Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2007, 07:19
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik mag me geen zorgen maken.
maar het is raar als je op je 29e inneens door 1 oog niks meer ziet.
vriendin van mij moet straks aan het infuus met pednison.
ik hoop echt dat dat oog tijdelijk is en dat ze der zicht weer terug krijg
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Advertentie
Oud 19-06-2007, 08:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-06-2007 @ 22:10 :
broertjes ben em onderhand goed zat.. we zijn sinds vrijdag samen thuis en er is nog geen een avond voorbij gegaan dat er GEEN vriend van hem over de vloer was om spelletjes op de xbox te spelen.. BENEDEN!! grr
ik wil gewoon lekker in mn pyjama rondlopen en languit voor de tv hangen maar dat kan weer es niet.. die vrienden van hem zijn echt sukkels dus no way dat ik in mn pyjama ga lopen

daarnaast steekt hij amper een vinger uit in het huishouden.. heb vandaag een was gedraait, gestreken en de vaatwasser in en uitgeruimd
vanmorgen kwam die vragen of ik zn werkshirt wil wassen.. uh NEE doe je zelf maar ga niet jou zooi achter je gat opruimen.. jamaar ik heb em morgen nodig..
tsja had je eerder moeten wassen.
en als ik hem nu was hang jij hem dan op? mamma wil niet overdag wassen en NEE ik hang hem niet op.. je bent oud en wijs genoeg.. (gemeen? ja maar ik ben het zo zat) maar goed hij gaat zelf wassen, de wasmachine is vrij maar meneer heeft een nieuw speeltje (tv) gekocht dus das veeel belangrijker..
Om eerlijk te zijn vind ik bijna nog dat je te lief voor hem bent. Ik zou zijn rotzooi echt niet opruimen. Als ik samen met m'n broer in het huis van m'n ouders woon, dan doen we allebei even veel in het huishouden. Doet hij te weinig, dan merkt hij dat ook. Ik ga echt niet zijn eten koken en was wassen. Dat doen we mooi samen.

Ontopic:
Heerlijk geslapen. Werd wakker van m'n huisgenootje en dat was eigenlijk wel leuk, want zij moet lekker om half 9 beginnen en ik pas om 11. Verder wel een saai dagje vandaag, maar ik overleef het wel.
__________________
Oud 19-06-2007, 08:38
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn weegschaal doet raar en dat is stom.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 19-06-2007, 09:14
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Oh Oh. Ik heb over een half uur biologie tentamen en ik heb véél te weinig geleerd. Wat nu? Ja, gaan natuurlijk, het is het laatste tentamen. Ik had gewoon beter moeten leren . Maar het was zo moeilijk met concentratie.
Oud 19-06-2007, 09:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 19-06-2007 @ 09:19 :
Om eerlijk te zijn vind ik bijna nog dat je te lief voor hem bent. Ik zou zijn rotzooi echt niet opruimen. Als ik samen met m'n broer in het huis van m'n ouders woon, dan doen we allebei even veel in het huishouden. Doet hij te weinig, dan merkt hij dat ook. Ik ga echt niet zijn eten koken en was wassen. Dat doen we mooi samen.

ja dat weet ik wel maar dan gaat hij weer beginnen dat hij iedere dag hard moet werken en laat thuis is en blablabla
en ja jij hebt geen werk, je bent lui enz enz
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2007, 09:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ging net nog wat ff in de bruine bak gooien die buiten stond.. ging er zo een meneer in een kraan stenen weggooien, schrok me natuurlijk rot
hij lachen joh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2007, 09:52
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik heb alle moeilijke etentjes weer overleefd. Vraag me niet hoe, maar ik ben er nog. Tijdens het eten ging het ineens over ieders gewicht en..argh.. ik kón gewoon niet vertellen wat ik echt weeg, dat zou zeker weten alle alarmbellen laten rinkelen bij mijn moeder.. dus ik heb gewoon maar wat verzonnen, waarvan ik wist dat het "sociaal geaccepteerd" zou zijn. Ik vond het ook zo kut dat mijn vriend nu dacht dat ik écht dat getal woog, dus heb ik hem daarna gezegd dat het niet klopte.. dat ik het wel moest zeggen, omdat ik niet de waarheid kon vertellen. Hij zei dat ik eigenlijk juist weer zou moeten streven om dat getal te wegen, aangezien ik zelf ook wel aangeef dat dat een "normaal gewicht" is.. Tsja.

Verder zie ik een beetje op tegen de komende dagen, waarin mijn vriend doorlopend bij me is. Geen weegschaal in de buurt en vreten maar.. terwijl ik eigenlijk nog moet compenseren. Ik kan dit niet.. ik kan niet nu alles opgeven, niet nu ik zo dichtbij ben . Argh.

Maar goed, het positieve is dat hij en ik vandaag 2 jaar samen zijn, een ongelofelijk lange tijd waarvan ik nooit gedacht had dat we het zouden halen. Oh, en ik ben bijna jarig, en heb dus echt teveel feestjes en dingetjes voor de boeg. En dit weekend ben ik een weekendje weg. En ik heb vakantie . Leuke dingen. Moeilijke dingen. Wil wegvluchten, wil wegrennen van een wereld die alleen op uiterlijk vertoon is gebaseerd om terug te keren naar alles wat werkelijk van belang is.

Maar zolang ik mezelf meeneem op mijn vluchtpogingen, zal ik nog steeds niet vinden wat ik zoek. Ik heb geen andere keuze dan de diepte in te gaan en mezelf vrij te maken van alle negatieve emoties uit het verleden. Zover is het nog niet.. nu is het nog: "In welk gat ben jij gevallen?" Gelukkig mag ik bijna naar mijn nieuwe psycholoog en heb ik vanavond nog mijn laatste eetstoornisgroepbijeenkomst. Ik geloof dat ik het nodig heb.. want ik ben inderdaad in een zwart gat gevallen, en ik val alleen maar verder.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 19-06-2007, 10:10
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Naojan schreef op 19-06-2007 @ 00:52 :
Bah ik barste net in tranen uit
ik dacht aan gister, toen ik aan het werk was, er een moslim (baard, jabbat (zo`n 'jurk, zo heet dat toch?) en nogal bijdehand. Hij kwam voor zijn vader.
Toen ging hij een telefoon pakken, uit een hoesje, plaatste een andere simkaart erin en ging bellen.
En ik maar kijken of het niet soms een bom was ofzo

ik vind het zo erg dat ik zo denk, en dat ik gewoon gehersenspoeld ben door deze kutwereld dat ik zo denk, omdat ik voel dat ik van nature geen onderscheid maak in dat soort dingen.
Maar ik dacht het toch.
En toen moest ik hard huilen want dat is gewoon niet leuk.
godverdomme wat een kutwereld
Kop op, het feit dat je zo denkt over je eigen reactie zegt toch al heel wat? Je vind het erg dat je zo denkt, dus dat geeft al aan dat je niet zo wil denken? Ik kan het niet helemaal verwoorden geloof ik .
Oud 19-06-2007, 10:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vanavond naar een psycholoog bellen. Ik ben nu al zenuwachtig. Maar niet zenuwachtig als in gigantische maagpijn en misselijkheid, maar normale zenuwachtigheid. Wat een verschil met afgelopen weekeinde.

Ik ben best trots op mezelf, eigenlijk. Aan de ene kant vind ik dat raar en absoluut niet gerechtvaardigd omdat het zó slecht is gegaan en ik nog nooit zo diep in de put heb gezeten, maar aan de andere kant is er nog steeds dat positieve in mij
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-06-2007, 10:29
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
over een paar uurtjes Frans examen en nu maar hopen dat het me wel likt een 5,6 te halen inplaats van een stomme 5,5. En het moet ook haalbaar izjn een 7,6 te halen want met oefenen lukt dat ook. En nu heb ik toch geen zenuwen meer.

En mijn oren doen raar , gisteren met pianoles hoorde ik de tonen al veel te hoog dat ik serieus dacht dat ik een octaaf te hoog speelde en nu hoor ik het toetsenbord ect doordreunen alsof het housemuziek is
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 19-06-2007, 10:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
het is kut weer, krijg amper lucht waarom ook al die kuttige pluisjes
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2007, 10:54
Verwijderd
Argh, waarom gaat mn moeder niet gewoon werken ofzo. Ik loop constant op mn tenen. Ik wil harde muziek kunnen draaien en rustig leren zonder dat mensen zonder kloppen binnen komen vallen en bellen zonder dat dat als asociaal wordt beschouwd.
Oud 19-06-2007, 11:09
Verwijderd
Vanmorgen voor het eerst sinds tijden eens voor 11en mijn bed uit en lekker gesport. En dat ging ondanks alles best fijn. En nu vanmiddag weer werken, alleen vind ik de afdeling waar ik sta niet zo leuk. Gelukkig kon ik gisteren ook op andere plaatsen invallen omdat er stress was.

En elke keer als ik op de radio de rythms del mundo-versie van Clocks hoor weet ik weer waar ik ook alweer krentenbollen voor sta in te pakken. Ik voel me hier nog steeds niet thuis.

Home, is where I wanted to go..
Oud 19-06-2007, 11:15
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Bah, ik weet het allemaal niet meer, maar wat ik wel weet is dat m'n stemming weer zal omslaan en dat ie dan weer helemaal geweldig is... Ik haat stemmingswisselingen. Ik hoop dat t goed gaat als we volgende week naar werchter gaan, maar ik heb zo'n vermoeden dat dan de bom gaat ploffen. Waarom kan alles niet wat gemakkelijker gaan... Naja, volgende week weer voor het eerst sinds twee jaar naar de riagg, ben benieuwd...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 19-06-2007, 11:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, mijn portfolio is ingeleverd, mijn herinschrijvingsformulier voor komend collegejaar heb ik op de post gedaan en ik ben gisteravond begonnen met de grote bureau-opruiming. De chaos gaat langzaam weg!
Ik heb een boek over Basisontwikkeling geleend bij de mediatheek, en als ik die lees, weet ik volgens mij wel genoeg over Basisontwikkeling, mochten ze daar nog veel over vragen in het portfoliogesprek. En over de andere dingen weet ik sowieso genoeg, al moet ik nog een paar readers doornemen .
Net heb ik een kruidcake 'gebakken', want die kon je volgens het pak in de magnetron maken (we hebben geen oven) en ik had zin om iets te bakken. Hij ziet er mooi uit en ik hoop dat hij ook lekker smaakt.

Ik hoop dat Vriendje vandaag niet zo lang hoeft over te werken, hij gaat er steeds slechter uit zien. Maar goed, wat wil je na 14,5 uur werken op een dag, na een weekend waarin je ook al moest werken-op-afstand en een week ervoor waarin je ook al dagen van 11 uur op je werk hebt doorgebracht. En dan mauwde ik in mijn twee stressweken dat ik het zo druk had...
Oud 19-06-2007, 11:59
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik zit al een uur panisch achter mijn computer om mijn cijfers te checken. Wanneer krijg ik nu eens een cijfer terug voor de tentamens? *ongeduldig*
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 19-06-2007, 13:37
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Het is echt heerlijk buiten! Goed weer om post te bezorgen!
Straks gaat mijn zusje me nog even helpen en dan heb ik deze drukke dag mooi achter de rug.

Het valt allemaal reuze mee, werken gister viel echt mee. Het meisje wat komt invallen is gelukkig gezellig!

En ik bedacht me net dat ik eigenlijk best wel veel beweeg/sport in een week. Hopen dat ik er over een tijdje het resultaat van zie!
Oud 19-06-2007, 13:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
to do list:

boodschappen ben alleen de kip vergeten
tafel leeg ruimen
wc boenen broerjte gedaan
benede stofzuigen
boven stofzuigen
douche schoonmaken
kamer aankant maken
vloer dweilen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 20:22.
Oud 19-06-2007, 14:33
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Concentratieprobleem .
Oud 19-06-2007, 14:33
Verwijderd
Met voordeel van de twijfel overrrrr.<33333 Ik ga mijn concentratiestoornis verslaan!
Oud 19-06-2007, 15:36
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Jeetje Frans herkansing een halfuur naar begin ging er een mobieltje over van een stomme vmboer die wiskunde deed hij moest nog lachen ook. Hij mocht gewoon blijven wat ik ook al zo raar vond

Frans heb ik wss op de tiende gehaald om gewoon een 7 te staan, dan is het nog zonde dat het geen 8 is, maar een 6 is het gelukkig niet meer. Vanavond de dilpima uitreking.. daty wil zeggen ik krijg mijn voorlopige cijferlijst... hoera... ik heb er helemaal geen zin in!
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 19-06-2007, 15:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gefeli faded away you can do it!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 19-06-2007 @ 15:33 :
Concentratieprobleem .
Koffeh Eline, dat weet je toch? Succes!

OT: OMGOMGOMG<3 Ik hang hier rond in Utrecht en toch, die kriebels, en dat al zeven maanden enenen En het weekend en de week en alles en ik heb nog steeds geen idee wat ik wil gaan doen straks, maar ik weet wel waar ik dol op ben.
Oud 19-06-2007, 15:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb geen zin meer om wiskunde te doen.
Oud 19-06-2007, 16:03
Verwijderd
Er is redelijk in de buurt een Chinees restaurant met alleen maar vegetarisch eten...gister wat gehaald; echt leuk om eens gewoon uit alles te kunnen kiezen.

Vandaag hard aan de BT gewerkt ('k kwam Krummeltje nog tegen )...vrijdag moet het concept af zijn.
Oud 19-06-2007, 16:23
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Zit ik even te zappen, is Everwood ineens op tv Maar wel stom dat ze dat om deze tijd uitzenden.. Of zouden het herhalingen zijn?
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 19-06-2007, 16:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
fantastisch vanaf vanacht al zonder adem en lekker weer zitten hyperventileren op het werk ben er nou nog duizelig van en met weinig lucht en verder door mij voelt hij zich schuldig sorry
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-06-2007, 17:43
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Zao schreef op 19-06-2007 @ 16:55 :
Koffeh Eline, dat weet je toch? Succes!

OT: OMGOMGOMG<3 Ik hang hier rond in Utrecht en toch, die kriebels, en dat al zeven maanden enenen En het weekend en de week en alles en ik heb nog steeds geen idee wat ik wil gaan doen straks, maar ik weet wel waar ik dol op ben.
Ja koffie werkt helemaal niet en ik heb besloten dat het toch allemaal niet belangrijk is, ofzo. Maar eigenlijk moet ik nu maar weer eens wiskunde doen ofzo .
Oud 19-06-2007, 17:48
Verwijderd
Pfff, druk . Ik moet nog zo veel, maar zou het liefst een avondje op de bank hangen.

Nog te doen vanavond:
-commissie-dingen uitzoeken
-1 was ophangen en nog 1 draaien&ophangen
-tóch nog even naar m'n onderzoek kijken

mmm, valt eigenlijk wel mee, de laatste kan ik wel laten tot morgen.
Zie vooral tegen commissie-werk op...
Oud 19-06-2007, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 19-06-2007 @ 17:03 :
Vandaag hard aan de BT gewerkt ('k kwam Krummeltje nog tegen )...vrijdag moet het concept af zijn.
Hihi, forummers gespot Wij waren al met onze definitieve versie bezig (we zijn een beetje fanatiek en alles ging goed dus ja ) en met de presentatie, die wordt tof.

Ben net terug van hardlopen, 5 minuten, minuutje wandelen en dan 6, 7 en 8 minuten. Ik zweet me helemaal het leplazarus maar ik ben alweer bijgekomen (en dat na vijf minuutjes) whoei

Nou nog 'even' mijn portfolio bijwerken en dan kan ik met een gerust hart op de bank ploffen om Gilmore Girls te kijken. Whoei

oké, beetje veel smileys. Hihi
Oud 19-06-2007, 17:59
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-06-2007 @ 16:59 :
Ik heb geen zin meer om wiskunde te doen.
Wiskunde..? Heb je een her?
Oud 19-06-2007, 18:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 19-06-2007 @ 18:59 :
Wiskunde..? Heb je een her?
Vrijwillig. Maar m'n motivatie is echt nul. Hopelijk helpt het als ik gewoon rustig ben morgen. Ik zit nu van alles door te lezen, maar het boeit me echt niet. Waarom moest ik nou zo nodig een 7 ipv een 6?
Oud 19-06-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-06-2007 @ 19:00 :
Vrijwillig. Maar m'n motivatie is echt nul. Hopelijk helpt het als ik gewoon rustig ben morgen. Ik zit nu van alles door te lezen, maar het boeit me echt niet. Waarom moest ik nou zo nodig een 7 ipv een 6?
Hihi, ga je je daar nog steeds druk over maken? Geniet er maar lekker van!
Oud 19-06-2007, 19:18
Verwijderd
Commissie-dingen zijn voor nu even klaar. Opgestuurd en nu maar wachten op een reactie.
Laatste was draait, kwam er natuurlijk toen 'ie al draaide weer achter dat ik nog meer erbij had willen doen
M'n onderzoek laat ik nu even zitten.

Zometeen Gilmore Girls kijken!
Heb ik wel even verdiend.

maar er moet nog zo veel...
Oud 19-06-2007, 19:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
OMG, mijn Engelse PO wordt herzien, zou dat positief of negatief uitpakken? Lord, ik hoop dat ik een voldoende houd want anders ga ik dooood.. Ik zit dik in de stress voor de tentamenweek en het wordt alleen maar erger als ik zie wat ik nog allemaal moet doen en moet regelen en moet leren en moet vragen en en en ..
OMFG! Ik word er niet vrolijk van, sterker nog ik word er gek van.

Het uberpositieve: ik had een 8,4 voor m'n wiskundetoets, het hoogste wat ik sinds de 1e of 2e klas heb gehad
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-06-2007, 19:27
Verwijderd
Ik weet niet wat ik nu eerst moet gaan doen. Ik wil eigenlijk even lekker niks doen, maar ja ik heb donderdag een presentatie en daar moet ik ook nog wat aan gaan doen. Het is een groepje van vier, maar ik doe het meest en ik ben ook het langst aan het woord. Ik word al zenuwachtig als ik eraan denk, ik kan dat helemaal niet en dan sta ik daar voor de hele klas. En mijn moeder begon toenstraks over van het vwo naar de havo gaan. Ze had het idee dat ik teveel op m'n tenen moest lopen om het vwo te doen. Ook omdat ik gewoon geen 6-en of 7s wil halen. Ik moet van mezelf minstens een 8 halen. Anders voel ik me gewoon zo dom. Ik sta gemiddeld een 8,8 en als we cijfers ergens van terug krijgen en ik ben het hoogst dan hoor ik achter m'n rug: en wie moet er weer het beste zijn? en dan zegt er weer iemand als ze horen hoe lang ik over m'n huiswerk doe: nou, je moet er wel veel moeite voor doen hè. Ik word die opmerkingen echt zat. En nu is er ook weer iemand op het idee gekomen om te gaan zwemmen met de hele klas, nou ik word al depressief als ik mezelf in de spiegel zie, laat staan dat anderen me zien.
Maar ik heb gisteren wel een heel goed gesprek gehad met m'n vriendin over toen ik me zo buitengesloten voelde. Gisteren was ik jarig en iedereen was echt zo aardig, dat was wel leuk.
Oud 19-06-2007, 19:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-06-2007 @ 20:13 :
Hihi, ga je je daar nog steeds druk over maken? Geniet er maar lekker van!
Ik heb m'n boek al in een hoek gegooid. Nu film kijken, morgen nog 1 keer doorlezen en dan zien we het lekker wel.
Oud 19-06-2007, 19:46
Little_lady
Little_lady is offline
Ik zag en hoorde het, ze onderdrukte het weer.. En dat terwijl ik al zo vaak gezegd heb dat dat niet hoeft, ze moet eens weten dat ik er echt voor d'r ben.

Morgenmorgenmorgenmorgen. Oh en ik ga de CD met de filmmuziek van Amélie kopen, die muziek is echt grandioos mooi! <333 En ik heb zojuist de bladmuziek gevonden van 1 van de nummers uit Amélie dus nu ga ik mezelf verplichten om meer te gaan spelen op dat keyboard van mij, ik heb 'm niet voor niks en dit is tenminste nog speelbaar erop, met m'n 37 toetsen haha.. Kinderding Ach, over een tijdje kan ik een hele mooie nieuwe betalen dus die komt er dan ook. Ik en keyboards <3

Maar ik ga niet nu pingelen want ik heb nu nog m'n leuke geweldige opdracht voor ANW die ik af moet maken
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 19-06-2007, 20:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
klaar
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2007, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-06-2007 @ 18:56 :
Hihi, forummers gespot Wij waren al met onze definitieve versie bezig (we zijn een beetje fanatiek en alles ging goed dus ja ) en met de presentatie, die wordt tof.
Jullie hadden ook al gegevens ed, toch? Wij niet, wij hebben de laatste vragenlijsten gister pas terug gekregen. We konden veel dingen dus niet eerder doen helaas...anders waren we al een heel stuk verder geweest...
Oud 19-06-2007, 20:28
Verwijderd
Ik wil met iemand praten, maar niet via msn ofzo, gewoon irl/telefonisch. Maar dinsdag heb ik pas weer individueel. Vandaag heel gedoe geweest over mijn saus eten. Ik ging zelfs huilen. Ik begrijp mijn reactie niet zo goed, maar nu ik weet hoe ik vroeger reageerde is het misschien wel wat meer te verklaren. Vrijdag wil ik het nog wel terugkoppelen in de groep. Want voor hun is het misschien ook wel raar, zo'n reactie...
Oh en we hadden een Magnum als tussendoortje en ik ben 1.4 kg aangekomen (véél!) en en en.
Oud 19-06-2007, 20:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
voor de liefhebbers nog een fototje van mijn twee neefjes tijdens ons kinderboerderij uitje

eerst ijs bij de vork!

en dan naar de speeltuin!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2007, 20:49
Verwijderd
Verdomme eindelijk dacht ik dat ik het snapte maar steeds moet het toch weer andersom. Bijna overal waar ik een positief eindantwoord heb moet het negatief zijn en omgekeerd. Hoe moet ik nou ooit de logica vinden als ik dezelfde methode toepas uit eerdere opdrachten en als het dan blijkt dat het weer niet klopt.

Ik wil het halen, ik moet het halen anders vergeef ik het mezelf nooit.
Oud 19-06-2007, 20:51
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-06-2007 @ 21:39 :

eerst ijs bij de vork!

Oh is dat zo'n leuk schatkist-ijsje met er onder in zo'n speelgoedje ofzo? Die vond ik altijd zo leuk vroeger *nostalgie*.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 19-06-2007, 21:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sagana schreef op 19-06-2007 @ 21:51 :
Oh is dat zo'n leuk schatkist-ijsje met er onder in zo'n speelgoedje ofzo? Die vond ik altijd zo leuk vroeger *nostalgie*.
ja ze moesten uiteraard een schatkist hebben!
ik herinner me van vroegah die punt ijsjes met een kauwgombal er onder
das echt nostalgie
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2007, 21:09
Verwijderd
snel ijs opeten en dan t speelgoedje hebben maar waren schatkistjes niet eerst rood?
Wat een lieve neefjes heb je trouwens


ik ben vdaag gewoon happy
Oud 19-06-2007, 21:16
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
QP schreef op 19-06-2007 @ 22:09 :
snel ijs opeten en dan t speelgoedje hebben maar waren schatkistjes niet eerst rood?
Ja, en later werden ze blauw en heetten ze ineens: max-ijsjes. Zo´n gek leeuwtje die op die plak-tattoos onderin stonden.
__________________
Durf te vliegen.
Oud 19-06-2007, 21:29
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 19-06-2007 @ 22:16 :
Ja, en later werden ze blauw en heetten ze ineens: max-ijsjes. Zo´n gek leeuwtje die op die plak-tattoos onderin stonden.
Ja.. Ooh, wat heb ik die veel gegeten zeg in de tijd dat de schatkistjes nog rood waren. Daarna niet meer, toen vond ik het maar stom dat ze blauw waren geworden. En dat terwijl blauw toch écht m'n lievelingskleur was.
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 19-06-2007, 21:39
Verwijderd
Omg waar haalt dat kind het focking lef vandaan ineens te doen alsof zij het paper inelkaar heeft gedraaid, de regie in handen heeft gehouden en het brein achter alle ontwikkelingen is geweest. 'Ja er zitten nog zoveel fouten in, heb je ooit je stuk wel is doorgelezen, ik kan merken dat het snel afmoest'. Ahum in haar stuk stond geen 1 werkwoord goed gespeld, en dan nog afgeven op ons:\. Hypocriet kind. Dat je het Honours Programma doet betekent niet dat je het recht hebt jezelf beter te voelen dan anderen, komop zeg.

Maar goed, aan de andere kant, ze heeft weinig tot geen vrienden, en die heeft de rest van het groepje wel. Een hele rgoep om ons heen die zij niet heeft. Dus ach wat zeur ik.
Oud 19-06-2007, 21:40
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Is dit het einde?

De diploma uitreiking was mooi, nee meer dan mooi. Ik heb gehuild van geluk, mama heeft gehuild van geluk. De beste leerlingen van elk vak werden naar voren gehaald, erg leuk om te zien. Ik werd nog vernoemd omdat ik 1 van de leerlingen was die bijles gaf aan 3dejaars.
Na afloop konden we kletsen met leraren, mama heeft met veel leraren gepraat. Om ze te bedanken voor wat ze voor me gedaan hebben. Mijn mentrix heeft me wer 5x gezoend omdat ze trots was en omdat we haar musicalbonnen gaven. Ook heeft mama nog even met mijn engelse lerares gepraat, zij die mij 2x weg heeft getrokken van de pillen en het spoor. Mijn franse lerares noemde me stuk en ik heb haar ook gezoend... ze vond het zo geweldig leuk dat ik frans ga studeren volgend jaar. raar om na 3 jaar verliefdheid even afscheid te nemen van iemand...

En iedereen zei dat ik zo sterk was en dat ik de opleiding volgend jaar met gemak halen ga. ik hoop he maar

Mijn diploma is dan wel ongeldig omdat ik frans nog herkanst hebt maar het voelt al zo echt, wauw...
__________________
It's not always rainbows and butterflies

Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 21:48.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68
darkfairy
494 07-09-2006 19:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.