![]() |
||
Citaat:
Dus al is het je mening, je hebt wel gezegd dat de paladin de warrior vervangt. Want ik kan ook best een meleeing mage als main DPS meenemen, dan vervang ik de rogue ook en als ik zeg dat ik het liefst mages meeneem als main DPS, zeg ik dat ik de rogue vervang.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Verder heb ik gewoon mijn hele vriendenlijst met betrouwbare healers en partymembers staan. Het enige wat je aangeeft is dat als je niet in een goede end-game guild zit waar de guildies om je heen lopen die je op 1hp nog vertrouwd om je te redden, dat je dan maar een zeikert bent die anderen hun gear niet gunt. Ik misgun niemand goede gear, maar ik vind het onzin om iemand 2 gelijke items te laten hebben terwijl ik met crap zit. Jij wil toch ook niet dat iemand een GM Claymore Ashkandi loot zodat ie meer variatie heeft in zijn gear, terwijl een ander nog rondloopt met een Arcanite Reaper en em ook graag wil hebben? Vind jij een warrior dan ook maar een zijkert omdat die Paladin Ashkandi ook best mag hebben
||||||
Citaat:
Maar dan snap ik nog steeds niet wat Kitten verkeerd heeft gedaan, ik had dus gewoon 1400 gold toen ik level 70 dingde. Citaat:
Citaat:
Ja, met alle mogelijke buffs en op frozen targets ja. Met m'n 550 +damage kom ik niet verder dan 1700 op frozen targets. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
PC2: Sure PC3: Sure PC4: Sure PC5: Sure Me: Need PC2: Need, gains item. Rest: ?????? En dan hoort daar de reactie bij: Me: Gz mate with your new excellent weapon. Enjoy it!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige probleem is dat een paladin er een hoop voor opgeeft, maar dat is aan hem. DPS-adins bestaan zeker wel, en ik denk dat er een hoop rondlopen atm die meer damage doen dan een hoop warriors die afhankelijk zijn van hun end-game gear. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Plaats 1 - Rogue, Mage, Hunter en Warlock - (Pure DPS classen) Plaats 2 - DPS Warrior, Niet-restro Shaman, Shadow-Priest - (iets/DPS Hybrids) Plaats 3 - DPSadin, Feral/Balance Druid - (Healer/Tank/DPS Hybrids) Plaats 4 - Niet DPS-spec mensen Gebaseerd op wat ik heb ervaren: Plaats 1 - Zelfde als hierboven, plus Retri Paladins Plaats 2 - Feral Druids, Tank-Paladins, Warriors met goede gear. Plaats 3 - de rest Ik heb hierbij geen Shamans of Shadow-priests, want die zijn altijd healer in de 5-mans die ik heb gedaan. Retrobution paladins kunnen in de raid-achtige vormen (Lees Alterac Valley) zeer goed als support-DPS meedoen. Ze DPS'en totdat iemand hun healing nodig heeft en dan healen ze even. Dan staan ze uiteindelijk niet zo hoog als de andere in de damage meter omdat ze ook tijd besteden aan andere delen, maar die 1500 heals op level 60 zijn heel fijn. Zoals ik al zei, ik speel een paladin het liefst als save-my-butter, allround 3de character. Je hebt een tank, een healer voor de tank en een paladin die de rest in leven houdt en helpt met DPS en Off-tank. Een paladin die weet wat ie doet is zeer nuttig voor een party. Toch vind ik dat Warriors een first-dibs moeten hebben op plate-items die speciaal voor hen zijn. Net zo iets als Rogues liever niet hebben dat Feral druids 'hun' gear pakken. Dat betekend niet dat die andere er niets aan heeft, maar ik vind dat je elkaar moet ondersteunen als party en moet besluiten hoe de groep in het algemeen er het meest bij is gebaat. Maar als je bezig bent voor je tier 0 (3), dan is het, naar mijn mening, toch een 'extra' voor een paladin om Valor/hoe-ie-ook-heet (Tier3) te rollen en niet een 'noodzaak'/'farmdoel'. Tenzij de Paladin dit van te voren aangeeft.
||
Citaat:
En ja, dan sta je daar misschien niet om bekend, dan ben je nog wel gevaarlijk. Ik wil bijv. wel verwijzen naar filmpjes die je op youtube enzo kan zien. Typ maar eens Paladin DPS en dan is het plotseling heel andere koek, zelfs pre-TBC. Hoewel ik niet denk dat ze de nummertjes van Decimator V1 bijhouden (1550 DPS, gekkehuis)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Aan de andere kant, als je in Fury door-specced naar Bloodthirst en dan in arms tot axe/sword-spec gaat kan je ev. ook met een 2-hander vechten, maar je zult ook dan rage-starved zijn omdat je geen endless rage hebt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hihi |
![]() |
||
Citaat:
een mage die steeds teveel agro trekt in een raid heb je ook niet veel aan hoor.
||
Citaat:
![]() Blijkbaar is het helemaal niet op de plaats van een warrior om ook maar iets te willen, want dan ben je alleen maar aan het hoarden. Je moet alleen maar blij zijn voor de ander die wat heeft, omdat hij er niets aan heeft en het gewoon wil hebben voor een disenchant (uiteindelijk lot van het wapen). Het is blijkbaar deel van het spel en dat moet je maar accepteren. Hoe voel jij je als je hele party op een nieuwe boog rollt die jouw DPS 20 hoger maakt, omdat ze de stats goed kunnen gebruiken? Zeg jij dan ook "Leuk voor je dat je dat mooie wapen hebt. Veel plezier ermee!" Heb je 2-handed fury de laatste tijd geprobeerd? Zonder Endless Rage?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat het doet is sunders "verversen" en voor iedere sunder een beetje extra threat.. Ik zie het verband niet met threat en grinden? Threat = tanking...
|
![]() |
Qua functionaliteit hadden ze dat beter om kunnen draaien - "refreshes Sunders and causes additional damage", die damage is niet echt om over naar huis te schrijven en dat geeft ook niks. Devastate schijnt wat rage-economischer te zijn dan alleen Sunder te spammen, maar goed... het is niet zo dat warrior-tanks vaak droog staan wat rage betreft. Ik weet niet of Devastate extra threat genereert (ten opzichte van gewoon Sunder-spammen, dat op zich al heel veel threat genereert), als dat zo is zou dat dan mijn primaire reden zijn om Devastate in m'n build te stoppen. Maar goed, ik hou het maar bij Arms/Fury, dat bevalt me prima.
Nog even over (two-handed) Arms/Fury met Deathwish ipv Endless Rage, hou me er even aan dat ik het binnenkort eens uitprobeer. Ik zit te denken aan een build in Berserker Stance, met Berserker Rage om rage te genereren (of in elk geval, te stance-dancen vanuit Berserker Stance). Lijkt me erg tricky, maar op papier is het in elk geval een goeie DPS-build. En Deathwish is altijd wel een favoriet geweest in de tijd dat ik nog Fury-specced was - en dat was tot 57.
||
Citaat:
||
Citaat:
kitten praate over pugs. dus ik had het over pugs
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar op latere levels maakt het echt wel uit hoe goed je bent. Want hoe sterk je ook bent, je hebt altijd 2 variabelen die op gaan: 1 - Mana/Energy/Rage 2 - Tijd Om zo goed mogelijk dmg te doen moet je die 2 zo goed mogelijk inzetten om het maximale resultaat te hebben. Sommige mensen kunnen dat echt voor geen meter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Laptop aanschaffen Verwijderd | 21 | 29-06-2005 16:53 |