Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2007, 21:56
punkstar
punkstar is offline
owh tis zo kut.
sinds een week of 4 doet hij zo gek en verpest hij alle leuke dingen...
vrijdags praten, ben benieuwd wat daaruit komt...volgens mij is het voor hem namelijk al klaar
Oud 19-06-2007, 22:02
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 19-06-2007 @ 22:08 :
John. Jij ook toch? Misschien spot ik je wel, lijkt me héél raar!
ja, ik ook.. ik heb altijd een wit overhemd aan en een rode roos tussen mijn tanden!
Oud 19-06-2007, 22:15
__
__ is offline
Citaat:
stout! schreef op 19-06-2007 @ 22:11 :
Nou ja knuffelbeesten en dergelijke niet (zit ik ook niet echt op te wachten om eerlijk te zijn), maar mijn vriendje stuurt wel vaak lieve berichtjes en soms een kaartje ofzo. En eigenlijk vind ik mannen vaak romantischer dan vrouwen . Behalve mezelf dan, ik ben wel echt heel lief voor hem.
aw dan is jouw vriendje wel heel anders dan de mijne achja, de een is romantischer ingesteld dan de ander. wel jammer alleen want ik merk dat ik daardoor zelf ook (bijna) nooit een lief kaartje stuur ofzo, terwijl dat eigenlijk wel echt iets voor mij is. hmm nouja .
Oud 19-06-2007, 22:19
igfy
igfy is offline
Citaat:
punkstar schreef op 19-06-2007 @ 22:56 :
owh tis zo kut.
sinds een week of 4 doet hij zo gek en verpest hij alle leuke dingen...
vrijdags praten, ben benieuwd wat daaruit komt...volgens mij is het voor hem namelijk al klaar
hmm... sterkte ermee, dat is niet leuk.

Ik voel me een beetje raar. het is allemaal heel leuk enzo, maar morgen gaat hij weg en gaan we elkaar heel lang niet zien. Ben benieuwd of wat we hebben het overleeft....
Oud 19-06-2007, 22:26
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 19-06-2007 @ 23:15 :
aw dan is jouw vriendje wel heel anders dan de mijne achja, de een is romantischer ingesteld dan de ander. wel jammer alleen want ik merk dat ik daardoor zelf ook (bijna) nooit een lief kaartje stuur ofzo, terwijl dat eigenlijk wel echt iets voor mij is. hmm nouja .
Mijn vriendje is ook niet van de kaartjes, hoor, hij vindt zichzelf ook niet erg attent. IK ben meer van de kaartjes sturen - niet dat ik dat vaak doe, maar af en toe iets liefs vind ik wel leuk. Hij belt eerder als hij aan me denkt, gewoon om te kletsen, dat doe ik dan weer niet Maar goed, zo lang hij elke keer zulke leuke verjaardagskadootjes verzint en stiekem valentijnskaartjes in mijn tas stopt (hij vindt het een stompzinnig feest maar omdat ik het wel leuk vind om een kaartje te krijgen, doet hij het toch. Terwijl hij me eerst honderd keer vertelt dat hij écht niet aan valentijn doet ) en me regelmatig spontaan vertelt hoe leuk hij me vindt enzo ben ik al lang blij.

OT: ja niks nieuws sinds vanmorgen
Oud 19-06-2007, 22:37
__
__ is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-06-2007 @ 23:26 :
Mijn vriendje is ook niet van de kaartjes, hoor, hij vindt zichzelf ook niet erg attent. IK ben meer van de kaartjes sturen - niet dat ik dat vaak doe, maar af en toe iets liefs vind ik wel leuk. Hij belt eerder als hij aan me denkt, gewoon om te kletsen, dat doe ik dan weer niet Maar goed, zo lang hij elke keer zulke leuke verjaardagskadootjes verzint en stiekem valentijnskaartjes in mijn tas stopt (hij vindt het een stompzinnig feest maar omdat ik het wel leuk vind om een kaartje te krijgen, doet hij het toch. Terwijl hij me eerst honderd keer vertelt dat hij écht niet aan valentijn doet ) en me regelmatig spontaan vertelt hoe leuk hij me vindt enzo ben ik al lang blij.

OT: ja niks nieuws sinds vanmorgen
ja inderdaad, hij zegt en doet genoeg lieve dingen waardoor ik ook wel merk dat het goed zit en hij me leuk vindt enzo, en dan zou het wel nóg leuker en fijner zijn als ik af en toe misschien een lief kaartje ofzo zou krijgen, maar zo is hij gewoon niet echt en ik wil ook niet dat ie dat dan gaat doen voor mij. kortom, het gaat zo fijn genoeg
zo. dat jullie dat even weten.

ot: maar ik ga nu even wel contact met hem zoeken cause it's been two days.
Oud 19-06-2007, 22:38
deoxyribose
deoxyribose is offline
Op relationeel gebied is 't bij mij sinds een week alweer stil, maar ik voel me om een of andere reden supergoed. 'T voelt al veel langer dan een week, ik denk dat ik er voor mijn gevoel al eigenlijk eerder mee klaar was. 'T hielp natuurlijk ook niet dat ik hem(door zijn toedoen natuurlijk) nauwelijks meer zag. Was qua gevoel al sinds november 2006 met hem bezig dus even een tijdje stilte voelt erg goed. Heb genoeg aan mijn vrienden, studiegenootjes en familie. En natuurlijk ook veel, veel tijd voor mezelf. (Hopelijk) lekker veel geld verdienen deze zomervakantie. En daarna...daarna langs alle studentenverenigingen, hopelijk die commissie waar ik zo op aas, nieuw jaar, nieuwe vakken, assisteren, scriptie, stage...ja, 't volgende jaar wordt goed geloof ik. Overigens loopt er nu al iemand achter me aan. Maar ik heb er geen zin in, hij is niet mijn type. Komt nogal verlegen en onzeker over. En dat heb ik al (meer dan) eens meegemaakt, daar heb ik echt geen zin meer in. Zou hem best beter willen leren kennen, maar meer omdat ik gewoon nieuwsgierig ben dan dat ik echt wat in hem zie...

Ja, heb het vrijgezelle leven gemist geloof ik.
Oud 19-06-2007, 23:23
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Jones schreef op 19-06-2007 @ 20:41 :
Ik laat wel vaker een kaartje/briefje/cadeautje achter of geef het gewoon spontaan. En ik ben niet de enige van mijn vrienden die dat doet?
Dat kan best. Ik ben zelf zo iemand alleen nog nooit tegengekomen. Maar ik heb ook nog nooit iemand gehad die écht verliefd op me was, dus misschien kan ik er verder ook niet veel over zeggen.

OT: ik heb geen relationeel gebied. Ja vrienden, en daar gaat het goed mee. Maar ik heb ook gewoon zin in een vriendje, maar ik kom zo weinig tegen. Maar goed ik knap ook wel heel snel op iemand af, eigenlijk.
Oud 19-06-2007, 23:32
Verwijderd
Einde, closure, finito, the end. Ik vind dat we de afgelopen dagen niet normaal tegen elkaar hebben gedaan, dus hopelijk is het nu echt klaar. We voelen ons volgens mij allebei zo ongemakkelijk in het gezelschap van de ander dat we elkaar maar angstvallig vermijden.

