Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2007, 23:39
Verwijderd
soms heb ik gewoon even een echte lichamelijke & geestelijke spontane breakdown. dat ik mn ogen niet kan focussen en dat ik dus 2 beelden door elkaar zie. en me nul kunnen concentreren. en dat het lijkt alsof er duizend fruitvliegjes voor mn ogen dansen.
vreemd.

beste vriendin van beste vriendin overleden. ze is al een week aan het huilen, zit ook nog s in t buitenland en hoe graag ik ook zou willen, ik kan er niet heen ze vertelde me het net. en nu reageert ze niet meer op msn. zelfs niet op mijn 'geen gekke dingen doen nu he?'

en mijn knuffelmeiske (close vrienden ) hier in de groep was met dr moeder op stap. en haar moeder is altijd al zo negatief over haar en zij is zo'n binnenvitter, de arme schat. haar moeder had serieus gezegd dat ze eens aan sterelisatie moest gaan denken, omdat ze nooit een kind zou kunnen opvoeden met haar 'stoornis'. jezus. ik leef met dr mee, maar kan zo moeilijk iets doen.

machteloosheid x3 alinea's. als ik het zo nalees. een onbewuste opsomming. zelfrespect + 1
Advertentie
Oud 25-02-2007, 23:40
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 26-02-2007 @ 00:27 :
Wat is?
frustratie.. insomnia.. dom gedaan vandaag
Oud 25-02-2007, 23:42
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 26-02-2007 @ 00:40 :
frustratie.. insomnia.. dom gedaan vandaag
*knuffel uitdeelt*
Oud 25-02-2007, 23:48
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 26-02-2007 @ 00:42 :
*knuffel uitdeelt*
dank *snik* *veegt snotneus af aan mouw* ga nu nog één peuk doen en dan slapen. morgen weer een lange dag, komt ook weer een zware week aan... presentatie, onderzoek, beoordelingsgesprek... pfffffffff grrrrrrrrrr aaaargghh
Oud 25-02-2007, 23:50
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 26-02-2007 @ 00:48 :
dank *snik* *veegt snotneus af aan mouw* ga nu nog één peuk doen en dan slapen. morgen weer een lange dag, komt ook weer een zware week aan... presentatie, onderzoek, beoordelingsgesprek... pfffffffff grrrrrrrrrr aaaargghh
Sterkte meid!
Oud 25-02-2007, 23:52
dwight88
dwight88 is offline
gister was, na een heftig gesprek, toch wel erg fijn. En die thuiskomst. Oeh.
Oud 25-02-2007, 23:58
Verwijderd
Yeey 7.5 voor mn opdracht waar ik vorige week zoveel aan heb gewerkt. Mooi begin voor dat vak! En mn paper begint nu eindelijk op te schieten, morgenmiddag nog even en het is echt klaar . nu lekker slapen, kort en verliefd.
Oud 26-02-2007, 02:22
Verwijderd
en we barsten opeens in janken uit. lol.
we? nee. ik.
ik ben al weken mijn concentratie kwijt. ik kan me zo moeilijk figuurlijk focussen frustererend.
en ik heb nu een koelkast.
geen eten, maar gnoeg te zuipen, en nu genoeg gekoeld spul om te zuipen <3
Oud 26-02-2007, 07:23
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteravond was echt leuk. Het eten erg apart maar wel lekker en de voorstelling was ook best gaaf!

Nu weer naar school toe, heb er wel en niet zin in. Leuk om iedereen weer te zien, weer wat vastigheid en zo, maar geen zin in toetsen/confrontatie met S. en vervelende lessen..
Maar kom op, we goan ervoor
Oud 26-02-2007, 08:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik denk dat ik vandaag eerst lekker ga fitnessen, dan douchen, naar het dorp om boodschappen te doen, naar de stad om te shoppen en om films te halen, en vanmiddag lekker ontspannen thuis zitten

En ik maar denken dat ik me de hele vakantie zou vervelen Als ik wil, blijk ik er nog best iets van te kunnen maken
Oud 26-02-2007, 08:06
Appeltje
Appeltje is offline
Citaat:
Morri schreef op 25-02-2007 @ 19:39 :
Dit is heel herkenbaar voor mij, zo voelde ik me een tijd geleden ook. Weet je zeker dat ze veel leukere vriendinnen heeft dan jij? Jij ben vast ook een leuke vriendin. Je komt vanzelf iemand tegen met wie je net zo goed kan praten, maar waarvoor jij net zo belangrijk bent.
Nee, ik weet het niet helemaal zeker, maar het voelt wel zo. Ik moet bijvoorbeeld altijd het gesprek beginnen en als we dan bezig zijn is het allemaal leuk en gezellig, maar toch... Het moet altijd van mijn kant komen.
Oud 26-02-2007, 08:31
Meissiej
Meissiej is offline
*gaap*
Te vroeg wakker geworden door de bouw. . Maar goed. Nu pas uit bed, en bedacht wat ik vandaag allemaal ga doen.
Samen met mijn zusje stofzuigen beneden, vaatwasmachine uitruimen en kaas halen. Of ik begin gewoon ergens en wat er overblijft mag zij doen. Daarna geld opnemen, naar de supermarkt, en het kruidvat. Daarna ga ik naar een verjaardag en weet niet hoelaat ik thuis ga komen. Nouja, echt zin heb ik nog niet maar dat komt misschien wel als ik er mee bezig ben.
Oud 26-02-2007, 10:09
Tink*
Tink* is offline
Holadijee, verkouden en keelpijn en mijn buik doet ook niet erg lief. Rust nemen en ontspannen zou goed zijn. Maar ik kàn niet ontspannen, ik zou niet weten hoe het moet. Ik ben altijd wel gespannen om iets. Om van die kleine dingetjes die andere mensen heel normaal vinden, maar waar ik als een blok tegenop zie. Ik werd gisteren alweer helemaal gestressed toen ik op internet voor kamers ging kijken. Waarom ben ik zo bang aangelegd, dat is irritant, het belemmert me in sommige dingen.

Ik besloot twee maanden geleden dat het misschien beter is om weer in therapie te gaan, maar aangezien mijn moeder anderen belangrijker vindt en geen tijd kan vrijmaken om even langs de dokter te gaan en een verwijsbrief te halen, duurt dat dus al twee maanden. Twee maanden waarin ik misschien wel veel had kunnen leren. Al heb ik geen idee hoe ze me zouden kunnen helpen eigenlijk, maar toch, het is een stap en wie weet zijn ze wel heel slim daar! Wedden dat ik vrijdag thuiskom en dat ze het weer 'te druk' had.
Oud 26-02-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 25-02-2007 @ 22:12 :
Als ik zo'n problemen heb ga ik altijd naar m'n tante, en dan stikt zij er met een naaimachine een soort van 'label' op, dus over het gat of de scheur.
Dat kun je er met de hand ook wel opnaaien. 't lijkt me er alleen wel een beetje aan liggen waar de scheur zit of je zo'n label er op wilt hebben? En ook een beetje waarvoor je de broek gebruikt (alleen thuis of ook op school, op je werk, enz.)? Voor mij iig wel.

Er bestaat ook 'strijkfolie' (ik weet even niet hoe het precies heet, vliseline oid, maar volgens mij heet het ook wel eens anders), dat kun je achter de scheur strijken, zeg maar (daar zal het vast niet voor bedoeld zijn, maar het kan wel) en als je de naden dan vlak tegen elkaar aanlegt, dan is het soms best mogelijk om het redelijk te herstellen (ligt er ook wel aan wat voor scheur het precies is, waar hij zit, wat voor stof het is, enz.).
Oud 26-02-2007, 10:23
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Anders krijg ik even veel felicitaties Maar heel erg bedankt iedereen! Kan m'n rijbewijs vandaag pas aanvragen en dan krijg ik het pas over een week. Dus ik kan volgende week pas rijden. Snap niet waarom dat zo lang moet duren allemaal.

Dit weekend 3 verjaardagen overleeft. Het gaat gewoon zoveel beter dan eerst. Ik had nu nauwelijks zenuwen of momenten dat ik de kamer uit wilde. Komt ook omdat ik m'n vriends familie nu wat beter ken. En op het avondje voor de vrienden kwamen er maar 3 en die kende ik allemaal op 1 na en z'n zusje kwam ook nog dus dat scheelde ook.

Wel een beetje jammer dat we door al die verjaardagen ons 2-jarig "jubilieum" niet kunnen vieren. Dat is dus vandaag, maar hij moet werken en ik kon ook niet blijven. Hij wil het uitstellen tot 2,5 jaar.. Nouja, we zien wel. Zó belangrijk is het natuurlijk ook weer niet.

En ik vind het stom dat iedereen hier vakantie heeft en ik niet, want dat werkt niet goed voor m'n motivatie iets aan de studie te gaan doen.
Oud 26-02-2007, 10:25
Verwijderd
Wakker en opgestaan . Strakjes naar school toe,heb er op zich best zin in. M. is er niet. Hij was zijn pasje vergeten en dan kom je er op school niet in en hij had geen zin om 40 km te fietsen om zijn pasje op te halen, kan ik me enigszins voorstellen haha. Hopelijk zijn er wel andere gezellige mensen waar ik even mee kan kletsen. Ik ehb nog anderhalf uur de tijd voordat ik naar school moet. Misschien ga ik zo maar even wat opruimen en nog wat lezen ofzo . Ik heb alvast een leuk muziekje opgezet .
Ohhh ja, happiness <3
Oud 26-02-2007, 11:01
Roosje
Roosje is offline
Knuffel voor Sassiefje.

Oh en nu zit ik her alleen en ik heb muziek en ik ga zo water pakken enenen ik kan typen want ik houd van typen op laptops en ik droom steeds zó gaaf. Zouden dromen dan toch in die relatie met de werkelijkheid staan? Oh en ik mis het gewoon naar school kunnen stiekem best wel. Want het ging eindelijk goed of normaal in mijn klas en het was niet meer al dat gezeik en ik kan nu niet meer hele dagen met mijn beste vriendinnetje praten en dat is bést wel heel erg jammer. Dus moet ik maar veel slapen. ^^
Oud 26-02-2007, 11:06
Roosje
Roosje is offline
Oh en lippenbalsem olee!
Oud 26-02-2007, 11:19
Missy1234567890
Citaat:
Thoughtful schreef op 26-02-2007 @ 12:09 :
Missy1234567890: Nog gefeliciteerd met je rijbewijs En jullie kunnen dan toch volgend weekend nog iets gezelligs doen of zo? Dan verras je hem gewoon met iets en dan heb je het alsnog een beetje gevierd.
Dankjewel
Ja, ik vond ook dat we het toch best een weekje konden uitstellen. Misschien ga ik hem idd wel verrassen, want ik vind dat we het nu moeten vieren. Die verjaardagen blijven ons altijd in de weg staan en dan zouden we het dus nooit op deze datum kunnen vieren.

Wanneer ga je nou precies naar Curaçao?

OT:
Waarom kom ik er om 3 minuten voor 12 achter dat het stadskantoor hier om 12 uur dichtgaat? Althans, de balies waarvoor je geen afspraak nodig hebt. Ik dacht dat je daar altijd naar binnen kon lopen Dus nu kan ik woensdag pas m'n rijbewijs aan gaan vragen want morgen ben ik de hele dag in Amsterdam. Of ik ga er toch heen, misschien zijn er wel helemaal geen afspraken nu. En anders hoor ik dat wel. Ik wil hem nu aanvragen! ( )
Oud 26-02-2007, 11:38
Missy1234567890
Citaat:
Thoughtful schreef op 26-02-2007 @ 12:22 :
Ik ga morgenochtend.
O, zo snel al! Dan wens ik je heel veel plezier daar! Ga maar lekker genieten van het mooie weer en de zon en dat je niks hoeft enzo.
Oud 26-02-2007, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 26-02-2007 @ 12:22 :
Ik ga morgenochtend.
Ik ben erg benieuwd hoe je het daar vindt. Laat je het weten?
(Ik wil eigenlijk ooit ook een keer daar naar toe, vandaar. )
Oud 26-02-2007, 11:51
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had gepland vandaag weer beter te zijn.

Soms vergeet ik dat je dat soort dingen niet kunt plannen. Blegh.
Oud 26-02-2007, 12:17
Papillon
Papillon is offline
Leuk weekend gehad!
Heb het redelijk van me af kunnen zetten.
En mijn vriendinnen hebben me goed opgevangen. Echt lief!

En ik heb vandaag al heel veel aan school gedaan. En vanmiddag ga ik nog veel meer aan school werken.
Goed begin van mijn week!
Oud 26-02-2007, 12:23
Redhair
Redhair is offline
Vandaag voel ik me goed. Wow, dat is fijn.
Ik heb gister een vette tas van een huisgenoot gekregen, vanmorgen kon ik makkelijk uit bed komen, op de fiets luisterde ik naar een nummer waar ik nog vrolijker van werd, op school kreeg ik een complimentje over mijn tas en werd me verteld dat ik vrij was, de les viel uit.
Straks ga ik even naar apeldoorn, om een boek te kopen. Ja, ik voel me goed.
Gister ook met een zooi huisgenoten geklust, het is hier echt gezellig.
Oud 26-02-2007, 12:24
Verwijderd
Wat aan statistiek gedaan (hopelijk niet voor niets, want ik deed iets verkeerd, waardoor ik misschien wat kwijt ben, maar dat weet ik niet zeker en ik wist niet meer precies wat dat dan zou zijn ed), zometeen nog wat voor een ander vak doen en dan vind ik het eigenlijk wel weer best voor vandaag...ik ben eigenlijk gewoon veel te moe (wel twaalf uur geslapen, maar toch).
Oud 26-02-2007, 13:01
Missy
Missy is offline
Oow, wat baal ik. Gewoon drie tussenuren én straks nog een uurtje om 4 uur. Maar ik moet wel, want het is een belangrijke les. Verder goede cijfers terug gehad, jeeeh!
Oud 26-02-2007, 13:47
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb nu echt een hekel aan mijn vader en zusje. Ik wil echt een van de twee slaan nu
Ik heb het hele (lange) verhaal getypt en weggehaald, maar het typen hielp wel.
Het komt erop neer dat zij fout zat en mijn vader (die er niet bij was) vind dat ik kinderachtig ben en ik fout zit. Lekker tegen mij lopen schreeuwen terwijl ik eigenlijk niks gedaan heb. En straks natuurlijk poeslief doen tegen mijn zusje. Rot toch op.
Oud 26-02-2007, 14:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-02-2007 @ 09:05 :
Ik denk dat ik vandaag eerst lekker ga fitnessen, dan douchen, naar het dorp om boodschappen te doen, naar de stad om te shoppen en om films te halen, en vanmiddag lekker ontspannen thuis zitten

