Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het leed is inmiddels geschied: ![]() ![]() Ondanks dat de shop waar ik heen gegaan ben wel een beetje tegenviel ("je kunt gelijk alcohol drinken hoor, dat bevordert de genezing" euh) ben ik er wel superblij mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Waar ben je geweest voor je piercing als ik vragen mag?
||
Citaat:
![]() Thx Marije ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Me nepplugs zijn binnen. Helaas heb ik geen digitale fototoestel dus kan het niet laten zien, maar ze zijn te zien op deze website:
http://www.mariebelle.nl/nl/dept_310.html Van het eerste zetje dat ying/yang tekentje, beetje corny, maar vond die qua kleur beter dan die smile (ben een dude). Van het tweede zetje die zwarte, deze is iets langer dan verwacht, maar wel tof. Weet alleen nog niet hoe het staat, heb 3 weken terug een gaatje laten schieten en het schijnt niet verstandig te zijn om het te verwisselen. Dit is overgens de enigste winkel in Nederland die ik heb gevonden op het internet met nepplugs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoe lang duurt dat in godsnaam om te genezen eigenlijk? en wat voor vorm heeft het staafje... ja, het is niet rond, maar plat, maar is het gebogen ofzo? (kga ondertussen even met google aan de slag, bdankt alvast!) |
![]() |
||
Citaat:
Ze had zoiets als hieronder, met platte balletjes (misschien had ze ook gewone balletjes), alleen dan was het staafje dus ook nog plat. Daar kon ik geen plaatje van vinden, was vrij nieuw geloof ik. ![]() Genezing weet ik niet (ik heb die piercing met een verkeerd staafje gehad, ging dus mis). Er kleeft wel een groter risico op uitgroeien aan zo'n surface piercing. Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 18:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoop dat ik een zaak in r'dam kan vinden die zulke staafjes heeft, en t risico.. ach, dan heb ik het iig geprobeerd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat je toch maar eerst je eens beter informeert over alles hoor, voordat je aan een piercing begint ![]()
||
Citaat:
![]() kijk maar, daar zit ook wit in, en omdat ie aan de binnenkant van m'n arm zit, en dus weinig zon ziet, is het nu nog net zo wit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 |