Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 07:35
Verwijderd
Het is stom en ik wil niet maargoed, het moet maar. En nu ga ik douchen en ik wil dat het weer weekend is!^^
Advertentie
Oud 12-03-2007, 07:43
Verwijderd
Even gekopieerd uit "mijn" spamtopic: Net echt een rotjoch! Er liep ineens zo'n blaag door onze tuin, ik dacht, oh zal wel perongeluk een bal in de tuin hebben geschopt ofzo. Niet dus. Hij heeft bijna alle deuren van onze ren opengemaakt, volgensmij ook nog een voetbal naar binnen gegooid en tegen het gaas getrapt. Als we niet thuis waren, waren al onze kippen dus misschien wel ontsnapt!
Grr, als ik dat had geweten had ik hem gegrepen en mocht hij het fijn aan mijn en zijn ouders uitleggen! Ik hoop dat ik hem dadelijk nog zie.

Ik kan niet geloven dat iemand zoiets kan doen. Misschien heeft hij onze kippen gewoon wel geschopt ofzo. Dat doe je toch niet? Ik had het er nog met mam+haar vriend over, maar het blijkt dat de ouders van dat jochie ook heel asociaal zijn. Dat rotjoch word gelukkig nog wel aangesproken door mijn mama+vriend. Ik ken 1 kip namelijk al vanaf dat ie een kuiken was en het lijkt me niks als die kip ineens weg zou zijn. Je kunt 'm gewoon aaien en met de hand voeren enzo.

Mijn vriend en ik gaan binnenkort informatie winnen over huizen in deze stad. Omg, dit klinkt zo serieus ineens en ik vind het niet eens erg!
Oud 12-03-2007, 08:06
Verwijderd
Hmm, gister om 21.15 uur naar bed gegaan, maar ik ben nu echt doodmoe. Moet zo naar school en ik ga lekker toch fietsen. Eerst eventjes met klasgenootje werken, dan naar de decaan, dan zelf werken, coachgroep en weer naar huis. Lange dag en ik heb geen zin, ik wil slapen. Gister was ik om deze tijd al aan het studeren (viool) dus ik moet niet zo zeuren.
Oud 12-03-2007, 08:22
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-03-2007 @ 07:09 :
Ik ken het! Bij mij veranderen mijn interesses weer elk jaar Dus de major waar ik voor gekozen heb, vond ik toen leuk, maar weet ik nu niet meer of ik er mee verder wil
Bij mij veranderen ze op zich niet zo veel, maar ik bedenk me dan bijvoorbeeld nu pas dat ik altijd ontzettend geïnteresseerd ben in onderlinge relaties en hoe mensen in het leven staan enzo... Ja, hallo, dat had ik drie jaar geleden moeten bedenken, dan had ik psychologie kunnen doen. Want ik ben echt wel van de talen, maar qua mogelijke beroepen denk ik dat ik op dat gebied minder wil... ofzo. Arrrgh.

Nou ja ik heb maar bedacht dat ik ga vragen of ik idioot weinig mag werken (= 6 uur per week) en dat ik anders helemaal moet stoppen, want dit gaat echt niet. En dat lucht eigenlijk ook wel op.
Oud 12-03-2007, 10:04
Verwijderd
Ik wéét het niet meer.
Oud 12-03-2007, 10:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-03-2007 @ 07:09 :
Ik ken het! Bij mij veranderen mijn interesses weer elk jaar Dus de major waar ik voor gekozen heb, vond ik toen leuk, maar weet ik nu niet meer of ik er mee verder wil
Ja, mijn grote angst is dus ook dat ik nooit de echte juiste keuze kan maken omdat mijn interesses gewoon veranderen. Eerst vond ik literatuur helemaal leuk, nu religie, maar wat ik de komende vijftig jaar nu het leukst ga vinden...

En vandaag is alles stom. Ja.
Oud 12-03-2007, 10:41
Verwijderd
Ik hou van de zon, vriend en nu heb ik zin om een milkshake te drinken en mijn Kingdom Hearts manga te lezen. In de zon uiteraard.
Oud 12-03-2007, 10:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi, ik spijbel stiekem
11 uur hoorcollege op een dag is toch niet te doen en dit was de saaiste les
Oud 12-03-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 12-03-2007 @ 11:34 :
Ja, mijn grote angst is dus ook dat ik nooit de echte juiste keuze kan maken omdat mijn interesses gewoon veranderen. Eerst vond ik literatuur helemaal leuk, nu religie, maar wat ik de komende vijftig jaar nu het leukst ga vinden...
Zit niet (bijna) iedereen daar mee? En je hoeft gelukkig ook niet per se vijftig jaar hetzelfde werk te doen, als je dat echt niet (meer) wilt, ook op je dertigste of veertigste kun je best nog een opleiding doen.
Oud 12-03-2007, 11:36
Nijn*
Nijn* is offline
Hè bah.
Het mooiste weer van de wereld, en wie zit er ziek thuis? Juist ja, ik dus. Voelde me zo ontzettend beroerd gisteravond, dus ben vroeg gaan slapen in de hoop dat ik me vandaag beter zou voelen. Niet dus. Heb ontzettende keelpijn, ben misselijk, hoofdpijn met vlagen, en ben ontzettend aan het snotteren en hoesten. Geweldig weer. Vandaag ook nog eens twee toetsen gemist die ik echt wel goed had voorbereid, dus kan ik weer extra gaan inhalen deze week. Nou goed, ik moet me niet te druk maken denk ik. Ga nu maar eens douchen en dan misschien eventjes in de tuin zitten om een boek te lezen.. Heb nou toch vrije tijd
Oud 12-03-2007, 11:38
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 12-03-2007 @ 11:34 :
Dit heb ik dus ook. En ook wat Morgan zegt, ik vind taal heel leuk, maar ik zie mezelf er niet veel mee doen. (Nu zijn mijn talen ook dood, maar ik zie mij ook met de cultuur niks doen hoe leuk ik het ook vind)

OT: Ik ben niet helemaal lekker vandaag geloof ik. Net 4 uur in de trein gezeten, ik was nog maar net weg of ik werd me toch misselijk en vlekken voor m'n ogen, ja, in de trein. Gelukkig waren we toen bijna bij Roosendaal, dus daar er maar uit. Ik dacht, hoe ga ik zo ooit in Zwolle komen.. gelukkig ging het toen wel beter en 4 treinen verder was ik er dan eindelijk.
Zo maar eens een paracetamol innemen en dan naar Groningen, want ik moét nog een artikel lezen en voorbereiden voor morgen...dat krijg je van uitstel. En ik heb besloten dat ik het eerst ga kopieren en dan ga ik een plekje in de zon zoeken om het te lezen

Vraag me wel af of het verstandig is dat ik naar Groningen ga, maar ik vertrouw maar op de paracetamol

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 11:42.
Oud 12-03-2007, 12:08
Verwijderd
SOG. Beterschap voor Nijn*. En nu weer ff aan mn leerverslag en blablabla.
Oud 12-03-2007, 12:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-03-2007 @ 11:59 :
Zit niet (bijna) iedereen daar mee? En je hoeft gelukkig ook niet per se vijftig jaar hetzelfde werk te doen, als je dat echt niet (meer) wilt, ook op je dertigste of veertigste kun je best nog een opleiding doen.
Waarschijnlijk wel, maar maakt het dat minder moeilijk? Voordeel aan mij zijn is wel dat als ik eenmaal kies, ik daarna niet echt veel meer ga twijfelen. Ik wil de master over islam doen, klaar. Over de tijd daarna denk ik zo min mogelijk.

En ik vind het gemeen dat ik eerst zo verkouden was en nu twee weken later hoofdpijn heb, dat hoort niet, ik had nu minstens een half jaar helemaal gezond moeten zijn of zo. Maar het is wel lekker weer en daar ben ik toch niet helemaal immuun voor
Oud 12-03-2007, 12:54
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 12-03-2007 @ 07:39 :
^^ ja.. het komt vast wel goed roos
Dankje, lief. ^^ En het is inderdaad goed gekomen, thank God.