En ik maar denken dat ik me de hele vakantie zou vervelen Als ik wil, blijk ik er nog best iets van te kunnen maken
Jahaa, fitness gedaan, gedoucht en lekker boodschappen gehaald
Naar de stad om te shoppen uitgesteld tot morgen. Nu lekker met een bak B&J op de bank tv kijken <3
Oud 26-02-2007, 14:17
Verwijderd
Oh ja, vakantie, hmm, heb al een beetje studiedingetjes opgeruimd, bankafschriften en werk dingen geordend, gelezen. Naar de brilservice maar die vreemde slome knakker met z'n afgrijselijk shirt snapte er niks van en voelde zich meteen aangevallen. Gelukkig dat ze bij de postbank niet moeilijk deden en op mn werk had ik ook meteen de juiste persoon te vinden.
Dus wat ga ik nu doen? Vioolspelen ben ik te moe voor, lezen ook, huiswerk heb ik geen zin in, tekenen ook niet. Luxeproblemen. Oh ja, nog zo'n luxeprobleem: ik heb te veel boeken. Ja, of te weinig ruimte natuurlijk. Hmm, in mijn nieuwe kamer moet echt een mooie boekenkast komen en dan verzamel ik net zoveel boeken zodat ik later een grote kast met een trappetje kan kopen.<333
Oud 26-02-2007, 14:27
Verwijderd
jaaa goede punten teruggekregen een 8,2 voor wiskunde en een 8,0 voor scheikunde
En ik denk dat ik zo naar huis ga en daar even hard ga werken want hier in de bieb voel ik me een beetje eenzamig omdat hier verder niemand is. Goed, zou ik op zich best hard kunnen werken, maar misschien lukt dat thuis ook wel. En oja, ik wil graag mijn boek uitlezen.
Oud 26-02-2007, 14:44
Missy1234567890
Het lukt niet. Ik moet een 16e-eeuws Nederlands handschrift lezen en voorbereiden maar ik kom er echt niet uit. Rot letters.
En ik vind dat ik het moet kunnen want m'n college-genoten kunnen het ook...die hebben altijd van die mooi uitgetypte teksten. Maar dit is ook wel een écht moeilijke tekst.
*gaat nog ff verder*
Oud 26-02-2007, 14:52
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben al niet meer zo boos
Bijna klaar met het opruimen van mijn schoolspullen. Na de derde proefwerkweek ruim ik het wel beter op, alles van elk hoofdstuk bij elkaar zoeken. Maar voor nu kan het prima zo. Alle samenvattingen enzo kan ik redelijk snel terugvinden
Nu nog een to-do-lijstje maken en nog even snel het einde van Wie is de mol kijken.
Oud 26-02-2007, 15:10
Heksjuh
Heksjuh is offline
Sorry voor zoveel berichtjes van mij achter elkaar, maar dit moet ik even zeggen:
mijn zus is aangenomen bij het animatieteam (tenminste, als ik het goed begrepen is, mijn vader zei dat ze door is, ik neem dat er niet nog een trainingsweekend is).
Ik ben blij voor haar
*en nu toch echt even een planning maken, want ik heb heel veel schoolwerk en ben nog niet begonnen*

@Sagana: misschien kan de kapster je adviseren over welke kleur je in je haar wilt?

Ik ga ook naar de kapper binnenkort, weet alleen nog niet hoe ik het ga knippen. En ik ga het weer donkerder verven denk ik, want het groeit er een beetje uit. Maar eerst maar eens knippen.

@Thoughtful: veel plezier op vakantie!
Oud 26-02-2007, 15:32
Verwijderd
ehajk.r LWIERYTBAEYUTGISYUDBTLKUYBZSDFLUKYLHBUKSF ASLYUKASR;Y;BYI\SZBSLUI;E
wludHYB;LUYWB riqugyeow*rt;YtiEBOWC*$WYObawc87t4yu;reiaytr4't9w7[v9q8076ryltbu8ysv78y6r;LC3[846

zo. dat luchtte echt op (beetje heel hard op toetsenbord rammen) ben nog steeds boos en geirriteerd en gefrustreerd en bang voor presentatie morgen en had allemaal vragen voor mn stagebegeleider maar die was er vandaag opeens niet en moet nog wassen draaien en ophangen en opvouwen en afwassen en koken en heb nu al barstende koppijn en waaaaaaaaaaaaah!!!!! *slaat hoofd tegen muur* *heeft nu nog ergere hoofdpijn*
Oud 26-02-2007, 15:40
Redhair
Redhair is offline
Mooi boek gekocht, met mijn moeder wat gedronken, ik voel me nog steeds goed. Wow, zou het vandaag een keer goed gaan? Vandaag een dag zonder jankbui? Dat zou fijn zijn, ik wil me zo graag weer goed voelen.
Oud 26-02-2007, 15:43
Verwijderd
Aah, ik wil niet ziek worden! *kijkt streng naar keel* Maar misschien is het ook wel onvermijdelijk, want ik ben heel heel erg druk (= weerstand niet echt op peil) en mijn broertje en zijn vriendin waren dit weekend erg ziek (= veel slechte vibes in de lucht!).

Hmnouja eigenlijk wil ik zelfs wel ziek zijn, en dan ein-de-lijk even niks doen en verwend worden door mensen die me appelpartjes komen brengen en thee en m'n kussen opschudden enzo, en dan de hele dag lezen of tv-kijken. Helaas kan ik me het domweg niet veroorloven
Oud 26-02-2007, 16:09
Miracle
Miracle is offline
Stemmingswisselingen yeah.

Vanochtend begon dat al en vanmiddag weer. Gelukkig voel ik me nu weer erg goed en heb ik helemaal zin in de komende week.

Edit: en nu hopen dat iemand anders zich een keer net zo goed voelt als ik...
Oud 26-02-2007, 16:10
Ruudje
Ruudje is offline
Vandaag dan toch nog mijn loon gekregen

Binnenkort ga ik mijn psych verlaten, na een dik jaar therapie. Als vervolg daarop krijg ik groepstherapie. Ik vind het opzich wel jammer, omdat er een bepaald vertrouwen is ontstaan. Hopelijk komt dat wel weer terug bij de nieuwe hulpverleners en medeclienten
Oud 26-02-2007, 16:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Volgens mij heb ik vandaag een enorm compliment gekregen . Maar wel een fijn gesprek gehad naderhand, al had ik ook gewoon moeten zeggen dat ik het niet fijn vind als ze zomaar weggaat als ik niet weet wat het verdere programma voor de middag is. Morgen misschien. Maar volgens mij komt het wel goed met deze stage. Wow, wat tegengesteld aan de vorige... *energieboost krijgt*
De hoofdpijn vannacht was echt niet leuk, ben zelfs opgestaan om paracetamol te pakken. Dan maar op een lege maag, het ging echt niet meer. En de hele dag heb ik nog zeurende hoofdpijn, die nu weer wat erger wordt. Zo nog maar een paracetamol pakken dan, en dan naar school. Ik heb geen zin, wil weer vakantie... Weer vier avonden naar school deze week, pfff. En ik ben al zo moe...
Oud 26-02-2007, 16:29
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Roosje schreef op 26-02-2007 @ 12:01 :
Knuffel voor Sassiefje.

Tnx. I needed that .

Vandaag gaat het goed en niet goed. Maar van dat niet goed heb ik me lekker niets aangetrokken.
Vannacht niet geweldig geslapen ondanks de slaappil . Maar best helder en een beetje moe maar dankzij de adrenaline goed genoeg om practicum verantwoord te kunnen doen. Mn proef ging weer niet helemaal goed, maar uit analyse bleek dat toch de juiste verbinding is ontstaan. En ik heb een tentamencijfer terug, een 7,5 . Had ik echt niet verwacht. Blijheid. Blijheid.
Mijn ex doet irritant en dat is het enige wat ik niet helemaal kon negeren vandaag.
Zo maar eens even boodschappen doen en koken, en dat straks huisvergadering, morgen weer practicum en dan ga ik weer mn best doen om niet te stressen ook al lukt het niet en ook al doet de assistent nog zo vervelend.
Het gaat lukken, ik kan het toch, vandaag ging het ook een beetje, toch?
Oud 26-02-2007, 16:54
Verwijderd
whaaahaaah, ik heb mn minimum aan studiepunten gehaald, oeh wat ben ik blij dat ik dat kutvak niet over hoef te doen. Ik rule vandaag!
En ik mag ik lekker voor mezelf 25 jaar Plint kopen.
Oud 26-02-2007, 17:31
Verwijderd
Vanmorgen in de trein was ik het écht zat, ik wilde niet meer en stond op het punt maar gewoon alles op te geven. Dat heb ik niet gedaan Ik ben braaf naar m'n colleges geweest, en dat was heel slim, want nu heb ik er wel weer zin in Het was dus echt zo'n maandag na de vakantie.

