Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2007, 14:30
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 15-02-2007 @ 15:26 :
Helemaal niet, dat zijn mijn eigen meningen, wat er ook nog eens duidelijk bij staat, dat is wat anders
Of een class vervangen wordt hangt af van de spelers. Ik heb bijv. ook wel een filmpje gezien van een rogue die Onyxia tankte. In dat geval vervangt hij gewoon de warrior in de raid.

Dus al is het je mening, je hebt wel gezegd dat de paladin de warrior vervangt. Want ik kan ook best een meleeing mage als main DPS meenemen, dan vervang ik de rogue ook en als ik zeg dat ik het liefst mages meeneem als main DPS, zeg ik dat ik de rogue vervang.
Oud 15-02-2007, 14:48
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
jerry jerry jerry
Oud 15-02-2007, 15:03
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 15-02-2007 @ 15:48 :
jerry jerry jerry
*Duwt Alpha-Omega van Outland af* Zo, opgeruimt staat netjes.
Oud 15-02-2007, 15:24
Verwijderd
Fuck it. Als je als warrior je mede-paladin haat omdat hij je lewt pakt ben je gewoon zelf een loot-whore. Ik gun mn medespeler wat ie maar wil eigenlijk, tijdens het levellen zal het mn tbfh worst wezen of ik nou in een blue loop of een greenie...
Wat je hiermee wel bewijst is dat je gewoon alleen pugs doet met mensen die je niet kent, want als je werkelijk in een goed guild zat zou deze discussie niet eens plaatsvinden, daar in een goed guild men elkaar het gear gunt, goede warriors passen vaak genoeg DPS-gear voor paladins EN andersom.

Wij doen instances met free-for-all loot aan. Als er iets dropt word het gewoon even gelinked en dan discussen we wie het krijgt. Dit deden we zowel in 5-mans als in naxx in het verleden, nooit hebben we er problemen over gehad. Onze warriors begonnen niet te janken als 1 van onze paladins in BWL Ashkandi lootte.

Neem een voorbeeld aan goede warriors, die je ook niet ziet zeuren over paladins die willen tanken/dps-en en kom dan terug svp. Je zet jezelf knap voor lul door je factiongenoten hier zo af te zeiken met slappe argumentatie. Want ik heb tussen al die posts die zo tegen paladins zijn nog geen enkel argument gezien dat echt een goed punt naar voren brengt.

Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 15:30.
Oud 15-02-2007, 15:43
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 15-02-2007 @ 15:30 :
Of een class vervangen wordt hangt af van de spelers. Ik heb bijv. ook wel een filmpje gezien van een rogue die Onyxia tankte. In dat geval vervangt hij gewoon de warrior in de raid.

Dus al is het je mening, je hebt wel gezegd dat de paladin de warrior vervangt. Want ik kan ook best een meleeing mage als main DPS meenemen, dan vervang ik de rogue ook en als ik zeg dat ik het liefst mages meeneem als main DPS, zeg ik dat ik de rogue vervang.
Dat zijn echt vergelijkingen van niks
Oud 15-02-2007, 15:57
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 15-02-2007 @ 16:43 :
Dat zijn echt vergelijkingen van niks
beter dan zeggen dat een pally dps kan doen ahmahgawd
Oud 15-02-2007, 16:05
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Revan schreef op 15-02-2007 @ 16:24 :
Fuck it. Als je als warrior je mede-paladin haat omdat hij je lewt pakt ben je gewoon zelf een loot-whore. Ik gun mn medespeler wat ie maar wil eigenlijk, tijdens het levellen zal het mn tbfh worst wezen of ik nou in een blue loop of een greenie...
Wat je hiermee wel bewijst is dat je gewoon alleen pugs doet met mensen die je niet kent, want als je werkelijk in een goed guild zat zou deze discussie niet eens plaatsvinden, daar in een goed guild men elkaar het gear gunt, goede warriors passen vaak genoeg DPS-gear voor paladins EN andersom.

Wij doen instances met free-for-all loot aan. Als er iets dropt word het gewoon even gelinked en dan discussen we wie het krijgt. Dit deden we zowel in 5-mans als in naxx in het verleden, nooit hebben we er problemen over gehad. Onze warriors begonnen niet te janken als 1 van onze paladins in BWL Ashkandi lootte.

Neem een voorbeeld aan goede warriors, die je ook niet ziet zeuren over paladins die willen tanken/dps-en en kom dan terug svp. Je zet jezelf knap voor lul door je factiongenoten hier zo af te zeiken met slappe argumentatie. Want ik heb tussen al die posts die zo tegen paladins zijn nog geen enkel argument gezien dat echt een goed punt naar voren brengt.
Ik weet niet of je dit tegen mij hebt gericht, maar ik instance meestal met 2 paladins waarmee ik al vaker heb samen gespeeld. Meestal gaat dat prima, maar ik heb nu verschillende keren gehad dat een van hen gear pakte die voor hen een stuk keuze-gear waren (m.a.w. ze hadden een ongeveer even goed alternatief dat afhankelijk van hun rol konden inzetten) terwijl voor mij het item een enorme verbetering was. Bovendien! was het zo dat we met de party hadden besloten dat ik het mocht hebben. Daarom doe ik ook geen instances meer met ze.

Verder heb ik gewoon mijn hele vriendenlijst met betrouwbare healers en partymembers staan. Het enige wat je aangeeft is dat als je niet in een goede end-game guild zit waar de guildies om je heen lopen die je op 1hp nog vertrouwd om je te redden, dat je dan maar een zeikert bent die anderen hun gear niet gunt.

Ik misgun niemand goede gear, maar ik vind het onzin om iemand 2 gelijke items te laten hebben terwijl ik met crap zit. Jij wil toch ook niet dat iemand een GM Claymore Ashkandi loot zodat ie meer variatie heeft in zijn gear, terwijl een ander nog rondloopt met een Arcanite Reaper en em ook graag wil hebben? Vind jij een warrior dan ook maar een zijkert omdat die Paladin Ashkandi ook best mag hebben
Oud 15-02-2007, 16:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 15-02-2007 @ 12:45 :
hij heeft een priest IIRC.
Die speel ik niet meer, level 70 mage nu.

Maar dan snap ik nog steeds niet wat Kitten verkeerd heeft gedaan, ik had dus gewoon 1400 gold toen ik level 70 dingde.

Citaat:
Kreuz schreef op 15-02-2007 @ 12:56 :
Je wilt een plate-drager die damage kan doen? Rol Warrior. LRN2PLY. Hoe reageer jij als een warrior rolt op jouw mana-regen plate?
Een warrior heeft niks aan mana. Een paladin heeft veel aan DPS plate.

Citaat:
Revan schreef op 15-02-2007 @ 13:39 :
Het probleem is dat de meeste mensen een grote mond hebben over zaken in WoW maar er eigenlijk geen bal van snappen omdat ze zich niet verdiepen in andere classes, en dan blijven denken dat hun class het meest uber is.
Of juist denken dat hun class enorm gimp is. Je ziet mensen ook vaak klagen over Icelance, omdat dat een instant is die voor 3k crit!

Ja, met alle mogelijke buffs en op frozen targets ja. Met m'n 550 +damage kom ik niet verder dan 1700 op frozen targets.

Citaat:
Kreuz schreef op 15-02-2007 @ 13:46 :
Behoorlijk lange post daar, waar je vervolgens besluit met wat ik al die tijd al roep: laat Paladins lekker supporten. Als je Paladin rolt ben je niet een warrior die kan healen, je bent een priest die kan healen en overleven op de front-linies.
Dikke onzin. Wat je bent als paladin is afhankelijk van je spec. Een retri paladin is een erg goeie DPSer. Altijd al geweest trouwens, ook pre-TBC, mits je de juiste gear had.

Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 15-02-2007 @ 15:03 :
pally fanboy ftw, wat een onzin schrijf je op, 4 bosses neer in karazhan zonder pallies, talloze heroics zonder pallies, pvp teams zonder pallies. Jij zit te doen alsof pallies alles zijn, maar in pve healen die dingen, geen dps, want ze DOEN geen dps. lal.
Bullshit. In m'n oude raidcomm hadden we een dpsadin met Sulfuron, en reken maar dat die hoog in de top 10 stond.
Oud 15-02-2007, 16:14
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 15-02-2007 @ 16:57 :
Ga jij maar fijn iets anders doen
Oud 15-02-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 15-02-2007 @ 17:05 :
Het enige wat je aangeeft is dat als je niet in een goede end-game guild zit waar de guildies om je heen lopen die je op 1hp nog vertrouwd om je te redden, dat je dan maar een zeikert bent die anderen hun gear niet gunt.
Ik zeg nergens dat die warriors zeikerds zijn, ik zeg alleen dat onze warriors over het algemeen "Gratz mate" zeggen.
Oud 15-02-2007, 17:24
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Revan schreef op 15-02-2007 @ 18:18 :
Ik zeg nergens dat die warriors zeikerds zijn, ik zeg alleen dat onze warriors over het algemeen "Gratz mate" zeggen.
Me: May I need, it's a better weapon than my [LINK]
PC2: Sure
PC3: Sure
PC4: Sure
PC5: Sure
Me: Need
PC2: Need, gains item.
Rest: ??????

En dan hoort daar de reactie bij:
Me: Gz mate with your new excellent weapon. Enjoy it!
Oud 15-02-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 15-02-2007 @ 16:57 :
Eigenlijk beter dan zeggen dat een pally geen dps kan doen. Dat is echt zo pre-TBC WoW. Je moet je realiseren dat met die nieuwe talents retribution (of spelldamage diep in Holy-tree) net zo gerechtvaardigd is als dps doen als een mage.

Het enige probleem is dat een paladin er een hoop voor opgeeft, maar dat is aan hem. DPS-adins bestaan zeker wel, en ik denk dat er een hoop rondlopen atm die meer damage doen dan een hoop warriors die afhankelijk zijn van hun end-game gear.
Oud 15-02-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 15-02-2007 @ 18:24 :
Me: May I need, it's a better weapon than my [LINK]
PC2: Sure
PC3: Sure
PC4: Sure
PC5: Sure
Me: Need
PC2: Need, gains item.
Rest: ??????

En dan hoort daar de reactie bij:
Me: Gz mate with your new excellent weapon. Enjoy it!
Als je inderdaad van te voren had afgesproken dat jij dat item zou krijgen als het dropte dan ben je inderdaad genaaid door die gast. Maar als je het niet afgesproken hebt van te voren heeft hij het fair en square gewonnen imo.
Oud 15-02-2007, 17:38
Verwijderd
Aye, zoals ik het lees zie ik gewoon dat je vraagt of je (ook) need mag rollen. Als die ander dat van zichzelf al weet (je zegt niks over wat hij al had, dus excuseer als hij idd een lootwhore was) dan is het imo logisch dat hij ook rolt als het een upgrade voor hem is.
Oud 15-02-2007, 20:03
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Morridin schreef op 15-02-2007 @ 18:38 :
Aye, zoals ik het lees zie ik gewoon dat je vraagt of je (ook) need mag rollen. Als die ander dat van zichzelf al weet (je zegt niks over wat hij al had, dus excuseer als hij idd een lootwhore was) dan is het imo logisch dat hij ook rolt als het een upgrade voor hem is.
Hij had een beter main-hand wapen.
Oud 15-02-2007, 20:05
StijnSpoortNiet
Citaat:
Revan schreef op 15-02-2007 @ 18:25 :
Eigenlijk beter dan zeggen dat een pally geen dps kan doen. Dat is echt zo pre-TBC WoW. Je moet je realiseren dat met die nieuwe talents retribution (of spelldamage diep in Holy-tree) net zo gerechtvaardigd is als dps doen als een mage.

Het enige probleem is dat een paladin er een hoop voor opgeeft, maar dat is aan hem. DPS-adins bestaan zeker wel, en ik denk dat er een hoop rondlopen atm die meer damage doen dan een hoop warriors die afhankelijk zijn van hun end-game gear.
als een pally een hele avond in raid omgeving gaat dps-en word ie outgedamaged door een rogue, lock, hunter, shadowpriest, shammy en mage...
Oud 15-02-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 15-02-2007 @ 21:05 :
als een pally een hele avond in raid omgeving gaat dps-en word ie outgedamaged door een rogue, lock, hunter, shadowpriest, shammy en mage...
Bron? Of is het weer zo'n slap argument gebaseerd op pre-TBC loladin ervaringen?
Oud 15-02-2007, 22:43
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Revan schreef op 15-02-2007 @ 23:25 :
Bron? Of is het weer zo'n slap argument gebaseerd op pre-TBC loladin ervaringen?
Gebaseerd op class-beschrijvingen (plaats is een algemene groep-klassering door gelijke spelers):

Plaats 1 - Rogue, Mage, Hunter en Warlock - (Pure DPS classen)
Plaats 2 - DPS Warrior, Niet-restro Shaman, Shadow-Priest - (iets/DPS Hybrids)
Plaats 3 - DPSadin, Feral/Balance Druid - (Healer/Tank/DPS Hybrids)
Plaats 4 - Niet DPS-spec mensen

Gebaseerd op wat ik heb ervaren:
Plaats 1 - Zelfde als hierboven, plus Retri Paladins
Plaats 2 - Feral Druids, Tank-Paladins, Warriors met goede gear.
Plaats 3 - de rest

Ik heb hierbij geen Shamans of Shadow-priests, want die zijn altijd healer in de 5-mans die ik heb gedaan.

Retrobution paladins kunnen in de raid-achtige vormen (Lees Alterac Valley) zeer goed als support-DPS meedoen. Ze DPS'en totdat iemand hun healing nodig heeft en dan healen ze even. Dan staan ze uiteindelijk niet zo hoog als de andere in de damage meter omdat ze ook tijd besteden aan andere delen, maar die 1500 heals op level 60 zijn heel fijn.

Zoals ik al zei, ik speel een paladin het liefst als save-my-butter, allround 3de character. Je hebt een tank, een healer voor de tank en een paladin die de rest in leven houdt en helpt met DPS en Off-tank. Een paladin die weet wat ie doet is zeer nuttig voor een party.

Toch vind ik dat Warriors een first-dibs moeten hebben op plate-items die speciaal voor hen zijn. Net zo iets als Rogues liever niet hebben dat Feral druids 'hun' gear pakken. Dat betekend niet dat die andere er niets aan heeft, maar ik vind dat je elkaar moet ondersteunen als party en moet besluiten hoe de groep in het algemeen er het meest bij is gebaat. Maar als je bezig bent voor je tier 0 (3), dan is het, naar mijn mening, toch een 'extra' voor een paladin om Valor/hoe-ie-ook-heet (Tier3) te rollen en niet een 'noodzaak'/'farmdoel'. Tenzij de Paladin dit van te voren aangeeft.
Oud 15-02-2007, 23:01
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik wil niet opscheppen ofzo maar er zijn wel degelijk keren bij geweest dat ik als een retri pala bovenaan stond met de dmg lijsten in BG's

Simpelweg door de juiste gear kon ik 4 crits achter elkaar (met extreem geluk, maar het is me wel een paar keer voorgekomen) van 1700+ dmg per hit uitdelen binnen een paar seconden.
In het overall in raids zullen Palas zeker niet bovenaan staan voor de DPS, maar dat zou ook niet gezond zijn.

De DPS van een Pala wordt gewoon zwaar onderschat, omdat ze (iig pre-TBC) er niet om bekent stonden, en dat is jammer
Oud 15-02-2007, 23:27
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 16-02-2007 @ 00:01 :
Ik wil niet opscheppen ofzo maar er zijn wel degelijk keren bij geweest dat ik als een retri pala bovenaan stond met de dmg lijsten in BG's

Simpelweg door de juiste gear kon ik 4 crits achter elkaar (met extreem geluk, maar het is me wel een paar keer voorgekomen) van 1700+ dmg per hit uitdelen binnen een paar seconden.
In het overall in raids zullen Palas zeker niet bovenaan staan voor de DPS, maar dat zou ook niet gezond zijn.

De DPS van een Pala wordt gewoon zwaar onderschat, omdat ze (iig pre-TBC) er niet om bekent stonden, en dat is jammer
Uiteindelijk geloof ik dat een goede speler zelfs met een tank-spec betere DPS gaat doen dan een domme speler die wel DPS spec is. Paladins kunnen heel gevaarlijk zijn en ik heb nooit zin om tegen Paladins te vechten in PvP, want die zijn echt niet dood te krijgen.

En ja, dan sta je daar misschien niet om bekend, dan ben je nog wel gevaarlijk. Ik wil bijv. wel verwijzen naar filmpjes die je op youtube enzo kan zien. Typ maar eens Paladin DPS en dan is het plotseling heel andere koek, zelfs pre-TBC.

Hoewel ik niet denk dat ze de nummertjes van Decimator V1 bijhouden (1550 DPS, gekkehuis)
Oud 16-02-2007, 09:18
aim
aim is offline
Citaat:
Uiteindelijk geloof ik dat een goede speler zelfs met een tank-spec betere DPS gaat doen dan een domme speler die wel DPS spec is.
Spelen wij hetzelfde spel?
Oud 16-02-2007, 09:33
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
aim schreef op 16-02-2007 @ 10:18 :
Spelen wij hetzelfde spel?
Ja. Leg maar eens uit waarom spec>skill? Of gear>skill? Of class>skill? Ik heb een keer ZF gedaan met mijn warrior, was 2 levels lager dan de rest, de mage en rogue gingen voluit, maar ik had veruit het meeste dmg gedaan.
Oud 16-02-2007, 09:36
Kreuz
Kreuz is offline
Als die DPS-speler AFK is, dan kan ik me dat prima voorstellen. Of misschien als z'n verbinding er halverwege afligt.

Ik ben zelf niet zo'n tank-fan (lees: ik tank niet zo graag, ik ben me zeer sterk het belang bewust van een tank in parties dus ik ben erg groot fan van mensen die daar een dedicated build voor maken), maar als ze een beetje DPS kunnen doen helpt dat wel om aggro te houden, zelfs naast het gebruik van threat-skills, en elk beetje damage helpt natuurlijk. Aan de andere kant, de wereld staat wel behoorlijk scheef als een Prot-warrior (ondanks het feit dat Stance Mastery ineens een prot-talent is) hoger op de DPS-charts staat dan z'n Fury/Arms-broertjes (ONDANKS het feit dat Stance Mastery ineens een PROT-TALENT is!). Dan zou ik nog wel voor strength boven AP kiezen, omdat je dan ook meer uit je schild krijgt.

En ja, ik mis m'n Stance Mastery. Stance-dance, Flurry + MS, wat was dat toch lekker. Veel dank, Blizzard.
Oud 16-02-2007, 09:44
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 16-02-2007 @ 10:36 :
En ja, ik mis m'n Stance Mastery. Stance-dance, Flurry + MS, wat was dat toch lekker. Veel dank, Blizzard.
Je kan redelijk uit de voeten als je goed timed. Gewoon er voor zorgen dat je weinig rage hebt voordat je stance-danst. Als je goed pland verlies je maar 2-3 rage.
Oud 16-02-2007, 09:50
Kreuz
Kreuz is offline
Hmm, ik heb me sinds Het Grote Talent-Revampen meer gericht op Endless Rage om MS en Execute een beetje goed en hard te kunnen spammen.

Ik ga even topic-driften - het is mogelijk om een Arms-build te maken met Improved MS en dan Fury af te bouwen naar Deathwish (<3) in plaats van Arms af te bouwen met Endless Rage. Ik twijfel zelf nog een beetje over mijn Endless Rage-beslissing, wat zijn hier de gedachten over?
Oud 16-02-2007, 10:13
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 16-02-2007 @ 10:50 :
Hmm, ik heb me sinds Het Grote Talent-Revampen meer gericht op Endless Rage om MS en Execute een beetje goed en hard te kunnen spammen.

Ik ga even topic-driften - het is mogelijk om een Arms-build te maken met Improved MS en dan Fury af te bouwen naar Deathwish (<3) in plaats van Arms af te bouwen met Endless Rage. Ik twijfel zelf nog een beetje over mijn Endless Rage-beslissing, wat zijn hier de gedachten over?
Ik ben een tijdje arms geweest, Endless Rage heb je gewoon nodig, tenzij je gaat Dual Wielden (met een trage main-hand gaat dat best aardig). Anders ben je gewoon rage-starved.

Aan de andere kant, als je in Fury door-specced naar Bloodthirst en dan in arms tot axe/sword-spec gaat kan je ev. ook met een 2-hander vechten, maar je zult ook dan rage-starved zijn omdat je geen endless rage hebt.
Oud 16-02-2007, 11:06
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 16-02-2007 @ 00:27 :
Uiteindelijk geloof ik dat een goede speler zelfs met een tank-spec betere DPS gaat doen dan een domme speler die wel DPS spec is.
Let me guess, jij bent nooit prot geweest .
Oud 16-02-2007, 11:22
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
skeleton schreef op 16-02-2007 @ 12:06 :
Let me guess, jij bent nooit prot geweest .
Jawel. Van 48-55. Ging best aardig, vooral in PvP. DPS was best aardig, niet zo heeeeeel goed, maar om nou te zeggen dat het 3xniets was, ook niet. Dus een goede speler v.s. slechte speler moet dat echt wel kunnen winnen.
Oud 16-02-2007, 11:58
aim
aim is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 16-02-2007 @ 10:33 :
Ja. Leg maar eens uit waarom spec>skill? Of gear>skill? Of class>skill? Ik heb een keer ZF gedaan met mijn warrior, was 2 levels lager dan de rest, de mage en rogue gingen voluit, maar ik had veruit het meeste dmg gedaan.
Dus jij wou zeggen dat het in WoW draait om skill?

hihi
Oud 16-02-2007, 12:14
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
aim schreef op 16-02-2007 @ 12:58 :

hihi
in zekere mate wel.

een mage die steeds teveel agro trekt in een raid heb je ook niet veel aan hoor.
Oud 16-02-2007, 12:19
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
oke kitten:

reroll als het je niet aanstaat. ik ben een hunter. ik ga niet zeiken als de beste blue statweapon voor mij me door een pally wordt ontnomen... its in the game... en btw je arcanite reaper comment sloeg nergens op. 2handed fury = king.

btw: prot is niet eens zo ruk, devestate is een redelijke grind tool.
Oud 16-02-2007, 12:37
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 16-02-2007 @ 13:19 :
oke kitten:

reroll als het je niet aanstaat. ik ben een hunter. ik ga niet zeiken als de beste blue statweapon voor mij me door een pally wordt ontnomen... its in the game... en btw je arcanite reaper comment sloeg nergens op. 2handed fury = king.
Oooh... ja, maak gewoon maar even een nieuwe level 62... Dat kost geen tijd ofzo... Dat is zooo makkelijk.

Blijkbaar is het helemaal niet op de plaats van een warrior om ook maar iets te willen, want dan ben je alleen maar aan het hoarden. Je moet alleen maar blij zijn voor de ander die wat heeft, omdat hij er niets aan heeft en het gewoon wil hebben voor een disenchant (uiteindelijk lot van het wapen). Het is blijkbaar deel van het spel en dat moet je maar accepteren.

Hoe voel jij je als je hele party op een nieuwe boog rollt die jouw DPS 20 hoger maakt, omdat ze de stats goed kunnen gebruiken? Zeg jij dan ook "Leuk voor je dat je dat mooie wapen hebt. Veel plezier ermee!"

Heb je 2-handed fury de laatste tijd geprobeerd? Zonder Endless Rage?
Oud 16-02-2007, 13:34
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik groep niet met retards =) en je haalt zoiezo minder dps uit ene boog dan uit RaP
Oud 16-02-2007, 13:37
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 16-02-2007 @ 13:37 :
Oooh... ja, maak gewoon maar even een nieuwe level 62... Dat kost geen tijd ofzo... Dat is zooo makkelijk.

Blijkbaar is het helemaal niet op de plaats van een warrior om ook maar iets te willen, want dan ben je alleen maar aan het hoarden. Je moet alleen maar blij zijn voor de ander die wat heeft, omdat hij er niets aan heeft en het gewoon wil hebben voor een disenchant (uiteindelijk lot van het wapen). Het is blijkbaar deel van het spel en dat moet je maar accepteren.

Hoe voel jij je als je hele party op een nieuwe boog rollt die jouw DPS 20 hoger maakt, omdat ze de stats goed kunnen gebruiken? Zeg jij dan ook "Leuk voor je dat je dat mooie wapen hebt. Veel plezier ermee!"

Heb je 2-handed fury de laatste tijd geprobeerd? Zonder Endless Rage?
Need is need, dat is eerlijk, wanneer een ander alleen need voor die disenchant dan heeft het al niet meer te maken met deze discussie..
Oud 16-02-2007, 14:28
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 16-02-2007 @ 14:37 :
Need is need, dat is eerlijk, wanneer een ander alleen need voor die disenchant dan heeft het al niet meer te maken met deze discussie..
true. een warrior/rogue die op mijn ranged wapens zou rollen is minder. maar het is wel hun volste recht
Oud 16-02-2007, 18:06
StijnSpoortNiet
Citaat:
Revan schreef op 15-02-2007 @ 23:25 :
een gesynced damage meter over 15 karazhan raids door een guild die karazhan op farm heeft...
Oud 16-02-2007, 22:29
Ymir
Ymir is offline
Stijn's E-Peen ftl.

Ding 62, steady shot ftw. Nu een beetje ervaring ermee opbouwen en dan los gaan ermee
Wat zijn hunters ook gaaf ;o
Oud 17-02-2007, 01:32
Twistingg
Twistingg is offline
Paladins die weten hoe ze moeten spelen, halen met GEMAK hoge dps.
Oud 17-02-2007, 09:10
Verwijderd
Lastig.. Paladins zijn voor PvE dmg de makkelijkste class.

En 'hoge' dps houdt hoogstens in dat ze een beetje kunnen meekomen met andere classes. In de praktijk zal een paladin nooit in de top 3 van de dps meter staan in een 20 man raid, tenzij de rest van de raid clowns zijn natuurlijk.
Oud 17-02-2007, 10:12
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 16-02-2007 @ 13:19 :
oke kitten:

btw: prot is niet eens zo ruk, devestate is een redelijke grind tool.
Devestate doet net NIX aan dmg...
Wat het doet is sunders "verversen" en voor iedere sunder een beetje extra threat..

Ik zie het verband niet met threat en grinden?

Threat = tanking...
Oud 17-02-2007, 12:24
aim
aim is offline
Citaat:
Devestate doet net NIX aan dmg...
Wat het doet is sunders "verversen" en voor iedere sunder een beetje extra threat..

Ik zie het verband niet met threat en grinden?

Threat = tanking...
An instant weapon attack that causes 50% of weapon damage plus 15 and additional threat for each application of Sunder Armor on the target. In addition, this attack will renew the duration of the Sunder Armor effect.

Goed, blijft ruk natuurlijk.. maar toch
Oud 17-02-2007, 13:00
Kreuz
Kreuz is offline
Qua functionaliteit hadden ze dat beter om kunnen draaien - "refreshes Sunders and causes additional damage", die damage is niet echt om over naar huis te schrijven en dat geeft ook niks. Devastate schijnt wat rage-economischer te zijn dan alleen Sunder te spammen, maar goed... het is niet zo dat warrior-tanks vaak droog staan wat rage betreft. Ik weet niet of Devastate extra threat genereert (ten opzichte van gewoon Sunder-spammen, dat op zich al heel veel threat genereert), als dat zo is zou dat dan mijn primaire reden zijn om Devastate in m'n build te stoppen. Maar goed, ik hou het maar bij Arms/Fury, dat bevalt me prima.

