Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2007, 21:05
Halflight
Halflight is offline
Ironisch. Ik sprak net met hem en hij zette weer eens uiteen waarom hij is zoals hij is en waarom mannelijk volk is zoals het is. Dat is zo jammer, dan voel ik me net weer enigszins goed in mijn lichaam en dan maakt zo'n joch weer pijnlijk duidelijk dat ik er helemaal niet kom met veel humor, intelligentie en wat vage trekken van mooi zijn als ogen, mond en haar en zelfs daar haal ik het niet. Het geeft me weer een depressieve uitkijk op mijn toekomst en dat maakt het leven zo somber, immers is alles gestoeld op liefde en daar kom ik op dit moment geen steek verder mee, fijn.
Advertentie
Oud 14-03-2007, 22:16
Dvine
Dvine is offline
Ik voel me emo, mis hem <3 En ik wil me goed voelen
Oud 14-03-2007, 22:19
cagie
cagie is offline
Via mijn moeder gehoord dat het slecht gaat met de oma van mijn ex. Vond (vind eigenlijk nog steeds) haar een geweldig mens en voor mijn gevoel was zij ook echt "mijn oma". Ex dus maar even een smsje gestuurd om te vragen hoe het met haar gaat en om er achter te komen hoe ernstig het is. En daarnaast om te vragen hoe het met hem gaat. Krijg ik na een beetje oppervlakkig gesms meteen weer te horen dat hij mij nog steeds mist. Had dat totaal niet verwacht aangezien ik dacht dat hij na 1,5 jaar hij er toch wel eens over heen zou moeten zijn...

Tussen vriendje en mij gaat het goed. We balen dat we het allebei zo druk hebben, helemaal omdat hij straks 10 dagen op vakantie gaat. Gelukkig heb ik voortijdig de avond voor vertrek voor hem vrijgepland en heb al iets heel leuks gepland voor die avond.
Oud 14-03-2007, 22:21
Crimson
Crimson is offline
wat doe je als je droom opeens voor het oprapen ligt, maar je daar wel je relatie voor zou moeten opgeven?
Oud 14-03-2007, 22:23
hellebel
hellebel is offline
waarom kan het niet allebei?
Oud 14-03-2007, 22:25
__
__ is offline
Citaat:
Crimson schreef op 14-03-2007 @ 23:21 :
wat doe je als je droom opeens voor het oprapen ligt, maar je daar wel je relatie voor zou moeten opgeven?
leg uit?
Oud 14-03-2007, 22:29
langejongen
langejongen is offline
Ik wordt verliefder en verliefder.
Oud 14-03-2007, 22:29
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
hellebel schreef op 14-03-2007 @ 23:23 :
waarom kan het niet allebei?
zijn nu een jaar samen, en voordat we wat kregen speelde het idee door mn hoofd om weg te gaan na mn vwodiploma, het liefst naar amerika, ben daar al vaak geweest, maar zou er wel voor een (korte tijd) willen wonen. maar ja, geld probs, dus ik gaf het idee op, dacht niet dat ik veel zou kunnen sparen in een korte tijd.
maar nu kan ik waarschijnlijk wel naar amerika (niet van eigen geld), en hij zou sowieso niet mee kunnen, bedrijf, geld, etc.
en we zouden sowieso gaan samenwonen..
wat doe je dan

als droom in amerika wonen klinkt misschien wel cheesy, maar ik heb 1/4 van mn leven daar doorgebracht, vandaar
Oud 14-03-2007, 22:33
Luna
Luna is offline
je kan toch ook voor een paar maanden gaan?
Oud 14-03-2007, 22:36
Orpheo
Orpheo is offline
ik zit zo in de knoop met mezelf. ik word GEK van mijn studie. het schiet niet op, en de professoren kunnen niet lesgeven, waardoor de stof niet goed door kan dringen. ah dit zet geen zoden aan de dijk. gelukkig krijg ik wel steun. veel steun! ben ik verdomd blij mee trouwens. even een knuffel van d'r, een kus, lieve woordjes, en ik kan er weer even tegenaan. kutstudie ook
Oud 14-03-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 14-03-2007 @ 23:29 :
zijn nu een jaar samen, en voordat we wat kregen speelde het idee door mn hoofd om weg te gaan na mn vwodiploma, het liefst naar amerika, ben daar al vaak geweest, maar zou er wel voor een (korte tijd) willen wonen. maar ja, geld probs, dus ik gaf het idee op, dacht niet dat ik veel zou kunnen sparen in een korte tijd.
maar nu kan ik waarschijnlijk wel naar amerika (niet van eigen geld), en hij zou sowieso niet mee kunnen, bedrijf, geld, etc.
en we zouden sowieso gaan samenwonen..
wat doe je dan

als droom in amerika wonen klinkt misschien wel cheesy, maar ik heb 1/4 van mn leven daar doorgebracht, vandaar
Kun je niet een half jaar daar studeren o.i.d.? Dat is een overkomelijke tijd, na die tijd kun je nog wel zien wat je uiteindelijk doet.. en anders kijken - wat heb je liever, dat land zonder hem of dit land (met weet ik veel, Amerikanistiek, of lange vakanties, of stages of colleges) met hem?
Oud 14-03-2007, 22:38
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 14-03-2007 @ 23:36 :
ik zit zo in de knoop met mezelf. ik word GEK van mijn studie. het schiet niet op, en de professoren kunnen niet lesgeven, waardoor de stof niet goed door kan dringen. ah dit zet geen zoden aan de dijk.
Helaas herken ik dat
Oud 14-03-2007, 22:38
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Luna schreef op 14-03-2007 @ 23:33 :
je kan toch ook voor een paar maanden gaan?
true, maar dat 'overleeft onze relatie niet' wat klinkt dat naar heb veel bewondering voor mensen die los van elkaar naar het buitenland gaan, maar het lijkt me niks, omdat je dan de helft van je tijd aan thuis zit te denken, en ik weet dat ik hem te veel zou missen en andersom ook, dus echt leuk zou ik het dan toch niet hebben..
bovendien weet ik ook dat hij het niet zou willen dat ik weg zou gaan, dus als ik echt zou willen, zou ik het uit moeten maken..
Oud 14-03-2007, 22:41
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-03-2007 @ 23:36 :
Kun je niet een half jaar daar studeren o.i.d.? Dat is een overkomelijke tijd, na die tijd kun je nog wel zien wat je uiteindelijk doet.. en anders kijken - wat heb je liever, dat land zonder hem of dit land (met weet ik veel, Amerikanistiek, of lange vakanties, of stages of colleges) met hem?
mja, ik zit sowieso te twijfelen tussen American Studies en iets anders, en met American Studies kan je een idd een halfjaar naar het buitenland, en tegen die tijd zou hij wel mee kunnen gaan..dat wil hij zelf ook, hij is zelf ook nogal gek op reizen

maar het feit dat het zo dicht bij kan zijn én ook nog eens in de staat waar ik heen wil, dat maakt het wel heel lastig. na 7 jaar middelbare school lijkt weg uit nl me wel heel ideaal
Oud 14-03-2007, 22:44
Verwijderd
mjah het klinkt stiekem een beetje alsof je het zou moeten doen..

en tuurlijk ga je hem missen als hij hier is en jij daar

maar is dat niet de reden waarom je het aan zou moeten laten..?

als je het uitmaakt mis je hem net zo veel, alleen komt hij je dan niet opzoeken etc
Oud 14-03-2007, 22:48
Luna
Luna is offline
Citaat:
Crimson schreef op 14-03-2007 @ 23:38 :
true, maar dat 'overleeft onze relatie niet' wat klinkt dat naar heb veel bewondering voor mensen die los van elkaar naar het buitenland gaan, maar het lijkt me niks, omdat je dan de helft van je tijd aan thuis zit te denken, en ik weet dat ik hem te veel zou missen en andersom ook, dus echt leuk zou ik het dan toch niet hebben..
bovendien weet ik ook dat hij het niet zou willen dat ik weg zou gaan, dus als ik echt zou willen, zou ik het uit moeten maken..
is het dan wel een goede en gezonde relatie als het dit al niet zal overleven?!
Oud 14-03-2007, 22:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 14-03-2007 @ 23:44 :
mjah het klinkt stiekem een beetje alsof je het zou moeten doen..

en tuurlijk ga je hem missen als hij hier is en jij daar

maar is dat niet de reden waarom je het aan zou moeten laten..?

als je het uitmaakt mis je hem net zo veel, alleen komt hij je dan niet opzoeken etc
ik denk dat hij het niet zou accepteren als ik nu zou gaan en tja, can't blame him, over een paar weken gaat hij in het huis wonen waar we gaan samenwonen, in een plaats waar hij voor mij heen verhuisd (enige stad waar je american studies kan doen), dan kan ik het niet maken om te zeggen, ey hoi ik ga er vandoor
dus een optie aanlaten is er bijna niet

klinkt best stom want waarom zou je een goede relatie uitmaken voor iets wat later misschien ook nog kan, maar het kriebelt wel en het zou ook nog eens ontzettend goed voor me zijn aangezien ik niet zo iemand ben die in zn eentje weg zou gaan..

tis gewoon een rotkeuze en wat ik ook doe, ik krijg er sowieso wel spijt van
oja komt misschien over alsof ik mn vriend helemaal niet belangrijk vind ofzo, in tegendeel, voor mijn gevoel hebben we een perfecte relatie zonder ruzies of problemen, dus dat is het niet
Oud 14-03-2007, 22:55
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
langejongen schreef op 14-03-2007 @ 23:38 :
Helaas herken ik dat
tja t probleem is niet de studie, maar de manier hoe t gegeven word. ik ben bang dat dat inherent is aan de VU...

@ crimson: tja als je relatie een half jaar uit elkaar niet aankan, zit t dan wel echt zo goed?
Oud 14-03-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 14-03-2007 @ 23:51 :
ik denk dat hij het niet zou accepteren als ik nu zou gaan en tja, can't blame him, over een paar weken gaat hij in het huis wonen waar we gaan samenwonen, in een plaats waar hij voor mij heen verhuisd (enige stad waar je american studies kan doen), dan kan ik het niet maken om te zeggen, ey hoi ik ga er vandoor
dus een optie aanlaten is er bijna niet

klinkt best stom want waarom zou je een goede relatie uitmaken voor iets wat later misschien ook nog kan, maar het kriebelt wel en het zou ook nog eens ontzettend goed voor me zijn aangezien ik niet zo iemand ben die in zn eentje weg zou gaan..

tis gewoon een rotkeuze en wat ik ook doe, ik krijg er sowieso wel spijt van
oja komt misschien over alsof ik mn vriend helemaal niet belangrijk vind ofzo, in tegendeel, voor mijn gevoel hebben we een perfecte relatie zonder ruzies of problemen, dus dat is het niet
mjah dat is dus een beetje de reden dat ik tegen samenwonen op jonge leeftijd ben.. het geeft verplichtingen en je legt je zelf, iig deels, vast

je bent nog zo jong, te jong om dingen te laten voor relaties..

dit soort kansen moet je nu aangrijpen, want als alles later nog officiëler en serieuzer is dan doe je het zeker niet meer

klinkt alsof ik vind dat je het direct uit moet maken..
zo bedoel ik het niet, maar volgens mij is dit je eerste serieuze relatie en ondanks dat die altijd voelen alsof ze eeuwig duren weet ik uit eigen ervaring dat ook die uit kunnen gaan...en dan???
Oud 14-03-2007, 23:00
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 14-03-2007 @ 23:55 :

@ crimson: tja als je relatie een half jaar uit elkaar niet aankan, zit t dan wel echt zo goed?
heb ook al gezegd dat het sowieso tegenover mn vriend niet fair is, dat is het ook een beetje..