En ik heb straks weer gitaarles en ik ben te vrolijk om te slapen en mijn vingers doen niet meer pijn enenen ik ga Economie doen en volgend weekend is het feest van mijn zus <3 ennn whoeeeeeh! \o/ :lente:
Oud 12-03-2007, 13:15
Verwijderd
Ik weet het niet meer. Écht niet.

Ja, je bent ziek. Dat had ik ook wel door, je humeur wordt er namelijk nóg slechter van. Maar ja, als ik dan even in de zon wil zitten en een middag níet opruim, ben ik meteen weer die waardeloze dochter die niets doet. Ik maak niet schoon, laat de honden niet uit - nou ja, ik doe het wel maar niet vrolijk. Nee, als je je bed uit wordt gerost terwijl je zusje een half uur zit te nietsen op de bank terwijl zij óók de honden uit had kunnen laten.. En ik maak wel schoon, maar niet in jouw onmenselijke tempo. Ik stoor me niet aan ieder vuiltje. Maar jij wel, en jouw wil is wet. Ik hoor van níemand dat ze dit moeten doen thuis. Maar goed, dan stel ik me weer aan. Het voelt allemaal zo oneerlijk.

En ik kwets alleen nog maar mensen. Waarom zou ik dan in godsnaam voor mezelf kiezen. Het maakt de situatie alleen maar erger. Waar is mijn optimisme heen? Ik kán niet meer positief denken, nu in ieder geval niet. Ik ben het wachten beu, maar wat dan.

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 13:18.
Oud 12-03-2007, 13:56
Verwijderd
Waarom is mailen nog steeds niet zo geaccepteerd als bellen; ik houd niet van bellen. Schriftelijk kan ik me veel beter uitdrukken, dus zou het handig zijn wanneer mensen ook gewoon reageerden op mailtjes ed. Maar goed, 't is geen ja, maar ook geen nee...over een maand weten we meer.
Oud 12-03-2007, 14:02
Verwijderd
pff. over 2,5 week toetsweek. hoofdpijn. en ik heb geen zin.

MAAR DE ZON SCHIJNT
Oud 12-03-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 10-03-2007 @ 00:22 :
Volgende week wordt mijn zwaarste/stressvolle week sinds 2005. Ik krijg te horen of ik in Hong Kong mag studeren voor een half jaar (ik heb me hier zo naartoe geleefd en ben erg zenuwachtig) en heb twee grote tentames, waarvan ik eentje moet halen, wil ik de master International development studies doen (waar ik me ook heel erg op verheug). Helaas is er loting voor studeren in HK en lukt het leren niet echt /

Hallo Muchahid,

Dank je wel voor je e-mail en voor het doorgeven dat je in het tweede semester weg kunt gaan.
Ik kan je meteen informeren dat je geselecteerd bent om naar je eerste keuze de Chinese University op uitwisseling te gaan, maar dan in het tweede semester ipv in het eerste. Je krijgt hierover deze week per brief de bevestiging.

Hartelijke groet,
Corine

*opgelucht*
Oud 12-03-2007, 15:49
Verwijderd
Ik ben denk ik de eenzaamste persoon op aarde, met het saaiste rotleven.
Oud 12-03-2007, 15:58
Stefanie
Stefanie is offline
Oeps, misschien had ik dit beter kunnen regelen. Hopelijk ben ik mn bijbaantje niet kwijt. Ze klonk niet onaardig ofzo, maar handig is het niet...

Vanavond wil ik lekker een stuk fietsen.
Oud 12-03-2007, 16:03
Moustache
Moustache is offline
Onbestemde kutgevoelens
Vooral het onbestemde, ik kan mn vinger er niet achter krijgen.
Oud 12-03-2007, 16:14
Verwijderd
heb net met geld binnen gekregen van me uitkering.
Ben er eigenlijk niet blij mee, maar zie het als tijdelijk.
Oud 12-03-2007, 16:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het gaat niet goed met mij. Ik barste al in tranen uit omdat ik de pot appelmoes niet open kreeg... Maar verder ging het eigenlijk wel aardig vandaag. Ik heb veel gedaan aan school, al blijf ik bij deze stage het gevoel hebben dat ik achter de feiten aan blijf lopen omdat ze zo veel zo stipt willen hebben.
Vanavond naar school, ik hoop dat we een eind komen met beslissingen nemen voor onze groepsopdrachten.
En het zonnetje schijnt en dat is fijn!
Oud 12-03-2007, 16:31
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Roosje schreef op 12-03-2007 @ 13:54 :
Dankje, lief. ^^ En het is inderdaad goed gekomen, thank God.

En ik heb straks weer gitaarles en ik ben te vrolijk om te slapen en mijn vingers doen niet meer pijn enenen ik ga Economie doen en volgend weekend is het feest van mijn zus <3 ennn whoeeeeeh! \o/ :lente:
Goedzo .
Oud 12-03-2007, 16:46
Faerie
Faerie is offline
Ha, wat ben ik toch raar, ga ik douchen, voel ik me ineens weer heel goed. Gister had ik gewoon m'n dag even niet en was ik moe, dan ga ik echt heel veel twijfelen en stomme dingen denken. Ik heb helemaal geen reden om me kut te voelen, wat heb ik nou te klagen? Ja, ik heb geen vriend, ben niet verliefd en (zover als ik weet ) is er niemand verliefd op mij Veel belangrijker dat ik ook gewoon gelukkig kan zijn als ik 'alleen' ben, niet dat ik perse een vriend nodig heb om me gelukkig te voelen, dat is echt zo'n onzin en zo labiel ben ik niet. Oké, zo kwam ik de laatste tijd misschien wel over maar ik had dit nog nooit meegemaakt en wist absoluut niet hoe ik er mee om moest gaan. Maar goed. Komt allemaal goed

Zo, ik post trouwens de laatste tijd wel heel veel op dat ander forum Het is fijner dat niemand me daar kent, hier lezen een paar mensen mijn posts

En wat is dat zonnetje toch heerlijk, hmm! En leuk om te zien dat iedereen er zo van geniet
Oud 12-03-2007, 16:53
rare kwast
rare kwast is offline
nieuw record avond eten..
was ff over half dat ik hier vertrok en tis nog voor 6en dat ik binnen ben..
maar t was ook alleen soep, bakje wortelen (Nog vieze ook) en een bakje yoghurt..
Oud 12-03-2007, 17:03
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 12-03-2007 @ 16:49 :
Ik ben denk ik de eenzaamste persoon op aarde, met het saaiste rotleven.
Ik denk dat dat wel mee valt

OT: De zon schijnt door mijn raam naar binnen en ik zit nu dus in de zon te typen De zon is tevens het enige leuke aan deze dag en hetgeen me nog niet in bed heeft doen belanden. Ik ben net terug uit Groningen, artikel gehaald, nu moet ik het nog lezen, 40 pagina's moeilijk Engels. Nu heb ik nooit anders dan Engelse (of Duitse) literatuur voor m'n studie, maar ik kom er nooit snel door heen. En ik moet er nog vragen bij maken en dat kan ik niet uitstellen tot morgen, want ik heb om 9uur college en ik moet dus om 7:15 weg.

En ik voel me nu al zo geweldig Het liefst zou ik in bed gaan liggen en slapen, want ik ben zo moe. Na m'n 2 kopjes koffie werd in even wat wakkerder, maar zelfs dat werkt vandaag niet echt. Zo maar eens boodschappen doen en wat fruit kopen, vitaminen
Oud 12-03-2007, 17:04
Yana
Yana is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 12-03-2007 @ 14:15 :
Ik weet het niet meer. Écht niet.

