Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja ik heb maar bedacht dat ik ga vragen of ik idioot weinig mag werken (= 6 uur per week) en dat ik anders helemaal moet stoppen, want dit gaat echt niet. En dat lucht eigenlijk ook wel op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En vandaag is alles stom. Ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik ben niet helemaal lekker vandaag geloof ik. Net 4 uur in de trein gezeten, ik was nog maar net weg of ik werd me toch misselijk en vlekken voor m'n ogen, ja, in de trein. ![]() Zo maar eens een paracetamol innemen en dan naar Groningen, want ik moét nog een artikel lezen en voorbereiden voor morgen...dat krijg je van uitstel. En ik heb besloten dat ik het eerst ga kopieren en dan ga ik een plekje in de zon zoeken om het te lezen ![]() Vraag me wel af of het verstandig is dat ik naar Groningen ga, maar ik vertrouw maar op de paracetamol ![]() Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 11:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind het gemeen dat ik eerst zo verkouden was en nu twee weken later hoofdpijn heb, dat hoort niet, ik had nu minstens een half jaar helemaal gezond moeten zijn of zo. Maar het is wel lekker weer en daar ben ik toch niet helemaal immuun voor ![]()
||
Citaat:
![]() En ik heb straks weer gitaarles en ik ben te vrolijk om te slapen en mijn vingers doen niet meer pijn enenen ik ga Economie doen en volgend weekend is het feest van mijn zus <3 ennn whoeeeeeh! \o/ :lente:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hallo Muchahid, Dank je wel voor je e-mail en voor het doorgeven dat je in het tweede semester weg kunt gaan. Ik kan je meteen informeren dat je geselecteerd bent om naar je eerste keuze de Chinese University op uitwisseling te gaan, maar dan in het tweede semester ipv in het eerste. Je krijgt hierover deze week per brief de bevestiging. Hartelijke groet, Corine *opgelucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: De zon schijnt door mijn raam naar binnen en ik zit nu dus in de zon te typen ![]() En ik voel me nu al zo geweldig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() goed heur ![]() ot: Mooi weer <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het kost wel een beetje moeite though, ik moet niet teveel nadenken en ik ga expres niet tellen hoeveel calorieën het allemaal waren. Het brengt me nergens. Ik wil juist wel ergens komen. Alleen een beetje jammer dat ik mijn positiviteit niet in vonkjes op anderen kan laten overslaan en dat ik nu 2 vrienden heb die zo down zijn. Het liefst wil ik iedereen laten voelen wat ik voel, zodat ze zich daar aan vast kunnen houden op alle slechte momenten.. het is tenslotte dit gevoel dat mij steeds hoop laat houden..
||
Citaat:
![]() *zeer trots is* you go girl *knuffelt*
|
Mijn moeder is lief
![]() ![]() ![]() En ik wil een date! Een rebound. En seks. Vooral dat laatste ![]()
||
Citaat:
(maar dan uiteraard over mezelf) |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |