Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2007, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 27-03-2007 @ 00:41 :
Komt dat omdat je laatst als een botte lul reageerde?? Good luck anyway.

ot: gaat lekker, hij is afgelopen nacht lekker bij me komen slapen om me moed in te praten voor m'n tentamens
Lekker verliefd.
feli!
Advertentie
Oud 26-03-2007, 23:59
__
__ is offline
Citaat:
snoopy schreef op 26-03-2007 @ 22:35 :
Offtopic: ik ook x1000
en gefeliciteerd Li.
Oud 27-03-2007, 00:24
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
__ schreef op 27-03-2007 @ 00:59 :
gefeliciteerd Li.
&

wat heerlijk hoe vrolijk ik kan worden van leuke msngesprekken!
&grr ik moet gewoon niet zo suf zijn en gewoon vragen of ie mee naar de film wilt.. maar ik vind het eigenlijk al heel wat dat ik em via hyves heb durven vragen of we nog een keer gaan pokeren..
Oud 27-03-2007, 06:54
kadesh
kadesh is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 27-03-2007 @ 01:24 :
&

wat heerlijk hoe vrolijk ik kan worden van leuke msngesprekken!
&grr ik moet gewoon niet zo suf zijn en gewoon vragen of ie mee naar de film wilt.. maar ik vind het eigenlijk al heel wat dat ik em via hyves heb durven vragen of we nog een keer gaan pokeren..
Hee lieve medesoggerd!!! :')
Dan begin je toch lekker alleen met het pokeren? Begin je tijdens het pokeren over die film .
Jeej, komt gooeeed

&verder: zo naar Utrecht Daar word ik weer wat blijer van, dat tentamen is ook niet alles
Oud 27-03-2007, 08:46
Verwijderd
Meh.
Oud 27-03-2007, 10:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-03-2007 @ 09:46 :
Meh.
wadist?
Oud 27-03-2007, 10:28
Verwijderd
Heb hem vanochtend wakker gebeld (A) Mn rapport was goed en ik vergat dat hij gewoon kon uitslapen. En hij is geweldig leuk en lief en vandaag 3 maanden, de tijd vliegt echt voor mijn gevoel, en ik vind 't helemaal niet erg. En deze muis scrollt niet en daar word ik best kriegel van. Morgen zie ik hem weer, en ik mis hem nu eigenlijk al beetje boel. Terwijl ik hem gister nog gezien heb. (a)
Oud 27-03-2007, 10:41
Orpheo
Orpheo is offline
gisteravond een crisisje gehad... blegh. t sloeg nergens op notabene! ze flapte er iets uit, nogal ongelukkig, en ik vatte t totaal verkeerd op. echt totaal verkeerd. maar dat heb ik wel vaker, dat ik dingen verkeerd opvat, en zij trouwens ook. het is gewoon dat we beiden als de dood zijn om de ander te verliezen. we hebben 't drie maanden, maar damn wat gingen die snel zeg! sleur? welke sleur! saaiheid? welke saaiheid? Naast haar voel ik me soms gewoon zo'n hork... maar zij idem dito trouwens we voelen elkaar zo fuckin' goed aan gewoon. we denken hetzelfde, zien dingen hetzelfde, praten hetzelfde, en TOCH weer niet! het is gewoon zoals ik altijd wilde dat n relatie zou zijn

t gaat goed tussen ons. dat is overduidelijk gelukkig. en uitmaken? *voorlopig* niet (waarbij voorlopig nog wel heel lang mag duren )
Oud 27-03-2007, 10:42
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 27-03-2007 @ 11:05 :
wadist?
Eigenlijk helemaal niks - ik vind alles niet leuk en hem dus ook niet echt en dan denk ik dat het aan hem of ons ligt, maar bij nader inzien zit dat 'm dus gewoon in dat ik alles niet leuk vind, hij is gewoon een van de vele onderdelen. Dus het is meer een algemene meh.
Oud 27-03-2007, 10:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oe, van dit weer worden we alleen maar nog verliefder en vrolijker en liever voor elkaar En dat het een uur langer licht is, komt ons ook heel goed uit. Hebben nu tenminste nog een beetje het idee dat er nog wat van onze dag/avond over is als we allebei zo laat thuis zijn en het tóch nog licht is. Jeej voor avondwandelingen door het park. En stiekem wordt ik vaak heel vrolijk van de berichtjes die hij me stuurt en ik vind het gewoon echt zó heerlijk dat ik me zelfs na 2 jaar en 10 maanden (morgen ) nog zo verliefd voel en óók heel erg het houden-van heb. En we zijn allebei stiekem al rond aan het kijken voor een mooie buurt en mooie woningen voor ons 2de huis waar we uiteindelijk onze kinderen groot willen brengen en het is mooi om daar zo over te dromen en toch al mee bezig te zijn, terwijl we allebei ook weten dat we daar nog even mee wachten. Maar toch

