Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar nu kan ik waarschijnlijk wel naar amerika (niet van eigen geld), en hij zou sowieso niet mee kunnen, bedrijf, geld, etc. en we zouden sowieso gaan samenwonen.. wat doe je dan ![]() als droom in amerika wonen klinkt misschien wel cheesy, maar ik heb 1/4 van mn leven daar doorgebracht, vandaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() bovendien weet ik ook dat hij het niet zou willen dat ik weg zou gaan, dus als ik echt zou willen, zou ik het uit moeten maken.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het feit dat het zo dicht bij kan zijn én ook nog eens in de staat waar ik heen wil, dat maakt het wel heel lastig. na 7 jaar middelbare school lijkt weg uit nl me wel heel ideaal |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() dus een optie aanlaten is er bijna niet klinkt best stom want waarom zou je een goede relatie uitmaken voor iets wat later misschien ook nog kan, maar het kriebelt wel en het zou ook nog eens ontzettend goed voor me zijn aangezien ik niet zo iemand ben die in zn eentje weg zou gaan.. tis gewoon een rotkeuze en wat ik ook doe, ik krijg er sowieso wel spijt van ![]() oja komt misschien over alsof ik mn vriend helemaal niet belangrijk vind ofzo, in tegendeel, voor mijn gevoel hebben we een perfecte relatie zonder ruzies of problemen, dus dat is het niet |
![]() |
||
Citaat:
@ crimson: tja als je relatie een half jaar uit elkaar niet aankan, zit t dan wel echt zo goed?
||
Verwijderd
|
Citaat:
je bent nog zo jong, te jong om dingen te laten voor relaties.. dit soort kansen moet je nu aangrijpen, want als alles later nog officiëler en serieuzer is dan doe je het zeker niet meer klinkt alsof ik vind dat je het direct uit moet maken.. zo bedoel ik het niet, maar volgens mij is dit je eerste serieuze relatie en ondanks dat die altijd voelen alsof ze eeuwig duren weet ik uit eigen ervaring dat ook die uit kunnen gaan...en dan??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar wil het onderwerp maar even laten rusten, ook hier op het forum, lezen veel mensen die ik ken mee, en wil het niet groter maken dan het op dit moment is. gewoon goed de tijd nemen om na te denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je studietidj is nog niet eens begonnen en je gaat al samenwonen. Ik zie studietijd juist als een tijd van vrijheid etc.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu twee maanden verder, maar ik heb nog veel meer maanden nodig ![]() Gisteren met die ene leuke man aan de telefoon gezeten voor mijn werk. Maar of hij vindt me niet leuk, of hij snapt subtiele hints niet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Baaah, we hebben het druk.. eigenlijk heeft alleen hij het druk, maar dan als hij eens tijd heeft heb ik het nét dan niet.. Dus, we zien elkaar pas maandag weer en ik ben de laatste maand een beetje verwend met hem zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Straks zie ik hem weer.. Heb morgen een tentamen dat volgens mn leraar onderschat werd.. Stiekum hoop ik dat ik straks bij mn vriend even de ontspanning en de zekerheid kan vinden die ik zoek... We shall see |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik voel me ook beroerd. heb flink de griep. ![]() heb wel verse sju maar zou wel een kusje van mn vriend willen. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() hier verder niet zo boeiend, gisternacht kwam ie hier slapen, de reden was wat minder maar toch leuk dat ik hem weer eens even kon zien. en gelukkig doen mn ouders niet altijd moeilijk wat betreft hem, en komen ze zaterdag zelfs naar zijn optreden kijken. hoe erg ze 'die harde muziek' ook haten <3. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zit nu te denken om 2 maanden naar amerika te gaan (ft. lauderdale of san francisco) en daar engels te gaan leren op een hoog niveau, goede voorbereiding voor mn studie american studies ![]() er spelen wel dingen mee, maar die zet ik liever niet op t forum Bartezz je krijgt straks pm ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59 Bloem | 500 | 31-03-2007 10:48 |