Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: wie wint de tour
Contador 11 73.33%
Evans 3 20.00%
Leipheimer 1 6.67%
Anders 0 0%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2007, 23:35
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-07-2007 @ 00:32 :
vaag?

Duitsers
Oud 25-07-2007, 23:36
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Nee_nee schreef op 26-07-2007 @ 00:35 :
ik vind alles idd heel vaag worden nu.

ik ga slapen als dat lukt maar het huidige profwielrennen heeft voor mij afgedaan. ik ben er echt klaar mee. morgen lekker trainen en de hele klote tour laten voor wat die is
Maar dat bericht van Prudhomme is toch tegenstrijdig?
Oud 25-07-2007, 23:36
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 26-07-2007 @ 00:35 :
Duitsers
Ik heb geen ZDF what's happenin'?
Oud 25-07-2007, 23:37
Nee_nee
Nee_nee is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-07-2007 @ 00:36 :
Maar dat bericht van Prudhomme is toch tegenstrijdig?
het klopt niet met elkaar nee. maar ja, wat moet prudhomme hier ook weer mee? die man zit ook moeilijk
Oud 25-07-2007, 23:37
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Nee_nee schreef op 26-07-2007 @ 00:35 :
morgen lekker trainen
wel schoon he
Oud 25-07-2007, 23:39
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 26-07-2007 @ 00:37 :
wel schoon he
Ik ga gewoon vet veel cola drinken voor mijn atletiektraining.. muhahaha
WolterB
WolterB is offline
Nieuwe qoute van Prudhomme:
Citaat:
We kunnen niet zeggen dat hij vals heeft gespeeld,maar zijn luchthartige houding was niet langer te verdragen
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-07-2007 @ 00:29 :
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Tour-directeur Prudhomme verbaasd

Tour-directeur Christian Prudhomme toonde zich verbaasd over het uit de Tour zetten van Michael Rasmussen.

"We hebben er alles aan gedaan om de verdachtmakingen rond Rasmussen boven water te krijgen. Ik heb niet het gevoel dat ik ben belazerd. Je kunt de Tour de France echt niet ongestraft voor de gek houden", aldus Prudhomme.

UCI-voorzitter Patrick McQuaid vroeg zich af waarom de Rabobank niet eerder had ingegrepen. "Waarom hebben ze dit niet eind juni gedaan toen ze dezelfde informatie hadden", stelde de Ier. "Ik juich de beslissing zeer toe. Het is een goed voorbeeld van 'zero-tolerance' en een les voor de toekomst", zei McQuaid

Aldus NOS-TT
Is dat diezelfde McQuaid die eergisteren nog bij Mart Smeets zei dat er geen enkele reden is Rasmussen uit de Tour te zetten omdat hij tijdens de Tour geen regels heeft geschonden? Wat een penis zeg. Ik moet zeggen, ik word ook echt schijtziek van al dat politiekcorrecte, eigen-kont-proberen-te-redden gedrag van de UCI en die andere bonden. Van dat hele controlesysteem (los van het feit dat het tot op heden wetenschappelijk onmogelijk is gebleken iemand met onomstotelijk bewijs te betrappen) klopt echt geen hol. Wat een crisis zeg, Jezus!
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-07-2007 @ 00:36 :
Ik heb geen ZDF what's happenin'?
Was tijdens het nieuws. Geen verder nieuws, de Duitsers dachten echter wel dat de rest van ploeg morgen zou starten. Maarja of we dat bericht nu wel moeten geloven...

Ik kan best begrijpen als men er geen zin meer in heeft.
Oud 25-07-2007, 23:40
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 26-07-2007 @ 00:39 :
Is dat diezelfde McQuaid die eergisteren nog bij Mart Smeets zei dat er geen enkele reden is Rasmussen uit de Tour te zetten omdat hij tijdens de Tour geen regels heeft geschonden? Wat een penis zeg. Ik moet zeggen, ik word ook echt schijtziek van al dat politiekcorrecte, eigen-kont-proberen-te-redden gedrag van de UCI en die andere bonden. Van dat hele controlesysteem (los van het feit dat het tot op heden wetenschappelijk onmogelijk is gebleken iemand met onomstotelijk bewijs te betrappen) klopt echt geen hol. Wat een crisis zeg, Jezus!
wat een draaikont idd.

pff

ze moeten er met een flinke bezem doorheen bij al die besturen
Oud 25-07-2007, 23:41
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 26-07-2007 @ 00:39 :
Was tijdens het nieuws. Geen verder nieuws, de Duitsers dachten echter wel dat de rest van ploeg morgen zou starten. Maarja of we dat bericht nu wel moeten geloven...

Ik kan best begrijpen als men er geen zin meer in heeft.
Ik zou als renners niet meer starten.. gewoon omdat je dat emotioneel, mentaal niet aan kan...
0oFZo0
0oFZo0 is offline
maar ik ga ook eens van mijn nachtrust genieten.

later
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-07-2007 @ 00:39 :
Nieuwe qoute van Prudhomme:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
We kunnen niet zeggen dat hij vals heeft gespeeld,maar zijn luchthartige houding was niet langer te verdragen
waarmee de onkunde weer eens is bewezen. mijn god.
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 26-07-2007 @ 00:39 :

amen
WolterB
WolterB is offline
1:
We hebben er alles aan gedaan om de verdachtmakingen rond Rasmussen boven water te krijgen. Ik heb niet het gevoel dat ik ben belazerd. Je kunt de Tour de France echt niet ongestraft voor de gek houden

2 (vijf minuten later):

Hugdahl
Hugdahl is offline
Oke, dat Rasmussen uit de Tour is is echt zwaar kut. Zo is er echt geen hol meer aan.

Edit: ben het volledig met Daangerous eens.
Oud 25-07-2007, 23:42
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 26-07-2007 @ 00:41 :
maar ik ga ook eens van mijn nachtrust genieten.

later
slaapze, droom maar over wielrennertjes
Oud 25-07-2007, 23:42
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-07-2007 @ 00:41 :
1:
We hebben er alles aan gedaan om de verdachtmakingen rond Rasmussen boven water te krijgen. Ik heb niet het gevoel dat ik ben belazerd. Je kunt de Tour de France echt niet ongestraft voor de gek houden

2 (vijf minuten later):

Zware onkunde..
Oud 25-07-2007, 23:43
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Godverdomme.
Oud 25-07-2007, 23:43
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Bob the Bear schreef op 26-07-2007 @ 00:43 :
Godverdomme.
Radio 1

http://www.omroep.nl/live/radio1-breed.asx
Oud 25-07-2007, 23:47
Verwijderd
Die arme Soler, de hele tijd strijden voor die bollen terwijl de buit allang binnen was.
Oud 25-07-2007, 23:55
Bonga
Bonga is offline
wraak van al-qaida tegen Denemarken
Oud 25-07-2007, 23:56
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Nou, wordt het nu Leipheimer of Evans? Of vindt Contador nog een geschikte donor voor de tijdrit van zaterdag?
Oud 25-07-2007, 23:57
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Bob the Bear schreef op 26-07-2007 @ 00:56 :
Nou, wordt het nu Leipheimer of Evans? Of vindt Contador nog een geschikte donor voor de tijdrit van zaterdag?
Waar is onze held Van Huffel enige echte terechte winnaar
Oud 25-07-2007, 23:57
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bob the Bear schreef op 26-07-2007 @ 00:56 :
Discorvery is iig niet blij met de gele trui lees ik her en der op internet
Oud 25-07-2007, 23:58
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-07-2007 @ 00:57 :
Discorvery is iig niet blij met de gele trui lees ik her en der op internet
Bron?

Ik vind Bruyneel altijd sympathiek.. evenals Breukink tenminste iemand met hersens als ploegleider..
Oud 25-07-2007, 23:59
Bob the Bear
Bob the Bear is offline

:bram:
Oud 25-07-2007, 23:59
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-07-2007 @ 00:58 :
Bron?

Ik vind Bruyneel altijd sympathiek.. evenals Breukink tenminste iemand met hersens als ploegleider..
Citaat:
Discovery niet blij met geel voor Contador
Donderdag 26 Juli om 00:37

Ook Discovery Channel heeft al gereageerd op het uitsluiten van Michael Rasmussen. "Dat Contador nu het gaat dragen is geen reden om te feesten," aldus woordvoerder PJ Rabice.

"Dit zoveelste dopinggeval is alweer een erg slechte zaak voor onze sport," vervolgt de Amerikaan zijn verhaal.
wielersite.nl
Oud 26-07-2007, 00:00
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-07-2007 @ 00:59 :
wielersite.nl
Hoe komt die kerel erbij dat het een dopingzaak is??
Oud 26-07-2007, 00:01
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-07-2007 @ 01:00 :
Hoe komt die kerel erbij dat het een dopingzaak is??
T is een Amerikaan
Oud 26-07-2007, 00:49
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-07-2007 @ 01:01 :
T is een Amerikaan
Logisch

Nou.. we zien het morgen wel weer..
Oud 26-07-2007, 01:02
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Als allerlaatste, officiële statement Rabobank:

Statement Rabobank over Rasmussen

Rabobank is geschokt en enorm teleurgesteld over het feit dat Rasmussen gelogen heeft over zijn verblijfplaats. Naar nu blijkt, was hij op een andere plek dan volgens de door hem ingevulde en aan de UCI opgegeven verblijfplaats en dat gebeurde ook nog eens te laat. Voor het te laat inleveren heeft Rasmussen een terechte waarschuwing van de UCI gekregen.

Het fout opgeven van de verblijfplaats is een flagrante schending van de UCI regels en onacceptabel. Rabobank staat volledig achter het besluit van de Rabowielerploegleiding om Rasmussen per onmiddellijk uit de koers te nemen en op staande voet te ontslaan. Rabobank heeft begrip voor het feit dat de moraal van de ploeg zo geknakt is dat de renners op dit moment niet kunnen besluiten of ze morgen wel of niet van start gaan. Deze ontwikkeling rondom de Rabobwielerploeg is een zwarte bladzij in de historie van het Rabowielerplan. Rabobank is vooralsnog niet van plan om zich terug te trekken als sponsor uit de wielersport. Zij gaat zich nu beraden op de ontstane situatie.

Piet van Schijndel, lid van de raad van bestuur en portefeuillehouder van het wielerplan reageerde geschokt: "Ik dacht dat we het ergste gehad hadden met die waarschuwing want dat was natuurlijk al niet fraai maar wat er nu gebeurd is, maakt me sprakeloos. Ik heb er geen woorden voor. Een nachtmerrie. Het is zo'n verschrikkelijke mooie sport en de ploeg heeft zo verschrikkelijk hard gewerkt en dan dit. De ploegleiding heeft het enig juiste gedaan. Ik sta daar volledig achter. Ik heb zeer veel respect voor de renners en begrijp hun teleurstelling. We gaan ons nu eerst eens beraden hoe nu verder maar een ding weet ik zeker: Rabobank blijft betrokken bij de wielersport in den brede."

Ook Heleen Crielaard, hoofd sponsoring van Rabobank is met stomheid geslagen: "Een zwarte dag, ik voel me machteloos en eigenlijk ook boos. De ploeg heeft zo hard gewerkt en ook alle mensen van sponsoring binnen de bank. Al die mensen worden dan op zo'n verschrikkelijke manier door de kopman in de steek gelaten. Voor Michael Boogerd vind ik het nog het allerergste. Dat dit je moet overkomen in je laatste Tour. Voor Rabobank is dit natuurlijk ook een enorme domper. We waren al bezig om een feestje voor te bereiden voor het geval dat we in het geel Parijs zouden halen. Het heeft niet zo mogen zijn en dan ook nog op een onsportieve manier. Dat vind ik wel heel droevig want dat past helemaal niet bij Rabobank."
Oud 26-07-2007, 01:46
Daangerous
Daangerous is offline
aller, aller laatste berichtjes voor de ochtend écht begint:

-----------------------------------------------------------------------------------
Tour: Rasmussen zat in Italië
PAU (ANP) - Michael Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijf in Mexico. De Deen had bij de ploeg en de UCI in de aanloop naar de Tour de France aangegeven dat hij daar op training was. Hij verbleef echter op dat moment in Italië.
Daar is hij herkend door oud-renner Davide Cassani, die dat woensdag op de Deense televisie verklaarde. ,,Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen'', aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.

Rasmussen verblijft inmiddels niet meer in het Rabo-hotel. ,,Hij zit in een ander hotel'', aldus de woordvoerder.

Emotioneel

De Rooij confronteerde Rasmussen direct na de finish met het nieuws over de plaats van de training. ,,Rasmussen heeft direct bekend'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,Vervolgens zijn Rasmussen en De Rooy naar het hotel gegaan. De renners wilden Rasmussen allemaal feliciteren. Rasmussen heeft toen alles eerlijk verteld. De renners werden vervolgens heel emotioneel.''

Ploegleider De Rooy ontbrak tijdens de persconferentie. ,,Theo was veel te emotioneel. Die kon hier niet bij zijn'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,De renners maken waarschijnlijk donderdag bekend of ze nog van start gaan.''

-----------------------------------------------------------------------------------
Rasmussen vindt maatregel onbegrijpelijk
PAU (ANP) - Voor Michael Rasmussen is de maatregel van de Rabobank om hem uit de Ronde van Frankrijk te halen volslagen onbegrijpelijk. De Deense wielrenner, op dat moment klassementsleider in de Tour, is het niet eens met de beslissing van directeur Theo de Rooij van de Nederlandse wielerploeg.
,,Ik heb een fout gemaakt. Ik ben gewaarschuwd door de UCI en heb een boete gekregen van de ploeg. Waarom moet ik nog een keer worden gestraft?'', reageerde de Deen op het besluit.

De Deen werd na de door hem gewonnen zestiende etappe met een helikopter naar het hotel van de Raboploeg overgebracht. Daar kwam ploegleider Erik Breukink hem tegen op de gang. De voormalig renner wilde hem feliciteren. Rasmussen antwoordde dat dat niet meer hoefde. Hij was uit koers genomen.
Oud 26-07-2007, 08:16
pino123
pino123 is offline
De tour wacht op niemand, vandaag etappe 17
Oud 26-07-2007, 09:03
wendyrulez
wendyrulez is offline
WTF he rasmussen er gewoon uit!!! jezus wat een kut klote tour

Echt een eikel gewoon en gewoon blijven liegen, wat een lul.

Echt zo zielig voor die hele ploeg en vooral boogerd

Jezus ik heb elke etappe gezien (zit met me been omhoog), die tour was gewoon mijn dag en hij heeft het nu echt helemaal verpest voor mij
Oud 26-07-2007, 09:07
Yana
Yana is offline
Die hele persconferentie was dus ook gebakken lucht?

Het is natuurlijk wel iets anders of hij fouten maakt/vergeet een formulier in te vullen, of dat hij ook echt een andere verblijfplaats opgeeft/noemt. In het eerste geval kan je het nog gooien op vergeetachtigheid, wat stom is maar menselijk. In het tweede geval is er duidelijk opzet in het spel, wat de zaak op zn minst een ernstig smerig luchtje geeft.

Blijft het een feit dat ik bij "er is weer een renner uitgevallen" tegenwoordig niet meer denk aan een renner die door lichamelijke kwalen niet meer vooruit kan, maar aan een malloot die weer van dopingzaakjes wordt beticht. Jammer, that is. Ben benieuwd wat ons nog te wachten staat verder.
Oud 26-07-2007, 09:23
WolterB
WolterB is offline
Het laatste nieuws:

Citaat:
Renners lijken voort te gaan

De zeven overgebleven renners van Rabobank blijven in de Tour. Dat heeft het team donderdag voor de middag gemeld.

De Tour zal donderdag ook zonder gele trui rondrijden. Alberto Contador, die leider wordt, zal gewoon in zijn witte trui (van beste jongere) starten.
Citaat:
"Geen druk op Rabobank"

"We hebben zeker geen druk uitgeoefend op Rabobank. Ik heb manager Theo de Rooij trouwens al een tijdje niet meer gezien", zei Quick-Step-manager Patrick Lefevere in "De avondetappe" op de NOS.

"Ik zie dit met lede ogen aan, dit is heel erg voor het wielrennen. Ik weet niet wie er in de fout gegaan is, ik weet er het fijne niet van. Misschien heeft Rasmussen zijn team in de maling willen nemen, misschien heeft zijn team hem te veel vertrouwd", zei Lefevere.

"Maar als een renner van mijn team tegen mij zou liegen, zou ik in elk geval dezelfde reactie hebben. Zo iemand vliegt er onmiddellijk uit."
Citaat:
"Wil meteen naar huis"

"Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken. Ik wil meteen naar huis, als het aan mij ligt", zei Michael Boogerd, ploegmaat van Rasmussen, ontredderd.

"Om nog vier dagen in deze Tour voor Jan Lul te rijden, daar pas ik voor. Echt, ik weet niet wat ik de komende weken aan zal moeten. Zie je mij bijvoorbeeld al rondrijden in het criterium van Boxmeer? Ik hoor de mensen al roepen: "Kijk daar, die kerel die zich al die weken voor Rasmussen het snot voor de ogen heeft gereden!""

"Ik mag er niet aan denken. Dit is een klap, man. Dat hou je niet voor mogelijk." Boogerd rijdt zijn laatste Tour.
Citaat:
Lance Armstrong: "Al deze zaken tonen wel aan dat de controles werken. Het wielrennen doet meer in de strijd tegen doping dan welke sport ook. De situatie van Vinokoerov doet me aan die van Tyler Hamilton denken. Ik begrijp het niet: waarom neemt iemand hetzelfde risico door dezelfde fout te maken?"
Citaat:
Rabo-renners aan de start in Pau

De zeven overgebleven Rabo-renners verschijnen donderdag in Pau 'gewoon' aan de start voor de zeventiende etappe in de Tour de France.

De Rabo-ploegleiding had haar renners niet verplicht om weer op de fiets te stappen nadat geletruidrager Michael Rasmussen woensdagavond laat door de ploeg uit de Tour was gehaald. De Deen had de huisregels van Rabo overtreden.

Michael Boogerd, Thomas Dekker, Pieter Weening, Bram de Groot, Grischa Niermann, Juan Antonio Flecha en Denis Mentsjov hebben ervoor gekozen om de ronde uit te rijden.

Laatst gewijzigd op 26-07-2007 om 09:30.
Oud 26-07-2007, 09:40
PV
PV is offline
zonder gele trui? is dat al eens eerder voorgekomen eigenlijk? (op prologen na dan en zo)
Oud 26-07-2007, 09:48
Daangerous
Daangerous is offline
quote:
Lance Armstrong: "Al deze zaken tonen wel aan dat de controles werken. Het wielrennen doet meer in de strijd tegen doping dan welke sport ook. De situatie van Vinokoerov doet me aan die van Tyler Hamilton denken. Ik begrijp het niet: waarom neemt iemand hetzelfde risico door dezelfde fout te maken?"

Lance Armstrong kan bij mij eigenlijk niets meer fout doen, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Er is geen enkele controle geweest die er voor heeft gezorgd dat Rasmussen nu niet meer mee doet. En daarbij: de controle's werken niet: er is nog niets onomstotelijk bewezen: zowel niet tegen Patrick Sinkewitz als tegen Alexandr Vinokourov. En ik ben nog altijd, ook in het mafioso wielerwereldje, van de kant van 'je bent pas schuldig als het tegendeel bewezen is.
Heb er nu een nachtje over geslapen en bedenk me eigenlijk dat ik gisteren wél een steengoede tv-avond heb gehad. Mart Smeets op z'n best, en het verhaal van Jans Koerts vond ik best heftig. Niet perse zijn bekentenis, maar wel hoe het er volgens hem dus aan toe gaat in het wielerpeloton.
Maar wat er in godsnaam in het hoofd van Rasmussen omgaat... Geen idee. Ik zat tijdens die persconferentie van dins(rust)dag nog te kijken naar het beeld van Rasmussen en de Rooij, naast elkaar achter de microfoons, en ik dacht in een fractie van een seconde "als hij nú iets achterhoudt voor deze man die hem nu zó fel verdedigt, wat het ook is, dan kan hij het schudden." Iets met messen in ruggen of iets dergelijks...
Oud 26-07-2007, 10:51
Kitten
Kitten is offline
Ik vind de reacties van Boogerd altijd wel netjes en eerlijk klinken. Ik vind 't echt oneerlijk voor hem dat ie zich zo uit de naad heeft gewerkt voor Rasmussen en dat die gozer dan gewoon achter zijn rug om loopt te liegen. Rasmussen moet zich diep schamen.
Oud 26-07-2007, 10:52
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 26-07-2007 @ 10:48 :
Ik zat tijdens die persconferentie van dins(rust)dag nog te kijken naar het beeld van Rasmussen en de Rooij, naast elkaar achter de microfoons, en ik dacht in een fractie van een seconde "als hij nú iets achterhoudt voor deze man die hem nu zó fel verdedigt, wat het ook is, dan kan hij het schudden." Iets met messen in ruggen of iets dergelijks...
Dat vooral. De Rabobank geloofd zijn verhaal, verdedigd hem tegen de pers op basis van de informatie die ze hebben en dan blijkt er nog meer te zijn...
Oud 26-07-2007, 10:54
Verwijderd
Ik heb gister ook de avondetappe gekeken en het was echt een hele rare uitzending, zelden heb ik zulke dingen op tv gezien, vond het echt jammer, ik had er echt de vertrouwen in dat Rasmussen gewoon met het geel zou gaan naar Parijs en de Tour zou gaan winnen maar nee hoor

Wielrennen is zo helemaal niks meer aan, ik kijk het niet meer, ik wil niet meer weten wie er gaat winnen, wie er gaat vallen of wat dan ook, ik ga wel gewoon Cycling Manager spelen op me PC, daar gebruiken ze tenminste geen doping.
Oud 26-07-2007, 11:05
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 26-07-2007 @ 11:54 :
Ik heb gister ook de avondetappe gekeken en het was echt een hele rare uitzending, zelden heb ik zulke dingen op tv gezien, vond het echt jammer, ik had er echt de vertrouwen in dat Rasmussen gewoon met het geel zou gaan naar Parijs en de Tour zou gaan winnen maar nee hoor

Wielrennen is zo helemaal niks meer aan, ik kijk het niet meer, ik wil niet meer weten wie er gaat winnen, wie er gaat vallen of wat dan ook, ik ga wel gewoon Cycling Manager spelen op me PC, daar gebruiken ze tenminste geen doping.
Ja ik speel ook graag cycling manager. Maar dat speelde ik altijd met Vino of Rasmussen als kopman.

Straks met Evans dan maar
Oud 26-07-2007, 11:07
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
ik ga wel gewoon Cycling Manager spelen op me PC, daar gebruiken ze tenminste geen doping.
Dope-patch nodig?
Oud 26-07-2007, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 26-07-2007 @ 12:07 :
Dope-patch nodig?
Is die er serieus?
Oud 26-07-2007, 11:19
Nee_nee
Nee_nee is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 26-07-2007 @ 12:08 :
Is die er serieus?
...

wat denk je

Ik vind het wel verbazingwekkend dat de rabocoureurs gewoon door gaan, ik had het zelf niet op kunnen brengen denk ik.
Oud 26-07-2007, 11:31
Verwijderd
Ik vind het echt raar dat Rabo nu Rasmussen eruit gooit, hebben ze eindelijk de gele trui, kunnen ze de tour voor 80% zeker winnen, gooien ze Rasmussen eruit
Geef em dan een straf na de tour ofzo en laat em dan nog ff die Tour winnen.
Oud 26-07-2007, 11:43
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 26-07-2007 @ 12:31 :
Ik vind het echt raar dat Rabo nu Rasmussen eruit gooit, hebben ze eindelijk de gele trui, kunnen ze de tour voor 80% zeker winnen, gooien ze Rasmussen eruit
Geef em dan een straf na de tour ofzo en laat em dan nog ff die Tour winnen.
Maar denk je eens in wat er gebeurt met die ploeg als achteraf alles zou uitkomen...
Oud 26-07-2007, 12:01
Kitten
Kitten is offline
En toch vind ik de Tour nog steeds leuk om naar te kijken. 90% van alles wat daar gebeurd, doping of niet, is gewoon cool om te zien en dat er dan af en toe een zo dom is en er uit gezet wordt... 't zal me aan me reet roesten.
Oud 26-07-2007, 12:02
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
'Ik baal, ik baal, mijn carrière is voorbij'
Door LÉON DE KORT

,,Ik begrijp er niets van,’’ reageerde de weggestuurde Rabo-renner Michael Rasmussen vannacht vanaf een onbekende plek op zijn ontslag.

,,Wat is de reden dat ik nu weg moet?'' zei Rasmussen.

,,Theo de Rooij heeft het me niet duidelijk kunnen maken wat hem er toe heeft gebracht me uit de wedstrijd te halen.

,,Ik baal, ik baal, ik baal'', aldus de 33-jarige Deen.

,,Ik besef ook dat mijn carrière is geruïneerd'', zo verklaarde de coureur. Tot en met de dag van zijn ontslag droeg hij als aanvoerder van het klassement in de Tour de France de gele trui. Hij leek op de eindoverwinning in Parijs af te stevenen.

,,Ik heb geen idee wat me te doen staat of waar ik heen ga. Het is een enorme klap voor mij.

,,En ook voor alle jongens van de Rabo-ploeg. Ze zijn vernietigd.’’

---

Goedemorgen allemaal.. jaja, vakantie

Baal nog steeds net zo erg als gisternacht..
Ik vind het raar dat de renners alsnog van start gaan, je wilt niet weten wat er allemaal over ze heen gaat komen..

Nog steeds, vind ik, dat Rasmussen niet ontslagen had hoeven worden... hij is de allereerste renner die uit de tour is genomen zonder dat hij positief getest is, enkel om een leugen over z'n verblijfplaats.. tsja, ik vind het jammer dat juist weer Rabobank, mijn/ons team die statement weer moet maken...

Regels voor berichten