![]() |
||
Citaat:
![]() En met mij gaat het redelijk. Nog steeds bezig met verwerken en ik denk dat dat ook nog wel even gaat duren. Verder ben ik bang dat ik morgen (valentijnsdag) ineens post krijg van mijn ex, zodat hij zijn gevoelens kan spuien en ik me weer vreselijk kut ga voelen. Ach wat, het zij zo. Dat is vast weer een stap vooruit in de verwerking.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Meerdere kren op een dag wegen is idd niet erg handig... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"The risk of requiring re-operation for a leaking autograft valve is about 10 percent within 10 years after the operation. The Ross procedure is not recommended for patients with tissue defects (such as Marfan syndrome) or for patients who have an abnormal pulmonary valve. The pulmonary homograft in the pulmonary position could also fail; the most common mode of failure is that it becomes stenotic. The risk of requiring replacement of the pulmonary homograft is about 10 percent 10 years after the procedure ." Ik wist het wel... Het eerste deel heb ik drie jaar geleden al achter de rug.. wanneer komt het tweede verhaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als je jezelf er in de spiegel maar leuk uit vindt zien denk ik dan! |
![]() |
||
Citaat:
Oh ik ben verliefd op mijn gitaar en mijn rose plectrum en ik kan er geen reet van maar het is wel leuk en ik leer het vanzelf. En daar gaat het om. Want ik word er vrolijk van enen het is goed om dingen te doen waar je vrolijk van wordt. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja hoor. Trap maar. Zal ik op m'n linker- of mijn rechterzij gaan liggen, wat trapt beter voor jou? Waar is de gevoeligste plek, want dan draai ik die meteen naar je toe. Fijn. Ben je klaar? Nee, ik wacht nog wel even. Tot je natrapt, toe maar hoor. Ik weet dat het komt. Toe maar. ![]() Mais, mon amour Mon doux mon tendre mon merveilleux amour De l'aube claire jusqu'à la fin du jour Je t'aime encore tu sais je t'aime |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Was gister dus ook in Hoorn? Naja, ik ga zo weg ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Heksjuh: lastig inderdaad. Wat Roosje al zei: misschien kan je proberen om eens met je zusje te praten? En ik ben gestresst want door de één of andere nare situatie is het weer niet doorgegaan. En ja oké, ik begrijp het wel want het was geen aangename ontdekking, en hopelijk is het niets ernstig. Maar het is verdomme zo moeilijk om respect te tonen en mee te leven als je er tegelijk zo kwaad en verdrietig en teleurgesteld om bent. Als zelf getroost worden het enige is wat je wil. En ik haat het en ik ga nu dus nog een sigaret roken en dat is niet goed voor m'n keel en hoest maarja. Komt door de stress. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |