Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wens dat gaming champion mijn iq wat meer waardeert
|||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
je krijgt een mooie nieuwe inrichting, je huis ver4dubbelt in waarde en je gaat giga veel belasting betalen. Niemand wil het huis kopen, wnat alleen jij vindt het prachtig (heel uitgesproken mening) Dus zit je voor de rest van je leven met zo'n duur huis..
Ik wens dat de gene die hierop reageert, mooie ogen heeft.
|
Het is winter in Nederland. Er komt een sneeuwstorm en niemand mag meer naar buiten. Precies op het moment dat jij in je eentje in een leeg schuurtje zit.
Alle electriciteit valt uit en je bent buitengesloten van de rest van de wereld. Ik wil een roze zonnebril.
|
Verwijderd
|
Je spreekt en verstaat heel goed Frans daarom ga je op vakantie naar Frankrijk om daar je nieuwe kunsten te laten zien. Iedereen vind het heel bijzonder dat je het zo goed kan en 1 iemand is zo onder de indruk dat ze je ontvoert en dwingt om franse les te geven aan mensen zonder taalknobbel, 24 uur per dag!
Ik wens een verbod op vroeg opstaan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Morgen wordt heel erg leuk! Zo leuk dat je daarna in een diepe depressie zakt omdat je nooit meer zo'n leuke dag als morgen zult krijgen. Ik wens dat ik kan toveren. |
![]() |
|
@Leekah: Er komt een verbod op vroeg opstaan. Waardoor alle scholen 4 uur later beginnen en werk ook. Waardoor mensen later klaar zijn en alsnog kort slapen.
@DP: Morgen wordt het erg leuk, zo leuk dat je verliefd wordt op beide meisjes. Helaas vinden zij jou niet leuk en je sterft aan liefdesverdriet.. ![]() @ Leekah: Je kunt toveren, dus tover je dat de hele wereld stil staat. Maar vergeet dat jij dat dan ook doet. Dus kan er nooit meer iets gebeuren. Na miljoenen jaren ontploft de zon en wij dus ook. Zonder dat er nog iets gebeurd is. Ik wens dat ik of nies, of geen kriebel meer in mijn neus heb.
Laatst gewijzigd op 14-04-2007 om 11:47. |
![]() |
|
De vlieg vliegt uit de woonkamer in je slaapkamer. Je zult je de hele nacht iriteren aan de vlieg.
Ik wens dat telekids weer op tv komt, zo leuk als vroeger. Zodat alle kleinere kinderen weer normale tv programma's kijken.
|
Alles is besproken. Je kunt nooit meer ergens uiteten of op vakantie. Want alle vakanties, vliegtuigen, restaurantjes of cafeetjes zijn al besproken!
Ik wil een verhuizer, die mijn kamer verhuist
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
wat saai zeg... #17 Verwijderd | 500 | 08-09-2007 22:59 | |
De Kantine |
Corrupt the wish #2 Dark Phoenix | 500 | 17-08-2007 12:05 | |
De Kantine |
Verbeter de wens van de gene boven je.. Evil Monkey | 19 | 14-06-2007 17:38 | |
De Kantine |
Corrupt the wish #2 gaming champion | 1 | 04-06-2007 10:24 | |
De Kantine |
De DK topics! Verwijderd | 51 | 30-05-2007 07:56 |