Het is gewoon gaaf dat hij net zo enthousiast en vol dromen in onze relatie staat als ik. Hmmm

Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 10:47.
Oud 27-03-2007, 11:41
Verwijderd
na een jaar lang verliefd te zijn had ik eindelijk genoeg moed bij elkaar geraapt om die jongen te vertellen dat ik hem leuk vond ... dat doe ik dus ook nooit meer

wel mooi weertje, werkt goed in op je humeur
Oud 27-03-2007, 11:49
Soezen
Soezen is offline
Ik mis hem nog steeds. De kleine dingetjes het meest. Er voor mij zijn als ik ziek ben bijv.
Oud 27-03-2007, 11:54
Verwijderd
Zomaar uit het niets staat hij opeens in de woonkamer te vertellen dat hij nog steeds iedere dag gek op me is, blij met me is en dat hij nog geen dag spijt heeft van ons.
* lief *
En vervolgens gaat hij weer zitten om zijn power unlimited te lezen
Lekker, die mededelingen even tussendoor van hem

En vanaaf lekker eten met hem, mijn vriendinnetje en ons pas ontdekte familielid. Wordt supergezellig
Oud 27-03-2007, 12:56
Luna
Luna is offline
Citaat:
Nala schreef op 27-03-2007 @ 12:54 :
Zomaar uit het niets staat hij opeens in de woonkamer te vertellen dat hij nog steeds iedere dag gek op me is, blij met me is en dat hij nog geen dag spijt heeft van ons.
* lief *
En vervolgens gaat hij weer zitten om zijn power unlimited te lezen
Lekker, die mededelingen even tussendoor van hem

ot: ondanks dat ik hem geweldig leuk vind ben ik niet zoveel met hem bezig als hij er niet is. ik vind het prima zo
Oud 27-03-2007, 12:59
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
zaterdag gepraat met hem, emotioneel was 't zeker, vooral van zijn kant, maar dat is begrijpelijk.
wat ik nu wél stom vind, is dat m'n ex tegen m'n broer heeft gezegd dat ik na 't gesprek('s avonds kwart voor 12 ofzo) gelijk ben gaan feesten .. (alsof ik dáár zin in had.. ) ik was uitgenodig voor 'n feest maar daar had ik helemaal geen behoefte aan natuurlijk op dat moment.. ben gelijk naar huis gegaan en in bed geploft,pff.. nu is m'n broer onterecht boos op mij..
Oud 27-03-2007, 14:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi. Er zat een stelletje op het schoolplein en toen werd er een opmerking gemaakt dat ze niet goed waren voor de fitness van de soort (een diermanagement gerelateerde grap )

Zon is goed voor je humeur
Oud 27-03-2007, 14:43
Verwijderd
@ Hmm-hmm: zag jouw post er net niet iets anders uit?
Oud 27-03-2007, 15:04
Missy
Missy is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 27-03-2007 @ 12:41 :
na een jaar lang verliefd te zijn had ik eindelijk genoeg moed bij elkaar geraapt om die jongen te vertellen dat ik hem leuk vond ... dat doe ik dus ook nooit meer

wel mooi weertje, werkt goed in op je humeur
Hoe reageerde die dan?
Oud 27-03-2007, 15:07
stout!
stout! is offline
Meestal zeker en blij en gelukkig .

En soms een beetje onzeker en twijfelachtig . Hij gaat straks ook weg (over een paar maanden) en dan moet ik hem wéér loslaten en ik hoop dat het goed blijft. Ik weet dat wat we hebben bijzonder en sterk is, maar blijft dat ook zo?

En heel kinderachtig maar héél soms verlang ik weer eens naar een spannende flirtage ofzo, om me dan meteen te realiseren dat ik wat ik nu heb nooit zou willen inruilen voor de vrijheid die daar voor nodig is.

Ik wil samen zijn en ik wil op mezelf zijn en het kan niet tegelijk. Maar het zijn ook de hormonen want ik ben net ongesteld geworden en dan doe ik vaak moeilijker dan nodig (tegen mezelf dan) .
Oud 27-03-2007, 15:15
Verwijderd
op zich niet kwetsend ofzo, gelukkig niet. Maar zodra ik het gezegd had, vroeg hij alleen maar waarom ik hem leuk vond, om daarna over te gaan op een ander onderwerp, zijn vakantie in Spanje en dat ze een nieuw huis hadden enzo. Ik nam aan dat dat dus zijn manier was om te zeggen dat hij wel nog vrienden wilde blijven.
Maar toen ik later op msn wilde praten met hem, negeerde hij me gewoon. En op school praten we ook niet meer. Is het dan zo erg als iemand je leuk vindt?
Oud 27-03-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 27-03-2007 @ 11:41 :
gisteravond een crisisje gehad... blegh. t sloeg nergens op notabene! ze flapte er iets uit, nogal ongelukkig, en ik vatte t totaal verkeerd op. echt totaal verkeerd. maar dat heb ik wel vaker, dat ik dingen verkeerd opvat, en zij trouwens ook. het is gewoon dat we beiden als de dood zijn om de ander te verliezen. we hebben 't drie maanden, maar damn wat gingen die snel zeg! sleur? welke sleur! saaiheid? welke saaiheid? Naast haar voel ik me soms gewoon zo'n hork... maar zij idem dito trouwens we voelen elkaar zo fuckin' goed aan gewoon. we denken hetzelfde, zien dingen hetzelfde, praten hetzelfde, en TOCH weer niet! het is gewoon zoals ik altijd wilde dat n relatie zou zijn

t gaat goed tussen ons. dat is overduidelijk gelukkig. en uitmaken? *voorlopig* niet (waarbij voorlopig nog wel heel lang mag duren )
Orpheo heeft een relatie met de poster boven hem?!
Oud 27-03-2007, 17:20
Halflight
Halflight is offline
Hm. Relatierelationeel gaat het niet en dat poog ik van me af te zetten.

Met vrienden ed. gaat het goed. Heb het inmiddels in mijn nieuwe klas geschopt tot min of meer graag gezien, feestjes in het vooruitzich, good old friends gaat het prima mee, dit weekend wordt echt een sociale beleving
Oud 27-03-2007, 17:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
MCH schreef op 27-03-2007 @ 17:53 :
Daar zat ik ook aan te denken ja, gezien het 3 maanden jubilieum
Oud 27-03-2007, 17:42
zeep007
zeep007 is offline
het gaat zoooo goed! van het weer worden we alleen maar vrolijker, en hij steunt me zo in deze tijd, en andersom, want voor hem is alles ook geen pretje.
En dan weet je gewoon dat het goed is. Dat wij er voor elkaar zijn, dat dit nog jaren kan duren, en dat gevoel overheerst nu zwaar.
Oud 27-03-2007, 17:49
Verwijderd
Op sommige momenten realiseer ik me pas hoeveel ze eigenlijk voor me betekent.
Oud 27-03-2007, 17:57
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
MCH schreef op 27-03-2007 @ 17:53 :
uhm... nee. mijn vriendin is 17. starsailorr is 13. subtiel verschil, huh?
Oud 27-03-2007, 17:58
Anthoras
Anthoras is offline
Ik vind mezelf hot
Oud 27-03-2007, 18:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
We zijn echt gek op elkaar en ik vond het heerlijk om hem vandaag weer te zien maar we waren allebei chagrijnig i.v.m. stress/school dus het verliep een beetje vreemd, maar gelukkig geen ruzie gekregen. Hij is lief voor me, ondanks dat hij zich zelf ook niet helemaal goed voelt.
Oud 27-03-2007, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Anthoras schreef op 27-03-2007 @ 18:58 :
Ik vind mezelf hot
ben je ook

OT. met al die goede weersvoorspellingen klaart mijn humeur aardig op. Oke, die jongen vindt me dan niet leuk, er zijn er nog veel meer
Oud 27-03-2007, 18:54
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
GooseFeather schreef op 27-03-2007 @ 18:49 :
Op sommige momenten realiseer ik me pas hoeveel ze eigenlijk voor me betekent.
Dit is leuk om te lezen na een lange dag op school.
Oud 27-03-2007, 19:25
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 27-03-2007 @ 11:41 :

sleur na drie maanden zou ook wel tamelijk treurig zijn.
Oud 27-03-2007, 19:29
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 27-03-2007 @ 20:25 :
sleur na drie maanden zou ook wel tamelijk treurig zijn.
zie ik vaak genoeg om me heen hoor, bij andere stelletjes...
Oud 27-03-2007, 19:35
Verwijderd
@Orpheo: dat zijn dan geen écht verliefde stelletjes. Of ze moeten door omstandigheden zo ongelooflijk veel te verstouwen hebben dat de liefde een beetje achterop raakt.

OT: Hij weet me altijd zo goed weer op te vrolijken Ben mee de stad in gesleurd en dat was gezellig.
Oud 27-03-2007, 19:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
Vanmiddag met een vriendinnetje die ik al lang niet meer had gezien lekker in het zonnetje op het terras gezeten en gewinkeld (had zomaar een vrije dag vandaag, erg goed getimed met dat lekkere weer!). Was heel gezellig Door de afstand en de drukte zien we elkaar nog maar heel weinig, dus dat is wel eens jammer, maar het was fijn vandaag te merken dat we daardoor gelukkig nog niet uit elkaar gegroeid zijn
En daarna vriendlief opgehaald van werk en ergens een hapje gegeten voordat hij weer doormoest naar een afspraak, maar straks is hij gewoon weer lekker thuis en ik heb nog Grey's anatomy van gister staan, dus dat gaat helemaal goed komen
Oud 27-03-2007, 19:38
Verwijderd
gaat goed !
Oud 27-03-2007, 21:02
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
kadesh schreef op 27-03-2007 @ 07:54 :
Hee lieve medesoggerd!!! :')
Dan begin je toch lekker alleen met het pokeren? Begin je tijdens het pokeren over die film .
Jeej, komt gooeeed

&verder: zo naar Utrecht Daar word ik weer wat blijer van, dat tentamen is ook niet alles
Nou, hij heeft niet gereageerd, maar hij heeft em wel gelezen.. pff ik moet em gewoon helemaal uit mn hoofd zetten, ik ga in Utrecht wel op jacht, na anderhalf jaar kunnen er best nog wat maandjes bij!
Oud 27-03-2007, 21:09
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 27-03-2007 @ 22:02 :
Nou, hij heeft niet gereageerd, maar hij heeft em wel gelezen.. pff ik moet em gewoon helemaal uit mn hoofd zetten, ik ga in Utrecht wel op jacht, na anderhalf jaar kunnen er best nog wat maandjes bij!
Wat is er eigenlijk met jou allemaal gebeurt? Je had toch eerst iets met je beste vriend, nadat je eerst heel erg ontkende dat je iets voor hem voelde?

En ik heb al 2 dagen niks van mn ex gehoord, en dat is al heeeel lang geleden niet meer voor gekomen , en het voelt raar. Aan de ene kant goed en aan de andere kant mis ik t een beetje. Maar het is vast goed voor me.
Oud 27-03-2007, 21:16
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ik vind mezelf hot
Foto ?
Oud 27-03-2007, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mezelf hot
this is why I'm hot,

I'm hot coz I'm fly, you aint coz you're not

this is why, this is why, this is why I'm hot
Oud 27-03-2007, 22:10
I C U
I C U is offline
Jeej, ik zie 'm morgen! Naast 'm in slaap vallen en dan naast 'm wakker worden... Mjum! Echt, ik heb 'm gemist
Oud 27-03-2007, 23:01
Orpheo
Orpheo is offline
jezus wat houd ik van 'achilles last stand'. ik krijg de hele riff en solo meegespeeld! ik=blij!
Oud 27-03-2007, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 27-03-2007 @ 11:44 :
Oe, van dit weer worden we alleen maar nog verliefder en vrolijker en liever voor elkaar En dat het een uur langer licht is, komt ons ook heel goed uit. Hebben nu tenminste nog een beetje het idee dat er nog wat van onze dag/avond over is als we allebei zo laat thuis zijn en het tóch nog licht is. Jeej voor avondwandelingen door het park. En stiekem wordt ik vaak heel vrolijk van de berichtjes die hij me stuurt en ik vind het gewoon echt zó heerlijk dat ik me zelfs na 2 jaar en 10 maanden (morgen ) nog zo verliefd voel en óók heel erg het houden-van heb. En we zijn allebei stiekem al rond aan het kijken voor een mooie buurt en mooie woningen voor ons 2de huis waar we uiteindelijk onze kinderen groot willen brengen en het is mooi om daar zo over te dromen en toch al mee bezig te zijn, terwijl we allebei ook weten dat we daar nog even mee wachten. Maar toch

Het is gewoon gaaf dat hij net zo enthousiast en vol dromen in onze relatie staat als ik. Hmmm
Gaat het bij jullie ook wel es gewoon KUT? Of is het echt altijd rozengeur, wodkalime en maneschijn?
Oud 27-03-2007, 23:15
Verwijderd
Hij gedraagt zich echt als een kleuter Nee jongen, ook met dit gedrag ga ik je niet leuker vinden ofzo...

En verder verdient een aantal mensen het echt dat ik flink boos op ze wordt. Maar ik heb een hekel aan ruzie
Oud 27-03-2007, 23:18
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
ST*R schreef op 27-03-2007 @ 22:09 :
Wat is er eigenlijk met jou allemaal gebeurt? Je had toch eerst iets met je beste vriend, nadat je eerst heel erg ontkende dat je iets voor hem voelde?

En ik heb al 2 dagen niks van mn ex gehoord, en dat is al heeeel lang geleden niet meer voor gekomen , en het voelt raar. Aan de ene kant goed en aan de andere kant mis ik t een beetje. Maar het is vast goed voor me.
dat je dat nog weet! ik ontkende het niet lang, maar het kwam gewoon pas laat! Het is nooit officieel wat geworden, maar wel een hele leuke zomer samen gehad (ik woonde echt zo'n beetje bij hem thuis). En na de zomer heeft ie opeens een hekel aan me gekregen ofzo, ik spreek em iig nog maar heel weinig en veel meer dan hoi komt er niet echt uit, helaas. Dat dat kon gebeuren wist ik natuurlijk wel, alleen had verwacht dat het met hem best oke zou gaan, maar ach, ik ben zelf lekker op mn bek gegaan en nu heb ik spijt van dat ik ooit aan die gevoelens heb toegegeven. Maar ik heb wel het idee dat het steeds weer een beetje relaxter wordt tussen ons

Ondertussen voel ik allang niks meer voor hem en vind ik iemand anders een beetje leuk, maar dat wil ik dus zo snel mogelijk over laten gaan
Oud 28-03-2007, 07:32
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
goed goed! Hij is lief en we lachen heel wat af
Oud 28-03-2007, 08:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Surprise schreef op 28-03-2007 @ 00:11 :
Gaat het bij jullie ook wel es gewoon KUT? Of is het echt altijd rozengeur, wodkalime en maneschijn?
Nee hoor, wij hebben ook wel eens perioden/momenten dat het minder gaat. Alleen post ik daar eigenlijk nooit zo veel over, meestal post ik dan gewoon even wat minder (al kan ik me ook wel posts herinneren over dat het minder goed ging hoor). En dat is niet om een verkeerd beeld te geven en iedereen hier het idee te geven dat het altijd alleen maar goed gaat ofzo, maar op de een of andere manier vind ik dat vaak te persoonlijk om te posten ofzo. Of ik zie zelf eigenlijk pas achteraf dat het kut ging, momenteel komen we net uit een periode die best wel heftig was en wat nu voor heel veel opluchting zorgt, waardoor we zo ongeveer even op een roze wolk lijken te zitten. Dus dat zal het ook wel zijn
Oud 28-03-2007, 08:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline

Nog zo'n week als vorige week trek ik niet meer, dat was echt (te) heftig. Maar als er me een ding duidelijk is geworden, is het wel dat ik nog steeds echt heel verliefd ben. En deze week is gewoon lievig.
Oud 28-03-2007, 09:28
stout!
stout! is offline
Ik wacht even af.
Oud 28-03-2007, 09:29
I C U
I C U is offline
Oh bah, bah, bah... Ik heb gewoon volgens mij wéér kut gepresteerd! GODVER! Ik wil een knuffel... Vanavond
Oud 28-03-2007, 09:56
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik ben eindelijk ex-ambtenaar. Ik ga nóóit meer voor de overheid werken, mijn relationeel gebied werd daar ook niet bepaald beter van.

Maar goed, dat is allemaal verleden tijd nu. Maandag begin ik met m'n nieuwe baan hier in 'het dorp'. OMG.

En kom ik gister thuis van college, heeft die kerel een digitale spiegelreflexcamera gekocht. Dan ga ik van de zomer wel in m'n eentje naar Corfu.

Regels voor berichten