, 10:58
Verwijderd
Ik had gisteren Gretta Duisenberg aan mn kassa en ze begon te zeuren over het feit dat een tasje 20 cent kostte, .
Vandaag ga ik aan de studie.
Oud 01-11-2006, 11:24
melkpakje
melkpakje is offline
ik heb ronde worteltjes gegeten.
En practicumgroep gehad, en dat was leuk voor de verandering want het ging over autisme.
En nu moet ik snel een paper afmaken en daarna ga ik de stad in.
Oud 01-11-2006, 11:39
Verwijderd
Vroeg opgestaan om te gaan winkelen in Maastricht. Erachter komen dat half België datzelfde plan heeft, parkeerplaatsen vol, parkeerplaatsen afgezet omdat ze daar aan het 'werk' zijn (niets te zien), uiteindelijk een plekje gevonden op 10 minuten lopen, geen geld bij, geen bank in de buurt. Laatste beetje kleingeld erin gegooid en hopen dat ik op tijd terug zou zijn...

NIET DUS 50 euro boete... Klotestad, het is altijd hetzelfde gezeik met daar parkeren.

En nu ga ik eten maken (spaghetti) en ontchagrijnen.
Oud 01-11-2006, 12:00
suvórov
suvórov is offline
Wat suggereer je?
Oud 01-11-2006, 12:55
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb een hond geknipt en geplakt. en aan een storyboard gewerkt.
Oud 01-11-2006, 12:56
Electriq
Electriq is offline
Ik heb net gebeld met een vriendin die me vertelde dat vorige week dinsdagnacht een meisje van haar fiets is getrokken en verkracht in de straat waar ik woon. Wat een heerlijk geruststellend idee nu het tamelijk vroeg donker is
Oud 01-11-2006, 13:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mes op zak nemen
Oud 01-11-2006, 13:06
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 01-11-2006 @ 14:04 :
mes op zak nemen
heel doeltreffend gesproken
Oud 01-11-2006, 13:10
Verwijderd
Haha mijn ouders belde net dat ze twee kaartjes overhadden en nu ga ik vanavond met mijn vriendin naar George Michael (L).
Oud 01-11-2006, 13:16
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
misschien valt ie wel in slaap on-stage.
Oud 01-11-2006, 13:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 01-11-2006 @ 14:10 :
Haha mijn ouders belde net dat ze twee kaartjes overhadden en nu ga ik vanavond met mijn vriendin naar George Michael (L).
was die niet laatst weer opgepakt?
Oud 01-11-2006, 14:07
Drez
Drez is offline
ik heb net foto´s afgedrukt
Oud 01-11-2006, 15:42
niña
niña is offline
Tentamenspul uitgewerkt, drie artikelen uitgetypt.
Oud 01-11-2006, 16:26
Faerie
Faerie is offline
samenvatting gemaakt over een paar instanties waarbij je CMV werk kan doen (zzz), en toen heel de middag een casus moeten bedenken. Wat is dat kut zeg Iemand bedenken die maatschappelijk werk nodig heeft en uitleggen waarom is nog wel leuk..maar al die andere dingen
Oud 01-11-2006, 17:13
Verwijderd
ik heb net in een RAZEND tempo een uiterst interessante evaluatie geschreven en nu kan ik heel de avond leren!
Oud 01-11-2006, 17:54
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 01-11-2006 @ 11:58 :
Ik had gisteren Gretta Duisenberg aan mn kassa en ze begon te zeuren over het feit dat een tasje 20 cent kostte, .
Vandaag ga ik aan de studie.
ik denk dat ze aan 't sparen is voor een huge palestijnse vlag om der hele huis dit keer mee te bedekken.
Oud 01-11-2006, 21:53
Verwijderd
Ik had stage en toen ging ik op centraal heeeeeeel hard rennen om mijn bus te halen en t is me nog gelukt ook, toen was ik trots op mezelf. Wel anderhalf uur over gedaan om thuis te komen en mijn iPod was leeg dus dat was kut. Thuis een niet gare zuurkoolschotel gegeten want mijn moeder is niet thuis en mijn vader kan niet koken, haha.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten