Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Er bestaat ook 'strijkfolie' (ik weet even niet hoe het precies heet, vliseline oid, maar volgens mij heet het ook wel eens anders), dat kun je achter de scheur strijken, zeg maar (daar zal het vast niet voor bedoeld zijn, maar het kan wel) en als je de naden dan vlak tegen elkaar aanlegt, dan is het soms best mogelijk om het redelijk te herstellen (ligt er ook wel aan wat voor scheur het precies is, waar hij zit, wat voor stof het is, enz.). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ik vond ook dat we het toch best een weekje konden uitstellen. Misschien ga ik hem idd wel verrassen, want ik vind dat we het nu moeten vieren. Die verjaardagen blijven ons altijd in de weg staan en dan zouden we het dus nooit op deze datum kunnen vieren. Wanneer ga je nou precies naar Curaçao? OT: Waarom kom ik er om 3 minuten voor 12 achter dat het stadskantoor hier om 12 uur dichtgaat? Althans, de balies waarvoor je geen afspraak nodig hebt. Ik dacht dat je daar altijd naar binnen kon lopen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik wil eigenlijk ooit ook een keer daar naar toe, vandaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naar de stad om te shoppen uitgesteld tot morgen. Nu lekker met een bak B&J op de bank tv kijken <3 ![]()
||
Citaat:
![]() Vandaag gaat het goed en niet goed. Maar van dat niet goed heb ik me lekker niets aangetrokken. Vannacht niet geweldig geslapen ondanks de slaappil ![]() ![]() ![]() Mijn ex doet irritant en dat is het enige wat ik niet helemaal kon negeren vandaag. Zo maar eens even boodschappen doen en koken, en dat straks huisvergadering, morgen weer practicum en dan ga ik weer mn best doen om niet te stressen ook al lukt het niet en ook al doet de assistent nog zo vervelend. Het gaat lukken, ik kan het toch, vandaag ging het ook een beetje, toch? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder probeerde al tijden af te vallen en toen kreeg ze een dieet waarbij ze meer moest eten dan gewoonlijk en wat denk je? ze valt hartstikke af Is een 6.2 voor een moeilijke biologie repetitie over de werking van de hersenen laag?? ik vind het een beetje stom van mezelf dat ik zo'n laag cijfer heb gehaald. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |