Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hebben jullie nog enig idee wie er wolven kunnen zijn? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik weet het nog niet echt. Maar ik moet morgen, net zoals vandaag en gisteren, weer tot acht uur werken dus ik zal snel moeten beslissen op wie ik ga stemmen ![]() Ik ga dadelijk eerst eten en daarna ga ik weer eens kijken wie ik eventueel net een graadje verdachter vind dan de rest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga maar gewoon mee met hetgeen tot nu toe is gezegd (Elpida of Skilly zo te zien). Elpida vind ik niet echt verdacht eerlijk gezegd, Skilly ook niet maar iets meer dan Elpida. Ik stem dus op Skilly. En ik hoop dat één van jullie een geniale inval krijgt vanavond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien bescherm ik haar niet. Ik zeg alleen dat IK niet op haar stem, aangezien iedereen het al doet. Tot nu toe hebben we elke ronde al massaal op dezelfde mensen gestemd onder het motto 'geen gelijkspel' en we hebben nog niet één wolf of wat dan ook te pakken gehad. Ik vond het gewoon niet zo verstandig om masaal op een iemand te stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2 Dit is niet waar. Denk maar eens terug aan de ronde die jij overleefd hebt ![]() Ik heb mijn stem al verstuurd, en dat vind ik nu jammer. Maar er is nog tijd genoeg. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En er is ook nog een leerling. Misschien heeft die de functie van elpida wel al opgevraagd. ![]() ![]() Edit; ik moet nu naar m'n werk, ik zie de uitslag later wel. Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 15:28. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op wie heb je gestemd Lisaaah? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op Elpida. Dacht niet dat ik hier nog zo lang zou zijn maar was een oud topic aant bekijken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Maxwell vind ik verdachter dan Spectrum eigenlijk:
Citaat:
|
![]() |