Ik heb wel veel moeite met een vak, maar daar worstel ik me wel doorheen.
Oud 26-02-2007, 17:49
da leentjuh
da leentjuh is offline
Wintersport was op zich wel leuk.. Alleen merk dat ik het niet echt heel leuk vond, zoals vroeger. Ik kan gewoon niet meer écht genieten..
Het eten ging op zich wel, had alleen constant buikpijn. Mijn buik kan het niet meer verdragen denk ik.. En mentaal werd ik er ook niet veel beter van, allemaal huilbuien.
Maar het was er wel warm. Voor het eerst in maanden had ik het niet constant koud.

En nu ben ik weer thuis. Weer mijn eigen eetpatroon, wat een stuk veiliger voelt. Ik heb de controle weer. Ik voel weer de leegte, verder voel ik eigenlijk bijna niks. Wat beter is dan zwaar depressief.. Toch?
Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik zo niet door kan gaan, dat ik dit niet mijn hele leven wil.

Rintveld heeft gemaild dat ik daar in behandeling kan. Over een maand al de intake.. Best eng, maar er zal íets moeten gebeuren.
Oud 26-02-2007, 17:54
Heksjuh
Heksjuh is offline
Pap en mam zijn met de hond naar de dierenarts. Op zich is het niet zo erg. Hij heeft een teek onder zijn oog, en mijn ouders krijgen die er niet uit. De dierenarts vast wel.
Ik denk niet dat het mij zou lukken. Over zes jaar moet ik het toch echt zelf kunnen...
Morgen wordt onze hond 1. Hij krijgt zelf cadeautjes. Is het normaal dat je hond cadeautjes krijgt (ingepakt nog wel, hij mag ze zelf uitpakken) met zijn verjaardag en met dingen als Sinterklaas? Hij wordt helemaal gek als iemand een pakje uitpakt
Oud 26-02-2007, 18:07
Verwijderd
Afgelopen nacht voor het eerst in m'n nieuwe huis geslapen!
Eigenlijk best goed geslapen, ben alleen wel vanochtend ongeveer 1,5 uur bezig geweest met opstaan/aankleden/ontbijten/tas pakken omdat nog bijna alles ingepakt is en ik moest zoeken in allerlei dozen. Had wel met een 'systeem' ingepakt, maar was dus even vergeten waar alles ook al weer in zat.

Daarna kwam ik erachter dat ik nog best veel moest doen als voorbereiding op m'n prakticum, terwijl ik dacht dat ik alles wel gedaan had . Maargoed, ik heb wat zitten klooien op de computer en opeens kreeg ik het plaatje waar ik (ongeveer) naar op zoek was, dus heb dat maar uitgeprint en hoop dat het voldoende is om te mogen beginnen.

Echt stom hoe opgelucht en blij ik me vervolgens weer voel; hoezo stemmingswisselingen. En ook even met essent gebeld en dat was ook in orde .

En ik kreeg een vet bijdehandte reactie van iemand van marktplaats.nl. Stom wijf. Dan koop je het maar van iemand anders .

Nu net m'n was gedaan en straks lekker Grey's Anatomy kijken .
Maar...voor die tijd nog even aan de studie.
Ik snap er echt geen bal van en heb veel te weinig tijd, maar het moet woensdag echt ingeleverd worden. In de vorige opdracht had ik best veel tijd gestoken en toch was het resultaat 'zwak'. Echt balen, want als ik dit vak wil kunnen halen moet het echt minimaal voldoende zijn...