maar wil het onderwerp maar even laten rusten, ook hier op het forum, lezen veel mensen die ik ken mee, en wil het niet groter maken dan het op dit moment is. gewoon goed de tijd nemen om na te denken
Oud 14-03-2007, 23:00
Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 14-03-2007 @ 23:57 :
mjah dat is dus een beetje de reden dat ik tegen samenwonen op jonge leeftijd ben.. het geeft verplichtingen en je legt je zelf, iig deels, vast
precies wat ik dacht, samenwonen op je 19e
je studietidj is nog niet eens begonnen en je gaat al samenwonen. Ik zie studietijd juist als een tijd van vrijheid etc.
Oud 14-03-2007, 23:01
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 14-03-2007 @ 23:57 :

klinkt alsof ik vind dat je het direct uit moet maken..
zo bedoel ik het niet, maar volgens mij is dit je eerste serieuze relatie en ondanks dat die altijd voelen alsof ze eeuwig duren weet ik uit eigen ervaring dat ook die uit kunnen gaan...en dan???
nee, ben al eerder 1,5 jaar samen met een jongen geweest met wie de plannen ook vrij serieus waren en weet daardoor ook wel dat mn huidige relatie echt heel goed zit, en weet ook wat ik wel/niet wil in een relatie.. dus wat dat betreft heb ik niet echt een drang naar vrij zijn oid
Oud 14-03-2007, 23:03
Verwijderd
Ik wil ook voor een half jaar naar het buitenland en ik ga. En hij vindt het moeilijk maar moedigt me aan om te gaan.
Oud 14-03-2007, 23:06
Verwijderd
ik werd altijd een beetje nerveus als mijn ex met dat soort dingen kwam.. miss wel een van de redenen waardoor het uit is gegaan.

heb er wel van geleerd en kijk er tegenwoordig heel anders naar

en zij gaat een half jaar in Madrid studeren!
Oud 15-03-2007, 03:05
Verwijderd
Wheeeee heeeee hehehe
We zien elkaar door de week nu niet, want we hebben het druk, dus de weekenden zijn precious en heel fijn. En nu is het officieel donderdag en ik mis 'm. Kan niet wachten tot vrijdagavond.

En maandag vieren we feest.
Oud 15-03-2007, 06:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Fayette schreef op 14-03-2007 @ 20:31 :
Pff, en dat ja 3,5 jaar zeg... Veel sterkte!
Uhu
Nu twee maanden verder, maar ik heb nog veel meer maanden nodig

Gisteren met die ene leuke man aan de telefoon gezeten voor mijn werk. Maar of hij vindt me niet leuk, of hij snapt subtiele hints niet
Oud 15-03-2007, 06:44
Verwijderd
Ik wordt hier een beetje heel erg kriegel van. Maar dat heeft niks met relationeel gebied te maken, want daar gaat 't nogsteeds super. Edit: Ik zit niet lekker in mn vel, ben aangekomen door die kutpil, heb uitslag door dat ding, ging toen aan het smeren met een of ander 'effectief' zalfje, en nu heb ik iets wat op een brandplek lijkt. T doet nog best veel pijn ook. Jippie. Ik ben zooo vrolijk. En dat mens heeft sochtends ook 'n humeur van hier naar Tokyo en vindt het dan nog nodig om te zeggen 'Je bent zeker ongesteld?' En dan weeer dat 'Nee dat heb je helemaal niet gevraagd' terwijl ik kan zweren dat ik het dr gevraagd heb. En dan ben ik weer de schuld omdat ik zooo chagerijnig ben en ik handoeken laat slingeren in mn kamer en t een zooi is en bwuuugh. Ik ga slapen, men zoekt t maar lekker uit.

Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 07:07.
Oud 15-03-2007, 08:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Thanks voor de opbeurende woorden
Oud 15-03-2007, 09:43
Verwijderd
Komt ie zomaar 's avonds weer binnenvallen - hij had een feestje waar hij voor uitgenodigd was, dus ik dacht dat hij daar heen zou gaan (of anders naar huis), maar hij bedacht dat hij best gewoon weer bij mij langs kon komen Leuk.

Alleen hebben we dan vanmorgen een discussie en wij kunnen niet goed van mening verschillen, of ik kan dat niet, want ik ben altijd beledigd als hij het niet met mij eens is (terwijl ik het nog niet eens zelf er mee eens was ). Maar dat is stom, want zo sluit je een prettige avond/nacht/morgen heel idioot af. Niet dat we dan ruzie hebben, maar dan voel ik me stom dat ik moeilijk doe... ofzo. Eh. Vrouwen!..

(En het gaat dan ook over zoiets loos als proefdieren We maken eigenlijk nooit ruzie, maar we komen het dichtst erbij als we in een heftige discussie belanden over politiek of homoseksualiteit of proefdieren, dus - allemaal van die dingen die voor ons op zich helemaal niet relevant zijn ).
Oud 15-03-2007, 10:22
Verwijderd
Whoeeeeeeeeh morgen! <3 Ze is zo lief ^^
Oud 15-03-2007, 10:43
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-03-2007 @ 10:43 :
(En het gaat dan ook over zoiets loos als proefdieren We maken eigenlijk nooit ruzie, maar we komen het dichtst erbij als we in een heftige discussie belanden over politiek of homoseksualiteit of proefdieren, dus - allemaal van die dingen die voor ons op zich helemaal niet relevant zijn ).
Herkenbaar

Baaah, we hebben het druk.. eigenlijk heeft alleen hij het druk, maar dan als hij eens tijd heeft heb ik het nét dan niet.. Dus, we zien elkaar pas maandag weer en ik ben de laatste maand een beetje verwend met hem zien.
Oud 15-03-2007, 10:51
Verwijderd
Jeuj! Jarig en vanavond vrienden en bier en k'dootjes en geen moeilijk gedoe en zie ik hem weer. Hoeraaaa!

Oud 15-03-2007, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 15-03-2007 @ 11:51 :
Jeuj! Jarig en vanavond vrienden en bier en k'dootjes en geen moeilijk gedoe en zie ik hem weer. Hoeraaaa!

Juah, voor de 2e keer gefeliciteerd! Geniet er van meis!

OT: Straks zie ik hem weer.. Heb morgen een tentamen dat volgens mn leraar onderschat werd.. Stiekum hoop ik dat ik straks bij mn vriend even de ontspanning en de zekerheid kan vinden die ik zoek... We shall see
Oud 15-03-2007, 11:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 15-03-2007 @ 11:51 :

Gefeliciteerd

Oud 15-03-2007, 12:18
Verwijderd
Gefeliciteerd Secret Agent! Veel plezier vandaag
Oud 15-03-2007, 13:05
Verwijderd
Waarom heeft ie het nou altijd zo druk
Oud 15-03-2007, 14:04
snoopy
snoopy is offline
ik voel me beroerd en ik mis hem. Heel egoistisch, maar ik wil dat hij nu voor mij sinaasappels uitperst enzo!
Oud 15-03-2007, 14:39
Verwijderd
@daydream-ster, ave en spekkie: Danku, danku. Gaat wel lukken denk ik.

ot: Ik voel me knuffelig en dat is maar goed ook want dalijk komen allemaal vrienden en mensen die ik kan knuffelen en dus kan ik mijn knuffelbui heerlijk uitbuiten vandaag.
Oud 15-03-2007, 14:45
kadesh
kadesh is offline
Dit vond ik vanmorgen in mijn mailbox!!

Kwam dr net een citaat tegen die ik eigenlijk wel mooi vind:
"vrijwillige afhankelijkheid is de mooiste toestand, en hoe zou die
mogelijk zij zonder liefde" is van Goethe. Is zo toepasselijk zit elk
weekend aan je 'vast' maar ben nog nooit zo gelukkig geweest. Ik hou zoveel van je!

Waah. Zo lief! <33
Oud 15-03-2007, 14:50
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
IJsje eten in de zon
Oud 15-03-2007, 15:07
Verwijderd
Ja kut, hier ben ik dus niet echt blij mee. Sorry, mijn foon was leeg. Ik hoop dat je vanavond weer een beetje aanspreekbaar bent.
Oud 15-03-2007, 16:22
Signy
Signy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-03-2007 @ 15:04 :
ik voel me beroerd en ik mis hem. Heel egoistisch, maar ik wil dat hij nu voor mij sinaasappels uitperst enzo!
lol
ik voel me ook beroerd. heb flink de griep.
heb wel verse sju maar zou wel een kusje van mn vriend willen.
Oud 15-03-2007, 16:43
__
__ is offline
Citaat:
kadesh schreef op 15-03-2007 @ 15:45 :
Dit vond ik vanmorgen in mijn mailbox!!

Kwam dr net een citaat tegen die ik eigenlijk wel mooi vind:
"vrijwillige afhankelijkheid is de mooiste toestand, en hoe zou die
mogelijk zij zonder liefde" is van Goethe. Is zo toepasselijk zit elk
weekend aan je 'vast' maar ben nog nooit zo gelukkig geweest. Ik hou zoveel van je!

Waah. Zo lief! <33
erg lief ja

hier verder niet zo boeiend, gisternacht kwam ie hier slapen, de reden was wat minder maar toch leuk dat ik hem weer eens even kon zien. en gelukkig doen mn ouders niet altijd moeilijk wat betreft hem, en komen ze zaterdag zelfs naar zijn optreden kijken. hoe erg ze 'die harde muziek' ook haten <3.
Oud 15-03-2007, 17:25
Fayette
Secret Agent; gefeliciteerd!

Nog één nachtje en dan gaan we lekker naar Amsterdam! Ik heb er echt verschrikkelijk veel zin in!

Papa en mama vinden het minder en dat doet iedere keer toch weer pijn...
Oud 15-03-2007, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 15-03-2007 @ 00:00 :
precies wat ik dacht, samenwonen op je 19e
je studietidj is nog niet eens begonnen en je gaat al samenwonen. Ik zie studietijd juist als een tijd van vrijheid etc.
ik zie niet waar het idee vandaan komt dat je minder vrijheden hebt wanneer je samenwoont of eigenlijk uberhaupt in een relatie? Behalve dat je logischerwijs niet met anderen het bed in kan duiken.
Oud 15-03-2007, 17:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En ach, vrijheid en ik houden toch al niet zo van elkaar

Secret Agent, gefeliciteerd!

OT: Ik ben een heel klein beetje zenuwachtig voor morgen en dan ga ik lekker doemscenario's bedenken, zo van dat iedereen me heel erg afkeurt en me een verschrikkelijk wezen vindt en dat ze dan tegen haar zeggen dat ze me maar zo snel mogelijk moet dumpen. Maar dat zal wel niet gebeuren, neem ik aan Soms bedenk ik echt de grootste onzin, ik geef verliefdheid de schuld
Oud 15-03-2007, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 15-03-2007 @ 10:43 :

Ohja wij hebben een keer heftige 'ruzie' gehad over orgaandonatie
Oud 15-03-2007, 18:04
Verwijderd
Hij weet precies wat hij moet zeggen en normaal haat ik hem daarom maar vandaag kon ik het wel gebruiken. Ik ben blij dat ik nu vier dagen rust heb en alleen mn beste vriendinnetje weer zie, eindelijk
Oud 15-03-2007, 18:16
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
rxn schreef op 15-03-2007 @ 18:26 :
ik zie niet waar het idee vandaan komt dat je minder vrijheden hebt wanneer je samenwoont of eigenlijk uberhaupt in een relatie? Behalve dat je logischerwijs niet met anderen het bed in kan duiken.
tja ben ik het wel mee eens maarja..

zit nu te denken om 2 maanden naar amerika te gaan (ft. lauderdale of san francisco) en daar engels te gaan leren op een hoog niveau, goede voorbereiding voor mn studie american studies nu nog even weten hoe hij dat vindt.. dat vind ik nog wel meevallen, tis geen hele lange tijd
er spelen wel dingen mee, maar die zet ik liever niet op t forum

Bartezz je krijgt straks pm
Oud 15-03-2007, 18:16
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Fayette schreef op 15-03-2007 @ 18:25 :
.............Papa en mama vinden het minder........
Hoezo??

Regels voor berichten