Nog even over (two-handed) Arms/Fury met Deathwish ipv Endless Rage, hou me er even aan dat ik het binnenkort eens uitprobeer. Ik zit te denken aan een build in Berserker Stance, met Berserker Rage om rage te genereren (of in elk geval, te stance-dancen vanuit Berserker Stance). Lijkt me erg tricky, maar op papier is het in elk geval een goeie DPS-build. En Deathwish is altijd wel een favoriet geweest in de tijd dat ik nog Fury-specced was - en dat was tot 57.
Oud 17-02-2007, 18:24
StijnSpoortNiet
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 16-02-2007 @ 15:28 :
true. een warrior/rogue die op mijn ranged wapens zou rollen is minder. maar het is wel hun volste recht
terwijl een guild met een beetje verstand de goede ranged weapons onder hun hunters verspreid, melee classes needen die dingen alleen om stats
Oud 17-02-2007, 18:28
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 17-02-2007 @ 19:24 :
terwijl een guild met een beetje verstand de goede ranged weapons onder hun hunters verspreid, melee classes needen die dingen alleen om stats

kitten praate over pugs. dus ik had het over pugs
Oud 18-02-2007, 01:19
StijnSpoortNiet
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 17-02-2007 @ 19:28 :
kitten praate over pugs. dus ik had het over pugs
pugs zijn voor nubs
Oud 18-02-2007, 19:58
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 18-02-2007 @ 02:19 :
pugs zijn voor nubs
ligt eraan. een dps puggen of een healer puggen boeit niet echt. met friends of friends of friends spelen ook niet
Oud 18-02-2007, 21:34
Verwijderd
Rated arena is het beste wat me ooit overkomen is.
Oud 19-02-2007, 09:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 15-02-2007 @ 21:05 :
Damn, wat kan jij loos lullen zeg. Je hebt duidelijk nooit een raid gehad waar een paladin gewoon de hele raid kon DPSen.

Citaat:
aim schreef op 16-02-2007 @ 12:58 :
Dat wow niks met skill te maken heeft wordt vooral beweerd door losers. Liever je verlies op de gear van de tegenstander gooien, dan je af moeten vragen of het niet je eigen (lack of) skills zijn nietwaar?

Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 16-02-2007 @ 19:06 :
een gesynced damage meter over 15 karazhan raids door een guild die karazhan op farm heeft...
Nogmaals: ik vraag me hard af of die paladin de hele tijd aan het DPSen geweest is, daar geloof ik weinig van nl.
Oud 19-02-2007, 09:33
Verwijderd
Yay, eindelijk 70 en een flying mount \o/.
Helaas is die niet zo snel als de epic ground mount
Oud 19-02-2007, 09:39
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-02-2007 @ 10:06 :
Dat wow niks met skill te maken heeft wordt vooral beweerd door losers. Liever je verlies op de gear van de tegenstander gooien, dan je af moeten vragen of het niet je eigen (lack of) skills zijn nietwaar?
Nou is dat niet helemaal waar helaas... Ik heb een keer 5 minuten een Twink warrior door WSG gekite met mijn hunter en hij was nog niet dood. Dat was heel vervelend, zeker omdat mijn team niet wilde helpen em dood te maken. Toen was het spelletje afgelopen.

Maar op latere levels maakt het echt wel uit hoe goed je bent. Want hoe sterk je ook bent, je hebt altijd 2 variabelen die op gaan:
1 - Mana/Energy/Rage
2 - Tijd

Om zo goed mogelijk dmg te doen moet je die 2 zo goed mogelijk inzetten om het maximale resultaat te hebben. Sommige mensen kunnen dat echt voor geen meter.

Regels voor berichten