Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vandaag hard geleerd en ken nu heel vktb omdat ik erachter kwam dat een jongen die ik ken ook eindexamen doet en mij alles goed kan uitleggen ![]() Toen gegeten in een tapasbar en daarna kreeg ik allemaal cadeautjes van excollegas aahw nu maar slapen want morgen weer privéles |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben al tijden wakker, gister uitgeweest nu aan het uitbrakken. Over een paar uur komt de vriendin over de vloer. Moeheid. Eens zien of ik uberhaupt in staat ben om dingen te zeggen. ![]() Verder vanavond werken bij Ska. Geen zin. Morgen taart eten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ot: gisteren met vriendje lama's gekeken en een stuk van troy maar ik was super moe dus gingen we maar slapen. vanochtend om 9 uur met tegenzin opgestaan, wat gesch gelezen, ontbeten, boodschappen gedaan en nu ga ik echt weer leren. vanavond kaasfondueen met vriendje, daarna komt een vriendin en gaan we een SLAAPFEESTJE doen met martini en films. en er dan ook nog voor zorgen dat de kater morgen dermate klein is dat we ook nog eens de hele dag geschiedenis kunnen leren samen haha.
||
![]() |
Citaat:
Ik ga zometeen even de stad in (op zaterdag, i know ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
bleeeh maandag dus filosofie zoals Paranoide al zei, en ik begin steeds een beetje random in een hoofdstuk, maar nu ging het wel echt lekker, alleen ik krijg zo bezoek dus ik kan die stijgende lijn niet voort zetten. dus morgen maar om 6.66 opstaan ![]() dinsdag geschiedenis, heb 1 van de 2 boekjes al wat doorgelezen dus dat wordt niks meer, wel jammer want als ik goed geleerd zou hebben zou ik wel makkelijk een goed cijfer kunnen halen want ik heb een geschiedenisknobbbbel geloof ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||