Ja, je bent ziek. Dat had ik ook wel door, je humeur wordt er namelijk nóg slechter van. Maar ja, als ik dan even in de zon wil zitten en een middag níet opruim, ben ik meteen weer die waardeloze dochter die niets doet. Ik maak niet schoon, laat de honden niet uit - nou ja, ik doe het wel maar niet vrolijk. Nee, als je je bed uit wordt gerost terwijl je zusje een half uur zit te nietsen op de bank terwijl zij óók de honden uit had kunnen laten.. En ik maak wel schoon, maar niet in jouw onmenselijke tempo. Ik stoor me niet aan ieder vuiltje. Maar jij wel, en jouw wil is wet. Ik hoor van níemand dat ze dit moeten doen thuis. Maar goed, dan stel ik me weer aan. Het voelt allemaal zo oneerlijk.

En ik kwets alleen nog maar mensen. Waarom zou ik dan in godsnaam voor mezelf kiezen. Het maakt de situatie alleen maar erger. Waar is mijn optimisme heen? Ik kán niet meer positief denken, nu in ieder geval niet. Ik ben het wachten beu, maar wat dan.
Als je het beu bent om te wachten, dan is het tijd om te kiezen .
Oud 12-03-2007, 17:06
Appeltje
Appeltje is offline
M'n ogen vallen dicht, maar ik moet nog leren en verslagen maken en er komt nog allemaal familie voor de verjaardag van m'n broertje.
En ik heb geen zin in morgen, want dan moet ik haar onder ogen komen. En ik ben zo bang dat ze boos is.
Oud 12-03-2007, 17:07
Yana
Yana is offline
Ik voel me goed vandaag. Erg goed, eigenlijk. Ik heb lekker een hele reep chocola gegeten en natuurlijk zaten daar een heleboel negatieve gedachtes omheen.. maar ik kies er voor om die paar positieve gedachtes eruit te pikken.. om daar aan vast te houden.

Ik merk dat ik meteen weer in een "HAHA Lekker nooit meer ongelukkig!" stemming verkeer.. maar ik weet dat dat niet reëel is. Niet alles is *meteen* over. Kon dat maar .

Maar goed, ik kom er wel, ik kom er wel, lalalaaaa.. De zon schijnt en ik word beeeeeterrrr en ik LEEF!

tralala
Oud 12-03-2007, 17:21
Verwijderd
Vandaag is eigenlijk wel goed gegaan. Vanochtend college en dat was wel oke. Ik heb me er redelijk door weten te bluffen dat ik me niet had voorbereid. Daarna ff naar de koffieshop, waar ik natuurlijk niks mee kreeg omdat ik geen ID bij me had.

Vanmiddag vroeg een vriendin of ik mee ging ff ergens in het zonnetje gezeten. Eerst nog even weer naar de coffeeshop met ID bij me. Daarna lekker sigaretjes zitten roken met een fles drinken. Lekker was dat. Steeds wel op de achtergrond een verdrietig gevoel, maar ach, het ging lekker.

Morgenochtend naar de psychiater. Hopelijk wordt het gesprek niet al te zwaar. Vanavond even wat dingen opschrijven die ik wil bespreken met hem.
Oud 12-03-2007, 17:26
Lilium
Lilium is offline
Ik voel me zo gelukkig.
Oud 12-03-2007, 17:36
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben lekker huiswerk aan het doen en van mijn lerares Nederlands hoef ik mijn verslag over een week in te leveren (= week uitstel). Maar ze vond dat mijn planning niet goed was en dat is ook wel zo maar kom op zeg! Ik heb het @ the moment zo ongeveer het drukst van iedereen met school en ik doe er fucking veel voor. En dat ik nou toevallig dat ene leesverslag over het hoofd heb gezien . Ja, waar ik nu allemaal niet aan moet denken met mijn debiele perfectiedrang. Eh, maar ik ben ook weer zo dat ik de leuke dingen niet wil laten schieten. Was ik gisteren niet gegaan, had ik er spijt van gehad, dus dat vind ik wel goed van mezelf. Maar ja, blijkbaar zien maar weinig mensen dat ik er zoveel voor doe en mijn moeder moet ook eens een keer fucking optiefen met haar gezeik over mijn schoolwerk want ze mag blij zijn dat ik er zoveel voor doe en dat ze verder geen problemen met me heeft. Oh, dat ze altijd zo zeurt terwijl er niets aan de hand is . Ik kan er zo gefrustreerd over raken, net alsof ik hélemaal niets zelf kan. Ik mág nu eindelijk mijn kamer zelf opruimen. Gadverdamme, dat is toch niet normaal? En maar zeiken dat ik zelf nooit wat opruim. Nee, omdat het allemaal al is gebeurd hè, want jij moet zonodig alles opruimen zodat ik het niet meer hoef te doen en dan op me gaan zeiken. Jezus, zoek een leven ipv dat schoonmaakgedrag .

Oh, en ik ben erachter dat ik wel op mezelf wil wonen maar dan moet ik eerst nog een boel leren en ik moet ook niet verhuizen als tegelijkertijd mijn studie begint want dat lijkt me teveel van het goede want ik ken mezelf.

Gadver, dit was mijn langste post ooit.

Edit: ik klink wel lekker arrogant .
Oud 12-03-2007, 17:46
Verwijderd
Gesprek met de decaan gehad en dat was goed. Ze vond dat ik alles al heel goed geregeld had. En als ik vertraging oploop kan ik extra stufi krijgen! Wist ik niet, is wel heel fijn.
Net een eetbuibraken gehad, had het gemist en had het laatste gepland. Het maakt ook niet uit, nog één weekje dan ga ik mn best doen, dan ga ik tenminste geholpen worden.
Oud 12-03-2007, 17:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik word helemaal gestoord! Morgen tentamen poezie-analyse en ik lul echt teveel. Ik wil geloof ik elke beeldspraak verklaren en zoveel mogelijk verbanden trekken tussen de gedichten, maar ik zit al op omg 800 woorden.. En er staat circa 500. Oeps. En ik vind het echt te moeilijk. Ik begin nu te twijfelen of het thema wel is wat ik denk (en andere recensenten). Het lijkt door al het analyseren opeens zo anders te worden.

En ik heb ook nog koppijn; vergeten te drinken in de eerste pauze. Auauw.. En ik moet zóveel doen dat ik er gewoon niet aan toekom. Eerst maar de analyse af en dan nog wat maakwerk. Ik wil echt slapen, ik wil echt even weg zijn van hier. Alleen lijkt niet te gaan zoals ik wil. Zucht. Gelukkig zeiden vriendinnetjes vandaag van ik echt wel lief ben. Pfieuw, iemand (buiten m'n ouders) die dat tegen me zegt.
Oud 12-03-2007, 17:58
Verwijderd
@Yana: Echt enorm goed en leuk dat je nu zo vrolijk bent!
Oud 12-03-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 12-03-2007 @ 15:49 :
Hallo Muchahid,

Dank je wel voor je e-mail en voor het doorgeven dat je in het tweede semester weg kunt gaan.
Ik kan je meteen informeren dat je geselecteerd bent om naar je eerste keuze de Chinese University op uitwisseling te gaan, maar dan in het tweede semester ipv in het eerste. Je krijgt hierover deze week per brief de bevestiging.

Hartelijke groet,
Corine

*opgelucht*
gefeliciteeeeerd .
goed heur .

ot:
Mooi weer <3
Oud 12-03-2007, 18:06
Yana
Yana is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 12-03-2007 @ 18:58 :
@Yana: Echt enorm goed en leuk dat je nu zo vrolijk bent!
Ja he En dat terwijl maandagavond meestal standaard "ik voel me zo down" avond is..

Het kost wel een beetje moeite though, ik moet niet teveel nadenken en ik ga expres niet tellen hoeveel calorieën het allemaal waren. Het brengt me nergens. Ik wil juist wel ergens komen.

Alleen een beetje jammer dat ik mijn positiviteit niet in vonkjes op anderen kan laten overslaan en dat ik nu 2 vrienden heb die zo down zijn. Het liefst wil ik iedereen laten voelen wat ik voel, zodat ze zich daar aan vast kunnen houden op alle slechte momenten.. het is tenslotte dit gevoel dat mij steeds hoop laat houden..
Oud 12-03-2007, 18:11
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 12-03-2007 @ 18:46 :
Gesprek met de decaan gehad en dat was goed. Ze vond dat ik alles al heel goed geregeld had. En als ik vertraging oploop kan ik extra stufi krijgen! Wist ik niet, is wel heel fijn.
Net een eetbuibraken gehad, had het gemist en had het laatste gepland. Het maakt ook niet uit, nog één weekje dan ga ik mn best doen, dan ga ik tenminste geholpen worden.
goed zo
*zeer trots is*
you go girl

*knuffelt*
Oud 12-03-2007, 18:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn moeder is lief Ze stuurde vanmiddag ineens een mailtje of ik mee wilde naar Cavalia een soort Circue Du Soleil met paarden Natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen! (Zeker omdat ik zelf niet zo snel zou gaan omdat de kaarten 60 euro zijn )

En ik wil een date! Een rebound. En seks. Vooral dat laatste
Oud 12-03-2007, 18:37
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb buikpijn en ik lijk op een zwanger nijlpaard.
En die stomme pillen zijn vies
Oud 12-03-2007, 18:42
moon
moon is offline
wow morgen een hele werkdag. Eerst in asiel werken dan stage lopen, en dat in combinatie met vroeg opstaan en ongesteld zijn...ik denk dat ik aan het eind van de dag loop te slaap wandelen. Ik ben nu al moe bij het idee gewoon. pfff geen zin, maar goed.
Oud 12-03-2007, 18:54
Verwijderd
wow yana! wat goed ik word nu al blijer van je!!

het is ook zulk heerlijk weer... ik ga woensdag lekker diabolo-en met mn vriendinnetje (die het veel beter kan, maar dat maakt niet uit als de zon schijnt) op het grasveld voor het LUMC... dus als iemand me ziet staan: zwaai even
Oud 12-03-2007, 19:01
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 12-03-2007 @ 19:37 :
Ik heb buikpijn en ik lijk op een zwanger nijlpaard.
En die stomme pillen zijn vies
Exactly my thoughts.
(maar dan uiteraard over mezelf)
Oud 12-03-2007, 19:18
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Ooit is nu verleden als de toekomst van nu ook verleden is, kan nu beginnen met vervagen
Oud 12-03-2007, 19:20
darkfairy
darkfairy is offline
wat kunnen mensen idioten vragen stellen
Oud 12-03-2007, 19:24
Verwijderd
she had little stars shining
in her angel eyes
and music in her smile
but there was chaos chaos chaos
burning in her mind
it was tearing her apart
discord in her heart
yet with bright eyes
-in her thoughts filled with tears-
she went on
faking happiness for years
Oud 12-03-2007, 19:30
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-03-2007 @ 19:34 :
Mijn moeder is lief Ze stuurde vanmiddag ineens een mailtje of ik mee wilde naar Cavalia een soort Circue Du Soleil met paarden Natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen! (Zeker omdat ik zelf niet zo snel zou gaan omdat de kaarten 60 euro zijn )
Oooomg dat wil ik ook. <3
Oud 12-03-2007, 19:30
Nijn*
Nijn* is offline
Mooi niet dat ik morgen naar school ga.
Ik heb gigantisch hoge koorts, en ik heb net in 5 minuten, (geen grapje) 23 keer moeten niezen. Geweldig. Ik heb het idee dat ik mijn keel openhaal als ik moet hoesten en na elk dingetje dat ik eet word ik of zo kotsmisselijk dat ik het liefste mijn vinger in mijn keel steek om er zo snel mogelijk vanaf te zijn, of krijg ik een acute diarree-aanval. Vreselijk, ik haat ziek zijn, en ik ben het zo vaak de laatste tijd. Ja ja, ik weet heel goed waarom dat zo is, want ik verg teveel van mezelf en ziek nooit goed uit enzo en blablabla,, maar ik ben gewoon bang om dingen te missen als ik ziek op bed lig. Pff, zometeen Grey's Anatomy kijken en dan meteen slapen. Aarhg.
Oud 12-03-2007, 19:40
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft nijn een dosis pcm, glaasje water om door te spoelen, een geraspt appeltje met kaneel en een strepcil*

Regels voor berichten