Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Ook Interview (2007). Boeiend ondanks de onsympathieke personages. Daarvoor nog een kortfilm (Raak), maar dat deed me niks (te gekunsteld en te deprimerend).
||
Citaat:
![]() Gisteravond wederom Werckmeister Harmóniák gekeken, en het is echt een soort verslaving, ik vind 'm zo ontzettend goed. Daarna zijn we naar de bios gegaan om The Number 23 te bekijken. En dat was best een leuk tussendoortje, alhoewel het wel wat freakier mocht van mij. Het meeste voldoening haalde je trouwens wel uit het spotten van het nummer 23 in achtergronden enz. En, ik leef op nummer 32! 23 REVERSED! ![]()
||
Citaat:
![]() we hebben echt de hele avond nog lol gehad om die film ![]() |
![]() |
|
Ik ging mezelf vanmiddag lekker trakteren op een middagje Kenji Mizoguchi: Life of a Film Director en een mooi 2 uur durend interview met Akira Kurosawa, alles stond klaar, was een uur in Life of a Film Director, en toen ging de deurbel. Was het die vreselijke MargotTenenbaum die mij mijn Ozon films ging opdringen. Sous le Sable moest het worden, met die vreselijke Charlotte Rampling. Voorderest viel het eigenlijk wel mee. Maar vond ik het niet die denderende film waar iedereen het altijd over heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb gezien: Ellen ten Damme - As I Was Wondering Where This Mixed Up Little Life Of Mine Was Leading To ik heb niets met of tegen de muziek van Ellen ten Damme: ik vind het niet goed, ik vind het niet slecht, ik kan wel altijd zien dat ze het met een bepaalde passie doet. Er zit wel wat muziek in de film maar niet constant: ten Damme wordt vooral gevolgd tijdens haar bezoekjes aan het AMC waar ze bestraald wordt en een chemokuur krijgt. door het gebruik van extreme close ups krijg je bijna het gevoel in haar hoofd te kunnen kijken. de scčne waarin haar hoofd kaalgeschoren wordt is ondanks haar eigen deels lacherige houding aangrijpend. Werckmeister Harmóniák lang en langzaam, mooie beelden, prachtige muziek, soms niet te volgen. als je er niet tegen kunt dat de camera nog vijf minuten blijft hangen als de scčne al voorbij is moet je zeker niet kijken. bijzondere kijkervaring, niet echt goed te vergelijken. The Number 23 vermakelijke, spannende film met JC in een serieuze rol. de meeste lol haal je inderdaad uit het opmerken van 23 in bijna ieder shot (en daar is DanielC goed in). het wat zoete einde had ik liever wat grimmiger gezien. Sous le Sable ik ben nu eenmaal dol op rampling en ozon, dus dit was een lekker hapje.. Laatst gewijzigd op 13-05-2007 om 22:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() erg he? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
gruwelijk is dat. Laatst gewijzigd op 15-05-2007 om 15:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() het was ook niet negatief bedoeld, dingen die nergens op slaan zijn niet per definitie slecht. neem nou The Dead Girl. er zaten best mooie camera beelden bij. jammer dat het onderwerp me niet aansprak en dat het eerste deel (film is onderverdeeld in chapters) zo "slecht" was, anders had ik het misschien nog best een goede film gevonden. tweede chapter vond ik dan wel erg leuk,
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|