![]() |
||
Citaat:
![]() Ok, het spel gaat best wel slecht opzich, om het als een understatement te zeggen ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Wat een schijnheiligheid weer.
![]() Eerste keer dat ik verbaasd ben dat ik eruit ben gestemd. ![]() Citaat:
![]() Edit: de verrader is vrij om mij te pmen wie de verrader is. ![]() de leerling ook en de wolfsbane ook Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 14:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of je bent dit keer een keer echt slecht. ![]() Het is een mogelijkheid maar ik denk dat ik je wel vertrouw. Alhoewel je wel erg stil bent. Wat betreft Trass. Ik twijfel. Enerzijds vind ik haar verdacht vanwege dat gedoe met de ziener, aan de andere kant, JJ wilde haar ook graag dood hebben en misschien hebben de wolven haar juist gekozen om ons op het verkeerde pad te krijgen. Moeilijk moeilijk. Ik blijf Misti verdacht vinden. Ze post vrij weinig, telkens heel kort maar ook telkens pas als iemand anders al wat gezegd heeft. Alsof ze niet teveel op de achtergrond wil zijn maar ook niet op de voorgrond en dan vraag ik me af of ze iets te verbergen heeft. Ik denk dat het dus Trass of Misti gaat worden, ik ga er nog even goed over nadenken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: En: Go wolven! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 08:41. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mensen jullie hoeven niet naar mij te vragen wat ik weet. Want ik mag het niet zeggen. (Net mijn 2e vraag PM gehad!)
||
Citaat:
Misschien dat ik toch maar Neiu ga stemmen, want anders vind ik het de ideale situatie voor de verrader. En misschien zit er ook wel iets in die ze-is-wel-erg-stil theorie.
Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 14:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nu moet ook nog eens neiu sterven om de verrader niet teveel in de hand te spelen, voordat we op Trass kunnen stemmen. Ik hoop dus dat onze theorie over Neiu klopt, want dan hebben we misschien gelijk 2 wolven te pakken ![]()
Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 17:49. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder go go, wolven! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat zijn niet de enige twee mogelijkheden hoor, er zijn nog zoveel andere dingen te bedenken. 4) Ik ben geen wolf, de wolven kiezen toch Biertank. Misschien wel om mij juist verdacht te maken, zodat er minder kans is dat een van hun eruitgaat. 5) Biertank is zelf wolf en wil mij zo verdacht maken. Heel makkelijk, ze kiezen gewoon iemand anders dan hem om op te eten (en als hij toch al wolf is gebeurt dat sowieso al niet) en dat betekent volgens zijn theorie dat ik daarmee verdacht wordt. En er zijn vast nog wel meer theorieën te bedenken, er zijn zoveel redenen om iemand wel of niet te pakken, daar kun je moeilijk conclusies aan verbinden. Het kan wel, maar het is in ieder geval geen keuze uit twee, er zijn nu al 5 verschillende dingen genoemd. Nouja, ik denk dus dat de wolven hem niet meer zullen pakken, maar ik weet sowieso al niet wat hun er toe beweegt een bepaald iemand te pakken. Ik denk om de tovenaar te ontlopen, en om bepaalde dorpelingen/onschuldigen verdacht te maken, zoals bij mij en Soija gebeurd is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Veranderingen op DK. Missy | 0 | 09-07-2007 19:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 twinkebel | 6 | 07-05-2007 20:02 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 21:01 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
s.com-wie-ben-ik Jon | 79 | 21-03-2004 16:50 |