Ik ga heel hard proberen m'n aandacht op anderen te vestigen en me er niet meer mee bezig te houden
Oud 19-06-2007, 23:55
Estar
Estar is offline
Het gaat allemaal te lekker enzo
Oud 20-06-2007, 02:17
Verwijderd
Whaaa ik weet het niet meer.
Oud 20-06-2007, 09:04
stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 19-06-2007 @ 23:02 :
ja, ik ook.. ik heb altijd een wit overhemd aan en een rode roos tussen mijn tanden!
Ik denk dat mijn vriendje dat wel kan waarderen . "Wie is die vent?"
Oud 20-06-2007, 09:33
ST*R
ST*R is offline
Ow hij is zoo leuk en lief, en ik zie hem morgen gelukkig weer!
Oud 20-06-2007, 11:31
Verwijderd
Het gaat nog steeds geweldig! <3
Oud 20-06-2007, 11:37
Verwijderd
Wat heb ik aan verliefd zijn als hij verliefd is op een ander. Ik ga even mn hand opeten.
Oud 20-06-2007, 12:04
Crimson
Crimson is offline
als alles goed gaat.. gaan we volgende week t contract tekenen voor ons appartement! 15 juli is alles af (het is nieuwbouw) en dan kunnen we erin het is wel piepklein (40m2), maar wel met een aparte woonkamer en slaapkamer. ben blij!
Oud 20-06-2007, 12:18
Verwijderd
Dat is wel klein om met zijn tween te zitten ja, zit je veel op elkaars lip.. maar wel gefeliciteerd!

OT: Hier gaat alles eigelijk prima, het is zo fijn om hier 'thuis' te komen, lekker burgerlijk.
Oud 20-06-2007, 12:25
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Poggy schreef op 20-06-2007 @ 13:18 :
Dat is wel klein om met zijn tween te zitten ja, zit je veel op elkaars lip.. maar wel gefeliciteerd!

OT: Hier gaat alles eigelijk prima, het is zo fijn om hier 'thuis' te komen, lekker burgerlijk.
Klopt, maar we zijn gewend om samen dagen lang op zijn kamertje van 20m2 te zitten, dus we denken dat het wel goed komt. Tis inderdaad klein, maar we vonden eigenlijk dat we dit niet konden laten schieten, omdat het echt een prachtig appartementje wordt (als ik de bouwtekeningen mag geloven ).
Oud 20-06-2007, 12:28
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-06-2007 @ 12:37 :
Wat heb ik aan verliefd zijn als hij verliefd is op een ander. Ik ga even mn hand opeten.
Helaas kun je verliefd zijn vaak niet tegenhouden.
Oud 20-06-2007, 12:50
igfy
igfy is offline
Als ik nou net doe alsof het uit is, is het dan makkelijker? Pfft... ik weet het niet meer... Ik denk dat ik dat maar ga proberen (ookal lukt het toch niet, want je weet dat het stiekem niet uit is), bweh.. twee maanden zonder hem is moeilijk
Oud 20-06-2007, 13:30
stout!
stout! is offline
Citaat:
igfy schreef op 20-06-2007 @ 13:50 :
Als ik nou net doe alsof het uit is, is het dan makkelijker? Pfft... ik weet het niet meer... Ik denk dat ik dat maar ga proberen (ookal lukt het toch niet, want je weet dat het stiekem niet uit is), bweh.. twee maanden zonder hem is moeilijk
Het is toch veel kutter als het uit is dan als je twee maanden zonder hem moet maar wel weet dat hij weer terugkomt.

OT: Nog één maand, dan laat ik hem achter in Italië . Wel na een mooie vakantie samen, daar heb ik nog heel veel zin in. Ik hoop dat ik me daarna wel goed voel want ga ook nog op vakantie met een vriendin. En ik hoop dat het missen die maanden dat hij weg is niet teveel gaat overheersen. Ik denk t niet, heb veel leuke dingen te doen en leuke mensen om me heen. Maar soms vraag ik me wel af hoe ik zo lang zonder hem zal kunnen .
Oud 20-06-2007, 13:53
Nuck
Nuck is offline
Het gaat fantastisch goed, elke keer als we bij elkaar zijn is het super en we vullen elkaar aan en en .
Oud 20-06-2007, 14:00
snoopy
snoopy is offline
Hij heeft z'n theorie-examen voor z'n rijlessen gehaald! Nu nog z'n rijexamen over 3 weken. Als ie dat ook haalt gaan we lekker met de auto toeren van de zomer. Als ie t niet haalt moet ik heel goed gaan denken of ik in m'n eentje wil rijden, maar eigenlijk heb ik daar geen zin in...
Oud 20-06-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 20-06-2007 @ 13:28 :
Helaas kun je verliefd zijn vaak niet tegenhouden.
En ik word het al niet zo vaak, en ik zit er elke dag naast, dus echt vergeten werkt niet echt want ik ga erg goed met m om
Oud 20-06-2007, 14:38
Silvie
Silvie is offline
Gaat nog steeds erg goed! We zijn nu ongeveer 16 maanden samen en we hebben 1,5 week geleden onze eerste vakantie samen geboekt naar Spanje. Ik voel me echt op mijn gemak bij hem, dus dat zit wel goed!
Oud 20-06-2007, 15:32
Verwijderd
Gisteravond drie uur lang gepraat met een vriendinnetje en ik ben blij dat alles is gezegd. Ik moet me minder zorgen maken en wat meer vertrouwen hebben.
En hij belde of ik vandaag nog wilde afspreken maar ik kon niet, denk dat dat ook verstandiger is.
Oud 20-06-2007, 15:35
Muchacha
Muchacha is offline
Verliefdheid en onzeker zijn
Oud 20-06-2007, 17:14
Verwijderd
Aww, ik had m'n honoursbuluitreiking en hij heeft een heel mooi bosje bloemen voor me meegebracht Toch maar meteen thuis op de vaas gezet en niet meegenomen daarheen - tja, dat heb je als je elkaar van tevoren treft Hij is lief.
Oud 20-06-2007, 18:44
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Wat lief van hem om een fiets voor me te helen.
Oud 20-06-2007, 20:23
Verwijderd
hij is zo enorm lief
Oud 20-06-2007, 20:40
Verwijderd
Kan iemand (een vrouw) bevestigen dat het uit kan gaan omdat de ander te ambitieus is?
Oud 20-06-2007, 20:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Dukko schreef op 20-06-2007 @ 21:40 :
Kan iemand (een vrouw) bevestigen dat het uit kan gaan omdat de ander te ambitieus is?
Ja.
Oud 20-06-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 20-06-2007 @ 21:55 :
Ja.
Dank je
Oud 20-06-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Of je het als vrouw daarom zou uitmaken? Ik niet zo snel, in ieder geval, want ik ben zélf behoorlijk ambitieus. Maar het is wel tot op zekere hoogte - ik vind een goede studie/baan niet het hoogste goed en wil genoeg tijd overhouden voor familie en vrienden, en dat moet hij dus ook vinden. Als hij al zijn tijd besteedt aan bestuursfuncties en studiezaken en een tijdrovende bijbaan, vind ik het een beetje overdreven worden - hij moet wel gewoon op donderdag uit willen gaan en regelmatig bij mij kunnen rondhangen.

Vriendlief moet ook niet verwachten dat hij kinderen gaat krijgen als hij niet óók parttime wil werken (wordt nog leuk want er is een goede kans dat hij kinderarts wordt ). Als hij dat per se niet wil, tja, dan wordt dat toch een probleem.

.../sog
Oud 20-06-2007, 21:02
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Jazeker, in mijn geval was ik altijd de ambitieuzere van de twee, wat niet door mijn toenmalige vriendjes begrepen en/of gesteund werd(ik was altijd 'het strebertje'), mede hierdoor is het altijd uitgegaan. Het is overigens zeker niet zo dat ik helemaal opga in mijn studie en vereniging, ik weet het IMO altijd wel goed te combineren...maar die ambitie zelf, die drang naar zelfverwezenlijking werd nooit begrepen...

Overigens zou ik het wel uitmaken als een man zo'n workaholic was dat ie niet bereid was tijd voor mij vrij te maken...

Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 21:05.
Oud 20-06-2007, 21:11
Estar
Estar is offline
Hij is lief.

We zouden elkaar vandaag niet zien, maar hij voelde zich zielig omdat de behandeling bij de tandarts pijnlijke naweeen had en wilde me perse zien
Oud 20-06-2007, 21:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Dukko schreef op 20-06-2007 @ 22:00 :
Dank je
Asje.

Overigens geldt voor mij hetzelfde als voor Morgan. Er bestaat een verschil tussen ambitieus en heel-ambitieus, en in het laatste geval zal het voor mij persoonlijk inderdaad einde verhaal zijn. Zeker als blijkt dat meneer niet bereid is om eveneens parttime te gaan werken, net zoals mij, zodra er kinderen zijn... Dan pak ik zonder enige twijfel mijn spullen, bijvoorbeeld.
Oud 20-06-2007, 21:16
igfy
igfy is offline
Citaat:
stout! schreef op 20-06-2007 @ 14:30 :
Het is toch veel kutter als het uit is dan als je twee maanden zonder hem moet maar wel weet dat hij weer terugkomt.

Nou ik probeer het zo te zien: als ik net doe alsof het uit is, ga ik proberen alle herinneringen die nu te pijnlijk zijn een beetje te verstoppen en zoveel mogelijk contact met anderen te hebben en als hij me dan nog leuk vindt als ik weer terug ben (ja we lopen elkaar deze zomer nogal mis qua vakantie), dan is dat heel mooi meegenomen en ben ik mezelf kennende ook nog verliefd op hem. Zo niet, dan ben ik in ieder geval redelijk over hem heen gekomen. niet dat ik nu dingen met andere jongens ga doen ofzo en me als single ga gedragen, maar het is meer een gevoelsmatig iets...
Oud 20-06-2007, 21:23
Verwijderd
Bedankt allemaal.
Oud 20-06-2007, 21:25
Verwijderd
Hij is super, hij is eigenlijk veel meer dan het woordje "super" kan betekenen. En hij is ook nog eens stapelgek, heeft heerlijke droge humor en geeft ontzettend lieve kusjes.. En hoe hij vanmiddag aan het tukken was was zo ongelooflijk zoet. Hij gaat me echt nevernooitniet vervelen, 't is en blijft n heerlijke vent. <3
Oud 20-06-2007, 21:51
Miek
Miek is offline
Ik was ziek en hij kwam gezellig even op bezoek
Oud 20-06-2007, 22:35
Verwijderd
Fucked up. Mailtjes lezen van lang geleden is geen goed idee
Oud 20-06-2007, 22:45
Sade
Sade is offline
Bijna een maandje weer vrijgezel en het bevalt me pri-ma.

Misschien alleen een beetje sexually frustrated
Oud 20-06-2007, 23:03
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Sade schreef op 20-06-2007 @ 23:45 :
Een maandje weer vrijgezel en het bevalt me pri-ma.

Misschien alleen een beetje sexually frustrated
Dit ongeveer ja
Oud 20-06-2007, 23:16
Sade
Sade is offline
Wolter my man
Oud 20-06-2007, 23:21
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sade schreef op 21-06-2007 @ 00:16 :
Wolter my man
Omdat ie ook een beetje seksueel gefrustreerd is?
Oud 20-06-2007, 23:24
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Estar schreef op 21-06-2007 @ 00:21 :
Omdat ie ook een beetje seksueel gefrustreerd is?
Misschien omdat ik het openlijk toegeef?
Oud 20-06-2007, 23:25
Estar
Estar is offline
Citaat:
WolterB schreef op 21-06-2007 @ 00:24 :
Misschien omdat ik het openlijk toegeef?
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1599298

Misschien leert zij snel
Oud 20-06-2007, 23:27
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Estar schreef op 21-06-2007 @ 00:25 :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1599298

Misschien leert zij snel
ik zag m al ja
Oud 20-06-2007, 23:30
Sade
Sade is offline
Het feit dat Wolter m'n sexually frustrated homie is, maakt hem nog niet mijn type

Regels voor berichten