![]() |
||
Citaat:
De hars-tip leek me iets onwaarschijnlijks: als je maar vaak genoeg harst blijft het haar op den duur weg? Fabels meen ik. Wat ik me nog afvroef over die Christina, schuurt die niet onzettend tegen je (onder)broek? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Schuren: wel een beetje, maar niet naar. in het begin is het wat onhandig met lopen en zo. Ik kreeg ook een keer een tafel tegen mijn kruis, dat deed echt gruwelijk pijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Misschien is het bij jou wel iets heel anders, en op te lossen met een zeezout kuurtje, maar ik zou voor de zekerheid toch maar ff langs je piercer gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je neemt een piercing toch omdat je het mooi vind, dan wil je hem toch niet in een pluk schaamhaar verstopt hebben?
||
Citaat:
Maar ik weet nog steeds niet of het uitmaakt :') Zal wel niet dan..
||
![]() |
Citaat:
Maar ik kan er wel inkomen dat het wat uitmaakt ![]()
||
Citaat:
Maar ik heb ook wel eens kleine harde bultjes in mn oorlel, die zie je niet, die voel je alleen maar. Weet niet precies wat het is, zal wel opgezette kliertjes zijn oid. Trekken ook altijd weer weg na een tijdje. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, wat is erger dan? Scheren of haren? En dat heb ik dus niet of je liever je vent wilt plezieren, maar puur technisch..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt je eigen surface piercing gezet maar je hebt geen piercing om er in te doen? En je hebt het met een afgeknipte naald gedaan? Doed dat je het er weer uit hebt gehaald. Ik zou naar een fatsoenlijke shop gaan en het daar opnieuw laten doen.
||
![]() en: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan zie je vanzelf wel in de shop of je met zo iemand kunt opschieten en hoe de shop eruit ziet. En als je nu last hebt van je piercing zou ik een ander materiaal proberen, dus als je chirurgisch staal hebt titanium en anders. Misschien een tijdje een staafje erin doen als het ringetje blijft irriteren. Sorry, verder weet ik het niet want ik heb noch een neuspiercing noch woon ik daar in de buurt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: reminder: streepje not, (...) hot |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Over de tepel piercing, mijn rechter was ook alsmaar aan het miepen, toen kreeg ik van m'n piercster zalf met een klein beetje antibiotica erin, hielp wel. Het ding is uiteindelijk toch uitgegroeid, maar goed, dat was mijn geluk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
of Naar je huisarts gaan voor Fucidin zalf (zelf geen ervaring mee maar schijnt heel goed te werken) of Een paar dagen (echt niet langer!) een pijnstiller met ontstekingsremmer slikken (Aleve Feminax, zelf wel ervaring mee, zag na een halve dag al flinke verbetering).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zou niet op mijn mening vertrouwen en wachten tot er iemand langskomt met meer kennis van zaken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alhoewel het me onwaarschijnlijk lijkt dat je aders raakt aan de binnenkant, zitten daar wel pezen enzo, die wil je ook niet raken. Aan de andere kant, zo'n piercing gaat gewoon door je huid heen, zelfs ik kan met het blote oog zien waar enkel huid zit en waar je iets anders vasthebt (voor zo ver je een pees kan pakken dan) dus een piercer kan dat al helemaal. Aan de binnenkant lijkt de kans op uitgroeien me overigens groter, omdat de huid dunner is. Maar je raakt er wel minder dingen mee aan, hij zit beschermder oid, omdat 'ie aan de binnenkant zit. Lastig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat handschoenen/jassen/truien betreft, ja, ik ben dus ook wel benieuwd naar ervaringen hiermee. Op zich zijn mijn handschoenen te kort om echt over mijn polsen heen te zitten en zijn de meeste jassen/jasjes/truien/whatever wel redelijk los, maar alsnog komt er dan telkens iets tegenaan. En je moet natuurlijk ook kleren aan en uit doen, dus dan krijg je ook allemaal wrijving. Flauwe boel. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt het altijd proberen en als het gaat ontsteken haal je em er gewoon uit en dan doe je meteen beide kanten, is dat ook opgelost ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga het inderdaad op niet al te lange termijn maar gewoon proberen, maar eerst eens beslissen aan welke kant ik 'm precies wil. Als iemand een goede shop weet in Amsterdam voor surfacepiercings dan houd ik me overigens aanbevolen. Mijn tongpiercing heb ik op aanraden van een vriendin gezet bij dat shopje in een zijstraat van de Nieuwedijk en daar was ik wel tevreden over, er werken allemaal aardige gave mensen enzo, behalve één heel naar wicht. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Body Sign in Alkmaar gebruikt zelfgemaakte titanium surface bars, hebben veel ervaring met het erin jassen van die dingen; ze zijn erg grondig met nazorginstructie etc, en nemen de tijd voor je. Dus. Gaat henen en gebruikt uwen OV ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Muis bedienen, ik wil 'm op te beginnen links en ik ben rechtshandig. Als dat allemaal goed gaat dan eventueel voor de symmetrie ook rechts, maar dan nog is de muis geen probleem, want afgezien van dat je een muis wel kunt vasthouden zonder je pols op de tafel te laten rusten (met de muis van je hand tegen de tafelrand aan) heb ik ook een grafisch tablet dat ik als muis kan gebruiken. En veel dingen die je kan doen met de muis, kun je ook doen met het toetsenbord. Mm, littekens. Nouja, daar ben ik op zich niet bang voor, ten eerste vind ik littekens met een verhaal er achter best mooi en ten tweede was ik vroeger zo tr00 gothic dat een litteken meer of minder toch niet opvalt. ![]() Maar vooral dat binnenkant/buitenkant verhaal is handig. Als er weinig piercers zijn die 'm aan de binnenkant willen doen dan denk ik dat ik maar voor de buitenkant ga, ontsteken/niet goed helen okay, maar ik hoef niet dood te bloeden als het fout gaat. ![]() @ Krynn, mm, Alkmaar, dat is wel ver van hier geloof ik. Maar goed, ik ga voorlopig toch nog niet en over een halfjaar oid heb ik vast OV dus dat lijkt me wel een mooie tijd. Ik zal in elk geval zo even zoeken naar een site van dat gedoe in Alkmaar en die in m'n bookmarks gooien, het lijkt me in elk geval wel zo verstandig om naar een piercer te gaan die er weet van heeft enzo. Het zijn tenslotte geen appels die je koopt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
merci
||
![]() |
Citaat:
omdat http://www.body-sign.nl/ er al té lang zo uit ziet ![]() D'r zitten in Tilburg (Tribal trading) en Haarlem (Rings of pleasure) ook wel shops die ze goed zetten...maar Body sign heb ik zelf ervaring mee, en alleen maar goede. /reclame modus uit. /studie ontwijkend gedrag modus uit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 |