Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2007, 10:31
P-apple
P-apple is offline
Citaat:
Yerli schreef op 18-05-2007 @ 20:06 :
Ik ga voor P-apple.
Ehh, waarom?

Ok, het spel gaat best wel slecht opzich, om het als een understatement te zeggen
Oud 20-05-2007, 11:23
Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
stem nou toch eens op Trass, jongens.
Oud 20-05-2007, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 20-05-2007 @ 10:06 :
Waarom was je er niet dan?
Ik heb ook ergens in het topic gezegd dat ik misschien zou komen Maar toen kon ik niet meer en niemand had ook op mijn post gereageerd
Oud 20-05-2007, 12:55
Verwijderd
Wat een schijnheiligheid weer.

Eerste keer dat ik verbaasd ben dat ik eruit ben gestemd.
Citaat:
Sagana schreef op 20-05-2007 @ 09:27 :
Oeps.

Even nieuwsgierig: waarom had je eigenlijk DP en Domus gekoppeld?
Gaat je niks aan.

Edit: de verrader is vrij om mij te pmen wie de verrader is.
de leerling ook en de wolfsbane ook

Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 14:38.
Oud 20-05-2007, 15:57
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 20-05-2007 @ 13:41 :
Ik heb ook ergens in het topic gezegd dat ik misschien zou komen Maar toen kon ik niet meer en niemand had ook op mijn post gereageerd
Kom je dan de volgende keer?
Oud 20-05-2007, 17:06
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-05-2007 @ 13:55 :
Gaat je niks aan.
Het was maar een vraagje.
Oud 20-05-2007, 19:37
Spelleider
Spelleider is offline
Vanuit alle hoeken klonk het gesuis van pijlen tot de oren van Martino door. ‘Hinderlaag! Snel van de paarden!’ in een reflex was Martino al uit het zadel, Leekah en Juffrouw Janssen deden er wat langer over. Tjoef! Juffrouw Janssen werd een handje geholpen door een pijl die zich in haar kuit boorde. Leekah trok haar gauw in een plooi van het terrein hun ontrekkend aan de pijlen regen. Vergaand van de pijn keek ze toe hoe Martino de struiken indook wat een paar verschrikte kreten tot gevolg had. Niet veel later sloegen ze op de vlucht. Juffrouw janssen uit de dekking komend was alleen te snel, een verdwaalde pijl raakte haar in het hart...
Waar de mannen vandaan waren gekomen was Martino een raadsel, ze moesten hier nu iedergeval snel weg.

Ondertussen in het dorp is bij de schemering een vreemd figuur verschenen in het dorp, zonder te praten in lompen gekleed steunend op een lange staf maar te jong om die echt nodig te hebben. Het enige wat de vreemdeling sierd is 3 knopen die op de rechterschouder zijn bevestigd...

deelnemers:
01. Misti
02. Trass
03. Daboman
04. P-apple
05. Elpida
06. Sagana
07. Mr Soija (cupido)
08. Tink* (dorpeling)
09. Zoef de haas (dorpeling)
10. Biertank 52
11. Leekah
12. Martino87
13. Heksjuh
14. TopDrop (dorpeling)
15. Lisaaah (tovenaar)
16. Domus (geliefde)
17. Neiu
18. Dark Phoenix (geliefde)
19. Juffrouw Jansen (dorpeling)
20. Darkiekurd
21. Yerli
22. Kunst (ziener)

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet

Excuus voor het korte verhaal, maar ben beroerd en kan echt niet te lang voor dit scherm zitten.
Oud 20-05-2007, 19:41
Bongalientje
Bongalientje is offline
Beterschap Spelleider.

Nou mensen de verhoudingen liggen 9 om 4. De kans dat er nu nog geen wolf wordt gedood, is eigenlijk heel klein.
Oud 20-05-2007, 19:45
Verwijderd
Ah bah. We moeten er nou echt een slechte uitstemmen morgen!
Oud 20-05-2007, 19:48
Martiño
Martiño is offline
Ik ben wel heldhaftig zeg.

Hopelijk gaat er nu eindelijk een weerwolf uit.
Oud 20-05-2007, 19:51
Misti
Misti is offline
Ja, inderdaad, nu mag er wel eens een wolf gaan uitgaan...
Oud 20-05-2007, 20:04
Daboman
Daboman is offline
Een groot deel van de overgebleven mensen is ook vrij inactief imo. Ik roep hun hulp in, want zoals je ziet, op deze manier komen we er niet uit Ik hoop dat meer mensen hun theorie gaan posten.

Maar goed, de kans dat we een slechterik ophangen wordt ook steeds groter Volgens mij zijn er nu nog 6 slechteriken en 7 goederiken. Bijna fifty fifty dat we een slechterik kiezen En de wolfsbane en de tovenaarsleerling zijn er ook nog.

Oh en beterschap, twinkebel. Ik waardeer je inzet
Oud 20-05-2007, 20:40
Trass
Trass is offline
Veel beterschap Twinkebel

Het gaat moeilijk worden nu nog te winnen, maar ik denk dat we nog wel kans maken. De kans op een slechterik is inderdaad heel groot, en de kans dat de wolven de wolfsbane of degene die door de tovenaar beschermd is kiezen, wordt ook steeds groter.
Oud 20-05-2007, 21:14
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Nu wordt het echt tijd dat er een wolf uitgaat, of in ieder geval een slechterik. Speel ik eens een keer een dorpeling, gaat het ontiegelijk slecht.
Oud 20-05-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 20-05-2007 @ 22:14 :
Nu wordt het echt tijd dat er een wolf uitgaat, of in ieder geval een slechterik. Speel ik eens een keer een dorpeling, gaat het ontiegelijk slecht.
Misschien komt het wel daardoor

Of je bent dit keer een keer echt slecht.
Het is een mogelijkheid maar ik denk dat ik je wel vertrouw. Alhoewel je wel erg stil bent.

Wat betreft Trass. Ik twijfel. Enerzijds vind ik haar verdacht vanwege dat gedoe met de ziener, aan de andere kant, JJ wilde haar ook graag dood hebben en misschien hebben de wolven haar juist gekozen om ons op het verkeerde pad te krijgen. Moeilijk moeilijk.

Ik blijf Misti verdacht vinden. Ze post vrij weinig, telkens heel kort maar ook telkens pas als iemand anders al wat gezegd heeft. Alsof ze niet teveel op de achtergrond wil zijn maar ook niet op de voorgrond en dan vraag ik me af of ze iets te verbergen heeft.

Ik denk dat het dus Trass of Misti gaat worden, ik ga er nog even goed over nadenken.
Oud 20-05-2007, 22:57
Misti
Misti is offline
Ivm Trass, ik twijfel om precies dezelfde reden als jij Leekah. Maar ik denk wel dat we meer rekening moeten houden met wat een ziener zei dan met wat de wolven gedaan hebben. De wolven kunnen JJ om verschillende redenen gedood hebben, misschien juist precies om de aandacht van Trass weg te halen.

Daarnaast zijn er ook een paar van de stillere die ik begin te verdenken, volgens mij is er een stille wolf tussen. Zo met het blote oog denk ik P-Apple, Heksjuh en Neiu. Ik heb het wel niet gecontroleerd, dus sorry als jullie wel regelmatig posten, maar dan viel het me niet op. En van Yerli weet ik niet goed wat ik moet denken.

@Leekah: je hebt het echt op mij gemunt he?
Oud 21-05-2007, 08:27
Yerli
Yerli is offline
Hmm.. ik weet het niet zo goed op wie ik vanavond moet stemmen.. moeilijk. En verder wat kunst zegt.

Als ik straks thuis ben lees ik het topic nog maar eens een keer goed door.
Oud 21-05-2007, 08:32
Trass
Trass is offline
Aangezien ik mijn eigen functie weet, weet ik dat kunst mijn functie niet heeft opgevraagd. Enerzijds verdenk ik Biertank. Hij doet veel te onschuldig naar mijn mening, heel anders dan in de vorige spellen. Ik weet niet zo goed wat ik daar achter moet zoeken maar ik vind het ergens wel verdacht.
Daarnaast vind ik misti ergens ook wel verdacht. De wolven kozen afgelopen stemronde voor Soija en de ronde daar weer voor gaf Soija aan waarschijnlijk op misti te stemmen. Misschien vinden ze dat bedreigend.

Misschien zit er trouwens een patroon in. De manier waarop de wolven eerst Soija en nu mij eruit proberen te krijgen.

Ik ben het wel met Misti eens over de stillere wolven. Juist omdat er ook redelijk veel stille mensen overgebleven zijn, zullen er vast ook stille slechteriken tussenzitten. P-apple en Heksjuh heb ik wel een paar keer zien posten, maar Neiu helemaal niet. Volgens mij heeft ze na haar inschrijving niks meer gepost, maar dat weet ik ook niet zeker.
Oud 21-05-2007, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 20-05-2007 @ 18:06 :
Het was maar een vraagje.
Nou, ik ben dood, ik mag niet inhoudelijk over het spel praten.

edit: En: Go wolven!

Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 08:41.
Oud 21-05-2007, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 20-05-2007 @ 16:57 :
Kom je dan de volgende keer?
Misschien

Citaat:
Mr Soija schreef op 21-05-2007 @ 09:38 :
En: Go wolven!
Oud 21-05-2007, 09:52
Verwijderd
Ik twijfel nu tussen Sagana, Biertank52, Martino87 en Neiu. (Hier zit overigens geen theorie achter).
Oud 21-05-2007, 13:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Elpida schreef op 21-05-2007 @ 10:52 :
Ik twijfel nu tussen Sagana, Biertank52, Martino87 en Neiu. (Hier zit overigens geen theorie achter).
Oud 21-05-2007, 14:24
Daboman
Daboman is offline
ok, nu weet ik dus helemaal niet meer wat ik moet denken. Even kijken wie wie heeft genoemd, want ik krijg er een punthoofd van.

Leekah: trass en misti
Misti: p-apple, neiu, trass en heksjuh
Trass: Biertank, neiu, p-apple, heksjuh en misti
Elpida: Sagana, Neiu, Martino87 en Biertank

Neiu: 4 keer
Heksjuh: 2 keer
Trass: 2 keer
P-apple: 2 keer
Biertank: 2 keer
Misti: 2 keer
Sagana: 1 keer
Martino87: 1 keer

EDIT: misti vergeten te noemen bij Trass. Ik had dat wel meegenomen in de tussenstand dus daar verandert verder niets aan behalve dat neiu nu inmiddels 4 keer genoemd is. Ook door mij namelijk. Zie m'n post iets verder in het topic

Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 15:30.
Oud 21-05-2007, 14:31
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Daboman schreef op 21-05-2007 @ 15:24 :
ok, nu weet ik dus helemaal niet meer wat ik moet denken. Even kijken wie wie heeft genoemd, want ik krijg er een punthoofd van.
Jullie kunnen gewoon niet zonder Soija!!!

Mensen jullie hoeven niet naar mij te vragen wat ik weet. Want ik mag het niet zeggen. (Net mijn 2e vraag PM gehad!)
Oud 21-05-2007, 14:35
Trass
Trass is offline
@Daboman: P-apple en Heksjuh heb ik niet als verdachten genoemd, ze zijn alleen als antwoord op Misti.

Ik neig op dit moment steeds meer naar Neiu. Ik heb het nagekeken en na haar inschrijving heeft ze ook helemaal niks meer gepost, zelfs niet op wie ze stemde, of een opmerking over het verhaal. Raar, aangezien we al bijna over de helft van het spel zitten. Er zit waarschijnlijk ook een stille wolf tussen, en aan mensen die niks posten heb je ook weinig. Er zijn er zijn al zoveel actieve spelers opgegeten/opgehangen.
Oud 21-05-2007, 14:39
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Trass schreef op 21-05-2007 @ 15:35 :
@Daboman: P-apple en Heksjuh heb ik niet als verdachten genoemd, ze zijn alleen als antwoord op Misti.
Er staat toch ook nergens dat je ze verdacht vind? Er staat alleen maar dat je ze genoemd hebt.

Misschien dat ik toch maar Neiu ga stemmen, want anders vind ik het de ideale situatie voor de verrader. En misschien zit er ook wel iets in die ze-is-wel-erg-stil theorie.

Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 14:41.
Oud 21-05-2007, 14:48
Verwijderd
Dan ga ik ook voor Neiu
Oud 21-05-2007, 15:11
Trass
Trass is offline
Citaat:
Daboman schreef op 21-05-2007 @ 15:39 :
Er staat toch ook nergens dat je ze verdacht vind? Er staat alleen maar dat je ze genoemd hebt.
Ik weet ook dat er staat dat ik ze genoemd had, maar ik wou er gewoon even bijzeggen dat dat in mijn geval niet betekende dat ik ze verdacht vind, daarom reageerde ik er op.
Oud 21-05-2007, 16:01
Femic
Femic is offline
Wil iemand mij PM'en als dit spel is afgelopen en het volgende begint? Anders vergeet ik weer om te kijken..
Oud 21-05-2007, 16:27
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik denk ook dat er een stille wolf is. Maar er zijn volgens mij wel redelijk veel stille mensen, dus schiet nog niet echt op.
En ik weet dat ik zelf ook niet zo actief met theorieen kom, maar ik zit er vaak naast met mensen aanwijzen.

Door de opmerking van Kunst na het verhaal van gisteren denk ik dat Trass geen wolf is als Kunst haar functie heeft opgevraagd. Of Kunst heeft haar functie opgevraagd en Trass is geen wolf, of Kunst heeft haar functie niet opgevraagd. Denk ik.

Biertank vind ik nog steeds wel verdacht, maar ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken.

In de ronde dat Mr Soija eruit ging, zeiden de volgende mensen op Trass/Soija te stemmen:

Trass: JJ, Mr Soija, Heksjuh, Misti, Leekah.
Mr Soija: Daboman, Elpida, Trass, Sagana, Yerli en Martino87 (die heeft gezegd dat hij 'er naar neigt', ik ga ervanuit dat hij ook op Soija heeft gestemd).

Dan heeft niet iedereen gezegd op wie te stemmen, dus eigenlijk kan je er geen zekere conclusies uithalen, maar ik denk dat iemand van de tweede groep ook een wolf is. Ik weet alleen nog niet wie

Deze ronde stem ik op Neiu.
Oud 21-05-2007, 16:34
Sagana
Sagana is offline
Ik ga ook voor Neiu. Ze is wel héél stil inderdaad.
Oud 21-05-2007, 17:25
Yerli
Yerli is offline
Ik ga ook voor Neiu.
Oud 21-05-2007, 17:41
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 21-05-2007 @ 17:27 :
Ik denk ook dat er een stille wolf is. Maar er zijn volgens mij wel redelijk veel stille mensen, dus schiet nog niet echt op.
En ik weet dat ik zelf ook niet zo actief met theorieen kom, maar ik zit er vaak naast met mensen aanwijzen.

Door de opmerking van Kunst na het verhaal van gisteren denk ik dat Trass geen wolf is als Kunst haar functie heeft opgevraagd. Of Kunst heeft haar functie opgevraagd en Trass is geen wolf, of Kunst heeft haar functie niet opgevraagd. Denk ik.

Biertank vind ik nog steeds wel verdacht, maar ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken.

In de ronde dat Mr Soija eruit ging, zeiden de volgende mensen op Trass/Soija te stemmen:

Trass: JJ, Mr Soija, Heksjuh, Misti, Leekah.
Mr Soija: Daboman, Elpida, Trass, Sagana, Yerli en Martino87 (die heeft gezegd dat hij 'er naar neigt', ik ga ervanuit dat hij ook op Soija heeft gestemd).

Dan heeft niet iedereen gezegd op wie te stemmen, dus eigenlijk kan je er geen zekere conclusies uithalen, maar ik denk dat iemand van de tweede groep ook een wolf is. Ik weet alleen nog niet wie

Deze ronde stem ik op Neiu.
Deze theorie vind ik vreemd. Je zegt dat trass geen weerwolf is. Maar ze staat wel in het soija-lijstje. Bovendien kan de opmerking van kunst ook dusdanig worden geïnterpreteerd dat ze met "ook" bedoelde dat ze naast mr soija ook zelf moest sterven voordat trass zou worden opgehangen.

En nu moet ook nog eens neiu sterven om de verrader niet teveel in de hand te spelen, voordat we op Trass kunnen stemmen. Ik hoop dus dat onze theorie over Neiu klopt, want dan hebben we misschien gelijk 2 wolven te pakken

Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 17:49.
Oud 21-05-2007, 17:53
P-apple
P-apple is offline
Ik stem ook wel mee op Neiu, maar ik vind het een beetje raar dat niemand eigenlijk iets met Kunst d'r posts heeft gedaan en vooral niet na het gelijkspel van de vorige keer.

Oh, en Twinkebel, BETERSCHAP
Ik ben ook niet helemaal lekker, dus ik voel met je mee!
Oud 21-05-2007, 17:53
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Daboman schreef op 21-05-2007 @ 18:41 :
Deze theorie vind ik vreemd. Je zegt dat trass geen weerwolf is. Maar ze staat wel in het soija-lijstje. Bovendien kan de opmerking van kunst ook dusdanig worden geïnterpreteerd dat ze met "ook" bedoelde dat ze naast mr soija ook zelf moest sterven voordat trass zou worden opgehangen.
Ik snap niet wat je vreemd vindt. Trass staat in het Soija-lijstje omdat ze op hem heeft gestemd/gezegd heeft op hem te stemmen. Dus dat is toch niet vreemd?
Oud 21-05-2007, 17:59
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 21-05-2007 @ 18:53 :
Ik snap niet wat je vreemd vindt. Trass staat in het Soija-lijstje omdat ze op hem heeft gestemd/gezegd heeft op hem te stemmen. Dus dat is toch niet vreemd?
Wat ik vreemd vind is dat je zegt dat Trass geen wolf is. Wat ik probeer aan te tonen, is dat dat dus wel degelijk kan. Bovendien zouden de ziener en mr soija willen dat we op Trass stemmen. En JJ ook. Ik ga denk ik ter ere van hen de volgende hangronde nog een keertje op Trass stemmen, kijken of het dan wel lukt
Oud 21-05-2007, 18:31
Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
Jammerlijk..
Oud 21-05-2007, 18:56
Neiu
Neiu is offline
Ja, daar ga je dan, ik dacht een keer voor de stille tactiek te gaan als dorpeling, maarja.
Ik stem op Trass
Oud 21-05-2007, 19:16
Verwijderd
De bane heeft zich nog niet bij mij gemeld. U wordt vriendelijk verzocht dit zo spoedig mogelijk te doen, anders draag ik de zaak over aan een incassobureau, en dat willen we niet hè?

Oh en Viva Wolven!
Oud 21-05-2007, 19:25
Verwijderd
Ah fuck man, ik heb me vanochtend kei-erg verslapen waardoor ik niet kon stemmen toen en zit nu nog in de trein. internet is te langzaam en klein op mn mda om alles goed door te lezen dus dat doe ik straks wel.

Anyway, ik heb op trass gestemd net.
Oud 21-05-2007, 20:22
Spelleider
Spelleider is offline
Elpida liep naar de rivier en begon de was te doen, zoals ze dat elke maandag deed. Al snel kreeg ze gezelschap van een andere vrouw, Neiu. ‘Môgge’ zei Elpida. ‘Môgge’ antwoordde Neiu. Beide waren ze omaatjes van rond de 85 jaar. In het dorp stonden ze bekend als roddeltantes. Altijd als ze samen waren werden de laatste nieuwtjes uitgewisseld. En dat was best vaak: ze deden tegelijkertijd de was zoals nu, ze plukten tegelijkertijd soijabonen, ze gingen tegelijkertijd naar de markt enz.
‘Hoe gaat het vandaag?’ informeerde Neiu belangstellend. Ze wist dat Elpida de laatste tijd veel tegenslagen te verwerken had gekregen: eerst was haar geliefde kleindochter Lisaaah vermoord, en nu was ook nog haar man Meester Soija overleden. En nu moest Elpida op haar jongste kleinkind Yerli passen. En die deed de ganse dag niks anders dan kattekwaad uithalen…
Elpida zuchtte. ‘Die belhamel heeft vanochtend alweer een Ming-vaas gebroken. Ze was verstoppertje aan het spelen in de gang en stootte toen de vaas om. Als dat zo doorgaat heb ik volgende week geen vazen meer over. En gisteravond zat ze te spelen met het zwaard van Soija! Ik kon het ding gelukkig van haar afpakken voordat ze een vinger was kwijtgeraakt. Ze zei dat ze aan het oefenen was zodat ze later net zo goed kon vechten als opa en Biertank 52.’
‘Biertank?’ zei Neiu. ‘Is dat niet die leerling van Meester Daboman? Die knappe jongen?’ Elpida knikte bevestigend. ‘Alledrie mijn kleindochters vonden hem volgens mij leuk...’ ‘Ze zeggen dat Misti met hem mee is’ zei Neiu op samenzweerderige toon. ‘Laat hem maar uitkijken’ zei Neiu. ‘Als hij iets onfatsoenlijks met mijn kleindochter doet dan krijg hij met de deegroller als ie terugkomt’ Beide omaatjes begonnen te kirren.
‘Zeg, even iets anders’ zei Neiu toen. ‘Heb jij toevallig die zonderlinge zwerver gezien die gister in het dorp is aangekomen?’ Elpida knikte bevestigend. ‘Jaa! Da’s een vreemde vogel. Ik kon zijn gezicht niet zien. Hij zag er maar smerig uit met zijn lompen en zijn staf. En dan die vreemde versiering op zijn rechterschouder. Ik vind het maar een engerd, ik hoop dat ie snel weggaat.’ Toen zei Neiu: ‘Kunnen we hem niet wegsturen?’ Elpida schudde haar hoofd. ‘Nee helaas, hij heeft Meester Daboman om onderdak gevraagd en de regels zijn dat je altijd gastvrij moet zijn.’ Toen stond Elpida op. ‘Ik ben klaar met de was. Kom je strak even langs om thee met me te drinken?’ ‘Is goed’ zei Neiu. ‘Ik heb nog een beetje meer was, dat moet ik even afmaken.’
Elpida liep weg en Neiu ging door met wassen. Na drie minuten hoorde ze wat aan de overkant van de rivier. Toen ze opstond om te kijken wat het was, sprong er ineens een gorilla over de rivier! Hij sloeg Neiu op de grond en begon haar een paar keer te bijten! Daarna sleepte hij haar over de grond. Voordat de dorpelingen de woeste gorilla konden wegjagen was het al te laat: Neiu was dood…

deelnemers:
01. Misti
02. Trass
03. Daboman
04. P-apple
05. Elpida
06. Sagana
07. Mr Soija (cupido)
08. Tink* (dorpeling)
09. Zoef de haas (dorpeling)
10. Biertank 52
11. Leekah
12. Martino87
13. Heksjuh
14. TopDrop (dorpeling)
15. Lisaaah (tovenaar)
16. Domus (geliefde)
17. Neiu (dorpeling)
18. Dark Phoenix (geliefde)
19. Juffrouw Jansen (dorpeling)
20. Darkiekurd
21. Yerli
22. Kunst (ziener)

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet

Ja helaas Neiu, dat schijnt tegenwoordig vaker voor te komen, gorilla's die over rivieren heenspringen. Had je hem maar niet recht in zijn ogen moeten kijken

De wolven zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20:30.
Oud 21-05-2007, 20:26
Neiu
Neiu is offline
Tsja, daar ga je dan...
De stiltetactiek is 'm nu ook niet meer voor me
Oud 21-05-2007, 20:56
Martiño
Martiño is offline
Hmpf, het schiet niet echt op. Ik had ook niet verwacht dat Neiu een weerwolf was.
Oud 21-05-2007, 21:46
Bongalientje
Bongalientje is offline
Jullie zijn allemaal dom behalve de wolven. Die zijn slim en pakken het goed aan. Ze verdienen hun winst!

Beterschap Spelleider en P-apple.
Oud 21-05-2007, 21:51
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Oke, de wolven zijn aan de beurt en ik ga nu iets zeggen. Let goed op:

Ik ga de volgende hangronde op Trass stemmen! Trass is de ongelukkige bij mij.

Nu zijn er twee dingen mogelijk.
1) De wolven zijn blij dat er weer een onschuldig iemand (Trass) weg is.
2) Ik heb een wolf (Trass) uitgekozen, en omdat dit nu de eetronde is, eten de wolven mij op, omdat ik gelijk heb.

Als het tweede gebeurt, weet je in ieder geval op wie je moet stemmen de volgende hangronde.
Oud 21-05-2007, 21:57
Martiño
Martiño is offline
Of:
3) De wolven eten iemand anders op, maar Trass is toch een weerwolf en wij denken allemaal dat Trass geen weerwolf is omdat Biertank niet is opgegeten.
Oud 21-05-2007, 22:15
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 21-05-2007 @ 22:46 :
Jullie zijn allemaal dom behalve de wolven. Die zijn slim en pakken het goed aan. Ze verdienen hun winst!

Beterschap Spelleider en P-apple.
Liefie, je bent dood, en mag niet inhoudelijk reageren.

Verder go go, wolven!
Oud 22-05-2007, 10:38
Trass
Trass is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 21-05-2007 @ 22:57 :
Of:
3) De wolven eten iemand anders op, maar Trass is toch een weerwolf en wij denken allemaal dat Trass geen weerwolf is omdat Biertank niet is opgegeten.
Ik denk juíst dat de wolven Biertank niet zullen opeten, omdat hij ze uitlokt om op hem te stemmen. De tovenaar weet 't ook en daaraan zullen de wolven ook wel denken.

Maar dat zijn niet de enige twee mogelijkheden hoor, er zijn nog zoveel andere dingen te bedenken.

4) Ik ben geen wolf, de wolven kiezen toch Biertank. Misschien wel om mij juist verdacht te maken, zodat er minder kans is dat een van hun eruitgaat.
5) Biertank is zelf wolf en wil mij zo verdacht maken. Heel makkelijk, ze kiezen gewoon iemand anders dan hem om op te eten (en als hij toch al wolf is gebeurt dat sowieso al niet) en dat betekent volgens zijn theorie dat ik daarmee verdacht wordt.

En er zijn vast nog wel meer theorieën te bedenken, er zijn zoveel redenen om iemand wel of niet te pakken, daar kun je moeilijk conclusies aan verbinden. Het kan wel, maar het is in ieder geval geen keuze uit twee, er zijn nu al 5 verschillende dingen genoemd.

Nouja, ik denk dus dat de wolven hem niet meer zullen pakken, maar ik weet sowieso al niet wat hun er toe beweegt een bepaald iemand te pakken. Ik denk om de tovenaar te ontlopen, en om bepaalde dorpelingen/onschuldigen verdacht te maken, zoals bij mij en Soija gebeurd is.
Oud 22-05-2007, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Trass schreef op 22-05-2007 @ 11:38 :
4) Ik ben geen wolf, de wolven kiezen toch Biertank. Misschien wel om mij juist verdacht te maken, zodat er minder kans is dat een van hun eruitgaat.
5) Biertank is zelf wolf en wil mij zo verdacht maken. Heel makkelijk, ze kiezen gewoon iemand anders dan hem om op te eten (en als hij toch al wolf is gebeurt dat sowieso al niet) en dat betekent volgens zijn theorie dat ik daarmee verdacht wordt.
6) Jullie zijn gewoon allebei wolven
Oud 22-05-2007, 14:44
Swlabr
Swlabr is offline
Ik heb op Trass gestemd.

Regels voor berichten