Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2008, 13:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mijn laptop trekt het gelukkig wel, maar soms hakkelt het eventjes. Ik kan niet wachten op een nieuwe pc Helemaal nu ik besloten heb dat het tijd is voor nog een uitbreiding
Mijn videokaart is niet goed genoeg geloof ik, bij de 2e cd (dacht ik dat het was) houd hij er gewoon ineens mee op en krijg ik zo'n melding dat hij het niet kan installeren omdat er niet aan de systeemeisen word voldaan. Ik wou dat we hier thuis een pc hadden dan kon ik het iig nog spelen. Nu moet ik het doen met de sims 2 voor op de xbox. Ook wel leuk, maar op de pc is het toch stúkken leuker.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 07-01-2008, 14:24
desperadoz
Avatar van desperadoz
desperadoz is offline
Citaat:
Nieuwste driver van internet gehaald? Die opnieuw geinstalleerd? Doen andere directx games het wel?
Andere Direct X games doen het wel gewoon. Rose Online en World Of Warcraft even gecheckt. Drivers ook al duizend keer gedownload, ik weet het echt niet meer
Oud 07-01-2008, 20:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Sims opnieuw installeren?
Oud 07-01-2008, 20:37
desperadoz
Avatar van desperadoz
desperadoz is offline
Nou die error is nu weg...ik kon de sims goed opstarten, yee. Maar nu krijg ik als error alleen een rood kruisje in een klein vierkantje. Ook op het punt dat hij het hoofdmenu wil laden. Nu bezig alle uitbreidingen te verwijderen..hopen dat dat werkt, anders weet ik het echt niet. Niemand weet toevallig wat een rood kruisje betekent ? Verder geen error erbij, alleen een rood kruis in zon klein vierkantje.
Oud 07-01-2008, 20:52
Verwijderd
Ik heb geen idee, sorry. Op mijn oude pc was het zo dat het spel wel kon opstarten, maar het liep zó traag dat er niets aan was; het deed het dus in principe wel, alleen niet goed. Ik heb nooit foutmeldingen op rode kruisjes gehad.

Ik ben weer verder gegaan met m'n familie. Danone (zoon van Alexei) trouwde met z'n lerares, zij werd meteen zwanger, hij werd een dag later ontvoerd door aliens (net zoals z'n tweelingbroer) en zodoende dus ook zwanger. Na twee dagen ging hij op de grond liggen kronkelen en kwam de Grim Reaper op bezoek; zijn vrouw heeft nog staan smeken, maar het hielp niets. Danone is dus overleden Zijn vrouw bleef allen achter, hoogzwanger. Ze kreeg een dochter, Ella. Haar wens is nu op Danone weer tot leven te wekken, eens kijken of me dat gaat lukken (ben benieuwd of hij dan ook nog zwanger is...).

Mauna (halfzusje van Danone) studeerde af, ging in een leuk huisje wonen en raakte zwanger van Alexei (de eerste man van haar moeder dus). Ze beviel van een zoon, Bob. Ze woont alleen en heeft het erg moeilijk, ze wil heel graag een carriere in 'medicine', maar werd de eerste keer meteen ontslagen en kan nu geen promotie maken (terwijl ze toch aan alles voldoet; kennelijk is ze gewoon niet vrolijk genoeg ). Met Bob gaat alles goed, 't is een blije peuter

Mauna's halfbroers zijn ook Bob's halfbroers
Oud 07-01-2008, 21:01
desperadoz
Avatar van desperadoz
desperadoz is offline
Hehe, heel verhaal Maakt niet uit dat je het niet weet. Heb toch besloten om The Sims 2 Pets op de Wii te kopen. Geen gezeur met hardware gedoe..en ik heb hem gespeeld bij een vriend en hijs best vet..alleen jammer dat je geen eigen zaak kan beginnen maar oke..I can live with that
Oud 08-01-2008, 15:19
desperadoz
Avatar van desperadoz
desperadoz is offline
Wou even laten weten dat het gelukt is Sims 2 doet het weer op computer..nu ga ik ook eens een leuke dramafamilie maken Het lag trouwens weet ik niet aan had EA gebeld en die emailden me zon lijst van problemen waar het aan kon liggen, alles gedaan, tijdelijke bestanden etc, verwijderd en hij doet het nu..cheers
Oud 09-01-2008, 17:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:

knip

echt jouw verhalen, whahaha super
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-01-2008, 17:35
Verwijderd


Alexei, waar alles mee begonnen is, heeft nu een nieuwe vriendin; Christy. Ze wonen samen, Alexei is nog steeds met Mauna getrouwd, dus trouwen met Christy zit er niet in. Alexei heeft een vijfde kind gekregen, Lucas. En de zesde komt er aan Gelukkig heeft Christy een goede baan, want aan Alexei heb je niet heel veel. Hij is nu ook een jaar of 73, dus heel erg lang heeft hij niet meer te leven
Leuk dat mannen tot hun dood kinderen kunnen verwekken
Oud 09-01-2008, 20:16
desperadoz
Avatar van desperadoz
desperadoz is offline
Oh wat een drama net Ik had 3 pets gekocht, iets te veel van het goede bleek, ik kan beter een voor een kopen..ik was bezig ze af te richten, gaat de telefoon. Ik neem op, en ze blijft maar doorlullen terwijl ik op de achtergrond het fornuis in brand zie vliegen. Ik snel blussen terwijl de honden alles kapot bijten byebye bed en byebye tafel...snel gesaved en ben hem gepeerd, poe.. morgen ff nieuw gezin maken met maar 1 huisdier als eerst, komt wel goed uit want het huis is toch een beetje kut..
Oud 19-01-2008, 22:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoera, nieuw geheugen! Tijd om uitbreidingspakketten te kopen!
__________________
you're not my demographic
Oud 20-01-2008, 10:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ga een heeeeeel mooi huis maken
wel beetje jammer. val vaak toch in het zelfde, grote woon keuken, een woonkamer en bieb.. haha
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-01-2008, 16:01
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
ik ga een heeeeeel mooi huis maken
wel beetje jammer. val vaak toch in het zelfde, grote woon keuken, een woonkamer en bieb.. haha
Hebben jouw huizen nooit een badkamer of slaapkamer? Weet je wat je eens moet doen? Zoeken naar plattegronden van huizen en die namaken, dan krijg je echt een hoop inspiratie, vooral als het plaatje van het huis dr ook bij zit. Moet je wel een beetje leuke villas nemen he. Mijn huizen zijn vaak net iets te praktisch waardoor ze vierkant worden met alle basisnodigheden net naast elkaar.
Oud 20-01-2008, 16:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja tuurlijk ook met een slaapkamer (met eigen badkamer en deur naar de kinderkamer)

ik heb ook vaak vierkante huizen.. zag gister een stukje fresh prince dus heb hun huis opzet gedeeltelijk gebruikt wordt wel oke!
vind het ook wel moeilijk om huizen na te bouwen omdat zij net meer ruimte nodig hebben dan wij.. als ik ons huis bijv na wil bouwen gaat dat niet passen
haha
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-01-2008, 19:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Als ik een huis uit een serie nabouw weet ik nooit wat ik met die open wand moet doen die je nooit ziet op het scherm.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-01-2008, 15:41
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Als ik een huis uit een serie nabouw weet ik nooit wat ik met die open wand moet doen die je nooit ziet op het scherm.
hahaha, cameraploeg voor zetten?
Oud 23-01-2008, 13:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hahaha, cameraploeg voor zetten?
Maar die uitbreidingsset is er nog niet!

Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben, is het aantal spullen dat bij het huisdieren uitbreidingspakket zit. Ik ben namelijk niet zo'n fan van de beesten, dus alleen daarvoor hoeft het van mij niet, maar als er mooie spullen bij zitten, wil ik het wel overwegen. Wie helpt me?
__________________
you're not my demographic
Oud 23-01-2008, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Maar die uitbreidingsset is er nog niet!

Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben, is het aantal spullen dat bij het huisdieren uitbreidingspakket zit. Ik ben namelijk niet zo'n fan van de beesten, dus alleen daarvoor hoeft het van mij niet, maar als er mooie spullen bij zitten, wil ik het wel overwegen. Wie helpt me?
Voor zover ik het kan zien zijn het vooral huisdierspullen; dus dingen als kooitjes, eetbakjes, krabpaaltjes, maar ook vloerbedekking met pootafdrukken etc. Niet echt heel bijzondere nieuwe dingen als die huisdieren je niet interesseren...
Oud 18-02-2008, 14:51
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Eind van de maand de nieuwste (en laatste) uitbreiding!
__________________
Addicts of communication..
Oud 18-02-2008, 15:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, nu heb ik seizoenen ook, dus ik heb weer bijna alle pakketten.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2008, 10:38
Verwijderd
Hoe lang duurt het wel niet voor je huisdier bevalt als ie eenmaal zwanger is? Een van mijn Sims heeft als levenswens 20 kittens/puppies zien opgroeien. Aangezien ze ook een winkel aan huis hebben (en ik die beesten dus als ze groot zijn kan verkopen) ga ik het proberen te vervullen... Gekkenwerk.

Oh, en hoe kom je van een Servo af?
Oud 05-03-2008, 22:13
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Sims 3 komt er eindelijk aan. 19 maart meer info.
Oud 06-03-2008, 07:11
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Eerst nog even vrije tijd halen
__________________
Addicts of communication..
Oud 06-03-2008, 07:15
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Hoe lang duurt het wel niet voor je huisdier bevalt als ie eenmaal zwanger is? Een van mijn Sims heeft als levenswens 20 kittens/puppies zien opgroeien. Aangezien ze ook een winkel aan huis hebben (en ik die beesten dus als ze groot zijn kan verkopen) ga ik het proberen te vervullen... Gekkenwerk.

Oh, en hoe kom je van een Servo af?
Heb je al geprobeerd om een nieuw huis te zoeken voor em? Ik ben er ook een tijdje mee bezig geweest om van ze af te komen, maar ik weet niet meer wat ik heb gedaan om ze te lozen.

Citaat:
Sims 3 komt er eindelijk aan. 19 maart meer info.
Kewl
Oud 07-03-2008, 18:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Hoe lang duurt het wel niet voor je huisdier bevalt als ie eenmaal zwanger is? Een van mijn Sims heeft als levenswens 20 kittens/puppies zien opgroeien. Aangezien ze ook een winkel aan huis hebben (en ik die beesten dus als ze groot zijn kan verkopen) ga ik het proberen te vervullen... Gekkenwerk.

Oh, en hoe kom je van een Servo af?

je moet die servo zelf een huis laten zoeken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-03-2008, 11:16
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik heb net Sims 2 Vrije Tijd gekregen en hij is wel gaaf
__________________
Addicts of communication..
Oud 20-03-2008, 09:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hmm ik heb de website van the sims 3 even bekijken, klinkt echt superleuk, maar er staat nog wel vrij weinig informatie op. Ik was ook vooral benieuwd naar de specs die je nodig hebt om het fatsoenlijk te kunnen spelen, maar daar is nog niks over bekend voor zover ik heb gezien.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-03-2008, 09:46
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Denk dat Sims 3 nog wel goed te draaien is op de computer van vandaag ..

Op gamer.nl waren ook wat screenshots .. maar om eerlijk te zijn vielen ze tegen; de mensen had toch nog wel wat veel weg van sims 2 .. ..

Zo te horen komen er ook wat drastische veranderingen in de gameplay. Je zal ze niet meer continue zelf naar de WC hoeven te sturen. Maar ja, als ze alles zelf gaan doen .. wat blijft er dan nog voor ons over?
Oud 20-03-2008, 13:37
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Denk dat Sims 3 nog wel goed te draaien is op de computer van vandaag ..

Op gamer.nl waren ook wat screenshots .. maar om eerlijk te zijn vielen ze tegen; de mensen had toch nog wel wat veel weg van sims 2 .. ..

Zo te horen komen er ook wat drastische veranderingen in de gameplay. Je zal ze niet meer continue zelf naar de WC hoeven te sturen. Maar ja, als ze alles zelf gaan doen .. wat blijft er dan nog voor ons over?
Ik las iets met sociale dingen en dat zijn nou juist de dingen die me irriteren in de sims 2 Die doe ik zo min mogelijk.
Oud 21-03-2008, 09:38
Verwijderd
Oeh, sims 3 Ik weet nu al dat ik die ook gewoon ga kopen
Oud 21-03-2008, 11:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik las iets met sociale dingen en dat zijn nou juist de dingen die me irriteren in de sims 2 Die doe ik zo min mogelijk.
Omg,

Ik vind het wel fijn. Ik vind het gewoon het leukst om te zien hoe ze zelf leven in de omgeving die ik voor ze neerzet .. het irriteert mij juist dat ik ze continue moet sturen omdat ze anders te stom zijn om voor zichzelf te zorgen.

Maar ik geloof dat het nog wel even gaat duren voordat ik een computer heb die sims 3 aan kan.
Oud 21-03-2008, 13:54
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Omg,

Ik vind het wel fijn. Ik vind het gewoon het leukst om te zien hoe ze zelf leven in de omgeving die ik voor ze neerzet .. het irriteert mij juist dat ik ze continue moet sturen omdat ze anders te stom zijn om voor zichzelf te zorgen.

Maar ik geloof dat het nog wel even gaat duren voordat ik een computer heb die sims 3 aan kan.
Ja dat free will zet ik meestal meteen uit omdat ze anders dood gaan Het had ook beter geweest als je per sim kon bepalen of die een free will had en dat de AI iets slimmer was want ze zijn inderdaad echt te stom om voorzichzelf te zorgen.

Oh ja even doorsparen en de computers zijn toch goedkoop daar? Ze worden daar gemaakt joh!
Oud 25-03-2008, 09:29
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
Oeh, sims 3 Ik weet nu al dat ik die ook gewoon ga kopen
Ja, ik was eigenlijk zo van nou ik heb nu even genoeg aan 2! Maar het ziet er toch wel mooi uit en er zijn natuurlijk veel leuke nieuwe dingen . Maarja ik vind wel dat ik ook nog met 2 door moet gaan ;o heb niet voor niets al die uitbreidingen
__________________
Addicts of communication..
Oud 25-03-2008, 13:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, tot nu toe heb ik nog niet veel speciaals gezien aan de Sims 3. Het ziet er inderdaad wat mooier uit, maar er zijn geen radicale veranderingen tov de Sims 2, wat bij de laatste wel het geval was. Het hele gebeuren wordt denk ik een beetje uitgemolken.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-03-2008, 13:38
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Volgens mij kon je dan ook mee als de Sim naar werk/school gaat (las ik ergens geloof ik ) Dat lijkt me bijvoorbeeld wel erg leuk.
__________________
Addicts of communication..
Oud 25-03-2008, 16:29
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Volgens mij kon je dan ook mee als de Sim naar werk/school gaat (las ik ergens geloof ik ) Dat lijkt me bijvoorbeeld wel erg leuk.
Als het niet op de officiele site staat moet je het niet geloven he, die rommel van FOK al helemaal niet dat is allemaal uit de duim gezogen.
Oud 25-03-2008, 17:31
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Klopt, maar ik vind het wel een leuk idee
__________________
Addicts of communication..
Oud 28-03-2008, 13:08
Verwijderd
Nu heb ik Vrije Tijd ineens ook in m'n bezig (Ik liep zomaar de FRS in en toe had ik hem ineens gekocht )
Oud 30-03-2008, 12:01
Verwijderd
Hee, wat grappig, als mijn sim nu ouder wordt, dan kan ik een van z'n NPC-vrienden ook ouder laten worden. Leuk
Oud 04-04-2008, 20:25
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Hee, wat grappig, als mijn sim nu ouder wordt, dan kan ik een van z'n NPC-vrienden ook ouder laten worden. Leuk
Wat is NPC?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 04-04-2008, 23:14
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Non Playable Character.

Een van die willekeurige andere sims die je niet speelt.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 05-04-2008, 15:16
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Sorry, geen key requests hier
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.

Laatst gewijzigd op 05-04-2008 om 18:06.
Oud 15-04-2008, 14:24
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Weer een "sims 2" toevoeging gereleased .. deze keer met extra keukenwaar geloof ik Geen echte uitbreiding, gewoon extra spullen.
Oud 16-04-2008, 17:43
Verwijderd
dat klinkt wel leuk, vind die keukens altijd zo graflelijk ben laatst weer begonnen met spelen
Oud 18-04-2008, 17:17
Verwijderd
Ik las ook iets over een nieuwe uitbreiding eind dit jaar, iets met apartementen..
Oud 20-04-2008, 23:32
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Hee ik heb ff een vraagje he:

Ik heb nu 2 katten geadopteerd, een mannetje en een vrouwtje. Kunnen die ook kleintjes krijgen? Ik kan zelf niets doen geloof ik, ik kan de beestjes niet besturen. Wel zie ik ze soms met elkaar spelen maar voor de rest is het redelijk stil
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 21-04-2008, 09:37
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Hee ik heb ff een vraagje he:

Ik heb nu 2 katten geadopteerd, een mannetje en een vrouwtje. Kunnen die ook kleintjes krijgen? Ik kan zelf niets doen geloof ik, ik kan de beestjes niet besturen. Wel zie ik ze soms met elkaar spelen maar voor de rest is het redelijk stil
Zet een (honden)hok neer en dan is het afwachten Ze moeten elkaar wel een beetje lief vinden.
Oud 21-04-2008, 10:19
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Zet een (honden)hok neer en dan is het afwachten Ze moeten elkaar wel een beetje lief vinden.
Oeh dank! Ik ben erg benieuwd
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 28-04-2008, 22:33
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Zet een (honden)hok neer en dan is het afwachten Ze moeten elkaar wel een beetje lief vinden.
Niet afwachten, als ze zowel elkaar als het baasje dat ze opdracht wil geven om kindjes te maken lief genoeg vindt (dus minimaal vriendschap), kun je op een van de beestjes klikken en die opdracht geven om kindjes te maken met de andere.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 02-05-2008, 07:37
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Niet afwachten, als ze zowel elkaar als het baasje dat ze opdracht wil geven om kindjes te maken lief genoeg vindt (dus minimaal vriendschap), kun je op een van de beestjes klikken en die opdracht geven om kindjes te maken met de andere.
Klopt! Laatst nog geprobeerd en je kan/moet dan inderdaad opdracht geven om kinderen te maken. Maar zonder hondenhok krijg je die optie niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.