Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Koplampen die er nu inzitten vind ik er mooi bij passen, achterlichten zou ik misschien nog donker laten maken. Nette auto verder hoor ![]()
|
![]() |
Geen foto, maar ik rijd op dit moment een Audi A3 (Sport Hatchback) 1.9 tdi uit 2005 met alle opties: S3 sportpack, xenon, navigatie, lederen bekleding, etc. Mooi auto, maar mag deze alweer in oktober inleveren. Dan kijken voor een A5 of voor een TT (iets te pauper voor zakelijk verkeer).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dit is nog wel netjes gedaan, niet te overdone.. Ga dus zeker niet aan angeleyes of dat soort meuk beginnen want dat is te overdone en krijg je meten een hele andere (foute) uitstraling. |
![]() |
|
Verwijderd
|
AOOL heeft dit topic opgezocht speciaal om uit te zoeken wat voor auto ik had
![]() ![]() Zelf heb ik helemaal niks met race motors, vind het ook helemaal niet mooi. Een motor hoeft van mij ook echt niet hard te gaan, maar moet wel mooi zijn. Chroom met een leuk kleurtje (of zwart), of juist matzart en een ratlook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Werd gister door de dealer opgebeld dat de deal niet doorging omdat hij iets in het blok had gevonden dat niet goed was. Ook APK afkeurpunt btw... Mocht een andere auto uit komen zoeken of m'n golf terug, of dat ding kopen voor 300 euro ![]() Heb nu een hyundai excel gekocht ![]()
|
Mijn broertje heeft er ook eentje, een vierdeurs sedan in een verschrikkelijke lichtgroen/turquoise kleur.
![]() Gisteren eens een stukje in gereden; ik had er veel meer van verwacht. Ik vond het echt verschrikkelijk goedkoop aanvoelen ![]()
|
Ja, maar toch... Als ik in een auto rijdt verwacht ik niet dat het schakelen aanvoelt alsof je met een plastic stuk Playmobil aan het spelen bent
![]()
||
Citaat:
![]() Die pook erger ik me niet eens zo aan, weet al niet beter meer na 1000km in dat ding ![]() Wel fijn dat ie érg zuinig is, in ieder geval als je hem naast m'n oude golf 3 1.8 zet ![]() 1 op 17 haalt ie makkelijk, als je een beetje uitkijkt met toerenjagen is 1 op 19/20 ook nog wel te halen op de snelweg denk ik ![]() ![]() En verder... ach... de rest van het verkeer kan in ieder geval lekker meegenieten van m'n muziek, want dat ding heeft volgens mij totaal geen isolatie. Als je gewoon met elkaar praat horen de mensen achter je dat nog volgens mij ![]() Zal zo wel ff foto's maken voor de gein ![]() Die van mij is ook zo lelijk groen trouwens, met een nog lelijkere rode streep erop ![]()
|
Zeker
![]() Ga eens met mijn broertje praten. Die krijgt die van hem niet boven de 1:13 (al rijdt hij veel korte stukjes, dus misschien dat het straks op vakantie wat beter is). Ach ja, verder is het een aardige auto, alleen je voelt en ziet gewoon zo goed dat hij wat goedkoop is. Dat is nu eenmaal zo met die Koreanen. En ik vond de binnenruimte wat tegenvallen tov mijn 121, eigenlijk alleen de kofferbak was groter ![]()
||
Citaat:
Qua ruimte ben ik eigenlijk erg tevreden, zijn niet veel (goedkopere) auto's waar ik m'n stelten fatsoenlijk kwijt kan onder het stuur, bij die excel gaat dat prima, zelfs nog een hoop extra ruimte. En daarnaast kan er achter mij ook nog iemand zitten, wat in die golf onmogelijk was als diegene groter dan 1.75 was ![]() En de ruimte bij de pedalen is ook erg goed vind ik, bij veel auto's zit ik toch vaak in de knoop daar met m'n maat 48,5... En verder.. ach.. heb er geen spijt van, het voelt inderdaad wat goedkoop aan, maar veel kost zo'n ding ook niet. Ik verwachtte er ook niet veel van ![]() Heb gewoon wat leuke boxjes in de kofferbak gegooid zodat ik geen last heb van de windgeluiden op de snelweg. Zal even een fotootje uploaden ![]()
|
Ik vond hem op zich niet echt krap, maar mijn 121 heeft meer ruimte van binnen - voor en achter. Ik ben niet zo heel groot, maar ik zat al met mijn hoofd bijna tegen het plafond. Bij mij kan je nog een hoge hoed opzetten als je wil, voor- of achterin
![]() ![]() Nou ja, zolang een auto maar aan je wensen voldoet. Daar gaat het om ![]()
||
Citaat:
En inderdaad, dat doet ie ook ![]() De enige eisen die ik nu even heb gesteld is dat ie cheapass is en niet binnen 3 weken kapot gaat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|