En daarna naar m´n nieuwe huis. Baal alleen dat ik m´n fietslichtjes vergeten ben en ik ben bang dat ik gecontroleerd word .
Heel voorzichtig fietsen dus maar....
Oud 26-02-2007, 18:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Geweldig leuke dag gehad vandaag; Veel gezellige gesprekken gehad met klasgenoten, leraren en studenten, en enorm gelachen. Het samen ook lange tijd over onze studiekeuzes gehad, en het verbaasde me eigenlijk hoeveel mensen 'ver' weg gaan zitten (vooral heel veel mensen voor Groningen). Ik kreeg het aanbod voor een kamer daar, verleidelijk dat wel... Want dat zou ook betekenen dat ik daar in de nabije omgeving gelijk aan het werk kan en weer bezig kan zijn met mijn grootste hobby. Maarja, alleen een studententijd is ook niet alles... niet voor mij tenminste, ik wil de mensen hier niet missen.

Oh, en ik kreeg nogal veel complimenten over mijn uiterlijk vandaag (Nieuw kapsel, nieuwe haarkleur - die ik zelf overigens afschuwelijk vind-, mijn oude kledingstijl maar weer eens hervat). Schop voor mijn zelfvertrouwen naar boven, best welkom want ik voelde me best wel gaar de laatste weken (onzekerheid de gekste). Bloos, stiekem gaf het best een HEEL lekker gevoel.

Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 18:17.
Oud 26-02-2007, 18:31
Gothic
Gothic is offline
Shit ik moet leren, maar ik ben weer helemaal enthousiast over m'n nieuwe reisbestemming: Zuid India. Onze moeders waren toch niet echt blij met Sri Lanka, begrijpelijk, al vind ik het wel meevallen. Maar nu wil ik alles weten wat er is over de plekken die we gaan zien enz. Al is het nog niet eens zeker dat we daarheen gaan ... en ik moet leren...

Vrijdagavond kan ik lekker surfen, nu LEREN!!!
Oud 26-02-2007, 19:04
darkfairy
darkfairy is offline
morgen plaatsingsgesprek op mijn stage en dan mischien vast werk hoor ik morgen
en vandaag was
Oud 26-02-2007, 19:06
Verwijderd
ik ga een maandban nemen. en nu snel anders bedenk ik me weer!
Oud 26-02-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 25-02-2007 @ 20:37 :
Het is echt geweldig, geweldig. Ik heb het weer goed voor elkaar.

Ik ben dus 'behoorlijk ondervoed'. Ik wist serieus niet dat dat kon als je een gezond gewicht hebt. Maargoed, het drama dat ontstond toen ik mn dieet onder mn neus geschoven kreeg, zoveel eten, dat ga ik echt niet doen, ik ben nu al dik, ik val nu al niet af... Dat leidde wel tot wat meer onderzoek hoe dat nou komt. Volgende maand krijg ik andere medicijnen die minder aangrijpen op mijn stofwisseling waardoor die misschien weer wat sneller word en het afvallen beter moet kunnen. Verder kwam de dokter er opeens achter dat het laatste halfjaar mn schildklier niet meer geprikte is en hij dacht ook te voelen dat die redelijk groot was en dus misschien te langzaam werkt. 23 maart wordt daar uitgebreid naar gekeken want die medicijnen zouden ook weer ritmestoornissen kunnen triggeren dus moet ik daarvoor ook eerst naar de cardioloog. Zucht. Maar misschien is er eindelijk een oplossing in zicht...
Als jij een goed dieet krijgt, wat past bij jou, kom je niet aan maar val je af. te weinig eten is ook niet gezond
Mijn moeder probeerde al tijden af te vallen en toen kreeg ze een dieet waarbij ze meer moest eten dan gewoonlijk en wat denk je? ze valt hartstikke af

Is een 6.2 voor een moeilijke biologie repetitie over de werking van de hersenen laag?? ik vind het een beetje stom van mezelf dat ik zo'n laag cijfer heb gehaald.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten